piątek, 16 października 2015

Trochę mnie nie było i się narobiło...

Tydzień temu pisałem Państwu, że od 10 października robię przerwę, bo przez kilka dni mam przesłuchania przez tzw. orany ścigania. Przeglądano moje teksty, dokumenty i pytano co jeszcze wiem w sprawie którą poruszyłem. Stwierdziłem zgodnie za prawdą, że opinie które tu opublikowałem, wcześniej konsultowałem z byłym sędzią - obecnie znanym adwokatem.  Uważałem bowiem, że tylko opinia starego wyjadacza może raz na zawsze rozwiązać moje wątpliwości oraz upewnić mnie, że idę w dobrym kierunku. Co prawda, bardziej nerwowi z Was już po dwóch dniach oczekiwali ode mnie cudów, ale niestety to potrwać musiało. Szybko trzeba działać wtedy, gdy widzimy po minie, że dziecku potrzebny jest nocnik .Bo zbyt późno podany - spowoduje nieszczęście.Tak czy inaczej, sekretarz urzędu Danuta Kowalewska od dzisiaj nie pracuje. Czy będzie zwracała pobrane wypłaty, czy uczyni to za nią jej mocodawca burmistrz Feliński - zobaczymy. To wszystko się miele.Jest bardzo płynne.O jedno Was proszę. Nie popędzajcie mnie, nie próbujcie na mnie wpływać formuując przewrotnie anonimy.Zrozumcie, że  jako jedyny robię coś dla tej gminy za przysłowiowe frico - choć wcale zdrowia genialnego nie mam.Obiecuje Państwu jedno. Po zniknięciu Felińskiego w ten czy inny sposób, znikam na zawsze. To sprawa ambicjonalna..Ja od niego nic dla siebie nie chciałem i nie chcę. Ale też z moich 7 000zł rocznie, jakie płacę do gminy, nikt sobie pensji po 10 000 czy 8 000 robił nie będzie.To tyle na szybko.

42 komentarze:

  1. Taka sensacja, Danuśka nie pracuje, a Ty nic na ten temat. Oj cieniutko. Może Ciebie obsadzić na jej miejsce i dlatego nic na ten temat. Lepszy cwaniak z tego Mundzia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mokasyn daje mi robotę w zukowskiej przechowalni !!!! Mam pisać o tych "przepracowanych" nierobach.Pierwszego biorę na warsztat tego od Krzyżaków. Bo znowu ryjem ujada. Czas mu ją przymknąć.

      Usuń
  2. Podziękuj za referendum w styczniu dla pseudo kierowniczki finansistki, specjalistki o podpierdalania, o nieprzeciętej tępocie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam nikogo o takim nazwisku. Jedynie przeczucia mi mówią, że chodzi albo o Dymcię albo Ewuńcię. Trafiłem waść ?Swoją drogą, po tych częstych twoich komentarzach widzę, że tej drugiej wprost patologicznie nie znosisz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anka była TWARDA, pokaż MUNI jakiś TY BOHATER!

    OdpowiedzUsuń
  5. W którym miejscu była twarda?! Kiedy te 30dni siedziała czy wtedy jak te 14 spraw miała? Wiesz, to ja wolę twoje bohaterstwo zobaczyć.Jak zamiast jej ciebie przymykają.Ale, ale...pomyślę. Jak ty japę pokażesz może i ja zdanie zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  6. piszesz bącuniu ze jako JEDYNY robisz cos dla tej gminy,ha ha,ale ze rocznie 7 tys,placisz,ha ha,tez dobre,moze wyszczegolnisz za co?malucki człowiek a takie duze mniemanie o sobie ha ha..

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak mam o sobie duże mniemanie i daleko w zadku twoje żądania. Ja temat swoich podatków opisywałem już w 2012 roku. Na dalsze ciągniecie tego tematu nie mam ochoty. Tym bardziej z jakimś anonimowym gównem.

    OdpowiedzUsuń
  8. i w te słowa zakończył Lucyfer.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, oj, tu trzeba wyzsze wladze i telewizje poinformowac. Ja nie jestem adwokatem, ale wiem, ze publiczne ( na lamach Twego bloga ) ublizanie, wyzwiska i publikowanie plotek ,nie zgodnych z prawda ( insynuacje o kochankach itp ) , wygrazanie ( !!!) jest karalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezgodnych z prawem? A skąd ty masz wiedzić nidzki czereśniaku jakie sztuki urzędasy w gminie wyrabiają? Zajęty zdobywaniem puszków na wysepisku i darmowej kiszki skąd masz tkie cuś wiedzić. Czytaj pana Mondka i podumaj czemu te bezbożniki gmine do sądu nie idą .

