środa, 1 kwietnia 2015

Anonimowe od-głosy.

Autor: Anonimowy, blog:"Bez fikcji" Ruciane Nida,1 kwietnia 2015 18 : !5 To i ja coś dorzucę. Słyszałam, że Feli zatrudnił brata swojej żony tego co był za granicą. Ci co mówili nie wyczaili jeszcze gdzie. A chwaliła się Fela teściowa sąsiadkom / od red / : informację sprawdzimy dogłębnie w pierwszej kolejności.Gdyby to okazało się prawdą, to niech się pakuje w drewnianą jesionkę. My, tylko dobijemy gwoździe.To będzie jego koniec jako samorządowca.. Opublikuj Usuń ************************************ Niedługo ten felkowy ulubiony referat finansowy będzie potrzebował dobudówki. Damy już się w nim nie mieszczą. Ile ich tam jest?...chwila...chyba z 9 plus oli. Opublikuj Usuń Autor: Anonimowy , blog: "Bez Fikcji" Ruciane-Nida, 1 kwietnia 2015 18:07

96 komentarzy:

  1. to ja tez cos napisze w tym samym tonie.Słyszalem ze putin ma przyjechac na wczasy do perly jezior,chwaliła sie putina matka mojej mamie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podawaj rzeczy realne, które mogły by się wydarzyć.Ty podajesz farmazony jakie z kilkunastu powodów mieć miejsca nie mogą i nie będa miały. Choćby znajomości twojej matki z Putinem, odległości i kupy innych rzeczy. ALE GDYBYŚ napisał, że - Staśkowa kobita z szóstki powiedziała Borkowskiej z ósemki, że Zdzisiek Vicek 24 podpier....x. Stasia - - to wszyscy by się zastanawiali - dlaczego?..Wiesz czemu??? Bo to ewentualnie mogło by się w realu Rucianego wydarzyć Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. przyklepano.Zostańcie z Bogiem.Amen

    OdpowiedzUsuń
  4. An-Nim 18:15 Informacja z dwóch źródeł nie potwierdza ewentualnego zatrudnienia.szwagra w jednostkach podległych burmistrzowi Felińskiemu.Prawdą natomiast jest, ze familia jego żony ściąga na Święta do Rucianego ale tuż po nich wybywa na Zachód... ponownie.Tak więc, "głos ludu" AKURAT W TEJ MATERII " nie był trafiony.Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, abyście się Państwo naszej Alfie i Omedze bacznie nadal przyglądali.Ja - wszędzie nie zdążę! Aha. Za nadesłane 120 zł - szybciej tablicy nie zawieszę.Oczekuję aktywniejszej hojności Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzisz Mundziu sam podajesz rzeczy nie realne a mi karzesz pisac realne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ci nie karzę pisać dla samego pisania a proponuję - byś pisał "bliżej prawdy".Tak to umownie nazwijmy. Zwróciłem ci jedynie uwagę, że w niektóre wpisy nikt od razu nie uwierzy,.Są fizycznie nie do realizacji i dalece nielogiczne. Ale gdybyś napisał, że wczoraj po długaśnym zwolnieniu Nosek wrócił do ZUKu do roboty - bym ci uwierzył. Ba wrócił i Felin mu z tej okazji wypowiedzenia nie wręczył !!???. Też bym dał wiarę.Dlatego wszyscy zachodzimy w głowę dlaczego? Wynika z tego, że może gminę jeszcze ze trzy miesiące po 8 000 nadal reperować.Czujesz różnicę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta wrzuta anonima to wygląda mi na pierd opałkowego dupoliza. Łatwo sprawdzić jaka prawda, ale liczy że troche błota się przyklei. Takie to wiarygodne jak ta ich gazetka co przez 4 lata bzdety serwowali jacy to oni wspaniali i ile to robią. A Feli durny że tych nierobów ciągle trzyma. To fakt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, masz rację.O ironio, kto by przed wyborami przewidział, że niektórym z nas po wyborach będzie z opalim dworem po drodze? TYLKO ŻE, ktoś w historii taki numer już przetestował skoro doszedł do wniosku że"Cel uświęca środki" On polegnie,bo nie ma zaplecza nawet wśród swoich, nie mówiąc o przeciwnikach..A Oli i rodzina Januszków to stanowczo za mało.On tego nie rozumie..

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrzę Edmundzik, że ty to nie KPN, tylko jak ta pijawka z PSL PRZYSSAŁBYŚ SIĘ do każdego kto przy korycie! To się ogólnie nazywa PROSTYTUCJA polityczna..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimusie fajfusie.Twoje wypociny miały by uzasadnienie, gdybym jak nadajesz "przyssał się do koryta i coś z niego miał"A wiesz lepiej ode mnie dyszlu od furmanki, że do Opałka na cztery lata się przyssałem i oprócz szkody - gówno z tego miałem.Za Felina wszyscy mają,, oplowe gamonie mocno się trzymają a ja znowu na minusie. DLATEGO WYCIĄGAM wniosek, ze musisz byś potomkiem starej złachanej małpy Takim wycierusem piszącym z samego rana za wiktoryjowego banana. Na zasadzie wełna nie wełna - aby twoja małpia ....pa.była pełna. Siemka. ..

      Usuń
  10. A ja słyszałem że p który pracuję w zuk-u o słynnym nazwisku zaczynającym się na S kończywszy się na cz spotkał się się z kandydatką na prezydenta z p Ogórek i to nie blef lecz fakty a wy gówno wiecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiemy wiemy i dlatego z tego typu anonimusami nie przystajemy. Na kant bolca nam potrzebni.Puszczamy ich jako przerywnik w chwilach napięcia. Powodują uśmiech na twarzy i rozluźnienie. To cyborgi Narka...

      Usuń
    2. Pardon, czy chodzi o jednego z wielu kopulantów Pchły Szachrajki???

      Usuń
  11. Tego samego, majstra zasranego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potwierdzam - że zasranego. Kiedy do mnie przyjechał po moją betonową donicę był w ładnej kurtałce,schludnie ubrany.Tylko silnie od niego Opałkiem waniało.Sama przynależność do dworu Glacjana zdyskwalifikowała go w moich oczach na starcie..

      Usuń
  12. Mundek a ty kim jesteś nierobem żyłeś za Gryciuka z naszych pieniędzy a teraz uważasz ze twoim wrogiem jest P. F i człowiek z potopu pracownik zuk u a co on tobie zrobił

    OdpowiedzUsuń
  13. Za Gryciuka to dobrze żył Gryciuk, Łukaszenka, Irenka i wszystkie urzędniki. Ja pęcherzu za 638zł nie żyłem - ja za Gryca wegetowałem.. ALE GDYBYŚ powiedział, że za Opalacha Loczek Kopciuch żył "jak pącek w maśle "za 6 000zł miesięcznie - byś prawdę powiedział. Dlatego, traktuje ciebie jak zło konieczne. Puszczam bo puszczam, bo ty też człowiek i chcesz u mnie zaistnieć,mimo, że masz napaskudzone w dekiel.Aha, przez ostatnie cztery lata nic nie zarabiałem a z dwoma knurami też się zmagałem.To choć za to mnie pochwal.Ale nie pochwalisz! Bo mnie opalaszny dwór chwalić nie może. Ma zakaz od Zdziśka Sieczki.Trzymaj fason krecie, w dworskim berecie.

    OdpowiedzUsuń
  14. zmagales sie ale dla twojej sprawy a nie dla dobra gminy.

    OdpowiedzUsuń
  15. O Boże Wybacz temu dworskiemu Pyzdrze - bo nie wie co pisze i co gada a ja nie mam siły w kółko mu tłumaczyć! Ostatni raz! Bo jadę ze święconką.Dla jakiej mojej sprawy, jeżeli po mojej walce TO NIE JA siedzę u koryta a Feliński????Łapiesz???Zacznij do kurw...nędzy ze swego dekla ciutkę korzystać.Dobra jadę ze świeconką, idź pod cholerę. Wystarczy. W Święta nie będę sobie głowy Obuchem zaprzątał. Narka.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja pierdziu,mundi ale ty alfa i omega,ty nie ciut zbawca tej gminy,jednego wywalasz drugiego na stanowisko sadzasz,pelen ;szacun;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie różnię się wiele od innych. Odpuść sobie te złośliwości.Jedną Alfę i Omegę już mamy i dalej ręce w nocniku trzymamy.Ja, mam jedynie wolę walki i zdecydowanie w działaniu.A to dlatego, że nie mam nic do stracenia. Za co oplowe knury mogli mnie uwalić - już uwalili.Teraz do ataku przechodzę ja.Żadna łachmyta paskiem mi nie pogrozi. Dlatego tyle lat to robię. A wywalać będę do skutku! Kiedyś trafimy na burmistrza, który nas uszanuje a obecny burdel - zdecydowanie weźmie za mordę.Bez picowania, bajerowania i kieszeni napychania.W życiu - łatwo i za pierwszym razem - nic nie przychodzi.Oczywiście nie robię tego sam. Sam to mógłbym jeno w gatki bąka puścić.Dużo pomaga mi umiejętność pisania i przekazywania materii oraz ludzkie wsparcie.Bez tego bym nie ruszył.Bajunia.

      Usuń
  17. To że z Opałkiem próbowałeś to fakt. To że wy obaj z jednej kliki Grycanowej też, bo żeby nie problemy małżeńskie Irki i Zbinia nie byłoby burmistrza Opalacha. A EAP nie musiałby walić w Opla. W gruncie ten konflikt dotyczy niewielkiej grupki osób, bo Felerny też ma Grycanowej rodowód, ba nawet jest skoligacony z Irka tak jak były radny z Onufryjewa. Więc rodzinka się poprztykała i publicznie się rozliczają tylko czy to nie taki myk, żeby władza zawsze była w rodzinie. A te igrzyska są wyreżyserowane dla pospolstwa, ludzie mająucieche a jedna grupa dzierży władze od zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiesz, jak to czytam zachodzę w głowę skąd ty masz takie info? Felek skoligacony z Grycanową, Irka z radnym z Onufryjewa,radny z Onufrego unią z Grycanem. Pogubić się można. Daj trochę więcej tych powiązań bo naprawdę zwątpiłem!? Okaże się, że nowa sekretarz to żadna nowa a koleżanka Felinowej z zaoczniaka a Gryc to brat przyrodni Łukaszenki, który to ma kobitę z rodu Mausów - ze strony matki.No wiecie co? I ja o tym nic nie wiem??????

    OdpowiedzUsuń
  19. A WYWALAC BEDĘ DO SKUTKU-to sa twoje slowa mindek.a kogos ty wywalił?chyba smieci do kubła.Ty nie trafisz nigdy na tekiego burmistrza bo ty chcesz burmistrza ktory da ci o co poprosisz i da sobie pociagac za sznureczki przez ciebie

    OdpowiedzUsuń
  20. Gówno prawda. Poczytaj moje wpisy z stycznia i grudnia. JA NIC NIE CHCE oprócz namiastki sprawiedliwości. NIE CHCE ŻADNEJ ROBOTY.Pojmij to raz na zawsze i zapisz w zeszyt..Chce tylko aby ci, którzy koryto Felkowi ułatwili też byli przy nim. ALE SKORO ONI przy nim być nie mogą - trudno. ALE WTEDY Opalaszne ścierwa też WON. Bo to dla mnie OBELGA. Z Kur.,..walczyłem 4 lata a te.dalej siedzą i kasują od 1 600 po 8 000zł. Tak nigdy nie będzie.To już wiesz wszystko. Temat zamykam.

    OdpowiedzUsuń
  21. mundek,wiem ze ciezko sie zyje z nienawiscia wiec wyluzuj na swieta..wesołych swiąt

    OdpowiedzUsuń
  22. Wolałbym byście zajmowali stanowisko co do rzeczy które poruszam. Skupiali się na materii i np. powiedzieli że :- " tak, w tym wypadku masz rację, bo skoro opisywany tak zrobił to jest to naganne i godne potępienia". Ale część z was ucieka od problemu i zajęcia jasnego stanowiska, nazywając świństwo jednego, nienawiścia do niego- tego drugiego. Jaka nienawiść? To negatywna ocena popełnionego kurewstwa.To pomylenie pojęć.Dlatego tak mało jest ludzi troszczących się o nasz wspólny los.To dlatego tu wszystko pada, a ludzie wyjeżdżają. Ale niech tam. Są Święta Dzięki za życzenia i Tobie życzę podobnie.Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  23. mundziu,dzieki za zyczenia,ale mimo wszystko zapytam,czy pisanie do bankow aby kredytu gminie nie udzielaly to rozumiem ze powiesz ze to tez dla dobra nas,mieszkancow,tylko prosze cię,wez pod uwage ze my tez jestesmy myslacy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tak jak prawisz.Bo przy tym krańcowym zadłużeniu, gdy przyjdzie mądry i uczciwy człowiek to gminę po 12 latach z biedy wyciągnie. A dopóki te gminne niedoróbki płacą sobie po 8000zł przy 15 melonach do tyłu - to niech pierd...po raz ostatni w moją rynnę i zamykamy temat. Skoro Mikołajek opływających w dostatki -na takie wypłaty nie stać- a naszych pojebów bankrutów stać - to pies im mordy lizał.Gdybyście WY byli myślący, to by Opalach tu nie rządził i nie było by 15 baniek do tyłu. Dlatego pisz JA JESTEM MYŚLĄCY, bo to pozostałe kurpiostwo myśli raz na cztery lata. Wtedy jak darmową wyborczą kaszaną kałduny napycha. To przez nich ta bieda.Na koniec.Dlaczego bank ci nie pożyczy 10 000 gdy wie, że mu nie oddasz? Albo, ty siostrze nie chcesz następnych 3 000 pożyczyć tylko żądasz by oddała ci 2 000 pożyczone wcześniej ??? To jest odpowiedź na twoje pytanie.Musicie wreszcie pojąć, że czas z pożyczkami się skończył. To co wzięto na dziś - jest nie do oddania !!! Czas oszczędzać na pozbywaniu się nieróbstwa z urzędów a nie pożyczaniu.Każda następna pożyczka oddala nas od sukcesu znowu o dekadę. To wszystko.Zapytaj Żelowanego Felusia ile Dam ma w podatkach z kierownikiem włącznie. USMARKASZ SIĘ - jak usłyszysz! I ja mam interesu banków polskich nie bronic??????Żeby następny nawiedzony teraz nie gminę a Polskę okradał? No nie!

      Usuń
  24. Święte słowa Panie Edmundzie! Święte słowa!
    Problem tylko w tym że co cztery lata popełniamy ten sam błąd wierząc że NOWE to lepsze.
    A czy Feli nowy?
    Koń by się uśmiał ale te usmarkane dały się na to nabrać.
    Nasza Gmina ma świetnego gospodarza który się już sprawdził ale jak widać mieszkańcy wolą mrzonki od prawdy, wolą PUSTE FRAZESY, wolą jak im się robi wodę z mózgu a efekt?
    DZIŚ GMINA TO JEDNO WIELKIE SZA....BO!

    OdpowiedzUsuń
  25. po pierwsze,gdyby sie sprawdzil to byłby do dzis ;) po drugie,widze ze mundek teraz nie tylko obronca gminy ale i banków,tam biedaki tez nie myslace wiec mundek musi czuwac.Rosatti,boj sie o swoj stołek;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prawdę prawisz łaskawco,prawdę. Żeby banków pilnowali i na podstawionych bankrutów, różnych Felków Żelków pożyczek nie dawali, to by nam procenty nie w górę a w dół opadały. Ale jak taka kur..z Amber Golda okradnie 12 500 osób ,drugi nawiedzony pożyczkami nie do oddania przyklepie, to nic dziwnego że leżymy i kwiczymy.Musisz wiedzieć, że to co te banki przez takich Felków i Amberów stracą, to sobie na Tobie i na mnie procentami odbiją.Nie na Rosatim, Belce czy innym rekinie, bo ci trzymają szmal w Szwajcarii albo na Cyprze. Biednemu zawsze wiatr w oczy. Cześć krecie w moherowym berecie.

    OdpowiedzUsuń
  27. mundek,nie sciemniaj,ty poprostu jestes jak zdzisek kapota 24

    OdpowiedzUsuń
  28. Do Zdziśka brakuje mi jego kaposkiego nazwiska oraz bezinteresownej inicjatywy.Dlatego spokojnie żyję, bo znam swoje miejsce w szeregu. Nikogo nie oszwabiłem i żadne ścierwo czy to Żelkowe, Byczysko Karkowe czy Grycanowe nie oszwabi mnie. Nie wchodzę w drogę nikomu.Dopiero jak jakieś ścierwo weidzie mnie w drogę, to pokazuje mu - jego miejsce.na ziemi. Bywa że pod Oleckiem. Nie rób komuś złego ale nie pozwól by jakiś pastuch robił tobie.Nie będę żadnemu Wyżelowanemu Ptysiowi koryta załatwiał, by ten później dworskich pajaców u siebie trzymał.Podpiera się amerykańskimi ekonomistami, bo tak w Ostrołęce mu kazali, a w podatkach 9 urzędasów trzyma.A w ZUKu 20 - tu. Niech się mózgiem podeprze - nie tym co go do Trzech Dam ciągnie. Tak będzie najlepiej dla niego i dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  29. a czy feli wszedl ci w drogę?czy to ze ci nic nie dal i ze nie pozwala sie tobie sterowac to wszedl ci tak w drogę?a to ze ma 9 czy 20tu to go wyborcy sami ocenia za 3,5 roku,wiec spokojnie,to bie sie to moze nie podobac ale innym moze tak wiec uszanuj wole innych a swoja zachowaj dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Krótko. Tych co za nim stanęli było tylko 746. Nie starczyło by nawet na jego porządne kurpiowskie wesele, nie mówiąc o wygranych wyborach.Nie mów nic o WOLI OGÓŁU. NIE ZNASZ JEJ - WIĘC NIE KOMENTUJ.Jego działanie nie podoba się / wyliczenie/ : II tura 2364 minus 748 z pierwszej = to jest 1616 osobom. Jego zdecydowani wyborcy to jedynie ci którzy poszli za nim z własnego wyboru w pierwszej turze.Reszta poszła dlatego że była postawiona pod ścianą. Albo Opał magazynier albo drugi naukowiec ostrołęcki też zresztą wcześniej magazynier.Nie epatuj japy wolą większości, bo jej rzeczywistego zadowolenia nie znasz. Nas nie stać na to aby twoje sugestie co jego wartości ocenić za 3,5 roku. bo nasza tragiczna sytuacja na dalsze doświadczenia nie pozwala..A co będzie za 3,5 roku? Napiszesz, że on próbował ale mu nie wyszło ???? I od nowa Polska Ludowa??. Następnego będziemy za 3,5 roku oceniać? Bujaj się i sobie czekaj. Ja się już dosyć naczekałem!.Temat uważam za wyczerpany.

