środa, 14 stycznia 2015

Jedna famila zamienia drugą. Ale ta też chce dla nas dobrze !

 Tekst jest odpowiedzią na pytanie Czytelnika, co sadzę o obecnej podwyżce na wodę i ścieki oraz czy takich  ruchów  Felego mieszkańcy się spodziewali kiedy nim fotel burmistrza obsadzali. A że Państwa prośba dla mnie rozkazem, zaczynamy nasz teatrzyk pod nazwą " W biednej gminie prawda zginie " .


Widzisz, właśnie o to chodzi. Tłumaczę, swoim, niektórym czytelnikom, że bez względu na sentymenty- jak 
ktoś robi źle - to trzeba go eliminować BO TEGO WYMAGA INTERES POZOSTAŁYCH.Gdy mówię, ze trzeba wywalić połowę tej gminnej i zukowskiej hołoty nie do roboty - to słyszę głosy - ze trzeba dać Feliniakowi szansę. Poczekać.Szkoda, ze nie mówią ile. Może 4 lata ? Jak za Opalacha ? Po czym pytam na co mam czekać, skoro widzę, ze od początku wszystko tu idzie nie tak jak powinno i źle rokuje ? Jeżeli gównem śmierdzi to go wyrzucamy z chwilą jak je wyczuwamy !.. Trochę na zasadzie zasadzie sentencji : - " Po owocach GO poznacie ".Aha, sprawa podwyżki. Radni nie przyklepią jej 30% bo będą się bali o własne kufry. To cykory ! Wiedzą, że w razie szturmu mieszkańców, popłynie nie tylko Feliniak ale i oni. A co by nie mówić, każdy z nich dodatkowe koryto ma. Podwyżkę zaakceptuyją, ale góra 15%. Będą epatować jeden przez drugiego, że dobro mieszkańców dla nich najważniejsze. Jaja. A za pół roku - znowu TYLKO 15% i ...aby do nowego absolutorium..Rok będzie  z bani. A wystarczyłoby, 20 nierobów wywalić i płynącymi z tego oszczędnościami pokryć tegoroczną podwyżkę. Proste ? ALE KTO TO ZROBI ? NIE MA TAKIEGO ! Jedynie Gryciuk by się nie patyczkował i tą nadprogramowa hołotę szybko wyregulował. Dlaczego nie wygrał ? Bo się go bali.  On by 30 lewusów poświęcił, aby pozostałym 6 000 żyło się lepiej. Feli nie! Na razie próbuje, cuduje, wypłaty przycina a widocznych oszczędności jak nie było tak nie ma.Powtarzam po raz kolejny. czekam do końca lutego. Potem zacznę globalnie ten pokręcony układ komentować. Prosiło mnie o to kilkanaście osób. Potem będę miał rozwiązane ręce. Jedno wiem. Rządziła nami przez dziesięciolecia familia Opalachów. Teraz do rządzenia nami przymierza się druga. Małżów ! Znowu na 20 lat ? Nie, nie kochani. Żadne Małże miastem familijnie rządzić nie będą. Pozdrawiam.

63 komentarze:

  1. bravo,brawo,bravisimo Mundeczku!

    OdpowiedzUsuń
  2. mundek,cozes ty tego felego sie tak uczepil.czego ci nie dal ze tak po nim jedziesz?feli wody i sciekow nie podnosi to nie jego dzialka,kazdego roku kirownik zuku musi przygotowac taryfe,a wiec cene,przedstawia to na KOMISJI EKONOMICZNEJ a pozniej na sesji,radni zatwierdzają ta taryfe,bądz ją korygują,wiec gdzie ty widzisz tutaj felego,pozatem czy ty jakis goru ze tak osadzasz?ze feli zle mysli a ty dobrze,to jest tylko twoje zdanie,zadanie ktore moze okazac sie ze jest poprostu głupie,

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię z Toba gadać bo tak z cicha pęk starasz się Felusia tłumaczyć, nie zauważając gaf jakie popełnia.Piszesz że kierownik ZUKu ma przygotować ceny ścieków a zatwierdza Komisja Ekonomiczna itd itp.. Jaja sobie ze mnie robisz ? Za Noska też była Komisja, on robił taryfę a całkiem inną cenę ścieków ustalał Zbyszek ze Zdzichem ! Od tego wsio zależało ile do wyborów zostaało !Nie wkurw..mnie i nie prowokuj. Się chce się może.Moje zdanie jest mądre bo broni interesu tych, którzy w sprawie Feliniaka wykazali wiele dobrej woli i dlatego trzymanie przez Felego menelstwa opałkowego - bardzo ich boli. Zamykamy sprawę..

