sobota, 25 stycznia 2014

Wieści e-treści

***** - panie, dorysuj pan im na tablicy dwa bebechy.Z lewa,jak nie byli burmistrzami a z prawa, jak nimi są. Niech ludzie zobaczą jak we trzy lata człowiek się zmienia. Bo mówią ze kradzione nie tuczy. Gówno prawda /SMS z 06 01 2014/ 5:52/ Kazik odp. red.bezfikcji : - niedawno w tej sprawie odpisywałem Ci na blogu. Wtedy kazałeś mi w tablice wstawiać ich wyżarte japy. Przepraszam, twarzyczki. Teraz znowu, proponujesz wstawić bebechy. To co do kur..ki nędzy mam wstawić? Pysie czy bulbony ? Aha. Anektuję Twoje wyrażonko - BEBECHY - do polemiki w ich sprawie. Ich - zaznaczam. Reszta musi mieć brzuszki.Narka.

10 komentarzy:

  1. A ja bym nie rysował, bo i bez tego to paskudne,stworzenia, po co ludzi straszyć jeszcze jakieś dziecko zobaczy i będzie się moczyć w nocy

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłeś mnie w drodze pod prysznic, dlatego szybko na bieżąco ciebie wrzuciłem. A w sprawie propozycji jap - ten klient od nich - już się nie odezwał. Jemu zapewne by było gancy gal gdybym nawet im świderki knurowskie dorysował. Dobra, idę kąpu, kąpu. Będę po 15 - tej. Narka.

    OdpowiedzUsuń
  3. BLE,BLE,BLE....czy pan Burmistrz skory był na zorganizowanie "Kuligu Gminnego"? Tak dla dzieci....dla wszystkich....jest jeszcze czas! Kulig,potem ognisko ,kiełbaski itp......np.piątek,(plakaty informacyjne na terenie gminy stworzyć i zawiesić to 1dzień! Mamy wtorek!Toż chyba te pareee złot....da się wygospodarować.....Sprzęt jest! A ZROBIĆ KULIG DLA DZIECI!!!! BEZPIECZNY!Z OGNISKIEM!Z KIEŁBASKĄ !Panie mundi. Podłap to! może dla dzieci zrobią..

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo się wahałem, czy Twój anonos zamnieścić. Bo tak GO traktuję. A to dlatego, ze ociężały mózg Opałka, po takim anonsie, coś rzeczywiście go olśni i zarobi parę punktów wyborczych. A MNIE, na łapaniu przez tego cymbała choć jednej pozytywnej opinii, absolutnie nie zależy. Wręcz przeciwnie. Zależy na jak najszybszym jego wyje..wykopaniu. CO NAJWAŻBNIEJSZE !!! On od doradzania, oprócz mnie i ciebie, ma piskiego Loczkowego żydka, któremu płaci potężne pieniądze, w stosunku do groszy, jakie kiedyś ja zarabiałem. Zatem, niech mu doradza ten Szmatławcowy Kopciuch. Nie stoi przed urzędem i knuty jeden za drugim pufa.. Widzisz jaki jestem szczery ? Więcej mi takich propek nie składaj, bo nie puszczę, ze względów opisanych wyżej.To chyba wystarczająco dobitnie, tłumaczy, moją irytację w tej sprawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako że obecny burmistrz to oferma i nie może on pochwalić się żadnymi osiągnięciami to jego kadencję można podsumować w zaledwie trzech punktach:
    1) Nic nierobienie
    2) Branie pieniędzy za nic
    3) Zwalanie całej winy na poprzednika
    W ten oto sposób szczwany Zbysiek załatwił sobie łatwe życie na koszt innych bez żadnych konsekwencji finansowych.

    Nie chcę takiego burmistrza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym dał czwarty punkt zadłużenie gminy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąty, Podpierd...nie na wielką skalę. Czego w Rucianem nigdy nie było, od chwili uzyskania praw miejskich. Oploknur zrobił wyłom. Potem pałeczkę przejęli Krzycha Faja i OrmoBolo Siecykolo 24/h

      Usuń
  7. Odnośnie kuligu i kto by się zgłosił może parę osób, a reszta by musiała z prikaza tak jak na tym ich świecie śniegu, Szkole nakazano!, pracownikom nakazano! I była impreza ot i wsio w temacie

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak samo jak na wieczerzy opłatkowej w Ukcie. Najpierw Pierdziochowska zwołała ludzi na wywiadówkę, a po niej drzwi się otwierają i wjeżdżają Opasy z opłatkiem. Wiedzieli, że jak zrobią zapraszaną, to ludzie ich... mokrym sikiem. Cwane bestie.

    OdpowiedzUsuń