czwartek, 10 lipca 2014

Czas coś wyjasnić..

Ostatnio panuje niesamowity "dyskurs" na temat braku wychodków na Dworcowej. Wszystko za sprawą znanej w powiecie, pierwszej dziennikarskiej garuchy - Obserwatorki. Znanej bardziej z ekscesów niż sukcesów i ....częstego zasiadania na ławach oskarżonych w sądach różnej prowieniencji. Od piskiego po olsztyński. A za cóż to ? Za przyprawianie gęby innym ! Niekoniecznie jej wrogim. Bym zapomniał. Obecnie zasiada za molestowanie własnej matki. Tak ją wnerwiła, że ją wymeldowała, wydziedziczyła i wyrzuciła z chałupy na zbitą mordę. Innymi słowy, zastosowała moją starą, sprawdzoną zasadę. Za dobroć płacić uległością i dobrocią a za wyrządzone zło... kopem. I eksmisją na dworzec albo do poniemieckiego bunkra przy CPN - ie. Tak w ogóle, jej tekst w pierwszej fazie, wymieniał parę pawilonów, przy których gówienka leżały, ale kiedy ich właściciele postraszyli absolwentkę czterech czy może ośmiu fakultetów sądem - to gówienka spod ich bud usunęła i podrzuciła tekstem w pobliże parkingu. Mojego parkingu. Sprytne nie ? Doszła do wniosku, że Mundzia da się udobruchać. Gdy zapytałem, czemu tak postąpiła, odpaliła : - bo wiesz, mówili w Sanepidzie, że gdyby tak zostało, to musieli by Jatkowskiej lody zamknąć. I tu wychodzi cała Andzia!!! Ona najpierw robi - potem myśli. Dlatego ma problemy z sądami. Ona ma przebłysk... i... bach. Co zrobiła - dociera do jej mózgu dopiero później. Na sali sądowej. Tak było z Lipką i jego szambowozem. Najpierw stertę głupot napisała - potem świadka we mnie szukała. Mówię,dziewczyno, mnie tam nie było : - A NIE MOGŁES BYĆ I WIDZIEĆ ? Mówię Wam - szok. Ona jest z innej planety.Tak na koniec. Niektórzy z Państwa dojdą do wniosku, że obecna zadyma jest nie potrzebna. Zapewne mają częściową rację. Bo w batalii o wyrzucenie na bruk obu gminnych wieprzy, winniśmy dmuchać w jedną trąbę. Jest jedno ALE. Nie może jeden drugiemu podkładać świni. Tych w gminie wystarczy. Po za tym, jak zauważyliście, nigdy nie puszczałem wrednych komentarzy na temat Grzybowskiej. A przychodzi tego mnóstwo. Dlatego, nie pozwolę sobie, by moje nazwisko przewalało się na grzybowym blogu w tak pejoratywnych odsłonach. Nie będzie mi żaden menel, biedronkowy złodziejaszek, czy kat własnej matki - opinii wystawiać. Bo nigdy, ale to nigdy nikomu w drogę bez powodu nie wszedłem i nie życzę sobie - by jakieś ścierwo - wchodziło mnie. To mój jedyny komentarz w sprawie Grzybowskiej i jej wychodkowej afery. Życzę jej, zapewne nie na wyrost, kolejnych odsiadek. Bo tylko takie, prostują jej mocno zwichrowany kręgosłup moralny. Pozdrawiam.

78 komentarzy:

  1. Mundek Brachu, co jest? Patrze u sąsiada tyle samochodów co dzień a u ciebie nyndza-bryndza!!!! Może te kupy winne?

    Opublikuj
    Usuń
    Oznacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro u sąsiada tyle widziałeś a u mnie dwa to na bank oczy ci cip..zarosły. A skoro nie widzisz, to Godzilla po tymi torami na globus ci nasr. i nawet nie będziesz wiedział kto. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. panie mondku dobrze że chociaż pan o tej zdzirze prawdę napisał. Niektórym się zdawało ze to Dziewica Orleańska, ze tylko aureolę świętą jej założyć a to zwykła degeneratka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego jej daleko. Ale pocżątki ma widoczne. Nikt o zdrowym zmysłach nie gryzie wyciągniętej opiekuńczej ręki Jest niechlubnym wyjątkiem.