    OdpowiedzUsuń
  31. do poj...usa z 18:18 i na tym polega WASZ fenomen głupoty prostaczku - sprawdził się a ty głupku żelkę wybrałeś.
    Podobnie Edmundus wspaniały
    powiedz mościpanie kiedy to jako rzeczesz Grycanowe Cię oszwabiło?
    a może na odwrót może TY te Grycanowe oszwabiłeś i żelce pomogłeś?
    I to nie jest Grycanowe ścierwo tylko Ty samo ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Napisałem wyraźniie że "żadne ścierwo nie oszwabi mnie w tym Grycanowe" GDZIE NAPISAŁEM, że to zrobiło i oszwabiło??? By było jasne. Mnie Grycan nigdy nie oszwabił a jedyne przekonał, że brak mu polotu. Tuż po wyborach obraził się na wszystkich - a od niektórych - nawet telefonów nie odbiera.To samo Żelowany Ptyś!. Ich można szybko obrazić.Wystarczy nie zrobić czegoś czego oczekują..Ale ja takie autorytety mam wiadomo gdzie. Ich konkurentka - to ładnie zsumowała - mówiąc :- Mundziu oni się do ciebie w kolejce ustawią ale tuż przed wyborami.Tylko wtedy - ja ich mokrym. Albo spisujemy wstępnie cyrograf. Dość czczych obietnic i późniejszego rolowania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. do poj..usa z 10,37 jeszcze raz ci powiem,gdyby sie sprawdził to bylby dzis burmistrzem.to jest takie logiczne.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wasz Opalach się sprawdził, dla DWORU I FAMILII - oczywiście, a mimo to burmistrzem ponownie nie został.To jak to jest? Mam podejrzenie, że za mało darmowej kaszany rozdał.Tak w ogóle. tutaj nawet złoty burmistrz się nie sprawdzi. Po 4 - rech latach kurpie zechcą jeszcze lepszego - Platynowego i Złotego spuszczą..Dlatego dla mnie wystarczy nawet taki zwykły, miedziany a nie uczelniany.Aby był uczciwy i doceniał to co dla niego inni zrobili a nie wyciskał ludzi do wlaśnych celów a potem wypluwał. Tylko tyle nam trzeba.. NARKA

    OdpowiedzUsuń
  35. co ty za banialuki z tymi cyframi opowiadasz?przypomnij sobie ile otrzymal felek w drugiej turze,i nie kombinuj z cyferkami i nie wypowiadaj sie za innych gdzie ich postawiono.Własnie,wystarczy czegos ci nie zrobic albo nie dac i juz jape piłusze ze zly.mundek,jak walczyłes z byczym to myslalem ze masz racje ale teraz to co robisz to powiem tak,jestes zwykly pieniacz

    OdpowiedzUsuń
  36. Ty nie jesteś od myślenia a od robienia zamieszania i kreciej roboty. Jak Mundek walił w waszym interesie w Byczego i od was nic nie chciał - to był dobry.Ale jak się upomina o swoje i porządek w gminie - już nie dobry. ALE KIEDY TWOJE kochane mausowe braciszki wszystkie u gminnego albo leśnego koryta - ZNOWU DOBRZE.Wam całą rodziną gminę doić wypada - mnie o swoje się upomnieć - nie wypada.Krótko.Bujaj się. A swoją opinię wsadź sobie...a zresztą,,,, gdzie chcesz Miałem o waszej leśnej rodzinie lepsze zdanie, ale widzę, że u was jeden zmyślak lepszy od drugiego.Aby na Państwowym i aby ciągle u koryta.Byczy miał trochę racji. A to się wam utnie. Niebawem.

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawy dyskurs się toczy, Grycan nigdy mnie nie oszwabił to na co się na Pana obraził?
    ciekawa jestem tym bardziej że Ircia (Pan i Ona ze sobą rozmawiacie?)to dziwnie zsumowała bo znając Leszka on tego nie zrobi co ona insynuuje, jedyny który ma zasady i morale, wybaczy Pan ale Ona i Pan do tych ludzi nie należy.
    Wracając do pierwszego wątku znam Leszka i nie wierzę że z byle powodu się obraża, myślę że to Pan go oszukał, lub uczynił Pan coś co spowodowało że nie chce z Panem rozmawiać. Czy mam rację?

    OdpowiedzUsuń
  38. A skąd ja mam to wiedzieć????? Wstał może deko powyborczo skacowany i postanowił nie odbierać telefonów. Ot, tajemnica! I bardzo dobrze. Mam więcej luzu i nie muszę dbać o jego właściwy image. A pytano mnie często co o nim i jego ruchach mylę. Dziś nie muszę zręcznie odpowiedzi unikać. Ma wysokie ambicje i wysoko mierzy. Najlepiej w starostę - to rzecz ogólnie znana gdyż stanowisko burka w Rucianem ma pogrzebane. Z tego co widzę, to tych niezadowolonych z niego, jest dużo, dużo więcej. Nie tylko tych o których w anonimie wspomniałeś.Wszak Ircia ma jedną konkretną zaletę. Jak się gniewa - to mówi za co.Twój faworyt - do tego nie przywykł. Ba, mam podejrzenie, że sprawa ze mną, ma to bardzo prozaiczny wydźwięk. Myślał może, / to przypuszczenie/ że skoro jest vice burkiem to ja w te pędy do niego o robotę uderzę! Wolał zatem wyprzedzić fakty. Ale nie potrzebnie. Niczego od niego w życiu nie będę oczekiwał i vice wersa, choćby został biskupem ełckim. Nasze drogi się rozeszły, bo tak chciał a ja się to tego dostosowałem. To wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zręczne odejście od tematu ale........brak odpowiedzi na pytanie..........
      Z tego wynika że Pan go oszukałeś i nie chcesz się do tego przyznać!
      Co do Irmy .to stara intrygantka, nie uwłaczy to Panu jak powiem że równa Panu?
      Oboje nie dorastacie leszkowi do pięt,. a co do Gminy
      Kolejna dekada , kolejne 10 lat zmarnowane...... i Pan Felego wspierałeś?

      Usuń
    2. Lesiowi nikt nie dorasta do pięt. Łapiesz??? To może inaczej. Lesiowi do pięt dorastać rzadko kto chce. Nawet bardzo rzadko.Mają naprawdę o niebo lepsze wzorce do naśladowania... Choć znam jednego..Byłego nauczyciela, który za honor Lesia dałby się nawet tępym nożem pokroić. Szkoda mi go...ale tępe do tępego ciągnie. pozdrawiam.

      Usuń
  39. jak mundek walił w WASZYM INTERESIE w byczego.mundek w jakim naszym interesie,byczy nam mieszkancom w niczym nie przeszkadzał wiec o jakim ty naszym interesie mowisz?to była twoja prywatna wojenka.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zeby temat zamknąc raz na zawsze. Prosiłem, błagałem nie mówcie za kogoś, i nie używajcie słów "nam mieszkańcom", jeżeli piszecie sami z siebie, bo to mnie wkurwia. ILE MAM WAM TĄ PRAWDĘ w zakute łby wkładać? Ile pytam?Byczy nie przeszkadzał? To powiedź to kilku rodzinom leśników.Chcesz wkurwić starego Małża to przy nim powiedź, że Byczy był w porzo gość.Tylko szybko potem z jego podwórka nawiewaj bo ci sranie postrzeli.I pamiętaj !!! Nie było żadnej wojny prywatnej. Przeczytaj gazety Fakty z lat 90 tych a zobaczysz o co poszło.O maszt na Słowiańskiej. Reszta to już odpryski.