      Usuń
  10. O, o oooooooooooooooo macie następnego smroda co straszy a mordę chowa i ze strachu cynamonem w gacie..płaci. On wszystko wie, a do sądu kupa ... nie idzie.Ba , nawet ryja nie wychyli a taki odważny Groj Sowietskowo Sujuza

    OdpowiedzUsuń
  11. a ty jak u grzybowej pisales to ryja wychylales?tez morde za anonimem chowales.

    OdpowiedzUsuń
  12. zser...nie pod animem ! Nawet jak byłem z kumplem poza Rucianem ,np. na giełdzie z w Ciechańcu albo Ełku - to u połowy was Pojebów i tak w danej chwili u Grzyba pisałem. A zresztą, skoro pisałem za animem - to skąd wiesz że to ja???.A jeżeli wiesz na bank, że to ja - to do kur...y nędzy jaki ja anonim? Chwyta to twój obuch czy nie bardzawo? Myślę że nie, to na wasze otępiałe łby za trudne.O 14.00 obuniu wróciłem po tyg. ze szpitala i od razu z tobą bąblu gadam .Doceń to. Inny by ciebie zakapturzonego muflona dawno olał i poszedł gazetę poczytać.. Ale coraz bliżej mi do tego stadium..

    OdpowiedzUsuń
  13. patrz gluciku ja napiszę i całe miasto wie że to JA. Ty gluciku piszesz, piszesz pocisz te bwyrażonka, moich używasz a i tak polegniesz jako anonumowy dupek. Widać mnie ćwierćinteligenta bardziej chcą cytować jak tobą z ryjem w turbanie się posiłkować. Jak się nie zmienisz, to wszystko od ciebie z nr. {{209.85.220.74]} idzie w kibel. Nie szanujesz starszych i ich dobrej woli. Poszoł won

    OdpowiedzUsuń
  14. Niech Pan z łaski swojej przeczyta tak na spokojnie swój wpis i potem wszystkie komentarze. Sytuacja taka sama jak zawsze. Coś ciekawego na początku i nawet przyzwoitym jak na to miejsce językiem i stylem napisane. Taki mały wstępniak, po którym można by oczekiwać kolejnych i ciekawych informacji. Ale niestety ( jak za każdym razem zresztą ) potem już tylko personalne wycieczki, obrażania się nawzajem, wyzwiska i wulgaryzmy. Jakieś podteksty, pseudo pseudonimy większości nic nie mówiące. I to nie tylko ze strony anonimowych gości. Z pańskiej również, a nawet szczególnie. Totalny bezsens. Gdzie tu dziennikarstwo? Podejrzewam, że gdyby tylko umieli i byli w stanie tu zaglądać to dobrze by się tu czuli lumpy zza budki z piwem. Naprawdę nie może Pan zapanować nad treściami tu umieszczanymi??? Swoimi i swoich oponentów? Jeszcze trochę to nie tylko ostrzeżenie będzie przed wejściem na tego bloga, a ban całkowity. I trudno tu nie "tęsknić" do przejrzystego, stylistycznego i co by nie mówić kontrolowanego bloga Grzybowskiej.

    OdpowiedzUsuń
  15. By nie rozprawiać w kółko o etyce mojego bloga..Każda publikacja znajduje czytelnika. Dlatego, znaczna część populacji kieruje się radami i zasadami z Biblii Tysiąclecia i Ojca Dyrektora. Ale jest też druga,.Wybiórcza, stworzona do Robienia Ludziom Wody z Mózgu, przez Ojca Redaktora z Czerskiej i jego zakonników z Rudym Lisem w pierwszym szeregu..Co ciekawe - obie czytają - choć ta druga większe spustoszenie w głowie czyni niż lektura samego Josepha Geblusia. Co gorsze, zabija zdolność własnego myślenia. A blog Grzybkowy? Nie ma bloga Grzybkowej ! Był blog. Na rynku mediów znikanie portalu na pół roku to jego śmierć.Potem wszystkie ważne rzeczy odbywają się poza danym portalem JEDYNY SPLENDOR SPŁYWA NA POZOSTAŁE. W tym przypadku mój. Ale ja bez względu na okoliczności piszę, piszę, piszę..Jałowe dywagacje zostawiam na później. Z nich nie ma żadnego pożytku.Znam natomiast ludzkie oczekiwania i się do nich umiejętnie dostosowuję.Myślę, że w takiej formie do końca roku dociągnę. Potem niech zbawiają świat inni. Najchętniej widział bym w tej robocie te zakapturzone, plujące tu mordy.Tylko oni się tego nie podejmą. Oni mocne tylko wtedy gdy mają oturbanione pały aby nikt ich okrościałych facjat nie rozpoznał..Ale zmiennik jest konieczny. Zmęczony już jestem..

