czwartek, 8 maja 2014

Zmiękczacze mózgów.

Niedawno, bo w ostatni weekend, przy rozpalaniu pieca,trafiłem w marketowej podpałce na osobliwy rodzynek. Był nim urzędowy Bild z lipca ubiegłego roku. Czekając, aż w piecu dobrze zajarzy, rzucam okiem i czytam..."Anna Grzybkowa skazana za pisanie nieprawdy". Obok - dwa wyroki.. Na całą szpaltę. Oho, już mnie... bierze..Zaczynam rechotać. Nie, nie dlatego, że Andzię upokorzyli a dlatego, że ja ich za dwa kapuściane miałem, a tu... proszę. Okazuje się, ze w urabianiu japy Trolla swoim oponentom, nie są wcale gorsi od Anny G. Pasjami - nawet lepsi. Skąd ten wniosek ? Z obserwacji tego gminnego świerszczyka i roli jaką mu przypisano tuz po wyborach. Robienia mieszkańcom wody z mózgu. Bo też Czytelniku rozważ i sam sobie odpowiedź !!! CZY KIEDYKOLWIEK widziałeś w Bildzie artykuł, ze Jolka burmistrzówka lewy kwit podrabiała i do sądu się dostała ? Idę w zakład. że nie widziałeś ! Czy widziałeś Szanowny Czytelniku, wyrok ze sprawy Feliniaka, gdzie Opalach ma zwracać mu kasę i przyjąć ponownie do roboty - nie widziałeś ! Czy widziałeś i czytałeś w Bildzie, ze Opalach miał komornika i licytowali mu furkę - nie widziałeś ! Czy widziałeś wyrok ze sprawy, którą przesrał z Dymkową - nie widziałeś ! Może dojrzałeś taki w sprawie z Zyskiem, któremu też trzeba płacić ciężkie pieniądze ? Nie widziałeś ! A może z Jatkowską wyrok widziałeś? Nie widziałeś ? I NIE ZOBACZYSZ !!! BO TU WŁAŚNIE O TO CHODZI !!! Ty masz widzieć to, co Opalach ze Zdziśkiem chce. I ani jotę więcej. Do takich poruczeń mają Loczka Kopciucha i onego zaitunga. Zresztą, za Waszą krwawicę. To dlatego, na przykład, o deptaku nad Nidką - przeczytacie ! Że wygrali sprawę z Grzybkową - też, Że chcą zawsze dla was dobrze - bankowo.W każdym numerze ! ALE O TYM, że przepier..li w sądach z innymi - NIE PRZECZYTACIE !!! Dlaczego? Ano DLATEGO, ze w promowaniu siebie i odwracaniu kota ogonem przebijają Grzybka a nawet tego doktora od stryjka Adolfa. Mają Was za idiotów. Uważają, ze im mniej idiota wie, tym dla nich i dla niego bezpieczniej. I tak na koniec. Grzybkowa napisała setki tekstów ich dotyczących. Przyjmijmy, ze za dziesięć ciągają ją po sądach. Znaczy to, ze wynik tego meczu to 10 :1, czyli Andzia i tak wychodzi na swoje. Bo to co o nich napisała to napisała i nikt im tego z szerokich karków nie zdejmie. Pozdrawiam.

37 komentarzy:

  1. Niezła kwota by się uzbierała gdyby podliczyć wszystkie przegrane sprawy z pracownikami- podobno ze 300tys. nie liczą ich dojazdów i kosztów radcy prawnego

    OdpowiedzUsuń
  2. CZY KIEDYKOLWIEK widziałeś w Bildzie artykuł, ze Jolka burmistrzówka lewy kwit podrabiała i do sądu się dostała ? Idę w zakład. Nie widziałeś !
    A CZY WIEDZIAŁEŚ
    ŻE OPALACH NIE MIAŁ ŚWIADOMOŚCI
    O TYM CO ONA ROBIŁA DLA NIEGO ?
    NAWET NIE WIEDZIAŁ JAK JEGO KOCHANKĘ
    NOSKOWA ZATRUDNIAŁA W DOMU KULTURY!
    NIE MIAŁ ŚWIADOMOŚCI
    JAK UMARZAŁ PODATKI DLA RUBESA ZA CO GMINIE ZABRALI SUBWENCJE I OBDARZYLI JA JANOSIKOWYM ?
    NIE MIAŁ ŚWIADOMOŚCI
    ŻE TO BYŁO PRAWIE TRZY MILIONY?
    NIE MIAŁ ŚWIADOMOŚCI
    JAK KAPOWAŁ RAZEM ZE STECYKIEM NA GRYCIUKA W DETEKTYWIE 24
    NIE MIAŁ ŚWIADOMOŚCI
    JAK PRZEZ SWOJE DZIAŁANIA DOPROWADZIŁ GMINĘ NA SAMO DNO?
    NIE MIAŁ ŚWIADOMOŚCI....
    BIDULO TY MOJA MORDO TY MOJA, ŻE TEŻ CIĘ TAK POKARAŁO BYCIE BURMAISTREM..........
    A DZISIAJ Z KSIEDZEM MARKIEM OBAJ W PIERWSZEJ PARZE W KOŚCIELE TY ŻYJĄCY W GRZECHU W KONKUBINACIE/
    DIABEŁ BY TEGO LEPIEJ NIE WYMYŚLIŁ ALE......
    TY NIE MIAŁ I NIE MASZ ŚWIADOMOŚCI ..................