    OdpowiedzUsuń
  41. 14,22 napisales ze nasz opalach sie sprawdził,a kto tak powiedział na tym forum?napisales ze kurpie beda chcieli za 4 lata nowego to i tak dobrze bo ty juz po 3 miesiącach chcesz nowego mundek

    OdpowiedzUsuń
  42. Kurpie mogą chcieć i za 190 lat nowego.Ja nie. Ja jak widzę, że Żelo Mokasyn, w wuja leci po miesiącu, to zaczynam działać po miesiącu, by większej szkody nie zrobił. Działam jak strażak. On też nie gasi stodoły jak ta się dobrze rozbucha - tylko działa jak zaczyna się tlić. Potem to sobie możesz, ale w kibel! Potem, nakręci ci jeszcze z 10 baniek a ty jak stary kurpiak, oczęta wywalisz i powiesz usmarkany : - no bo mu nie wyszło! Ja nie czekam - aż mu nie wyjdzie. To nas różni.Mnie kaszaną po terminie z Vicviorni nie kupi. Was na gwizdniecie.Tu tkwi problem.Twój problem.

    OdpowiedzUsuń
  43. Toż ty kurpiowski obsmarkany glut jesteś to skąd ta twoja prostacka DUMA???

    OdpowiedzUsuń
  44. Po kolei. Weź mapę Warszawa i okolicę. Masz?? To dobrze! Teraz jedź tym swoim uświnionym paluchem po mapie na południe i ....zobaczysz tam miejscowość..... Pomiechowek.Tak zaczynał stryj Ignacy, brat Ocja Zygmunt, Rozalka itd.Do dziś miejscowe meneliki mówią do Zygmunta panie hrabio a ten w swojej łaskawości daje im na browar.Tak więc mogę sobie z was kurpiaków dworować, bo mnie razem z wami - w jednej łódce - nie po drodze żeglować. Narka.

    OdpowiedzUsuń
  45. No weź Mundek nie chrzań! Grycsyf na starostę? To chyba jakieś wielkanocne JAJA? Przecież tam trzeba mieć chociażby prezencję a nie złachany, obrzygany gajerek, botki z zadartymi noskami, zakrótki krawacik, koszulinkę z krótkim rękawkiem i paczką szlgów w kieszonce do marynarki!!! Andrzej, chociaż mało rozumu to chociaż wygląda jak mu kolejna żon a pozwala. On już raz WYSOKO mierzył i POMIAROWYM został. Ot taki APTEKARZ!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co by o nim nie mówić to miasto duzo zmienił. Pierwszym był Krajecki, który Nidę w ogóle stworzył i wprowadził na mapę Polski.To "dzięki" niemu mamy tych warszawiaków z Lemana i ślazaków z Zalasu, glosujacych za pęto kaszany.Gryc może nie dbał o swój wygląd zewnetrzny ale jezeli chodzi o miasto to zrobił na pewno więcej jak ci przed nim. O Opalachu mnie wspomnę, bo to w ogóle jedno wielkie nieszczęście tego miasta i tego nie można nawet porównywać..A Nowik? Cóż znam go też dobrze z kilku odslon i kiedy pytam przypadkowych kumpli z Pisza czy ów im leży, odpowiadają, że dużo chłopakom pomaga. To podstawowa ocena Nowickiego, przez Semenków, Skrzatów, Krokodyli, Karambów i - inszego asortymentu - związanego z Nowickim.kawalerką - jeszcze z lat 80- tych.Jedną cechę mają wspólną. Są lojalni wobec przyjaciół.Na dobre i na złe.Tego dzisiejszym picerom bawidamkom brakuje.

      Usuń
  46. Panie Mundku, ma Pan rację,że Grycek to gbur ,prostak,tempak niby wykształcony ale tylko na Oleckiej sołtysówce , na Pana się obraził bo nie załatwił mu Pan burmistrzowania w Rucianem. Ale zabrał go serdeczny przyjaciel który cały czas go wspierał, załatwiał pracę w Mrągowie. Dobrze , że . zabrał do siebie do Orzysza Nic tu po takich fachowcach . A gbur był to wyjątkowy, nie znosił ludzi mądrzejszych od siebie, może z obawy, ze mogą mu zagrażać. Prowadził jakieś dziwne układy z ludzmi z tz. warszawki. Ale jak się zwykło mawiać co można wymagać od wołu / tylko sztuki mięsa/ Nigdy nie będziemy mieć dobrego burmistrza bez solidnego wykształcenia na przyzwoitej uczelni a nie po sołtysówkach zdobytych za węgorze, masło, gęsi, połówki świniaka albo kopertówki. Nigdy nie będzie dobrym burmistrzem- magazynier, pomiarowy, glazurnik, szpachlownik nawet po amerykańskich gładziach i kafelkach .Tacy naukowcy mają zbyt ograniczoną pojemność tego co zwykle nazywamy mózgiem. W swej poprzedniej pracy mogli być nawet dobrzy ale tam zakres ich myślenia nie musiał być rozszerzony. To co innego skręcić kilka kg. ryby albo wpuścić dwa razy tą samą przyczepę z drewnem.Takie są realia naszej Ruciańsko Nidzkiej społeczności za kawałek kiszki ui piwo albo za 50 zł. zagłosują nawt na burka Wacka Fajfusa. Pozdrowienia dla Pana Mundka.

    OdpowiedzUsuń
  47. Proszę nie wkładać mi w usta czegoś - czego nie powiedziałem. Ja nie twierdzę, że Gryciuk to taki czy owaki jak pan próbuje mi przypisać.Twierdzę tylko, że nie ma polotu i klasy w chwili kiedy mieć ją powinien.A już na pewno - gdybym miał wybierać opiekuna swojego domu - miedzy np. nim a Opałkiem to wybrał bym Gryca. Mniejszy rozrzutnik i "ciągnie do siebie" gdy Opałek działa odwrotnie. Ogołaca całą chałupę z czego się da a całe ranczo Waldkowi Psotnikowi za 355zł sprzedaje. A tego chciałbym uniknąć.Dlatego mając do wyboru zachorowanie na dżumę, tyfus czy grypę w tym wypadku wybieram - grypę. Mniejsze zło. Tak samo jak z Feliniakiem.Chociaż ten też powoduje ból głowy.Ale z tym się obskoczymy w szybkich abcugach.

    OdpowiedzUsuń
  48. oj mundek,z feliniakiem to ty semozesz obskoczyc,tylko zanim ty sie raz obrócisz to on cie kilka razy przeskoczy,taka prawda panie hrabio z pomiechówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znałem lepszych zawodników.Dziś arbaitują gdzieś pod Oleckiem i Gołdapią.Feliniak mnie nie obskoczy bo zajęty Planem i Dwóch Dam obskakiwaniem. Ode mnie jeno na półrocze piękny banner dostanie.Ale przyznaj, że demokratycznie ciebie traktuję. Insynuujesz, gardłujesz - na wycinkę zasługujesz - a mimo to ciebie puszczam, ukciański giermku.