    OdpowiedzUsuń
  4. tłumacze ci juz tyle razy,skonczyla sie era dyktatu za poprzednich,tu radni maja glos nie feli i feli nanich nie bedzie wplywal,obudz sie prosze,bo przespisz nowe czasy.to czy sie wkurwiasz to mi lata,panimajesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Posłuchaj łaskawco. Nic mi nie tlumacz, tu od tłumaczenia jestem ja. Ty swą filozofię wykladaj swojej cioci wujkowi i siostrze. Ja więcej przeżyłem i wiem, że żadan Felinski tu niczego nie zbuduje. Temu miastu jak wszystkim w Polsce jest dawno przypisany. układ. Najwyżej Felego nie będziie a UKŁAD będzie ! Jasne ? Zostań przy swoim a ja przy swoim. O racjach pogadamy za parę lat. Odcięcie się od przyjaciół to odcięcie się od korzeni. Bez korzeni wszystko usycha.

    OdpowiedzUsuń
  6. Panie Mundku! To jest w ogóle niesłychane co stało się w Rucianem z wyborami na burmistrza. Zamęt powodowany nie przez Pana zaowocował tym, że wybrano człowieka bez właściwości, bez śladu charyzmy, kolokwialnie powiadając bez.. no, tych tam… Cała para została przez umiejętne zarządzanie kryzysem, w jakim się za Opalacha znaleźliście – skierowana w gwizdek. Kto pierwszy zaczął wydzierać mordę, że to nie żaden obcy ma być wybierany, ale swój? Pamięta Pan to może? Zamęt przysłużył się dawnemu dworowi, potasowali się pobieżnie i zostali gdzie mieli zostać. 7 tysięcy dla Cwalińskiej: za co do jasnej cholery, za co? Za wdzięk, urodę i bezpretensjonalność? Za to się płaci krasnoludkom przy szosie, a nie urzędnikom, którzy tak naprawdę nie mają czego dzielić, bo w gminnej kasie dno. Jak to jest, że za zawodowe zniwelowanie ubóstwa przydziela się babie bogactwo? Przecież gdyby dostała 3.500 na rękę to i tak od Pisza po Mikołajki była by to nadzwyczaj wysoka pensja. Dzisiaj macie zatem podstawowy problem: ustalić kto i kiedy zaczął stosować medialne manipulacje, w efekcie których macie co macie. I po drugie nie ma zmiłuj się: albo Feliński zacznie działać, albo do wora, a wór wie Pan gdzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ szanowny panie. Równo trzy dni temu zaproponowałem Felinskiemu dwie pracownice po studiach które przyjdą do Upieki Społecznej za 3 500zł każda. Ba, będą tam pracować za 7 000zł przez całą dobę. Jakoś go to nie zainteresowało. Myślę, że Feli jest bardzo współczujący i płaci jej tyle, bo ona ma cholernie duże raty. Spłaca mieszkanie które sobie w Rucianem kupiła. Przecież Upieka Społeczna na spłatę zasiłku jej nie przyzna. Szok.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mundi, a o których Małżów Tobie chodzi? I co ty masz do nich?

    OdpowiedzUsuń
  9. O tych żyjących z moich podatków. Najmłodszego nie biorę pod uwagę to uczynny młody facet pracujący w Lasach.Na razie mam wąty do tego z ZUKu bo trzyma oplowego agitatora wyborczedgo i uważa to za normalne. Antyopalachopwcy w kolejce po robotę stoją a ten oplowego grzmota zrobił ostoją swoją. Wysłał by facia na kuroniówkę to by następny do niej dorobił. Ale nie. Łączą ich dobre czasy OIpalacha.Co mam do nich ? Do NICH - na razie nie mam nic, a do tego jednego, z tym incydentem związanego ALE jak będę miał, to pierwszy to przeczytasz !

    OdpowiedzUsuń
  10. u tu cie boli,mindzio,nie chcial ci dac gazety,nie chciał przyjąc toje protegowane do pracy i z tad ten niewsmak i zal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację co do drugiej części swojej wypowiedzi. W dodatku się tego nie wstydzę, bo nie chcę nic dla siebie a dla kogoś.Jej matka to niebywale uczynna działaczka anty oplosteckowa i powinien o jej córkę zadbać. Dlatego jak widzę, że za Feliniaka i Malżowego pracuje opalaachowy Liczywoda a jej corka roboty szuka - to żyły dostaję.Co, też nie dobrze ?.

      Usuń
  11. Mundi pytałem już Ciebie o których Małżach piszesz? Chodzi Ci o Janka tego elektryka?

    OdpowiedzUsuń
  12. Niekoniecznie. Ale z tego tego co o nim słyszałem można ciekawą audycję zrobić. Załatwiam czas antenowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ok już wszystko wiem. A ten Opalachowy agitator to radny Pleśniak, czy kto bo czasem nie łapie tych Twoich przezwisk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pleśniak jest za tępy i nie ma przez swą pracę dostępu do mieszkań - by mógł agitować. Chodzi o Amdrzejka Liczywodę, Ten wchodząc do emerytki przed referendum, nawijał := A słyszała, referendum robią, ale nie ma co chodzić abo to przyjdzie lepszy ? I niektóre moherówki nie poszły. Gdyby nie jego gadki trzy lata temu nie było by Stecki z OIpalachem. A Malż kierownik ZUKa trzyma agitatora i mówi że to wzorowy pracownik. I co powiesz ?