      Usuń
  3. Czas skończyć z tym łajnem!!!!

    Zbych, Zdzich, Irka i Anka przy wyborach czerwona kartka i do 'utylizacji'!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to mówiłem. Mam na to licencję od 20 lat. Tu normalnie będzie jak Opal;achów przy gminnym korcie ubędzie. Trzeba było mnie słuchać.

      Usuń
  4. Muniek, ameryki to ty nie odkryłeś. Od dawna było wiadomym, że to łajza.
    Było to widać już po tym, jak popierała kandydata Zbyszka. Teraz przerzuciła się na jeszcze lepszą agentkę, czyli Ircię i dalej obraca się w kręgu ludzi, których cechuje cynizm i brak skrupułów.
    Jak widać, to swój ciągnie do swojego, czyli zgnilizna moralna ciągnie do zgnilizny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wszystko rozumiem. Mogę mieć po latach pretensję do nieżyjących rodziców, ze w młodości mnie.przed takimi kurw. i nie przestrzegali Dlatego że jestem ufny i dużo w życiu tracę

      Usuń
  5. anka


    idź lepiej kobieto do spowiedzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czerwona książeczka w reku i z takim zyciorysem x. Stasiu jej nie wysłucha. Wyśle na spowiedź do Palikonta On wszystko łapie co się rusza.

      Usuń
  6. Nie ciesz się zbycho nie ciesz się zdzicho ona taka sama jak wy!....
    a że mundeczkowi nerwy puściły?
    każdy ma chwile słabości......A czy podobny charakter ma lidia, ircia czy jola !
    a jakże....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyniowi i Ormo BOLO Zdzichowi nic nie pomoże!!! Ja nie mam słabości jeno chciałem raz w roku sobie pofolgować i napiętnować kurewskie zachowanie. A na nich obu lachę jak kładłem tak dalej kładę. Tu się nic nie zmieniło. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Popieram Anonimowego z 12.11. Czas z tym skończyć

    OdpowiedzUsuń

  8. u sąsiada na parkingu tyle .......i nagle PLUM i do wora /cenzor eap/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerobiłem tego śmiecia i go spuściłem w kibel na dworcu.. Długo go nie było, chyba poleciał do Sieczki ormowca na skargę. Idę na trochę na kawuśkę. Nie, nie. Nie na Zbyniową z kawiarki, bo TAM mnie nie częstują. TAM mnie jeno kapują. narka.

      Usuń
  9. nie ma sie co dziwować że mundek się wkurwił
    obserwatorka chciała kryć jatke która robi loda a mundka potraktowała jak frajera którego można wykorzystać
    każdy by sie wkurwił

    Usuń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edmund A. Pomichowski10 lipca 2014 17:07

      Za takie nawijki was dworskich przepuszczam. Bo się nie kryjecie - że zadków dajecie.U was kopulowanie na pierwszym miejscu. Myślenie - na drugim. Stąd to gminne bankructwo. Gdyby opałkowy dwór myślał głowami nie palantami, byłoby w mieście o niebo

      Usuń
  10. czy mi się wydaje czy ci wsiąkło wcześniejszy temat ze wszystkimi komenatarzami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki temat ? Podaj więcej szczegółów.Nie wiem o czym mowa.

      Usuń
    2. chyba coś jeszcze było pomiędzy Wieści e - treści. No, proszę jaki działkowiec.. a Czas coś wyjasnić..

      Usuń
  11. Dopóki te trzy lufy, Biedronkowy Rosołek, Dymka i Jatka będą mieszać chłopom we łbach nic tu dobrego nie będzie.Nie wyleziemy z długów przez 50 lat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakbym oglądał Czarownice z Eastwood " też trzy i podobnych charakterków. A gdzie Jolka Lewokwitowska ? Amnestią ją objąłeś ?.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. to są papsiółki od kieliszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale i nie od Zdziśka. On preferuje swoją płeć.Tu co jeden to lepszy abszstyfikant od drugiego. Sodoma i Gomora. Bóg znowu pokarze to miasto. Cztery lata tamu raz tak zrobił...Do dziś mieszkańcy nie mogą dojść do siebie i plują za lewe ucho...