      Usuń
  49. Mundi Ty się lecz na nogi bo na głowę za późno...itd. *od red /stara śpiewka.Walą bzdetami oczekując,że będę głąbom po raz setny się tłumaczył. Oddelegowany do PGR Cieciory - buraki sadzić.

    OdpowiedzUsuń
  50. "Co by o nim nie mówić to miasto duzo zmienił."-Mundek, to twoje słowa!!! Napisz co tak na prawdę miałeś na myśli, bo nie bardzo kumam! Co w tym mieście zmienił Lesiek??? Jak to miasto wyglądało przed nim a co jest jego zasługą bo nie pamiętam????Podaj choćby ze dwa przykłady tych zauważalnych zmian!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Dobra. Tylko dwa? dam cztery.Pierwsze, skanalizowanie miasta do oczyszczalni ściekow i przyłącza do budynków prywatnych, co zamknęło temat wywożenia szamba żeby/ nieraz specjalnie wlewanego, by na lewo podwójnie kogoś walnąć w rogi/ aby była świeża kasa. Dwa.Kotłownia Niezależna w Technikum.Trzy.Chodniki w polbruku o długości 3.6km, min do Nidy oraz rozwiązanie przejazdowości Dworcowej Innymi słowy skoro sukcesem Opalacha była 300metrowa promenada - to Gryc takich wybudowal 8. I nikt go nie chwali?!. A to też ruszyło za jego kadencji. Trzy.Powstałe LO w Rucianem / kiepskie poziomem-ale powstało/ Sala sportowa w Ukcie i w Nidzie. Wystarczy??? Teraz ty wymień jedno co zrobił Opalach za 16mln. Tylko nie chce czytać głupot, że nic,bo musiał spłacać rozpoczęte inwestycje, bo to w zadek już nie lezie. To tym czasem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podaj ile musiał OPALACH zapłacić za te inwestycje Grycana,a pózniej pisz o 16mln.

      Usuń
    2. Ja ci podam wszystko co chcesz jak ty mi podasz jego jeden sukces, który sam zaczął i sam skończył..Aha, za dużo podałem? Dobra, pokaz mi jego sukcesy za 10mln złotych Jego zaznaczam! Ty myślałeś, że co ? Gryc miał niczego nie zaczynać tylko cztery lata się opierd i kasę dla Opalacha na teczkę, kawiarkę i wypłatę po 9 000 dla kierowniczki Opieki trzymać? To się zawiodłeś!

      Usuń
  52. jesli uwazasz ze przebudowa ul.dworocowej jest sukcesem to prosze cie,badz powazny.ul.dworocowa powinna byc pozostawiona sama w sobie dla turystow a tranzyt przez ruciane powinien powastac gdzies w okolicy torow kolejowych,a tak to tylko spieprzyło ruciane,pozatem to nie gmina a krajowka to zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. To jest to. Dostajesz fakty - odkręcasz kota ogonem. Dworcowa źle zrobiona, bo powinien być to deptak. Przez 50 lat BYŁ DEPTAK i połamane chodniki!!! Dużo było tych deptakowców? Mniej jak teraz. Teraz dociera w sezonie nawet pobliska Łomża i Białystok. Wiem, bo co roku mam takich na parkingu.Albo gadanie, ze krajówka to zrobiła. DOBRZE, tylko dlaczego krajówka za Opalacha niczego tu nie zrobiła? Łapiesz? I tak w kółko. Piszę ci o sali to zaraz się żachniesz : - a jaka to sala???Dlatego niektórych nie trzeba przekonywać.Raz swoje powiedzieć i dać sie na spokój.Czy ty wiesz, że aby ta krajówka tą drogę robiła tu a nie w Rynie trzeba było do ministerstwa transportu z "argumentami" jeźdźić! Skąd? Najlepiej negować.

      Usuń
  53. Bez przesady proszę. Czy on i czy inny na jego miejscu sprawę kanalizacji i tak trzeba było rozwiązać. Żaden sukces, a raczej porażka technologiczna i tylko współczuć trzeba mieszkającym przy przepompowniach. Technikum to zadanie Powiatu bo to jego szkoła i nic Gryciukowi do niej. I jakie rozwiązanie przejazdowości?? Wybrane rozwiązanie urąga zdrowemu rozsądkowi i woła o pomstę do nieba. Pasuje tylko prowadzącym parkingi ( płatne również dla miejscowych ) obok tego szczytu myśli komunikacyjnej. A jak do tego dorzucimy skandaliczną sprzedaż Kowalika i innych atrakcyjnych terenów to nasuwa się tylko jeden wniosek - zostaliśmy w d...ie. I teraz nawet jak się znajdzie ktoś z wizją i pomysłem to nie ma gdzie ich realizować. Miasteczko takie samo do końca świata, bez zmian i mozliwości rozwoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez opowiadania głupot, proszę. Dla ciebie wszystko jest porażką co zrobił Gryc.Kołkiem w oku Kowalik ci stoi ALE LEKARZÓWKA za 13.500, czy teczka skórzana za 1 000 to nie porażka - TO SUKCES !!???. A sukces, bo Opalacha - dobrze rozumiem ? Tamten wszystko sprzedał a Opalach kolejne działki na BiPie na Marsie wystawiał???Dobra, nerwów szkoda. Idę spać, do jutra.

      Usuń
  54. to zrob mundek teraz przebudowe drogi w mikolajakach skrecajac zaraz z mostu w prawo przez centrum to zobaczysz co bys zrobil z mikolajek.

    OdpowiedzUsuń
  55. Mikołajki to miasto europejskie.Tam od rządów Bismarka, czyli przedwojnia mieszkańcy przy glosowaniu mózgu używali To dlatego się rozbudowali A nasze lemańskie warszawiaki zamiast głosować wolą bebechy jolcynową kiszką napakować! Dlatego mamy co mamy.Ale zawsze powtarzam. Gdybym musiał zachorować a miał wybór na co -to zamiast raka - wybrał bym grypę. Daje nadzieje. Tak było z Gryciukiem.Ot, co.