      Usuń
  14. no i wlasnie dltego nie masz przyjaciół i usychasz bo uwazasz sie za jedynego słusznego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Żeby nie przeciagać a chce byś był zadowolony, To co piszesz jest kuriuozalne, Mógłbym to nawet zostawić bez komentarza. Ale niech tam...Mariusz Z, Ryszard G. Marek P.Ryszard P.. Piotr S.Dość. Nie przynudzaj więcej, bo dziś nie ma takich którzy nie mają w ogóle przyjaciól.Zatem myśl - potem pisz. ALE GDYBYS napisał, że nie mam tu stałych PRZYJACIÓŁEK byłbyś bliższy prawdy.Te mam w Piszu. No ale tam spędziłem młodość- nic zatem dziwnego.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Muni a przypadkiem Liczywoda to nie ten sam grycmacherowy co ci za free nielegalną werandę postawił?
    "Trochę na zasadzie zasadzie sentencji" : Od miłości do nienawiści jeden krok"

    OdpowiedzUsuń
  17. Przypadkiem moją werandę robili bracia Gaccy z Pisza. Przypadkiem, jeden z nich był kiniooperatorem w Piszu, ale znał ciesielkę..Natomiast od środka obijał ją miejscowy człowiek, który nie chciał powiedzieć za ile to zrobi , tylko zawsze było : = DOGADAMY SIĘ.Jak w połowie powiedział - zbladłem. Dostał 250 za to co było i robotę dokończyli w 3 godz chłopaki z Nidy. Łącznie jej obicie od środka kosztowało nie z materiałem 620zł. Tak więc mówimy o różnych osobach. CHYBA ŻE, zmienisz - to free na 250zł - wtedy przyznam ci rację, bo taki był rzeczywisty stan rzeczy. W porzo facio jestem ? Kto by jakiemuś anonimusowi się tłumaczył. Ale ja tak lubię. Bo zawsze mam nadzieję, ze druga strona doceni moje dobre chęci i w swoim życiu będzie trzymać się prawdy rzeczywistej .Choćby była bolesna.,

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny tekst, prawdziwy! Bez cudowania i owijania w bawełnę, zwłaszcza te słowa które aż przytłaczają swoja prawdziwością
    - "A wystarczyłoby, 20 nierobów wywalić i płynącymi z tego oszczędnościami pokryć tegoroczną podwyżkę. Proste ? ALE KTO TO ZROBI ? NIE MA TAKIEGO ! Jedynie Gryciuk by się nie patyczkował i tą nadprogramowa hołotę szybko wyregulował. Dlaczego nie wygrał ? Bo się go bali. On by 30 lewusów poświęcił, aby pozostałym 6 000 żyło się lepiej. Feli nie! Na razie próbuje, cuduje, wypłaty przycina a widocznych oszczędności jak nie było tak nie ma"
    A tak na marginesie gdzie obecnie podziewa się Gryciuk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze tak mówiłem.Można gryciuka nie lubieć alke trudno powiedzieć o nim że nie był skuteczny. A ŻE płacił sobie jak niektórzy piszą DEKO więcej od pozostałych ? CÓŻ ? Ale on o KILOGRAM więcej od pozostałych pięniedzy przyciągnął. To miał z czego ! Ten pięniędzy żadnych nie ma, a płaci sobie całkiem nie najgorzej. Ot, taka jest naga prawda.

      Usuń
  19. tzn.że Gryciuk:najmądrzejszy,najładniejszy,najznakomitszy,najjjj...najjj wielki.....?jakby On Wielki był to było by już oki? parędziesiąt a jak nie setek wróciło do gminy ludzi tu żyć? Zwolnij...zwolnij Panie.Ja myślę wypierda....z tond....i to akurat nie zasługa feliniaka bo on nie da rady tego w 8 lat naprawić!Jedno co Ci przyznam (dobrze piszesz)POWINIEN WZIĄŚĆ SIĘ ZA DUPY SIEDZĄCE W PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH! DK,ZUK!p.s.Gryciuk też święty nie jest i nie był za swoich kadencji! heheheeh...jak każdy burmisrzunio!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oho,oho ostro musiałeś gołdę wczoraja walić.Wystarczy, że to czytam a spiryt ruski czuję. Zjedź flaki na gorąco to ci pomoże. Tylko nie pij gorącej herbaty z cytryną. Gorzej wysusza. Ludzie głupoty opowiadają. Ale rozrzut jak na stan wskazujący masz prawidłowy Urwane myśli też.

