wtorek, 9 września 2014

Chcecie Opalacha ??? .

Chcecie, bierzcie go  do własnej chałupy. Zameldujcie, przygarnijcie i wpiszcie sobie w dowód.. Tylko na Boga, nie uszczęśliwiajcie nim pozostałych. Weźcie go jak najszybciej, bo prokurator Was uprzedzi. Wtedy mieszkanie i meldunek  nie będzie mu potrzebne.Następnie upoważnijcie do nieograniczonego korzystania z waszych  kart kredytowych. Ale sami - w tym czasie - szybko ubezpieczcie siebie i dzieci. Od wszelkich kataklizmów, ognia, bankructwa i wszystkiego złego co może wyniknąć  z układu takiego. ALE WARA OD MOJEGO BLOGA z tekstami - My dworskie marionetki ogłaszamy - tylko króla Opałka i Kapo Zdziśka  kochamy. To blog dla inteligentnych, nie ubezwłasnowolnionych kalek umysłowych,  które  na pytanie : - czymże Was tak omamili ? - odpowiadają chórem : - pierogami nakarmili !!! Potem dali  po bananie,  niechaj dalej nam zostaną. ZA TO IM DZIĘKUJĄ !!! Tak mało dupowłazom do szczęścia potrzeba ! Mówię Wam - tragedia. Jedyna opinia z tej kadencji, z którą się zgadzam, to ta, że dwóch walniętych  rządzi połową  z dworu stukniętych. Ta druga, zdrowa na umyśle  część moich rodaków - to chwalebny wyjątek. Nowej nadziei początek.Ale wiecie, ten pierwszy odłam dworu,  też żryć ...pardon, żyć musi. Aby żyć - musi żryć.Szkoda....że tak nisko upadl. Z tego co widać, okazuje się, że czego jak czego, ale koryt ci u nas dostatek. I patrzcie - wszystkie obsadzone !!! Ani jednego wolnego. Sam robiłem pod jedne podchody...ale niestety...Dobra, wam mogę się przyznać...Myślałem o  jakieś świetlicy... na wsi ... ale... Jolka mnie wykolegowała, bo lepszego sponsora w. Królu Opałku  miała.W dodatku kiedy usłyszałem, że w  pedekowej przechowalni nierobów  tójaka z kawałkiem dostała - japa ze złości mi zsiniała. To ja za Gryciuka  630 na łapę dostałem a ta za opier....nie  trójaka z kawałem ??? Można się wkurwić ? Można !  Jeszcze taki dworski przydupas  ci przygaduje, jaki to ja przy Grycu interes zrobiłem !!! Mówię Wam, chwilami nie wiem co z sobą zrobić. Od niedawna zacząłem w bagażniku Passata łopatę wozić. Jak mi życie obrzydnie.. pojadę pod Osianiak.. wyciągnę łopacinę ...równo się położę i ...sam zakopię. Ale Wam tego nie polecam. Ktoś musi  schedę po mnie przejąć.Ostatecznie, jak nie będzie komu, to ten szpadel znów do szopy z powrotem zaniosę. Ktoś do kur.,.y nędzy Waszego interesu bronić musi.. Jak nie ja to kto ? Na pewno ani  Zbysiek ani Zdzisiek. Mają tylu swojaków na głowie, że Wy  na kant....im potrzebne. Tylko ja robaczek Wam zostałem. Pozdrawiam.

25 komentarzy:

  1. Dbaj o siebie Mundzik! Ktoś musi obnażać konszachty tych knurów, a Tobie wychodzi to świetnie! Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dbam jak mogę. Jadę za tydzień na operację zaćmy. Coś chyba mam ze ślepkami, bo tego majątku co za Gryciuka zrobiłem nie mogę dojrzeć. Dworskie widzą - ja nie... Jaja. Wiesz ile razy dworskie dyszle mi śmierci życzyły ? Tylko w sam poniedziałek - nie uwierzysz - 37. Ale ja jak Robokop. Padam, wstaję i znowu idę. Mam jeszcze 70 żyć, do wyborów wystarczy. A dwór ? Dwór niech szuka sobie sznur., Bardzo długi sznur. Pozdrawiam

