sobota, 28 lutego 2015

Anonimowe od-głosy.Częśc druga

Mundziu zaglądnij do Grzybkowej są rachunki podobniez nielegalne. Mówią że jej Dymczykowa wyniosła z zemsty na Noskowej. Szewczyki chcą jej sprawę zalożyć że je podała nielegalnie i są podrobione. Ludzie mówią że nie można pokazywac tych rachunków bo sa objęte tajemnicą.


  Odpowiedź albo usuń





    1. Wiesz, rozmawiamy z sobą od kilku tygodni poprawnie,więc niech tak zostanie. Ale....ale..... cisną mi się na usta przekleństwa, kiedy słyszę, czego ode mnie oczekujesz.!. Ja miałbym bronić rachunków podpisywanych przez Steckę i Opalacha? Rachunków które pogrzebały gminę, w tym moje coroczne zobowiązania dla niej, na sumę 7 000zł i są wypadkową dzisiejszej biedy??? TYCH LUDZI, co twierdzą - że te rachunki muszą być objęte tajemnicą - wiesz gdzie trzymam, prawda?To nie ludzie! To przygłupy. Cały ten "złodziejsko opalaszny dwór", który nie chciał, by te kwity ujrzały światło dzienne.Czy ty wiesz, że ja na zarobki rzecznika Szczały Loczka by ich poznać czekałem 4 lata? Lump okradał mnie w majestacie sieczkoopalasznego prawa a ja nie mogłem nic zrobić??? Czy wiesz, że ja u Gryca zapierd.. za 600zł a ten kutafon za to samo kasował 6 000zł? I mimo tak ewidentnej  przewały - ich dworskie kible blogowe - nawet się o tym nie zająknęły ??? I ty mnie na krupnikowego Grzyba napuszczasz? Grzyb to drobny złodziejaszek i smakosz, ale jemu też się czasami udaje - coś mądrego napisać. I do dupy wam dobrać. A dopóki robi dobrą robotę - ma tu czytelników. Aha, podaj mi nazwisko i adres , to te podrobione faktury - kiedy policyjnie zweryfikujemy - wyślę ci do wglądu. A do sądu sam się zgłoszę. Na świadka ! Dopiero tam z oplostecykami zatańcuję. Róbcie sprawę jak najszybciej.W porzo? Wtedy będzie jatka i tematow do pisania!

129 komentarzy:

  1. ten z 21,07 nielegal to jest cały wyzuty z moralności dworek.Złodziej na złodzieju siedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To między innymi dlatego złożyli protest, że nie chcą, żeby Anka Kruniczanka ulicę przed Viciornią sprzatała, Boją że, nagra oplowskich przydupasów jak fanty na koszt gminy z niej wynoszą.

      Usuń
  2. Ty pokazałeś swoje tancerskie umiejętności sądzie z Kowalską ze sromotnikową pijaczką i będzie zamiatać ulicę przed Viciornią..

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu masz rację.Dałem tak do wiwatu że twoja Kowalska się rozpłakała. Powiedziałem min. że to nie twoja Kowalska rządzi w szkole a Zdzisiek Sieczka. Wtedy ona w ryk. Potem jeszcze dołożyłem....Jak zobaczyła, że szala przechyla się na korzyść Grzyba, to od razu - aby moje zeznanie osłabić - powołała czerwonego palacza Hotelownika - żeby to co ja zeznałem trochę rozmył. Fajnie było. A Grzyb przegrała, bo się w sądzie nie wstawiała.Dlatego pójdę i teraz z własnej woli, żeby te opale baranie flaki znowu wkurwić.A Grzyb pod Viciornia nie będzie sprzątać, bo Dratwewki złożyli protest, że tam nie chcą jej widzieć. Wiesz czemu? Żeby nie robiła zdjęć i nie kamerowała jak wasze oploprzydupasy zakupy na koszt gminy wynoszą.Boicie sie scierwa ankldzi smakoszki, boicie! Narka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autor: Anonimowy , blog: "Bez Fikcji" Ruciane-Nida, 28 lutego 2015 09:59
      od red. anonimus skierowany do PGR Cieciory dopilnować warchlaków schorowanej maciory. Plumka

      Usuń
    2. Autor: Anonimowy , blog: "Bez Fikcji" Ruciane-Nida, 28 lutego 2015 10:07
      od red.anonimus skierowany do PGR Cieloszki, bo wymaga specjalnego traktowania.Najlepiej go dudnąć kłonicą w dynię - z samego rana.Plumka

      Usuń
  4. Autor: Anonimowy , blog: "Bez Fikcji" Ruciane-Nida, 28 lutego 2015 09:57
    09;57
    od red.anonimus fajfus skierowany do Kartuz .Na kurs cerowania królowi Opałkowi Wyżartemu przetartych w kroku rajtuz.Plumka

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie Mundku, te ścierwa jak Pan ich łagodnie nazwał nie mieli za przysłowiowy grosz honoru, odrobiny przyzwoitości, wstydu a tylko całe pokłady głupoty chamstwa, pazerności. Kupować żarcie za nasze pieniądze dla całej rodziny,buty myśliwskie dla tego miękkiego penisa z łysą pałą. Ciekawe tylko gdzie załatwił sobie pracę, prawdopodobnie ma być dozorcą na terenie byłego ZPPiW bo umarzał im podatki a druga wersja że będzie portierem w hotelu za jeziorem także za umarzane podatki, bo z uszczelkami hyba już koniec, nie produkują. Grycek był na tyle mądry że wcześniej uzgodnił przyjęcie do roboty u drogowców w Mrągowie za prezent jaki zrobił drogowcom płacąc około 900 tyś, zł za słupy oświetleniowe wzdłuż budowanej ul. Dworcowej.Opel jeśli dostanie te fuchy to powinien być i tak zadowolony, bo taką kreaturę w normalnym społeczeństwie czkałby ostracyzm i banicja na tereny gdzie nikt go nie zna, ale to nie w Rucianem tu taka swołocz ma poparcie i podziw,jaki to zaradny. A może z Jolandą założą kancelarię prawno-księgową jako wybitni fachowcy.Panie Mundku niech się Pan nie przejmuje tymi hamskimi jak sądzę wpisami bo to piszą kanalie związani z poprzednią ekipą , bo przecież chyba coś się trochę ucieło z odejściem łysego głąba.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Edziu, pEdziu napisze nam pędzikiem. a cóż to się stało, z naszym Zbyszkiem Glac Pałą. Na Osiniaku go nie widać, czy naprawę się po klęsce leczy na kopułkę, bo tak we wsi gadają??

      Usuń
  6. Wiem, ze rok przed końcem kadencji w wyniku olbrzymiego napięcia w związku z jego oceną przez mieszkańców, jezdził z deklem do Pisza i brał silne leki uspokajające.Mówią, ze Feliniak też bierze, ale potwierdzenia od niego nie mam. Choć to możliwe.On na naszym rynku nie ma żadnego z mediów które było by mu przychylne.Opalach miał poparcie choćby we dworze, o który dbał, a Felowny nawet wśród swoich zdążył sobie wrogów narobić. Ale to dorosły człowiek, Niech robi co chce i patrzy końca.Aha, to było twoje ostatnie wejście tutaj ze złośliwym przekręcaniem mojego imienia.Zostanie ci www.homusiowaperwesja i www.obesraniec zarzyganiec.pl Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przenoszę się z całą rodziną, dworem i koleżkami homusiami na blog dla dworskich wypierdków :www.HOMUSIOWA.PERWERSJA.pl Koniec z wami pięknotami. Wracam do dworskiej rodziny !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Bogu. Powodzenia. Tam będziesz miał swoje towarzystwo, swój dwór i swój poziom. Tam wszystkie niedobre jeno wasz król Opal Pierwszy Wyżarty najlepszy.Tu piszą o wszystkich a tam nie ma takiej potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
  9. mundek,piszesz ze felek w śród swoich narobil sobie wrogow,masz na mysli siebie chyba,i nie pierdziel takich banialuków ze feliniak cos bierze,bo wydaje mi sie ze to ty raczej bierzesz ze zlosci ze nie mozesz kierowac felim.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jaja!!! Ja kierować? Tu lepsze rekiny były od kierowania nim i nie kierują, a głosami go wzmocniały. On się sam wykieruje za trzymanie opalachowych przydupasów, a nie zatrudnienie tych, których Opalach ma morde wywalił.U niego wszystko jest postawione na głowie.Zobaczysz jaką zrobi srającą minkę już niedługo.Te co by chcieli nim rządzić mu nie odpuszczą, bo zachował się po świńsku. I maja rację. Podać ci listę tych co mu nie odpuszcza? Dobra, na początek : Lidzia, Irenka, Łukaszenka,OpalI, Sieczka,Greczko,Ronek i te dziesiątki tych co piszą na jego temat na blogach. itd. Mnie wstaw dopiero na koniec drugiej dziesiątki jajcarzu.On mnie wisi i powiewa - niedługo zobaczysz. A z tym braniem, spytaj go, czy coś brał jak Opałek z Sieczką przenieśli go na okienko podawcze? Obiecujesz? To w porzo.Pozdrówko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd to MHm ??? Kogoś pominąłem?Dobra dopiszę jeszcze Grzybka, męża Drugiej Damy i młodego z portu.Jak się okazuje, tez miał rację jak mnie przestrzegał