    OdpowiedzUsuń
  21. Feluś Brylant jest wielki, zna się na działkach i przysadzistych babach! Hehehehehe

    OdpowiedzUsuń
  22. Mundek to on tyle pieniędzy przyciągnął i tyle sprzedał ziemi i budynków po szkołach a wszystko sobie wypłacił???? No bo w mieście tego nie widać!!! Te kilkaset metrów chodniczków z "komunistycznej" płytki(takich już nikt nie kładzie), 2km ścieżki z Rucianego do Nidy i dwie elewacje szkół przez 8 lat rządzenia???? Innych nie widzę a to wyjątkowo mierny wynik. Ba skuteczny to on za to był w zatrudnianiu swojaczków( do dziś w gminie pracuje kilkoro krewniaków) co nie?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten znów to samo.Jest taka Grycowa płytka wyborcza. Ona przedstawia co on zrobił. Czego w kółko odgrzewasz te kartofle ?To co on zrobił - u ciebie zawsze be. Komunistyczny chodnik, komunistyczna elewacja, sprzedał wszystkie działki, szkoły. A te ciągi podchodnbikowe do oczyszczalni ptaszki zrobiły, salę w Ukcie ptaszki zrobiły, salę w DK ptaszki zrobiły,najwięcej prac interwencyjnych od wojny - też ptaszki mu przyniosły, nowoczesną kotłownię w szkole - wróble wyćwierkały itd.itd. Słuchaj no ! Albo podajesz uczciwie wszystko co zrobił / nawet z zatrudnionymi pociotkami / albo....zamknij japę i nie siej wrogiej propagandy. W odróżnieniu od ciebie nie zatrudniał kochanek.Ty gówno zrobisz - nawet w 20 lat. Bo jesteś miękkim robiony. Najlepiej za anonimem komuś mordę trolla urabiać. Stań z nim twarzą w twarz i mu to powiedź. Zasrańce. Ode mnie żądają abym w tekstach nazwiska opisywanych podawał, a samie kutafony ryje w piach i strusi udają ! Faryzeusze.

    OdpowiedzUsuń
  24. Feli winien zacząć pierestrojke od Urzędu, od zmiany regulaminu organizacyjnego, po kiego wuja tyle referatów i kierowników referatów, a każdy z telefonem służbowym i ryczaltem samochodowym. Nie wspomnę juz o pensyjce. Pozbycia się wolnych elektronów bez zakresu czynności.(źródło BIP UMiG Ruciane-Nida)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedź mu to osobiście bo ja mu to mówię od wyborów ale nie dociera. Telefon znajdziesz u Grzybowskiej na stronie.Bo jak ja będę za często,to pisał,oplowe mlony powiedzą, że znów sam sobie piszę i sam odpowiadam, bo nazwiska i spacje źle wstawiam.Po tym mnie poznają, kreciki..Narka.

      Usuń
  25. Właśnie a propos kobiet! Czy może ktoś wie kiedy pan burmistrz oficjalnie przedstawi nam I Damę? Do tej pory najczęściej widywany był w towarzystwie wysokiej nota bene bardzo ładnej brunetki a żona to podobno filigranowa blondynka?

    OdpowiedzUsuń
  26. a ty nie wpieprzaj sie w rodzine pana burmistrza i zostaw dla ciebie pierwszą damę a dla burmistrza żonę w spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  27. Też zauważyłes ? Nie wiem kiedy przedstawi i dlaczego nie przedstawił Pierwszej Damy do tej pory, ale ja bym nie miał mu za złe, jakby przedstawił też Drugą. Ba nawet Trzecią Damę, która składała mu gratulacje po spotkaniu wyborczym w DKultury. Też niezwykłej urody postawna, wysoka blondynka. Mówili że żona jego nowego pracownika. Feluś ma niezwykle wysublimowany gust.Zauważyłem, że cieszy mu oczy to co wysokie, pełne kształtów, coś na wzór starożytnych Kariatyd. Które miały na czym siedzieć i czym oddychać..Tego gustu akurat Felemu zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Powiedz mi tylko, kiedy ta kretynka Krystyna N. z wyleci z domu publicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tego nawet Pan Nasz nie wie.To podobnie jak z tą damą z Upieki Społecnej. Wie tylko Feli - ale nie powie. Musisz podanie napisać, bo to tajemnica państwowa, ale też wątpię.

    OdpowiedzUsuń
  30. "POWIEDŹ MU OSOBIŚCIE", "ZJEDŹ FLAKI", UPIEKA SPŁECNA" zjadźłem byłkę cebulową z pasztetową DENNIKARZU

    OdpowiedzUsuń
  31. Mój Boże, patrzccie Państwo, ten mgrz magazynier erudyta z Cieloszki naprawdę myślał że ja tak piszę.!? O Jezu !!! Do gazu z nim, do gazu i to szybko. Ten wyrzutek ubliżą nacji ludzkiej ! Po co taki kołtun żyje ?

    OdpowiedzUsuń
  32. I co analfabeto? Upieka SPŁECZNA NIE???;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Właśnie nie wiem,panie oborowy jek ma byc tak -Łopieka Społecnikowa cy inacej ? Może napise sam to będe wiedziołł. Dorze gadam jo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, czy pan jest zdrowy na umyśle, bo coś mi się wydaje, że nie wszyscy w domu?

      Usuń
    2. Ma prawo ci się wydawać. Ma prawo. Za silne leki na kopułkę ci w Węgorzewie dawali. Ale to przejdzie, z tym że trochę później, jeżeli to u was rodzinne.Będę się za ciebie modlił, chcesz ?