      Usuń

  2. Przecież ty jesteś ledwo chodzącym, gnijącym zwłokiem!!! .A łopatę zanieś do tej szopy.... / reszta w kibel razem z dworskim przygłupem / - dopisek Eap

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O,oooooooooto patrz wtżej. O takiego chodzi. Anonimusa zdziśkowego pedalusa. Żaden z tych wykolejeńców się nie przedstawi choć sam wie do kogo pisze. Za to tych zakapturzonych uciekinierów z Obesrańca nie toleruję. Mocne za anonimami z wypiętymi dla vicka kuprami Mordy nie pokażę, bo się boją albo mają tak paskudne jak Tatar dupę. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. zarobki włodarzy tej gminy to rozbój w biały dzień
    a później psioczą że na wszystko im pieniędzy brakuje
    dzień rozliczenia zbliża się wielkimi krokami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się pasą na nasz koszt, aż w końcu pękną! Dopadnie ich zemsta faraona i będą cierpieli na rozwolnienie przez następne cztery lata!

      Usuń
    2. Rozloicznie czego ? Bo nie z kasy bo jej na nic nie ma. Ale prokuratorskie będzie na bank. Paru im się za swoje krzywdy odpłaci.Zreszto słusznie./

      Usuń
  4. A czyja to wina że tak jest? Przeciez ktos ich wybrał, ich i tę poparaną radę, a teraz narzekacie? Trzeba było myśleć przy woborach a nie teraz biadolić! Przecież na wybory chodzą dorośli ludzie, a nie dzieci, to dzieciakowi mozna dużo naobiecywać i on to połknie, a nie starym koniom, popatrzcie na gminę i pomyślcie co zrobił Gryciuk a co zrobili te dwa CUDAKI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty te poznaniaki z dziada i baby pradziadą, że to wina Gerciuka. Naqreszcie pastuchy mają takiego na którego mogą wszystko zwalić.

      Usuń
  5. Ludzie mam prośbę, to ze trzeba pogonić tych manijaków z naszej gminy(mam na myśli i włodarzy i radnych) to jest bezdyskusyje, ale też wybrac trzeba kogoś kto ma jakiś pomysł a nie z zemsty chce wygrać, bo to jest najgorsze. przemyślcie to.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra. To podaj listę tych 15 uczciwych co jeszcze nie byli radnymi a my na nich zagłosujem. Pasi ? Ale jak następnego dnia po wyborach te "porządne" się podzielą bo będą chcieli coś dla siebie ukręcić i z porządnych zrobią się łachy ...TO MY WSZYSCY pluniem ci w gębę. Zgoda ??? Dlatego podaj nazwisko i adres.Aha. Opalach ze Stecką też byli porządne i z pomysłami a dziś z tego wielkie gówno mamy. To ja już wolę paru starych sprawdzonych niż kupę figurantów do przekupienia przez starych wyjadaczy. Przykład sprawdzonych ? {Prosz : Vogel, Wachowski, Skrajna, Grzęda. Tylko co oni mogli jak zostali zdradzeni o świcie ? No co ? To samo mogli co ty teraz Zacisnąć zęby ze złośći i splunąć. A ta reszta była rewelacyjne.jak startowali do koryta. Potem już mniej, Walduś dopóki mu nie zaproponowali lekarzówki też był porządny. Potem już dużo mniej. No to pogadalim. / Odpowiedź dostosowano do stylu, formy i treść adwersarza/ Eap
    O

    OdpowiedzUsuń
  7. Tradycji nie stanie się za dość?
    Słabeusz-wieczny kandydat nie będzie w tym roku startował w wyborach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słabeusz to teraz zejdzie do piwnicy spółdzielni, bo będzie tak, że nowy burek tą mieszkaniową sitwę rozpirzy, Zrobi zebranie włączająć swoich do rady nazorczej i Słaby też będzie uszczelki napierd u Dyni w Wigrynaqch.

      Usuń
  8. Wypłaty OPEL + STEC = Wypierd.lać z gminy, a co do tego z czego ludziom wypłacić, niech odejdzie od koryta jeden człowiek, np STEC i gotowe :D z głębokiej analizy wynika, że wystarczy w gminie odciągnąć od koryta DUO rodzinę OPEL-STEC i nastanie harmonia
    Mam dwoje dzieci i kredyt na mieszkanie!
    19środa, 10 września 2014 07:0

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za cykliczne poprawianie mi humoru ! Kiedy w biurze mam zły dzień, wchodzę tu i po tym co przeczytam, rozpiera mnie energia i chęć do walki o swoje prawa. Pana zgorzkniały, dosadny język i nazewnictwo dodaje kolorytu. Takiego drugiego przebojowca szybko nie znajdziemy, Dużo, dużo zdrowia. Halina.

    OdpowiedzUsuń
  10. I nadal nic! Nadal nie ma kandydata, nie ma programu, nie ma promocji wybranej osoby (wybranej do startu w wyborach). Przejrzałam listę nazwisk, które na tym tylko blogu były w minionym czasie wymieniane. I co? Kogo Pan obstawia? Bo kogo nie – to już wiemy. Czyżby cała Pańska dziennikarska działalność ograniczała się wyłącznie do negowanie jakichś kandydatur? Nie wierzę, po prostu nie wierzę, Pan coś, kogoś trzyma za pazuchą. Proszę wyjąć z ukrycia – już czas rozpocząć prawdziwą kampanię. Podać argumenty, wskazać rozwiązania – a nie czekać aż wróci Gryciuk i wszystko będzie jak w niebie… Acha, proszę mi nie odpowiadać, że sama mam to zrobić. Nie mieszkam w waszej gminie, nie mam prawa nikogo wskazywać. Proszę nie uciekać w taki wykręt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oficjalne nie wychylanie się kandydatów ma długą historię. To strategia. Tak będzie do 10 października czyli ostatecznej daty zgłaszania kandydatów. Żaden się wcześniej nie wychyla, bo nie chce spalić nazwiska, czyli poddać go ocenie wyborcy przed oficjalnym zgłoszeniem. Na coś takiego może sobie pozwolić ktoś z prestiżem i dokonaniami poczynionymi w latach poprzednich. Gdy ja napiszę, że faworyzuję Gryciuka, zaraz inny zsumuje, że po co, skoro już był. On nie ocenia go pod względem dokonań, tylko jemu opatrzył się stary i on chce NOWEGO. U nas większość nie patrzy co taki facet zrobił czy zrobi tylko chce zmiany dla zmiany To taki lokalny.... trynd. Z tego trendu skorzystał właśnie OIpallach, bo ktoś powiedział, że osiem lat Gryciuka wystarczy. Wziął nowego i po czterech latach ze szczęścia po pachy się usmarkał. Dlatego ja jak mam bułki nie rozglądam się za tortem.Ja nie ukrywałem, że dla mnie liczy się Feliński i Gryciuk.Potrafią organizować pieniądze. Pozostali chcą sprawdzić na jakie notowania mogą liczyć w przyszłośći. Drudzy mają urażone ambicje, bo np;. zwolnili go z dyrektora szkoły to nikim niżej burmistrza być nie chce..A ja już dzisiaj wiem, ze nie ma żadnych szans, bo jest za miałki, niczego nie stworzył z czego byłby znany lokalnej społecznośći. Ot cała tajemnica

