wtorek, 1 kwietnia 2014

Wieści e - treści. Znów knury z naszych zapłacą.

.....- mundku opalogłąby przegrały w czwartek kolejną sprawę w Sądzie za zwolnienie Dymki z roboty. Mają jej becaltowac jakąś dużą kasę.Te ludzkie pomioty zgnoją gminę do reszty.Zadłużenie przekroczyło 13 malonów, 50% rocznego budżetu. Zrób coś !!!!!!! - SMS z 31 03 2014 godz. 8 : 26 : 44 - odp.red. bezfikcji - kochany, ja mam nazwisko Pomichowski - nie Cooperfield i czarodziejem nie jestem. Tylko on potrafi tych posranych burków na Syberię przenieść. Niech nareszcie ta uśpiona część mieszkańców się ocknie i na widłach ich wyniesie. Znowu, jak trwoga do mnie ? A ja zdrowie na walce z knurami już dość ściachałem. Czekam, na następcę, który schedę po mnie przejmie. Pozdrawiam.

9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że podsumowanie kwot jakie straciła gmina w procesach przez głupotę opałacha, zostanie wyszczególnione w ulotce wyborczej któregoś z kontrkandydatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie dopisz 8 000zł z czwartkowej sprawy, jakie mają wyrokiem Sądu oba wieprze wypłacić Dymce. Wiesz, już mi obrzydło o tych lumpach w kólko pisać. Idę gotować ozorki. Niech ich szlag trafi Nawet dziś. cześć.

      Usuń
  2. Spokojnie, to już końcówka. Wytrwaliśmy cztery lata wytrwamy 8 miesięcy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo ci mówić. Gdybyś znał sprawy od środka tak spokojnie byś nie siedział.Ponad trzy lata szarpania się z gnojami.

      Usuń
  3. No to szykuj się na burmistrza.....odzyskasz zdrowie, a może i zdrowy rozsądek......Twoja scheda to komuś tak potrzebna jak dziwce majtki ! Twoje zdrowie pewnie nikogo zbytnio nie zainteresuje, większość pomyśli coś w stylu ,,ma to na co sobie zasłużył ''....Każdy jest kowalem swego losu..... HOMO SAPIENS decyduje.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Puścilem ciebie tylko dlatego, ze wytonowałeś.. Bo że jesteś ogranicznik to wiem na bank choćby po tym, ze generalizujesz jak wszystkie blogowe Obesrance. Moje zdrowie obchodzi np. moją bliższą i dalszą rodzinę, to łącznie z Piszem ok 40 osób oraz wszystkim, którym nie leżą oba knury z Tobą jako ich przydupasem.NATOMIAST, i tu masz rację, nie obchodzi ono :- ciebie, dwóch wyżartych gminnych bydlaków, Byczego Chama, Czaplona, Stawrusia i całej tej złodziejskiej sitwy. Ale akurat to, nie jest moim zmartwieniem, a motorem do dalszego walenia w nich jak w bęben..Aha. Po wyborach blog przejmie nidzka pisowska młoda gwardia. Ale na razie o niej sza, bo msciwy BoloFikolo zdąży ich podjeb.. i stracą ostatnie źródło utrzymania.narka...

    OdpowiedzUsuń
  5. Do A Nonimusaq Obesrańtusa z godz 06 : 18 Dopóki nie zaczniesz tu wrzucać własnych " obsrańcowych wyrażonek" a podpierać się moimi wysublimowanymi : - "wieprzami, pustakami, kapi vickami czy knurami" - zawsze będziesz - PLUM, PLUM> Nie po to z wami dawnami, prowadzę te cykliczne szkolenia, byście mnie powtarzali a po to byśxcie zakute łbły na własną:"twórczośći" otwierali. Buzka, memlunku. Ale napisz coś jeszcze, może być o tym, ze sam do siebie piszę i sobie odpowiadam..To mnie najbardziej kręci i poprawia humor. narunia..

    OdpowiedzUsuń
  6. Do anonima z 1 kwietnia 12:46 Ty sam z siebie taki głupi czy ci za to płacą

    OdpowiedzUsuń
  7. Od od urodzenia dekiel. Szympansica Gugu w ciąży go przenosiła i na dynie mu padło.Wciskał się potem o 18 : 11 ale został odesłany, dodając że się spieszy, bo ma być przez Zdziśka KapoBolo w kichę popychany.. Im tylko to w głowie. Daj sobie spokój. Dworskich nie zmienisz. Trzeba przeczekać..Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń