piątek, 2 maja 2014

Jak ten czas leci...

Coraz mniejsza data a jak cieszy ! Większość, bardziej woli kiedy jej zwyżkuje, nie opada. Lecz na sytuację naszych dwóch orłów, przełożyć tego się nie da. Oni wzorcowo potwierdzają regułę, że wydolność gminy - odzwierciedla wydolność jej gospodarzy. Gmina pada - im opada.. Poparcie.. oczywiście. W ich przypadku to prawidłowość. Co na początku kadencji jakoś stało - teraz pozycję horyzontalną przybrało. Wiecie, mnie naprawdę wisi, kiedy ich z gminy - ci rozumni - wyniosą. Jutro czy pojutrze to nie istotne ! Wazne, aby w tym roku.Piszę " rozumni ", bo na tą resztę z Łachy, Dobrego Lasu czy Kadzidłowa nie liczę. Tym zorganizują kolejną szwagrowską wycieczkę, tylko teraz do ZOO i mają ich w kieszeni. A kiedy obniżą ścieki o 6 groszy, to na bank będą przed nimi modły dziękczynne odprawiać. Taki to naród. NATOMIAST, nie jest tajemnicą, że te szybko mijające dni spędzają im sen z powiek. Ale o to chodziło. Te umykające dni mają nad nimi wisieć jak fatum, prowokować, a mnie... leczyć moje skołatane serce. DZIŚ - nie wiedzą, co będą robić - JUTRO. Uszczelki, czy fikołki ? A jak fikołki - to gdzie ??? Gorzej, gdy padnie na podstawówkę w Bieszczadach ! Bo po smrodzie jaki idzie - to całkiem realne. Co ze mną ? Mnie, przy życiu trzyma ta tablica oraz ich strach. Przed utratą koryt. Co potem ? Potem, może tu rządzić nawet Bubu. Albo nie, Al Bandy.. Większej szkody jak TE OBA ekonomiczne rekiny i tak nie zrobi... Nie będzie miał z czego.. Zastanie w urzędzie utlenioną Peggy oczekującą rozkazów, pustynię i cztery hydranty. Może nawet bez wody ! Mój Boże ! A miało być tak cudownie. Nic to, wytrwajcie. Już bliżej jak dalej. Pozdrawiam.

20 komentarzy:

  1. A miało być tak dobrze.. ... +++ Opalach i Stecka wszystko zgnoili....
    Gmina zadłużona na amen,
    subwencja wyrównawcza dwa miliony dwieście zabrana,
    "janosikowe" kolejne czterysta tysięcy do oddania...... a i, .................nie uwierzycie!
    Słabek, Kukiełko anuszkiewicz,Kaczmarczyk pewnie
    zagłosują za udzieleniem absolutorium dla opalacha i Stecki!
    Tak się rządzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tu pisać ? Mogłem zrobić pieczątkę z napisem " " Ruciane będzie pogrzebane " tuż po wyborze Opalacha i co tydzień, tą sentencję na blogu odbijać. Było by prościej i oszczędniej. W słowach. Pac, i wiadomo o co chodzi !.

      Usuń
  2. Zagłosuja. bo muszą przy końcówce coś ugrać. Myślisz że po Opalachu przyjdą te co będą się o nas martwić ? Jakby ircia opalaszjkowa zmieniła Opalacha to razu za nią sznurkiem do gminy wchodzi zyskos, karczmarz z PDka, Kukieł i ta reszta cwaniaków. Po cichu już się kumają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego należy pierwszym dwóm zrobić mocne powitanie wyborcze. Z fajerwerkami aż się zakotłuje. Ja słyszałem o jednym układzie dotyczącym obu byłych wierzbowych pacusiach Gryciuka -ze coś z Iruchną modzą. Niech startuja - chętnie ich przywitam. Z przytupem.Szczególnie tego pedekowca.