      Usuń
  34. Toć ty Muniek Kurpś z krwi i kości!!! A skąd to zgredki pochodzą? Toć nie jeno spode Kolna? A poza tym, kto na Mazurach dałby dziecku na imię ""Mundek "

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie, ja nie jestem kanadyjczyk z Ciecior a junkier pruski w Jańsborku rodzony. Matka mówili że jak na świat wylazłem, lewe oko otworzyłem i DANKE powiedziałem. Aż ginekologowi Kajce nożyczki z gabli wylecialy. Ja, ja herr.

    OdpowiedzUsuń
  36. ty może i w Johannisburgu ale gdzie matka i ojciec, też w Jańsborku czy w Koziej Wólce pod Kolnem? Nie wstydź się korzeni Kunta Kinte!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jednego po Oxpiardzie Olecko mamy. Wie jak się przed wojną nazwę dzisiejszego Pisza pisało. Ze Zbyszkiem Opałkiem dojeżdżałeś ? Razem z nim te węgorze dawałes ?Bo my w Kolnie, zaraz po wojnie kolego zostawialiśmy te dary, masło,,gęsi i śmietanę u woźnego. On pilnował wszystkiego.Choć zaśpiewamy razem, =Nie matura lecz chęć szczera zrobiła z nas oficerów= Sadze !.

      Usuń

  37. Munio, masz rachunek do wyrównania. Ona oceniła ciebie my ocenimy ją!
    TOPOLA


    Lewizna rządzi, lewizna radzi, lewizna
    ...



    …chętnie was poprowadzi… Najpierw tytułem wprowadzenia: to się tyczy mojej „ulubionej” przed laty lewaczki. Kiedyś Voit z Salonu24, dzisiaj Anna Grzybowska z mazurskiego portalu obserwator.org. Dama z recyklingu, której tak bardzo przeszkadzały krzyże na Krakowskim Przedmieściu po 10 kwietnia 2010 i która wyła z radości, gdy banda podpuszczonych pijanych szczyli i gównozjadów siusiała do umieszczonych pod krzyżem zniczy.

    Lewacki orgazm na wieść o istnieniu takiego indywiduum, jak niejaki Taras, sztucznie przez lewiznę wykreowany nowy „bohater spontanu, luzu i politycznej rozwagi”? Być może. Zbyt obrzydliwe, by kontynuować orgazmiczne rozważania. Od kilku lat stworzenie owo prowadzi portal bazujący na pewnej pustce intelektualnej i wszelkiej innej, jaka wśród urzędników i lokalnych „elit” panoszy się na Mazurach. Oto przedświąteczny numer lewaczki, w całości i z zachowaną oryginalną pisownią, oryginał znajduje się tutaj http://obserwator.org/index.php/nowiny/1-nowiny/18724-nie-lubi-wit :

    środa, 19 grudnia 2012 17:58
    Nie lubię świąt
    Święta za kilka dni, a ja Świąt mnie lubię. Wkurzają mnie kolędy w sklepach i świąteczne wyprzedaże. Cieszy się za to mój Syn, który do dzisiaj wierzy w Mikołaja.
    Czego najbardziej nie cierpię? Żywych karpi. Nie mogę patrzeć na to, jak w męczarniach zdychają, usiłując złapać oddech. To jest jakaś makabra. Dzisiaj sama kupowałam taką żywą rybę - dostałam młotek i zabiłam ja na miejscu. Wolę szybka śmierć od powolnego konania.
    Kolejną rzeczą są żywe choinki. Patrzę na takie drzewko z nostalgią. Ktoś je ściął i zaniósł do domu. Za chwilę się osypie i wyląduje na śmietniku. Jaki w tym sens?
    ag

    Świat według sowieckiego umysłu… Właściwie nikt nie powinien sobie tym głowy zawracać, gdyby nie malutkie „ale”: tacy ludzie degenerowali pokolenia, tkwili u steru agenturalnych rządów, marnowali ludzkie istnienia i życiorysy. Dzisiaj gdzieś na zadupiu, bez szans na urzędnicze kariery i ciepłe synekurki – ale kręcą, judzą i przemawiają dalej. Wskazują i przewodniczą. Ile to wszystko warte – zdecydujcie sami. Przy okazji zwrócę tylko uwagę na najdramatyczniejsze zawarte w cytacie zdanie, fragment o karpiach. Ruciano-nidzki „geniusz” dziennikarstwa „nie do kupienia” lituje się oto nad nieszczęsnymi rybami. I co czyni? Wali młotkiem w łeb. To kwintesencja wyznawanej doktryny, która damie wyrwała się zdaje przypadkowo. Dajcie teraz temu stworzeniu władzę. Któregoś dnia zapewne zauważy panoszącą się dokoła bidę i bezrobocie. Ulituje się nad nimi. Jak?

    A to już dopowiedzcie sobie, drodzy Czytelnicy, sami.

