niedziela, 13 kwietnia 2014

Bajania nie było.

W minioną sobotę odbyło się cykliczne spotkanie działkowców Rucianego Nidy. A że, jak Państwo wiedzą, to dość zgrana, mająca wpływy grupa, to zjechała na spotkanie nie mniej znana elita zacnych gości. Wśród nich znalazł się zaproszony okazjonalnie - poseł Włodkowski. O spotkaniu mówiło się dwa tygodnie wcześniej, gdyż działkowcy - jak twierdzą - mieli usłyszeć, co Opalach chce dla nich zrobić i niejako przy okazji, także sobie, na cztery kolejne lata - życie osłodzić... Jedna z pań powiedziała mi, że z jego ust ma paść obietnica wykonania kanalizacji na tym zagospodarowanym przez mieszkańców,kilkuhektarowym gruncie. Już zacierałem ręce. Bo wiedziałem, że ów zacznie dużo obiecywać, wszystkiego się imać, by za wszelka cenę - koryto utrzymać. Poprosiłem nawet dwie osoby, aby mi te opalachowe bajdurzenie nagrały. Bym w listopadowych wyborach, mógł mu przypomnieć, co kadził a co z kadzenia zostało. O smrodzie, z grzeczności nie wspominając. NIESTETY, obecność działkowca Gryciuka i działkowczyni Jatkowskiej, zakneblowała naszą urzędową alfę i omegę - całkowicie. Było dużo o wszystkim ale o kanalizie, o krytym basenie, darmowym centralnym, robocie dla wszystkich, nawet tych po 80+ - NIC. Kompletnie nic. Szkoda, byśmy się znowu trochę pośmieli. Eap

19 komentarzy:

  1. Panie tu trzeba płakać, nie się śmiać. Tyle pieniędzy na same sądy poszło.A gdzie reszta ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hola, hola! Jaka Jatkowska tam była sama widziałam tylko Opalachowa! Nasza stara Iruchna była taka jakby zmięszana i zmęczona na twarzy i ani razu głosu nie zabrała na naszym walnym zebraniu.
    Za to Pan Gryciuk zabierał głos kilkukrotnie , mówił spokojnie z sensem i złożył bardzo dobry wniosek który jednogłośnie przegłosowaliśmy a dotyczący zmniejszenia myta dla krajowego związku działkowców z 35% na 25%. Ze też nikt wcześniej tego nie zaproponował.!
    Były burmistrz nie zmienił się, dalej jest uśmiechnięty i pogodny mimo tego zła które było jego udziałem ze strony obecnie rządzących. Obserwowałam sytuację gdy Pan Gryciuk wchodził na salę. Jak go opalach zobaczył w drzwiach to razem z noskiem spochmurnieli i pobledli.
    Ma Pan rację, pojawienie się Gryciuka spowodowało że skończyły się obietnice i kolejne kłamstwa ze strony Opalacha.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do anonima z 17,02. Panie Gryciuk, Nie wstyd panu o sobie pisać. Kto tam się zawstydził? Pana widok na zebraniu bezcenny... ha ha. Nigdy tam chłopie nie bywałeś a teraz co??? wybory się zbliżają?

    OdpowiedzUsuń
  4. Andrzejek, nie bardzo ciebie rozumiem. Twierdzisz że to wpis Gryciuka, bo wybory się zbliżają ? To ciekawe. A myślisz, że Opalach z Jatkę po co tam się pokazali ? By wam dać po buziaku, czy w poszukiwaniu elektoratu ? Boisz się o robotę ? I słusznie, bo po Zbynku do zsyłki jesteś przygotowany jako następny. Lepiej wyhamuj. Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  5. A kto to jest Andrzejek? Proszę jaŚniej. A do tego coŚ pan wyżej napisał to myŚlę, że Opalach był tam, bo jest burmistrzem i pewnie został zaproszony a Gryciuk i Jatkowska nic dziwnego że przyszli bo są działkowcami. Dziwne natomiast jest to, że nigdy nie "zaszczycili" swoją obecnością takich zebrań. A teraz, przed wyborami przyszli licząc, że coś ugrają i zdobędą głosy. Trzeba było panie Mudku być i posłuchać co ludzie mówią po zebraniu. A po co był Włodkowski? Co, znowu obiecanki cacanki? Co niektórzy naprawdę myślą, że naród jest głupi. Trochę nam się oczy otworzyły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edmund A. Pomichowski14 kwietnia 2014 05:35