    OdpowiedzUsuń
  16. te skrosciałe mordy jak nas nazywasz to uczciwi,pracujący mieszkancy i nie bedą cie tu zastepowac bo poprostu wiedzą ze do czegosc mozna dojsc tylko pracą a nie szczekaniem jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Następny dziad piszący za NAS wszystkich !!! Słuchaj dyszlu, ja nie pisze o wszystkich a o takich menelach jak TY.Co to zawsze wypowiadają się za nas wszystkich.Sam w domu siedzi opychając się kaszaną ale pisze - MY MIESZKAŃCY.Pracą można dojść do czegoś jak się ją ma a nie pyskowaniem i sloganami głoszonymi przez takich mlonów jak ty.Tu żadnej roboty nie będzie przez najbliższe 50 lat Na 30 prac interwencyjnych gminy nie stać a ty glucie o dobrodziejstwie pracy w Rucianem opowiadasz. Szlag by to trafi l! Daj przypałę w moją rynnę może otrzeźwiejesz.i przestaniesz komunaly pier.Ciesz się, że ci matka koryto za Opalacha załatwiła, bo byś dalej usmarkany po wysypie chodził.

    OdpowiedzUsuń
  18. a kto ma te miejsca pracy tworzyc ?gdybys był wporzo to bys tych ludzi co zatrudniasz na parkingu na czarno, normalnie zarejestrowal.to bylyby miejsca pracy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ma im to stworzyć ten co kasuje.w kieszonkę po 10 000zł miesiecznie. Żeby nie ja i - ci którzy zatrudniają choćby na czarno - to by tu ludzie z głodu popadali. A tak chociaż na chleb z masłem zarobią! Czas dojrzał do tego ,by takie cichociemne kur** jak ty stworzyły po dwa etaty, a bezrobocie zniknie. Skoro my prywaciarze źle robimy że w ogóle zatrudniamy - to ty Wielka Kopo G. zatrudnij z pięciu na prawo. Jak my zatrudniamy na lewo. Ważne aby ludziom lepiej się żyło .! Ale nie zatrudnisz !. Ty jesteś ze schowanym ryjem od szczekania - nie od zatrudniania. Ale tacy tez potrzebni, By zobrazować jakie sieroty umysłowe to Państwo musi tolerować.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prawdziwie "ZAKAPTURZONE PLUJĄCE MORDY" można oglądać było na Obesrańcu Zarzygancu i Drugiej Stronie Perwersji to tam gdzie jeden drugiego z nienacka od zaplecza atakował. Ale padły te kible oba z chwilą ak padł król Opał Pierwszy Bebeśny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Autor: Anonimowy , blog: "Bez Fikcji" Ruciane-Nida, 23 października 2015 07:19 google STMCrs.blokaded blogger ipers.209.85.214.201

    OdpowiedzUsuń
  22. No, jak to Mundek , niby obesraniec upadl a Andzia dalej nadaje. Komentarzy nie drukuje..Czyzby, niby u obesranca, a jednak u Ciebie jak pisales?

    OdpowiedzUsuń
  23. Tniesz głupa, czy dowcipkujesz? Andzia, to obserwatorka a Obesraniec z kwaśnym piwskiem alias Zarzyganiec to propagandowe gówno stworzone na czas elekcji Appalacha przez Loczka Kopciucha..To dwa różne blogi. Czy Andzia tu pisze? Andzia wszędzie pisze i wszędzie pisała. Wszak jej blog nie będzie blogiem jakim był. Został zakneblowany a ona silnie przez Noska i dwóch knurów wystraszona. Dlatego nie licz tam na komentarze jakie widziałeś tam wcześniej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Autor: Anonimowy , blog: "Bez Fikcji" Ruciane-Nida, 23 października 2015 15:43 google STMC reg.blocaded blogger ipers.209.85.220.74Clif

