niedziela, 22 marca 2015

Burmistrz Felinski-zbawca czy pozer?

Wszystko zaczęło się kilka lat temu, za rządów Leszka Gryciuka. Wtedy to skarbnik gminny Hubert Zyskowski zaproponował mu zatrudnienie ambitnego, młodego człowieka, pracownika ruciańskiego rybołówstwa . Zatrudniony tam młody człowiek, zwoził połowy z poszczególnych gospodarstw rybackich i przesypując skrzynki lodem ustawiał w bunkrze-lodowni ruciańskiego rybołówstwa. Gryciuk nowego, szukającego awansu społecznego człowieka przyjął i na początek obsadził nim kasę urzędu miasta. Bo i taka kiedyś w urzędzie była. Ja poznałem go w prozaicznych acz ciekawych okolicznościach.Wystawiał mi zlecenia na 638zł za emitowanie i nadzór nad Gminnym ABC.Do pierwszej scysji między mną a nim doszło przy wystawianiu kolejnego zlecenia, kiedy to coś burknął na mój temat, po czym spuścił głowę na leżące przed nim dokumenty.Wtedy, po raz pierwszy i ostatni, powiedziałem mu, że będzie lepiej dla niego, jak się zajmie siedzącą w sąsiednim pokoju młodą mężatką, o której względy skutecznie zabiegał, a mnie sobie odpuścił. Tak będzie dla niego zdrowiej i dużo, dużo bezpieczniej. Spurpurowiał, szeroko otworzył usta przesuwając w moją stronę kwit do podpisania. Od tej chwili, niczego nie komentował a ja nie zawracałem uwagi na stosunki jakie go łączą z ładną szatynką z sąsiedniego pokoju.Jużci, pół roku później, dowiedziałem się, że do podobnego starcia doszło miedzy nim a… promotorem jego zatrudnienia. Ten odparował Piotrowi Felińskiemu podobnie jak ja i też na długie lata miał go z głowy. Bliżej natomiast, poznałem go podczas spotkań wyborczych w moim domu, gdzie w trójkę z Leszkiem Gryciukiem opracowywaliśmy strategię wyborczą. Z rozmów wynikało, przynajmniej na początku, że Feliński siebie jako burmistrza nie widział. Zadowalało go objęcie funkcji kierownika ZUKu, bo raz go z biedy wyprowadzał i znał się na tym jak nikt. Druga sprawa -jak zobaczył kto startuje – zwątpił. Był nowy - a tu same tuzy. Tak czy inaczej, miał powody by konkurencji się obawiać. Przy którymś z kolei spotkaniu, słyszę od Gryciuka, że Feliński mu powiedział, że chyba zrezygnuje. Oczekiwał na reakcję -rywala do tronu - a ten, ze stoickim spokojem odpalił : - Piotruś zrobisz jak zechcesz. Widać, przemyślał i postanowił!!! Dziś wiemy jak. Zdaniem lokalnych analityków, źle zrobiliśmy obdarzając Felińskiego zaufaniem, bez zgłębiania jego natury, przekonani, że większego bagna jak poprzednik nie zostawi a za przysługę mu uczynioną - odpłaci uczestnikom sukcesu dobrą monetą.Niestety.Dlatego przychylam się do tych, którzy twierdzą, ze z Felińskim trzeba było przed współpracą spisać wstępne warunki oczekiwań. Żeby strony wiedziały czego się od nich oczekuje. Dziś problemu Felińskiego by nie było. Tylko, właśnie! Kto to mógł przewidzieć. W człowieka nie wejdziesz. Sam fakt którym epatował, że on z niektórymi osobami współpracy nie widzi, powinien dać konkurentom wiele do myślenia. Wtedy też, zawarować, że skoro nie pasuje ci nasza Jaśka, Heniek czy Baska – twoja wola. ALE w zamian, MY nie widzimy żadnego Opalaszka. A tak, mamy jeden wielki cyrk. Nie dość, że z opozycji opalachowej w sensie powyborczym, nikt się przy Felińskim nie ostał, to o ironio, z tego co się ostało to ….opalachowa spuścizna.Od tego zaczęło się piekło. To przelało czarę goryczy. Ale może to musiało tak się potoczyć, żeby inni przejrzali na oczy... cdn

76 komentarzy:

  1. /....../ się bieda i płacze,czego ty się Mundi spodziewałeś i za co?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli użyjesz jeszcze raz tego pierwszego słowa - Wszystko idzie w kibel, razem z tobą. jeno zabulgocze. -. Teraz do rzeczy. Niczego się nie spodziewałem czego on nie mógłby zrobić Siemka Bączku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że WSI zlykwydowaly, przekaziora takego jak TY zaraz by..........................................................