      Usuń
  14. Irka kiedyś mogła kręcić lody w publicznej kasie, ale została zdegradowana do kręcenia lodów w lodziarni. Po niej pałeczkę przejął jej były i zajął się lepieniem pierogów. Była z nich taka kulinarna para... Ciekawe czy Jolka potrafi coś upichcić poza sfałszowaniem kwitu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vatowską fakturę i udusić we drzwiach sąsiada kurę.Swoje trzymają na czarną godzinę. A ta tuż, tuż. Uwaga, uwaga nadchodzi...Ciemna mogiła.

      Usuń
  15. jeszcze trochę a jedynym miejscem gdzie tą suchą wiewiórę bez obawy będą wpuszczać będzie areszt śledczy w Białymstoku. Osrała się już z każdej strony, dziecka szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak to jest, gdy przy korycie przeważnie kręci się banda bezideowych chamów, których jedynym celem jest zagrabić do siebie jak najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muniek toć Ty odgoń od swojego własnego koryta te chamy. Co Ci będą ronkiel i brukiew wyżerać?

      Usuń
    2. W życiu !!! Ja tobie dworakowi i tym knurom swojego koryta nie pożałuje.! Żryjcie moją brukiew ąż się zesr...ie. Niech jeno ten gminny żłób w spokoju zostawią. Wachoś obiecał, że tym dwóm propstytutom z tobą na czele, pół traktora brukwi jeszcze dowiezie. Aby odeszli od naszej kasiuty. Wtedy 9 000 tysięcy ludzi odetchnie

      Usuń
  17. I jeszcze Ci NIuŃdeK w Twoim własnym chlewie nasrajom, naszczajom, narzygajom i nie posprzątajom!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Edmund A. Pomichowski11 lipca 2014 17:57

    Zgadzam się na wszystko. Najwyżej najmę twoją matkę, siostrę i wylniałą Jolkę to po rodzinie japami wyliżą. Widzisz jaki jestem zdesperowany !!! Dla dobra ogólnego zrobię wszystko. Tylko namów tych kutafonów niech wcześniej odejdą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi


    1. Matka Zbycha Glacy i siostra Zdziśka Podpierdolnika do ciebie się nie najmą bo mało płacisz . Z resztą, są zajęte robieniem wecków na następne cztery lata, bo kiedy ich knury padną na zakolcztkowane ryje to coś żreć muszą.

      Usuń

      Usuń
  19. Panie Mundku. Kampania wyborcza się zaczęła. Od poziomu gówna, a potem ma być jeszcze ciekawiej. Grzybkowej marzy się posada Szczały w gminie. Jedyną jej szansą jest wybór na burmistrza psiapsiółki od kieliszka. Dlatego zbiera dla niej elektorat. Ostatnio bardzo łaskawa dla przedsiębiorców się zrobiła. Co to niby zwierzają się jej ze łzami, że pouciekaliby stąd. Panie szukają sponsorów. Chyba nie mają za bardzo na co liczyć, strzelając tym przedsiębiorcom w kolana. Ludzie wk...ni są, że sezon nieciekawy, a literatka od literatki jeszcze psuje im interes strasząc turystów obsraną okolicą. Niezłą ściemę próbowała też Panu sprzedać, że Sanepid zamknąłby budkę z lodami z powodu rzekomych gówienek w okolicy. Nie zamknąłby i Sanepid takich pierdół nie opowiada. Właściciel odpowiada za swój lokal, a nie za gminny chodnik. Działam w tej branży to wiem. Chodziło o coś innego. Nie pisał Pan zbyt pochlebnie o super sexi kandydatce na stolec w gminie. No to się Panu oberwało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzybowska nigdy nie będzie rzecznikiem z kilku powodów. Z obecnym stanem wiedzy na jej temat to wykluczone. Gdyby gazeta ogólnopolska wzięła ją na język, to ten co ja namaścił, jest skończony. Najważniejsze. Wiesz, mam przeczucie, że nawet gdyby...to ...nie doczeka.Myślę, ze wcześniej ją odwiozą. Do Białegostoku. JA tak myślę. Jak będzie zobaczymy.

