niedziela, 8 lutego 2015

Mundzio zadowolony?

Z takim pytaniem często się spotykam podczas codziennych zakupów, opuszczając swoje pielesze na Alei Wczasów. Na tak postawione pytanie, odpowiadam zgodnie z prawdę, że zadowolony jestem, choć do euforii jeszcze mi daleko. Chcę być dobrze zrozumiany. Cel, który mi przyświecał osiągnąłem, przez co na dwójkę poprzednich imbecyli - patrzeć nie muszę. TO BARDZO DUŻO !!!  Straciłem przez nich sporo zdrowia, ale też  -  co nie jest tajemnicą - wcale nie małą sumę pieniędzy. Jednak z tym się liczyłem, przystępując do tej wojenki. Co prawda, wolałbym, taką przed sądami z pewnych względów, bo tam dopiero byśmy z nimi potańcowali - ale wyczuli temat i uderzyli z drugiej strony! Z tej, z której się ich nie spodziewałem! Jak to mówią - walnęli mnie od zachrysti. A na to, przygotowany nie byłem. Siedzi to we mnie, bo zamiast wspomożenia tymi pieniędzmi syna czy córki na dorobku, musiałem 6 000 zł grzywny marszałkowi województwa zapłacić.Faktem jest, że mi to w jakimś sensie się zwróciło, bo wierzcie, ze przez te dworskie mściwe ścierwa, przez cztery lata nie mogłem sobie ciśnienia unormować. Kiedy abdykowali, a z nimi cały dwór, no... z małymi wyjątkami, nastąpiła poprawa. Bo paru opalich przydupasów i za Feliniaka ma się dobrze! Dlatego tak się pieklę! Ale kiedy dotarło do mnie, że Vicek KapoBolo ma z mojego powodu swój mur oporowy na działce rozbierać - ciśnienie powolutku zaczęło mi opadać a ja ze szczęścia pod sufitem lewitować.. Nawet Walduś Gwiazdka z Nieba jak zobaczył - zaniemówił! Tak pozytywnie na wywałkę knurów zareagowałem! Tu nasuwa się pytanie. Co ja mam nowym gwardzistom felkowym powiedzieć, kiedy pytają, czemu ja ich  guru Felka Żelka tak punktuję? Tak go cholery nazwały!!! Wtedy mówię, że oczekuję od niego  normalnej ludzkiej sprawiedliwości. By tym, którzy mu w osiągnięciu  koryta pomogli, zrewanżował się w sposób podobny. I tak jak oni, by on ich zaliczył do grona zwycięzców. Razem zrobią więcej. Bo tak w cywilizowanym świecie jest a utartych zwyczajów się nie zmienia. Ba Jak widać - nie u nas. Tu pokutuje głupia mentalność, że zwycięzca - NIC - nie bierze.. Zachowuje pozory uczciwego legalisty. Walczy dla idei. Na całym świecie, zwycięzca bierze wszystko i obsadza kim chce i co chce,  a  tu niektóre prymitywy z epoki kamienia łupanego - taką zwyczajową obsadę stanowisk - nazywają - NEPOTYZMEM. To tak, jakby wybory wygrała Platforma, a powiedziała PiS - owi to teraz Wy rządźcie !? Ludzie, zawsze z nową władzą idą nowe zmiany, nowe porządki i nowi ludzie. Zawsze! To nie budzi nigdzie zdziwienia. A tu na odwrót. Ci co Felkowi Żelkowi życie ułatwili  z ręka w nocniku się obudzili! Wyrządzono im moralną krzywdę. Pokazano, jak się za Felka elektorat  wykorzystuje a potem jako zbędny balast - skutecznie autuje. A kiedy paru opalich kretów zostawionych w spadku Feliniakowi, ma się  równie dobrze teraz, jak kiedyś za Opalacha -  to boli podwójnie. Wręcz przypieka...Obraża!To nie sprawiedliwość, to kpina z demokracji i obraza Boska! Gdzie o tych ludzi felusiowa troska? ALE, ALE - gdy o tym napisałem, jeden żelowy, taki łańcuchowy, podszedł mnie, podobnie jak dwa wieprze i wycharczał :- bo pan też chce od Felka Żelka robotę dostać! Tak mnie cybuch chciał załatwić! TO JA GO WTEDY Z GRUBEJ RURY  : -  dobra niemoto, ja od Felusia nic nie chcę, niech da robotę bardziej potrzebującej i... podaję jej  nazwisko. Myślę sobie - tu ciebie dopadłem! A ten jak struś łeb w piach, żebym go nie poznał, gołą dupę w gorę i  i strzela : -  ale to pańska protegowana! Wtedy przysiadłem. Kur..Wasza w Barabasza. Mnie nie wolno pracować! Ja mam tylko zdrowie tracić, grzywny płacić i Felkowi Żelkowi koryto na zawołanie rychtować! Nikt, kogo proponuję, TEŻ NIE MOŻE pracować i nie wolno takiemu  w biedzie ręki podać! Ja naprawdę mam niewdzięczna robotę. Większości z Was się wydaje - ze ja całe swoje życie - kosztem wielu wyrzeczeń będę zasuwał jak motorek na kogoś, kto gdy tylko burmistrzem zostanie - znowu zmieni nagle zdanie??? Tak myślicie? To  mnie przeceniacie. Jestem w takim wieku, że powinienem  zacząć myśleć o sobie. Potem o problemach Państwa. Jak na razie, przez ponad 20 lat było odwrotnie.! To m.i.n było też przyczynkiem mojego rozstania. Zawsze uczulony byłem na los obcego - mniej na swojego. Takie słyszałem wyrzuty. Po za tym, kiedy ja umoczę w Państwa nawet najsłuszniejszej  sprawie, to i tak - gdyby mi nie wyszło - koszty tego będę ponosił sam. Wy mi na nie nie dacie. Naprawdę lubię z Państwem polemizować i zrobię dla Was wszystko, ale to zaczyna być bardzo dołujące. Jakby to spointowała moja babka Bazydełka : -  wiesz co Montek, o kant dupy taki interes potłuc. I miała by rację! Dlatego szanujcie to co robię.. Tu nikt tyle nie zapłacił za swój cięty język - co ja. Choćby dlatego, od obecnej władzy podziękowanie mi się należy. Jak na razie,  nawet tego nie usłyszałem. Taka jest gorzka prawda. Pozdrawiam. 

122 komentarze:

  1. Dlatego mam wyjebkę na te władze,na te rady,na te całą politykę! Szkoda zdowia. A że Panu sie chce? Dziwie się.Ale to Pańskie życie.Pozdrawiam i dużo zdrowia zyczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz zdrowe podejście do polityki. Już dawno ktoś powiedział, ze polityka to kur...a którą każdy może zaadoptować i wykorzystać do swoich celów. Ważne, aby dużo "słodził", obiecywał i sprawnie słowem operował. Podobnie jak z kobietą. Słodki bajer to podstawa..

      Usuń
  2. Muni pomóż nam jeszcze się z Felicjanderem uporać a potem idź na emeryturę. Tego nikt inny nie pociągnie, a grzybna nie piśnie dopókij lokalu socjalnego nie dostanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Felicjanim czekam jak pisałem do marca. Jak pozbędzie się opalich przydupasów idę na emeryturę. Jak dalej porządni ludzie będą po wysypisku chodzić, a opale gówna w urzędzie robić, pierwszy będę nawoływał do referendum.Do skutku. Ktoś odpowiedzialny i z jajami wreszcie nam się trafi. A próbować musimy. Czekanie z założonymi rekami nic nie da.

      Usuń
    2. Nie wiem komu z nazwiska mam pomagać więc poczekam. Jak zobaczę, ze Felini szuka rzeczywiście oszczędności, to nawet mu przyklasnę. Warunek stawiam jeden. Jak nie ma czasu i roboty dla tych - co mu koryto podstawili - to nie może trzymać na ciepłych posadkach poopalich marionetkowych ścierw. To urąga wszelkim zasadom sprawiedliwości społecznej.

