niedziela, 5 kwietnia 2015

Wesołego Alleluja Czytelnikom Bloga

życzy Edmund A Pomichowski

4 komentarze:

  1. Dajesz Św.Alelujja.....to podaj rękę WROGOWI! Bądź Katolik. Pokarz....... A jak nie potrafisz tego zrobić...... To nie obchodzi tych świąt.....bo nie katolik jesteś! Po co te życzenia????

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam tylu rąk. Już w życiu tyle ich podałem że ho, ho. Przez to że to ja im grabę do zgody podawałem - zawsze na opak odbierany byłem. Oni uważali, że skoro ja z otwartą przyłbicą wychodzę - to oni mają rację.To nie te czasy. W tych czasach kalanie się i graba do zgody oznacza - słabość. To ci odradzam.Życzenia są dla katolików. Nie trzeba nim być by wiedząc, że ktoś inny nim jest i z OKAZJI JEGO ŚWIĄT życzenia mu złożyć.To tymczasem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Edmundzie, zapowiadał Pan, że od połowy kwietnia coś nastąpi. Czyżby wracał Pan do Faktów Piskich? Pojawiło sie info na blogu G. o nowym portalu http://www.radiopisz.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie teraz, za moment. Sam się dziwię, kto dał temu Radiu Pisz nazwę zastrzeżoną dla byłych Faktów Piskich. Nazwa była zarejestrowana sądownie i dziwię się, ze została przez radio wchłonięta. CHYBA ŻE, były faktów Sulima, wyrejestrował działalność pod tą nazwą. Nie wiem na prawdę o co chodzi. Sprawdzam.

      Usuń