    OdpowiedzUsuń
  12. widzisz,tych ktorych wymieniles to mikron procentu mieszkancow tej gminy,a wiec te pare osob moze sobie cmoknąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz własnie dlatego nie lubię z takimi obuchami polemizować. Dopiero pisałeś, że tylko ja chcę Felusiem sterować! Teraz odkręcasz kota ogonem, że to mikron procentu.chce nim sterować! Czy twój poj..y łeb zacznie mniej konfabulować a rzeczywistość realnie przyjmować? Choćby te 20 na trzydzieści komentarzy przeciwnych Feliniakowi, to nie żaden mikron a 40% z zamieszczonych? Czy mam ciebie odesłać na Obesranca? Nie lubię tego chowania łba w piach jak struś, a wystawiana do góry..upy.U ciebie podobnie.

      Usuń
  13. a czy widzisz rozniece w slowie bierze a brał?bo wyzej napisales ze biewrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak widzę. Tak jak widzę w słowie - r o z n i e c e - a różnica.Bo tak napisałeś.

      Usuń
  14. Tańcowały dwa PEDAŁY jeden duży pacan Zbyszek a drugi śmierdzący Zdzisiek Kapota mały.

    OdpowiedzUsuń
  15. ./....../.a te 20 komentarzy to nie znaczy ze 20 osoba dwóch moze trzech osob.a co do odeslania na obesranca to zrob to a bedziesz tu sam pisal i sam sie czytal wtedy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wejdż mlonku na art. "Trochę statystyki" i zobacz ilu to pisze i kto tu wchodzi. Tylko już się zamknij i odejdź jak obiecaleś. Tym bardziej, że idę już na Polsatowskie Wiadmości.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie dziwie sie ze tamci tak cie tepili bo faktycznie jestes szczegolny przypadek,ty jak ten łukaszenka,jak nie ma kogos do wojaczki to nie moze zyc

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz dotknąłeś istoty problemu i masz rację.Należę do tych, którzy nie lubią marionetek robionych miękkim bolem i bez własnego zdania, Żyjacych na mój koszt.Robię to samo co dobra gospodyni.Przebieram ludzi, jak twoja matka na wiosnę stare kartofle. Widzi nadgniły,wyrzuca, by nie zarażał reszty dobrych. Reszta się nie psuje. To samo robię ja. Dotąd będę mógł,to będę wyrzucał tą zgniliznę, aż jej w koszu/gminie/ nie będzie.Dopóki nie zrozumiesz, że takimi ziemniakami psującymi resztę jest zostawiona Felusiowi V Kolumna Opałka..Gdy zrobi z nią porządek - usuwam się w cień.To powiedź, czy tak dużo wymagam?

    OdpowiedzUsuń
  19. aaa w tvn nie ogladasz?aa,to ty z mocherowych beretow jestes ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, bliżej mnie do moherowek jak do TVNa i jego guru platformerskiego Durszlaka jeb...powszechnego,co to, te kobity molestował i jak się dało to po kątach kopulował. Tylko tam takie wzorce do nasladowań podają

    OdpowiedzUsuń
  21. widzisz,roznica tylko w tym ze w domu mozesz sobie wyrzucic w gminie jetes za cienki bolek aby to zrobic.a co do molestowania,to jeszcze nawet sąd sie tym nie zająl,bo nie widomo czy to prawda a ty juz swoj sąd i wyrok wydales.

    OdpowiedzUsuń
  22. Znowu się z tobą zgadzam. Ja jestem za cienki żeby w gminie porządki robić, BO NIE JA OD NICH TAM JESTEM.Od tego jest tam Felusiowy i on te klocki ma dobrze ułożyć. Ja zacznę robić z nim porządki -oczywiście nie sam - bo sam to możesz tylko w kibel. Samemu nie jesteś w stanie nic zrobić, Dlatego ja np. z Byczym Karkiem, czy komendantem Policji wspierałem się adwokatem z Pisza, prof. Iwińskim, rodziną Małżów, "Polityką" i kilkoma właścicielami firm pozysku drewna. Teraz też tak będzie. Jak nie zacznie porządnych ludzi szanować a dawać schronienie opalaszkowym ścierwom.A w drugiej sprawie, tak nie ja jeden już wyrok wydałem i tak będzie. Tego co mają nagrane, nie podważy nawet taki szpenio dyskutant jak Ty. Narka.

    OdpowiedzUsuń
  23. A kogo to ma przyjąć Feluś do roboty, żeby Cię zadowolić? No kogo? Co to za as administracji samorządowej?

    I jeszcze jedno, to Małżyki na Byczego donosili do Ciebie, a nie do ministerstwa. Bo chwalą się, że to oni go załatwili....

    OdpowiedzUsuń
  24. Niech nie przyjmuje nikogo skoro nie ma etatów i pieniędzy,Tylko niech nie robi jaj i nie trzyma V Kolumny Opalacha.Żadnych Zawali, Wysmrodków, Cwalini w Opiece czy młodego Werenerka,który pisał w Bildszmacie ze w Wojnowie Opalach nowy most wybudował. Bo wtedy człowiek apopleksji dostaje jak to czyta..Skoro, np nie ma roboty dla Mundzia, Jatki, Gryca czy Anny K. to TYM BARDZIEJ nie może byćdla opalich pozostałości. A Małżyki niech siedzą spokojnie na dupci, bo jak wróci Byczy /dla nich nie daj Boże/ to Małżyki znowu przyjdą do mnie. Wtedy ja im przypomnę - co oni by sami zrobili. Że tylko w gatki. To tymczasem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mudi! Powoli "tajemnicę"ujawniasz.....no wezzzz.....uspokój się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeskakujewsz po tematach jak pchla z jednej strony kołnierza na drugą. Pomyśl trzy dni, o czym byś chciał pogadać i pogadamy. Nie skacz po łebkach tylko wyłóż co ci leży na wątrobie. Raz zawijasz o tym czego oczekuje, potem co mi nie pasuje.Mój czas w tym tygodniu jest bardzo napięty i z grzeczności o każdej porze dnia ci odpowiadam, Choć to mi nie pasuje. Doceń.Chciałeś znać moje zdanie - znasz. Zrób coś w tej materii i będziemy wszyscy zadowoleni.

      Usuń
  26. Autor: Anonimowy , blog: "Bez Fikcji" Ruciane-Nida, 3 marca 2015 08:29
    od red. przerzucony na www. "Obesraniec Zarzyganiec".pl /ewent.potem Bacutil Olecko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mundek, nie mialem ostatnio czasu i wypadlem z dyskusji.
    Przeczytalem pare komentarzy i naturalnie na nich Twoich odpowiedzi.Reasumujac jedno jest pewne: nie odstapiles od tego, zeby co niektorym dalej szukac fuchy czy to w urzedzie , czy w jednostkach podleglych.Nie da sie ukryc , ze Twoja ulubiona kandydatka na kazdy prawie urzad ( no tak, wprawdzie pisales, ze w urzedzie Jatki nie widzisz ale tak w podleglych jednostkach.....),czy inne stanowiska jest obecna Pani Jatkowska.
    Ty widziales ja juz i w MOPS-ie, i w Domu Kultury a i innych mozliwych stanowisk tez bys zapewne nie wykluczyl....
    " Tu lepsze rekiny byly od kierowania nim ( na mysli miales Felinskiego)
    i nim nie kieruja, i glosami go wzmacnialy"....
    To dlatego go (Felinskiego) " te rekiny "wzmacnialy, zeby nim kierowac ?????
    A kto te rekiny?
    A kto, Pani Jatkowska i rekin? I jeszcze straszysz ? Mundek, co z Toba jest ???Juz ktos Cie raz pytall: "chcesz dla burmistrza kreta wkrecic czy zawarles pakt z diablem?"
    Ja uwazam i jedno i drugie..
    Idz na blog Grzybowskiej i poczytaj sobie komentarze mieszkancow miasta na temat pani Jatkowskiej , bylej pierwszym sekretarzem urzedu, po tym , jak jej byly maz ja z urzedu wywalil.Jak "do niej z koperta, to wszystko szlo zalatwic".A co to oznacza, to wiesz .Jesli to jest prawda, to to jest korupcja! Prywatne korzysci zwiazane z wykonywaniem czynnosci urzedniczych.A i komentarze na Twoim blogo tez jej nie oszczedzily.
    Piszesz ciagle o tych opalachowych scierwach ( pragne jasno zaznaczyc , ze ja z tymi ludzmi nie mam nic do czynienia), ale zapominasz, ze obecna pani Jatkowska, to byla Pani Opalach, i z niektorych komentarzy mozna bylo wyczytac, ze "Pan Opalach wiele sie od zony nauczyl "i ze " Oboje rujnowali gmine".Ze" Pani Jatkowska jest nie lubiana osoba ", i ze, cyt " przez falszywe decyzje administracyjne doprowadzila do wielu szkod dla mieszkancow", i jak raz czytalem ,cyt" Gmina stracila przez nia milion zlotych "...
    To ta osoba jest rekinem? Ja uwarzam, ze jesli to wszystko jest prawda, co mieszkancy pisza, to wstyd dla Miasta Rucianego-Nidy, ze taka osoba w ogole kandydowala na burmistrza.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze mówiłem, że w urzędzie jej nie widzę, ale, jak zauważyłeś w innych jednostkach podległych można ją było wykorzystać.Czy ty uważasz że ona jest gorzej przygotowana od Noskowej z Domu Kultury, albo Cwalińskiej? Bo ja nie. Sprytnie wybierasz temat - ktory ci pasuje! Cudownie. Niby u Grzyba piszą negatywy o Jatkowskiej, ale nie podajesz, że takich jest 2 czy cztery GDY TYM CZASEM NA FELINA, NA JEDNEJ STRONIE 44.!!! Ale ty po tu jesteś! Mieszać, mieszać i jeszcze raz mieszać. Kiedy pytam, kto temu miastu się bardziej przysłużył - JA czy młody Wagner, wtedy nabierasz wody w japę i dajesz w długą. To mnie mierzi. Co byś nie pisał, to jako nieznana anonimowa jednostka niczego nie zmienisz. Po prostu się nie liczysz. Świat zmieniają ludzie z nazwiskiem, jakie by ono nie było. Pojmij do kur.....nędzy, że to nie młody Wagner mu koryto ułatwił a dziesiątki innych ludzi ze mną na czele. I to mnie się podziękowanie należało w pierwszej kolejności, a nie Zawalowi, Wysmrodkowi, Wagnerkowi.Bo oni byli za Opalacha po to - by ułatwić mu reelekcję a Felusia w dupę kopnąć.I co ????? Ano to, ŻE TE co go chcieli kopnąć u niego się ostali a Mundzio i reszta z ręką w nocniku zostali.Zrozum wreszcie,ze ja jego robotę pieprzę, ale niech nie karci nas tym, że trzyma to poopalaszną Kolumnę, bo to boli potrójnie.Albo.... może... faktycznie..... oddaj ty mi te 6 000zł, bo zdrowia nie dasz rady,a ja się zamknę na zawsze! Pasi? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mhm, pewnikiem nie odda.Mogli by z tych które po wielkim krzyku Cwalińskiej skubnęli

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja wróce do tematu Skorupiaków co to donosili na Byczego do Ciebie. Myślisz, że teraz im ktokolwiek zagrozi? Zaraz najmłodszy jeszcze prezesem spółdzielni zostanie, sam zobaczysz. Uważaj, jeszcze na Ciebie gdzieś doniosą.... hi hi hi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni nie donosili a wprowadzili mnie w temat, wiedząc, że z Byczym Karkiem zacząłem się mocować kiedy pisałem w "Faktach" naświetlając aferę z masztem telefonii komórkowej na Słowiańskiej. Chodziło o to, że maszt był gminy, ale że stał na terenie lasów, to Byczy Kasował za niego po 800dolarów miesięcznie. Gryciuk oddał sprawę do sądu i Byczemu kasa się ucięła.Wtedy Skorupiaki - jak ich nazywasz mówisz - zobaczyli, że mają we mnie zwolennika uwalenia Byczego i tak to się zaczęło.Znam młodego,na razie mam o nim dobre zdanie,ale co będzie zobaczymy.Małże niczego nie mogą być pewni. Bycze Karczysko w pewnym warsztacie samochodowym, opowiada za każdym razem, że za dwa lata tu wróci. Gdyby wrócił, mogło by być różnie.Może być nawet tak, że jak Małże będą lecieć "w głąba", to teraz stanę po stronie zreeaukowanego Byczego Karka, przyjmując, że ta banicja pod Olecko go czegoś nauczyła.Lubię ludzi solidnych. Dopóki takimi są to z nimi trzymam. Jak się wypną - wypinam się na nich. Dość w życiu wycierpiałem.Pozdrawiam.

      Usuń
  31. przepraszam miało być Panie Edmundzie. Jeszcze raz przepraszam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja odpowiedz na Twoj komentarz z 3 marca 2015, 09:09
    Pierwsze, szkoda ,ze nie wszysto wydrukowales ,co ja napisalem.
    Ale Mundek, bylby nie Mundek, gdyby zostawil przy racji innych. Zawsze musisz tak to sformuowac ( niektore rzeczy calkiem nie wydrukowac) ,zeby czytelnika prowadzic tokiem Twojego myslenia.
    Pierwsze, czy Ty redaktorem w urzedzie zostaniesz ( zamiast Wagnera) to decyduje burmistrz.Za Twoje stracone zdrowie, ja nic nie moge , tak jak Ty nie masz wplywu na moje.I mieszkancy tak samo.To byla Twoja decyzja i nikt Cie do tego nie namawial...
    Gdybym to wlasnie robil, to musialbym Ci dzisiaj te Twoje 6000 balonow zaplacic. A ze ja Cie nie namawialem, wiec Ci placic z mojej ciezkiej pracy nie bede! I o moje zdrowie tez musze sam dbac.

    OdpowiedzUsuń
  33. Właśnie, tylko że tacy jak ja działając popychają świat / lokalny ? / do przodu. Dedukując tak jak Ty, TO JA Wałęsy też nie prosiłem, żeby on u mnie w kraju solidarnościowe porządki wprowadzał. A ten wziął i wprowadził !! A Ci jeszcze za życia lotnisko jego imieniem nazwali !? To tak dla uporządkowania rzeczy. TYLKO CZEMU Z TYCH porządków każdy z Was teraz korzysta ?Tyle tytułem wstępu.Natomiast, przedrukowałem tylko pierwszy fragment twojej epistoły, bo zawarłeś tam wszystko co chciałeś.Dalej. Ja nie chce być redaktorem u nikogo. Chcę tylko ustanowienia hierarchii wartości wg. skali "każdemu wedle zasług" a tego u Feliniaka nie ma. A skoro, on w swojej sprawie zrobił niewiele, to niech chociaż uszanuje tych, kto za niego zrobili najwięcej. To wszystko! Ale dałeś próbkę całkiem przyzwoitej dyskusji. To cieszy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. ty niczym dla gminy sie nie zasluzyles,a to ze walczyłes z tamtymi to twoja prywatna wojenka była,ot i wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  35. Sam fakt, że ciebie i Opalacha dzieki takim jak ja nie ma to bardzo, bardzo dużo.. Przecież ty gówno za Opałka robiłeś, w ciepełku siedziałeś i judaszowe opale ciećki za darmo kasowałeś.A tu nagle.... WAŁA! Popłynął dworski przydupas a z nim Wojty Szczała. To mój sukces.

    OdpowiedzUsuń
  36. P.Mudi. Napisz Pan jasno.Co byś chciał w tej gminie? Kogo byś chciał w tej gminie. I tak po prawdzie to coś "ugrać" chcesz P. Mundi. Ale co? Tak dla Siebie...

    OdpowiedzUsuń
  37. Weź dłudopis i zapisz sobie na kartce. W razie czego za 10 lat mi wypomnisz. Pisz....1/Mundi nie chce żadnej fuchy.Osrał fuchy. CHCE TYLKO, żeby trójka opalaszczych przydupasow zostawionych w spadku dla Felego wyleciała na zbitą mordę, bo to krety, które od poczatku pracują nad wywałką jego. On nawet tego nie wie, bo zaślepiony Trzema Dlugonogimi Damami nie zaprząta sobie baniaka takimi sprawami. Niech wykipruje Wysmrodka, Zawala i Cwalinie i będziemy żyć jak w kinie.To wsio, idę w kimkę, bo wczoraj sześć razy się budziłem i jestem niewyspany jak dróżnik po dyżurze na magistrali w Koluszkach. Cześć

    OdpowiedzUsuń
  38. a myślę, że na tych Małżów to za dużo się wypinasz a może zupełnie na zapas. Ten najważnieszy ostatnio prawie karczemną awanturkę w urzędzie zrobił Felemu, że słowa nie dotrzymuje i nie zatrudnia Twojej protegowanej Ani zwolnionej za Opla. Więc, ja nie wiem, ale wydaje mi się, że wy gracie w jednej drużynie. Zresztą sam zapytaj Jacka.