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiona analiza faktów. Mało pana ostatnio. Czas wziąć się za pisanie, bo wybory za progiem Szacunek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale ja za nich sam jak ostatni mohikanin roboty odwalać nie zamierzam.Bo wiem, ze gdy z częścią Was doprowadzimy do vakatu przy korycie to oni szybko się odnajdą. Na koryto trzeba sobie zasłużyć. Nie czekać, aż inni teren wyczyszczą a my cmyk i do ula.

      Usuń
  4. Panie Mundku kampanię rozpoczęli całą parą-księdza obskakują, ludzi w straży i w urzędzie znowu zatrudniają-ogłupiania czas przez opasów ruszył

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z byłym Gizą się nie podpierali. Miał politykę i lokalnych kacyków w...na samym dnie. Robił to, po co był tu skierowany. Dlatego był ogólnie szanowany.

      Usuń
  5. Panie Mundku widzę, że tych tumanów i pedałów wokół Pana coraz więcej!Sami nic nie potrafią zrobić to będą szczuć i podpuszczać. Nie daj sie Pan niech się sami wezną do roboty. Pokaz Pan im dup... niech liżą!!! Potem będą znowu beczeć jak te barany i się zastanawiać dlaczego tak sie stało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im się wydaje że Gryciuk ze Wspólnotą zrobi za nich wszystko a oni przyjdą na gotowe. Niech tak myślą. Próbkę takich działań oglądaliśmy podczas referendum ze znanym efektem. Fakt, że znaczną anty robtę w tamtym wydarzeniu odegrała podległa kqcykom Straż i sam Fikołek Szkolony Matołek..Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ta kobieta mai racje. Kościół powinien trzymać stronę zniewolonych i krzywdzonych a nie tych co ich zniewalają. Najgorsze jest to, że obecny gospodarz wcale nie żyje zgodnie z Bogiem i wiarą a proboszcz swym autorytetem go namaszcza.. Brzydko, bardzo brzydko Z Wyciągam wniosek, ze ruciańskiemu kosciołowi życie rozwiązłe i na kocią łapę nie przeszkadza, jeżeli takie osoby gloryfikuje, przy co by nie mówić, naprawdę historycznej uroczystości. Należałoby spytać biskupa co o tym sądzi chodzi.Do widzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. tak
    to dno
    to co było naszym udziałem. Postawa proboszcza Mareczka nie tylko w tym przypadku to przykład jak nie powinien postępować katolik a na pewno nie proboszcz wspólnoty ludzkiej. Zadałbym pytanie Mareczkowi;
    A jak z budową kaplicy proboczczu - to piąty czy szósty rok obiecywania że będzie?
    Ksiądz Staś w Rucianem zrobił kapitalny remont kościoła z naprawą dachu ze zdjęciem i położeniem nowej dachówki, nową elewacją i wcale nie zrobił z siebie poborcy podatkowego a wykonał ten remont. Takich planowanych kaplic jak w Nidzie byłoby ze dwie.
    Nie ma co porównywać tych dwóch pasterzy - bo czy ten pierwszy zasługuje na takie miano?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś mi mówił, ze x,. Mareczek trafił tu spod Kruklanek. Tam też podobno nie błyszczał a parafianie chcieli zamykać.. ...Dobra, nie wazne kogo i co. Ważne, ze przy takich "wyskokach" moze się zdarzyć tak, że Mareczka znów ktoś przeniesie Ale teraz trochę dalej. Mnie by to wcale nie zdziwiło. narka.

      Usuń
    2. Panie Munduku świetny pomysł. Może tym sposobem pozbędziemy się tego sąsiada PIJAKA?

      Usuń
    3. Daj trochę więcej zakamuflowanych danych o którego chlora chodzi. Bo tu dookoła ochlapusów dostatek.

      Usuń
    4. Nie żartuj, że nie kumasz? Ten chlor to pasterz dusz wspólnoty. Sprzedał w skupie butelki, które sam opróżnił a za uzyskane pieniądze ponoć wyremontował dach i elewację. On często jeździ nawalony jaszcze jakieś dziecko przejedzie. W tej wspólnocie jest wiele takich gwiazd. Pan podsunął świetny pomysł trzeba napisać do biskupa niech przeniesie do zakonu na odwyk.