      Usuń
  3. To Ty już Mundziu idź na tą emeryturę! Po Wagnerze miejsca i tak nie dostaniesz, a dziękować Ci za pogonienie Opalacha też chyba nikt nie ma zamiaru. Odejdź Waść! Wstydu oszczędź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego piszesz PO WAGNERZE??? To go nie ma ??? To był mój postulat, by Felusiowy zlikwidował stanowisko ds mediów, skoro nie ma gazety. Logiczne, prawda? Nie chce żadnej fuchy, tylko sprawiedliwości. Nie może być tak, ze nie ma gazety a Felek opalemu Wagnerowi płaci! Nie ma gazety nie ma Wagnera. Oczywiście Mundka też. Tym bardziej, ze Wagner imperium Opalacha utrwalał a Mundek w słusznej sprawie burzył. To kto dla miasta się bardziej zasłużył? O co tu do cholery chodzi?

      Usuń
  4. Mundek wytłumacze ci , choc zapewne zaraz mnie opierd...... otóż ty i anka macie zszargana reputacje , do walki jako psow gonczych mozna was uzyc ale zeby pokazywac sie z wami na salonach to już raczej nie wypada. dlatego nowa wladza robi wszystko aby nie byla utożsamiana z wami , ot w podzięce może rzucic wam jednorazowo jakis ochłpa i na tym koniec.
    Oni w skrytości ducha się śmeiją ,ze za darmo pomogliscie im sie ustawić na lata, tak na lata bo felek jak bedzie mysłąl to pociagnie co njmniej ze trzy kadencje. Popelnileś podstawowyw blad , nei rozmawiales z potencjalnymi kandydatami przed wyborami , ajkies obietnice mogłes wydobyc od jednego dwoch i wtedy walic w tamta wladze a tak walileś spolecznie ..heheh a dzis takie czasy ze ze spolecznaikow sie drwi wiec co sie dziwisz ze ci nikt nawet kosztow nei zwroci? sorry za bledy ,literowki popraw jak ci porzeszkadzają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie taki co zwróci.Trochę to potrwa ale cóż. Masz tylko rację w tym że przed zaangażowaniem się powinienem postawić uczciwe warunki progowe. A tego nigdy nie robię, ufając ludziom i dlatego ciągle mam w plecy. Idę na żywioł zapominając o złych ludziach. Myślę tylko o tym, że mogę przysłużyć się dobrym. A na te czasy - to trochę za mało, Ale naiwność i głupota - jak mawia Obserwatorka - tez jest urocza.. A ta, wie to najlepiej. Z takimi najczęściej ma do czynienia. A literówki? Coż to w skali naszego problemu? To jak wstać piardnąć albo drzwi zamknąć. No problem.

      Usuń
  5. Mundziu, powiedz dlaczego (skoro gmina na nic nie ma pieniędzy) szkoła w Rucianem dalej funkcjonuje a przecież wszędzie "oszczędności". I tak dzieci z wiosek są dowożone, tych z ruciańskiej szkoły jest garstka, więc pomieściłyby się i w Nidzie. To już jest kilka tysięcy w kieszeni. Skoro Brylant tak próbuje wyjść na prostą, dlaczego w tym kierunku ma klapki na oczach? Po 2 osoby w klasie a trzeba utrzymać sprzątaczki, kucharki, sekretarkę, tego co pali w kotłowni, dyrektorkę i kilku nauczycieli. Czy to nie jest chore?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytasz w moich myślach. Masz na 1000% rację. Ba, zwróciłem uwagę na ten problem Felusiowi 10 dni temu. Odpowiedział pytaniem : - a co ty myślisz, że ja o tym nie wiem? Ale na to potrzeba zgody Kuratorium, które na wydanie takiej decyzji potrzebuje pół roku. W tym przypadku - zdaniem Brylanta i moim - każdy zdrowo myślący, na zamkniecie szkoły pójdzie. Bo to są kpiny z jakości nauczania i zdrowej ekonomii. Myślę, że od czerwca 2016 tej szkoły nie będzie.Pozdro.

      Usuń
  6. Tak tak Mundziu, masz rację. Te opalachowe ścierwa dalej siedzą, nic nie robią tak jak Krystyna N. z Domu bez Kultury , która bierze 7700zł, to samo z Karoliną B., która też tam "pracuje", jest zbyt zajęta Pasjansem, żeby cokolwiek innego robić w pracy. Poza tym ma się dobrze, DK od 10.00 a Karolina w godzinach pracy bez pośpiechu spaceruje po Nidzie. Każdy by tak chciał :) Po co komu taki pracownik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapytam Feliniego czy Karolina B. układała Pasjansa także jemu. Szczególnie, chodzi mi o to, czy wyszło jej z kart ile miesięcy czy lat będzie Felin przy korycie ?A w sprawie Kryni N. to on nie może jej ruszyć, bo jest na chronionym okresie przedemerytalnym. Tak mówi. TYLKO WIESZ, gdyby tu rządził gołębiarz Łukaszenka, to już by dawno jej w DKultury nie było. Znalazł by sposób.W takich sprawach to geniusz.

      Usuń
    2. Mocny to on był ale tylko w gębie a poza tym to kazdy ci powie, ze to zwykłe ścierwo i zapijaczona morda!!!

      Usuń
    3. Widzisz a jak daleko zaszedł.Ja wiem ze masz racje, to kawał łacha i łobuza. Znałem go dość blisko. U niego wszyscy tumany a on jeden "naukowiec" W łomżyńskiej Wszechnicy nazywali go - mgr nowy Bogo SpecKaflowy.

      Usuń
    4. Panie Mundku,zdun wiele zawdzięcza swojemu wujkowi który bardzo mu pomagał a był osobą wpływową jako I sekretarz PZPR i pełnił tą funkcję jako sekretarz PZPR w Rucianem Nidzie a także jako dyr. szkoły podstawowej, to wujek sciągał zduna do pracy w szkolę a następnie załatwiał uniwersyteta w Łomży. Musi być zdolna bestia że ze zduna zrobił się specem od oświaty,duże nadzieje pokładał w nim poprzedni burmistrz czyli Grycek, ale może miał na niego jakieś materiały.

      Usuń
    5. O tym nie słyszałem, nie będę komentował. A czy wiesz, że kiedy zakładano tu solidarność nauczycielską, to wysłannik z Pisza - mój kumpel z KPN - Jurek ks.Knyzio szukając kogoś na ten teren, zaszedł do mnie - wiedząc że tu mieszkam - i zapytał czy mogę mu polecić kogoś na szefa lokalnej struktury. Patrz, i ja tego cybanta mu zaproponowałem! Do dziś sobie w brodę pluję. Tłumaczy mnie tylko to, że wtedy tak dobrze jak dziś środowiska nauczycieli nie znałem, więc po opinii też z drugiej ręki, powiedziałem : - wiesz Jurek, nadał by się Boguś Łukaszenka. Potem było jak zawsze. On awansował. Laury zdobywał a Mundek jak zwykle...bez roboty bywał.... Mówię ci - gdzie się nie przytknę - rolują mnie jak stary, niepotrzebny dywan. Grycek dziś szerzej oczęta otworzył i na Bogo gołębiarza lachę położył. Ma powody. Choćby natury czysto estetycznej. Obelgi jakie pod jego adresem Łukaszenka głosił - były rzeczywiście perfidne. Wynikało z nich, że wszyscy brudasy a on Bogo Jedynie Czysty, wręcz krystaliczny. Czas pokazał - że był umoczony w gównie najbardziej.Narka

      Usuń
    6. A to ścierwo jeszcze od czasu do czasu na mieście się pokazuje. Ale nikt z porządnych mieszkańców mu ręki nie podaje. Ale jest cicha nadzieja ,że już wkrótce gorzała całkowicie go zrujnuje. Zniszczył przecież wielu porządnych ludzi i skłócił mieszkańców a w szczególności nauczycieli. Ale pies go j.....ł.

      Usuń
    7. Tu masz namacalny przykład, dziś porządnych ludzi się nie zauważa. Dziś przebijają się dyszle, złodzieje i scierwa. Tylu ludziom pomogłem, tyle zdrowia straciłem i nic - ale to dosłownie nic - oprócz satysfakcji, z tego nie mam. A on pierd..skasuje raz w miesiącu 2 600 i ma w dupie biedę. Dlatego próbuję te podziały uświadomić Felińskiemu. bo tak byc nie może. Że jeden żyły wypruwa i stara się jak może, a drugi z boku choć nie gotuje do gotowego gara zupy - z ryjem się pakuje. Na wszystko trzeba zasłużyć. Dosłownie. Nawet na wyrok śmierci. Każdy z nas pracuje na swój image. Kiedy słyszę, że dla opalachowych wycierusów robota jest, a dla porządnych ludzi nie ma - to mam prawo się wkur.. czy nie? Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Do anonima.

    Za nazwanie "ścierwem" zostanie Panu/Pani wytoczony proces z powództwa cywilnego o zniewagę. Dziękuję i pozdrawiam. B.K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym pani/panu napisał co może temu anonimowi zrobić ale będę taktowny i to przemilczę. Powiem jedynie, że anonimy bez pełno brzmiącego nazwiska nie podlegają ochronie prawnej.Ba, autorzy niektórych treści powszechnie uważanych za obelżywe, też unikają sprawiedliwości WŁASNIE DLATEGO,że nie podają nazwiska. Skróty literowe to za mało. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. O Łukaszence wie dużo były kiszczakowiec komendant Lotny. Tylko nie bardzo chce gadać. Słyszałam o tym u przekręta Czaplika, sąsiada Lotnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lotny to komendant milicji w Rucianem w latach osiemdziesiątych. Teraz Opalachowa Upieka wybudowała im 300 metrową polbrukową drogę na Borku. Ale myślę, ze to bardziej zasługa przewały Szaflika, bo on za to drogę miał głosować na Radzie tak jak mu OpalGlac każe.

      Usuń
  10. Dzisiaj rodzicom w Rucianym powiedzieli nieoficjalną wiadomość że likwidują szkołę. Grzybowska spotkała sie wczoraj z Małżem i jej zapowiedzieli że jak coś napisze to ją załatwią bo mają na coś dowody z dawnych lat i ona wiedziała o tym dawno ale się bała napisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wam to mówię oficjalnie, że zamkną do połowy przyszłego roku. A mówię, bo tych lokalnych dygnitarzy tak się boję jak mróz gówna. Jednego czego się boję to Pana Naszego i ciężkiej choroby. A na Zdzicha Kapotę 24, Litwina Pływaka, Geńka Palacza czy Glac Opała dawno lachę położyłem. To smród poprzedniej kadencji. A niedawno łeb do góry....a co to nie my. Gwoździe pieprzone.Narka.

      Usuń
    2. były mieszkaniec10 lutego 2015 21:08

      Szkoda tego roku bo kłodke na szkołe mozna połozyc z dniem 31 sierpnia. Pisałem wczesniej do 28 lutego uchwala intencyjna musi byc przekazana do Kuratorium. Kuratorium wyraza swoja opinie lecz nie jest ona wiąząca dla gminy. Tak będzie rok do tyłu w oszczedzaniu.

      Usuń
    3. Nie od nas to zależy. Feliński wie, ze trzymanie tej szkoły to kpina i głupota. Kto tą szkołę obecnie zobaczy, może odnieść wrażenie, że to ostrzelana szkoła na Ukrainie a nie na Mazurach.Te ubytki tynku stwarzają niesamowite wrażenie.

      Usuń
  11. Kto to ten gołebiarz?? Ktoś ważny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z gazownią ma gołębnik idź go sam obejrzyj i oceń. Na zduna wygląda na pewno. Na byłego dyrektora - nie.Ale to rzecz gustu. Dla mnie bardziej na furmana.

      Usuń
    2. Zastanów się co pieprzysz /mówię o Zdziśku i Zbyszku knór gdyż to twój ulubiony zwrot, chyba się nie gniewasz Pomniechowski?/....................../

      Usuń
    3. Nie gniewam się. Współczuję twojej matce, która ciebie koło studni w Kaliszkach wysrała. Wtedy tyle karetek nie było co teraz. Dlatego podłuż swój ociężały łeb pod pociąg, bo męczysz siebie, Bogu Ducha winną swoją matkę i nas wszystkich. Z ciebie nic nie będzie...TY WYKOLEJEŃCU PODWAŻASZ NAWET USTALENIA BIEGŁYCH SĄDOWYCH DOTYCZĄCE STANU FINANSÓÓW PO OPALACHU...Kończę, to nie ma sensu....wystarczy.. na twój otępiały łeb. I tak nic nie zrozumiesz.

      Usuń
  12. Mundek G*******a cię zdradza! Śpisz z nią chłopie bo ona jakaś dla naszych niedostępna bo wielu próbowało tylko sobie sprowadza! W poprzek ma czy wzdłuż?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta co myślisz, mnie nie zdradza i nie zdradzała. Ta co zdradzała też pewno o zdradzie zapomniała. Inna sprawa, tak sadzę, ze u nas nieformalnych trójkątów, czworokątów, Pierwszych Dam, Drugich Dam i duetów - jak na Ruciane - wcale nie tak znowu mało. W rankingu powiatowym zaraz po Piszu, na drugie miejsce pewno się łapiemy. No, ale ba, od lat 70 tych jak pamiętam z zawodówki to zawsze dziewczyny z Rucianego w naszej szkole brylowały. Gdzie te czasy ?

    OdpowiedzUsuń
  14. to ty masz tylko zawodowke

    OdpowiedzUsuń
  15. O, znowu niedobrze!? Doktorat mnie przywieźli dużo później.Najpierw wyhaczyłem jak załatwił sobie Byczy Kark za trzy domki kempingowe i poszedłem tym śladem. Mnie kosztował trzy tysiaki i 12 kg węgorzy.A coż w tym dziwnego? Ci o szerszych horyzontach- od razu po zawodowce - robili, pardon, nabywali doktorat. Ci bardziej przytłumieni umysłowo, jak Koszalek Opalek szły w magistry.A co, tobie też dyplom potrzebny? Jaja. Ucz się ucz bo doktorat to do dużej kasy klucz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak normalnie ma tu być w tym miasteczku jak takie BARANY takie komentarze piszą? No jak? Dziwić się nie ma co.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jednego z właśnie wyciąłem. Od czterech lat żąda bym opublikował akt chrztu, świadectwo zawodówki, zdjęciedzieci i stryja ojca matki z pierwszego małżeństwa oraz numer butów. Najpierw się śmiałem, potem już chciałem, ale sobie pomyślałem... Nawet się bębniarz nie przedstawił, pisze jako anonimus platfus a ode mnie prywatnych informacji oczekuje. Dalej w podartą harmonię. No dobra. Idę w kimę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wlasnie, kpiny z jakosci nauczania widac w takich wypowiedziach. Zamknac najlepsza pod wzgledem ww jakosci szkole w tej chorej gminie, a utrzymywac totalnie nierentowne i przyniszqce tylko i wyłącznie wstyd tak zwane "liceum"! Brawo! Pomysl zaiste na miare tego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój wpis - jest na miarę twojego rozumu. Nikt logicznie myślący nie będzie utrzymywał takiego molocha tylko po, to abyś Ty i kilku Twoich koleżanek i kolegów miało wygodną posadkę.Co nie świadczy o tym - tu masz rację - że owe nidzkie Liceum to "kuźnia geniuszy i kadr wszelakich" jest lepsze.NIE ABSOLUTNIE!!! Po niej się idzie albo do wojska albo do policji, gdzie żądają jedynie średniego, nieważne gdzie kończonego. Tam, gdzie mózgiem błyszczeć nie trzeba. Wystarczy siłą. Chcesz, by dziecko miało jakiś zasób wiedzy? Wyślij je do piskiego Starego Ogólniaka, pod zarządem dyrektora Rysia Pawlickiego - jak zrobiłem ja - i z tego się cieszę.Na koniec, jeżeli w SP2 tak rewelacyjnie uczą, tym bardziej, należy kadrę przenieść do Nidy, i wzmocnić tamtą - mniej przebojową. Wszystkim to wyjdzie na dobre. A wracając do "tego" Liceum. Tą przechowalnię "mniej zdolnych" tak ich umownie nazwijmy, należy też zamknąć. Nie udawać, ze jest tam oprócz horyzontalnego, jeszcze jakiś inny poziom. To wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Im się zdaje, że nadal komuna rządzi i wszystko im da bo oni tak chcą. Pan ma wrogów nie dlatego, że ma nazwisko Pomichowski a dlatego, ze bije po oczach nie wyparzonym językiem. Tego nikt nie lubi. Minie pokolenie nim się do tego przyzwyczają. Szacunek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... powiedział mundek do pomichowskiego!!!