    M.Z.
    Autor: dychalokator o piątek, grudnia 21, 2012
    1 komentarz:

    Esperance pisze...

    Chyba przygotowuje zwoje umysłowe czytelników do świeżuteńkiej mądrości etapu - niedawno natknęłam się w sieci na wieści o wyższości sprzedaży karpia filetowanego nad żywym.
    Ot, okaże się. ;)
    25 grudnia 2012 18:51

    OdpowiedzUsuń
  38. No, no, to jej gość przylutował kiedyś nieźle... Słabo pamiętam tamte spory, prócz może jednego: jak to Voit opowiadała o jaju bociana "wysiedzianym" prze kobitkę. A podobno jak mówią historia samej zainteresowanej też gdzieś była w internecie, ze szczegółami. Ma to ktoś może?

    OdpowiedzUsuń
  39. .Dopóki materiał o niej przychodził na mnie osobiście, to nie puszczałem, bo nie chciałem jątrzyć. Teraz dosłał go anonim TOPLOLA w formie postu, więc puściłem.Mam tego z dwóch lat bardzo, bardzo dużo. Część przysłał właśnie znający temat "dychalokator". Ale jak widzę, że pozwala sobie i anonimusom fajfusom na wycieranie mną gęby - nie pozostanę dłużny. To za daleko zaszło.Fakt, na razie nie rzutuje to na nasze sporadyczne kontakty, ale jak będzie - nie wiem. Coraz mniej mnie to bawi. Niby mówi dobrze, a tu nagle... łubudu. Wkurwić się można.Pamiętasz ? Zawsze pisałem, że nie wchodzę w drogę nikomu ale nie pozwolę by ktoś wchodził z kopytami także do "mojego domu". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mundek, dlaczego nie pusciles moich komentarzy, jako odpowiedz na Twoj komentarz z 15 stycznia 15.32 godz.?
    Jestem ciekawy, co mi na to odpowiesz?

    OdpowiedzUsuń
  41. Przypomnij mi o co w nich chodziło. Bo jeżeli znowu o to - na co 13 razy odpowiadałem oplosteckim dworzanom, że Gryciuk nie konca był be i nic nie zrobił a Opalach cacy, to widocznie prostrowanie tych bredni już mi obrzydło. Przed wyborami, tylko we wrześniu, pisałem 4 X. Zwariować można było. Już mi się przejadło.

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie Mundek, pisalem Ci ,ze mnie sie nie podobalo to ,ze uderzasz Felinskiego ponizej pasa.Tak by to wygladalo, jak by Ci sie argumenty ekonomiczne konczyly i zaczynasz go atakowac osobiscie( mowa o paniach).Jak bys przy tych pierwszych zostal, mialbym z tym mniej problemow.Zaczynasz z innej beczki,to jest to dla mnie prymitywne.
    Pozatem pisalem: zeby moc pracowac w opiece spolecznej nie potrzeba studiowac, wystarczy studium jako Pracownik Socjalny .
    Dawales rzekomo Felinskiemu propozycje zatrudnienia kogos po studiach w opiece za maly pieniadz.Jest to ktos kwalifikowany?
    Naturalnie ta praca jest troche specyficzna, i powinno sie ludzi wyuczonych w tym zakresie ( a nie inne kierunki studiow)zatrudniac i ludzi z odpowiednia postawa osobista.Czy chcialbys moze na stanowisko pielegniarki elektryka zatrudnic?

    OdpowiedzUsuń
  43. Wobec tego, w nawale napływających informacji ta mi umknęła albo ją wykasowałem. Moje argumenty ekonomiczne i etyczne zobaczysz w całej rozciągłości w marcu. Ja gram poniżej pasa ? A to ciekawe. Czy JA zadałem pytanie o pierwszą damę czy anonim, chcący z tych czy innych względów Felińską zobaczyć, bo prawdopodobnie jej nigdy nie widział. Jedynie słyszał, że to filigranowa blondynka. Ja natomiast, przyznałem mu rację, bo istotnie w tego typu kobietach gustuje. Gdzie tu mój nietakt ? Nie będę rozmawiał z tobą o Opiece i Cwalińskiej. Żeby Feliniak był w porządku, to żadna Cwalińska z Pisza za 10 000z,ł ./do niedawna/ by tu nie pracowała.Mało dziewczyn po studiach roboty w Rucianem szuka ? Ja po to z Opalachem wojowałem żeby Feliniak dalej opalaszną sitwę utrzymywał ? I nic nie mów o postawie etycznej, bo TAKĄ postawę Cwalińska pokazała jak za ..upą Gryciukowi z orszakiem Opalacha się poruszała. Ostatnie.Piszesz, zaczynam atakować z innej beczki ? To dowcip z twojej strony ? Ja zacznę go dopiero atakować i mówić prawdę później. Moje zachowanie - kiedy pytam o pierwsze damy - jest prymitywne, ALE JEGO OLANIE wartościowych ludzi którzy usadowili go przy korycie JEST JAK NAJBARDZIEJ NA MIEJSCU ????I NIE PRYMITYWNE ? Tak robi uczciwy człowiek ? Wyciska ufających mu ludzi jak gąbki a potem daje kopa w... upę ? Dość tego ! Skacze mi ciśnienie ! Kto tu do kur...nędzy więcej wysiłku w wywałkę Opalacha zrobił ? JA Pomichowski czy młody zostawiony w spadku Felemu młody Wagmer ! KTO PYTAM ? Kiedy to do łba Felemu dotrzeeee ? Jak nie dotrze, to ja będę prymitywny nadal. Tak długo aż jego u koryta nie będzie. Rozumiesz teraz podłoże konfliktu czy dalej nie ? Mimo że dla siebie nic nie chce, nie mogę się doprosić o zwykłą przysługę dla innych. A opalaszne pozostałości te Kowalskie, Pierrdoły, Liczywody, Wysmrodki dalej pracują jak gdyby nigdy nic. To jest w porządku ?