      Usuń
    2. Szkoda, to jak teściowa do studni wleci. Bo ani jej wyciągać - to kawał cholery było - ani potem z tej studni się wody napić, bo cosik fałszem podtruta..Nie mylić z małżem! Ja, to wolny strzelec,dlatego ciebie dziwoląga - mógłbym z rozkoszą w maszynce przemieleć.Zaprzeczasz ludzkiej rasie,zakuty łbie.Dzięki mnie grzmocie możesz teraz mordą szczekać.Dałem ci wycierusie demokrację - jaka by ona nie była. Siemka.

      Usuń
  3. Ludzie Gryciuka nie chcieli, nie chcieli też Opalacha i nie dlatego, że u Ciebie w kuchni ktoś tak postanowił. Ludzie poszli zagłosować, skreślili krzyżyk przy kim chcieli i wrzucili swoją kartę do głosowania do urny. Mój kandydat nie wygrał ale wolę większości szanuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie rozmowy lubię. Masz rację,szkoda że nie stawiasz kropki nad i, nie wspominasz że, gdyby nie te zebrania u mnie w kuchni, inne w świetlicy, innego kandydata w szkole to nie byłoby zegrania sił w zbożnym celu jakim było wywalenie Opalacha. I najważniejsze, ZAWSZE PISZCIE PRAWDĘ. A jest ona taka, że bez Roniego, Jatki i Gryca Feliniak mógłby co najwyżej w gatki narobić a nie fotel zdobyć.Po to była potrzebna moja kuchnia a u innych świetlica.To bardzo ważne i trzeba to powtarzać.To nie Felka mądrość spowodowała, ze jest burmistrzem a wypadkowa złości wyborców na Opalacha i KapoBolo24.Im było obojętnie kto będzie aby nie tamci.

      Usuń
    2. trafiony zatopiony piątka z matematyki

      Usuń
    3. Po "i" nie stawiamy przecinka Munduś :)

      Usuń
    4. Dużo rzeczy nie robimy. Czy go wstawię czy nie i tak wiedzą o co chodzi.Niemniej dzięki. Z takiego powodu - swojej uwagi mną nie zaprzątaj - tym bardziej, że ja drobnostkami się nie przejmuję.Ważny jest PRZEKAZ.Od przecinków w "Panoramie Mazurskiej" miałem korektorkę polonistkę z Liceum w Mrągowie.Dzięki raz jeszcze, pozdrówko.

      Usuń
  4. mundek,my,wyborcy .....

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże następny smarowóz! Już tysiąc razy wam pisałem- pisz każdy za siebie. Nie pisz mlonku " My mieszkańcy" Mieszkańcy twoje zdanie mają w kiszce, rozumiesz? NIGDY NIE PISZ ZA KOGOŚ. A pisz - ja mieszkaniec uważam, Ja mieszkaniec myślę, ale nie wycieraj mordy wszystkimi i nie mów za nich.Oni twoje zdanie w kiszce mają, rozumiesz.Pojmijcie to wreszcie. ZA SIEBIE!!! ZA SIEBIE!!!, ZA SIEBIE baranie podroby.Dlatego ciebie skróciłem, bo tego czytać nie idzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. piszesz do anonima zeby pisal zawsze prawde ale zaraz mu wciskasz ze prawda to jest taka jaka ty uwazasz.sam sobie zaprzeczasz bo w jednym komentarzu piszesz ze felek wygral dzieki jatce i ronkowi a za chwile piszesz ze wygral dzieki wypadkowej zlosci wszystkich mieszkancow w stosunku do poprzedniej wladzy,a wiec felek wygral bo tak zdecydowali wyborcy i nie wciskaj znow ze wyborcy to jatka i ronek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak będę mówił nadal.Dokładnie jest tak jak ja piszę. To wyborcy Ronka, Jatki i Gryca poszli zagłosować na Feliniaka bo nie mieli innego wyjścia. Policz głosy tej trójki do kupy a zobaczysz, że wynik Felka w DRUGIEJ turze jest ilościowo składnią głosów oddanych na tą trójkę, czyli Jatkę, Ronka i Gryca. Wiedź najważniejsze. Gdyby nie startowała Jatka, Roni i Gryc burmistrzem byłby dalej Opalach. Ta trójka rozbiła ogół głosów.Teraz wiesz wszystko. Opalach Felicjandera w pierwszej turze zmiażdżył! Dlaczego tak prostej rzeczy nie możesz pojąć? Miał byś rację, gdyby to Felicjander w pierwszej turze miał 1 500 głosów a Opalach 748 ale tak niestety nie było.Pogódź się z tym,tak jak ja, że Felicjander jest burmistrzem,tylko bierz poprawkę na to, że ci co za nim głosowali, wcale go nie kochali. Wybrali po prostu mniejsze zło. Pozdrawiam, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. srali muchy,gdyby nie kandydowali jatka grycek i ronek to ci wyborcy odrazu w pierwszej turze zaglosowali by na felicjana,prosta kalkulacja,bo przeciez by nie zaglosowali na opalacha,mundek to takie proste,

