niedziela, 20 kwietnia 2014

Wielkanocne życzenia

9 komentarzy:

  1. dziękuję i wzajemnie wszystkiego naj ... http://mcastillon.blogspot.com/search?updated-min=2014-01-01T00:00:00%2B01:00&updated-max=2015-01-01T00:00:00%2B01:00&max-results=31 ... i podaję ten link do poczytania ... pozdro .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiedziałem czym pachnie wcześniej. Rok po wyborze Opalacha na burmistrza. Wtedy stała murem za nim, p piała peany na jego cześć. Podrzucili mi to z Salonu dużo wcześniej. Zawarłem to w kontekście jej nagłej rejterady z Konstancina na Mazury. Tam jej koło pióra też nieźle się paliło,narka..

      Usuń
  2. Edmund, Tobie przede wszystkim zdrowia. W tegorocznej batalii wyborczej będzie Ci wyjątkowo potrzebne. Z najlepszymi życzeniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bo ja zawsze każdą kampanie mocno przezywam. Nie jako kandydat do koryta a człowiek opisujący te podchody.. Najbardziej irytuje mnie, kiedy widzę, że wróg u bram miasta a ta zasr..niby prawica, walczy między sobą, zamiast razem stanąć do obrony miasta, przed oplowo stecykową zdziczałą watahą To mnie drażni i najbardziej ciśnienie podnosi.

      Usuń
  3. Czemu życzysz Mundziowi zdrowia w batalii wyborczej skoro on nie startuje? Wiadomym jest, że te wybory wygra Gryciuk jedyny który zasługuje na miano burmistrza żadne tam jatki, felki czy kapostecyki! Mundziu nie musi tego potwierdzać tego ponieważ jest tego samego zdania.
    Po co więc życzysz mu zdrowia?
    Czyżbyś życzył źle Gieniowi Faryjowi to już wiekowy człowiek a który wcześniej sponsorował żbynia opa łacha i nic nie dostał a teraz będzie sponsorował Ircię Opalach? Na co on liczy? wdawać by się mogło że to mądry człek a to taka fujara, najpierw zbynio a teraz ircia go w trąbę robi, śmieszne!
    Kasa mu między

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty, pod przykrywka możesz takie opinie wygłaszać. Ja w tej sprawie jako nieliczny, pod nazwiskiem głos zabierałem 25 klat wcześniej.i moje zdanie odnośnie tych układów jest ogólnie znane. Każdy inwestuje w to co chce. Jego kasa jego wybór, jego małpy - jego cyrk jak mówi stare przysłowie.Najwyżej się znów po wyborach pośmiejemy. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie Pomichowski, bzdety które mi przesłaliście jako rzekomy komentarz do tekstu, którego komentator ni w ząb nie pojmuje, załóżmy, że nie wiem kto to, wisiały ze złośliwą odpowiedzią kilka godzin. Po ich upływie doszedłem jednak do wniosku, że takich bredni żadną miarą powielać nie można, że takiego poziomu chamstwa, zazdrości nie wiadomo o co, wreszcie słów wprost obraźliwych nie mogę propagować na swojej stronie. Więc wyrzuciłem wszystko do ścieku. O czym informuję. Jako PS mam jedno uzupełnienie. Wie Pan jaką z oddali postrzegam wadę Gryciuka? Że przegrał. I to jest tak oczywiste, że nie widzicie sprawy tylko zaklinacie rzeczywistość. Jaki fajny, jaki równy, jaki piękny i sprawiedliwy. Może i tak. Niestety przegrał z kimś nieskończenie mniejszym. I przegra jeszcze sto razy jeśli nie zdiagnozujecie prawidłowo przyczyny przegranej. Zamiast na piśmie ubliżać warszawiakowi, który wam nigdy niczego złego nie zrobił...
    Marek Zarębski

    OdpowiedzUsuń
  6. Długo tu nie byłem bo leczyłem szpitalnie nogi. Otóż powiem Ci tak. Twoje porady i komentowane innych jest dość treściwe ale nie bierzesz tego pod uwagę tego że Gryciuk przegrał nie dlatego ze był słaby, a dlatego,że ten ludzki konglomerat dał się nabrać takim cymbałom jak Oplo Stecyki. Gronki Walce, Donaldy i inne badziewie. Ma to przełożenie na cały kraj. Mocny w japie i obiecankach zawsze wygrywa.Kiedyś Gierus Pomożecie obiecał co tylko chcieli.- wybrali Gierusia. Potem wpadł Tymiński, Namieszał, pocudował, nawet go nie sprawdzili - wybrali do pierwszej tury na prezydenta Polski. Większosciowy Polak tak ma. Ma chlebuś - chce bułek.Ma bułeczki - chcę torciku. Nie myśli głową a kałdunem. Aby miał pełen a reszta się nie liczy. Ważne co dziś. Nie liczy się z faktem, że praw ekonomi nie da się obejść i niektóre rzeczy są nie do realizacji. Przynajmniej przez kilka lat, dopóki nie postawi się zapory temu złodziejstwu. Dlatego się opowiadałem za Gryciukiem, bo był przewidywalny i mniej pazerny. Zostawił w gminnej kasie mało ale jakieś pieniądze zostawił. Te lumpy swojemu następcy zostawią 15 mln długu, wyprzedając nawet uliczne hydranty. Tu nie zostanie kamień na kamieniu.Dlatego opowiadam się za kimś przewidywalnym, a nie fantastą. Ale tak robię tylko ja i garstka mnie podobnych. Reszta znów pójdzie glosować dup..ą i bebechem a nie głową. Taka moich rodaków uroda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń