piątek, 13 marca 2015

Garść prawdy.Kulisy batalii.

Nie od dziś wiadomo, że aby się czegoś dowiedzieć, należy wyjść z domu i oblecieć ze trzy sklepy. Tak, tak.Sprawdziłem.Choć po prawdzie, wystarczy obskoczyć Polo i Bierdonkę. No... może jeszcze.. zalecieć do fryzjerki. Tej koło biura Czerwonolicego Bogusia Spółdzielcy. Ona ma niusy z ostatniej chwili... W "Polo"dowiedziałem się, że z Felińskiego nic nie będzie bo się spali na urzędzie. A jego pobożne życzenia, które głosił, że wystarczy uszczelnić system płacenia podatków, a gmina podniesie się z nóg to.... kupa śmiechu. I proszę mi później nie wmawiać. że pisałem KOPA.. śmiechu!!! Jeden rachmistrz, taki po UWM publikujący u mnie od czasu do czasu, wyliczył, że aby nasza  gmina uniosła się z kolan tylko do pół przysiadu - to nasza ostrołęcka alfa i omega - podpierająca się amerykańskimi ekonomistami, musiała by dysponować wszystkimi podatkami z ostatnich siedmiu lat. Ba, i skumulować je w jeden. A tak się nie da! Przecież na co dzień żyć z czegoś też trzeba!? Co przedłuży agonię burmistrza Felińskiego? To, że nie wyłożył tej zimy nawet jednej czwartej tego, co na utrzymanie dróg rok wcześniej musiał wyłożyć Opalach. Może to jedyny pozytywny akcent w całej historii jego rządzenia - ale FAKT taki miał miejsce. A z faktami się nie dyskutuje. Ale cóż? Kampania wyborcza ma swoje prawa. Ja wiem co piszę. W niejedno popołudnie  z Greczką i Felinem przed wyborami się spotykałem. Cóż za energia w nas tkwiła !!  Wprost rozpierała! I ta atmosfera wszędzie panująca. Emanowało z nas ciepłem jak od czajnika z wodą gorącą! Potem czar prysnął. Światła przygasły.Z klatek zaczęły wychodzić upiory. Dorotea z klatki a Adaś Plażowicz ze swej wiejskiej chatki.Do dziś prawda skrzeczy i nie wiadomo, jaka była kolej rzeczy. Czy to Dorota maltretowała Adasia, czy może Adaś miał takę ochotę i tłukł jak mokre żyto Sieczkową Dorotę? Mówię Wam cyrk. Ale to nic. Wtedy pada pierwsze ogłoszenie. Opalach po pierwszej turze ma tak duże powodzenie - jak śledź w Boże Narodzenie. Feliński z kolei - cienki jak moja renta!Znowu pełna mobilizacja.Koniec końców stanęło, że czegoś w naszym działaniu zaczyna brakować i jak chce Felinio wygrać - musi zacząć kolędować. Zaczął od Roniego. Byłego dyrektora szkolnego. Potem zajrzał do Jatki a Leszka Marka zostawił na ostatki. Na spotkanie wspólnotowców w Wolce dojechał po telefonicznym zaproszeniu jej wodza. Po jego krótkiej wypowiedzi, wszyscy przekonani, że Felińskiego tylko przyłożyć do rany - akceptują kandydata.Znaczy to, że opowiadają się i biorą na siebie promowanie wśród swoich znajomych jego osoby jako.... "postaci godnej zaufania" Mój Boże! Gdyby mogli wtedy przewidzieć jego późniejsze numery!? Do dziś na okienku podawczym by siedział !!!. Tylko wiecie Państwo, kiedy ma się do wyboru albo dżumę  albo grypę  -to każdy wybierze grypę. Daje przynajmniej jakieś szanse wyleczenia. A już tak finalizując, odpowiadam na pytanie : - Czy i kiedy będzie nowa tablica i jaki na niej napis? OTÓŻ, będzie tam pisało, ze NASZA WOLA DZIŚ JEST TAKA WYWALAMY FELINIAKA. Na okienko podawcze! Ale to dopiero po weekendzie majowym. Bo cienko z kasą.Aha. Nie będzie odliczania dni - tylko tygodnie. Odliczanie dni jest bardzo pracochłonne i zabiera wiele czasu. O ile chcą Państwo mieć swoją tablice szybciej, proszę ją zasponsorować.Ten apel kieruję - szczególnie do obalonego dworu króla Opałka I - któremu bardziej jak mnie, powinno zależeć na wywaleniu na zbitą...obecnego apologety. Pozdrawiam.

95 komentarzy:

  1. Mundek, co Ty w ogole wyprawiasz? Tak zes sie uwzial na Felinskiego (za to, ze Wam stolkow nie dal), ze dzisiaj znowu bys opalachowych przydupasow wzial ,aby tylko ich wykorzystac ,i Twoj cel z Twoimi protegowanymi osiagnac ?Jakiez to obrzydliwe!
    To o co Ci caly czas w tej "Twojej walce " chodzilo ? O te stolki !!
    Nie o dobro gminy.Ty oceniasz dzialalnosc Felinskiego, nie z perspektywy czasu, nie za to co robi, tylko byles juz kontra zaraz, jak tylko urzad objal i Wam etacikow nie dal.
    Ja Ci kiedys juz pisalem, ze co niektore osoby nie maja nic do szukania ani na stanowiskach urzedniczych, ani na jakis innych, w jednostkach podrzednych. Sa poprostu ludzie, ze powinni sie dac na spokoj z proba robienia jakiejs kariery, bo z " przyczyn obiektywnych " sie do tego nie kwalifikuja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czegoś się do mnie przypaskudził? Jakich stołków? Wal się! Ja jego stołek mam daleko w ....dobra.. w kufrze.On się nie wstydzi trzymać opalich przydupasów a ja mam się wstydzić wykorzystać ich w celu odwrotnym,przeciwko niemu? Gdzie ty do kurw..nędzy żyjesz? Jemu wszystko wolno a mnie NIC??? To z jakich to przyczyn obiektywnych nadaje się Wysmrodek,Zawal, Wagnerek,Cwalinia i Małżyk w ZUKu? Skoro dla Małżyka Zawal to wspaniały pracownik, niech go zostawi a w ramach oszczędności sam odejdzie. Jakim prawem opalachowcy dalej u koryta siedzą??? Jakim pytam? Ci ludzie nie powinni tu mieć nic do szukania a mają i dobrze się trzymają. Zacznij myśleć do cholery. Jak równasz to przy samej...bez wyjatków.Bądź uczciwy wobec siebie i pozostałych.Nie ma miejsca dla paru jatkoli,ronkoli czy gryciukoli - TYM BARDZIEJ NIE MA dla opalasznego badziewia.Tak to trudno zrozumieć? Jak oszczędzamy to na wszystkich bez wyjątku.Nie epatuj japy dobrem gminy bo Ty akurat, żeś dla niej gówno zrobił a przeciwnie- jedyną twoja zasługą było usadowienie swojej damy - właśnie przy Felusiu. To Tobie wolno a innym nie? Słów brak.

