poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Kampania nabiera rumieńców

Pytaliście mnie Państwo, bodajże w styczniu, o kandydatów na burmistrzów, gdyby udało się odsunąć od koryta tych obecnych. Podałem wtedy osiem nazwisk, które na tzw." rynku " się przewijały. Bardziej pod kątem rozpoznawania, niż siły przebicia.Bo jaką siłę przebicia miałby np. Marchlewicz czy Stawryłło ? Niemniej, coraz wyraźniej krystalizuje się trzon osób, które jakąś szansę mają - choć w finale kampanii - żadnej roli nie odegrają. Z tego co do mnie dociera, pewniaków jest sześciu. Należą do nich : - Irena Jatkowska, Piotr Feliński, Leszek Gryciuk,Zbigniew Opalach / nie popuści / Bogdan Słabek, i..- Przemysław Ronkiewicz. Jeżeli zechcą Państwo abym obecne kandydatury im przybliżył, oceniając ich realne szanse, proszę o opinie w komentarzach, a do tematu wrócę. Mnie osobiście, zadziwia ta uparta krótkowzroczność niektórych z nich. Mimo wpadek jakich doświadczyli wcześniej, nadal próbują coś ugrać na własny rachunek. Nie wyciągnęli wniosków, ani z wyborów na burmistrza, kiedy to pod bokiem przemknął im Opalach, ani z referendum, gdzie jego inicjatorzy, chcieli podeprzeć się elektoratem Wspólnoty a potem... ją wyślizgać. Tak się nie da. Teraz może być to samo. Będą przeciw sobie po cichu spiskować, a oba Antałki robić wszystko - by żłób zachować. Inny by zrozumiał, ze nie tędy droga.. Chwilami mam wrażenie, że niektórym z nas bardzo zależy, aby ten najgorszy ze scenariuszy się sprawdził. Dlatego zachodzę w głowę, co chcą na tym zyskać ? Ja, ze swej strony uprzedzam ! Następne cztery lata na wywałkę obu knurów czekał nie będę. Już dość zdrowia i pieniędzy przez batalię z nimi straciłem. Czas dojrzał do tego, by się wreszcie opamiętać. Pozdrawiam. Eap

35 komentarzy:

  1. Słyszałem Panie Mundku o jeszcze 2-3 kandydatach. Niby gmina na skraju bankructwa, a chętnych do rządzenia nie brakuje. Działa to trochę na zasadzie równania w dół (podobnie jak przy wyborach radnych). Niejeden kandydat sam wie, że nie nadaje się, ale używa np. takiego argumentu: "a w czym ja jestem gorszy od tego ch.... ......" (i tu wymienia nazwisko konkurenta). Ma przy tym zresztą zwykle rację, bo obaj nadają się do rządzenia jak krowa do opery, ale kto im zabroni kandydować. No i w końcu niejednemu takiemu kandydatowi udaje się "zaliczyć bramkę". Ludzie wybierają z tego co jest do wyboru. Wracając do sedna, przy takiej liczbie kandydatów, żaden nie powinien marzyć o wygranej w pierwszej rundzie. Głosy się rozproszą. Decydująca będzie druga runda. A tu decydujące będzie jak zachowa się opozycja. I nad tym już teraz powinni myśleć, żeby po przejściu ich kandydata inni otwarcie go poparli i grali do jednej bramki. Bo jeżeli pożrą się przed wyborami i poobrażają na siebie, to niech później nie płaczą. A lekcje z nieudanego referendum warto wyciągnąć. Jak ludzie wyczują cwaniaczków to z przekory zagłosują na konkurenta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedzi

      Edmund A. Pomichowski8 kwietnia 2014 06:18

      To, że jest ich wielu wcale mi nie przeszkadza. Przeciwnie. Niech warszawiaki z Łachy, Nidy, Wólki,Karwicy i Dobrego Lasu mają wybór. Niech wybierają jak w ulęgałkach. Ale to też ryzyko. Jak dasz im za dużo, to będą sięgać aż do dna i znowu jakiegoś zgnilaka nam wyciągną. Z nimi nie zdążysz. Obieca im po mieszkaniu, robotę i centralne za darmo - znowu idiotę wybiorą. Swój do swego ciągnie. Oj co ja gadam, co ja gadam. Nie daj Boże!
      Usuń

      Usuń
  2. To o Gryciuku? Że niby wniosków nie wyciąga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. To o Opalachu, że jedynie słuszny wniosek wyciągnął, Choć żadna z tego dla nas pociecha. Mamy cztery zmarnowane.Dalsze jego cztery i wracamy do epoki kamienia łupanego.