    OdpowiedzUsuń
  25. Autor: Anonimowy , blog: "Bez Fikcji" Ruciane-Nida, 24 października 2015 07:50 google STMC reg.blocaded blogger i.pers.209.85.220.74Clif

    OdpowiedzUsuń
  26. Ludzie ale to fajne. Wpisujesz raz numer iden. persons żłoba, np z końcówką 74 jak np. ja tego chama wyżej i google go samo wycina nie wnikając w nazwisko i to go napisał. Dobre to. Nie trzeba manelika wcale czytać.Gorzej jak napisze z innego kompa. Wtedy zmienia mu się ined. person i znowu może się przecisnąć. ALE< ALE. Wtedy wpisujesz ten nowy numer i następnego kompa blokujesz. Na tym tracą ci co dają innym od siebie bluzgi wysyłać. Wchodzą po ostrzeżeniu na czarną listę z której korzystają Sądy. To identycznie jak sądy korzystają z danych telefonii komórkowych.

    OdpowiedzUsuń
  27. Autor: Anonimowy , blog: "Bez Fikcji" Ruciane-Nida, 23 października 2015 22:00 google STMC reg.blocaded blogger i. pers.209.85.214.74

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie. Można sobie poczytać IP komputerów, bardzo ciekawa lektura i jakże edukacyjna. Panie Mundek za chwilę sam tu zostaniesz. Zniechecisz tych "krasomówców" !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mi chodziło!Gdybyś czytał/ła/ uważnie mnie wcześniej, to tam przebąkiwałem o zamknięciu aktywnej działalności bloga. To ten czas. Zrobiłem tu porządek na miarę swoich możliwości a teraz czas zająć się mniej stresująymi zajęciami. A zniechęcę do siebie chamów i pojebów! NIE KRASMOMÓWÓW!!! Dla tych czas znajdę zawsze.To dlatego nigdy nie zdradziłem konstruktywnego czytelnika i jego IP. ALE DLA SKURWYSYŃSTWA litości miał nie będę.Będzie cięcie przy samej doopie!!!
      Pozdro

      Usuń
  29. A co z ewentualnym referendum, o którym tyle tu pisano swego czasu?

    OdpowiedzUsuń
  30. Swego czasu pisano o referendum dotyczacym obu wykiprowanych knurków.I takie było. Zaś o drugim ktoś wspomina tu cyklicznie - niemniej to nie ja - choć gdy tylko jakaś realna grupa dobrze zacznie, to ją wzmocnię. Moje wyhamowanie nie ma na celu zupełnego odejścia od lokalnej polityki. Jedynie moje mniejsze zaangażowanie uczuciowe. Zbyt dużo serca w to wkładam, za co potem płacę zdrowiem.Na dziś referendum może wyjść tylko wtedy, gdy Sanepid zamknie wysypisko.. Dopiero wtedy, jak krety nie będą miały gdzie kaszany ukopać i puszek zbierać - to do referendum pójdą. A dopóki uzyskują dodatkowo oprócz wysypu - żerunek z MOPSu Cwalińskiej - to zawsze referendum oleją. Ich na referendum musi wysłać....pusty żołądek!!!.Nic do rozumu tak nie przemawia - jak pusty kałdun.To tyle.

    OdpowiedzUsuń
  31. Autor: Anonimowy , blog: "Bez Fikcji" Ruciane-Nida, 25 października 2015 08:54 google STMC reg.blocaded blogger i.pers.[209.85.220.74]

    OdpowiedzUsuń
  32. Mundek, ta Pani z Obserwatora potrzebuje pomocy.....
    Dla mnie to , co ona pisze, to nie sztuka dziennikarstwa, tylko proba wygladzania ( upiekszania ) wlasnej osobowosci, podkreslania jej waznosci ( pytanie tylko, gdzie ona moze byc wazna ?) , Chyba ze przez to, jak to ona podkresla ,kogo ona nie ma za znajomego itd.
    "Fenomenalne, najfajniejsze, autentyczne , chylenie czola ( przed kim i za co ? ) - to jest chorobliwe...
    Sprowadza P.Wojewode ," bo jej kiedys , ludzie, ktorzy sie spalili, pomogli.
    Tylko, co to czytelnikow obchodzi. To jest " jej" pojedynczy los, tak, jak i tych ludzi z Wiejskiej . Wszysko bzdury .
    Czyli, tak jak slysze, gdzie jej jesc dadza, tam o nich dobrze pisze, a nawet raz, o tych , co ja nakarmili , przestala pisac negatywnie....
    Co mozna na ten temat powiedziec ?
    Z dziennikarstwem kojarzy mi sie calkiem co innego...