      Usuń
  2. A ja uważam, że Pan Edmund ma racje. Tu nie chodzi, że się uwziął, tu chodzi o wypełnianie obietnic przedwyborczych, tu chodzi też o pracę. Czy burmistrz Feliński wypełni obietnice? Wydaje się na dzień dzisiejszy, że nie. Bo cóż do tej pory zrobił? Jak w Urzędzie pracowało ponad 40 pracowników tak pracuje a niektórym to się w głowach poprzewracało jak jego byłym koleżankom z podatków. One myślą, że razem z nim rządzą. Kasę poobcinał najsłabszym a sobie nie a z kolei panu Małżowi to nawet dołożył. Ponoć to taki program naprawczy. W zuku pań w biurze jest sztuk 8 czyżby nie z dużo? Na ulicach syf. Bezrobotni dalej są bezrobotnymi bo interwencyjnych robót nie ma. I ten program naprawczy - rozumiem, że teraz przez 2 lata pan burmistrz będzie tylko rządził i nic nie robił bo jest program naprawczy a więc kasy na nic nie ma i nic nie możemy robić tylko czekać na cud. Pozdrawiam Panie Edmundzie i szanuje Pana realistyczne wizje i przekonania

    OdpowiedzUsuń
  3. jak widzę, jedynie na tym blogu można trochę sarkastycznego realizmu doświadczyć.Grzybowska milczy,nie chce się Żelkowi tuż przed przydziałem lokalu narażać.Został nam Mundzio, który nic chce, bo oprócz zdrowia z grubsza ma wszystko.Zdrowia Mundziula!!!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale Grzybkowej trudno się dziwić.Ma paskudny charakter i lepkie łapy - tylko ile do groma - po tym lokalnym świecie ma się tułać?Wyjdzie na to, że w ten czy inny sposób ale jednak coś ugra. A ja? Jak zwykle będę robił... za Białego Murzyna.Ale może Ten Nad Nami to doceni.

      Usuń
  4. Pogadajmy jutro. Idę na polsatowski dziennik. Szkoda że nie mam kanału Republika podobno luxio kanał i ostra jazda. Odwrotnośc tego co w Tefałenie Durszlaka jeba...Dobra cześć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo! Brawo! Brawvismo! Kurwa mac! Dobrze pisze! Redukcja do minimum do minimalnej! Jestem zaaaaaaaa! Jak oszczędności to jechać po zbędnych........Brawo raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Można posłuchać w Internecie. Oto link: http://radio.telewizjarepublika.pl/flash.html
    Szczególnie polecam audycję "Kulisy manipulacji".
    Pozdrawiam pana Edmunda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wejdę bo tam faktycznie świetne teksty lecą.I można posłuchać drugiej strony a nie tego co Michno - Tefałeniarze serwują ogłupianym ludziom.

      Usuń
  7. do tego z 16,35.dobrze,Pomich robi,że dowala psim synom.Ty pewnie o braciszka z zuku się martwisz,co za Opala miał super a za Felka jeszcze lepiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On mnie zna ale o mnie u Felusia nie upomni. Rodzina to rodzina.Ale ja im przypomnę.

      Usuń
  8. Za felka ma jeszcze lepiej,ta jego nieoficjalna rzadzi kierownkiem i krecą lody jak sie tylko da.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj mi więcej szczegółów odnośnie tego "nieoficjalna rządzi kierownikiem" Kto to jest ta NIEOFICJALNA? CZYJA?To Druga Dama Felka czy Małża?Możesz podać w skrócie, np. Wiolette B - Felin,bo nie bardzo wiem o kogo chodzi.

      Usuń
  9. nie tu na forum

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczym nie ryzykujesz. Kompletnie niczym. Skróty nie podlegają roszczeniom prawnym dlatego publikatory podają ich dziennie tysiące i nie ponoszą z tego tytułu odpowiedzialności. Ale, jak chcesz. Możesz wysłać maila,albo napisać na kartce i zostawić choćby na pojemniku na śmieci. Ważne abym otrzymał, bo to mnie zainteresowało, podobnie jak kanaliza do Gierada.Ale o tym trochę później.

      Usuń
  10. Mundek ty jestes dupa a nie polityk, czy tez rozgrywajacy dziennikarz , pewne ustalenia to sie robi na pismie przed poparciem danej osoby w drugiej turze a tak to teraz felini z czystym sumieniem moze wam powiedzieć goncie sie palanty na szczaw i co mu zrobicie? Słowo przeciw słowu, ja na jego miejscu to bym puscił plotkę ze to wy go na kolanach ze łzami w oczach bez żadnych warunkow wstepnych prosiliscie zeby przyjął wasze poparcie