      Usuń
  3. Ludzie się rozdfwoją. Jedni na Felego drudzy na Grycego. Reszta się nie przebije. O tych się zawsze najwięcej mówiło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się mogą rozdwajać od dziś. Dla mnie zachowanie niezdecydowanych będzie miernikiem ich percepcji umysłowej. Bo pomylić się każdy może. Ale trwać w błędzie - tylko idiota.

      Usuń
  4. O czym tu gadać! Kolejne bzdety i kolejne wynaturzenia, główneego redaktora i anonimowych mądrali.
    Pytam opalachowa teraz dobra, a opalach zły? Przemula skrzywdzony to wystartuje? I Feli torze? Dobry słaby, bo były pzpr i dobry jego przydupas kaposieczka 24? A może dobry Ja burmistrz załatwił tę gminę na cacy do końca zostało mu 6 miechów to jeszcze ją może dalej pogrąży!
    Jedyny z tego grona gryciuk który myślał o tej gminie i mieszkańcach../ i nikt nigdy przed nim i po nim: ale jego dla przekory nie wybierzemy niech przyjdzie nowe lepsze, prawda !
    Śmiechu warte, kpina że nawet Panu przez gardło nie przejdzie Panie Edmundzie że jedynym może być tylko gryciuk!
    Nie pozdrawiam bujajcie się mędrkusie i głupole!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro wiesz, że opalaszkowa i słaby dobre - to głosuj na nich. Czego tu jazgoczesz ? Kiedy ja pisałem, że chciałbym opalaszkową za burmistrza ? Przypomnij mi, bo jakoś nie pamiętam. Bo to, ze pisałem o końcu ery obu opalaszków - to sobie przypominam. Na jej wygranej najlepiej skorzystałby Siara. Miał co chciał a my do podziemia.
      Wolno z plackiem, bo widzę po stylu, że następny zaoczniak po Łomży mi się trafił Gryciuk, jako jedyny mi nie przechodzi ? Wszystkie z dworu japy mną wycierają, ze tylko on mi zawsze przechodzi, a temu znowu coś nie pasi. Wystartuj i promuj go sam. Tak będzie najlepiej.Dla nas wszystkich.

      Usuń
  5. Lisek podobno Ci się przysłużył Mundziu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znałem go z tej strony. Oczywiswcie co do mojej osoby. Nawet mu ufałem, choć wiedziałem że dużo złego ludziom uczynił. Świadczy to o tym , ze jestem dziecinnie łatwowierny i nie przystosowany do obecnych czasów. Dziś trzeba, kopać, kapować nie żalować, poniewierać i laury zbierać. Jak te dwa gminne bebechoosiłki.Teraz będę uważał. Pozdro.

      Usuń
  6. PODOBNO jest jeszcze killu kandydatów... szczególnie jeden przypadł mi do gustu... liczę na to, że z ujawnieniem siebie czekaja, aż RESZTA powbija sobie szpile do reszty... ojjj będzie ciekawie za chwilę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj go łaskawco, Tu możesz podać każdego. Nawet starego tartacznego hapgiwejzena - Spienionego Czeplina. Też go odnotuje. Nie każdy potrafił tak kraść i wywozić.. Zawsze pozostałym będzie raźniej. Niech biorą z niego przykład jak sobie radzić. Najlepsze jak na razie, to te dwie kandydatury ze Słowiańskiej. Patrzaj no, jak kombinują. Z jednego żłoba do drugiego. Zawsze im mało. Dalej z ryjami do koryta. narka.

      Usuń
    2. Mundek, ja sobie NIE WYOBRAŻAM żebyś TY nie kandydował!!!
      Na wszystkim się znasz, wszystko wiesz, jesteś doświadczony i wykształcony, potrafisz rozgrywać układanki to na co czekasz????
      Będziesz miał duże POPARCIE.!!!

