poniedziałek, 15 września 2014

Anonim ma głos " Co teraz panie Opalach " ?

Gryciuk miał 104 tysiące a pan prawie 150 000 tysięcy rocznie. Gryciuk miał 104 tysiące a Pański kierownik w ZUK - U ma 118 tysięcy rocznie skarbnik i zastępcy też ponad 104 tysiące. pogratulować waszmości!
On był bez zastępcy, 2 asystentów. Nie było po dwóch kierowników tak jak np. w ZUK - u! Gryciuk zostawił 7,5 % zadłużenie gminnea a pan panie Opalach zostawia tę gminę z prawie 70 % zadłużeniem! Pogratulować osiągnięcie przednie!
Do tego jeszcze konkubina siwikowa za ponad trzy tysiaki miesięcznie i sprawy sądowe zakładane przez osoby bezrobotne, kwota ich roszczeń to nie bagatela prawie 200 000 tysięcy złotych.
Prawdziwie wybór pana na burmistrza to strzał w dziesiątkę!
WIKTORIA!!
a MR stecka?
4wtorek, 09 września 2014 15:22

Od redakcji : powyższy anonim wrzucam po to, aby raz na zawsze zamknąć temat kto na większą kasę rąbnął gminę. Szczególnie, polecam go skoryciarzonym i ślepym na fakty dworskim wsiarzom, które Państwu i mnie wciskały - że oni i ICH ostoja sprawiedliwości Zbigniew Opalach  pracowala wręcz... za darmo !  A re dziesiątki tysiaków gdzie ? Te  jak zwykle - według nich -  brałem ja i poprzednia ekipa. Z Gryciukiem na czele... Bo oni jak chapią - to nie dziesiątki - a... setki. Będą się rozdrabniać !.Rzygać mi się chce, jak to  wszystko  z bliska oglądam. A NA STAŻOWE, NALEŻNE BEZROBOTNYM - NIE BYŁO !!!  MUSIANO TE PIENIĄDZE  IM SĄDOWNIE Z GARDŁA WYRYWAĆ !!! Pięści się zaciskają. Ludzie, macie szansę - zróbcie coś z nimi, bo skończycie jak nędzarze..A wtedy nikt i nic już Wam nie pomoże. Nawet błaganie :- pomóż nam Boże.

29 komentarzy:

  1. Edmundzie bomba to powinno być powielone w tysiącach ulotek i rozdane na Nidzie. Grazią Dratewkowa, mówiła że może 200 na bloki rozdać, ale . wiec nie bo musi pijaczkom Ludwika do browara dolewać to nie ma kiedy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mundi zapomniales ze nasz opalunio ma jeszcze jedna profesje skrzynkonos od noszenia rybek


      Usuń
    2. Mógłbyś trochę szerzej bo nie łapię....tych rybek. Nos jak nos ale tych rybek ! Wiesz, moja zaoczna podstawówka w Piskorzewie i kurs pisania z czytaniem w Lemanie to trochę za masło. Ale kto wie, mam chłonny umysł, nawet bardziej jak Zbyszka !? Może i ja MY burmistrzem zostanę. Większe zaoczne głąby zostały to czemu nie ja wykształciuch po Yale w Ptakach ? Dobrze gadam ?...

      Usuń
    3. Jakto mundi zapomniales co to slrzynkonos to cie oświecę nasz kochany bebzun opalunio zaczynal swoja karierę jako ciec na osrotku pkp potem awans na skrzynkonosa w rybolustwie a potem to juz wiesz ircia pchnela go na kierownika komunalnej jeżdżącym czerwony golfem

      Usuń
    4. O to chodzi ! A ja doszukiwałem się związku z noskiem, potem z delfinem butlonosym, który ma ksywę butlonos. Ty znowu, że skrzynko-nos, a nie skrzynko-nios Wtedy włączył mi się reset. Zabrakło I jak nios/niósł A tu patrzcie. Wszystko okazuje się proste jak zbysiaczkowy cep..pardon łeb.Sięgałem za daleko

      Usuń
    5. Początek komentarzy zabawny ale,..mnie Grazia nie interesuje, ani jako ulotkara ani jako sprzedawczyni browara.Niczego złego od niej nie doświadczyłem. To, ze trochę mnie sponiewierało to jej szwagrowskie vickowe gówno, to nie mająca z nią nic wspólnego sprawa - dlatego nie zamierzam swojej urazy przenisić na nią. Rachunki do wyrównania z krótkim wzrostem bolem załatwię sam...Patrz jak kulturalnie się zrobiło.