    OdpowiedzUsuń
  44. Nic dodać, gorzka prawda

    OdpowiedzUsuń
  45. mundek,jesli ktos pracuje dobrze to za przekonania polityczne nikt go nie bedzie z pracy wywalał rozumiesz?a tymbardziej dla tego ze ty soich znajomych tam chcesz wcisnąć,tak sie działo za gryciuka i opalacha a teraz normalnosc do nas przyszla.

    OdpowiedzUsuń
  46. Tyle pisania, tłumaczenia, porównania faktów a do niektórych kołtunów nadal nic nie dociera. Nie, nie o ciebie chodzi, tak o ogóle. Czy możesz pojąć, że tu nic się nie zmieni bo to widać bo ruchach. Czy nie czytasz, że nadal wszystko jest zagmatwane i trudno się nawet dow3iedzieć jakie jest faktyczne zdłużenie gminy. Do dziś nikt nie wie ile ten Opała rzecznik Loczek kasował ! Przestań pieprzyc banały bo budzisz ogólną wesołość. Teraz się robi to samo TYLKO MĄDRZEJ.Dlaczegoś sam za niego dupy nie nadstawiał i tej filozofii mu nie głosił. To co ? Jedni tylko do roboty a inni do żarcia ? Tak ma teraz być ? To ja takie rządy mam w dupie.Gdzie tu miejsce na sprawiedliwość ?

    OdpowiedzUsuń
  47. Mundi? Napisz szczerze! Po wyborach jesteś "rozżalony".Tak?Lesiek nie wygrał.Tak? Ten nie nada się.Tak? Wszyscy jesteście Beeee.Tak?Nie tak miało być .Tak? to .........jak miało być? Napisz mie bo nie ogarniam już! O co tu kaman?

    OdpowiedzUsuń
  48. Zawsze pisze szczerze przez co dużo tracę. Rozżalony nie jestem. bo jak pamietasz / wejdź w teksty i zobacz / od początku stawiałem na dwóch. Mnie solą w oku były oba Oplowieprze i zrobiłbym wszystko żeby ich wyje...kopać Gdyby zamiast Feliniego w drugiej turze z Opałem był miś Yogi to bym glosował na Yogiego.Mnie jedynie chodzi o to, ze ci co powinni się cieszyć z sukcesu Feliniaka dziś zaczynają go przeklinać, bo zostali perfidnie wydmuchani, a opałowe śmieci znowu spadły na cztery łapy.Patrz teraz. Gdybym napisał że chce robotę sobie, dopiero byłby wrzask......... Dobra myślę, odpuszczę, niech da bardziej potrzebującym. Znowu kur...nie dobrze bo ci powiedzą że chce dla kogoś. To żeś taka Wasza mać za co ja miałemz oplami wojować ? Za frico, tylko po to żeby trzeciego zawału dostać ? Gdzie się nie ruszę - dupa z tyłu. A ten nad tobą pierd.komunały, że jak ktoś dobrze pracuje to...itd A skąd ten obuch wie, że od tego Liczmena wody nie ma czterech jeszcze lepszych ? No skąd ? I to wnerwia. Nie wie, a farmazony głosi. Narka......................................................................................................................................................................................../