      Usuń
    3. Ja jestem od innej roboty. Moją rolą, wykształciucha po zaocznej podstawówce, jest prostowanie,wam dworskim warchlakom kręgosłupów moralnych. A na burka się nie nadaję. Nie potrafię na żywca tak kraść jak twoje wieprze. To moja wada - przyznaję ! Nigdy nie wiem, kiedy, gdzie i z kim, do koryta się podłączyć. Nie to co Waldek. Chociaż, mogłeś grzmocie mi to zaproponować w 2010 kiedy żłób był pełen i było co z niego ukraść. Teraz to sam startuj. Ale jesteś w porzo,

      Usuń
  7. Moim zdaniem nie warto głosować na Felińskiego i Ronkiewicza. Gmnie w tej chwili potrzebny jest spokój a ci dwaj będą szukali zemsty i ostatrcznie koło się zamknie. Burmistrzem musi zostać człowiek rozsądny, zrównoważony, pozbawiony osobistej urazy. Warto o tym pisać i mówić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. Trzeba knurom na odchodne te przewały lekarzówek i złodziejstwa odpuścić !!! Do tego co ukradli i wydali na głupoty - jeszcze dołożyć. Dac po 100 000 na wyprawki, bo przecież oni chcieli dobrze, ale im nie wyszło. A to, ze piszący te słowa i kupa innych, straciła przez lumpów zdrowie i pieniądze się nie liczy !!! Aha i Bron Boże ich nie zakapować do prokuratora, bo to mogą tylko oni. Dostali na to receptę od lekarza.Wiesz co faciu, przypierd..w moją rynnę - albo zwróć mi zdrowie. Wtedy tym kurw..m wybaczę.Narka.

      Usuń
  8. Muniek a kto do kur... nędzy ma ci to zdrowie zwrócić jak ty od dziesięcioleci na rencie? Może Rysiek K albo jego poprzednicy-naczelnicy? No i przyznaj, nielegalna zabudowa działki a potem kupno jej bez przetargu to przykład wyjątkowej uczciwości? Jeżeli tak to ja też tak chcę, załatwisz? Sobie załatwiłeś.!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kto ? Te dwa wyżarte wieprze - twoi przewodnicy duchowi. Rysiek K. to było panisko, a nie patafiany jak te dwa pastuchy. Za Ryśka to ja dostałem pierwsze mieszkanie. Z kibelkiem na dworzu - ale dostałem. To czas kiedy byłem po pierwszym zawałku i mogłem antał gorzały opróżnić. Drugiego i trzeciego dostałem jak twoje dwa kutafony do koryta doszły. I sprzedały Kukle Psotnikowi całą posesję z domem za 13 500, kiedy ja za samą działkę, mniejszą o połowę zapłaciłem - 73 000 a dom musiałem budować od podstaw sam. Pytam warchlaku dworski : - można się wkurwić czy nie ? Skoro mój dom nielegalny, to czemu te psie syny nie zrobią mi sprawy i nie każą rozwalać jak werandy ? Czemu pytam ? Bo dobrze wiedzą, że w tej sprawie mogą mi w puzon dmuchnąć. Z tobą na czele. To byłoby tyle w tej sprawie. Powiedź swoim knurom niech mnie wreszcie sprawę zrobią.Wszystkim te ścierwa robią. a mnie omijają. Wtedy dopiero zobaczysz koncert, zakamuflowany przydupasie. To już wiesz wszystko gamoniu. Lubię was opałkowych tumanków, bo można wam srania skopać i nie ponieść konsekwencji. Bo was po prostu nie ma. Ot, takie anonimusy platfusy nie podlegające żadnej ochronie. Buźka wypierdku.

      Usuń
  9. Muniuś, zarzuć coś jeszcze, aby teraz, bo mnie morzy na kimanie.To ci walnę z grubej rury.Imasz czas do 21 potem odwalam kitę.