      Usuń
    2. za to was kocham. Mogę być zły ale jak taki wrzut przeczytam gęba mi się śmieje.Podobnie było na Obesrańcu. Szkoda, że go nie ma. Cześć.

      Usuń
  21. Co do jakiści nauczania w dwóch szkołach na terenie gminy (Ukta i SP2) mógłbym podyskutowac chyba , że przez ten czas wiele sie zmieniło. Najlepsza weryfikacją poziomu nauczania i wybitności tych szkól jest gimnazjum, gdzie dzieci przychodzące do tej placówki z w/w szkół maja duze braki w wiedzy i trzeba z nimi zaczynać nauke od początku gdzyz bez podstaw nie sa w stanie opanowac materiału gimnazjum. Co do likwidacji tzw "liceum" to powoli śmiem twierdzic , że wyższy poziom nauczania prezentuje piska zawodówka niz ono. Liceum utworzone dla dobra nauczycieli, którzy siedzą we własnym srodowisku sa zawistni o dodatkowe godziny, i siedza praktycznie milcząco. Mało tego za czasów jegnego dyrektora publicznej szkoły istniał tzw. dwór . Szerzyło sie donosicielstwo podsłuchiwanie. Jedna z nauczycielek dworskich raz o mało nie wpadła do klasy tak podsłuchiwała bo według niej za cicho było na lekcji i mysłała ,ze nauczyciel sam siedzi a dzieci uciekły a one były skupione na swojej pracy. Nie ma co mówic w ruciańskeij oświacie uczy kilka osób , które do tego zawodu trafiły przypadkiem i albo skończyły z marnymi lokatami studia albo zrobiły jakies tajne korenspondecyjne komplety uprawniajace do nauczania. Ech z łezka w oku mozna wspominac prawdziwych nauczycieli min. Panią Rzepkę a i nawet Pania H. Mysiewicz z jej już słynnym przeciąganym iksem i yyyygrekiem

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze że ty to piszesz. Bo gdyby mogli mi to przypisać - tez by przypisali. Kiedy im coś nie pasi, to zawsze wina piszącego,tego który problem naświetla.NIGDY ICH oraz ich umiejętności. Piska Zawodówka do tego Licem to jak Olecko do Messechusets Institut of Technology. Trzeci wymiar - abstrakcja. Szczególnie kiedy do niej chodziłem w 1973, 1974 tzn. za nie żyjącego dziś dyrektora Rumińskiego. A kiedy dwa razy z niej nawiałem, przychodził do mojego mieszkania, robił nelsona na szyję i co ciągnął mnie do niej z powrotem. Porządne panisko było. Niech mu ziemia lekką będzie.Moją dzisiejszą umiejętność posługiwania się piórem zawdzięczam właśnie zawodówce i Koństańczakowej ze starej Jedynki. Nasze szkolnictwo nigdy nie błyszczało. Dlatego większość nidziaków chodziła do szkół w Piszu. Sprawa ostatnia. Zawsze słyszałem od mojego znajomego Rysia Pawlickiego, dyrektora starego ogólniaka, że absolwenci naszego gimnazjum nie są przygotowani do poziomu jego Liceum. Zawsze były z nimi kłopoty.Kadra L.O. przez pół roku musiała się cofać, by uzupełnić ich wiedzę gimnazjalną, po czym po pół roku wprowadzała wiedzę przewidzianą programem z Liceum. DLATEGO, proszę się nie dziwić, ze mam przez ostatnie 20 lat taką opinię o tzw. zaoczniakach. 90% z nich nie powinno w ogóle uczyć. Bo czego może nauczyć nauczyciel ze świeżym dyplomem - do niedawna - zdunem? No czego? Szlag by to trafił. Przez ostatnie lata szkolnictwo siadło niepomiernie. Ale, cóż? Jak może być wysoki poziom, skoro taki dyrektor zaoczniaka, zapewnia :- niech pan tylko systematycznie reguluje opłaty a o dyplom się nie martwi. Za komuny tego nie było. To tyle.



    OdpowiedzUsuń
  23. A czy wiecie kto jest ojcem tego knota Liceum - Grycek z Łukaszenką i Borsukiem z Ukty / Leśnik /. Liceum było potrzebne aby podnieść rangę byłego dyrektora - zduna Łukaszenkę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przypominam to sobie ale jak przez mgłę, bo tym tematem nie żyłem. Ba, nawet o zduńskim licem nie wspomniałem w "Faktach Piskich" w których pracowałem. Wszystko dlatego, bo przekazali mi, że jak powiedział Łukaszenka "trzeba tych ciołków" na miejscu dokształcić.Chodziło o to, ze wysyłanie tych mniej zdolnych do Pisza nie miało sensu, bo sobie nie poradzą. Na miejscu ich utrzymanie będzie rodzinę mniej kosztować choćby ten ogólniak taki geniusz kończył przez 10 lat. Zawsze to na miejscu. A pamiętajmy, że Zakład padł, więc wysłanie potomka do Pisza wiązało się ze znacznym wydatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  25. I od tego czasu zaczęło się bezsensowne pompowanie pieniędzy z budżetu gminy w oświatę. W ostatnim do subwencji na oświatę dołożono ok. 5 mln zł. A przez te wszystkie lata ile ? A jak w poprzedniej kadencji próbowano wprowadzić namiastkę reformy to zrobiono z tego aferę z udziałem m. innymi Felego i byłego posła z Orzysza. A on teraz u siebie podobną reorganizację przeprowadza. Nas natomiast wprowadził w maliny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest duża różnica między tym co chciał zrobić Sieczka z Opałkiem a co chce zrobić obecny. Tamci chcieli pozbyć się niejako przy okazji niewygodnych im ludzi. U nich nie było czystych intencji a usadowienie swoich w miejsce wyautowanych. Dobrze prawisz, że chcieli namiastkę reformy zrobić. Czemu nie zrobili pełnej reformy i nie rozwiązali szkoły SP nr 2 w pierwszej kolejności? Jak widać stwarzali pozory. Taki pic na wodę.Chcieli łączyć to - co tego nie wymagało - a zostawić to co rozwiązać należało.

      Usuń
  26. były mieszkaniec11 lutego 2015 16:29

    Z tymi reformami nie czekałbym rok. Może p. Mundku zapytałby sie Pan burmistrza czemu na sesji lutowej nie mozna tego przegłosowac i wprowadzic w zycie. Faktycznie reforma powinna opierac sie na likwidacji SP 2 i likwidacji po przez wygaszanie czytaj brak nabory w trym roku i kolejnych latach tego wspaniałego liceum a w pózniejszym okresie czasu jezeli zajdzie potrzeba zamknięcia szkoły w Ukcie. Wczesniej ktos napisał ze gmina dopłaciła do oswiaty 5 mln pln ciekawy jestem ile w rozbiciu na poszczególne placówki poszło pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pytałem jak radziłeś. Powiedział, że to nie jest tak proste jakby się z pozoru wydawało bo : 1/ aby zgłosić taki wniosek na sesji trzeba wcześniej przeprowadzić tzw. konsultacje społeczne,2/ uzyskać pozytywną opinię Kuratorium. Innymi słowy, zgłaszanie zamknięcia szkoły TERAZ byłoby tzw. zabieraniem się do sprawy od ..upy strony. On natomiast chce zrobić to tak by tego nikt formalnie nie zaskarżył. Sumując, jest podobnego zdania jak my jednak rozkłada to w czasie. Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  28. O wy buce! Takie mondre... Patałachy! Widać waszą mądrość. Normalnie jesteście idiotami. W tej szkole akurat jest normalnie. Klasy po ok.10 dzieciaków. Nauczyciele mają czas żeby wytłumaczyć pomoc, kawkę wypić itd. Iść na lufę i popalić. Derektorka ma czasu od ...ja i może podpuszcxzona przez vicka do sądu jeździć. A Nida: klasy po 25- i więcej , bałagan , niedouczenie.... I dzieci na korepetycje zapie.....o to chodzi? Mundi! Ku.....a !Do tej pory byłeś oki. Czep się dk, czep się mopsu , czep się tej wiary w gmine co kur...siedzi i nic nie robi do hu...zlamanego! Odpierdolcie się od szkoły w Rucianem! Politycy z się znaleźli. Do gnoju. Do garów! Tu trzeba gra....ów parę. Politycy ....we dupach od tej demokracji się popier.....

    OdpowiedzUsuń
  29. Rano jestem u ciebie! To nie mój tekst!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy z komendantem czekać.Chce zobaczyć twój tekst.

      Usuń
  30. Meneliku kochany nie pij tego ruskiego royalu. To ruskie kurewstwo za pół roku doprowadzi cię do obłędu. zacznie ci z pustaka ostro dymić i włosy na nogach świecić. Ale to jeszcze nic. Zamiast chleb - będziesz gadał beb - i buty obcasem do przodu na palce zakładał. Zajdź do mnie, to po klinie normalnej walniemy. No, trzymaj się. Pozdrów Mariolkę. Ale pamiętaj, royal weg, bo od niego koziej mordy dostaniesz. Jak się wtedy na ulicy pokażesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Munidi.....oj....przejebales....to nie tak szło.mam zapiane.

      Usuń
  31. Widzisz mówiłem ci. Od tego royala masz zwidy. Raz gadasz tak a raz inaczej.To pierwszy etap.Ten łagodniejszy.Następny to problemy z zakładaniem butów. Pozdrów Mariolkę to lux kobita.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś jak grybo.....teraz się przekonałem. Aby po swojemu...... Kuršpś...... TEN kom.został zmanipulowany.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jesteś w porzo, choć deko pod deklem nawalone masz. Ale się nie martw. O Jolkę zadbam żeby robotę nadal miała. A okrościała szkoła? Do wora ! No to pogadaliśmy. Idę w kimkę.Chyba że - masz inną propozycję.

    OdpowiedzUsuń
  34. Do tego półgłówka który napisał ,,,,,,,,,,,,,"A czy wiecie kto jest ojcem tego knota Liceum - Grycek z Łukaszenką i Borsukiem z Ukty / Leśnik /." i później dodał ,,,,,,,," I od tego czasu zaczęło się bezsensowne pompowanie pieniędzy z budżetu gminy w oświatę. W ostatnim do subwencji na oświatę dołożono ok. 5 mln zł. A przez te wszystkie lata ile?
    Niedorajdo nie dość żeś głupi to jeszcze kłamliwe z ciebie ścierwo. Primo - Liceum powstało za Jana Skulimowskiego a nie za Gryciuka.
    Duo - liceum nie generowało zadłużenia bo było i jest w budynku gimnazjum raczej stymulowało zmniejszało koszty utrzymania tegoż powyżej, stąd też większa subwencja,
    dawało nową ofertę dla najbiedniejszych - nie stać ich było na średnią w Piszu
    reasumując
    subwencja największa koszty oświaty najniższe
    i podsumowując
    Nie kłam palancie bo wywodzisz się z gniazda żmij które nam przez ostatnie 4 lata rządziło i doprowadziło tę gminę do ruiny!
    nie prawd aż Zdzichu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grycek ma w tym udział, bo był przy Skulime. Teraz wszystkie będą na Skulima zwalać. Pomysł był łukaszenkowego zduna to prawda, ale grycek z borsukiem z Ukty mogli powiedzić nie robiemy tej przechowalni matołów a nie powiedzieli.

      Usuń
  35. Panie Mundku z tym poziomem nauczania w Ruciańskich gimnazjum a także w liceum to wszystko prawda, wystarczy popytać rodziców których dzieci poszły do Pisza, jakie tam miały elementarne braki w materiale i musieli płacić za korepetycje. Od bardzo wielu lat do zawodu nauczyciela a konkretnie na studia pedagogiczne był negatywny nabór. dostawali się wszyscy którzy oblali na inne kierunki albo dorabiali wieczorówkami,korespondencyjnie/ to tak jakby kulturystykę trenować korespondencyjnie/ albo jeszcze za węgorze których kiedyś nie brakowało, stąd takie teraz efekty. Na dobrych nauczycielach i oświacie nie należy oszczędzać bo efekty głąbów mamy póżniej na urzędach, wszystkich nic nie wyłączając.Dobrze , że my mieliśmy dobrych nauczycieli, takich prawdziwych z powołania ,ale Oni byli także po dobrych szkołach, te czasy chyba odeszły bezpowrotnie, bo odnoszę wrażenie,celowego działania, przygłupami łatwiej rządzić.Niedouczony zajmuje stanowisko,ma podejmować ważne decyzje, albo podejmuje błędne nie mające nic wspólnego ze zdrowym rozsądkiem,albo jest sterowany z tylnego fotela przez grupkę interesu. Tak jest w Rucianem, od czasu jak odszedł Pan chyba Safanowski nie było dobrego gospodarza, co jeden to gorszy, miejmy nadzieję, że nowy już gorszym nie będzie. A to przecież takie proste być normalnym, nie próbować się nachapać w czasie jednej kadencji, nie wchodzić w mafijne układy, nie grabić wszystkiego co się da do siebie albo dla rodziny nawet tej za granicą, dbać o dobro gminy i jej mieszkańców, zarobki urzędników utrzymywać na poziomie stosownie do kondycji gminy, utrzymywać dyscyplinę w stosunku do urzędników są aby nam służyć za to im płacimy, jesteśmy ich pracodawcami gdy tymczasem taktowani jesteśmy jak zło konieczne przeszkadzające w piciu kawy, nie wspomnę o ich kompetencjach, tymczasem jak piszą cały czas pracy pani poświęca malowaniu pazurków za kilka tysięcy miesięcznie. Nie takiej gminy chcemy. Ale zamysł startującego na stanowisko burmistrza jest najczęściej taki, dostać się chociaż na jedną kadencję, tak prawdopodobnie powiedział do jednego z radnych poprzedni Glacjan 1. To jest wizytówka ich sposobu myślenia i podejścia do spraw gminy. Dostać się, dobrać ekipę za, załatwić co się da dla siebie, rodziny, znajomych, za zatrudnienie przy uszczelkach. Tak wygląda rzeczywistość w Rucianem,kiedyś perełką Mazur,teraż upadłą wioską nie mającą dostępu do jeziora, za sprawą wszystkich wielkich naczelników, burmistrzów nie mających najmniejszego pojęcia jak taki organiżm jak małe miasteczko nad jeziorami ma funkcjonować ale to przerosło ich małe można powiedzieć kurze móżdzki. Cymbały każdy z nich cieszy się że sprzedał albo jakąś działkę nad jeziorem a to pole namiotowe np. Kowalik dzielone obecnie na działki, jeśli tak to może to robić gmina i brać odpowiednią kasę a nie jakieś s p ó ł k i. Ale to są efekty rządów niedouczonych pomiarowych, magazynierów, glazurników nawet po skądinąd bardzo ładnym Olecku czy innej Łomży, Mikołajki mają burmistrza po studiach dziennych technicznych i efekty widać a przed wielu laty była to mała wioseczka z jedyną knajpą SIELAWA. Wszelkie sprzedaże atrakcyjnych gruntów na jeziorami [przebiegały w jakiejś dziwnej atmosferze delikatnie mówiąc podejrzanej] Rozumując dalej gdyby burmistrzowie byli normalni mogliby sprawować funkcje przez wiele kadencji ale do tego trzeba odrobinę uczciwości.Pozdrowienia dla Pana Mundka. J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, pamiętam jakąś starą restaurację na brzegu jeziora przy Wiejskiej. Ale mgliście. Jak się nazywała i kto ja obsługiwał nie jestem pewien. Myśle, że był to Stary Gumak. Dobrze kojarzę czy błądzę?.

      Usuń
  36. Przykre, ale to prawda, tak było. Nasze kadry czy to nauczycielskie, czy urzędnicze to w 99% po płatnych zaoczniakach i wieczorówkach (po zaocznych uczelniach w Chorzelach, Olecku, Ostrołęce,Łomży i Stawiskachy itd). Stąd mamy takie wyniki nauczania i urzędowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego całe życie mówię, że zaoczne sprawdzi się w formacjach gdzie nie trzeba myśleć a - wystarczy mieć tylko silną łapę, duży łeb odporny na uderzenia i mocny kark - a warunkiem dostania się tam - jest progowa matura. Wtedy idą do Olecka, Dostają co chcą i wszyscy są zadowoleni. W policji czy wojsku bądź straży geniuszy nie trzeba. Ważna siła i odwaga

      Usuń
  37. D J czytaj 23
    Przyglupie jakubowski to licencjat nie magister i nie po żadnych studiach technicznych
    kumasz idioto i komu te głupie gadki warsiawo ty moja edyna........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki Jakubowski bo nie łapię o którym nawijacie? Znalem inseminatora jałówek w PGR Kaszlaki Małe Czy o nim mowa?

      Usuń
  38. ........................Tak wygląda rzeczywistość w Rucianem,kiedyś perełką Mazur,teraż upadłą wioską nie mającą dostępu do jeziora, za sprawą wszystkich wielkich naczelników, burmistrzów nie mających najmniejszego pojęcia jak taki organiżm jak małe miasteczko nad jeziorami ma funkcjonować ale to przerosło ich małe można powiedzieć kurze móżdzki...........................
    ...........Cymbały każdy z nich cieszy się że sprzedał albo jakąś działkę nad jeziorem a to pole namiotowe np. Kowalik dzielone obecnie na działki, jeśli tak to może to robić gmina i brać odpowiednią kasę a nie jakieś s p ó ł k i. Ale to są efekty rządów niedouczonych pomiarowych, magazynierów, glazurników nawet po skądinąd bardzo ładnym Olecku czy innej Łomży, Mikołajki mają burmistrza po studiach dziennych technicznych i efekty widać a przed wielu laty była to mała wioseczka z jedyną knajpą SIELAWA. Wszelkie sprzedaże atrakcyjnych gruntów na jeziorami [przebiegały w jakiejś dziwnej atmosferze delikatnie mówiąc podejrzanej] Rozumując dalej gdyby burmistrzowie byli normalni mogliby sprawować funkcje przez wiele kadencji ale do tego trzeba odrobinę uczciwości...................
    Podpis
    chodząca menda wsza oszust

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak powiedziałem Wódź Irokezów Jacuś.Mądra Głowa.

      Usuń
  39. Głuptak nie mający pojęcia o historii naszej gminy, realiach i efektach pracy samorządu lokalnego
    typowy cieć który codziennie wygłasza te bzdury schodom które sprząta

    OdpowiedzUsuń
  40. Po tych nieudacznikach trzeba by było zdecydowanych reform a one sa przeprowadzane w malutkim stopniu i bardzo zachowawczo,elita odeszla ale reszta dworku została i ona dalej bedzie ciągnac kase i przeszkadzac i,przygotowywac grunt pod referendum.Myslę ze wladze to zauwarzą ale conajmniej z rok bedzie stracony,a czas to pieniądz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co o tym myśleć. Bywa, ze zaczynam nabierać podejrzeń, że Feliniemu wcale nie zależy na "wyprostowaniu" tej gminy, bo wie, ze dół finansowy jaki powstał po Opalachu i Stecce jest tak głęboki, że nie starczy 10 lat aby go zasypać. Faktem jest, że uzmysłowił sobie - że skoro wygrał te wybory to COŚ robić musi - trzyma go na stołku. Sądzę nawet, że gdyby po roku wszedł komisarz - nie miał by nic przeciwko temu.Ta sytuacja jest naprawdę tragiczna.Najważniejsza jest regulacja pracowników samorządowych. Pozostawienie tylu, ilu jest rzeczywiście niezbędnych do funkcjonowania gminy. Reszta out.. A już na pewno odejście od horrendalnych wypłat po 6000 - 7 000zł. Tak się nie da. I nie mniej ważne. Dlaczego do tej pory prawnik gminny nie wystąpił o sądowne ściganie Opalacha za niegospodarność i doprowadzenie gminy na skraj bankructwa? To by wyciszyło na jakiś czas rozgorączkowaną atmosferę.A tak, nie ma nawet jednej warstwy społecznej, która by uważała, że za Feliniego coś pozytywnego się dzieje. Tu jest pies pogrzebany. Dla mnie, to owe referendum mogą robić nawet jutro.Ja z jego powodu nic nie stracę a zyskam. Bo komisarz nie będzie się pier...z przydupasami Koszała Opała. I o to chodzi. Inaczej sie nie da.

      Usuń
    2. Mój ty rety!!! A czy ten komisarz najpierw wsadzi te dwie mendy co puściły nas w kalesonach na 16 melonów, smoluchów spod Jednorożca i spod Lubawy dających pętko wysypowej kaszanki i pół kubka kawy, opluwających porządne rodziny i nadstawiających dupci Zdziśkowi Bolowi na jego urodziny. Jeżeli tak to jedźmy do Warszawy do premiera i błagajmy na kolanach choćby miał nam opalaszkowym pokazać pupcie obsr++++ą!!!

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  41. Wiele jest prawdy w tym stwierdzeniu że mieszkańcy oczekują na skierowanie do prokuratury wniosku o ściganie Opalacha i stecki za doprowadzenie gminy do ruiny. I rzeczywiście brak działania felego w tym temacie budzi wśród nich emocje, zdziwienie ale pytania;
    a może on sam feliński jest winny takiemu stanowi rzeczy i dlatego boi się zgłosić faktu niegospodarności tych dwóch powyżej prokuraturze, mimo że jest to jego obowiązek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Felinim trudno zdążyć, ale przy okazji go zapytam.Żeby to Feluś tak gminę na 16mln upierd...ł to Zdzisiek KapoBolo 24 by dawno u prokuratora z kapówką siedział. A Feli jak to Feli.Narka.

      Usuń
  42. Pytacie czemu nie odda ich pod prokuratora,hmm,mnie chcieli wode odciąc bo zalegalem kilkaset zł.a były burmistrz nie palaci od 4 lat ponoc i nikt mu tej wody nie odcina,to jest sprawiedliwosc.