      Usuń

  8. Moje kochane antyopałkowo-stecfykowe podpory. Ostatnio mniej wchodzę, bo szukam szpitala gdzie by zdjęli mi zaćmę prawego oka. Objeździłem Olszrtyn, Ostrołeke, Ciechanów, Łomżę i Przasnysz, ale wyszło mi na to, ze najmniej poczekam w Ciechanowie. Stąd mniej pisałem. Ale do rzeczy. W tej kampanii te Kapsle, młody Koszłek Opałek i ta reszta gazerów będzie robić to samo co przy referendum. Trzeba ich pilnować i ciąć przy samym zadku, a zdjęcia do prokuratury. Oni wiedza, że to ich ostatnie piardnięcia a potem musza sie wziąć za normalną uczciwa robotę a nie za klejenie ulotek na słupach z rozkazu idioty Koszała Przygłupa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Panie Mundeczku skąd u pana ta wycyzelowana rymowanka ? Czyżby po Rumuna zawodówce ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, edukowała mnie Koństańczakowa w piskiej starej podstawówce. Robiłem zaocznie, krok po kroku - rokrocznie. Rumun ten diament tylko trochę oszlifował. Ale już wam pisałem. Ja do szkoły - fakt że niechętnie - ale chodziłem, Za lewe doktoraty, magistry czy matury nie płaciłem. Dlatego, to Bycze Karczycho, lokalny Łukaszenka, Opalaszny Glacjan czy Zdzisiek Fikoł to dla mnie żadne autorytety. To zaoczne tumanki. Wyobrażasz sobie zostanie lekarzem zaocznie ??? Albo dobrym nauczycielem ???Bo ja nie.Ale jak będziesz mnie tak nękał, to się wnerwię i kupię sobię mgr. Za 6500zl w ZSzKadr w Mysiańcu A co ? Im wolno a mnie nie ? Pozdrawiam..

      Usuń
  10. to marek tez pije?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edmund A. Pomichowski20 maja 2014 22:49

      A skąd to zdziwienie. Marki wcale nie gorsze jak Staśki, Wacki czy Mundki ...40 lat temu. Dziś wątrobisko się buntuje.Narka.

      Usuń
  11. Nowy komentarz do posta "Ci zdecydują o losie Koszała Pierwszego Wyżartego" dodany przez Anonimowy :

    Opalaszek nie umie zarządzać ani kontrolować podwładnych. Dlatego ma poparcie wśród wszelkiej maści złodziei i oszustów którzy czują się bezkarni pod jego rządami i mogą kraść ile wlezie. Taki jest właśnie jego elektorat.

    OdpowiedzUsuń
  12. On po prostu wie, że nie ma już czego pilnować. Co było do przekręcenia i wyrabowania już z Fikołem przekręcił. Ciekawe z czego będzie teraz chapał multietatowiec Gwiazdka z Nieba , Stawruś Szambokajakarz, Komusze Ścierwo czy Kradziona Desecka ? Jeszcze im port zostanie. Ale tam nic nie zawiną, bo Genio dobrze pilnuje. Wie z jakimi hapgiwejzenami ma do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. chcę mieć jasność! chleją wódę te nasze duchowni czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Czego ty ode mnie oczekujesz ? Że napiszę że chleją ? Ja nie ruciańska opalaszna gminna ściera - że wszystko zamieści - aby było dobrze o Opałku. Ja dopóki z naszymi plabanami nie piłem - japy nimi nie będę wycierał. Nic im nie daje - niczego od nich nie oczekauję. Dopóki nie wycierają jap moją osobą, ja nie wycieram ich. Chcesz sprawdzić czy wala gołde ?, Weź flaszkę Koszernej albo prymuchy i idź w gości. To najlepszy sposób. Z dwojga złego - wolę by chlali - niż inaczej kochali. W tym wystarczy jeden Zdzisiek Fikoł. Obskakuje wszystkich gminnych przydupasow. narka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nowy komentarz do posta "Zmiękczacze mózgów." dodany przez Anonimowy :

    Ty nalewak, zaproś plebanów, Stecyka Ormowca z Łysa Pałą na wódę nagraj i zakapuj tych knurów do proroka w Szczytnie tak gdzie oni kapowali Grycka.. Ciągle piszesz a kurwy i tak kradną. . Ja wiem jakie z nich kozaki jeb...ki ale takle w narodzie tez żyć muszą. Niech żyją nasze Zdzisiek i Zbyszek od przepychania kiszek. Siemanko Pyzdra z dworu,.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zadowolony jesteś kozia ci...po ? Już widzę jaką pianę masz na dworskim ryju. Aż ci uszami ze złości wychodzi. Tak będę zawsze przerabiał wszystkie treści dworskich obszczymurków. Widzisz kacza dupo, co innego spłodziłeś co innego zobaczyłeś. Fajnie, co zgnilaku ?