    OdpowiedzUsuń
  10. "Najlepsze jak na razie, to te dwie kandydatury ze Słowiańskiej. Patrzaj no, jak kombinują. Z jednego żłoba do drugiego. Zawsze im mało. Dalej z ryjami do koryta. narka." - mówisz waści o Zbigniewusie i Iruch nie z domu Opel?
    Teraz co, ona burmaisterka ster trzymająca a on jej przydupas? Zamianka głupi naród to kupi i dalej wszystko zostaje w rodzinie?
    Przednia myśl, za prawdę ekstra pomysła! Hi, hi dobre!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mówię waści o Przemyslawusie i Iruch nie. Knur Opal się w grze już nie liczy.Co było do wyrabowania, to z Bolo Sieczką wyrabowali i na dziesięć lat im starczy. Potem przyjdzie nowe pokolenie i nowi ludzie, Starzy zapomną jak ich Glacjan wyrolował i znów knura wybiorą. Kurpie tak mają. Oni widzą to co przed nimi. Co będzie jutro albo za rogiem - już nie Dlatego najlepiej ich walnąć zza winkla, bo im się zdaje, ze wróg jest zawsze widoczny. Nie dopuszczają myśli, ze może być zakamuflowany. Tak było z Opałem. Naobiecywał, naobiecywał - te nic nie dostali - a wiarę słowom dali. To po wyborach - w zadek kopa dostali. Narka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Startują, Jedno z zemsty i drugie z zemsty, nic dodać nic ując. Tyle samo warci co Opalach i Stecka, Moim skromnym zdaniem tylko Pan Gryciuk jest godny zaufania i oddania na niego swojego głosu w zbliżających się wyborach samorządowych. Pani Opalach pewnie znowu wykręci jakiś numer podobnie jak to miało miejsce przy referendum i to że jak niektórzy twierdzą było nieudane w dużej mierze dzięki niej. czy mieszkańcy będą chcieli zmienić Opalacha na Opalachową , bardzo wątpię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na nasze warunki Gryciuk jest najlepszy bo przewidywalny. Widać, ze coś zrobił.Bo przez tych dwóch kałduniarzy straciliśmy cztery lata. Dlatego, nigdy tej części nidzkich głupów tego nie wybaczę, choć wiem, ze to niczego nie zmieni.

      Usuń
  13. Dzień z życia Polaka : Wstaje rano, włącza japońskie radyjko, zakłada amerykańskie spodnie, wietnamski podkoszulek i chińskie tenisówki, po czym z holenderskiej lodówki wyciąga niemieckie piwo. Siada przed koreańskim komputerem i w amerykańskim banku zleca przelewy za internetowe zakupy w Anglii, po czym wsiada do czeskiego samochodu i jedzie do francuskiego hipermarketu na zakupy. Po uzupełnieniu żarcia w hiszpańskie owoce, belgijski ser i greckie wino wraca do domu. Gotuje obiad na rosyjskim gazie. Na koniec siada na włoskiej kanapie pijąc kolumbijską kawę słodzoną ukraińskim cukrem i... szuka pracy w niemieckiej gazecie - znowu nie ma! Zastanawia się, dlaczego w Polsce nie ma pracy i a jak jest, to za 1200??? Gdyby Irlandczyk, Grek czy Niemiec zarabiał 1500 Euro i 5.50 Euro wydawał na litr paliwa, 20 Euro na kino i 250 Euro na średniej klasy buty, 5 tys. Euro za metr kw. mieszkania i 60 tys. Euro za średniej klasy nowy samochód, to na ulicach panowałaby regularna, krwawa wojna! Polska płaca minimalna 334 Euro, minimalna płaca w Irlandii 1462 przy zbliżonych kosztach życia.
    Proszę postrzegać jako opowiadania z perspektywy polityka socjalistycznego.

    "Państwo musi walczyć z bezrobociem!!! Zatrudnić wszystkich na państwowych pensjach i wywalić prywatną inicjatywę. Wówczas urzędnik będzie sobie sam wypłacał pensję z własnych podatków. Pieniędzy zabraknie już po miesiącu, ale się dodrukuje. Inflacja poszybuje, ale się z nią będzie walczyć. Pomożecie??? POMOŻEMY!!! Unia Europejska pomoże. Oni hymn znają, ale nie umieją :).

    Spoko, dadzą kasę. No, ale będziemy musieli za nią zapłacić takim kredytem, co nie ma oznaczonego oprocentowania i nie wiadomo jaki jest okres spłaty. Spoko, damy radę. Będzie dobrobyt ... do następnych wyborów. Potem się zobaczy, albo się odda władzę. Komu się odda? Ano przecież to jak konkurencja Coca-coli i Sprite. Kabza trafia w jeden worek. Niby się zmieni władza, ale kumple u steru będą i będzie super. Z resztą, kto będzie głosować przeciw, jak wszystkich my zatrudniamy. W zasadzie to szkoda wydawać kasę na wybory, jak można za nią wybudować wielkie tunele i uratować miliony much, ginących codziennie na szybach samochodów.

    Poza tym obywatel musi być szczęśliwy i bezpieczny."