      Usuń
  3. Mówisz że Walduś przewodniczący w przechodzeniu od jednych do drugich - znów woltę wykręci ? Oj, oj obawiam się że masz dużo racji. On wszędzie tam, gdzie gwiazdki z nieba za frico dają. Ale ja go lubię. Za puszczanie w trąbę tych gminnych tumanków. Kaczmara, Słabego,Czaplina, Stawrusia i pozostałego badziewia. Ja tak nie potrafię dlatego cienko przędę.. On diabła by przehandlował a ja z aniołem poradzić sobie nie umiem. Bywaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Munio a jak Opalach wygra ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, co wygra ? Gorzkie żale na flecie w kabarecie czy trójkę w Lotka ? Bo chyba nie sądzisz że żłobu dopadnie ? Niech wtedy Twoje proroctwo się w gówno obróci A co jak on wygra ? To reszta - przegra. Nie ja ! Dla mnie to ostatnia kampania wyborcza bez względu na jej wynik. Ale dla Was, to żyć - albo nie żyć. Od waszej roztropności zależy los waszych pociech i to, czy będą kretami na wysypisku czy cywilizowanymi ludźmi. Z perspektywami na lepsze jutro.. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie przez takich jak Ircia i Kaczmarczyk może Opalach wygrać bo ludzie pamiętają i Iruchnęi karierowicza Kaczmarczyka co wypioł się na Gryciuka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z owym Kaczmarem nigdy nie zamieniłem ani słowa a mnie od początku nie leżał. Gryciuk źle zrobił że tym mlonem kulturę obsadził. Po jego uciekających na boki oczkach widać czym pachnie. Opowiedzenie się za nim Ireny, pogrzebie jej szanse wyborcze do czegokolwiek. To intrygant.

      Usuń
    2. Nie śmiejcie się z Mario Kaczmarka. To co on zrobił to mistrzostwo świata. Kryśka przyjęla mechanika samochodowego czyli jego, wykształciła po swoich uczelniach ciagała a on? Mając za nieuka z brudnymi paznokciami czyli Gryciuka, kibicował i głosował na Prezesika z Zielonej. Rewelka to to, że potem Gryciuk przez niego wyśmiewany zrobi go dyrektorem. hahaha. Teraz niech Ircia na niego postawi, ha ha.. to może nie ona a on burmistrzem zostanie. Z pewnością ma takie ambicje. Panie Edmundzie nie znając go scharakteryzował go Pan znakomicie. Szkoda Gryciuka, ze był naiwny

      Usuń
  7. Mundzio napisz ludziom jak to z janosikowym było bo mało kto wie i rozumie tak ludziom motają i prawde chcą zataić i rozmydlają w gminnej szmacie.Dobrze że piszesz ludziom że jak te oszołomy, dwa opasy-opel i fikołek przeszli by znowu- to w tej gminie nie ma życia.Opel nikogo nie oszczędzi i nie szanuje-gmina to dla niego prywatny folwark, dług go nie interesuje, tylko to jak najwięcej wyciągnąć dla siebie.Dlatego zatrudnia ludzi wszędzie , ile się da, by pracowali na niego.Króciak-fikołeczek Steciak cały czas mąci w oświacie-tylko patrzy jak komu dołożyć i jka na kogo donieść żeby go załatwić.Pisanie donosów i załatwianie ludzi to jego pasja, tylko mu oczka chodzą w prawo i w lewo a w oczy ludziom się uśmiecha taki jest miły a z tyłu gdyby mógł wbił by nóż-taka to kreatura, ale już na niego się szykują, przyjdą kije na fikłka.Ten to dopiero jest niebezpieczny i straszny kameleon.

    OdpowiedzUsuń
  8. może ja odpowiem? Z tym janosikowym to było tak,
    we wrześniu 2012 roku Opalach umorzył zaległe podatki RUBES WOODU w wysokości bodajże 3 i pól miliona złotych zamiast je spisać na straty
    - w grudniu 2013 roku Minister Finansów zabrał " bogatej gminie Ruciane - Nida" ogólna subwencję wyrównawczą w wysokości ponad 2 200 000 złotych. Skoro Opalach umorzył podatek od nieruchomości to nie dość że zabrał subwencję wyrównawczą to nałożył kolejna daninę tzn. janosikowe kolejne 400 000 złotych czyli z budżetu gminy ubyło ponad 2 600 000 złotych!
    Winny jest kto? Zdaniem obecnie rządzących Ano Gryciuk który nie umorzył podatków Rubes Woodowi!
    Pytanie jest takie kto tu jest mądrzejszy? Kto buja i kłamie?