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację że żaden ze mnie polityk. U nas w mojej ocenie to prawdziwych polityków na miarę lokalnych samorządowców było trzech.Jatkowska,Łukaszenka Zdun ks.Gołębiarz i Czerwonolicy Boguś z Zielonej.Tyle lat siedzieć w samorządzie i wszystkie fuchy zaliczyć tylko oni potrafili.Feliniak przy nich to rekrut i nim przejdzie szkolenie to go już nie będzie. Co on może? Tyle samo co ty. W nocnik! Mieszkańcy doskonale wiedzą czym Felin pachnie. Co to za facio z jajami, który za wjazdowe 16zł ochroniarzy na giełdzie przez trzy lata kiwał? Tak robi kmiot po ostrołęckiej wszechnicy a nie gościu z jajami.On już nic nie może. To jego początek końca.A będzie coraz gorzej.Widzisz co piszą. Nie zrobi porządku z tą 40 - dziestką w urzędzie padnie na dziób jak kawka. Na razie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mundek trochę klasy,wal w niego ale z jakas klasa,bo zaraz zaczniesz pisac ze ktoregos wieczora nóg nie umył albo ze ma skarpetke dzurawą.Mam nadzieje ze mnie zrozumiałeś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty nie rozumiesz. Odbierasz moją wypowiedź bez finezji, na sucho, bez zgłębiana materii.Tobie trzeba wyłożyć jak ruskiemu na granicy. Oszukiwanie na grosze świadczy o złej woli i jego prostactwie.Zatem idąc dalej,można też wyciągnąć wniosek,że skoro taki klient wali parę lat w rogi Ochronę w Ciechanowie to - DLACZEGO MA NIE WALIĆ NAS??? Prościej tego ująć nie mogłem.Zrobili to inni, nazywając go fircykiem w obcisłym gajerku i w mokasynach. Ot, co.Wspomniałeś o klasie.Klasę mam zarezerwowana dla tych z klasą. Takich tu paru jest, ale oni nie chcą się w tym lokalnym gównie babrać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. wydaje mi sie ze to Ty ten ruski na granicy

    OdpowiedzUsuń
  15. To dla zgody.Ja ten ruski na granicy -Ty Białorus pracujący na czarno u Felka w piwnicy.

    OdpowiedzUsuń
  16. no,tak moze byc ;)) dla zgody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Felo Żelek od Trzech Dam powinien brać z nas przykład.Zgoda buduje a niezgoda wykopuje.On o tym chyba nie wie.Narka.

      Usuń
    2. wykopuje tylko ze to jak ten kij,a jak ciebie wykopie?

      Usuń
    3. Nie rób z siebie pośmiewiska. Nowy tu jesteś? Bo takie bzdury piszesz - musisz być nowy.Zatem informuję ciebie, ze on może mi soli nasypać! Bo na mnie nie ma, nie miał i mieć nie będzie żadnego przełożenia. Mogę robić i pisać co chcę i kiedy chcę.Dlatego może mi dmuchnąć.Skoro już to wiesz to nie pisz więcej głupot. Owszem, mógłby na mnie wpływać- gdybym mu w jakiś sposób podlegał - jak np. Wagner, Zawal, Malżyk czy Cwalinia. Wtedy - tak - mógłby mnie wyślizgać. Dlatego powtórzę raz jeszcze - on może mi tylko nasypać.Mówiąc oględnie.Ale ja - jego tronu prędzej czy później pozbawić mogę.Oczywiście nie sam,bo tu chętnych do dobrania mu się do... jest dużo,dużo więcej. Można w nich przebierać jak w ulęgałkach. Poczynając od Łukaszenki, po Zbyszka, Krzyska, Zdziśka,Lidzi, Mnie i Irenki.To już wiesz wszystko.

      Usuń
    4. no tak tylko rzecz w tym ze te kilka osob ma sie nijak do ogolu.

      Usuń
    5. Już o tym pisałem. To zaczyna mnie męczyć.Podałem tu kilka nazwisk jakie przyszły mi do głowy.Ludzi siedzących w lokalnej polityce i mogących odegrać wiodącą rolę w wywałce Felińskiego.Takich niezadowolonych z jego działań są setki.To ci od Ronka,Gryca czy Jatki, którzy oddali na niego głosy. Dziś twierdzą,że się na nim zawiedli.Ba, weź pod uwagę choćby bezrobotnych, którzy za Opalacha jakąś szansę na robotę dostawali i w cyklu ciągłym te 20-30 osób pracowało. Za Feliniaka stoi TRZECH z łopatami - w tym opalachowy przydupas - Kapsel. TO WSZYSTKO !!!.To za co mają go chwalić??? Za to, że w gminie jak zastał 40 urzędasów - tak nadal pracuje 40 - a wsród nich opalaszne wrzutki ??? To ma być Plan Naprawczy? To plan na przetrwanie i kieszeni przez następne cztery lata napychanie.Tu w żadne wyciągnięcie gminy z biedy nikt nie wierzy. To działania maskowane.O czym tu zresztą rozmawiamy! Pozdrawiam.

      Usuń
    6. widzisz,mnie tez męczy brak ligiki w Twoim mysleniu,po pierwsze,te osoby są niezadowolone ale tak naprawde z czego?a no z tego ze nie moga felim sterowac,ot i cala przyczyna niezadowolenia.co do kapsla,nie wiem ale to jest chyba program plus 50 wiec to program urzedu pracy a wiec co?feli powinien go pogonic bo ktos go nie lubi?tak czy owak jest to siła robocza oplacana przez urzad pracy,to moze ma jezdzic do orzysza?

      Usuń
    7. Posłuchaj ostatni raz. Albo dyskutujemy o faktach - albo wcale. Na przekonywanie ciebie że Wisły kijem nie zawrócisz nie mam czasu. Po pierwsze.Ci co chcieli nim sterować dostali niezłe fuchy i bez Feliniaka. Teraz zabiegają jedynie o to, by Feliniak zachował się przyzwoicie w stosunku do tych, którzy mu w osiągnięciu koryta szczególnie pomogli.Dwa.Odpowiadaj na pytania - nie motaj! Dlaczego, wiedząc, że całe zło jest w przroście zatrudnienia, Feliniak dalej utrzymuje całą 40 - tkę urzędasów? Jaki to do kur..nędzy Plan Naprawczy??? Dlaczego w padniętym ZUKu pracuje nadal z Małżem dziewięciu urzędasów, mimo,że w zupełności przy jego bankructwie wystarczyło by czterech? Dlaczego, szef Opieki Społecznej w Mikołajkach zarabia 4 200 a w naszym zbankrutowanym cyrku jego odpowiednik ma ok.7 000zł? Dlaczego pracują wrzutki Opalacha a nie dzieci osób, które przyczyniły się do upadku poprzedniego układu? Na to odpowiadaj a nie zalatujesz od zadka rozmywając temat. Chcesz coś do myślenia? Zadam ci proste pytanie. Kto pomógł Felinskiemu bardziej, Wagner czy Mundek Pomichowski? Tym się zajmij i nie mieszaj. Wtedy szybciej znajdziemy drogę do kompromisu.