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dobry początek dnia.Nie psuj mi go.Weź kartkę i zapisz co mowię. Raz na zawsze zamykamy temat startu Feliniaka.Już?, to pisz...Feliński nigdy by nie wystartował sam z Opalachem bo się go bał jak ognia. Dostał werwy kiedy do gry wkroczyli neutralni mu kandydaci ale grający przeciwko Opalachowi, Poczuł się wtedy lepiej,bo nie był sam na sam z Opalachem.Ci ludzie to :- Jatkowska,Gryciuk i Ronek.Kończąc, "Żadne ludzie" by nie glosowali na Feliniaka, bo Feliniak sam by z Opalachem do pojedynku nie wyszedł. To cykoriant.On po przeniesieniu na okienko podawcze bał się Opalacha jak diabeł święconej wody i nie w głowie mu było kandydowanie a roboty w gminie utrzymanie..Jedyny który się Opalacha nie bal to Gryciuk.No może jeszcze Jatkowska.Reszta czekała na wzmacniające ich zaplecze. To wszystko. Nie mam zamiaru nikogo przekonywać. Obserwuj scenę polityczna a dojdziesz do ciekawych wnioskow. Spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłem jestem i będę za Piotrem Felińskim i będę za 4 lata czekam tylko na jedno posunięcie chodzi mi o Noska gdy wróci co zrobi teraz na zakładzie jest spokój nikt nie jest zastraszany każdy wykonuję polecenia naszego prawdziwego kierownika wszyscy go szanują bo to jest człowiek do życia do rozmowy skończyło się wchodzenie w d Noskowi tak jak to robił Sieja Czaplicki Ulbinowa Wagnerowa Sasowa ludzie opla do tej pory nie mogą odzyskać humorów że ich wódz łysek z pokładu spalonego mostu przegrał skończyło się lizanie zada od którego do tej pory mają brązowe języki aż wstyd ale teraz wszystko wraca do normy a z tego co wiem jeszcze dużo ma się zmienić oczywiście na lepsze pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcale się nie dziwię.Masz w ZUKu robotę, spisz spokojnie i nie wiesz jak to jest na Felinowej wojnie a mimo wszystko mając tak dużo, jak tu snujesz, jeszcze od niego czegoś oczekujesz, pisząc "czekam na jego jedno posuniecie "To dobre! masz tyle a dalej od niego coś chcesz. WŁAŚNIE, to jest to. Wszyscy w koło coś z niego mają a ci co mu dali najwięcej ręce w nocniku trzymają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój prawdziwy kierownik był jeszcze prawdziwszym usynowionym przez Opalacha zastępcą kierownika przez ostatnie cztery lata. Odwzajemnił mu się, jak reszta skorupiaków. Tak jak i inni, których Opalach przyjął do roboty, bo Małża to Opalach zatrudnił. Więc nie skacz i nie KOZACZ!!!! Dzisiaj mu cała rodzina za to "dziękuje". Ale lawirowanie, podlizywanie się to u nich norma. A jak coś im nie na rączkę to "info" gdzie trzeba! Mundek coś o tym tu już pisał. A ty masz żal o to chyba do Opalacha, że nadal pracujesz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Małżaki skorupiaki wszystkie jednakie.W czym oni panu Mundkowi pomogli? Wszystkie roboty mają a pan się musi z warszawiakami na parkingu użerać.Dobrali się z Zelkiem jak w korcu maku. Do gnoju pospólstwo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ludzie co do podlizywania się dla p.Noska to Kozak z Żurawskim się podlizywal ranne kawki debaciki i śmieszki i nic nie robili
    mało tego pantofel tesz lizał d.Opalachowi
    p.s Pantofel jak cos piszesz to pisz prawdę nierobie jeden

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę poćwiczyć ortografię zamiast zajmować się plotkami! (też pisze się przez ż!!!!).

      Usuń
    2. To chyba nie do mnie.ja "też" piszę jak trzeba.

      Usuń
  15. W podlizywaniu nieoceniona jest Lodzia zwana Pchłą Szachrajką. Jak Gryc był przy korycie to była jego pierwszą wielbicielką. Jak Opel wygrał to Pchła była pierwsza na imprezie powyborczej w Wojnowie i waliła takie toasty za WSPÓLNY SUKCES, że wszystkim oczy wychodziły na wierzch. Nawet Siara nie mógł wyjść z podziwu. Później skakała w kusych sukienkach z dyktafonem, nagrywała koleżanki i kolegów i leciała sie podlizać. A jak nastał Żel to oczywiście pierwsza przy Żelku. No może DRUGA ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. czemu nie napiszesz ze lizał d. twojemu szwagrowi ? tylko piszesz Opalachowi,wstydzisz się szwagra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam trochę czasu to ponawijamy "makaron na uszy".Widzę moje wiernne kreciki, że tu się wytworzyły - przez mój krótki niebyt - dwa obozy. Jeden proOpalaszkowy a drugi proFelinowy.Co by nie gadać,opcja opalaszkowa tu się bardziej przebija. ALE NIE DZIWOTA, bo ona za swoją wierność od króla Opałka I Wyżartego tak duże przywileje dostała, że feliniakowe o takich mogą jeno pomarzyć. Dlatego,przychylam się bardziej do tych co Felkowi wróżyli udany start ale ciężkie lądowanie z kopem w sra.,.e. Tylko wiecie,co przez dwa lata chapnie to chapnie i nikt mu tego nie odbierze. Chyba że prokurator, Ale on ostrożny.Aha. Kiedy nadajecie na kogoś,to tak bym wiedział kogo nawijka dotyczy. Bo jak na razie, trudno to rozeznać.Np. czy Pantofel to Krzychu Faja alias Czubek Buta, czy skorupiak Lizydupa to Jacenty Mausowy czy z Wojnowa sklepowy? Znowu czy sklepikarz wojnowy to ten kiedyś niejszy inkasent rozwodowy? Czy Wagarowa - to tego rodzina - co już jedno korytko w Felka gminie trzyma? Itd. Ale dobrze że wróciłem - brakowało mi was,Andzia znowuż przywarowała bo na razie tego co chce nie dostała.Pojutrze dokończę temat o naszym Ptysiu Felisandrze i jego haremie. Bo coś słychać,że Pierwsza Dama się wukrwi...a i mu ultimatum postawiła. Ale muszę to zweryfikować by naszej Opoki Dobrobytu niepotrzebnie nie dołować,boć przecież on chce dla nas dobrze. Dla siebie nie.To dla naszego dobra te 8 000 a nie 12 000 bierze!.A mógłby i co wtedy???Cieszcie się kreciki i chwalcie naszego gospodarza. Nawet opalaszki zadowolone że Felo na tronie.Ba, ale kto by o tych nadprogramowych zukowskich nierobów tak dbał, jak on?.To tymczasem.

      Usuń
  17. KWA
    1 czwartek, 26 marca 2015 18:04
    bebe
    puszczam tu bo Muchomorek nie puści.Teraz będzie zwałka na Opalacha że mało robót publicznych.Jeżeli tak,to po co Żelek Felek zakupił czyszczarkę? Po to żeby ona zastąpiła kolejne rzesze bezrobotnych? Niech Zelowany Goguś zwolni połowę lewusów z ZUKa i będzie na 10 miejsc publicznych na cały rok.Ale nie zwolni.On tylko w gębie mocny,tak samo było z jego wypłatą.On nie chciał tak dużo ale bezradne zaradne na siłę mu dali.

    OdpowiedzUsuń
  18. A Lodzia to ta Pchła bez cycków i na głowie w koku co zdradzała męża z autorem potopu???

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie te czasy nie ta epoka.Ta którą znam, parę pożytecznych rzeczy też zrobiła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. W podlizywaniu są niedocenieni a może byli jak już wcześniej pisałam Czeplon i Ulbanka. przyjaciółka tejże pierwszej osoby)))))))))) /Saks/ i /Wagnerówka/...to byli dupolizy Czubka Buta i donosiciele a szczególnie szwagier opla fałszywa wsza jakich mało w Nidzie *

    * tekst ocenzurowano /brzmienie nazwisk zmieniono/od red./

    OdpowiedzUsuń
  21. mundiii.....czy mój kom.Cię wkurzył?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, tylko wolę jak ktoś skupia się na kompleksowej ocenie wszystkich blogów. Nie tylko na jednym, w którego wali jak w bęben bo chce sobie ulżyć i TAK MU PASUJE.

      Usuń
  22. Mundi....ale Ty masz chłopie. Na spowiedzi tyle i tego nikt nie "wysypie" co u Ciebie! Gratuluję "strony" Jak za komuny: kapuchowy dwór,ORMO,KGB, VICEK KAPOBOLO 24nadal trzyma się dziarsko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Swoich poznałeś??? Mam zamiar dopuścić tu członków Dżihadu i Securitate.To doda kolorytu.Siemka.

