sobota, 23 sierpnia 2014

Oklapłeś nam Mundeczku, oklapłeś...

Po czym z rozbawieniem w głosie, dodała : - skapciałeś trochę, skapciałeś Masz problemy, bo trudno ostatnimi czasy na ciebie  trafić. Co miałem mówić ? Prawda !  A problemy, nie wliczając - poważniejszego z zaćmą - mam  DWA. Ale za to jakie ???  Paluszki ci u nich pulchniutkie, buźki różowiutkie, poliki nadymane -  boć z naszej krwawicy wyhodowane. Pierwszy - szkolony edukator, Zdziniek niwelator. Kapowania animator.  Drugi - Zbyniek specjalista, od robienia wody z mózgu. Szczególnie  " erudytom " z Ukty, Łachy, Kadzidła i Karwicy.  Dopisz  jeszcze, uszczelek - dopomina się siedzący przy mnie  Walduś. Dobra, dopisujemy - uszczelki. Choć  prestiż z ich tłoczenia dla Zbynia niewielki. Wiecie co, niektórym z Was się wydaje, że ja nie mam nic do roboty, więc mogę sobie z  gminnych pieszczochów na okrągło dworować !!! A ja jestem  adwersarzem konstruktywnym. Lubię walnąć jak zasłużą  A nie walić dla samego walenia Ten model  planowego obsrywania wszystkich i wszystkiego, przyjął pro opalaszkowy  " Obesraniec z piwskiem ". Widzieliście jak skończył ? Padł na dzioba  jak złachana długim lotem stara kawka. Mnie to nie grozi, Mam rację ? Faktem jest, że łapię się czasami na tym, że jestem potrzebny niektórym gremiom do zamieszania w politycznym  kotle. Ale do smakowania tego co z mieszania powstało - już mnie  nie potrzebują, Dają sobie radę sami. Zawsze mądrzejsi od poprzedników i zasad zdrowej ekonomi.. Nigdy głupsi.Na mądrość dostali  recepty. Nie piszę od kogo -  wiadomo ! Nigdy, ale to nigdy,  żaden z nich do wspólnego kotła, nic nie dorzucił ...ALE  ŻREĆ Z  NIEGO ...z  ryjem pierwszy !!!. Siły na nich nie mam..Znam taką jedną, co przy kotle  30 lat stała, a mimo wszystko twierdzi, że ostatniego słowa jeszcze nie powiedziała ! WYCHODZI  NA TO, ŻE WRACA Znowu  na 30 lat !? Ale to akurat - może być plotka. Niedługo zobaczymy. Wiecie, że zawsze Wam dobrze radzę. Nie pasi Wam Feliniak czy Gryciulek - wybierzcie choćby Staśka Wiewiórę z Kotła Dużego. Ale na Boga  nie obecnych grzmotów !!!   Bo ani ja, ani wy ze swoimi domostwami na plecach w tułaczkę nie pójdziemy A bank prędzej czy później, do gminy po swoje pieniądze przyjdzie ! I co zastanie ???  Pusty gminny skarbiec i nasze chałupy !!! Nie, nie, spokojnie Ja na pewno do bunkra spać nie pójdę. Państwo też nie. Ale warunek. Najpierw wyeksmitujmy tam obu pasożytów. Ja, na starość po świecie tułał się nie będę. A Państwo jak chcą - to Wasz wybór. Drugiej kadencji nieudacznictwa i serii przewał na Gryciuka zwalić się nie da  Wtedy całą odpowiedzialność za zło wynikłe z Waszych błędnych decyzji bierzecie tylko na siebie. O tym musicie pamiętać.Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Tak to prawda Panie Edmundzie. Gryciuk jaki był taki BYŁ ALE TO PRAWDZIWY GOSPODARZ a te dwa knury to pożal się Boże!
    a WIESZ PAN że roczne wynagrodzenie Opla jest o dwadzieścia tysięcy większe niż Gryciuka? A ten drugi o 10 000 tysięcy ma większe niż Gryciuk? Same straty zero zysku!
    Za co Panie ONI mają TYLE
    zero z UNII , pytam za co!
    Gryciuk tej gminie załatwił 18 milionów z zewnątrz, z unii europejskiej
    a te dwa kmioty dali nam zadłużenie dla gminy ponad sześćdziesiąt procentowe!
    Olaboga, ludzie kogo żeśmy wybrali zamiast Gryciuka:
    Gryciuk jeden a tych dwóch knurów
    i co gdzie pieniądze?
    Będzie komisarz, pogrążyli nas?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mundi, przerwa Ciebie wyciszyła, ale wstęp jak Wejście smoka. Nie najgorszy, chociaż rewelacji w nim nie zawarłeś. To lokalne polityczne bydło tak reaguje na koryta w całej Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do anonima z 23 sierpnia
    Już ci odpowiadam gdzie są pieniądze;
    Jolanda 1, Pupek 2, Strzałkowski 3, Stecyk 4, mam dalej wyliczać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale napisz Kubusiu, że nasz Zbyszek palant wypi.. Pomiecha, bo brał prawie tysiąc miesięcznie za nic..



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, kurka wodna to hary pomiechowi srał nie całego tysiaka ! To czemu twój Łysy .uj becaltuje dworskim nierobom, po 3000 ? Też niech im daje po tysiaku. Nic nie robią tylko Oplowi dupę liżą, to za lizanie tauzen chwaci. Chyba że prócz tego swoich mu dają, to wtedy trójak żadna łaska.

      Usuń
  5. A to teraz wiem czemu Strzale tak z gęby kałem jedzie!

    OdpowiedzUsuń