      Usuń
  17. Czerwonolicy to stary PRON -owiec doświadczony komuch.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale zmyślak niesamowity. Oni w parze z Łukaszekną by nawet Breżniewa przekręcili.Wszyscy wiedzą, że Czerwonolicy to PZPR i PRONowiec a dla członków spółdzielni - wzór cnót wszelakich - Bogo Bogo Salonowiec. I co powiesz?

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jestem z dworu Opałka !.
    Ile ???.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nieważne skąd przychodzisz. Ważny wspólny cel..Koszt całościowy to 440zł z monitoringiem.Bez 240. Byłaby takiej wielkości jak poprzednia. Zmianę tygodni będę robił w ramach czynu społecznego ale za zasilanie kamer - choć wspomniane 200 - wziąć muszę.. Ważne to, że lepiej się poczuję.Poprzednia tablica spowodowała że ciśnienie "wróciło" mi prawie do normy a Opalach już nie "wrócił". O to w tym chodzi.Konto w BS Ruciane . Wystarczy powiedzieć w kasie moje nazwisko i podać w tytule wpłaty - TABLICA i mnie postem o tym wspomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  21. to uczciwe postawienie sprawy.U nas trudno byłoby znaleźć drugą osobę, która by się nie bała powiesić takiej tablicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkim to pasi, nie wszystkim.Ten niżej widzi w tym coś nie przyzwoitego. ALE KIEDY CHCE JEGO PYSIA zamiast bannera powiesić - też go nie chce pokazać.Już nie wiem jak za wami nadążyć?

      Usuń
  22. Do prawdy, nas nie znajdziesz drugiego takiego, który robiłby z siebie totalnego /........./ wieszając na płocie podobne idiotyzmy..!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobra, zrezygnuje z tablicy na korzyść zdjęcia twojej daunowskiej japy. Tej z przymrużonymi oczyma! W porzo? Ale chyba na to nie pójdziesz? Nie chcesz sobie obciachu narobić! Rozumiem - rozgrzeszam

    OdpowiedzUsuń
  24. A co do prac interwencyjnych i tych trzech muszkieterów Rasimowicza Robaszkiewicza i znanego nam strażaka kapsla Rasimowicz jest teściem kapsla a Robaszkiewicz też rodzina czyli feli nie wie kogo przyjmuje do pracy a inni nie mają co do garnka włozyc w zuku podobno jest 8 stanowisk w biurze to śmiechu warte proszę se policzyć kazda z nich zarabia minimum 3.5 tysiąca do tego zusy prosty rachunek w dodatku strazak sam tak nadaje na felka i borysówna ze to przez nich nie może siedzieć w strazy nic dobrego się nie zapowiada w tej gminie nie daje szans utrzymania się na stanowisku burmistrza przez cztery lata oj nie nie nie

    OdpowiedzUsuń
  25. dość trafnie to oceniłeś.Trochę bez przekonania bez zaangażowania, ale to tym bardziej ma swoją wartość.Oceniasz to na chłodno.Co do tych czterech lat to faktycznie nie przetrwa. Słyszałem o próbie ostrzeżenia lokalnych banków przed pożyczaniem gminie pieniędzy, bo będą nie do wyekzekwowania. Podpisać się miało, czy już podpisało trzy osoby związane z bankami w sposób pośredni. Na razie to finfo na zasadzie mówił wujek cioci a ciocia stryjkowi. Ale coś się szykuje. Prywatna inicjatywa uważa,że dopóki gmina jest tak potężnie zadłużona - następne pożyczki doprowadzą ją do całkowitej zapaści.Czas pieniędzy szukać nie w bankach a we własnych szeregach redukując etaty w pierwszej kolejności.A wypłaty dostosować do wydolności gminy a nie do nazwiska i długości kieszeni urzędnika.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

  26. odpowiem ze mundek.ale co z tego wynika?z tego co pamietam bardziej chodzilo ci o obalenie tamtych.poieralas gryca ale jak gryc poniosl falstart to poparles felnikaka,chodzilo ci tylko o obalenie poprzednika a nie o feliniaka,przyznasz?

    OdpowiedzUsuń
  27. Dokładnie tak. O to samo chodziło ludziom Ronka,Jatki i Gryca - nie tylko MNIE OSOBISCIE. Feliński od początku był stawiany podczas rozmów w moim domu jako para z Grycem i o tym wiedział. Nie dopuszczałem myśli i nie zgadzałem się, żeby Gryciulek wystartował sam.Tak, masz rację. Zależało mi na wywaleniu poprzedniego układu i to było moim celem. Chciałem żeby było normalnie i każdemu wedle zasług.To co zobaczyłem po wyborze Felego, mną wstrząsneło. Nie mogę zrozumieć jego ruchów, bo są nieskoordynowane i pozbawione logiki.Wracając do twojego pierwszego zdania,że " Mundek bardziej jak Wagner i co z tego wynika" Choćby to,że skoro nie było dla mnie miejsca przy Felinie - to tym bardziej nie powinno być - dla Wagnera. Albo dla Zawala, albo Wysmrodka.To proste jak drut.A do felusiowego pustaka nie dotarło.To jest dla mnie nie do przyjęcia. Nie , że mnie przy nim nie ma. TYLKO TO że przy nim są ci - co być nie powinni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. A mnie się wydaje, że Panu Edmundowi chodziło o zupełnie coś innego niz tu piszesz wyżej. On chciał normalnej władzy, której dobro mieszkańców jest na pierwszym miejscu. Gdzie bycie burmistrzem to służba gminie i jej mieszkańcom. A cóż to znaczy? Ano innym dać, sobie ująć. Pomóc potrzebującym, biednym a prawie wszyscy tu tacy jesteśmy. Minęło 100 dni a ja niczego takiego nie zauważyłem i tak samo Pan Edmund. U nas liczą się układy pod każdą postacią i przy ostatnim i obecnym burmistrzu. Myślałem, że ten chociaż tak jak zapewniał w kampanii nie będzie taki jak poprzednik. Czyżbym się pomylił?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwiej byłoby nam wszystko znieść, gdyby ruchy Felińskiego były bardziej zdecydowane a mniej pozorowane.Z informacji uzyskanych od radcy prawnego wynika,że Feliński podczas tzw. Programu Naprawczego może zwalniać jak chce i kogo chce, aby efekt jego działań przyniósł gminie wymierne efekty oszczędnościowe. Innymi słowy,nawet Sąd inaczej rozpatruje roszczenia zwolnionych z pracy na zasadzie redukcji podczas Panu Naprawczego a inaczej jak takiego planu w gminie nie ma. Jest to zatem JEDYNY moment, że burmistrz może zwalniać niepotrzebne nadwyżki bez ponoszenia konsekwencji korzystająć właśnie z PROGRAMU NAPRAWCZEGO! A tu co??? Prawie wszyscy jak pracowali tak pracują.Szok.

