piątek, 1 sierpnia 2014

Bóg ukarał radnego Karowca ???

Z ostatniej chwili. Jak podaje agencyjne źródło, jeszcze istniejącego urzędu, siły natury nasłane przez Pana Naszego zruinowały chlewikohotel, naszego wspaniałego radnego - Eugeniusza Karowca. W ten sposób sprawiedliwość zatriumfowała. To co zaoszczędził na niepłaceniu podatków od hotelu mianując go szopą, pójdzie na odbudowę dachu. Chyba że...chyba że burmistrz Opalach będzie tak wspaniałomyślny i mu go odbuduje. Znowu z naszych pieniędzy!!! Jeżeli w gminnej kasie takie są Bo to wcale nie takie pewne. Gdy piszę ten tekst, Straż Pożarna podjeżdża pod Szkołę nr. 2, a Genio gestykulując rękoma pokazuje jakie to nieszczęście go spotkało. Czy będzie składka na geńkowy dach w piskich kościołach - zobaczymy niebawem. Więcej później.

32 komentarze:

  1. Przydzie kara Boska na Zbyszka i Zdziśka. Pan Bóg za te bluźnierstwa rachunek im wystawi.Żeby tylko nie zapomniał o Grazi Dratewkowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed chwilą odebrałem telefon od pani Cecyli Karowiec, która pytała mnie czy jestem zadowolony z treści którą opublikowałem, życząc mi zdrowia. Wie kobieta, że mi potrzebne, Mało go straciłem walcząć o to, aby jej małżonek płacił należyte podatki ??? Dzięki pani Cecylio za troskę i życzę pani jeszcze z 50 lat życia, nie koniecznie z tym facetem. Mężczyżn ci u nas dostatek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiadomo, że swojaki mają ulgę w podatkach, a cała reszta musi ich utrzymywać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że pan tu zagościł. To bardzo zwięzłe postawienie kawy na ławę. Tylko, znając życie, to opalaszkowe kołtuństwo zacznie ad hoc odciągać nas od drażliwego dla nich tematu i wrzucać komunały o mnie, bądź o Gryciuku... O Lekarzówce oddanej za grosze - nawet nie pisną. Podobnie o umarzanych swoim podatkach. Dlatego tych posranych niedoróbek tak nie cierpię. Nie ma u nich krzty samokontroli w tym co głoszą i normalnej ludzkiej przyzwoitości.Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  5. frajery płacom podatki a my pijem kapuczino z kawiarki i śmiejem sie jak wszystkich wycackalim - wesoły zbynio

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedługo bedzieta z tego kapucyna chlać. Przydzie Irka Jatka z Lidką Sienkiewixzką Wydymką i wam kapuxyna zabioro.

    OdpowiedzUsuń
  7. mój Zbyszek ma łeb jak sklep tylko pólek w nim brak i dlatego ma tak napier...one pod sufitem, Ale to dobry, bardzo rodzinny chłop.. Jolka Kwitkowska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolka ja uwierzę we wszystko co ty piszesz. Nawet w to, ze ten lewy kwit na alimenty to nie ty z Glacem zrobiłaś a ja z Grycem . Że sami zrobilim i sami się podpierd...m. Przecież wy NIGDY i niczemu nie byliście winne !!...Czego ten sąd się Was krecików czepnął ? W głowę zachodzę.. Mój Boże !!!! .
      Us
      Usuń

      Usuń

  8. Widzisz /ocenzurowano, podst. ustawa EDM 23 o zwalcz. pedalstwa/, ja do Ciebie po przyjacielsku, bo odkryłem śmieszny tekst o pseudo dziennikarzu a Ty z wyzwiskami. Jak widać we łbie kiełbie!!!
    Dziękuję za dobrą radę,.... Pochwa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty podałeś link po to bym, ja Grzyba skopał. A dppuki Grzyb stoi blokiem przeciw obu knurom to jego kopał nie będę. Pojąłeś ? Jak nie, to płyń gondolo bo cię muchy opierd...Ale szacunek u mnie zdobyłeś Bo walczysz o swoje zdanie. A nie jak dworska złapana w sak hołota - od razu wystawia do góry zadek. narka..

