sobota, 29 marca 2014

Wieści e- tresci

.....- Kapostecyk nie dał Przemuli opinii potrzebnej przy stawaniu do konkursu na dyrektora szkoły.W ten sposób wyciął Przemuśkę bo chce być dyrektorem gimnazjum, szczur.Chce mieć etat na wszelki słuczaj w razie by wyleciał z gminy na pysk, cwaniak /SMS z 14 03 2014 godz. 07 : 56 :12/ odp. red. bezfikcji: - rozmawiałem z Ronkiem - znam sprawę. Miałem nawet coś o tym wspomnieć, ale część kadry mi odradziła, uznając, ze to rodzina to się pogodzą i wyżywią dlatego moje wywody w tym zakresie są zbędne. Jednocześnie dodając, ze kilka lat wcześniej, nawzajem składali sobie wizyty.To mnie przekonało ostatecznie..

7 komentarzy:

  1. Panie Mundku wczoraj byli policaje u grzybowej nie wie po co ? Znowu coś nakręcila ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ją próbował rozszyfrować Mossad i tez nie dał rady. Za nią nie nadążysz.Ale jak byś wiedzial coś więcej to podrzuc. Narka

      Usuń
  2. Grzybkowa? Pewnie kapostecyk 24 ją pod...ił! Dla niego to nie nowina!
    A co do ronka to wyżarty knur to żadna jego rodzina chyba że przez dorotee......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak słyszałem. Przecież nie przez Zdzicha,.tylko jeżeli już to przez Doroteę.Bystra dziewucha.Wszędzie zdąży i nie w ciąży..Nie to co jej kapo ormoknur..

      Usuń
  3. Nowy komentarz do posta "Wieści e tresci" dodany przez maryjan :

    gadają że Opel ma tłumaczył w nowej bildszmacie jak Potocki go skrzywdził oskarżeniami o przekręt ze świetlicą. Loczek ma zadanie pokazać w bildzie 18 zdjęć pryncypała z załzawionymi oczkami i skruszoną minką, bo liczy że ktoś na to się złapie Chytra bestyja załskruszona minka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimus Platfusus Sebastaianus z godz 10 : 25. Wy posrańce nie osikacie mij gróbu bo nie macie czym, poniał ? Wy całe swe warchlacze życie mundre w mordzie i za An-mami. Cywilnej odwago ani na jotę. Cztery lata straszycie mnie oplowe gówna sądem a żaden nie idzie do sądu. No czemu, odrzucie po gorylu ? To kto ma więcej do powiedzenia ? Ja czy taki anonimowy przygłup jak ty ? Trudne pytanie ci dałem, co ? Stąd te wasze wściekłe ataki na mnie, skoro nic nie mogę ? Napisz kolejny paszkwil to znów cie ciachnę przy samej rozworze.Tylko pamiętaj, goryli wypierdku - wrzuc to cos jeszcze.Nudzę się dziś jak nigdy dotąd, to bym w was pierdziodajach trochę ogłady zaszczepił. Narka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonomus Warchlakus Opalus Wżartus. Wg umowy.- zostałeś pognany - PLUM, PLUM. Dawaj dalej matolku.Do 19.00 jeszcze raz cię walnę. Potem mam dziennik na Polsacie, którego nie opuszczam. Przygłupa dworskiego mogę - dziennika nie..

      Usuń