piątek, 25 lipca 2014

Niedługo studniówka

Za siedemnaście dni odliczanie wyborczej studniówki. Po niej, wylot na zieloną trawę, czy może raczej, na zbitą mor.ę, dwóch największych apologetów w dziejach Rucianego Nidy. Wierzcie mi, nigdy i nigdzie, mówię to z przymrużeniem oka, TAKICH potęg umysłowych i ekonomicznych do 2010 nie spotkałem.Dopiero w Rucianem na takie się natknąłem Cztery lata porządzili - 14 baniek długu zrobili !!! Dobrze, że to końcówka, sumituje się Wanda przedszkolanka, bo gdyby jeszcze z pół roku zostali, to myślę, że ziemię z piaskownic także by sprzedali... Gdzie bym dzieci wyprowadzała ? Mój Boże!!! A miało być tak dobrze. Te grabusie wszystkim podawane, te uśmieszki, to poklepywanie, głupot opowiadanie...i.....14 baniek do tyłu. Na Gminy stanie. Taki mały prezencik - następcy na przywitanie. TERAZ SOBIE ULŻĘ !!! Ostrzegałem Was, nie wybierajcie uszczelkarza na gospodarza a wuefisty na etat szkolnego ekonomisty !!! Ostrzegałem ??? Było mnie słuchać ! Teraz żeście się obudzili ? No dobra, przepraszam - zagalopowałem trochę. Ale to silniejsze ode mnie. Czy to normalne, że na sam widok Zbyszka Bzyka i Zdziśka Kapoty drgawek dostaję ? Wy też ? A może jeszcze do tej dwójki pływaka Stawrusia byście dołączyli ? To też niezły numerant i aplegr ! Ale wiecie, tak ogólnie to ostatnio Walduś mnie "pocieszył", mówiąc, że z moim zdrowiem, najlepiej nie jest.Tu mu wierzę ! Bo jako medyka sytuuję niezwykle wysoko. Fakt, że gorzej jako polityka. Dużo gorzej..wręcz... wcale. Każdego wyroluje ! Tak czy inaczej, macie ostatnią okazję zrehabilitowania i obu naszych burków szczęśliwego wykopania.I żeby nie było, że znowu na cztery lata, wybierzecie kolejną łazęgę a potem będzie płacz, lament i zgrzytanie zębów. Na dzisiaj wystarczy. Teraz jadę parkingu pilnować, bo Andzia znowu czyjeś gówienko na niego podrzuci..To kawał cholery. A Państwu, jak przy każdych wyborach, radzę : - Wybierajcie rozumem i wedle już poczynionych zasług i dokonań kandydata. To najlepsza metoda ! A to, co jakiś koszałkowy smród napisze w gazecie lub ulotce, traktujcie jako podpuchę wyborczą. Przygotowaną na Was. Weźcie taką w rękę, rozejrzyjcie się wokół czy Was nie obserwują i... w KIBEL. Zobaczycie jaka to ULGA. Sam to kiedyś na Zdziśkowych ulotkach przetestowałem. POZDRAWIAM.

20 komentarzy:

  1. Panie Edmundzie !
    Naprawdę świetny tekst! Pytanie może być tylko jedno - czy te społeczeństwo zrozumie Pana przesłanie?
    Tyle zła co ci ludzie zrobili dla drugich ludzi czy to zaważy na ich ocenie?
    Tyle spraw sądowych, tyle pomówień i kłamstw , oczernianie Pana Gryciuka;człowieka prawego
    nie ma porównania do tych dwóch indywiduów
    a ci pozostali kandydaci?
    czy tylko pragną zemsty?
    Dla mnie była żona Pani Jatkowska startuje tylko po to by się zemścić na obecnym - podobnie były dyrektor i urzędnik, pytam
    czy na tym polega duch samorządności i tego chcemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyszek oraz Irenka to rak toczący tę gminę od wielu lat. Jedyną skuteczną terapią dla gminy jest odsunięcie tych osób od stanowisk publicznych, a wówczas ułoży się cała reszta...