    OdpowiedzUsuń
  10. Geńkowi palaczowi Opalach nie będzie pomagał w remoncie, bo na dachu ma tylko trochę naderwanego i pogiętego poszycia i przygnieciony konarem pęknięty komin. Reszta tego gołębnika ocalała. Trochę mu pomóg Swięcki ze strażakami. Widziałem jak szłem z dyżuru.To by znaczyło że żadnych datków jak u Dratewków zbierać nie będą, On zreszto miał kośćioł w innym miejscu i tam msze sekretarze prowadzili.Dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Celo, Bóg już ukarał te komusze palaczowskie ścierwo i. zabrał mu fuchę w szkole. Mało się w życiu z państwowego nachapał ? Pozdrawiam wszystkich oplowych homusiów hi,hi,hi,hi

    OdpowiedzUsuń
  12. To prześlij mi swą słodką ;-/ ocenzurowano Ust o zwalcz dworskich Nr. EDM 23 /// od red. - Przesłałem. W kibel Aż zabulgotało PLUM,PLUM !!! Dawaj dalej bo się rozkręcam. Ale teraz, bo o 13 robię zrywkę A jeszcze ze dwóch dworskich kapucynów muszę spuścić..Buźka pierdzogrzmocie..

    OdpowiedzUsuń

  13. Pani Celino, to że Bóg pokarał tego OPAŁOWEGO ŚMIERDZIELA JOLKĄ to ja jeszcze potrafię zrozumieć: całe życie się pedalił,kradł i podpierdal ludzi!!! Ale za co pokarał nas mieszkańców tego urokliwego miasteczka, że zesłał nam tego PEDAŁA ZŁODZIEJA I UBEKA Z PERŁY JRZIOYR ? Wszyscy z niego się śmieją, a przez to i z nas się śmieją w POLSACIE I TVN ie.!!!! Hi Hi Hi Hi Ha Ha Ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre, bardzo dobre. Za taki koment lecisz na morde z wysypu, albo od liczenia wody. Zbyszek się nie czaj.. Za takie zachowanie należy mu się z fuchy wydymanie. Rób jak ja - za grdula i do Nidki PLUM. Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Cela jak Magister bez papierow,lata razem,charakter ten sam,żona co męża głową kręci.A co Mundek jej radzisz zmieniać chłopa,takiego drugiego do łoża nie znajdzie...hm,hm,a i piękność z niej rzadna,no brzydka jest i stara,dobrze po 60siątce.Pan BÓG nierychliwy ale sprawiedliwy.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja po życzeniach wielu lat życia od Celi nawet ją polubiłem i nic do niej nie mam. Bo co ona winna, że komusze palaqczysko w skoligaconą koiszałkową sitwę weszło ? Co ona mogła ? NIC. Pretensje kierujcie do tego garbula co go do sitwy wciągnął !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wystarczy. Czas chlebusia pilnować. Teraz do dworzan " - A wy - dworskie wyrzutki sumienia mieszkańców - piszcie, piszcie i dni do kopa w sra..liczcie. 111, 110,108 itd. Wracam wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. A do chlebusia boczuś, salcesonik, słoninka i kaszaneczka, a od tego taki właśnie otłuszczony brzusiuś!