    OdpowiedzUsuń
  24. oooo....mistrzu....robisz się jak obserwatorka! dodajesz do komentarzów "swoje"...oj brzydko .....bleeeee...robisz chłam ze strony.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo...koleżko. Robisz się jak tych dwóch robiacych tłok na drugiej, odsłonie.perwersji. pl.Ubliżasz - a tego nie lubię. Ciesz się z tego ze tu gościsz. Nie paśi - zrywka na perwersa.

      Usuń
  25. to prawda,a teraz lizą nowemu kierownikowi.taki to juz typ ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie cywilizacyjny, typowy gen ludzki a - kaszankowy.Taka genetycznie zmodyffikowana rasa, z przemieszania kurpia z Ciecior z Kurpiem z Lemana. Wtedy takie się rodzą - co jeno za kaszankę głosować chodzą. Są bardzo podatne na sterowanie.

      Usuń
  26. Mundek walnij w rynnę, pomyśl choć raz w roku a ci sie przypomni kto jest w ZUKU potomkiem autora potopu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krokodylu Bandy, ja wiem kto to Sienkiewiczus,tylko jaki on kierownik ZUKu i jaki z PGRem na Podleśnej ma związek? Jaki miał z Lidzią to wiem,bo dobrzy ludzie mnie oświecili.Wiem też że z młodymi chłopakami jako główny Majster tarpanem dupę woził..Raz przywiózł ich do mnie i kazał im moją betonową donicę sprzed bramy zapier...i na tarpana wrzucić.Na szczęście na czas wyszedłem, zrobiłem raban, przedzwonili do Noska, pogadali pogadali i jak nie pyszne szybko odjechali. Jaja jak berety.Takie sztuki tylko za Opałka i KapoBolca 24 odchodziły.

      Usuń
  27. Mundek, a co z ciocią Krysią z DK? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuje jak pracowała, bo przed emeryturą jest objąta okresem ochronnym i nie mżzna jej wywalić..Tak kiedyś mówił Felini..Więcej nie wiem, bo nasza ostrołęcka Alfa i Omega Rozumów Wszelakich nie odbiera ode mnie telefonów. Silnie obrażona.Od Grzybkowej podobno jeszcze odbiera - ode mnie nie.Dlatego info mam trochę opóźnione, bo z innego źródła. Ale nie powiem jakiego bo wywali chłopaka na zbitą mordę.A tego nie chce.

      Usuń
    2. Co ty Mundek chrzanisz? jakie przed emeryturą? Z tego co pisałeś ty i ta niedomyta złodziejka, to w tym DK za króla Opałka I Wyżartego było tyle przekrętów, że prokurator jedną nogą stał od raz po wyborach a Omega Rozumów Wszelakich miał tylko wydać prokuratorowi komendę a teraz pier....icie, ze przed emeryturą objeta okresem ochronnym? Złodziei i oszustów można wywalić dyscyplinarnie!!! Chyba, że oszustami byliście tylko WY. To znaczy Ty i ta twoja ogrodowa pomagierka???

      Usuń
  28. Ależ to wszystko prawda!!! Ty myślisz, że ja chcę zadka Kryski bronić? Dla mnie ona taka sama jak ten co był przed nią - cichociemny filozof.Nigdy w oczy nie patrzył, jak z kimś rozmawiał.Cały czas o tym pisze, ze felowna Omega Rozumów Wszelakich ma wyjątkową okazję oddać parę spraw prokuraturze.Napieram,żądam i wymagam.To wiesz co zrobił??? Przestał moje telefony odbierać! Grzyb mówi że jego odbiera a moich nie, bo mu nie przeszkadza sztukować, Widać nadal czeka na obiecany ochłap. A mnie to lata 200/h. Dopóki nie szanuje swoich - nie uszanuje własnej matki. A TAKICH - należy tępić.On myśli, że ja czy inni oszukani będą się do niego po prośbie w kolejce ustawiali i jak papieża w obrączkę felusiową całowali. Paszoł w buraki On nie odda żadnej sprawy prokuraturze. Zapomnij o tym. tam mnie potrzeba. Ja bym wiedział jak Opała i Cieczke wsadzić. Ten nic nie zrobi.Czuje sie jak szejk w haremie i jest szczęśliwy. Reszta - się nie liczy..

    OdpowiedzUsuń
  29. zapomnialej jak pisales ze poprzednik tyle spraw sadowych zalozył i wszystkie przegrał a pozniej odszkodowania trzeba było wyplacac?Chcesz to powtorzyć?W tych sprawach trzeba sie kierować rozumem nie nienawiscią.