    OdpowiedzUsuń
  49. Piszesz, że od lat gminą rządzi jedna familia, a teraz próbuje druga. Ok. Powiedz mi jednak jak to jest z Tobą? Od kilkunastu lat Ty i Twoje przydupasy obrzydzacie i tak już obrzydłe życie w tym smutnym jak pizda mieście. Uważasz się za walczącego w jedynie słusznej sprawie, ale powiedz jaka to właściwie sprawa? O co Ty Mundziu walczysz? Żeby było normalnie, tak? Normalnie czyli jak? Tak jak Ty w swojej główce poukładałeś? Uważasz się za najmądrzejszego w gminie, a jeśli ktoś ma inne zdanie to jest kurwą, złodziejem i ścierwem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pytania lubię. Otóż, by było normalnie, chciałbym żeby żaden Czaplon nie kradł desek z tartaku a kupował jak ja za własne, ciężko zarobione pieniądze.Kiedy pytam na sesji, na ile okradał nas opalowy rzecznik Loczek Kopciuch, by wstał burmistrz i powiedział - tyle i tyle. Kiedy ktoś dla tej gminy zrobi coś dobrego to trzeba mu to przyznać, postawić na piedestał, nagrodzić, choćby dobrym słowem - bo na to zasłużył. Kiedy brakuje pieniędzy na wszystko, a szczególnie na Opieke Społeczną, nie robić jaj i płacić kierownioczce 2400 a nie 7700zł. Dać baczenie, czy na tym terenie mają pracę w pierwszsej kolejności swoi mieszkańcy.Nie jestem alfą i omegą tylko faciem który bez owijania w bawełnę nazywa rzeczy po imieniu. Na koniec pytanie - TEST. !/ Czy kradłeś nagminnie z własnego zakładu pracy czy tylko okolicznościowo ?/tak-nie/ 2/ Czy z powodu twojej kapówki ktoś płakał i czy tego czynu żałowałeś ?/tak- nie/3/ Czy podniosłeś rękę na własną matkę i ojca ?/tak-nie/4/ Czy potrafiłbyś okraść księdza na kolędzie ?/tak-nie/ Jeżeli na większość pytań odpowiesz- NIE - znaczy że jedsteś w miarę porządnym człowiekiem a nie ścierwem, kurwą i złodziejem. Widzisz jakie to proste ? To jest normalność.

      Usuń
  50. Mundi...Przyjacielu....twoja walka się nie skończyła .....będzie trwałaaaaa.... .! Bo wiesz co?TO JEST POLSKA!Nie chodzi o kraj...chodzi o tych PAJACÓW" tak,tak.....polacy to pojebany naród"kłóca się,tylko oni i oni! Spierdalam ze tond! aleee sercem ze Tobąąąąąą będę.Hm....tak po szybkiemu. Przeprowadzam sie do do naszych "zaborców"....w sumie rzeczy są oki! narka!Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.Takich ludzi jak ty nam trzeba. Ale cóż. Wujek Helmut może i wymaga ale pozwoli ci na to, byś nie robił z siebie dziada. A ja tu zostanę bo ktoś musi po tych niedobitkach po Opalachu i Feliniaku świece pogasić. Trzymaj się.

      Usuń
  51. mundi, złośniku,to ci ten obuch odpowiada po twojemu;kto zostal wydmuchany przez felego jak nikomu nic nie obiecywał?a wszystkiego powoli się dowiesz,siedź na tej zgrabnej pupci i czekaj grzecznie,a i dopisuj sobie zasługi a felo wyrowna długi

    OdpowiedzUsuń
  52. Lepiej nic nie mów, bo jak opublikuje w marcu o tym co było mówione i ilu sztabowców się zawiedzie jeżeli chodzi o wykup przyjeziorowej ziemi,to ze szczęścia w gatki popuścisz i w przeprosiny do mnie uderzysz. Ale dobra, jesteś kolejny który prosi mnie o sto dni spokoju. Niech ci tak będzie.Hooogh.Powiedziałem.

    OdpowiedzUsuń










  53. No chwaci na dziś. Andzia Obserwatorka dała nurka w pielesze,daje i ja



    Do jutra. Narka.............................................................................

    OdpowiedzUsuń
  54. Panie Mundku, niech się Pan nie przejmuje tymi tępymi uwagami pod swoim adresem, bo to zrozumiałe, że to piszą ci, co może sami stracili na wyp...leniu Opla lub ich rodziny, gadanie o tym ile to powinni zarabiać dobrze pracujący urzędnicy jest truizmem bo każdy pracownik ma obowiązek pracować dobrze a jeśli nie to aut. Druga sprawa to zarobki w naszym urzędzie cóż to takiego nadzwyczajnego robią aby mieć 7000 tys. za takie pieniądze powinno się wymyślać nowe technologie patenty i wszelkiego rodzaju innowacje a nie wypełniać gotowe rubryki. Lekarz na etacie w szpitalu gdzie ratuje życie a jego wiedza jest bez porównania nawet tego nie zarabia.Dlaczego Feliński nie poszedł w ślady prezydenta Starachowic, dać większości 3 miesięczne wypowiedzenia dotychczasowych warunków i zatrudnić na nowych jeśli będą dalej chcieli pracować ale już za mniejsze wynagrodzenie, no ale do tego potrzebna jest odwaga, myślę, że miałby poklask i nominację na następną kadencję.Niektórzy,których wpisy się czyta boleją nad tym, że Pan wytyka kołtuństwo ,pazerność, fałszerstwa, niegospodarność bo według nich to jest normalne że będąc przy żłobie . trzeba się nachapać.Niewielu ma cywilną odwagę powiedzieć że dzieje się żle a już prawie nikt wystąpić publicznie przeciw próbie jakiegoś przekrętu. Pan ma i to się wielu może nie podobać, ale to ich problem. Ciekaw jestem jaki odzew jest na to aby za ten wysiłek i nerwy ufundować Panu kilka dni w SPA. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń