niedziela, 13 września 2015

Trochę dowodów ...

ZAPROSZENIE Jako właściciel FUH „EKO-AR” prowadzącej Schronisko dla zwierząt „CZTERY ŁAPY” w Ruskiej Wsi, gmina Ełk serdecznie zapraszam nauczycieli i wychowawców do wspólnej edukacji dzieci i młodzieży w zakresie opieki nad zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności zwierząt. Wykwalifikowana kadra pracownicza schroniska oraz współpracujący wolontariusze oferują udział w pogadankach oraz prelekcjach szkolnych. Zapewniamy współpracę w zorganizowaniu odwiedzin naszego schroniska. Danuta Kowalewska
Zauważcie Państwo, że aktualny wpis z ewidencji działalności jest w tak zwanej formie aktywnej. Innymi słowy działalność jest ani zawieszona ani zlikwidowana a aktualnie prowadzona. Czy się coś zmieni?

41 komentarzy:

  1. jesteś w porzo gościu

    OdpowiedzUsuń
  2. a jakie jest stanowisko magistratu w tej sprawie. Może wystosować notę i zapytać jego Żelowność co ma do powiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja naprawdę chcę dać bliźniemu pożyć tylko wymagam normalnej ludzkiej przyzwoitości.Pomogli tobie - pomóż innym.A Mokasyna nie będę o nic pytał.Mówiłem jego sekretarce że czekam na kontakt z nim w tej sprawie do 14 w piatek. Potem niech go pyta prokurat i wojewoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. racja po co jak wie wszystko lepiej

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki Ty podly ! " Pomogli Tobie - pomoz innym ". To jest szantarz ( zeby dostac fuche) ale nie przyzwoitosc.
    Durni, to Ty moze z niektorych robic, ale nie ze mnie !
    Chcesz wysrac tego czlowieka, z mysla ( nadzieja ) , ze jak przyjdzie trzeci, to dostaniesz schaby ??
    Jeszcze do nie tak dawna, myslalem, moze taki zly to on i nie jest ( majac Ciebie na mysli ) moze rzeczywiscie walczy ze zlem...
    Ale dzis wiem, co Ty za ziolko.
    To, ze niedociagniecia, czy nieprawidlowosci na jaw wychodza , jest sluszna sprawa. Niesluszna sprawa jest, jesli Ci, co ( rzekomo ! ) o ta praworzadnosc czy sprawiedliwosc walcza, maja tylko wlasne korzysci i zemste na mysli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Posłuchaj podwójny obuchu!!! Albo nie - młocie !!! Szantaż mógłbyś przypisywać mi wtedy - gdybym z roboty jaka robię - miał jakąś korzyść. SLUCHAJ TERAZ WIELKA KUPO pod samą deskę klozetową. Powiedź, co ja dostałem za Byczego Karka? Powiedź co ja dostałem za komendanta którego odesłali na emeryturę? Co ja dostałem za to, że nie ma dwóch knurów z tamtej kadencji??? CO, PYTAM Wielka Kupo Gnoju? Na konieć. To nie szantaż jak chcesz, aby nie ciebie a kogoś zatrudnił! Tak przyzwoitość nakazuje.Gdybym coś chciał sobie - mógłbyś palancie mną mordę wycierać! Ale dawno się od tego odciąłem. Dlatego zbastuj z takimi tekstami bo tu nigdy nie zajrzysz. I nie myśl. Ty jesteś nie od myślenia a od roboty. No może jeszcze napychania sobie kaduna darmową kaszanką.Twoje myślenie już pokazałeś.Narka..

    OdpowiedzUsuń
  7. Należy raczej zwrócić większą uwagę na fakty.
    1. Sekretarz prowadzi równolegle działalność gospodarczą, a Felek ją nadal trzyma na stołku.
    2. Politykę kadrową prowadzi jakby był niespełna rozumu.
    3. Nic dobrego nie robi dla miasta i gminy.
    4. Nie ma w końcu pomysłu na rządzenie.
    5. Został burkiem przez przypadek, bo ...... ale o tym w innym miejscu.
    6. Ma też wiele innych spraw za uszami, jak kwestia rzetelności w oświadczeniu majątkowym, kwestie własnych rozliczeń z gminą (opłata miejscowa, opłata śmieciowa za nieruchomości turystyczne, itp.).

    Dlatego skupmy się na ocenie Moka-synka, a nie na ocenie oceniającego, bo ta druga kwestia nie jest przedmiotem rozważań. Mundek jaki jest każdy widzi. A że trafia celnie Felińskiego - tego nikt nie powinien kwestionować. Pobudki jakie nim kierują to jego sprawa, oby nie zarzucał mu wyimaginowanych historii.