    ... kończę,bo mi się już niedobrze robi ... polecam obejrzeć film Equilibrium. To jest następny krok tzw. cywilizacji socjalistycznej, połączonej z technologią, która dziś jest już całkowicie osiągalna. Ble ... aż się niedobrze robi.
    Pewnie dlatego że jesteś traktowany jak debil i masz stawiać "X" zamiast wpisać nazwisko kandydata którego popierasz. Twój głos można bardzo łatwo unieważnić stawiając drugi "X". pozdro

    OdpowiedzUsuń
  14. OOOOOOOOOOO, filozof nam się trafił. Ale fakt, dużo w jego memorandum obiektywnej oceny istniejącego stanu rzeczy. Zaleć tu kiedyś jeszcze. Pozdrowko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Od wieków polskie ludki chodzili w chomącie.Nie mieli suwerennych władz,banków itp.Teraz tez tak jest. Zrozumcie wrescie(wiem ze cięzko)że polaczek to taki "parobek".On musi tak zyć.I co naj gorsze....jest mu z tym dobrze!p.s.:widać to od x lat i nie chce tego zmienic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie musisz przekonywać. Przekonaj tą niezdecydowana część rąkli z nidzkiego blokowiska.Ja zawsze znałem swoje miejsce w szeregu i wiedziałem kto czym pachnie. narka.

      Usuń
  16. ....komorowski....chyba prezydent polski?na pewno nie mój!Gen.Błasikowi .śp.nie zwróci honoru...bo?czyt.tvn24.to sie nazywa "lojalnośc"wzg.innego państwa.....(a wy....się dziwicie że na terenie jakiejś gminy zasranej sie dzieje nieprawośc????"kropla w oceanie?"......"zasranej....wkurwiło ???to popatrzcie na Mikołajki,Mragowo,Ryn....heheheheheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pretensja do garbatego że ma dzieci proste ??? Mikolajki, Ryn, Mragowo normalnych burmistrzów mają - nie dwóch przygłupów. To się rozwijają. Na inwestycje - a nie na skórzane teczki i kawiarki stawiają. Pisz, część z was tak wybrała a nie WY, bo ja do tych Wy nie należę. Ja obu wieprzy mogę tylko obryzgać na rzadko z każdej strony.Narka.

      Usuń
  17. Nowy komentarz do posta "Kampania nabiera rumieńców" dodany przez Anonimowy :

    Wiesz ty co mundziuś, przyczepkę na handel stawiasz nie na swoim a podatek i WAT to kto ma zaplacic?????????

    Opublikuj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój król, Opalek Pierwszy Wyżarty. Tyle nakradł z naszego że cóż to dla niego. Choć nie muszę barani podrobie, ale ci odpowiem. PRYZYCZEPKA NIE JEST MOJA. Tam jest numer tel. Zadźwoń - zobaczysz. Następnym razem na wyjaśnienie nie licz. Dworskim odpowiadam raz. Za drugim PLUM. Szkoda fatygi. Wam dworskim homusiom do głów nic nie dociera .Tylko do kufrów. Musi byźć długie i grube, Najlepiej Vicka Bolo Sieczki.

      Usuń
    2. Ma opan rację. Oni to są uzaleznieni od Opalacha dworzanie. Plunąć im w ślepia powiedzą deszcz pada. Przy nim przytuliły się największe nieroby miasta i gminy. Za stałą robotę dali by tego co pan pisze bez chwili zastanowienia. Musi pan trochę jeszcze wytrzymać.

      Usuń
  18. Piszesz Pan że Mikołajki i Mrągowo mają normalnych burmistrzów nie jak my przygłupów - myśmy też mieli Pana Gryciuka burmistrza i człowieka z krwi i kości. I co ta gawiedż zrobiła? Wybrała opla i stecyka na zatracenie!
    A teraz co będzie? Ta gawiedż za "marny" grosz od siary się sprzeda i będzie głosować zgadnijcie na kogo im każą ? Na opalachową!
    Opalacha zastąpi Opalachowa! Niezłe jaja co?

    OdpowiedzUsuń
  19. Nowy komentarz do posta "Kampania nabiera rumieńców" dodany przez Anonimowy :

    Mundek!
    ................ ............... bryms

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Jerzy Z. - Pierwsza moja zasada jest takka. Wywalić z bloga tępego Kurpiaka. Dwa. Pięć razy o domu pisałem i koszty podawałem. Trzy. Mój beben jest za moje pieniądze a twoich urzędowych knurów za naszą wspólną krwawicę.Za twoją też. Skoro do twojej kurpiowskiej dyni to to samo, to jeb..w rynnę, ale Zdziśka. Moja już pogięta. Cztery. Idea przewodnia jest taka. Wal z rana obuchem kurpiaka. Inaczej nie zrozumie. PLUM> PLUM> Napisz coś jeszcze to ciebie ciachnę, w porzo ? Mundek.

      Usuń