      Usuń

  20. Panie Mundku-Pan jest mądry chłop, to weź pan usuwaj plum plum takiego pedała, który robi wycieczki do matek i sióstr. A po co to Zenkowi.


    OdpowiedzUsuń
  21. Wpadłem na chwilę. Jakiemu Zenkowi, czego i kogo ma dotyczyć ten wpis ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to kogo?? a znasz jeszcze kogoś innego kto ma grubego jak dynia potomka dorabiającego pod biedroną

      Usuń
    2. Oprócz twego szwaqra Zdziśka baby - tak dorabiającej nie znam. Wiedziałem że umie zrobić loda, ale ze to tak się rozniesie - nie przewidywałem. Tobie tez zrobiła ?

      Usuń
  22. Niech pan uważa. Salonowa Obsrywaczka nagrywa.Tak robiła praktykując w Salonie kilka lat wcześniej.Janusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałem, słyszałem że u Was też niedługo była ale smrodu od wuja narobiła. Mnie może każdy nagrywać. Bo czego taki sierściuch może ode mnie się dowiedzieć. Że nie mogę na tych kur..ów patrzeć i gdybym mógł,.to przerobił bym na paszę ? TO AKURAT WIEDZĄ WSZYSCY. Narka.

      Usuń

  23. Panie dziennikarzu, sprawę taką mam: jak wyjeżdżam swoim autem z Rucian do Pisza to kiedy wiatr zawieje w aucie mi potwornie śmierdzi, że oddechu złapać nie można!!! Dzwoniłam do dyrektora ZWIKU ale on mnie zbywa jakimiś nochalowymi wykrętami. Potem świńtuch jeszcze powiedział, że cipki nie myłam. A ja myłam, w zeszły czwartek. Niech pan go opisze Bo nie chciałabym w to angażować Anki po jej ostatnich przeżyciach z telefonem prześladowcą, który łaził za nią po Nidzie

    Opublikuj
    Usuń
    Oznacz jako spam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurtka na wacie - to masz problem !! Najprościej będzie, jak zaczniesz myć podpi.. dodatkowo w srodę i niedzielę. Trzy razy w tygodniu ci wystarczy. Problem zniknie.Aha. Nie stosuj chloru, Zdzisiek próbował i mu wcięło. Teraz leje plastykową rurką. Pozdrawiam.

      Usuń

  24. Panie Edmundzie, z tego co wszyscy pamiętamy, to Pan również potajemnie nagrywa (chociażby komisarza Kalamitke) a potem podpierdala w prokuratorni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymień jednego porządnego, którego nagrałem. Bo chyba nie masz Byczego Karka czy jego wysłannika Kalamitki za porządnego. Porządnych, z jednego końca Polski na drugi nie przenoszą. A nagrywał będę nadal. Wszystkie kur..y, tartacznych złodziei, macherów, Zdziśka Kapote 24, kurewcowego palacza, kutafonów wywierających na mnie nacisk bądź mnie okradających. Przyjdzie z życzeniami - magnet stoi. Ze złodziejskimi propozycjami - taśma chodzi. Skoro Tusk z barłogami nie robi porządku, to ja z nimi choć lokalnie - ale zrobię. Już dupy po taśmach im się palą. Zaczną i naszym knurom. Łapiesz różnicę ? Myślę, ze wątpię. Dworskie nie łapią. Dworskie tylko dają... Pozdrawiam.
      OdpowiedzUsuń

      Usuń
  25. Co jest ? Dawać tu dworskie półgłówki. Przy niedzieli Vicek dał wam wolne, to możecie tu trochę popisać. Mam dla was dwi9e godziny..