      Usuń
    2. 'ałtorytety' o nieposzlakowanej opinii...

      Usuń
    3. Duch samorządności tej rodziny polega na tym, ze samarządzi z moich i twoich pieniędzy. Aha i solidarnie trzyma się razem jak to rodzina Oplów. Reszta się dla niej nie liczy. Gdyby Koszałek Opałek miał nawet jeszcze trzy siostry i pięciu szwagrów - wszyscy by na gminnym pracowali. Takie to rodzinne chłopisko.

      Usuń
  2. Ostatni brak Pana publicystyki zaprocentował wyraźistym spojrzeniem na sytuacje Rucianego bez podtekstów czysto osobistej natury, tudzież widocznych oznak szewskiej pasji. To uczciwie zrobiony i napisany artykuł.Rzeczywiście, zderzenie wydatków gminy do tego co za nie uzyskała - wygląda niezwykle opłakanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. dmund A. Pomichowski27 lipca 2014 08:01

    Chwalą nas. Nareszcie ktoś z Naszych się zlitował i kolejnego posrańca z paszkwilem na mnie zablokował. Mówię Wam, mam ci ja z nimi skaranie Boskie. W Nidce niebawem będą sztafetą płynąć, Tak ich spuszczam,. Ale zadziorne cholery są. Ja ich wywalam oknem a te kominem włażą.Tak o robotę na wysypisku i przy liczeniu wody walczą...Krzysiek ich dobrze wyszkolił. Ale to nic !!. Nowy i tak na papuśki ich spuści..Dość się nachapali. Trza DAĆ liznąć koryta następnym.Te jużci sporych bebechów dostali i nowe pikne ząbki za moje powstawiali.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Publicystyka? Uczciwie zrobiony i napisany artykuł?

    Mundek "dziennikarzu" sprawdź znaczenie słowa apologeta , sumituje, używasz słów których tak naprawdę znaczenia nie rozumiesz.
    Apologetą czego są ci "dwaj"??
    Dlaczego Wanda przedszkolanka się sumituje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bucusiu ty mnie chcesz rozUmienia wyrazów uczyć ??? Ty ruska siekiera ??? Nie pomyŚlałeś, ze tok mojego rozumowania miał podtekst znany z przysłowia Poeta /apologeta/ tylko głowa nie ta ? Choćby po niedawnych wypowiedziach twego burka -MY BURMISTRZA ? Nie pomyslałeś !! Słowo sumituje się to inaczej == ma wyrzuty, karci się, ma wątpliwości,skłonny przyznać przeciwnikowi rację/ bo postawiła wcześniej na głupków i się rozczarowała/ Wiesz dlaczego natychmiast ci odpisuje ? Dlatego by twój ciasny łeb, domyślił się, ze aby tobie odpisać nie muszę zaglądać do słownika poprawnej polszczyzny jak ty, przed spłodzeniem czegokolwiek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie Mundek, zrozumieć "tok twojego rozumowania "możesz tylko ty. .Dlatego też wykasowałeś część mojej wypowiedzi itd.itd

    OdpowiedzUsuń
  7. Paqtrz znowu ciebie okroiłem. Wieswz dlaczego ? Boś dworski przygłup. Was wszystkich opli to charakteryzuje. Złapać was za rękę /czytaj rozwiać wasze wątpliwości/ to błyskawicznie wystawiacie do bicia .upę. Wiesz czemu nie pokazujecie na blogach swoich dworskich mordek a walicie zza węgła ? ? Dlatego, że się obawiacie, że kiedy je pokażecie - to nowy burmistrz - za to kurewskie zaślepienie wypierd. i Was na zbite mordy. Taki będzie finał. Skoro jesteś pewny Opalacha przedstaw się iodkryj, jak ja to robię - faworyzując Gryca lub Feliniaka !! Ale tego nie zrobisz. Bo jesteś wiejski, zaoczny smród po Olecku albo po uniwerku w Mysiańcu.. Ot, gdzie problem..Tym nad tobą góruję. Ja, na zawsze zostanę zapamiętany z nazwiska w złym lun dobrym świetle. Po tobie natomiast zostanie tylko smród, z czasem coraz mniej intensywny. To wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mundek powiem ci w tajemnicy , Opalach będzie ponownie burmistrzem i żadne twoje zaklęcia tego nie zmienią. Dobrze ci tak :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ze nie masz gdzie pisać, bo Obesraniec walnął o glebę to wpadłeś tutaj. NA razie ciebie pedziiu toleruje ale mi już się przejadłeś. Przejdź z tą oplową propagandą na łamy Bildszmaty.. Tam duzo miejsca to dużo twoich "złotych" myśli tam wejdzie. Siemano.