    OdpowiedzUsuń
  43. Pół godz temu był tu opalaszny warchlak z padalskiej/odmiany/perwersji/24.Twój komentarz powinien przeczytać i się wytłumaczyć, dlaczego jego wodzoknur Opalek takie numery odpala. Ale nie powie ! To nie po ich linii. Te ociężałe umysłowe potomki spłodzone przez małpę w ostatnim stadium aids, przychodząc na świat, od razu wiedzą jak po palcu Opalemu w zadek wchodzić.Mają tak zaprogramowane mózgi.Niemniej Opałek zaczął po 100zł m-cznie spłacać, bo chcieli go po raz drugi do komornika oddać. Ale o tym ten potomek szympansicy już nie napisze. Ma zakaz.

    OdpowiedzUsuń
  44. Muni, zostałeś zdradzony!!!
    Noc z Potockim
    Wpisany przez ag
    piątek, 13 lutego 2015 16:45



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurka wodna. Wezwę go na pojedynek. Do walki na mocniejszy łeb. Kto więcej wódy wyżre i gębą w stól nie walnie. Może być?

      Usuń
  45. A przypomnij no nam wszystkim, ile rat i po ile nosiłeś w ryju do dobrodzieja Stasia jak ci Czyżyk dopier....za sprawę o kłamstwo???

    OdpowiedzUsuń
  46. Dobrze że o tym wspomniałeś bo :. raz na zawsze jest okazja to wyjaśnić.Między innymi te banialuki z drugiej/odmiany/perwersji. pl spowodowały, że nie robię temu kiblowi żadnej reklamy. Choć podpuszczacie mnie psie gówna różnymi sposobami. Abym tylko umieścił wasz adres internetowy.!! A że łżecie łachudry od początku do końca, to was wycinam przy samej dupie. Ale do rzeczy.1/ Do x.Stasia nosiłem /czytaj cykałem mu/ po 100zł miesięcznie, choć najpierw chciał wszystko od razu. Powiedziałem, ze albo w ratach albo wcale. Poszło w ratach.Cała kasa na Caritas Stasia - to 2 000zł, czyli 20 rat. A TWOJE POJEBY napisały, jak powiedział mi Lisek - że nosiłem.... 10 000zł.????? Jaja. Z tematu o Czyzyku wyjeliśmy 3437zł. To znaczy, na taką sumę zwiększył się nakład gazety w Rucianem jak zaczęliśmy ciągnąć z nim temat. Potem, świrki napisaliście, że ziemię dostałem ZA DARMO, /sami wcześniej podaliście sumę - że za 70 000/ ALE, JAK Kukiełko dostał w prezencie 2x większe ranczo z gotowym domem za 13 500 to on NIE ZA DARMO DOSTAŁ. ON OCZYWISCIE ZAPŁACIŁ ??!! Dlatego tak was wściekle małpiatki wycinam ! Od początku. W waszym kiblu, podobnie jak na padniętym dzięki mnie i Mariuszowi "Obesrańcu z piwskiem" nie ma krzty prawdy.Ale o tym już pojeby nie piszecie.Teraz co nas różni? To, ze ja zawsze wybieram jednego wroga Np. Opalacha ze Stecką a WY WSZYSTKICH. Gryciuka, Jatkę, Łukaszenkę, Felińskiego, Małża przewodniczącego, Grzybowską, Pomichowskiego...dosłownie wszystkich. Za to was logicznie myślący olewają. Wiedzą z życia codziennego, że wszyscy źli być nie mogą. Ale tego wasze pojebane panewy już nie łapią.Róbcie wiechcie - jak ja. Wybierzcie jednego i walcie w niego do skutku. Walenie w kilku naraz nic nie daje a rozprasza siły.. Ale po co, ja to właściwie wam tłumaczę ? Wasze zakute pały i tak tego nie pojmą. Narka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podsumka dobra tylko po co? Za tydzień inny obsrajtuszek zapyta ciebie o to samo. Po co ta przyczajka, wycinaj na pniu jak radziła ci Grzybowska. .

      Usuń
    2. Marek, ja o tym wiem, ale mam zawsze nadzieję że choć jeden rozumny sprawdzi co mówię i temat zniknie na zawsze. Tylko topornie to idzie.To wygląda na systematyczną,, umyślną robotę.Chyba od marca tak zrobię. Marzec będzie dla mnie ważny z kilku powodów.Pozdrawiam..

      Usuń
  47. ... czas to pieniądz - a pieniądz czasem jest a czasem go nie ma ale co tam - władza się wyżywi ...i ma się dobrze a po nich choćby potop ... brak słów na to wszystko ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mimo to człowiek się łudzi, ze może tym razem to będzie już TO. To lepsze! I tak...rok po roku....i znowu....minie rok ....i znowu rok ....a tu to samo.

      Usuń
  48. Ile to lat juz upłynęło Panie Mundku, kiedy Pan za barem w piwoszu stałeś za czasów geesowskiego pana Zenka? Video VHS włączone, odbiór w czerni ale co tam, dobre czasy były. Piwko z wolna sie sączyło. Marazm, żadnych sporów i wojenek. Wtedy Pan Rysiek z Panem Adamem za morde gmine trzymali i było OK. Pamiętasz Pan tego wspaniałego niebieskiego turbo zaporożca jak Pan nim po drogach Rucianego sie rozjeżdżałeś. To były czasy, dobre czasy. Daj Pan spokój, nic Pan nie wskórasz? Szkoda zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  49. To mój pierwszy własny samochód. Kupiłem go od Ryśka Kożana, za namową szefowej kuchni "Kormorana" Wieśki Gajdowej, swojej przyjaciółki. A filmy video w "Piwoszu" puszczałem jako drugi w Rucianem Nidzie, bo pierwsze mieli chłopaki Chutkowskiego w słynnej wtedy piwnicy disco pod ich sklepem.Łza się w oku kręci. Każdy był zadowolony, Jak kradli to wszyscy jak nie kradli - to nie kradł nikt.A dziś, dworskie barłogi kieszenie złodziejską mamoną napychają a nas za przewały sadzają. I podpierd...ą.Wtedy taki VicekKapoBolo 24 gdyby z kapówką do powiatu pojechał to by nie wrócił. Łeb by mu przy samej dupie już w Snopkach odcięli.Wtedy naród był inny, bardziej zgrany. A dziś by dał się wydmuchać za pół kilo Jolcynowej kaszany.Szkoda gadać.

    OdpowiedzUsuń
  50. Muni napisz coś jeszcze ze swojej biografii jako "platfus anonim" a potem skomentuj jako Edmund A. Pomichowski ;-) Napisz koniecznie jak tańcowałeś w ratuszowej na stole a my za te występy za galoty wkładali ci banknoty!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. O, oooo to dobre. Idziesz od razu.Dla jaj. Lepszego numeru Stasiu Lem by nie wymyślił. Ale trzymasz fason - wiec zaistniejesz. To powoduje, że niektórych opalich sieczkobrzęków tu puszczam i z nimi polemizuję. Choć po upadku Opała I Wyżartego i VicusiaKapoBolo 24 was coraz mniej. Na palcach jednej ręki można porachować.A jeszcze nie tak dawno, trudno się było od was opędzić!. Gdy padł na mordę król to z nim cały orszakowy dwór. Teraz, te warnery, zawale, sieńki i inne podroby Cezarowi Żelkowi pokłony biją. Opał I poszedł w kartofle macinę rwać.Ale wesoło było.Trzymaj sie krecie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Muni, czy ty umiesz czytać ze zrozumieniem? No chyba NIE! Miałeś napisać jak tańczyłeś w Ratuszowej a ty o Oplach Wyżartych bełkoczesz.