    OdpowiedzUsuń
  26. Kto najbardziej boi się nagrywania? Tylko kombinatorzy którzy mają coś do ukrycia.

    Przypomniała mi się sytuacja z początku kadencji Zbycha gdy oskarżył informatyka o rzekome podsłuchiwanie.

    Ciekawe czego się bał? Czyżby tego że inni stosują jego metody?

    OdpowiedzUsuń
  27. Patrz, zupełnie o tym zapomniałem. Mogłem ciumkowi z 10 : 23 o tym wspomnieć. Ba, Opał z gabinetu mało wychodzi gdyż gmina nie ma kasy to nie ma po co, więc godzinami na pracowników luka, Ale dworski o tym, nawet się nie zająknie.Vicuś BoloKapo mu zakazał.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zbyszek wszędzie węszy spiski przeciwko sobie że powinien wybudować sobie (oczywiście za nasze podatki) bunkier ze ścianami o grubości 10 metrów - tam będzie miał pewność że go nikt nie zdoła podsłuchać

      Usuń
    2. Ja dla Glacjana lokal już załatwiłem . Z konserwatorem Zabytków z Olsztyna, że będzie kimał w bunkrze przy stacji benzynowej w zamian za pilnowanie.. Jolka się wprowadzi kiedy my burmistrz zrobi w nim ogrzewanie.

      Usuń
  28. Muniek-ty jesteś tak samo WIARY GODNY jak ta Krupnikow-Biedronkowa
    Cztery lata mijają jak miałeś przedstawić na piśmie dowody, że Opel i Vicek byli współpracownikami Detektyw24 i co? Wielkie Gówno. Ona Doktor ty Mecenas pewnie takie jak wy wykształciuchy już tak mają: że myślą iż lud głupi, co wysrają to lud kupi. A te jak na te dowody czekali tak cztery lata czekają!




    OdpowiedzUsuń
  29. Ciumciusiu kochany, dwa lata mijają jak zamieściłem pismo do sądu z kapówką na Jatkowska i Gryciuka na której podpisali się detektywi kapownicy tacy jak Stawruś, Otton I Rudy z babą, Słabenty,. Zdzich Sieczka z Doroteą, Dynia z Wigryn i reszta kapot. No ale ty oczywiście wiesz lepiej. Mnie na tej podpierdalaczowskiej liście nie ma. Twoje osiłki są. Skąd powstała ksywa vicka -Detektyw 24 ? Bo min. on podpisał się na kapówce do firmy Detektyw 24, by śledziła Jatkę i Gryca Właśnie to wcześniej publikowałem. To teraz odkręć - jak to Wy dworskie memluny potraficie - i napisz, że na tej liście nie było waszych lumpów a Grycek i ja i że same do detektywa 24 się podpier...m. Tylko wy takie zdolne.Narka.,

    OdpowiedzUsuń
  30. Pismo do sądu to jaka to kapówka ? Krupniczanka tez widziała, jak kradli ryby ale dowodów nie pokaże. Ty taki sam ja ona. Ciebie nie było na liście Jatkowskiej ale byłeś za to na liście Jąkawki Byczego Czyża, Pierdołki, Kowalskołki, Zenka, Opla, Nochala, Słabetnego i Słabetnej.

    Opublikuj
    Usuń
    Oznacz jako

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyczerpałeś moja cierpliwość. Pozew durniu, a pismo donos do prezesa sądu, nie mające być czytanym na rozprawie, bo TYLKO do wiadomości prezesa, to właśnie kapówka - cymbale. Dobra, Wal się, zaczynasz przynudzać. I tak byłem dla dworskich wyjątkowo łaskawy.Bym zapomniał. Na tych wymienionych sabelwonów wpisywał bym się na kapowską liste nawet o drugiej w nocy. Aby ich nie oglądać.Miasto nigdy nie miało z nich korzyści, a jedynie dużo gnoju, smrodu, wzajemnych waśni i oskarżeń...