    OdpowiedzUsuń
  56. Mundek ty chyba nie wytrzeźwiałeś???? Kiedy robiono miejską kanalizację i ODSTOJNIKI na Leśnej to Leśka nawet w planach nie było, ba oczyszczalnie budował burmistrz Janek Skulmowski!!!
    Kotłownię w technikum wybudowało STAROSTWO w czasach, gdy Lesiek był szpecem od dróg w Mrągowie!!! Chodniki o których piszesz były z płytek w bardzo dobrym stanie i nie trzeba bylo ich wymieniać na polbruk bo niby po co a przebudowa ulicy Dworcowej to jedna wielka PORAŻKA zapytaj restauratorów i mieszkańców Rucianego!!! LO utworzono za Skulmowskiego a salę w Ukcie Grycik zaledwie rozbabrał a budował i wykończył Opalach. Widzę, że berbucha mózg ci zlasowała???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macie przykład oceny Gryciuka przez Wyżelowanego Piotrusia.Salę Gryciuk tylko robabrał, mimo, ze zostawil ją pod dachem.Dworcowa też porazka Mam pytać o zdanie RESTAURATORÓW.Szkoda, że nie podaje czy tych którym król Opaal I kieszenie napychał. Ale niech tam... Mimo, ze ten chodnik jakoś przełknął, ale na koniec musiał przysrać : - " jaki to chodnik? Tamten też był dobry"! Choćby człowiek chciał to z pojebami nie nadąży.Ja dla wiarygodności bym z jeden przykład czegoś pozytywnego podał. TE MLONY - NIE !!!. Idą w zaparte i już.

      Usuń
  57. gryc nie dobry(już?) żelek zły..to kto? może ty? widać w tobie parapsychonikalne dąrzenie....hm...tylko do czego???? ot to pytanie! Przypadek dla psychiatrów,psychologów,neurologów,neurochirórgów..(tak,tak...takie mózgi sa bezcenne na AM).Ale i dla teologów także.Organizm wart góry forsy. Pokolenia będa wdzięczne....ze mnie tyle nie zbiorą.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ostatnim akapicie przyznaję masz rację. Z ciebie nic nie zbiorą. DOSŁOWNIE NIC. Może małą kopę...Z takim mózgiem - nawet czytać ze zrozumieniem nie potrafisz.Swoich wrogów mieszasz z przeciwnikami. Miotasz się jak to w przeręblu..Skończy się guru Włodek po tobie zostanie smrodek. narka.

      Usuń
    2. TE FILOZOF Z OSTROŁĘKI.Z 21,46 DĄŻENIE SIĘ PISZE NIE DĄRZENIE

      Usuń
  58. Szczerze? To o jednym i drugim mam takie samo kiepskie zdanie. O małości Gryciuka wiedziałem gdy jeszcze o Opalachu nic nie słyszałem. Nie przeszkadza mi "lekarzówka" za tą cenę, a jeśli to przekręt to są odpowiednie instytucje do wyjaśnienia . W pracy używam teczki chyba nawet droższej chociaż nie mam niestety tak eksponowanego stanowiska jak burmistrza. Sądzę, że i Gryciuk po ministerstwach nie biegał z reklamówką czy plecakiem sportowym. A rozmowa była i jego dokonaniach. O tym co jeszcze przez długie lata będzie koleć i bolić. O tej k...cy, która mnie ogarnia gdy latem jestem w Rucianem i nie mam gdzie postawić auta, a TIR-y mają za nic jego drogowe wynalazki i śmigają jak śmigały. O Alei Wczasów ( remont której jest przez niego i Was tak podziwiany ) po deszczu z turystami idącymi chodnikiem. No i ten Kowalik mający być kołem rozruchowym miasta i gminy, a jest znakiem majchlojki najwyższego rzędu, przy której "lekarzówka" to malutki pikuś. I żeby było jasne - Opalach nie miał żadnych sukcesów i tych sukcesów też nie będzie miał obecny burmistrz. Bo wszyscy oni wyrośli z lokalnych układów, bo wszystkim im wyrasta słoma z butów. I każdy z nich jest podobnie niedouczony lub inaczej - "douczony"

    OdpowiedzUsuń
  59. Widać z tego,że z zupełnie odmiennych powodów kurwicy dostajemy. Ty lubisz i rozgrzeszasz macherów, lekarzówki za frico i skórkowe teczki a mnie nie interesują takie "wycieczki" Nie możesz pojąć prostej rzeczy. W Rucianem sprawiedliwość wyjątkowo skrzeczy!. Nie może być tak, ze jeden wszystko co chce za darmo ma - drugiemu jak Bóg da.Nie można przypinać jednemu Kowalika a drugiemu na lekarzówkę, teczki i faktury z Viciorni na 100 000zł - oczy przymykać.Nie tędy droga.Powtórzę raz jeszcze :- kradniemy wszyscy - albo nie kradnie nikt.Ale ten anonim jest już deko bliżej prawdy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypieprzyłeś się tej Victorii jak żep psiego ogona. A ile to Gryc wydał u Stasia na rogu słowiańskiej i al wczasów? Wycignij rachunki i je podsumuj. A ile to Jacusiowe kwiatki kosztowały, żeby mu się lepiej donosiło?

      Usuń
    2. Podobno w 2009 roku ok 16 000zł. Twoje opale smrody w ciągu 2014 roku 102 000zł. Albo pisz prawdę - albo zamknij ryj-ek. To nie do porównania. Ja wiem - to was boli, ale z raz do jasnej cholery wypada się przyznać.Gdyby Gryc tyle wydał co oni - to by w Szczytnie u prokuratora siedział, a Bildszmata wielkimi literami na pierwszej stronie o tym by krzyczała.Wiesz o tym dobrze, to czego z rana humor mi psujesz? Kuluj się na swojego. homo.pewresa Ja muszę w piecu rozpalać.

      Usuń
  60. Bardzo szczytne zajęcie,szkoda tylko że w Cieciorach już buraków nie sadzą Pacanie.

    OdpowiedzUsuń
  61. Sadzą Tumanie, sadzą. Zajdź do Jaski Masłowskiej pod 24 to zobaczysz.Sprawdzaj co piszesz grdulu.

    OdpowiedzUsuń
  62. Większego jak Ty to już nie ma,ale sprawdzę pod 24 jak skłamałeś to masz w ryja bo bardzo lubię wiejskie buraki,a nie cierpię hrabiów de val go dechą.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja wiem. Dlatego poleciłem swojemu giermkowi by ci przypalił w dynie drągiem! Kurpia trzeba dragiem z rana, bo inaczej cała wieś chodzi zaspana..Wiesz co możesz, prawda? W puzon swojemu ogierowi napufać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie raz napufałem w Twój puzon,ale nadal jesteś maluczki i takim pozostaniesz.

      Usuń
    2. Łudzisz się!. Nie masz ze mną szans na starcie. Jesteś nieznany, przegrany cichociemny. NIE ISTNIEJESZ. Czarna dziura !!!. Ja jestem i byłem. Wczoraj,dziś,jutro.Choćbym chciał - nigdy maluczkim nie będę. Chwytasz??? Ja, na swoją pozycję - jaka by nie była - pracuje ponad 20 lat. Ty pracujesz w kanałach ściekowych a tam nikt nie zagląda. Masz namacalny dowód.Ty do mnie wchodzisz - ja do ciebie NIE.