    OdpowiedzUsuń
  39. To podniosłeś mnie na duchu i zapytam Małża na pewno. Bo Felusiowi się zdaje,ze on teraz Bóg i Car i będzie rolował każdego - kogo będzie chciał. Jacek musi mu uświadomić, że władza w gminie to on i rada a nie to co z samego rana Felusiowy gada..

    OdpowiedzUsuń
  40. Panie Mundku.,ten cwaniaczek z17,53 co twierdzi, że dla gminy się nie zasłużyłeś to ekipa byczego i opla. Ciekawe co on zrobił dla Rucianego ,szkoda że nie znamy jego nazwiska bo można by było ocenić jego ogromne zasługi. Tłumoków takich jak ww należy eliminować z życia publicznego wszystkimi dostępnymi metodami i niezależnie czy to prywatna wojenka czy też nie. Ważne ,że są ludzie którzy to dostrzegają i mają odwagę publicznie to napiętnować. Panie Mundku jak już wcześniej pisałem nie przejmować się takimi wpisami, piszą to ci co coś stracili po wywaleniu kołtunów.Nigdy nie mają prawa tu wracać.Pozdrowienia dla P. Mundka

    OdpowiedzUsuń
  41. na co się certolić z jakimś opalachowym śmierdzielem schowanym za anonimem. Tacy się własnego nazwiska wstydzą, ten z góry ma rację.

    OdpowiedzUsuń
  42. Mundek, ja pisze wprawdzie anonimowo ,ale ja mam tez swoje nazwisko.
    Pod anonimem stoi czlowiek i nie traktuj go jak przedmiot.
    Moim zdaniem , przeceniasz tych, co glosno i " kolektywnie" krzycza a nie doceniasz jednostek...ITobie dac kontre, tz zaraz nalezec do opalachowych smierdzieli, jak to ,co niektore bezmozgowe osobki, pisza. Dla nich nie ma alternatyw!

    OdpowiedzUsuń
  43. Tak, w sensie dosłownym i rzeczywistym nazwisko masz. ALE TU GO NIE MASZ !!! Tu wygłaszasz co chcesz i za to nie odpowiadasz.Jesteś nieznaną nikomu czarną dziurą, nie podlegającą ochronie prawnej TU formalnie nie istniejesz.DLATEGO, powinieneś szanować tych co piszą, głoszą, protestują pod nazwiskiem. Oni ryzykują najbardziej. Ja z kolei, nie mogę się przejmować śmieciołachem łachudrą, który mnie 6x dziennie nazywa śmierdzielem czy złodziejem.To dla mnie drągoglut na którego nie zwracam uwagi. On dla swojej rodziny, może jest człowiekiem ale dla mnie zawsze będzie kupą WIELKIEGO GÓWNA. Łapiesz różnicę? Tak więc, za anonimem przeważnie, piszę przeważnie nie stoi człowiek, a ktoś - kto ma coś do ukrycia. Stąd ta przepaść między anonimami a mną. Taka kupa gówna obrzuci kogoś błotem i nie ponosi odpowiedzialności. JA TAK. To nas różni.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz,tych dwuch ktorzy wyzej pisali ze to oplowy i nie ma odwagi sie podpisac to sami tez sie nie podpisali,ha ha.a co do ciebie mundi to ty jak piszesz u grzybowej to tez sie nie podpisujesz swoim nazwiskiem wiec o czym ty mowisz?

      Usuń
  44. Co niektorzy chcieliby jednych kretow w osobie Wysmrodka, Zawala i Cwaliny, ktorzy przeciwko Felinskiemu pracuja ( rzekomo ) wywalic ( to byloby dla mnie gdzies do zrozumienia, jesli tak jest), a w to miejsce innych kretow ( o ktorych sie juz pisalo ) Felinskiemu wpuscic?
    Gdzie tu jest logika?
    Ja podejrzewam, ze P.Malz niezle jest manipulowany i zamiast trzymac z Felinskim ( przyjmujac, ze ....itd...itd.

    OdpowiedzUsuń
  45. Po twoim tekście widać, ze TO Z CIEBIE najlepszy manipulant. Jacek Małż ma trzymać z Radą i ze swoim sumieniem a nie z Feliniakiem. Feliniak jest od wykonywania tego, co Małż z Radą mu nakaże. A jak na razie, rzadzi wszystkim Feliniak a nie Rada z Małżem. Racja jest po Małża stronie, że chce się odseparować od wpływów Feliniaka, Od tego jak najdalej, bo się obudzi z ręką w nocniku jak dziesiątki innych ludzi - łącznie ze mną, Wycisnął ich jak gąbki i zostawił na ulicy jak psie gówno. Panie Małż ,racja jest po pąńskiej stronie.Nie pozwól pan bawidamkowi się rolować.Tak trzymać

    OdpowiedzUsuń
  46. Tak, masz racje, Malz powinien miec swoje sumienie i miec swoje " ja".
    To Ci przeciez juz pisalem.I trzymac sie z dala od manipulantow.Co do zakresu jego obowiazkow, powinien sam wiedziec, co do nich nalezy, a nie Pan Mundek je mu przypomina i przeciwko burmistrzowi buntuje.
    Ja na Malza nie wplywam, za nim nie latam i go do czegos nie prowokuje..To nie moge byc manipulantem.Ty z tych , co winni robisz nie winnych , a z niewinnych manipulantow.Typowe Mundkowe.

    OdpowiedzUsuń
  47. Widać wyraźnie po tym jak bronisz Felusia, że albo należysz do jego rodziny alboś młody wiekiem i nie znasz się na ludziach. Odpowiedz na proste pytanie nurtujące dziesiątki ludzi. Dlaczego Felusiowy olał własny elektorat i pomocnych mu ludzi -w tym mnie - a trzyma opale gówna? Czy tak robi mądry człowiek czy dekiel? Potem wrócimy do dyskusji. Aha, ty na Małża nie wpływasz, ale piszesz " Małż powinien trzymać z Felińskim" TO CO TO JEST? Nie wpływanie? Mam się ja z wami. Małż ma go olać !!! Być PAN MAŁŻ i robić swoje. To wsio.

    OdpowiedzUsuń
  48. Pisalem " Malz powinien trzymac z Felinskim " , bo to Burmistrz Miasta (naturalnie z Rada Miasta przedewszystkim ) w ramach " wspolpracy " w urzedzie, a nie wdac sie w manipulacje z zewnatrz . To jest roznica ! Bo to do niczego dobrego nie prowadzi.
    Ja moze cos u Ciebie na Malza napisalem , ale ja " za nim nie latam," nie wydzwaniam, nie prowokuje do podjecia pewnych krokow " .i nie buntuije na burmistza. To sa pracownicy Urzedu Miasta i Gminy i niech nalezycie pracuja, moze wreszcie w dobrej atmosferze i tylko o to chodzi.
    A co Ty robisz Mundek?
    " Malz ma go olac"," robic swoje" (a najlepiej to, co mu ktos z zewnatrz dyktuje ), " Malz ma sie odseperowac od wplywow Feliniaka "itd
    Mundek, co Ty piszesz? Przeciez Felinski to Burmistrz.
    I zeby w tym Urzedzie wszystko gralo, musi byc wspolpraca !
    Ze Ty walczyles z poprzednikiem Felinskiego, to wiedza ludzie i tego Ci nikt nie wezmie.
    Ale jest niedorzeczne, jesli piszesz, ze Felinski wyciska Cie jak gabke.
    Podaj chociaz jeden przyklad tego,co by na to wskazywalo.
    A kto jest ta reszta, co ja jak gabke, Felinski wyciska ? Podaj nazwiska.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nic ci nie podam.Żadnych nazwisk. Weź do ręki członków Wspólnoty,
    która za nim głosy oddała i wystarczy. Raz podałem nazwiska. Tylko dwa, to ścierwa mordę nimi wycierały i robiły kobietom koło dupy przez miesiąc. A na Fecebooku aż furczało, że to moje protegowane. Feliniaka protegowane mogą być Moje - NIE! Mnie robota też się nie należy. Ale opalim gównom - TAK To burmistrz???To nieprzewidywalny facio! Wam podać nazwiska, to to samo co skazać ludzi na zagładę.Chcesz nazwisko, bierz i pisz. Edmund Pomichowski i zapytaj, co Brylantynka dla mnie zrobił? Czy chociaż podziękował? Jak tego nie zrobisz to nie poruszaj tematów których nie rozumiesz. To koniec tej jałowej dyskusji. Przekonaj tych na drugim blogu, coś, www.druga.strona.pedzio.perwersji.pl. Tam zobaczysz jak twoim Felusiem mordy wycierają. Ja przy nich jestem bardzo delikatny! On się wszędzie osrał.Przepraszam, za ten końcowy, nieco pejoratywny styl, ale ile mogę to tolerować???

    OdpowiedzUsuń
  50. Jakim prawem obraża Pan Bogu Ducha winnych ludzi. Jak można kogoś nazywać "opale gówno, wyżarte świnie itp" kim pan jest żeby tak obrażać ludzi. Niech pan spojrzy na siebie i dopiero ocenia innych. Dziwię się Panu Opalachowi i innym tu obrażanym że nie założyli panu sprawy, ja bym już dawno to zrobił.Jaka wina jest tych ludzi że pracują pod takim czy innym Burmistrzem. Czy koniecznie trzeba zwalniać ludzi tylko dlatego że pracowali pod skrzydełkami innych Burmistrzów. Niech się pan opamięta i zacznie pisać trochę innym językiem, mniej chamstwa poprosimy. Znam pana odpowiedź( jak mi się nie podoba to nie muszę tu wchodzić). Więcej kultury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakich Bogu ducha winnych ludzi?Ci o których mówię, jeżdzili ze spotkania wyborczego na spotkanie ze swoim wodzem i przyklepywali złodziejski patologiczno-kolesiowski układ w którym tkwili. Urzędnik tego nie robi bo pracuje i się polityką nie interesuje.Czemu na 40 urzedasów jeżdźiło czterech? Bo reszta nie agitowała - a pracowała! Do tych nic nie mam.Mnie te twoje niewinne ścierwa okradły na 6000zł.Ale niech tam...spojrzałem na siebie w lustro i wiesz co ono pokazało ? Że to nie ja okradłem gminę. a właśnie te twoje wyżarte knury.Mniej chamstwa będzie jak na ruciańskich stołkach chamów nie będzie. Jeszcze dwie kadencje minie, ale jesteśmy coraz bliżej. Min dlatego, ze jest ktoś taki kto nazywa rzeczy po imieniu.Nie pasuje ci styl i uderzająca wymowa faktów tu opisywanych - ustaw antenę na radio Ojca Rydzyka. Tam mniej klną i złorzeczą. Teraz jako pointa. Tamci tak samo oni jak Ty - mogli zrobić w spodnie - a nie sprawę. Wiesz czemu, bo wy mocni w japach i za anonimami Po za tym, w sądach siedzą ludzie z rozumem, nie z kaszanką we łbie zamiast mózgu.To wszystko

      Usuń
    2. A mnie Twój guru lechutek okradł nie tylko z pieniędzy ale także z wiary że władza może być uczciwa. Nic mu nie zrobiłem a opluł mnie na wszystkich frontach. Ja całe życie byłem uczciwy i co z tego miałem tylko upokorzenie przez twojego guru.

      Usuń
    3. nowu lecisz po łebkach. Gdyby twoje ścierwo oplowwe jak lechturek zostawił 7% długu a resztę zajeb.. to pies mu mordę lizał.Tez bym nic nie mówił. Ale jak twój łach zajeb.16mln i 60% długu to powinni mu żyletkami te wypasione karczysko ciąć i solą posypywać. Podaj jeszcze gnoju sumę na jaką ciebie lesiurek okradł. Bo twój król Opał mnie okradł na 6000zł. Jak nie podasz to zamknij okrościaly ryj i do budy.Żadna oplowa łachudra nie była uczciwa.Wasza uczciwość to słynna w Polsce lekarzówka i te faktury u Grzyba na blogu.. Narka. Idę w kimę.Sam chciałeś - to ci wypłaciłem.

      Usuń
  51. widzisz,tych dwuch ktorzy wyzej pisali ze to oplowy i nie ma odwagi sie podpisac to sami tez sie nie podpisali,ha ha.a co do ciebie mundi to ty jak piszesz u grzybowej to tez sie nie podpisujesz swoim nazwiskiem wiec o czym ty mowisz?

    OdpowiedzUsuń
  52. Tych dwóch co się nie podpisało, do mnie wątow nie miało. To raz.Ja nie muszę się przedstawiać u Grzybowej, bo dawno kreciki stwierdziły że co drugi komentarz u niej to mój. Nie czytałeś, że ciołki w Rucianem od razu wiedzą że ja piszę, bo robię źle spację !? A ja się o tym w szpitalu dowiaduję? Z telefonu znajomego.To po co mam się przedstawiać jak i tak wszyscy wiedzą że to ja.??? Proste?

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak tak czytam te dysputy to nasuwa mi się jedno stwierdzenie
    Tylko Gryciuk potrafił i potrafi nazywać wszystko po imieniu - dla niego czarne jest czarne , białe jest białe.
    gdyby on a to mu się należało został burmistrzem gmina Ruciane inaczej by wyglądała ale pewnie Pan zaprzeczy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście że nie został Burmistrzem, bo kryształowy to on nie był.

      Usuń
  54. Nie, od nazywania rzeczy po imieniu byłem ja.Ja też za to zapłaciłem a nie Gryciuk. Gryciuk był prosty chłop i też miał wady,ale był lepszym gospodarzem. Wstydził by się puścić miasto w skarpetach. Ten drugi wieprzulek takich zasad nie miał, niczego się nie bał i dlatego wszystko zajeb. To wszystko. Jutro zaczniemy dywagę od nowa, a.na dziś wystarczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Całe szczęście że nie został Burmistrzem, bo kryształowy to on nie był.

    OdpowiedzUsuń
  56. Całe nieszczęście mamy teraz.Trzy Damy I Bawidamka.A tak dla przypomnienia. Wyrok sądu Okręgowego z Olsztyna.Sentencja : " sąd stwierdza,że prawdą jest, iż zadłużenie zostawione przez LM Gryciuka na koniec roku 2010 wynosiło 40% bo na podstawie analizy RIO jedynie 6,7%.Podsądny Opalach za rozpowszechniane kłamstw ma powoda LM Gryciuka przeprosić. Wyrok jest prawomocny" Możemy do kur..nędzy ten temat zamknąć raz na zawsze? Albo takiego komentarza jak ostatni - tu nigdy już nie będzie.Może nie był krystaliczny ale też nie bankrut i złodziej jak dwa poprzednie knury. Temat na zawsze zamknięty. Bye.

    OdpowiedzUsuń
  57. Szkoda moich nerwów na ciebie. Ty wiesz swoje a ja swoje. A tak dla sprostowania to nie jestem niczym związany z Opalachem i tu się grubo mylisz. Twoje chamskie zachowanie nie pozwala mi więcej z tobą dyskutować. A gnojem i wypasionym wieprzem to jesteś ty. Kończę dyskusję.

    OdpowiedzUsuń
  58. Dobra, wypośrodkujmy: - nie z Opalachem a z Feliniakiem. I tu się chyba grubo nie pomylę.Dopóty wasze otępiałe łby nie zaczną odróżniać dobra od zła - to tu się nic nie zmieni.Czas dorosnąć i pojąć prosta rzecz.Już od czasów rzymskich zwycięzca otaczał się swoim wojskiem któremu ufał i z nim wygrał wszystko co było do wygrania.Feluś zmienia reguły.Zmienią i jego.Narka.