      Usuń
  29. no troche masz racji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie po wyjaśnieniu sobie pewnych rzeczy każdy do tego dochodzi i przyznaje mi rację.Ostatnio starszy facet Mirek R. w Polo.Dla niego to jest też niezrozumiałe,choć jego kandydatem był Ronek.Zapewne nie zawsze mam rację,ale akurat ta sytuacja jest tak jasna, że tu nie trzeba być filozofem by odpowiednie wnioski wyciągnąć.Liczę na Małża przewodniczącego, że nie pozwoli się Feliniakowi wziąć pod trepy, bo to jedyna droga do wyhamowania jego zapędów. Musi znać swoje miejsce w szeregu. Pozdrawiam.

      Usuń
  30. Autor: Anonimowy , blog: "Bez Fikcji" Ruciane-Nida, 15 marca 2015 13:14

    od red := Bącusiu, popłynąłeś na homo.perwersa do swoich. Tam się obnażaj i upokarzaj. Mnie to krępuje.

    OdpowiedzUsuń
  31. panu edmundowilo chodzilo o dobro mieszkancow?a wiec reasumujmy,pan mundi chcial zając miejsce wagnera,czy to jest dobro mieszkancow?pan mundi chce zwalniac ludzi,tylko za to ze znaja sie z poprzednim to jest dobro mieszkancow?pan mundi chce sterowac burmistrzem,to dla dobra mieszkancow?

    OdpowiedzUsuń
  32. ty dobrem mieszkańców sobie japy nie wycieraj! Zrób dla tego miasta tyle co ja wystawiając siebie i nazwisko na razy a potem gardłuj,OK? Dopóki jesteś cichoociemny glut to siedź spokojnie.Ciesz się z życia.Tobie by pasiło jak by mundi całe życie za was kołtunów się wystawiał a sam gówno z tego miał.Był by tylko chłopcem do bicia albo porządków robienia a Feliniak, 40 urzędasów, oplochołota i Wagneruś do kasiurki dojenia.Wiesz,podjedź z kopułką do Kościuszkiewiczowej z Pisza.Mam podejrzenia, że masz NRZM to taki Nierozpoznany Rak Zlasowanego Mózgu.A .jak zdążysz, to napisz mi,dlaczego nikt na świecie niczego nie zrobił za darmo! Chyba że w kibelek.Nawet ty obuszek, za dobrze wykonaną pracę oczekujesz nagrody.!Nie mógłbyś z raz dla mieszkańców w czynie społecznym czterech ulic zamieść??? To narka..

    OdpowiedzUsuń
  33. i ma Pan Mundek spokój.To jedynie rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  34. a co ty mundi zrobiles dobrego dla tego miasta?podaj tylko cos rozsadnego a nie to ze kogos wywaliles,bo tak naprawde to wyborcy wywali.

    OdpowiedzUsuń
  35. Glutom nie powtarzam, a normalni wiedzą.A cóż rozsądnego zrobiłem?Ot, choćby porządnych ludzi od przygłupa wybawiłem i od razu gluta w kibel puściłem. narka..

    OdpowiedzUsuń
  36. Posłuchaj dyszelku. Ostatni raz. Kukiełko nie dostał tego OŚRODKA ZDROWIA do zamieszkania a do pacjentów przyjmowania. Z czasem się tam wprowadził i zaczął go remontować,bo chciał jak lord Coks egzystować.ALE, MLONIKU, o czym także nie wiesz, gmina o remontowanie wcale go nie prosiła. Więc bez jej zgody nie powinien tego robić. A robił to dlatego, że wiedział, że prędzej czy później - od dwóch gminnych przygłupów twojego typu - OŚRODEK łyknie. Inwestując podwyższał umyślnie wartość lokalu, bo w razie gdyby go chcieli z niego wyrzucić zażądał by zwrotu poniesionych nakładów.. Na zwrot gminy stać by nie było i w ten sposób lokal został by nadal w jego rękach.Po drugie! A Skoro było takie prawo, że za 13 tysiaków można było kupować całe rancza, to po cholerę przyjeżdżały do naszego niewinnego Kukiełki trzy Telewizje? Z kolei, jeżeli w Polsce prawo zezwalało na sprzedaż rancz z domami po po 13 500 to musiało być i takie, które zezwalało same działki sprzedawać po 73 000. Gdyby było inaczej to wpadli by z kamerami nie do Waldusia na ranczo a na mundkową posesję.Chwytasz??? Po co zatem się pieklisz barłogo??? Aha. Podaj na koniec działkę usytuowaną 50m ode mnie która kosztowała 200 000zł. Jak nie podasz to ci się pasówka w twój intrygancki,ormowski ryj należy!!! za judzenie. Bo ja wiem, że działka obok mnie poszła Maksymowi za 94 000zł.Ba, w dodatku ,została zakupiona pięć lat później od mojej..Uwzględniając inflację, jak by na sprawę nie patrzeć,zapłaciłem wtedy wedle stawek obowiązujących w tamtym czasie.Temat zamykamy.Idę wiosenne porządki robić. Z tobą anonimową KUPĄ GÓWNA już zrobiłem Cześć.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale o co.chodzi z tym Kuklem, bo nie wiem do kogo pijesz i o co? Czy coś przegapiłem?