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy13 lipca 2014 19:05

    Mundek, współczuję ci, że musisz dyskutować z tymi pojebanymi obesrańcami. U nich za grosz nie znajdziesz logiki. Są tak bardzo pojebani, że trzeba mieć anielską cierpliwość, aby móc znieść takich kretynów.
    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja idę do Pubu na mecz! Tylko PEDAŁY w chlewie zostały!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Protest song Zbyszka Buca:
    "Jolka Jolka pamiętasz, jak jeszcze nie tak dawno w wojnowskiej chacie, prałem ci w proszku ixi przetarte w kroku gacie ?

    Opublikuj
    Usuń
    Oznacz

    OdpowiedzUsuń
  35. Muniek, tak zachowują się ...itd,itd

    Opublikuj
    Usuń
    Oznacz jako spam

    OdpowiedzUsuń
  36. Robię ci plum, znudziłeś mi się. Nie masz gdzie pisać bo dworski Posraniec pagib to z ryjem ładujesz się tutaj.. Sumująć, jesteś anonimowy smród i to wszystko. Ludzie wyedukowani oceniający kogoś mają nazwiska. Ty nie masz, bo należysz do oplcybuchów czwartej kategorii. Mnie podpuszczają ale wchodzą i czytają.Ciebie nawet nie znają a wynurzenia olewają. Vide { jak ciebie oceniają / 13 lip. 10,23 / Reszta twoich wypocin idzie w kibel.Pa robaczku.

    OdpowiedzUsuń
  37. Pan z tą hołotą nie powinien polemizować ! Umyślnie wciągają pana w jałową dyskusję i sprowadzają do kaposteckowego poziomu. Niech Pan działa jak onegdaj. Z wypowiedzi widać, że dworzanin - żadnej dywagacji a od razu PLUM.. Z nimi nie będzie konstruktywnej wymiany zdań, bo to wytresowana prze króla Opałka ciemna masa przeznaczona do czarnej roboty. Maja tu mieszać i nic poza tym. Do widzenia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz chciałem opalaszkowym śmieciom trochę poluzować bo padł Oberaniec, prokurastor za nim chodzi - nie mają co z soą zrobić. Ale to było dobre na krótką metę. Masz racje, to debile i należy ich wycinać przy samej .upie. Właśnie jednego spuściłem. Pozdrawiam

      Usuń

  38. Muniek-13 lip. 10.23 napisali..../ Napisali i dworskiego zukowskiego śmiecia pognali. PLUM, PLUM Ostrzegałem...eap

    Opublikuj
    Usuń
    Oznacz jako spam

    OdpowiedzUsuń
  39. Do ciebie wchodzą i czytają..../ od red. eap :- To tak samo, jak z Opałkiem. On mówi że się stara a normalni go w zadku mają. Idziesz PLUM.PLUM. Ale fajnie. Aha. Napisz jeszcze, że siedzę i sam do siebie komenty piszę. dawno o tym nie było.. Oj dworzanie, dworzanie ! Jak was nie kochać ? Oczywiście - inaczej. Od zaplecza.!!!

    Opublikuj
    Usuń
    Oznacz jako spam

    OdpowiedzUsuń
  40. Te rewolucjonista, bierz się do roboty, bo Ance Krupniczance synek zachorował. Ma pecha{?} i to akurat, gdy sąd w Olsztynie ją wezwał. Ma więcej zmysłów w mózgownicy niż Nosek z całym ZUKiem.

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziecko do tytanów nie należy. Ma prawo chorować. Zakończmy ten wątek. Jak sobie ściele - tak śpi. Tam gdzie się pokaże tam smród i zadyma. Stąd jej problemy.To wszystko na jej temat. A, Te - to linia tramwajowa.