      Andrzejek Liczywo0da to ty. Skoro ten niżej to Gryciuk to ty zapewne Andrzejek To raz. Dwa, Gryciuk z Jatka przyszli po to na spotkanie, by zakneblować Opalacha bajanie.. Bo jakby ich nie było, to Opalach by te farmazony opowiadał bez opamiętania. A tak, zobaczył że na sali ma konkretnych oponentów i nie opowiadał głupot. Bo gdyby to zrobił, to by go wyśmiali, powiedzieli mu, że jak ktoś ma goły zadek, to w pierwszej kolejności sobie szorty kupuje a nie ludziom kanalizę obiecuje, A wszystko po to, by znowu tobie i sobie koryto załatwić. To już wiesz wszystko. Na twój temat "Ludzie" też dużo mówią, że cię przejrzeli i zobaczyli coś ty za jeden. Wyszło im że przydupas. Narka

      Usuń
  6. Anonimowy13 kwietnia 2014 19:58

    Ja jestem Gryciuk?
    A ty przypadkiem nie jesteś aby homoniepewny?
    Nie wyznajesz przypadkiem filozofii genger?
    Moje chromosomy żeńskie stały się męskimi z kobiety zrobiłam się facetem?
    Masz wszystkich w domu i z twoją głową w porządku?
    Skoro napisałam nieprawdę o naszym walnym to gdzie skłamałam?
    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń
  7. Edmunś widziałes jak się Liczywoda na naszym wypasł i gęby jakiej dostał ? Rumiany jak niemowlaka pupcia i jaki piękny płotek w pysiu wstawił. Trochu mu zazdroszczę.Wszystko za nasze liczniki. Czy ja stary próchniak tez kiedyś taką robotę dorwię ?.Może w ramach robót 70+ dadzą ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Andrzej Zawalich14 kwietnia 2014 15:20

    widzę że ,,sławny'' tu jestem ,chyba ja... bo imię się zgadza a odczytywać wodę tylko ja odczytuję w gminie,a więc drodzy Państwo,proszę zamiast zajmować się moja osobą lub rodziną niech Państwo zajmą się swoimi sprawami a jak ktoś usilnie chce ze mną pogadać,spotkać się to proszę ,dom otwarty,dla każdego, no chyba że cham to wtedy gonię,a przydupasem?nie jestem,mam żonę;-) tyle w temacie wszelkie pomówienia będę zgłaszał do odpowiednich instytucji,jestem osobą prywatną a nie publiczną i nikt nie jest w sieci bezimienny,mimo wszystko pozdrawiam Andrzej Zawalich

    OdpowiedzUsuń
  9. Tekst miał zawierać wg ustaleń, Twoje ustosunkowanie się do tego, czy spłodziłeś wrzutę o Bogu Ducha winnym Gryciuku, czy nie. Tego w Twojej wypowiedzi zabrakło. Nadal czekam na odcięcie się od panującej opinii, że dzięki Opalachowi zostałeś namaszczony na obecną fuchę inkasenta, Po takiej wypowiedzi, używanie w stosunku do ciebie wyrażenia - przy-pas - będzie rzeczywistym nadużyciem. Brak jasnego stanowiska w sprawie, kończy definitywnie naszą polemikę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Andrzej Zawalich14 kwietnia 2014 20:13

    Panie Edmundzie,chcesz Pan na piśmie to proszę ,znam byłego i obecnego Burmistrza chyba tak jak wszyscy inni i nie mi oceniać ich poczynania,proszę sprawdzić moje IP i nie przypisywać do mojej osoby czegoś czego nie zrobiłem,co chodzi o moją pracę,umowę mam zawartą z kierownikiem ZUK tak jak inni pracownicy zakładu a namaszczenia to chyba księża udzielają co? myślę że to Panu wystarczy bo to moje ostatnie zdanie na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba było tak od razu. Wszystko jasne. Teraz wiecie, że pan Andrzejek zna obecnego burmistrza jak my wszyscy. Tylko czemu znamy go wszyscy, a fuchę dostaje Andrzejek ??? Zbyt niebezpieczne pytania mu zadaje, zatem konkretnych odpowiedzi - nie będzie. Przynajmniej do chwili, gdy Opalach na urzędzie Obsrywka przyjdzie później. Kiedy zniknie z horyzontu - odwaga stanieje. Miałem dziś pracowity dzień, idę odpocząć. Andrzejek potwierdź, widziałeś mnie w akcji. O Jezu !!! Ale fajnie było..