      Usuń
  2. To jak dobrze liczę.... uszczypcie mnie kurna!
    wychodzi mi że w ciagu czterech lat opel, wraz ze stecykiem, obcasem, obcasową, skarbnikiem i dwoma asystentami, nie licząc puszystej wzięli dwa miliony? A bodejze Waści to żeśmy sobie nagrabili od siebie!
    I Gryciuk był zły?
    Znowu wyszlo ich kłamstwo, bo prawdą jest że miał mniejsze roczne pobory i od opla, i stecyka,i krolicy i obcasa ?
    Pfu, nie mogę na te tałatajstwo, tych łgarzy patrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  3. DO GOŚCIA POWYŻEJ
    A CO MYŚLAŁEŚ, ŻE TO BYŁA PRAWDA CO PISALI W BILD SZMACIE?
    I WIERZYŁEŚ IM JAK OBSMAROWYWALI PANA GRYCIUKA?
    TERAZ ZNASZ PRAWDĘ!
    MASZ TERAZ SWOICH WYBRAŃCÓW!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekajmy parę minut, bo znając życie i dworskich łyłoje..w, zaraz jakiś wejdzie i zacznie Was odciągać od pieniężnego wątku pytając nas np.. o działkę brata Gryciuka, albo czy ja rozliczyłem się z urzędem skarbowym. Zaraz zobaczycie. To robaczywe pedalstwo ma to we krwi .Jak vicek bolca w ich ....Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Napisz śmierdz....//.ocenzurowano EAP art.J23// gdzie ta kasa z działek co z harym sprzedałeś ?

      Usuń
    3. No jest. Trochę późno, już miałem uderzyć w kimę. Ale mu odpowiem. : - Kasę za te działki ulokowałiśmy w waszych rozwalonych po Vicku kufrach.. Tam, prócz Vicka nikt nie zajrzy.Z dworakami nie dyskutujcie, bo to głupki.. Dla nich Wersal to nazwa leżanki o połowę węższej od wersalki. Na razie.

      Usuń
  4. Opel jeszcze zaplaci za to wszystko ja mieszkam w tej gmini okazjonalnie ale takiego bagna jeszcze ni widzialem jezdze po calej Polsce sluzbowo wszędzie sie cos robi a w rucianem robi sie nic po za bebzynami pseudo burmistrzów geszeftami z kim sie da aby mial dużo rodzine i glos odal

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest taka piosenka Jeremiego Przybory. " Rodzina , ach rodzina, tak trudno jak jej nie ma. Jak widzisz, przysłowie, że z rodziną się dobrze wychodzi tylko na zdjęciu - to gówno prawda. Gdyby nie dratewkowa rodzina - TO BYŚMY DZIŚ SPIEWALI - Ołała Zdziśka rodzina, ach olała Zdziśka rodzina, to nie dziwota że przy korycie go nima. A tak - JEST..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mundi ja ci pomogę walczyc z dworskimi mam dużą wiedze na nich ja mieszkam w rucianem okazjonalnie ale nie mogę patrzeć jak te gnidy upodlaja te miejscowość dziwią sie ze niema turystow a co oni robi by ich przciagnac jeszcze rok takich rządów i tylko zaorać ta gminę i nasadzic buraków dla tych warchlakow by mieli co jeść to ja ci pisalem o tym skszynkonosie mieszkalem tu tyle lat i szkoda mi tych ludzi jak w wyborach wybiorą toswite opalachowa to strzela se w kolano iwtedy tylko zaorać te nidzkie lotnisko czyli kwiatowa pozdro mundi zacznamy walke z bebzunami ja ci będę pomagal i dostarczal info o dworskich a mam ich dużo