    OdpowiedzUsuń
  8. ...............ten anonimowy, z 14 wrzesnia 2015 09:19 to Ty.
    Nie chciales mnie wydrukowac ( a to dlaczego ??????? ) ale gdzies , w jakiejs formie na moj komentarz odpowiedziec, to chciales.
    Graj w otwarte karty, bo to juz jest bezczelnosc.
    Ja nie po to o Tobie pisalem, ze mnie szczegolnie Twoja osoba interesuje, tylko po to ,zeby caly obled sprawy przedstawic.
    A on jest taki, jaki jest.Jak napisalem

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże co za dyszel! Niech ten z Państwa kto napisał koment z 09:19 poda temu idiocie wyżej chociaż swoje imię, bo ta szantrapa głosi że to mój komentarz. MACIE POJĘCIE??? Koniec z tobą! Od jutra wszystko co twoje w kibel.Dość tego tępy wypierdku Mokasyna.Stanowczo dość.

    OdpowiedzUsuń
  10. W gminie rzadzilo kumoterstwo, korupcja i brak kultury.I wtedy Ty tez nic nie mowiles .
    Ale na szczescie sa jeszcze mozliwosci , zeby co niektorych pociagnac do odpowiedzialnosci, za ich " stare " bledy.
    Ja nie naleze do malzowych i nie posiadam kalduna ;tak jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Charakterystyczne, zauważcie. Co ten wrzód mi zarzuca : - "było kumoterstwo, korupcja i tu też nic nie mówiłeś"Ten parobek znowu liczył na mnie!!!.MÓGŁ SAM - iść do gminy i tamtym nawrzucać???ALE NIE POSZEDŁ! śmie pytać Fluczysko gdzie ja wtedy byłem! Dobre co? Swój anonimowy ryj w wiadro po farbie chowa, a mnie na kolejną wojenkę wysyła.A zapomniałem.Ty wrzodzie możliwości "pociągnięcia tamtych" nie nasz żadnych, bo dla ciebie przydatny potrzebny jest prosty trzonek a nie poważna strategia..Ale jedno możesz zrobić...Fakt...ale w ...no wiesz, w co..na rzadkoooo.

    OdpowiedzUsuń
  12. A można wiedzieć komu się wysługujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nie muszę nikomu.Nie otrzymałem żadnych propozycji, żadnych wytycznych, a ten co chciał bym jego wytyczne publikował od wyborów na mnie obrażony - nie utrzymujemy kontaktów.Nawet dobrze - bo wcześniej za niego błędy - musiałem się wszystkim mnie nagabującym tłumaczyć..Może bliżej wyborów albo referendum ktoś się zgłosi. Na razie jadę siłą inercji.Zacząłem na knurach i już tak poleciało że nie mogę wyhamować.Co raz to jakaś menda staje u koryta i od nowa Polska Ludowa.Wtedy nawet z nudów warto coś skrobnąć.

      Usuń
  13. np. Moka-syna za wypłacanie z kasy gminnej pieniędzy na lewe kwity! W czasch gdy był głównym kasjerem w urzędzie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak myślicie, będzie jakiś konkret z tą aferą?

    OdpowiedzUsuń
  15. Co znowu za lewe kwity? O co chodzi? Znowu jakaś plotka, czy faktycznie jest coś na rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
  16. W tym tygodniu ma zrobić z tą sekretarzem od psów jakiś ruch.ma ona przepisać na kogoś z rodziny coś mówili w gminie.Tylko jeśli to zgłoszone to sam nie wiem czy zwróci tą kaskę czy nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i będzie pozamiatane :( tyle "zadymy" i znowu nic, takie rzeczy po Felku jak woda po kaczce, brrrrrrrrr co za krętacz.

      Usuń
  17. popieram tego powyzej,myslisz ze mu takie tumany?za grucka miales fuchę to byłes spokojny,a to ze teraz tez cos chciales to ci przypomne,po pierwsze,chciales po wagnerze fuchę,pozniej corkę chciales wcisnąc do urzedu, no i po trzecie chcialys aby pozwalniac

    OdpowiedzUsuń
  18. swój popiera swego też tumanka.Jeżeli stawiasz takie tezy, że za Grycka byłem spokojny TO POWIEDŹ SMOLUNIU co w takim razie chciałem przez 5lat od Byczego Karka, właśnie za Grycka? Albo komendanta itd. NO, CO TY NA TO??? Ja wiem - teraz japę w wiadro i będziesz udawał stracha na wróble.Wy Animusy tak macie. To teraz napisz, że Gryc mi kazał - bo inaczej twój plan da doopy.O dzieci zatrudnieniu i podobnych plotach nie będę pisał. Mam od nich zakaz. Jedno robi przez rok magistra w Finlandii a drugie tłumaczy i pracuje w wielkiej polskiej firmie z którą jeździ po Europie i mieszka w własnym mieszkaniu w Gdańsku.Tu też nadstawiłeś kiszki. Dobra, narka.