    OdpowiedzUsuń
  38. Do nikogo nie piję a proponuje temu AN który tu mi zarzuca że za grosze działkę kupiłem, by porównał kasę jaką wyłożył Walduś Kukiełko za całe ranczo łącznie z domem/13 500/ a jaką ja za gołą ziemię/73 000/.Potem przypiął mi,że nie startowałem w przetargu.Nie wie, że nie musiałem, gdyż 10 lat wcześniej - jako długoletni dzierżawca - tą ziemią dysponowałem..Ale niech tam. Mnie proponował zakup drogą przetargu ale Waldusiowi Ośrodka Zdrowia już nie.Itd. itd.Mnie zarzuca że zapłacilem za gołą ziemie TYLKO 73 000zl a to mało, ale jak Walduś zapłacił za całe ranczo z domem JEDYNIE 13 500zł - to dużo. To nie do opisania.Dlatego kilka osób zaproponowało mi bym temat z "niedorozwojami" raz na zawsze zamknął. Ja ufny w swej naiwności w ich dobre intencje próbuję się tłumaczyć, że nie mam garba.Tu zdaniem intnautów - robię błąd. Takie sprawy trzeba ciąć przy samym zadku i przechodzić nad tym do porządku dziennego,w przekonaniu że tacy ludzie też żyć muszą.

    OdpowiedzUsuń
  39. winy innych nie usprawiedliwiają twoich win.

    OdpowiedzUsuń
  40. To nie wytykaj moich win nie widząc za płotem - przewał.W okresie swego całego życia zrobiłem złych uczynków tak mało, że przez Czyścieć przejdę w pierwszej kolejności..Za dużo w życiu zdrowia i pieniędzy za pomoc innym straciłem, by w piekle się odnaleźćDzis taki facio to rodzynek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Pomiechowski, ty jesteś jak RODZYNEK-stary rozwodnik, pomarszczony jak rodzynek ;-)

      Usuń
  41. Posłuchaj.Nie każdy może tą gminę tak doić jak ty. Lepiej siedź spokojnie, bo jak ci się znowu do dupy dobiorę - tylko mocnej - wtedy stracisz wszystko! Nowych ząbków już sobie za moje podatki nie wstawisz.Przywaruj i korzystaj z tego że felusiowy Cymbał dał ci dozgonną fuchę,przez co sam padnie na ryj i to niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziwie sie ,dlaczego jeszcze do tej pory Żelinowy Felo nie zaskarzyl Cie za te pomowienia , grozby i wyswiska ?

    OdpowiedzUsuń
  43. Z tego samego powodu może mi nadmuchać co ty, król Opał Pierwszy, Kapota Zdzisiek 24, Plantator Krzysiek i kupa innych gminnych złodziei.Już cztery lata te odzywki z sądem tu wrzucasz że obrzydło to czytać.Tak dobrze im radzisz a TE NASZE BĘCKI twoje sądowe rady w kiszce mają !?Wiesz czemu miernoto? Bo Sądy karzą złodziei a nie porządnych ludzi.ALE TY ZRÓB MI SPRAWĘ Mloniku Sabelwoniku!!! Od czterech lat czekam kiedy ryj wystawisz a ci go wreszcie przytnę.Pierwsze kroki już zrobiłem, aż się zdziwisz barani podrobie! Innym doradzasz a sam mordkę w piach? Takiś kozak szpenio kaszankowiec? Już do Sądu!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja bym na sali sądowej nie wytrzymał nawet 15 minut z takim /............... /, zwłaszcza, że sąd CZUBKÓW i tak nie ukarze.
    Mikołaj Terlecki

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie mogłeś tak razu wyrzutku?Tyle lat pyskowałeś,mieszałeś,innych podpuszczałeś i na koniec z Sądami przystopowałeś.Na takich "genital-manów" jak ty jest prosty sposób.Nie dyskutować a od razu w obuch lutować! Albo na Bacutil na karmę oddawać.No, to sobie co nieco wyjaśniliśmy.Reszta twoich wpisów idzie w kibel.Ale tego ci chyba mówić nie muszę. nasuwa się samo.Zapewne na tyle rozgarnięty jesteś.To koniec.Marian Tamburyn

    OdpowiedzUsuń
  46. Muni, słyszałem, ze Stasiu wspominał na mszy, że żegna się z Rucianem. To zapewne też twoja zasługa?

    OdpowiedzUsuń
  47. Od sprawy Czyżyka nie darzyliśmy się sympatia to prawda.Od 8 lat nie do zachodził do mnie po kolędzie, co też jest prawdą. A zaczęło się w 2007 kiedy na kolędzie zapytał : - co ja chcę od Czyżyka i czemu go tak w gazetach nękam?Wtedy mu powiedziałem, że dla niego Czyżyk może być nawet bohaterem narodowym // wcześniej wiedziałem, że dał mu kasę na kilka okien w kościele// lecz dla mnie to paskudnie mściwy i nie dobry człowiek..Jakby poraził go prąd!!! To ja stąd wychodzę, rzekł, i więcej się u mnie nie pokazał.Chcesz- masz. Takie są fakty. A czy to ci pasi - to mi wisi- jak podwiązka na podudziu cioci Krysi. Zresztą,kto by wam tak uczciwie się tłumaczył jak ja??? Kto, robaczki??? Jego odejście, nie ma ze mną żadnego związku. Bardziej z powszechnie krążącymi opiniami, ze cechują go niektóre męskie słabostki. Ja od tej strony go nie znam, więc wypowiadać się nie będę. Pozdrówko...

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja tylko tak w skrócie że Pomichowski miał racje co do redaktorki krupnik ,lepkie ręce ,to jest osoba o której mało wiecie człowiek nieufny fałszywy jak ./............. .../ lesie jesienną porą pisze na wszystkich ale o sobie nic zlego nie da powiedzieć to ja przypomnę jak straciła prawa jazdy alkohol brała darmo z portfela pieniążki pożyczała bez właściciela wiedzy a teraz dupę liże burmistrzowi i prosi o stanowisko pamiętajmy ze była też na wakacjach zapewnionych przez nasze państwo i jest KARANA KARANA KARANA KARANA KARANA

    OdpowiedzUsuń
  49. Hola, hola, ma mało,bo mało, ale też cechy pozytywne. Dwie.Po pierwsze - lojalność gry w zespole.Jak się za kimś opowie - gra z nim do końca.Jak robi karmnik dla wróbla czy sprząta - to tez nie leci po łebkach. Robi to dokładnie.Z pozostałymi rzeczami faktycznie trochę gorzej, to prawda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mundek, czego ty ją tłumaczysz, przecież to maniakalna złodziejka jest! Okradła cię raz to okradnie i drugi, ja bym takiej do domu nie wpuścił! A skoro tak dobrze ją znasz to powinieneś wiedzieć, że Stasia przypadłości to nie tylko męskie słabości ;-)

      Usuń
    2. Powiem ci coś przekornie. Nie okradnie bo się zabezpieczam. Dwa,na razie ten stan rzeczy toleruje, bo nie mam rozwiązania zapasowego. Dotychczas miałem, teraz nie mam ale będę miał od czerwca.Nie wiem o czym mówisz mając na uwadze Stasia. Podrzuć garść info bo nie łapie, świadczy to o tym,że mne nie interesował w żadnym względzie. On nie wchodził mi w drogę a ja jemu. Pozdrawiam.