      Usuń
  9. No,ooooooooooooooooo.Widszisz jak cię zmieniłem !! Dwa razy plum i od razu inna gadka... Wam dworskim trzeba najpierw przypier....c z grubej rury i od razu miękniejecie i mniej głupot piszecie. Kto jak kto, ale ja na was sposób zawsze miałem. W sumie, niewiele to zmiena, bo znowu uciekasz od głównego wątku podawania nazwisk,bo wam menelikom tak wygodniej. Ale twoje godziny w straży policzone. Ludzie Gryca albo Felina dopadną ciebie wszędzie. Po opalaszkowym smrodzie wyczują.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra ide w kimke, źle te gorączki znoszę. Napisz coś jeszcze opalaszkowy przydu..pardon, Bucusiu, a jutro ci odpisze. narka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jaja

    Zbysiaczek w tej swojej szmacie tym razem zwala winę na RIO za umorzenie zaległości byłej fabryce płyt i utratę janosikowych.


    Widzieliście jaki cwany? Jak nie Grycek to ktoś inny. Zawsze znajdzie kozła ofiarnego na którego może zwalić winę.

    On nigdy za nic nie odpowiada. Wszyscy wkoło są źli tylko on jest ten jedyny sprawiedliwy.

    A może mały niewinny wiecznie poszkodowany Zbysiaczku wyszła na jaw twoja niekompetencja ale nie masz jaj przyznać się do błędu?

    Wiadomo że

    Show must go on!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlatego powtarzam., Trzeba być daunem nie z przypadku a ze świadomego wyboru by takiego farfocla wybrać choćby na trzonek do łopaty. Ten facet nie nadaje się naprawdę do niczego. Nie, pardon. W dbaniu i ustawianiu rodziny jest genialny !!! Tylko czemu do kur..y nędzy za moje ciężko zarobione pieniądze ? Jak nie ma na kogo - swego nieudacznictwa spierd...ić - niech zwala teraz na mnie. Ja mam go na samym końcu...wiecie czego, tumana ociemniałego.

    OdpowiedzUsuń
  13. zbyszki, zdziśki i reszta obesrańców boją się powrotu grycka jak diabeł święconej wody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze. Maja czego. ONI rozliczali jego, choć w kasie parę groszy zostawił - on rozliczy ich, Bo faktycznie ma za co. Takiego spustoszenia w gminnej kasie jak zrobili TE OBA nikt przed nimi nie zrobił.

      Usuń
  14. nie obrazaj ludzi z ta chorobą!!!!!!!! MASZ MINUSA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz gdzie mam twojego minusa ? To uważaj bo napisz i będzie ci przykro. CZYTAJ ZROZUMIALE TEKST idioto Potem komentuj. Ja piszę wyraźnie - daunem nie z przypadku, czyli na przypadłość na którą wpływu nie mamy.. NATOMIAST, umyślne robienie z siebie zaślepionego opalaszkowego dawna, to rzeczywiście obraza nas wszystkich. Udawanie, ze nie widzicie tej koszałkowo sieczkowej ruciańskiej zgnilizny - w niczym wam nie pomoże. Robicie z siebie dawnów dla własnych potrzeb, Bronicie czegoś - co dawno przegrane..ZATEM ,NAJPIERW DWORSKIE JEŁOPY TROCHĘ POCZYTAJCIE !!! POTEM RESZTĘ POUCZAJCIE!!

      Usuń