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomyśl nim zabierzesz głos. My tu mówimy o aferach wydatkowanych pieniędzy /vide przedstawiane na forach sufitowe rachunki/. NIE O BEZROZUMNYM WYWALANIU URZĘDNIKÓW.Poza tym Feliniaka prawo przy wywalaniu nadprogramowych nie obowiązuje tak ściśle jak Opała. Teraz w ramach Planu Naprawczego może likwidować co chce,zasłaniając sie dobrem gminy. Opałek nie mógł, bo gmina nie była padnięta i trakcie Planu Naprawczego i dwa zamiast prawnika zatrudnił stolarza. To wszystko jasne,

    OdpowiedzUsuń
  31. macie racje to był cieśla nie prawnik. Zawsze coś pod nosem mruczał i trudno go zrozumieć.Przez niego Opel umoczył w sądach z urzędnikami, których po głupiemu wyrzucał.Siedziałam na końcu sali to docierało do mnie tylko jego be,eemmmee, eee,bebe.

    OdpowiedzUsuń
  32. piszesz ze moze ROBIĆ co CHCE ,ZASŁANIAJĄC sie dobrem gminy,ale przeciez to nie o to nam chodzilo,glosując na niego aby robił co chcial tylko zzeby normalnosc wrociła,mamy dosc tego robienia co sie chce.

    OdpowiedzUsuń
  33. Złego słowa użyłem. To teraz to samo -ale inaczej! " W majestacie obowiązującego prawa przy Planie Naprawczym nowy gospodarz może REGULOWAĆ pracownikami - według zasad - które przyniosą wymierne efekty poprawy tragicznej sytuacji gminy".To robi każdy właścicel firmy, gdy spada mu produkcja i zatrudnia kiedy ona wzrasta. Gdy gmina kuleje,to nie trzeba zatrudniać,a oszczednościowo etaty likwidować.OCZYWIŚCIE likwidować etaty z powodów czysto ekonomicznych. Bo urzędników polityków, powinien wywalać na zbity ... w każdej chwili. Teraz wiesz, dlaczego na Zachodzie Związki Zawodowe nie mają takiego przebicia jak u nas. Związki, to obciążenie dla firmy, One są po to, by paru lewusów trzepało kasę wypracowaną przez resztę załogi.Dlatego, albo urzędnik zajmuje się robotą urzędniczą z pożytkiem dla nas wszystkich albo idzie w politykę ale wtedy wara od politykierstwa w urzędzie. Proste?? Urzędnik ma być apolityczny. Do tego od lat się dąży.To tyle.

    OdpowiedzUsuń
  34. A on zamiast zwalniać w Urzędzie to przyjął do pracy zwolniona przez opla Grazie malutką, ot i oszczędności

    OdpowiedzUsuń
  35. Właśnie. Nie będę tego komentował, bo znam tą dziewczynę. Natomiast, ten ruch potwierdza to co mówię. On robi niekontrolowane ruchy. Mota się jak to w przeręblu. Zatrudnić Grażynę powinien wtedy jak zrobi się miejsce np. w Opiece Tam i tak nie ma co dzielić - przynajmniej na razie.Jednym mówi o oszczędnościach a pod bokiem zatrudnia i głupa pali.Tego nie da się pogodzić. Obserwujący jego działania widzą, że co innego mówi a co innego robi. Dlatego popłynie.

    OdpowiedzUsuń
  36. tu masz rację

    OdpowiedzUsuń
  37. Co do Sienkiewicza to ostatnie słowa dla ciebie mundi to będą WPOWIEDZIANE NA ULICY CICHEJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, niekoniecznie, niekoniecznie. Może być tak, że będzie to Warszawska w Piszu.ważne aby mówca nie był lichy. Narka.

      Usuń
  38. No to teraz gminą rządzi nie cieśla, a prawnik, wobec tego burmistrz może ze stoickim spokojem zwolnić wszystkich niepotrzebnych głąbów i zredukować zatrudnienie w urzędzie do tego co zostawił Gryciuk , czyli do 24-urzędników.