    OdpowiedzUsuń
  33. Kilka akapitów wyżej jakiś/aś/ anonim pisze, że właśnie u Grzybowskiej to dopiero dziennikarstwo - a u mnie śmietnik. Jak to dziwie każdy z was słowo pisane odbiera..Ale do rzeczy! Masz rację, Grzybkowa jest na TY z Hollandem, Ojcem Redaktorem Michną, Putinem, Obamą, Tuskiem i żołnierzem ruskim..A LANSUJE SIĘ BARDZO UMIEJĘTNIE.Zauważ. jak przy tobie nie z gruchy ni z pietruchy wyciąga telefon i zasuwa :- Biały Dom, z Adasiem proszę. Tak, tak. To stara zmyślara..Dlaczego tak silnie Keczupom pomaga i całe dnie tam spędza ??? No - czekam! Usiądź nas chwile i pomyśl.Jak doznasz olśnienia, że remont ich domu to ona dla siebie robi - to będzie TO..Keczupy nie są już w stanie jej niczego odmówić.Oplotła ich i ich chałupę tak silnie swoimi mackami, że prędziej czy później ją łyknie..Uniezależni ich od siebie jak ślepe krety. Andzia jest po skur...niebezpieczna. Dlatego całe życie ma problemy ze znalezieniem stancji na dłużej. Chwytasz? To dobrze..

    OdpowiedzUsuń
  34. Chodz raz zgadzam sie z Toba w 100%.!
    Nie musisz mi pisac, dlaczego ona ( Andzia ) tak Keczupom pomaga, bo ja to zaraz zrozumialem. Dobrze , ze sie ze mna w tym zgadzasz. Uwazam dla innych jej przebieglosc jest tez widoczna.
    Ja zgadzam sie tez z jednym z poprzednikow ( zreszta to juz kiedys wspominalem ) ze jej forma pisania to " prawdziwy dar bozy ". Niestety tylko to !! Czyli, niech sie wezmie za literature .
    Ale sama osoba i to, co ona pisze, jest dla mnie OBELGA.
    Jak moze taka osoba pisac o nieprawidlowosciach , niedociagnieciach sojalnych czy tp jak ona sama zyje na marginesie ?
    Najwazniejszym jest sens mojego ( Twojego czy jej ) pisania, a pozniej dopiero jego forma (styl).
    Piekne pisanie, bez sensu ,nic nie przynosi , tylko denerwuje czytelnika .
    A reszta? Pomysl sam, co Tobie zarzucil poprzednik.
    Keczupy daja sie uzaleznic od takiej osoby, moga kiedys tego bardzo, bardzo zalowac. Jednego jeszcze nie jestem pewny, czy ta pani to przypadek dla psychologa ( bo jak ja sie tak czyta...) czy w przyszlosci dla prawnika...


    OdpowiedzUsuń
  35. Dlatego oponentom zawsze mówię. Nie pasuje ci to co pisze i ciebie razi? Weź Bilblię, usiądź przy kaloryferze, oprzyj się o niego plecami i czytaj, dumaj i kontempluj. Tu nie zaglądaj! Ale wiesz, to jest silniejsze od nich. Muszą wejść, by zobaczyć. Ale, ale!Przestałeś kur****rzucać i mnie wyzywać ?!!!? Na leczeniu byłeś czy blokada tak ciebie wyhamowała ? /zarejst.220/74 klcblg.rs google

    OdpowiedzUsuń
  36. ciebie nie wyzywac ale ty nas to mozesz?

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak, dopóki macie schowane ryje i nikt nie wie o kim mowa to mogę. Jak podasz nazwisko nie będę mógł. Ty i ta pozostała anonimowa kupa gówna, która już wycinam, pluła na faceta z nazwiskiem - a nie anonima.To WIELKA RÓZNICA

    OdpowiedzUsuń
  38. Spoglądasz na tą hu....codziennie .....ja piedole! Masz nerwy chłopie! Nad polaczkiem trzeba bata! On od zawsze chodził i teraz też chodzi w chomącie! Rusek,Niemiec,ue,taki byt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Autor: Anonimowy , blog: "Bez Fikcji" Ruciane-Nida, 27 października 2015 07:33 google STMC reg.blocaded blogger i.pers.[209.85.218.74]

    OdpowiedzUsuń