      Usuń
  64. Do szczura Anonimowy8 kwietnia 2015 06:52
    Gów...no jesz i gów...o wiesz! tyle i aż tyle na temat twojej wiedzy o tym co sie dzieje z rucianem.
    Gdyby było tak jak piszesz to Gryc już by siedział jak niedługo będą siedzieli twoi dwaj pacholkowie Co do jego roboty dla naszej Gminy do Twojej wiadomości cwelu
    Nie było i nie będzie takiego drugiego burmistrza który tyle zrobił dla naszej Gminy! Poniał ciemniaku?
    Na koniec o twoim poziomie świadczy to co napisałeś
    " Bo wszyscy oni wyrośli z lokalnych układów, bo wszystkim im wyrasta słoma z butów. I każdy z nich jest podobnie niedouczony lub inaczej - "douczony" Dlatego nie boję się użyć stwierdzenia żeś szczur, ciemniak i mały człowieczek któremu rzeczywiście wyłazi słoma z butów.
    Taki mały prostaczek
    A teraz do dzieła - możesz ze złości pluć, obrażać do bólu burmistrza Gryciuka bo i tak nic nie zmieni mojego zdania o nim, a zwłaszcza zdanie takich kreatur jak ty przybłędo.

    OdpowiedzUsuń
  65. To jest niestety urok demokracji.Bez komentarza. Tak mi się zdarza....

    OdpowiedzUsuń
  66. mozna przypisywac połozenie polbruku czy zbudowanie kotlowni,wielkie wyczyny to nie sa ktore moglyby miec wplyw na rozwoj gminy.Ale największą krzywdą dla rozwoju gminy było sprzedanie kowalika i portu.To były miejsca ktore mogły naakrecic rozwoj naszego miasta,za takie decyzje ktos powinien byc skazany na banicję polityczną a własciwie to za mała kara.

    OdpowiedzUsuń
  67. I tu się zgadzamy. Zauważ jednoczesnie, ze 60% nautów pisze, ze Gryc sprzedał Kowalik, choć to gówno prawda. Malo kto też pisze, że port to jeszcze piękniejszy kawałek miasta. Mógłby być motorem napędowym. ALE NIE piszą, bo tego akurat przypisać Grycowi się nie da. Ale ba. Najlepsze jest to, że by sprzedać taki Kowalik czy port, zgodę musiała wydać CAŁA RADA MIASTA. Czyli te Stawrusie, Słabentne Bogusie, Oplowe cudaki i inne bezradne.. A WINNY??? Właśnie!!! Zawsze ten - co podpisał. W ten sposób - w tym kraju - rozmywa się odpowiedzialność.Nie pomyśleli o tym, że oni też winni tej przewale..Bo on akt sprzedania jedynie podpisał - czyli doprowadził do końca to - na co od dyszli wcześniej zgodę dostał.Dziś - te podroby nie winne - winny burmistrz. Nie wnikając w to jaki.Samo życie.

    OdpowiedzUsuń
  68. niech żelek słucha nadal drugiej damy to napewno dobrze na tym nie wyjdzie,Ewula to zaklamane i falszywe babsko wystarcz wjsc na nidę i posluchac co o niej mowia

    OdpowiedzUsuń
  69. Żelek ma Drugą Damę nie do słuchania.W tym wcale bystra być nie musi.Chyba że mówimy o jeszcze innej damie.

    OdpowiedzUsuń
  70. Co ty za głupoty wypisujesz, JAKA CAŁA RADA??? Kowalik sprzedał ZARZĄD a twój Pan i Władca był wiceprzewodniczącym TEGO ZARZĄDU!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie drażnij mnie kołtunie z samego rana. KAŻDA SPRZEDAŻ, ba dzierżawa gruntu wymagała UUCHWAŁY głosowanej na radzie miasta. gdyby taka nie przeszła, nie byłoby sprzedaży.Czego farfoclu mieszasz?Ja nawet jak dzierżawiłem grunt na 10 lat to też cała rada nad uchwałą glosowała.Zarząd bez zgody rady mógł wydawać na dzierżawy zgodę tylko do trzech lat. Na sprzedaż zawsze była uchwała CAŁEJ RADY. Czego z samego rana już ujadasz, krecie? Czego? Noc miałeś kiepską? Tak jak i to prawda, ze wtedy w Radzie nie było Staweły czy Słabeusza? Wal się. Nie psuj mi dnia.Weż sie za swoje Damy, bo ci w ORMO pójdą.

      Usuń
  71. munito to Żelek Surducik ciebie wpuścił, za mało działek jeszcze kupił

    OdpowiedzUsuń
  72. Kłócicie sie o pierdoły, Ruciane ma juz pozamiatane nic wam nie pomoże koniec kropka, nawet najtęższe umysły nie wyciągną was z biedy. Zdradzę wam tajemnicę kto was wpuscil w kanał biedy i ubóstwa.

    Gdy nastal rok 1990 trzeba bylo pilnować majatku gminnego , każdej dzialki .najmniejszego zakladu pracy.Pozwoliliscie wyprzedać za grosze skarby jakie meiliscie ziemię atrakcyjną pod względem turystycznym i inwestycyjnym. Wiem ,że giman nei moze prowadzić dzialanosci gospodarczej ale jaki problem przekazac ten majtek np: ZUK i niech on by inwestowal nawet w hotele , knajpy ,port czy też handel typu "biedronka". Mieszkam w takim małym miasteczku , zero atrakcji turystycznych , ot prowincja głęboka (10tysiecy mieszkancow) burmistrz jest już czwarta kadencję ale to co on zrobil przez 12 lat z tego miasteczka czapki z głów , drogi , remonty szkol, rozbudowa , ronda oswietlenie , basen boiska parki remonty budynkow publicznych. Wydzielil cześć gruntow pod zabudowe przemyslową , warunek musisz zatrudnaic tyle a tyle ludzi. Njważniejsze , zero sklepow marketow z tych słynnnych wysysaczy gotowki z polskiego rynku, kwitnie drobny handel , masa prywatnych sklepikow osiedlowych.

    OdpowiedzUsuń
  73. Wiesz czemu poleciałeś w 90%? Dlatego, ze mordę wycierasz jednym burmistrzem jakby tu tylko on zawinił a reszta rozbudowała miasto niczym Las Vegas.Kiedy napiszesz słowa prawdy o wszystkich nieudańcach łącznie z ostatnimi dwoma knurami - które dobiły nas ostatecznie - polecisz w całości..Narka

    OdpowiedzUsuń
  74. Wszystko prawda co P. Edmund pisze, ale najpierw z propozycją sprzedaży do rady czy zarządu wychodził sam burmistrz. On i jego zarząd był inicjatorem sprzedaży i prosił radę o zaklepanie jego propozycji.

    OdpowiedzUsuń