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrzy pan jaki sprytny i jak się trocinami wykręcił Zawsze jednaki, wie że gdyby o Łysolu źle powiedział od razu leci z roboty i wchodzi następny przydupas.. Balanserom za każdego dobrze.Mówiłam . dziewczynom na kuchni to nie wierzyły. Mają teraz dowód. Życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  13. W nawiązaniu do słów "naszego" Pana Andrzeja Liczywoda że "znam byłego i obecnego Burmistrza chyba tak jak wszyscy inni i nie mi oceniać ich poczynania" to muszę dodać że ja mam pewien niedosyt. Pytał Pan Panie Edmundzie o:
    - wredny wpis dotyczący Pana Leszka i nie otrzymał pan jednoznacznej odpowiedzi od Pana Andrzejka że on tego nie napisał ......na ten przykład bo on czyli Liczywoda zbyt szanuje Pana Gryciuka by takie wstręty mu czynić.
    - za to dostał Pan informację że on zna tamtego i tego burmistrza i ich......napisał poczynania? ale nie jemu je oceniać! A komu? Świetna konstrukcja myślowa Pan Andrzej wie że niszczeni i wyrzucani są z pracy z urzędu i jednostek pracownicy za obecnego burmistrza ale robakowi .....nic do tego bo......on przecież podpisał umowę z panem Janem, zagalopowałem się to nie służący, pardom to imć mości nosek!
    Dowiadujemy się z wypowiedzi naszego "and żejka" że on nie jest namaszczony przez księdza, on nie jest z dworku i że on ZAPAMIĘTAJCIE nigdy i nigdzie nie chodził i nie będzie chodził i głosił, że głosujcie na opalacha lub Gryciuka bo on namaszczony przez imć pa na noska.
    Trzymamy Pana za słowo - dajemy wiarę w Pana uczciwość i nie zależność ufamy że pozostały w Panu resztki godności i dotrzyma Pan tez przez siebie wypowiedzianych!
    W razie gdyby Pan zapomniał to przypomnimy to Panu ! każda próba odstępstwa od złożonych przez Pana deklaracji skutkować będzie tym że następny burmistrz która nastąpi po opa łachu będzie miał czyste sumienie wywalając Pana na zbitą mor...dę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z pańską wykładnią w sprawie pana Liczywody. Nie można żreć z dwóch koryt naraz.Albo się pakuje z grecikowego albo opalowego. Czas to zrozumieć.Z lizaniem kity jest podobnie. Lizanie obu naraz to perwersja i brak honoru,..

      Usuń
  14. Nowy komentarz do posta "Bajania nie było." dodany przez Anonimowy :

    O fujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj ! Po co Zdzisiek Kapota odwiedził cie od zaplecza? Było widać jego ormowską zgnilakową morde, choć masz szyby zasyfiałe. A kaka to jego rozwalona sra ?

    Opublikuj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszedł zapytać czy mogę zamieścić anons że szuka on partnera kochającego inaczej. A że, dział homo ogłoszeń prowadzi Zgrzybna. W tych sprawach bardziej tolerancyjna, więc tam go wysłałem. Widzisz tumanie jak cię rozjechałem. Jak stare gówno. Zawsze tak będzie. Mam dobrego komputerowca i mnie szkoli

      Usuń
  15. Nowy komentarz do posta "Bajania nie było." dodany przez Anonimowy :

    Zdzisiek czy ciebie od tego dupa nie boli? W kółko jedno i to samo. Idź rzesz w końcu na Ładne Pole do zagrody z bykami może wrócisz zadowolony i zaczniesz w końcu gadać ludzkim nie ormowskim głosem


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dobre, bardzo dobre. Ty anonimusku platfusku idź razem z nim We dwójkę raźniej.

      Usuń