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic dodać Wyłożone jak zraz na talerz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Do tekstu z 17.55: o, to jest to! Dziękuję! Też mi się wydawało, że kluczem do wszystkiego jest kuszenie, wabienie, przyciąganie - bez szkody dla tej drugiej strony, ale na pewno z pożytkiem dla mieszkańców gminy. Co powiem dalej proszę nie traktować jako pouczanie. Spędziłam kiedys kilka lat we Francji. W Pirenejach. Miejscowość piękna, o walorach turystycznych takich, jak Ruciane (choć tam góry, tu jeziora), pełna ochrona srodowiska i takie tam... Przyciągnęli inwestorów elektronicznych. Nie wiem jakim cudem, to była tajemnica handlowa. Zasada działania i konstruowania miejscowego samorządu dokładnie taka sama jak w Polsce. Czysto, cicho, pawilony parterowe, żadnych dymów. Mnóstwo osób dostało pracę, wcale nie jako wybitni specjalisci informatyczni, bo ci przyjechali z zewnątrz. Jako transportowcy, zaopatrzeniowcy, logistycy i tak dalej. Z tego co wiem wszystko kreci się do dzisiaj. I nie ma problemu zasiłków, tam zdecydowanie wyższych, niż u nas - bo nie ma bezrobocia. Zatem: to kiedy można spodziewać sie Pańskim zdaniem programów panów Gryciuka i Felińskiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanowny Panie Edmundzie!
      Kiedy czytam takie teksty (mieszkam od lat w Kanadzie i latam po przeglądarkach: temat Ruciane Nida), to od razu widać, kto jest ich autorem:
      -ukończyłam prestiżowe liceum Batorego na ulicy Reymonta albo liceum Reymonta na ulicy Batorego, dokładnie nie pamietam-dawno to było;
      -mam dwa tytuły magistra;
      -doktorat z socjologii;
      -jestem przewodnikiem alpejskim i himalaistką;
      -znam osobiście oraz mój syn zna osobiście wszystkie osobistości I;II i III Rzeczypospolitej a nawet Premierów i Prezydentów krajów ościennych(np Vaclaw Havel);
      nie chce mi sie dalej wymieniać bo na 12.00 muszę iść do pracy.
      Tylko na LITOŚĆ BOSKĄ; dlaczego ona sama jest tak nieudolna, że żyje na Wasz koszt (z OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ?) ŻEBRZE POD URZĘDEM MIASTA O JEDZENIE, NIE PŁACI PODATKÓW, KRADNIE W SKLEPACH, JEST BRUDNA I BEZDOMNA? Sporo ryzykujesz-napiszę Muniek, bo się znaliśmy przecież(konkurencja, Ha, ha ha), nie wpuszczaj takich bo to obciach.

      Usuń
  14. Dlaczego się tak na nią usadziłeś ? Przecież robi to samo co KoszałyStecykały tylko na małą skalę. Jej wystarczy flaszka z Biedronki a knurom setki złotych - do powiększania majątku. To kto bardziej szkodliwy ? Ona pijaczka i lewaczka czy dwa twoje spasione gminne antały, które zubożyły nas z 14 milionów??? No kto ? Ja wiem. dla ciebie ONA nie może i nie powinna ukraść nawet suchej bułki z bie3dronkowej półki. ALE TWOJE GNOJE mogą okradać kogo chcą. Kiedy chcą i jak chcą. Dlatego na pohybel wam dworskim - będzie tu pisać kiedy chce i co chce ! Bo min. dzięki jej pisaniu te gminne ścierwa znikną na stałe z ruciańskiej sceny politycznej. Ot co.

    OdpowiedzUsuń
  15. Edmundzie Pomiechoeski, jesteś zwykłym śmierdzącym tchórzem,i jeszcze raz TCHÓRZEM!!!!!!! TAK MÓWIMY MY ZAKAPTURZONE DWORSKIE ANTAŁY i HOMUSIOWE BARACHŁO bo nie piszesz po nazwisku kto kradnie i kto z nas Vickowi za robotę zadka nadstawia

    OdpowiedzUsuń
  16. Tu was mam obrzydlaki. A GDZIE WASZE nazwiska i dane anonimy posrane ??? Sam ryja chowasz za anonima jeno jak struś Dzidkowi dupę wypinasz, Gdzie nazwisko ci prysło dyszlu ? Mnie choć znają i wiedzą do kogo piszą. Ciebie zakapturzonego obszczymura ani nie widzą ani nie znają dlatego na rzadko obsr..ją. Buźka

    OdpowiedzUsuń
  17. PO pierwsze; jeżeli ktoś powtarza tak jak Ty ....
    PS. skopjuję ten wpis-przyda sie w kampanii tchórzu .....

    OdpowiedzUsuń
  18. Skopiuj ten wpis i głęboko schowaj. Wiesz gdzie czy mam napisać gdzie dworskie takie rzeczy chowają ? Albo daj Vickowi niech ci dalej ptzepchnie, Gryciukowcy tam nie zajrzą. To ludzie honoru i mają inne preferencje/

    OdpowiedzUsuń