    OdpowiedzUsuń
  39. Szczerze mówiąc, nie wiem jaki to prawnik, nie znam człowieka ale z opowieści Grzybka wynika, że wygląda na bystrzaka Aha. Praktyki miał w sądach i kancelariach - nie w stolarni, a to dużo.Ale Felin nie zwolni nikogo, ale zatrudnić- jak tu podają - może.Podeślij mu kuzynkę ok 190cmx 70kg albo wyższą. Inaczej nie sprawdzimy.Ale gust cholernik ma. To narka.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mundek ty jesteś na tyle inteligentny, że doskonale wiesz, że ten tak zwany PROGRAM NAPRAWCZY to tylko przykrywka BRYLANTYNOWEGO PIOTRUSIA coby nie robić NIC! Gdyby ten"WYKSZTAŁCONY" GAMOŃ nie podsunął do podpisania Opałkowi umorzenia podatków, toby miał w kasie prawie 3 miliony złotych. (TRZY MILIONY !!!!! )Miałby połowę na te zobowiązania, które pozostawił po sobie Gryciuk, plus te prawie pół miliona, które pozostawił w kasie Opalach, to by żył jak pączek w żelu. Po tym co zrobił Żelek - GAMOŃ to wyróżnienie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dlatego zgadzam się z twoimi ostatnimi spostrzeżeniami, że Felicjander jak i poprzednicy nie należeli do elity intelektualnej - cechującej ją błyskotliwością - i genialnym rozumem.Byli bardziej praktyczni. Wiedzieli, jakie cuda może zdziałać dyplom uczelni, jakiejkolwiek by nie był. Znali takie kariery ze swego otoczenia.Gdzie hasłem przewodnim było " Od zduna do dyrektora "albo " Najszybsza kariera od ryb magazyniera" Wiedzieli że w Ostrołęce geniuszy nie kształcą.ALE DYPLOM DAJĄ! Sprawa druga. Gdyby nawet, Felusiowy nie dał Oplowi tego cyrografu do podpisania, to i tak w okresie późniejszym tej kasy by nie widział. Zdzisiek KapoSieczka z Opałem o nią by zadbali i szybko w szwagrowskiej Wiciorni wydali. Nie ma zatem żadnej straty.Po co mamy potem przeklinać, ze wojewoda kaskę oddał a następny nawiedzony ją przejeb...Po co??? Pozdrawiam

      Usuń
    2. Opel absolwent prawa zna się na rzeczy. Dobrze wiedział co podpisuje. Udowodnił kolejny raz , że nie jest zbyt bystry. Kompletny laik jeśli zobaczyłby na dokumencie do podpisu 6 zer to dałby to pismo (każde pismo!!!!) do parafowania swojemu radcy prawnemu, który dostaje za to pieniądze podatników. Niezbyt bystry opel nigdy nie powinien pchać się na wyższe stanowiska i otaczać się miernymi ale wiernymi. To był tylko kolejny gwóźdź do jego politycznej trumny.

      Usuń
    3. To niby ten po nim to lepszy??? Dziś prawdy się nie dowiesz od kogo wyszła inicjatywa napisania tego umorzenia. Mam brzydkie podejrzenia że wcale nie od Opla. On nad tym urzędowo familijnym cyrkiem od początku nie panował. Myślę, że Felin podczas corocznego przeglądania wpływów z podatków doszedł do wniosku, że czas po latach sprawę Wood zamknąć I zamknął. Żaden z nich - ani Feliniak ani Opel nie wiedział - czym takie zamkniecie sprawy skutkuje. Inaczej, Felin z pisaniem pisma by się nie spieszył a Opałek z jego parafowaniem. Oczywiście,nie tłumaczy to Opałka. BO JAK SŁUSZNIE zauważyłeś od oceny pism miał prawnika. On powinien go ostrzec przed tak niefortunnym umorzeniem Jedyne miejsce gdzie Opel się sprawdził to stanowisko magazyniera w Rybołówstwie.Dziś można gdybać, co by było, gdyby tego pisma Feliniak Opałkowi na stół nie podrzucił !!!??? Ale najciekawsze jest to,że ten i ten praktykował na magazynie w Rybołówstwie. Jak widać "Rybołówstwo Kuźnią Kadr "

      Usuń
  41. ha ha,zostawił pół miliona w kasie ;)) zostawił 7 mln.długu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz rację, ten z 9:21 żartował.Opał oprócz smrodu i długu od wuja nie zostawił nic. No, może jeszcze szczątkową V Kolumnę u Felicjandera której ten nie zauważa albo tnie głupa i udaje że jej nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  43. Do tego z 29 marca 2015 09:21
    Hallo, hallo !
    Co Ty za bzdury piszesz ?
    Program naprawczy to koniecznosc dla Gminy i Felinskiego
    ( on nie zawinil tym dlugom!) i bylby koniecznoscia dla kazdego innego nastepcy Opalacha.
    Zostawcie te pomowienia o kobietach !!
    Nie macie sie czego czepiac to zasuwacie z grubej rury.
    Co drugi z Was rozwodnik i wyksztalcenie srednie, oj srednie...

    OdpowiedzUsuń
  44. Przekonaj o tym, ze on nie zawinił tego spod 09:21. Program Naprawczy jest dobry w pierwszej kolejności.dla Felińskiego. W normalnych warunkach, na okienku podawczym, takich pieniędzy jak ma teraz nie zobaczył by nigdy..Program Naprawczy, dobrze wprowadzony jest w Piszu.Przyszedł nowy burmistrz i od razu 28 osób poszło na trawę. Tu nie jest Program Naprawczy a program na przetrwanie nadprogramowych nierobów.Nikt z tu piszących - o pracujących u niego smukłych dziewojach - nic złego nie powiedział i nie powie. Ale dobrego - owszem! Ma facet wyjątkowo wysublimowany gust i należy go za to pochwalić. Wyciąganie dalej idących wniosków z jego upodobań, uważam za naganne i zupełnie nie potrzebne.Na koniec stare hasło" Nie matura lecz chęć szczera zrobi z ciebie oficera"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieprz Pleciugo byle nie zbyt długo,co Ty Mundi prymuchy się ochlałeś?