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzień dobry. Będzie z innej beczki, niż post, ale zasadniczo w temacie Rucianego-Nidy.
    Piszę monografię na temat tradycji żeglarskich w Chełmie. To miasto mojego zamieszkania. Tutaj od 1953 roku, mimo braku akwenu wodnego, rozwijają się pasje żeglarskie. W latach siedemdziesiątych ubiegłego stulecia, w tym stuleciu lat takich jeszcze nie było, nasi żeglarze nawiązali kontakt z żeglarzami nidzkimi działającymi wówczas w sekcji przy Zakładach Płyt Pilśniowych i Wiórowych. W monografii chciałabym poświęcić rozdział tej właśnie żeglarskiej przyjaźni chełmsko-nidzkiej. Niestety, póki co muszę działać po omacku. Ale może mógłby mi Pan pomóc? Wskazać drogę? Byłabym wdzięczna
    Podam do mnie maila, aby na początek nawiązać chociaż taki kontakt :) parafrazuje@wp.pl :) Niebawem też będę w Rucianem, zatem zachodzi możliwość osobistego spotkania :)
    Tymczasem czekam na jakąkolwiek odpowiedź. No, może nie jakąkolwiek, ale na pewno na odpowiedz
    Pozdrawiam
    Iwona Jędruszczuk

    OdpowiedzUsuń
  43. siema mundek
    obserwatorka cenzuruje komentarze to pisze to u ciebie bo prawdy nie uda sie jej zagłuszyć
    zrobiła ona u siebie długi wywód obwiniąjący opozycję że nie umie zażegnać waśni i sie dogadać
    a chwilę potem zaatakowała ciebie
    zapytałem ją gdzie tu logika atakowania ciebie skoro pomagasz obnażać obłudę władzy
    i mnie zablokowała
    chyba zachorowała na głowę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idiotka chciałaby wierzyć, że to pisze jedna osoba, ale jest nas więcej, niż sobie to wyobraża.

      Usuń
  44. Odpisze wam później, jestem zajęty i mam jeszcze okulistke po ósmej obskoczyć. A za=grzybione tumanki, bez wrzuty na mój temat dawno na mordy by padły. To dla mnie nie nowina. narka.

    OdpowiedzUsuń
  45. Muniek., Zdzisiek Vicek wszędzie się chwali że nas.dworskich dyszlem wali,..a to nie praw. / Od red. ze względu na pedziowskie treści ocenzurowano i na opalaszkowego Posrańca odesłano. / Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Hey Brutalu! Napisz ....!

    Opublikuj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już piszę !!! Idziesz w kibel.PLUM, PLUM. Banicja na Obsrańca.Ale frajda.Pisz, dużo pisz, tylko nazwiska nie przekręcaj. A ze złości walnij dynią w moją rynnę, to trociny wylecą.Siemka. A wieczorkiem znów cię spuszczę...

      Usuń
  47. Czy nie czas wyciągnąć na wierzch ich program wyborczy, to co obiecywali, bo co zrobili to każdy chyba widzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam nie widzę żeby cokolwiek zrobili ;)

      Usuń
  48. Jak nic nie zrobili ? A kto 14 melonów długu nagonił, kto mnie podjebał, kto lewą fakturę wystawił, kto przepierd. kilkanaście spraw w sądach a grzywny z naszego zapłacił ? Kto pytam - Duch Swięty ? Gruciuk ? Czy te dwa wyżarte kałduniaste bebzuny ?

    OdpowiedzUsuń
  49. zbysiulek na początku kadencji wyremontował se gabinet a tera szykuje sie na drugą kadencję i chce se wyremontować cały budynek urzedu za prawie pół miliona żeby móc czuć sie jak król wśród biednych chłopów pańszczyźnianych
    ...
    a przecie my biedaki musim głodować i tyle forsy można by było przeznaczyć na pierogi!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz zawsze jak jem pierogi to przypomina mi się Zbyszek i bierze mnie obrzydzenie – przez niego nie mogę jeść pierogów!


      Czy jest jakiś organ do którego można składać donosy na osoby zohydzające jedzenie pierogów?

      Usuń
  50. Ty, to teraz - itd.itd....... reszta. w kibel//////////// Od red - pisałem stuknięty kopciuchu że spod T tramwaj 26 na Grochów jeździ. Idziesz Plum, za niewyparzoną anonimową mordę. Zadowolony ? Nie bardzo ???????? Ale o to właśnie chodzi Wycinać dworskich przy samej dupci. Zdziśkowi na złość.

    OdpowiedzUsuń