      Usuń
  6. Cha,cha,cha,cha,cha,cha,cha. Zawsze wiedziałem ze nie wytrzymacie ofiary pękniętego kondoma. Zawsze !!!. Rozumiecie zaślepione złością wszarze ?. ZAWSZE !!! W głębi ducha byłem przekonany że stanie się to bliżej wyborów... JEDNAK NIE Strach przed rozwałką tego kurewskiego towarzycha paraliżuje wam normalne funkcjonowanie. O TO MI ZAWSZE CHODZIŁO. MÓJ ŻYCIOWY CEL ZOSTAŁ OSIĄGNIĘTY. Reszty nawet nie skomentuję. A nitro wetknijcie sobie w sraki Koszałkowe nieboraki. Krótkiemu Kapusiowi 24 będzie łatwiej. Bożę jakie te dworskie ścierwa muszą być zdesperowane by do takich wniosków dochodzić!!! Mnie nie powaliło Bycze Karczycho choć z układami, to czymże wy dla mnie ? Podrzutki po szympansie. Teraz imogę odpocząć, To naprawdę wasz koniec. Warto było czekać by zobaczyć jak padacie na zdziwione dworskie mordy. To koniec.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mundi pomocy jak byś mnie oswiecil dla czego steca nazywasz kapota24detektyw i dupjebic bo jak pisalem ni mieszkam w ruciam na stale i nieznam tej sprawy nar

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlatego że podjebał mnie i paru innych do różnych instytucji państwowych To że to zrobił z moją przydomową werandą - to pies go jeb,- takie jego ormowskie prawo, Tylko czemu sam w tym czasie zrobił przewałę z własną chałupą a mnie podjebał z przydomowym tarasem ? Do dziś tego nie rozumiem. Dwa. Podpisał się pod innym donosem - kapówką do firmy detektyw24 by śledziła byłego burmistrza i zbierała na niego haki.Ten nic nie znalazł ale zaowocowało to tym, że dostał ksywkę vicek podpierdalacz albo Kapota 24, od kapowania. Ot, cała tajemnica.

    OdpowiedzUsuń
  9. To mie oswieciles dziki ale dworskie sie zestresowali nerwy im puszczają czytalem dobrze teraz nie wolno im zluzować smyczy bo zaczna jadąc ale ni poluzujemy nich przestana fikac ich dni policzone apropo ile na liczniku tym warchlakom zostalo mundi niwiadome ci czy dyni grubej cwaniary wygrynskiej z nowego dworu pochodzącej umozono podatki bo przecież opel uszczelkowy kolega u niej zaczynal kadencje klepania uscelkow to pewni sie odwdzieczyl teraz chcieli zrobić przekręt z dzialka w wygrynach ale cos piardlo a opel jak nie wypalilo to po gabinecie burmistrza jusz ni długo papirami rzucał narka idę spać jutro nastepne info na dworskich

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tam mundi slyszales ze jolanda wilka dupa gmyra w papierach ciekawe czego szuka chyba wlosow swoich co jej powypadaly czym bliżej godziny w tym dworskie bardziej się gubią opel i stecyk nerwosol piją ich dni są policzone ciekawe co będę robić po wyborach chyba na wyspie będą robić bo tam się zwolni miejsce a drugi pisać liczniki jest jeszcze wolny etat zamiatanie alei wczasów będziesz mial czysto mundi na ulicy stecu z oplem w beretach z antenką przy miotle uwaga gruba dynia coś knuje spotyka sie w lesie z politycznymi z piszu oraz ciągle schadzki w lecznicy zwierząt co to za klika się. Tworzy chyba dworskie kumają się z komuchami Nara mundi idę w kime jutro nastepne info

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz opel to taki polski Robin hood zabierze biednym da bogatym

      Usuń
  11. Nie, nasz Opał to Robin taki. Sam napycha kieszenie tysiącami a kałdun kawiorem i salami Lecz dworskich naciąga innymi sposobami. Najpierw omota tępe łby dobrobytem i cudami a później japy zatyka im - znalezionymi na wysypisku dratewkowymi pierogami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A słyszelista że mundek wziął 40 tysiecy za jeden tekst miesięcznie przez kilka lat!! Szok, czytajcie na www. dworskieszukająperwersji pl- jest jego umowa!!