      Usuń
    2. Jeszcze nie Bucuniu, dopiero zamówiłem. Można zamawiać jaką się chce. Każesz zrobić na rodzynkach - robią na rodzynkach.Każesz sporządzić im likier na kościach - robią na kościach. Ja zamówiłem tłoczoną w Cieciorach na pigwie i imbirze. W Łasze znowuż, robią na suszonych śliwkach.Dobrze działa na nogi.Za litr tego "Wynalazku o Brzasku" becaltujesz 18zł. Widzisz drążku u mnie dowiesz się wszystkiego.Narka.

      Usuń
    3. Wolę spirt przypalany na skórce chleba z cukrem i nie musi być z Cieciorów.Trzymaj się Bącusiu.

      Usuń
  45. Skoro to spiryt - to nie prymucha. Prymucha to. samodział alias samogonka albo księzycówka. Wynika z tego, ze z prymuchą nie masz do czynienia, a wynalazkiem na spirycie.To cos podobnego, jak zalewanie spirytem suszonych sliwek. Powstaje niby śliwowica. Ale to nie to samo.Spirytu nikt nie produkuje w domu, bo to się nie opłaci, grozi wysadzeniem chałupy w powietrze. Zbyt lotna substancja jak na warunki domowe, gdzie najczęściej brakuje dobrej wentylacji. Wszystkie wypadki wysadzania mieszkań w blokach były spowodowane właśnie próbami uzyskania czystego spirytu.Ja zresztą spirytu nie lubię - bo pali mi śluzówki podpoliczkowe - i rozwala wątrobę. Jakby co, chlochnij lufę za mnie a jak mnie dowiozą - to ja dudnę za ciebie. No narka..

    OdpowiedzUsuń
  46. Oprócz Grazi to Felek przyjął do pracy też Annę K. obie zwolnione przez Opalacha. Z tego wynika że program naprawczy urzędu nie dotyczy

    OdpowiedzUsuń
  47. Nigdy nie było Programu Naprawczego jeno dla gminy, ciebie i mnie robionego.Od początku był Program Naprawczo Zbawczy Finansów Felego.Plan pociągnie ile może, napakuje kieszonki i będzie miał w zadku nasze bolączki.Nie będzie musiał do wujka Helmuta jako gastarbaiter jeździć.

    OdpowiedzUsuń
  48. No to teraz czekamy kiedy zatrudni tego co go z urzedu wyprowadzili w kajdankach i krupnikową złodziejkę???

    OdpowiedzUsuń
  49. Myślę że z tym pierwszym na to nie pójdzie.Nie jest bystrzak, ale wie jaki smród za tamtym się ciągnie. W drugiej sprawie,raczej też nie sądzę,choć jak wynika z jej wypowiedzi,Feliniak telefony od niej odbiera nawet w nocy. Ode mnie nie odbiera nawet w dzień.Tylko to u niej normalne.Jej telefony odbierają wszyscy. Od wojewody, Włodkowskiego,po obu starostów i wszystkich burmistrzów w powiecie.Aż jej zazdroszczę..Ma kobita plecy!!! Nie to co ja robaczek.To tymaczasem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko dlaczego z tyłu i z przodu ;-)

      Usuń
    2. Rozszerz. Co z tyłu a co z przodu? Nie chwytam..Dużo was dzisiaj i nie nadążam

      Usuń
  50. Byłem dzisiaj w Urzędzie i zobaczyłem śmigającą przez korytarz blondynę farbowaną. Zagaiłem znajomą urzędniczkę i dowiedziałem się, że to nowa sekretarz. Oj! Coś gust burgera się wypaczył. Coś blondyna na jędzowatą wygląda. Gdzie te czasy gdzie była nasza Irena. Wszyscy ją znali. Szkoda, że jakaś obca baba będzie się panoszyła

    OdpowiedzUsuń
  51. Wygląd o niczym nie świadczy. Ona w sprawach delikatnej natury może być lepsza od Irenki. Kto wie, kto wie.Natury kobiety nawet Pan Bóg nie potrafił do końca przejrzeć.Ona wcale nie taka obca.W piskim starostwie jakieś szlaki ma przetarte.A Burger ? Burger niech obrobi to co ma. Bo jeszcze w ORMO mu pójdzie!.

    OdpowiedzUsuń