      Usuń
  50. Ha ,ha, ha!!! A rozbita rodzina i dziecko z żonatym starszym facetem to też zapewne dowód lojalności, bo przecież nie miłości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie zrozumiałeś mnie a od razu napier.. z grubej rury. Hamuj deko. JA MAM na myśli lojalność w działaniu, np. w wyborach, nagonce medialnej, itd. Jeżeli, /to tylko przykład/zdecydowała się grać przeciwko KapoboloOpałkom to grala do końca, mimo razów jakie od nich dostawała. /sprawy sądowe/ Szła do przodu jak burza. W pozostałych nie polemizuje bo masz rację.

    OdpowiedzUsuń
  52. Czubuniu, ja nie prokurator czy policjant że ma się mnie bać.On ma czuć, ze wyżej sraczki nie podskoczy! Poniał? I tak popłynie.Czekaj pączusiu, bo mam dla was niespodziankę graficzną i rewelki lbędą..Wolno z plackiem,wolniutko.Tak za nim obstajesz bo o swoją sraczkę się obawiasz? Prawda? Skopiemy i tobie - przy okazji.Za dużo tu nasmarowałeś i ciebie skróciłem, ale widać że galoty ci latają, bo nie wiesz jak twój guru się zachowa.To dobrze. O to mi chodzi.A Opal Pierwszy nic mi nie da bo jest politycznie skończony tak samo jak skończy niebawem twój Brylant w ptysiowym gajerku.Ale to dopiero jak zakupi jeszcze jedną zamiatarkę ulic. A tych od zamiatania wyśle na wysyp!!! Następnego dnia będzie wyskakiwał oknem z urzędu i darł do tych co ich tam wysłał.Razem z nimi będzie puszki zbierał.Wtedy dopiero zobaczysz jaja. Narka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Panie Mundek, ale dałeś na 100-dniówke Felicjanowi, że aż strach. On się na szczęście Twojego potrząsania szabelką nie przestraszył. Dowód – cytat z tego bloga „Podaj mi więcej szczegółów odnośnie tego "nieoficjalna rządzi kierownikiem" Kto to jest ta NIEOFICJALNA? CZYJA? To Druga Dama Felka czy Małża? Ty nawet nie wiesz, że starszy małżowy skorupiaczek jest swej babie wierny jak pies! (no chyba, że o innym ślimaczku mowa) I jak się donosiciel w majty sfajdolił to go wspierasz, aby nie drżał jak ten liść na wietrze Więc wracając do zasadniczego tematu, nic na Żelka nie masz i mieć nie będziesz. Bo i tu znowu Twoje słowa.Wyjdzie na to,że Grzyb w ten czy inny sposób ale jednak coś ugra.
      Waliłeś wiele lat w Czyżyka, bo Ci Małże donosili. Waliłeś na Opałka bo Ci Leśka wyautował, a teraz na Brylanta. Tylko on wiedział, że Ty najwyżej na tym blogu możesz mu nawrzucać, bo z tym się liczył.Ciebie nikt nie lubi i nie traktuje poważnie, Rób tak dalej to wróci Opalach i znowu ci grzywne przysadzi.

      Usuń
  53. Fajnie zmoderowane. Mam na myśli ostatnie zdanie. Mogłeś to napisać od siebie. A tak wiem, że wypaczasz wypowiedzi. Ale spoko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostosowałem się do ciebie z tym " NIKT ciebie nie lubi i poważnie.."Gdybyś rozumiał znaczenia wyrazu NIKT - byś głupot nie pisał. Nikt to 100% ogółu.A tylu wrogów choćbym o nich usilnie się starał, nie jestem w stanie sobie zjednać.Ale spoko. Ważne abyś ty był zadowolony.To mi przypomina były DWÓR gdzie jeden z giermków używał słów " ludzie mówią".Sam klepał a ludzi brał sobie na świadków. Ale jest wesoło narka.

      Usuń
  54. Mundek w miescie wszyscy mówia, że to ty wysyłałes kapówki na Stasia

    OdpowiedzUsuń
  55. Ty, ja wysyłałem na Byczego Bydlaka a na Stasia wysyłał Zdzisiek Kapobolo 24. Popatrz w sprawie Byczego, Kuria ełcka wody w usta nabrała - przez te Dęby Papieskie - które razem z biskupem ełckim Byczy sadził. Nawet tam się zabezpieczył.Przez to trudno go było na zbity ryj pod Gołdap stąd wykiprować.Ale i to nie pomogło!!! Bo jak ten smród w Polskę poszedł to Kurianci przywarowali i z jego obrony zrezygnowali.Ale jeżeli to mówią " te wszyscy "- to już dobrze.A co mówią o Feliniaku?Nie mówią, że Feliniakowi pożyczek już nie dadzą, bo Mundy napisał do Krajowej Rady Banków Polskich by mu więcej kasy nie dawali, bo to pójdzie w szambo, czy na razie nie mówią?

    OdpowiedzUsuń
  56. Muniu napisz coś jeszcze do siebie i skomentuj, to takie śmieszne jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Dobra, tylko nie teraz bo dopiero co wróciłem z Ciechanowa i mam zaległości ale jutro coś do siebie napiszę i sobie odpowiem, będziesz zadowolony? Będzie jak na waszym www.druga.strona.perwersji.odsłona.pl.Napisz tylko czy jesteś już po terapii - czy dalej zastrzyki w dekiel dostajesz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  58. Muni, ale powiedz: ten z 10,01 (w podpisie Edmund A. Pomichowski), który odpowiada Panu tymi słowy:"No to Panie Mundek, ale dałeś na 100-dniówke Felicjanowi," to na pewno nie jest Pan tylko ktoś inny, kto się podszył pod Pana???W

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam masz rację. To poszło z moim nazwiskiem ale było anonima.Po moderacji nie wstawiłem dalej anonimowy a Pomichowski i tak poszło. Za dużo mam zajęć i się gubię.Po stylu to był raczej tekst jakiegoś skorupiaka. Przecież ja zwrotów pochwalnych na Feliniaka nie śpiewam a tu takie wtrąty są. Kto mnie zna - wie że nic chwalebnego o nim bym nie napisał. Przynajmniej na rzazie Pozdrawiam.