    OdpowiedzUsuń
  9. ... to są komentarze do jakiegoś tam filmu ... ,, Wszystko fajnie. Większość z was i tak niczego nie zrozumiała co jasno widać w komentarzach. Obejrzeliście film? Jakaś refleksja...? Zrozumieliście, że reżyser pokazał wam wprost co się dzieje na świecie i że tacy ludzie istnieją? Stoją ponad prawem, często nawet ponad pieniędzmi. Ludzie rządzący nami wszystkimi istnieją, ten wyżej to jeden z nich. Konflikty są sztuczne i ZAWSZE kontrolowane w 90%, reszta to ci "buntownicy", którzy mogą zrobić coś... ale tylko na małą skalę... Na tej planecie nic się nie dzieje przypadkiem. Ale nie kurwa lepiej się kłócić że to nie uzi tylko ingram, że ktoś tam tylko w 1080p ogląda (ale tylko z lektorem, haha). Jesteśmy żałośni i zginiemy za to jak psy, o ile prędzej nie poumieramy wszyscy na raka.

    Cholerni złodzieje rozkradli Ukrainę,która nigdy nie wygrzebie się z tego,bo kradną nadal rodzimi rządzący.Podobnie jak i we wszystkich krajach dawnego bloku wschodniego ,, ...no i co no i jak a w naszej gminie jak we filmie tylko jaki będzie finał ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkim powtarzam. Tobie też tą zasadę przypomnę. MÓW ZAWSZE ZA SIEBIE. Nie poumieramy jak psy, jak piszesz, a TY umrzesz jak pies. Bo ja nie zamierzam się zwijać gdyż mam deko do stracenia. Po mnie jakiś łach za frico przez gminę posesji nie przejmie. A gwiazdki z nieba Walduniowi przewodniczącemu na bank nie zrobię. Jedno już dostał to na razie mu dość. W drugiej kadencji za nowego, znów coś wyrwie i da sobie rade.Ty, jak nie masz czym się pochwalić to się zwijaj. Ja mam czas.

      Usuń
  10. Jesli taki jesteś filozof patriota to weź kałasznika i zrób u nas porządek zamiast ciągle swoje dyrdymały tu wykładać. Bo jużci w zadki nie lezą. Nas świat obchodzi tyle co ty. nas obchodzą nasze dzieci i nasze zdrowie a nie ty, twoja Ukraina i kto rządzi w Chinach. Mnie krzywdy nie zrobił Chińczyk a mój rządzący w Rucianach obojniak opklostecyk..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... jakeś taki mundry to se sam strzelaj najlepiej w kolano ...albo startuj na burmistrza jak wejdziesz między wrony będziesz krakał jak i ony ... a wtym właśnie jest ambaras aby wszyscy chcieli naraz a nie każdy wuj na swój strój ...

      Usuń
  11. Ja jestem mundry bo zakasałem rękawy, robię prywatnie hydrulikę i mam opalaszka pasibrzucha ze steckopękem na samym dnie. Mnie oni z roboty nie zwolnią a ja ich, z moją rodziną mogę w każdej chwili. Na burmistrza startuj sobie sam, Ja od wuja kasy mam i ci z gara nie wyżeram. Drzyj gondolo bo cie muchy opier..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... toś my porozmawiali u pana Mundka na blogu czy nawtykali sobie co nie co... w pracy na prywatce też tak tak nawijasz z zakasanymi rękawami do klijenta ...oj chyba nie ...widzisz dla pieniędzy ksiądz się modli(mogę się mylić) dla pieniędzy człek się podli(też mogę się mylić ) ... i jak tu żyć panie premierze(panie włodarzu biznesmenie) ...a władza faktycznie ta wyżej i niżej ...tu Ciebie zacytuję ,, Mnie oni z roboty nie zwolnią a ja ich, z moją rodziną mogę w każdej chwili. ,,(nu zajec pagladzi)tak ,... coś mi się wydaje że wszyscy kradną i okradają w majestacie prawa albo umowy(takie życie tak) oj demokracja dempkracja ... baj baj i wszyskiego naj naj ...

      Usuń
    2. jak do klienta gadam, tak gadam, ale was roztropków nie okradam.A Opal was robi w balona a wy mordki otworzycie i się gapicie. Zenek Tarura.

      Usuń
    3. Zenuś jesteś w porzo facio. Masz łeb jak sklep i takich tu trzeba. Samodzielnych, ustawionych finansowo, niezależnych od Opalacha, którzy sami sobie w życiu radzą. Żadnych dziadów o pomoc nie proszę a na wycieczki do Sejmu jeżdżą za swoje. Takich najtrudniej oplo sieczkom nagiąć, bo mają własne zdanie. Szczególnie, pozdrawiam.

      Usuń