    OdpowiedzUsuń
  17. komentarz do posta "Zmiękczacze mózgów." dodany przez Anonimowy :

    Tak !!! jestem zadowolony i tolerancyjny, bo sam nadstawiam pupci naszym wieprzom i co ci do tego.
    PS. kopię tego posta publikuję na http://obesranieć wyruchaniec .org. bo to jedyny porządny, sprawdzony pedofilski blog gdzie możemy się prezentować. Reszta lokalnych takich jak: "obserwator iesteśmy do Zbyszxka wypierd...nia" oraz "bez fikcji "naszych anonsów nie zamieszcza.

    Opublikuj
    Usuń
    Oznacz jako spam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zamieszczać nie będą. Bo wasze kurewskie pedalstwo stało się lokalną " atrakcją " i zasługuje na wieczne potępienie, nie na namaszczenie,. To nie są tematy którymi chcielibyśmy epatować naszych czytelników. Życzę ci głębokiego bocla. Trzymaj się dworu kaczy łbie, przy knurach nie zginiesz. narka

      Usuń
  18. Widzę że opalaszny dworski kołtun dał w długą, więc idę spać. Szkoda bo bym baraniemu flakowi coś jeszcze dorzucił Dobranoc do jutra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć pisiorku- daj coś więcej bo w ciemno nie wchodzę.
      Lambor

      Usuń
  19. Trzeba zdrowia. Z tyloma oplogłutami nadążyć !? Chyba czas na urlopik i dłuższy odpoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyciąłem homusia tyłodaja. Próbował przemycic pedofilskie treści. Poszedł na skargę do króla swego Glacjana Pierwszego Wyżartego. Ponawijamy jutro. Źle znoszę Opalacha,kochajacych inaczej i wysokie temperatury. Dlatego idę poleżeć. pod wentylatorem. Cześć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętasz piwo ryżowe w Koliberku.

      Usuń
    2. Zakładał go do dziś zyjący mgr. ekonomi /po dziennych we Wrocłwiu/ - Zenek Ruszczyński. Porządne panisko. To on w 1980 ściiągnął mnie do Rucianego do obsady słynnego wtedy Piwosza, w miejsce Gabryśki.W Koliberku byłem, ale nie " ćwiczyłem" Miałem znajomą szefową w kuchni w Kormoranie, tak więc zakąska mnie nie kosztowała i miałem dwa w jednym I wódkę i zakąskę. Nie gustowałem nigdy w piwie,. U Zenka dorabiał jego ex szwgier Sławek - ks. Wuja. To bardzo odległe czasy.Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Nowy komentarz do posta "Zmiękczacze mózgów." dodany przez Anonimowy :

    Dawno tu nie zaglądałem, nadal ten sam....


    Opublikuj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie przypominam sobie , abym tu za tobą tęsknił i usilnie zapraszał..Czyżbym się mylił ? Nie pasi ci styl - rwij na gminną bild szmatę. Tam piszą tak, abyś ty i twój wzór cnót nieziemskich Opał I Wyżarty był zadowolony.

      Usuń
    2. Na konkretne zarzuty, ciągle te same miałkie i niestety prostackie odpowiedzi, bez krzty sensownej argumentacji. Choć to niestety wybiega poza pański sposób widzenia rzeczywistości, proszę jednak wyobrazić sobie tak odległą dla Pana myśl, że nie każdy krytykujący tę pisaninę jest zwolennikiem obecnych władz.
      Cuilibet fatuo placet clava.

      Usuń
    3. Nie mam poważania dla czytelnika widzącegbo jedną stronę medfalu. Stąd, takie a nie inne moje wypowiedzi. Pisałem nieraz, powtórzę raz jeszcze - ale ostatni. W Wersal będę się bawił po wyborach. Potrafię się dostosować.Pisałem ułożenie do kilku gazet i mój styl odbiega od obecnego. Niemnie zauważyłem że obecne ścierwa, takie pisanie odbierają jako moja słabość. Otóż, nie da się konstruktywnie polemizować z tępymi osiłkami - a z takimi musimy się zmagać w obecnym układzie kolesiów. Zmieni się dynastia obecnych złodziejskich macherów, żyjących naszym kosztem - zmieni się moje pisanie. Czy to tak trudno pojąć ?Aha. Zajmij, tak przy okazji, stanowisko w sprawie gminnej Bild Ściery, która w bełtaniu ludziom w głowach, przebija mnie sześciokrotnie. Tak będzie uczciwie.. Pozdrawiam.

      Usuń