      Usuń
  59. Kiedy ten show ma być? Tak obiecywałes. Już wiosna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki show? To będzie normalna przyzwoita wyliczanka błędów i słabości obecnego. Tak. Słabości też! A tak w ogóle,to ruszcie zadki, bo rola waszej tarczy mi brzydnie.Czas najwyższy wyjść zza moich pleców i anonimów. Walnąć pięścią w urzędowy stół Felego pytając : - co tu się dzieje do kur...nędzy kolego? Mało, żeś się w życiu nachapał? Pozdro.

      Usuń
  60. A skąd to zdziwienie? Wpuściłem ciebie umyślnie, może ten ktoś się odezwie.Ty myślisz że ja mam czas jak wy na Obesrancu albo na homoperwersie sami ze sobą nadawać? Nie wiem nawet jak to wasze pedalskie bździdło wygląda.Mam problem innej natury. Przymierzam się do nowej inwestycji bo ten rok to koniec z parkingami a ty mi dupę zawracasz. Niech pisze - kto chce i pod kogo chce - ważne aby obecnego pierdzigrzmota stąd wywalił i mojego nazwiska nie przekręcał.Reszta się nie liczy..Cześć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mundek, ja to wszystko rozumiem. Ale, jestem przekonany, ze jak ktoś pisze do siebie udając jednocześnie przed sobą kogoś innego to musi być mocno pierdolnięty!!!

      Usuń
    2. W moim przypadku to nie wchodzi w grę, bo jak twierdzi większość tu piszących, JA JESTEM wyjątkowo łatwo rozpoznawalny po stylu, używaniu niektórych zwrotów, rymu,spacji,przecinków i - NAJWAŻNIEJSZE - sympatii politycznych. To mnie zdradza.Ja nie mam takiego obycia z komputerem jak młode wilczki którzy kompa maja w małym palcu.Dlatego nie przypadkiem jest, że moje wypowiedzi są cytowane na wszystkich blogach jakie są związane z ogólnie pojętą gminą Ruciane Nida.Zawsze ci mówiłem, ze choćbym się zesr...to nie dałbym rady nagonić sam 400 000 w trzy lata. Są statystyki niech sobie każdy wejdzie i poczyta.Mnie bardziej bawi to,kiedy leżę np. na wewnętrznym a pielęgniarka na nocnym dyżurze mówi :- Mundek już z tobą rozmawiają.Tu też mnie czytają, bo kojarzą z gazet. Ostatecznie znają mnie od lat. Ale to nieważne. Myślę, ze może nowa strona będzie bardziej dla mnie przystępna a dla czytelnika ofertowo bogatsza. Coś na kształt Obsertka.

      Usuń
  61. No to teraz jasne dlaczego sam doniosłeś do nadzoru na ścierwa z Dworu.

    OdpowiedzUsuń
  62. Może być? Nie zaczynaj od upy strony...albo paszoł won na www.homoperwersa. Trzymaj umiar. Bo takimi słowami mnie obrażasz.Jak to zrobisz raz jeszcze będziesz wycięty przy samej kiszce na zawsze.. narka.

    OdpowiedzUsuń
  63. pisales do bankow oj sorki przykapowales/jak kapo 24? wstyd.

    OdpowiedzUsuń
  64. `Wstyd to przed wyborami kaszanką z wysypiska kurpiów paść i z .upy spaść!Ja natomiast ratuje 13 234 000 polskich biznesmenów przed pożyczaniem ich zasobów pieniężnych jakie trzymają w bankach. By potem nie było, ze bank powie, że nie może kasy zwrócić, bo pożyczył Felusiowemu a ten nie ma z czego oddać.O, nie. Nie pożyczać bankrutowi dopóki w gminie porządku nie zrobi. narka.

    OdpowiedzUsuń
  65. no tak,zapomnialem ze ty taki robin hood ,czuwasz na bankami jak rosati,ale jak bys to nie nazwal to i tak to i sranie w swoje gniazdo,ale to dla ciebie nie wazne,wazne abys sie mscil.

    OdpowiedzUsuń
  66. ja czuwam nad swoimi "pieniędzami" i tysięcy porzadnych ludzi i nie chcę by przez nawiedzonego bawiadamka byli rolowani.Masz rację - tak długo będę się mścił - dopóki w tym ruciańskim PGRze nie będzie normalnie A ci co zdrowiem za mlona zapłacili znowu na piedestał wrócili.Jak zajdzie potrzeba to do Lucyfera napiszę a sprawiedliwości musi się stać zadość.Rzygam jak te oplowe szczątki u jego boku widzę.Rzygam, rozumiesz... dalej jak widzę.. to ja kurw...walczyłem by te oplowe scierwa u jego boku ogladać???Nie pasuje ci to na Obesranca ale to już...Ja do ciebie nie wchodzę ty nie wchodz tu ..Tyś mnie na kant potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  67. wiesz,oby mieszkancy nie powizli cie jak jagnę z chłopow na wozie z obornikiem poza gminę

    OdpowiedzUsuń
  68. następny sobie mordę "mieszkańcami" wyciera i za nich mówi.Niedługo twoje "mieszańce a nie mieszkańcy" będą spod Jagny ten obornik wpieprzać.Przypomnisz sobie cieciu co mówiłem ale będzie za późno.Sam się za pęto kaszanki Jolce sprzedałeś to myślisz że wszyscy tak robią, niemoto? To przez ciebie ten cyrk tutaj mamy..Schowa ryj za anonima i odważny.

    OdpowiedzUsuń
  69. Miało być o Żelu, a tu atakują Mundka. Czegoś nie rozumiem!

    OdpowiedzUsuń
  70. Lubię to. To mobilizuje. Jest nowy tekst. Pisz już pod tamrym. Pozdro.

    OdpowiedzUsuń