      Opublikuj
      Usuń
      Oznacz jako spam

      Usuń
  17. W 2004 był o 12kg większy. Ale wtedy był w modzie ryj w galarecie, świńskie ucho i flaki że łyżka na sztorc stała. Nie, nie ryj Zdziśka albo Zbyszka bo na te, nie można patrzeć A CO DOPIERO JESĆ. Sam widok podbija. A w sprawie kałduna, to stara Matejkowska z Rybackiej w Piszu zawsze mówiła : - Montek, /tak gadała bo to mazurka/ nie frasuj się swoim bulbonem, bo nim łon ci schudnie, to dworskie pedzie w tym czasie będą cztery razy mieli sra..i oklepane.. Dlatego o swój tak dbam. Z mojego wyhodowany. Nie tak jak te knurowskie - z naszej krwawicy i wyrzeczeń. Co. teraz też nie prawdę gadam ? Siemka pierdzioszku.

    OdpowiedzUsuń
  18. .Jakom ty prowde godasz, że twój wielki bulbun z twojego wyhodowany?...... reszta PLUM. /ocenzurowano podst.Prawna Art,J23 Kodeks EAP o zwalcz. pedalstwa, głupoli i jeb...tych dworskich/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Rada Redaqjkcyjna bloga odrzuciła twoje wypociny uznając, że masz coś z rycerza. Najbardziej co widać z tekstu - ZAKUTY ŁEB - i kazała ciebie anonimusa pedalusa spuścić w kibel. Co niniejszym czynię PLUM.

      Usuń
    2. Ty to patrzę tak jak Andzia Krupnikowa, ona ma ZESPÓŁ REDAKCYJNA, a ty Radę...

      Usuń
    3. Idź na Posrańca Wyruchańca, dobra ? Czepnąłes się mnie jak pijany płota, przynudzasz i przynudzasz. A ja i bez twoich farmazonów - od słońca i gorączki dogorywam. Idź w cholerę, co ? 34 st. w cieniu a ty mi kufer zawracasz. Drzyj już do swoich popychaczy bo ci walne z grubej rury i zrobi się przykro. A po co ? To tymczasem.

      Usuń
  19. Nowy komentarz do posta "Bóg ukarał radnego Karowca ???" dodany przez Anonimowy .....poszedł ...PLUM. / Trzeba było tego smroda wywietrzyć, bo dworkiem zalatywał / Mamy na razie spokój.eap

    OdpowiedzUsuń
  20. Edmuś opalaszkowe roztworzyli przed wyborami stronę homusiową http : www.drugastronaperwersji.pl Ale tam się kotłują!!! Siostra weszła i powiedziała że to samo gadają co na Posrajtku co go wycieliście..

    OdpowiedzUsuń
  21. Na dwa miesiące przed wyborami to mogą sobie otwierać. Parasol w zdziśkowej du..e albo klapę od swojego obsr...ańca. Popłyną z nim jak z Obsrańcem z kwaśnym browarkiem. Dużo nabuchali ??? Mariusz go wyciął przy samej dupie w ciągu 3 miesięcy.To nie konkurencja.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. ale bardziej pokarał Mundka, bo mu zmysły pomieszał

    OdpowiedzUsuń
  23. Patrz, jaki ze mnie demokrata.Ciebie puściłem a drugiego dworskiego cymbala od razu w kibel..Tylko zabulgotało. Krzywo nawijał. Chyba rogali się nażarł. Musi to sałaput i Opalaszny warchlak. Niby tu tego, mundeczku, mundziunia a potem bubudu. Ja go wtedy na wsteczny i w cymbał. Uciechy od cholery.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nowy komentarz do posta "Bóg ukarał radnego Karowca ???" dodany przez Anonimowy :

    Edmuś.../dalej ocenzurowano podst. Ust EDM 223 o zakazie publikacji dworskich obuchów/ PLUM,PLUM

    Opublikuj
    Usuń

    OdpowiedzUsuń
  25. mundek masz chora glöwe lub idz na rryby to ochloniesz nie pisz bzdur bedziesz zdfrowszy ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puszczę ciebie boś półgłówek, ale też człowiek. Co ty możesz ? Tylko w kibel. Mnie przynajmniej znają. Buxka.

      Usuń