    OdpowiedzUsuń
  59. Mundek, ja trace powoli cierpliwosc.Ja probuje z Toba grzecznie, bo z jednym sie zgadzam : walczyles jak bobr z Opalachem i jego kompania.
    Gwarantuje, nie jeden , jesli nie oficjalnie, to w duchu Ci za to dziekuje .
    Bo ludzie wiedza, ze to byl tyran, bez kultury i pojecia o rzadzeniu.
    I efekt tego Gmina dzisiaj ma.Kazdy mysli, dobrze, ze sa ludzie, ktorzy jeszcze dla idei walcza; i ze sam nazywasz sie dziennikarzem, ktory z nieprawidlosciami w tej Gminie walczy. Ale to wszystko.To przeciez byla tylko i wylacznie Twoja sprawa.Co Ci juz wczesniej pisalem.Czy Tobie moze juz wtedy i teraz tylko o te stanowisko w urzedzie chodzi? Przeciez obecny burmistrz nie ma z Twoja walka z Opalachem nic wspolnego.On jest ani Tobie, ani tej "reszcie" nic nie winny. Piszesz ciagle o tych oddanych glosach a konto Felinskiego od "tych rekinow" jak ich nazywasz, co by nim niezle kierowali ...
    A ja jestem przekonany, ze Felinski dlatego wygral, bo jeszcze przed wyborami, jasno od pewnych osob dystans zrobil i obiecal wyborcom, ze
    te okreslone osoby nie zatrudni w Urzedzie. I przeciez ten elektorat doskonale o tym wiedzial, to Felinski nie ma w stosunku do nich zadnego dlugu .
    On musi robic tak, jak wyborcom obiecywal, a nie jak elektorat chce.
    Bo byby tylko marionetka w ich rekach.
    Ciagle o tym piszesz, ze powinien sie burmistrz " swoim wojskiem otaczac, ktoremu ufa". Zgadzam sie z Toba.
    Tylko komu on ufa, albo chce zaufac, to on sam wie.
    To nie narzucaj mu osob, ktorym on ma ( albo musi) zaufac !!
    Chcialem jesze dodac, ja nie naleze do rodziny Felinskiego i calkiem mlodym tez juz nie jestem.Tak jest, stoje za pewnymi osobami i nie rzadam zadnego stanowiska od nich.Bo ja tego nie potrzebuje.
    Jak widzisz , mozna za kims stac i nic za to nie rzadac.
    Pozatem, oprocz mojej ciezkiej pracy udzielam sie tez charytatywnie ( a to jest zawsze dla ogolu, biednych i chorych ) i za to nie nie rzadam zaplaty ani dziekuje. Dlatego, jest to charytatywne.
    W przeciwienstwie do mojej pracy , jestem i zawsze bylem dobrze wynagrodzony..Bo nazywam rzeczy po imieniu.
    Owszem, jesli jestes w ciezkiej finansowej sytuacji, bo straciles w tej walce 6000 balonow, moze jest jakas mozliwosc Tobie zadoscuczynienia?.Ale czy i w jakiej formie, to nie mam na to wplywu .
    Chce jeszcze dodac, ze jestem w stanie odroznic dobro od zla i jeszcze tak daleko nie jestem, zebym byl " we lbie calkiem etepialy "

    OdpowiedzUsuń
  60. Należysz do realistów których dziś mało i potrafisz dać dobre słowo.A to się liczy. Tylko czemu to wychodzi od Ciebie a nie od Felińskiego? Czy wiesz,że po trzech miesiącach odbierania moich telefonów... nagle ...tego zaprzestał !? Z tego wynika, że albo silnie na mnie obrażony albo taki mocny się poczuł !? Dlatego trzeba go koniecznie sprowadzić na ziemię. To małostkowy facio po Ostrołęce - nie potrafiący jak Ty - przyjmować ciosów na klatę.i z nimi się zmagać.Ba, chocby dobrym słowem komuś odpłacić. To dla niego za trudne. Zabawne jest to - jak podajesz - że " on się przecież swoim wojskiem otacza". Szok!!!Tym jednym zdaniem ponownie sypiesz piach w szprychy! Bo czy Zawal, Wagner, Cwalina, Wyskrobek to jego żołnierze??? Sam widzisz - że to skrzypi. Tego się nie da pogodzić! Ci co robili wrogą robotę na korzyść reelekcji Opalacha nadal są nagradzani a Ci co wsadzili Felusia na fotel perfidnie wyrolowani. Ty masz prawo nie wiedzieć, jak by należało mnie czy innym pomóc. Ale przecież On wie - SKORO WIEDZIAŁ, JAK DWORSKIM POMÓC. To co, dworskim wiedział, ale kilku swoim dziewczynom wywalonym za Opalacha czy mnie - już nie wie ??? Chwytasz? Niech on mnie nie pomaga, bo ja najwyżej wezmę kolejną pożyczkę i do sezonu dociągnę.Tylko niech z tym opalim elementem coś zrobi. Bo to mnie obraża, kiedy mi przygadują, pisząc : - co panie Mundziu następny Pana wyrolował ? Zrobił pan swoje - może pan odejść ? Czas to przerwać! .Ale polemika z Tobą to przyjemność. Szkoda, że nie masz możliwości przedłożenia swoich opinii Felusiowi, bo z tego co słyszę, jego notowania są wręcz tragiczne. Zle skończy. A szkoda, bo co by nie mówić, trochę w niego zainwestowałem. A dwór mi potem wypomni - chciał pan Feliniaka to go ma !!!. Przykro by było. Ale i to przeżyje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  61. gościu z 6,52, jeżeli przed wyborami Brylant był mocny bo się odciął od pozostałych to czemu dostał 748 głosów a Opalaszek 1450 i w drugiej turze latał za Grecanem, Jatcką i grubym Ronim po glosy?Coś przesoliłeś,bo to znaczy że za odcięcie dostał cały wuj.

    OdpowiedzUsuń
  62. dowalił ci....

    OdpowiedzUsuń
  63. Dobrze że nie ja to oceniam!.Już widzę te "mundy sam sobie pisze i sam do się odpowiada", a mundy cały czwartek z piecem centralnego gadał.Będzie świeży wydatek, może Feliniak da parę groszy na remont.Opalim wałachom daje tysiące może mnie z 6OO rzuci. Aby do lata.

    OdpowiedzUsuń
  64. Widzę, że wieli Mundii zaczyna biadolić i na kolanka przed Felim :) "może da, może pomoże, może zatrudni"..... Straszysz i straszysz, a tu nic, Feliniak ma to głęboko w (jak to Ty piszesz) tyłokiszce. Więc zmieniasz taktykę i na kolanka i w prośbę :)) Słusznie bo strachaniem nic nie wskurasz.

    OdpowiedzUsuń
  65. Puściłem twojego komenta specjalnie, żebyś zobaczył jak ja będę biadolił po 15 marca i poźniej o tym tu napisał.Tylko masz pisać prawdę,o tym co tu przeczytasz! Czy Mundy czekał faktycznie na robotę u Felina, czy ma jego i jego robotę w.. tyle. Jak Mundzia taktykę niedługo zobaczysz - po pas się usmarkasz! Umowa stoi? Od razu widać, żeś od sitwy Opała, Bo ta wrzuta to typowa dworzan podpucha. Na szczęście przypadkowo zbieżna z moim przekonaniem, dlatego tu przeszła.. Ja ciebie,twój rozwalony dwór, króla Opala Wykiprowanego Pierwszego mam w tym samym miejscu co Felina...Ale tylko ja mogę sobie na to pozwolić. Bo czy on jest mój czy wasz, to nie ma tabu. Jak łach, to lutuje równo obu. Jak widać, jedynie u mnie panuje rzeczywista demokracja.Siemka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem czekamy do 15 marca :) - w zasadzie jestem prawdomówny, ale to żadka cecha, sam przyznasz. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Nie jest tak źle. Jest nas z każdym rokiem coraz więcej.Prześledź niezadowolenie ludzi - globalnie - a dojdziesz do wniosku, ze bunt zaczyna ogarniać coraz większe sfery naszego życia publicznego.Coraz to jakiegoś skur..wsadzają. Kiedyś szybko łeb sprawie by ukręcili. Dziś mają trudniej.Przykład Rucianego. Kto by np.opalachowe faktury miał do wglądu 20 lat temu? NIKT.Dobrze idzie.

      Usuń

  66. Autor: Anonimowy , blog: "Bez Fikcji" Ruciane-Nida, 6 marca 2015 16:37
    " Klopsik woda z p;iwo lałeś i pięc złotych brałeś i do szpitala wpuszczałeś.../ itd....................../itd.

    Od red. ; -Patrzcie jak to za dworskimi kaszankowcami trudno nadążyć.Wydaje się nam, że takiego już w ręku mamy, za grdula go trzymamy a ten robi salto, kufer w górę unosi, łeb w piach i.... strusia udaje.Kiedyś wpadał Zdzisiek i łoił te ścierwa skoro wystawiają. Dziś nie ma komu, to u mnie na blogu oplowo felusiowe barłogi kontaktów szukają.Chyba ich na reedukację do Ojca Derektora skieruję.Tak być nie może.

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam Redaktora i całe tu piszące pospólstwo. Muszę przyznać, że z niecierpliwością czekam na rozwinięcie sprawy " końca brylantyny". Proszę się nie łamać i dawać gazu oprychom Opalacha. Felińskiego w sumie można by ich nazwać. Tak dobrzy, że chłopina przygarnął. Nidka mała i wąska ale może spłyną w końcu do Bełdan. A tam szeroko i good bye..

    OdpowiedzUsuń
  68. Witamy, witamy kogo tu nowego mamy? Ja dodawać gazu oprychom Opałka nie zamierzam, bo to pierwsze, robi nasza ostrołęcka alfa i omega z Nidzicy. Dlatego popędu dostały i niczego się nie boją.Ja co najwyżej - gdybym mógł - to od razu po wyborach opalich kretów - DO GAZU - a to różnica. Żeby żył stryj Adolf, to za puszczenie miasta z torbami tych złodziei pod ścianą by ustawił i dawno rozstrzelał. A tu co? NIC !.Kochany, ja do dziś w głowę zachodzę, czym te oplowe ścierwa Felowną Brylantynkę ujęły, że razem w jednym szeregu stanęły!.Narka

    OdpowiedzUsuń
  69. Muni pora wstać świniom ronkli dać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi to wstawanie idzie, bo z kimaniem mam problemy i telewizor całą noc chodzi. A co, już zgłodnieliście??? Wczoraj pół wora wam rzuciłem i już głodne? Jolka może z raz dupę ruszyć i wam wysypowej kaszanki podrzucić.Ale jesteś w porzo Daj namiary a podrzucę ci pasztetowej z Kolna. Byłem w czwartek.

      Usuń
    2. Mundek to przywiąż telewizor do kaloryfera, przestanie chodzić a ty będziesz mógł spokojnie spać. Musisz być przecież wypoczęty bo do 15 marca blisko a potem przecież się zacznie co nie ???

      Usuń
  70. A może by tak kalendarzyk wystawić, ile to dni i nocy Felusiowemu zostało.

    OdpowiedzUsuń
  71. Zrobimy zrzutkę i powiesimy. na razie trzeba trochę poczekać. Co do tego że będzie - nie mam wątpliwości.To mnie różni od innych blogów typu Obesraniec albo druga.odsłona.homo.perwersji.pl.U nich taki "SWÓJ" to temat tabu i o nim nie piszą choćby był największa kur. i złodziej. U mnie tego nie ma. Może być swój, ale jak łach, to go do pionu też przywracam. tak trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  72. coby nie gadał na Kolno to wungiel tamoj tańszy majo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedział, hungiel tańszy o 70-100zł, złom średnio droższy o 30-40 groszy, jabcaki po 0,80groszy, a nieniecki słodzik dla cukrzyków 1200tbl.po 3,90 gdzie u nas taniej jak 5,20 nie kupisz. Narka.

      Usuń
  73. Mundek to przywiąż telewizor do kaloryfera, przestanie chodzić a ty będziesz mógł spokojnie spać. Musisz być przecież wypoczęty bo do 15 marca blisko a potem przecież się zacznie co nie ???

    OdpowiedzUsuń
  74. Próbowałem - to na nic.Po wyłączeniu telewizora "Wiadomości" z grzejnika słyszałem,musi po sznurku przeszły. Jak nie kijem go to pałą.A może tobie do grdula przywiążę??? Dasz nura i pozbędziemy się kłopotu. Pardon, dwóch kłopotów!. Narunia.

    OdpowiedzUsuń
  75. Zleciłem ci dzieciaku dać naszym dworskim świniom liści od buraków.

    Leszek Świnipas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłem ci kartoflaku, że na dworskich szkoda liści..... od buraków.

      Usuń
  76. Ja w przeciwieństwie do ciebie GRUBASIE potrafię pływać i nawet z twoim Rubinem nie utonę....

    OdpowiedzUsuń
  77. Gówno prawda. Utoniesz, utoniesz, bo ciebie uczył pływać szambonurek Stawełło. A ci tylko w szambie nurkować potrafią.. Ale w jeziorowej wodzie pultniesz jak ruska siekiera.Dwa razy sie obrócisz,gibniesz i na dnie zatrzymasz.Wy dworskie wszystkie jednakowe. Narka.

    OdpowiedzUsuń
  78. Skoro masz jakiś haki na felcia to czemu wcześniej tego nie dałeś na publike? Chciałeś coś ugrać? Zastraszyć? Jeżeli rzeczywiście to Mocne będzie ktoś może mieć do Ciebie pretensje. Czemu wcześniej to wypłynęło. Moim zdaniem skromnym to " lipa będzie" nie afera wielka. Ale.....mylić się oczywiście mogę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  79. Na Felcia nie trzeba żadnych haków. Haki są potrzebne do ugotowania poważnego przeciwnika.Felek to nie przeciwnik.Dlaczego nie pisałem wcześniej? Bo nie chciałem, za konkretnego facia go miałem.Nie będzie żadnej afery.Będzie moje wyraźne odcięcie się od tego co robi i kolejne odliczanie..Oficjalne i ostateczne.Ludzkie pretensje??? Nie mów mi nic o TYCH LUDZIACH. Ja TYCH "ludziów" zdanie mam daleko. Skoro mi w niczym nie pomogli - to japki na zamek błyskawiczny i czekać co Mundzio zadecyduje.Albo samemu dupy ruszyć, wyjść zza anonimów i zacząć robić porządki samemu - nie moimi rękami! Jasne? To dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  80. A gdzie moje komenty bar......?

    OdpowiedzUsuń
  81. Twój król powiedział, że w kiszce. Widać mocno z nimi przesadziłeś!?Ale wrzuć coś jeszcze - teraz ja cię ciachnę.Odkąd dwór padł na mordę a z nim twój król Opal I Wyżarty, mało was tutaj..Żeście przywarowali i teraz do Felusiowego poprzytulali.Spryciule!

    OdpowiedzUsuń
  82. Po jaki wuj to wszystko??? Stary.... To kupy się nie trzyma. Zawsze ktoś Ci się znajdzie nie wygodny. Bo to , bo tamto.....Mundi tracę wiarę normalnie...

    OdpowiedzUsuń
  83. Tak rozumując,Polski nie było przez 100 lat na mapie świata,aż do chwili kiedyśmy na Piłsudzkiego postawili i nowy porządek z Polską na mapie zaprowadzili. W życiu trzeba próbować non stop - aż do skutku. Zawsze kiedyś przyjdzie ten, co będzie większości pasował. Większości, a nie WIĘKSZOŚCI naciąganej. Żebyśmy nie musieli znowu wybierać mniejszego zła i składać głosy trzech - na korzyść jednego - też swoją misją nawiedzonego i nie do końca nam pasującego. To wszystko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tylko Panu może lat nie starczyć.

      Usuń
    2. To całkiem możliwe. Tylko wiesz, skoro na Opalacha i Steckę starczyło to może na Felińskiego też starczy !? Potem może znajdzie się jakiś odważny z młodego narybku.Kiedyś im kolędowanie po świecie obrzydnie.Wszystko ma swój koniec.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  84. Panie Mundku. Czy nie uważa Pan ,że w otoczeniu Fela działa jeden i ten sam kapuś Najpierw donosiła i wynosiła dokumenty urzędowe na Opla a teraz na Fela . Czy on ma rozeznanie wśród pracowników , Pozdrawam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro wiesz, że to ona a nie on - bo piszesz WYNOSIŁA - to wal po nazwisku, bo chciałbym jej pogratulować.Robi dobrą robotę.Bo to dzięki zabiegom Grzybowej, mnie i jej - wyleciał na zbity ryj - poprzedni kolesiowski OpaloSieczkowski układ. Szwindle i brudy należy wyciągać i pokazywać, bo one obrazują reszcie społeczeństwa istniejący stan rzeczy.Jego ukazanie powoduje, że rządzące nami kacyki padają na krzywy ryj.A o to w tym wszystkim chodzi.Wtedy Naród się budzi, jak kopa w zadek dostanie, albo zobaczy coś, czego w życiu się nie spodziewał.Dlatego wbicie klina w nieformalny układ jest wskazane.Teraz będzie podobnie. Niektórym się zdaje, ze Feluś to krystaliczny facio a tak wcale nie jest. On za 15zl by dał się wy.. Ale o tym innym razem.Jak by na twoje spostrzeżenie nie spojrzeć - jeden lepszy od drugiego. Z tym że, w chwili obecnej, dla mnie jest korzystniej współpracować z ową ONĄ, bo mamy teraz wspólny cel. Takie są fakty

      Usuń
  85. Nie taki ja nowy ale zawsze nick zapomne. Ujawnic sie latwo. Ale problem dla rodziny. mnie moga w urzedzie jedynie stempel przybic. jesc nie daja.wie Pan jak jest. zeby choc tak 20stu sie podpisalo. to by szlo lawinowo. moze to jest sposob? pisac oficjalnie i kulturalnie.moze ruszy to tylki ze stolkow?

    OdpowiedzUsuń
  86. Nie, masz oczywiście rację. Ty sobie z różnych względów pozwolić na to nie możesz. Natomiast ja tak, bo jestem do tego dobrze przygotowany i wiem, co mogę publikować a czego nie. Ostatecznie robię to ponad 20 lat. Stąd bawią mnie obsrajtuszki, które założą blog we wtorek a w czwartek chcą mieć pięć tysięcy czytelników. Te podrzutki nie rozumieją, że na nazwisko w mediach pracuje się latami.Jakie by one nie były! Lokalne czy ogólnokrajowe, obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
  87. panie mundi sprawdź pan cynk,bo młody Małżyk pod Snopkami leśniczówkę dostał.Na zrębie słyszałem. Patrz pan jakie Małżyki zaradne.Wszędzie po darmowe się pchają a kiedy im prawdę powiesz to razem się zlatują i już w ciebie jadą,dobre cwaniaki.Po coś pan się za nimi wstawiał? Masz coś z tego? Czyżyk by z nimi porządek zrobił raz dwa.Już nie wiedzą, na czym im pupcie jeżdżą wszystko by zagarnęli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają szczęście.Im się całe życie tak się ściele. Tylko to nie ich zasługa a starego seniora. On jest motorem wszystkiego.Bez niego są nieporadne jak małe dzieci. Ale info sprawdzę.Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Tym Małżom się już w dupach poprzewracało! Tylko pracują i pracują! Poszli by won na jakieś zasiłki to by zobaczyli jak to żyją porządni obywatele! Już tyle lat każdy ma gdzieś robotę i doją te biedne państwo zamiast brać zasiłek! Połowę z nich to jeszcze za śp. Szyrmera pozatrudniali! Takie cwaniaczki! A ten najmłodszy nie dostał się do Czyżyka to poszedł do Piszu. Patrz Pan jaki sprytny! Won do lasu z siekierą! Ja bym ich zaraz wywalił na zbity pysk. Łącznie z żonami i dziećmi! Na zasiłek a nie biedne państwo skubać!

      Usuń
    3. Czego oczekujesz po tym tekście? Że poprę twój tok myślenia? Tego na razie nie zrobię z kilku powodów. Po pierwsze, chce zobaczyć jak się zachowa Małż, np. przy opiniowaniu podciągnięcia nitki kanalizacyjnej do radnego Gierada.Z tego co słyszę, Żelo Brylant chce kosztem wielu wyrzeczeń "w ramach pewnych zobowiązań" mu taką inwestkę niedługo przeprowadzić, mimo, że to budynek Nadleśnictwa. Jeżeli okaże się to prawdą, bo może być też plotą, to Żelek będzie pogrzebany.To przypominało by numer Opałka z drogą do nowego domu hapgiwejzena Spienionego Czaplona na Borku - zrobioną za 300 000zł - za podnoszenie ręki na sesji,kiedy tylko Opał Glac potrzebował.Ale poczekajmy, wszystko wylezie.

      Usuń
  88. jego żonę po macierzyńskim Feliniak miesiąc temu też do roboty przyjął. Idź ty niech ciebie weźmie się zdziwisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie akurat nie dziwi. Ona z gminy poszła na urlop macierzyński, więc Felkowny nie mógł - tak myślę - jej nie przyjąć.Ale bliżej sprawy nie znam, choć ostatni akapit twojej wypowiedzi w moim przypadku ma uzasadnienie.Narka.

      Usuń
    2. Mundek a to ta co razem z Wagnerkiem w ośrodku na Polnej propagandówkę klepała! To powinien ją wywalić a nie zatrudniać co nie? No ale skoro gmina bogata a urzędników za mało to należy zatrudniać i już!

      Usuń
    3. On jej nie ruszy. Bo jak by zaczęła nadawać to Felkowy by się po pachy usmarkał.Dlatego to wszystko jest tak trudne do ogarnięcia.Wszystko na odwrót jak by nakazywała logika. Narka

      Usuń
  89. Panie Edmundzie, no ręce opadają. U Pana jest tylko jedna racja. To tak jak z Kalim. Ciągle pisze Pan o tym jak to DETEKTYW24 miał zlecenie. A teraz pochwała szpiegowania przeciwko pracodawcy. Ja nie wiem. To jak to jest z tym donosicielstwem? Jak Kali szpiegować to dobrze, ale jak Kalego to źle? Według mnie kogoś takiego pracodawca powinien na zbity ryj z roboty i to natychmiast.

    OdpowiedzUsuń
  90. Wiesz tak myślę,że Ty masz bardziej coś z Kalego. Bo twojego FELEGO nie można szpiegować - bo to TWÓJ FELI.Pomyśl moment. Wiesz dlaczego powstała instytucja tzw, świadka koronnego na świecie? Ano po to, by można było monitorować środowiska patologiczne,hermetyczne i niepodatne na spenetrowanie. Tacy ludzie, pomagają usadzić - czy też wsadzić innych swoich macherów kamratów - z pożytkiem dla pozostałych żyjących uczciwie.. Potem wracają do życia, jako zreedukowani obywatele pod innym nazwiskiem. Tak i tu. Skoro działa na niekorzyść nawiedzonego faceta bez zasad - to robi bardzo dobrze. Nie ważne, czy robiła to za tego czy tamtego burmistrza. Ważne, by jej działanie przynosiło NAM pozostałym korzyści. W tym wypadku tak jest, bo dwójki kacyków w urzędzie nie mamy. Skoro pracodawca jest złodziejem i malwersantem to pracownika z kapówki donosu należy rozgrzeszyć.Świństwem byłoby, gdyby taki numer wykręciła z kimś zasługującym na szacunek o nieposzlakowanej opinii.A tu takiego na urzędzie od 30 lat nie ma.Każdy z nich, mniej czy więcej, ale najchętniej "kręcił pod siebie", łapał co mógł i dawał w długą.Ten obecny się od tamtych niczym nie różni. Może tylko nieco w gadce lepszy.Dlatego też popłynie, bo nie szanuje ludzi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  91. Mundziu, a tak przez szacunek dla Marszałka, to on się Piłsudski nazywał...

    OdpowiedzUsuń
  92. Czekaj wyjdę na ganek... tam ..od lat wisi./... ......zaraz ....... wracam....................../ Kurka wodna masz rację !!! Całe życie pisałem przez dz i nikt mi uwagi nie zwrócił. Masz analityczny umysł i niezłą gramatycznie pamięć wzrokową. Pięknie to wychwyciłeś.Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muni, to u ciebie na ganku wisi obraz jakiegoś Piłsudzkiego a nie Leszka Marka ?

      Usuń
  93. Dokładnie jest tak jak mówisz.Marszałek wisi obok zdjęcia moich dzieci na którym jako cztero i pięciolatki siedzą na podłodze i bawią się rozsypanymi tysiącami przyniesionymi z utargu w barze "Piwosz".Liczyć co prawda nie umiały ale te kolorowe papierki przewalały.A stare banknoty po 5 000 i 10 000 naprawdę robiły wrażenie. A Leszka,Felka,Łukaszelka, Połysk Glaca czy Zdziśka Podpierdalacza też bym powiesił. Mam gdzie, ale nie chcę za podroby siedzieć.Za stary już jestem.U mnie nie ma tabu - jak u dworskich.Dopóki mnie ktoś szanuje - ja jego też. Leci w bambuko i coś nie tak - do wora go albo na hak! Trzymaj się bączusiu

    OdpowiedzUsuń
  94. A ja ciebie KAPUSIU bym nie powiesił, a wiesz dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  95. Oczywiście że wiem, bo ty nie istniejesz.Do powieszenia potrzeba rąk i rozumu. A ciebie dworskiego gluta namacalnie nie ma. Ty jesteś NNKG, czyli Nigdy Nierozpoznana Kupa Gówna.Podjedzie Lipcuk wciągnie cię do gównowozu, zabulgota i tak skończysz.Ale napisz coś jeszcze to ci znowu ryjek przytnę. Narka

    OdpowiedzUsuń
  96. tak pan Mundek powinien z nimi rozmawiać. Wtedy dadzą mu spokój.Kilka razy mówiłem żeby z nimi nie dyskutować.Szkoda nerwów na tych sępów

    OdpowiedzUsuń
  97. fajne to "SĘPY". Dawno nie pisali, że sam sobie pisze i sam odpowiadam. Dziś jakiś sęp obuch na pewno coś podrzuci.Smutno trochę bez nich.

    OdpowiedzUsuń