      Usuń
  12. A będzie na drugim Osrańcu pisało : 1 Jolka z Pedeku - 3 000 zł za, do 12 spanie a potem do 15 za opierdalanie.2 Loczek Smroczek co się chwali,że u Opła h .uj robi a 2400 w kieszeń. wali 3.Koszałek Opałek, niechcący - 150 000 za struganie głupa biorący,. 4 Pedziowy vicek rzadko myślący niżej 130 000 nie schodzący. Pisać dalej ? Napiszę niech wiedzą ! Mudziowi srali na rękę 635 miesięcznie...Wy sobie sami bierzecie sześć razy więcej.Ale on sobie to chwali Przez proste żarcie nie ma robali. On śpi spokojnie - WY - rozwiązłe pojeby - jak na wojnie .Niepewni kiedy przyjdzie po Was prokurator. Ale to finał. To już koniec. GDYBYSCIE DWORSKIE CHOCHOŁY MNIEJ RABOWAŁY BYCIE NA DRUGĄ KADENCJĘ ZOSTALY A tak idziecie na śmietnik historii.Takie są fakty. To ostateczny koniec. Zdzisków, Krzysków, Zbysków, waldusiowych lekarzówek, liczywodów, śmieciarzy, Wylniałej Jolki i Grubych Dyń.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszelim. Gdzie to pisze, czy aby nie na nowym Obsrywaczu ? Mówili że cuś takiego na wybory ma powstać po zamknięciu Obesrańca.TMa pisać dwóch opalich warchlaków i córka Grubej Dyni.To margines Za późno zaczęli kity wystawić. Nawet Siechka o niech nie słyszał...

    OdpowiedzUsuń
  14. mundi czytalem na opsrancu ze czepiaje sie ciebie te bydlki guwnozjady opsrance niech sie czepia opala zony ijego przekrętów ja sie dziwie ze w tej gmini mieszka parę tysięcy potencjalnych wyborców i żaden ni zglosi tego co sie dzieje w tej gminni do prokuratury chyba licza ze opel zostanie na nastepna kadecji da im praca a gowno jak ci pisalem mieszkam czasami w tej miejscowości i jutro jadę do odpowiednich organów żeby to zglosic bo te ludiska z gminy sie boja dość tego co sie wyprawiawiem ze te okoliczne prokuratury będę kombinować wiec trzeba to zalatwic u samej gury mundi jak wruce z prokuratuy generalnej w Warszawę to dam znac apropo masz cebule przyda sie co nikturym w pierdlu od jutra dworskie iswita będą w stresie kiedy do drzwi zapuka zaloga dzi Nara mundi idę spac jutro ciężki dzien przede mną spowiec co wiem natemat

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokumenty wyciekają z urzędu? To chyba jest nielegalne? Kto za to odpowiada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz dzwonię do prokuratora a potem do przełożonego Vicka Kapoty 24 Pawła Lewana by rozpoznał sprawę i ewentualnie zdzichowym pedalskim pustakiem mocno potrząchnął.

      Usuń
  16. Panie "Mundziu" lekarza nie trzeba?. Nie jestem z Nidy, ale jak się poczyta te komentarza, to ręce opadają.Jak człowiek może upaść tak nisko, żeby używać takiego słownictwa.Współczuję tej gminie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Człowiek upadł tak nisko bo WŁADZA upadła jeszcze niżej. A nie każda psychika jest w stanie to wytrzymać i w tej sposób odreagowuje. Dopóki do idiotów nie strzela, a tylko pisze, nie jest jeszcze tak źle. Zobaczysz, po wyborach tych ludzi nie poznasz. Zaczną normalnie oddychać, śmiać się i okazywać uczucia.

    OdpowiedzUsuń