    OdpowiedzUsuń
  19. a o checi na satnowisko wagnera sie nie odniosles,tez ci dzieci zabroniły pisac.?jestes starym komuchem / znowu to samo/

    OdpowiedzUsuń
  20. odnosiłem się już w listopadzie. Jak się ma gołą doopę to się nie myśli o gazecie a o zakryciu sraczki choćby liściem rabarbaru.Tu dałes mi asumpt do zapytania, co ten wspomniany tam,robi skoro gazeta nie wychodzi?Deko ciebie ciachnąłem ale jak na anonimusa drągusa i tak dużo ciebie poszło.Za komucha następnym razem idziesz w kibel.Tylko pultniesz.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakieś gowno pisze na ciebie komuch Nie daj Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  22. no wlaśnie,i ty chcialeś zakryć ta sraczke ..../.od red. PLUM,PLUM jeno zabulgotało /

    OdpowiedzUsuń
  23. Danka nadal w urzędzie, uśmiecha się swoim perkusisty śmiechem i w godzinach urzędowania zamiast sprawami gminy zajmuje się swoimi interesikami: operaty i pozwolenia wodnoprawne, schronisko w Ruskiej Wsi. Nawet odpłatnie wali fuchy na rzecz naszej gminy takich jak zuk i pec. I co wy na to? Wiadomo nic, bo nic z tym nikt nie jest w stanie zrobić dopóki chroni ją Feli.

    OdpowiedzUsuń
  24. koniesznie trzeba wsadzić felego

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie to gancy gal, nawet dzisiaj.Tylko kochani od jutra na siedem dni odpuszczam, jadę do kliniki w Białymstoku na sławetną operację. Ale nic nie stoi na przeszkodzie by ktoś mnie skutecznie tu zastąpił. Każdy tekst wiary godzien - przybliżający nas do wykopania Żelowego Mokasyna - zamieszczę na blogu w możliwie szybkim terminie..nawet trzech godzin.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. ALE Z TEGO POWODU ROZPACZAM ASZ SIE ZANOSZE

    OdpowiedzUsuń
  27. ty będziesz rozpaczał asz się usmarkasz jak Felicjandera przymkno bo felkiem smierdzisz

    OdpowiedzUsuń
  28. I moka-skurczy-synem zalatujesz, a to smród gnoja.

    OdpowiedzUsuń
  29. przymkną to ci lodowkę w domu i nawet nie piardzniesz z glodu

    OdpowiedzUsuń
  30. pewny to będę po wyborach. Jak wynika ze zbiorczej analizy komputerowej postaci jakie nami rządziły na przełomie ostatnich lat, wychodzi że : od 1966 roku rządziło nami nami łącznie 6547 urzędników, wsród nich 56 burków - a jeszcze wśród tych - paru cymbałów. . Po wprowadzeniu ich danych, komputer wyrzucił, że ostatnim z tej serii"geniuszy" , który nami rządził jest.... Felicjander, po czym wyskakuje napis : - "limit na dyszle wyczerpany"... "limit na dyszle wyczerpany"... "limit na dyszle wyczerpany."..Chyba komputer mi się zaciął! Bo jak nie, to znaczyło by, że u nas dla kołtunów po Ostrołęce miejsca już nie ma. I od wywałki Felka - może być tylko lepiej!! Keep smiling. Taaaak. Teraz odnowę będziemy liczyć od czasów - po Felku, jak kiedyś liczyli - od Jana Kazimierza.

    OdpowiedzUsuń
  31. Drugie oko operowała mi ta sama okulistka chirurg co pierwsze.Nazywa się Wojnar. To żona byłego ordynatora ortopedii z Pisza Wojnara. Straciłem z nim kontakt w połowie lat 80 tych kiedy wyjechał z Piszu na kontrakt do Tunezji. Ja z jej zabiegów jestem zadowolony.W sumie drugie oko robiła mi 16 minut.Teraz wkur.. tylko ta systematyczna zalewajka tego oka lekami z trzech butelek.Ale efekt ostrego widzenia następuje natychmiast.Trochę ze ślepia leci bo leci ale najgorsze za mną.I to ostre widzenie. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowia życzę panu Edmundowi.
      Wojtek_

      Usuń
    2. Dziękuje.Będziesz przechodził zajdź przy okazji.

      Usuń
    3. tak tak.To ten ostatni też mój kolega od kieliszka ? Patrzcie Państwo nawet nie wiedziałem.Ja wiem, wasze dworskie, otępiałe z zawiści mózgi - tego mnie pojmują, że kogoś można znać - a z nim nigdy wódki nie pić.To podobnie jak z tą wyborczą kaszaną od Opałka. Chochoły z Zimnej i Kuźiów poszli dla chwały i nią bebechy ponapychali - ale juz te z Ptaków - nie. Widać bardziej uczone. Takie paniska z własną stodołą i studnią na podwórzu.No, wracam do formy.Jest dobrze.

      Usuń
  32. i po każdej operacji będziesz slepy bo kostucha tuz tuz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tuz, tuz kostuch za twoją doopą stoi tuztusiu.Ty i przed operacją i po operacji dalej ślepy jak stary gawroń i głupi jak Mokasyn po ostrołęce. Nie wiesz co piszesz,co gadasz i co źres slepy druciaku, tuz,tuz.Tszymaj się jus - tuz, tuz.

      Usuń