    OdpowiedzUsuń
  53. Bącusiu, do rozszyfrowywania tego o co wam chodzi trzeba wynająć szyfrantów z Głównego Urzędu Kryminalnego w Wiesbaden.Jakieś tańce mnie przypisujesz,hulanki, swawole chodzą ci po głowie, że trzeba naprawdę speca który by rozebrał o co wam dworskim półgłówkom chodzi.Ja i tańcor? Dobre! Bardzo dobre! Bąbusiu ja byłem bardziej biesiadnik i jeb,.. jak tańcor. Kiedy w Ratuszowej w gajerku kelnerowałem to od cholery duże wzięcie miałem. Największe u licealistek, tych od małej Kawy i Dużej wody. Żeby mogły dłużej posiedzieć i na mnie napatrzeć.To było czasy.Wtedy chłop kelner to nawet w Warszawie rzadkość. Może masz jakąś fotkę to byśmy tu pokazali. Niech dzieci zobaczą jakiego zdolnego ojca miały.Że oprócz picia,i baraszkowania zdarzało mu się przy rurze potańcować.Ale nie pokażesz Bo ty jak wszystkie dworskie - tylko w mordzie mocne. narka.

    OdpowiedzUsuń
  54. Co jest homo/pampersy/.pl. Dawać tu podrzutki zarażonej aidsem gorilicy.Żeby potem znowu nie było, że sam z sobą gadam i sobie odpowiadam. Przy okazji pozdrówcie Wylniałą Jolkę Lewokwitową, Zdziśka KapoBola 24 starego kapownika i nochalowego Krzycha. Uciekiniera przed komornikiem. Co wszystko na babę przepisał, bo inaczej by z głodu musiał zdychać.. Narka.

    OdpowiedzUsuń
  55. Autor: Anonimowy , blog: "Bez Fikcji" Ruciane-Nida, 17 lutego 2015 18:52
    ===========
    Tym razem przewalił Wycinam oplowego flaka z ww/homo/w/pampersanawalono/pl. Grzybkowa mówi że to blog Zdzicha Kapoty 24. Może i tak.Tym bardziej gonić smiecia w podarta harmonię.

    OdpowiedzUsuń
  56. to jego też? ścigają? hahahahahaaaa ale jaja

    OdpowiedzUsuń
  57. ponad 8 lat. Wszystko przepisał na babę. Oficjalnie biedny nic nie ma.A zaczęlo się od wielkiej pożyczki na założenie plantacji wierzby opałowej. Oczywiście nie wyszło a długi w banach zostały. To u oplowych normalne.

    OdpowiedzUsuń
  58. Zbyszek wiedziałeś o tym?????? Że ja tego łacha na szwagra wziąłem!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Opał Glacjander wiedział bankowo, bo do tego samego komornika jeździli. Wszystko z wolna wylezie. Jeden chciał córkę z alimentów wykwitować a drugi bank wyrolować..Oba drągi takie same.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ciekawe ile Syflander płacił alimentów na każde dziecko?

      Usuń
    2. W ostatnich latach jak pracował, bo różnie bywało, płacił tylko na swoją córkę, bo syn był i jest samodzielny. Na córke płacil podobno 600 ale kiedy poszła na studia zażadała 1200.To tylko informacja orientacyjna z drugiej reki. Mnie szczerze mówiąc,temat co do sumy alimentów nie obchodził Bardziej fakt że wybrano burmistrza z komornikiem na karku. To pierwszy w Polsce taki przypadek.

      Usuń
  60. Muni sekretarzem bedzie babka z Elku!!! A mialo być tak pieknie i nasi prace mieli mieć!!! Ale wywalczyłeś dobrobyt, jade r.o Irlandii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do kompletu -PODOBNO- w miejsce Klimasowej ma wejść do Informacji Turystycznej,żona jego najlepszego przyjaciela. Już zatrudnionego.Na ile to prawda - okaże się niebawem.Zabiłeś mi ćwieka, że "Felini to też moja wina" Bo felusiowe sołdaty pyskowały, ze blisko byłem z Grycmanem - nie z Felusiem..A tu proszę, jednak Felka Żelka też skutecznie lansowałem ?! A bez roboty chodzę ???? Szok,rock, Z Irlandią sie nie śpiesz.Po referendum pojedziesz.

      Usuń
  61. Syflander Opalander zatrudnił w Uopiece Społecznej babę z Piszu, to Zelek Brylant babę spod Ełku..Ma być gorszy od Syflandera?Nigdy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muni, mam przypuszczenie graniczące z pewnością, że Syflander to nie Opalander. Wysil panewy

      Usuń
    2. To najmniej ważne.Jedno z drugim dobrze współgra. Ja wiem, tobie to nie paśi Tobie by paśiło gdyby było napisane, że to Gryc. O,ooooo wtedy Ameryka..

      Usuń
  62. Czy ktoś z Państwa widział nowa sekretarz urzędu ? Jeżeli tak, to. czy jest wysoką, zadbaną, pełnych kształtów Afrodytą czy typem polnej myszki ? Jeżeli mieści się w pierwszym wariancie znaczyło by, że Opalach lubił otaczać się różnej maści doradcami a Felini przystojnymi Damami.,Za owe damy - trzeba go pochwalić. Bo kiedy z taką do województwa pojedzie - zawsze coś przywiezie. GDYBY OPELGLAC o tym wiedział i nie Loczka Kopciucha a taką Damę przy sobie trzymał- to sytuacja miasta - też byłaby inna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  63. ładna blondynka ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przy okazji jej spytać czy też po ostrołęckiej Sorbonie i czy tam Felinigo poznała.A długa czy krótka? Jak Dzidek KapoBolo 24 i Cwalinia z Uopieki czy wyższa? Aha, tak przy okazji dorzuć coś więcej. Bo jakby rozwódka - to wcale rewelka. Tu co trzecia taka czyli przyszła by swojska TAKA NASZA. MATKA POLKA...

      Usuń
  64. dobrze piszesz,za "laską" inaczej patrzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego, gdyby nawet poszło z Felusiem na "ostro", to NIGDY nie wypomnę mu naszych TRZECH DAM.Mogą mu w domu wypominać, na mszy w kościele,po cichu w urzędzie, na spotkaniach sesyjnych - ale ode mnie - tego nie usłyszy. Wolę na nie patrzeć - jak do niedawna - na opalachowego Loczka Kopciucha stojącego przed gminą i pufającego kolejnego knuta.Albo Wagnera, z miną skrzywdzonego dziecka,bądź "derektora" wysypu Wysmrodka, stojącego w lutym w POLO w sandałach. Bo jakie to doznania estetyczne? Pozdro..

      Usuń
  65. PEdziu erotoman

    OdpowiedzUsuń
  66. Co, znowu nie dobrze, kacza ..upo? Mnie się nic nie należy? Wszystko dla was oplodrągów?? Najlepsze fuchy od króla, najlepsze kobity z dworu i od czasu do czasu czyszczenie kufrów przez Zdziśka KapoBolo.Dość tych przywilejów!

    OdpowiedzUsuń
  67. Szanowny Panie, jestem dziennikarzem z wieloletnim stażem. Od niemal 30 lat przyjeżdżam na wakacje do Krzyży i dlatego interesuję się tym terenem. Wczoraj przypadkiem przeczytałem Pański blog.

    Nie podam Panu mojego nazwiska, bo zbyt długo pracowałem na zawodową renomę, żeby dawać się postponować przez kogoś takiego jak Pan. Zainteresowało mnie, jakim prawem pisze Pan o sobie w notce „dziennikarz”? Czy jest Pan członkiem któregoś ze związków branżowych? Proszę mi powiedzieć, którego.

    OdpowiedzUsuń
  68. Szanowny panie mnie to wisi i powiewa czy pan jest dziennikarzem z 50 - letnim czy 20 - letnim stażem.Ja pana nie czytam i pan nie musi mnie. Powiem krótko. Nie pasuje mu mój język, to proszę zabrać swoje zabawki z mojego podwórka i udać się na swoje. To z ktorego tu dotarł. My przez takich "doradców" jak sznowny pan mamy tu ten cyrk. Tacy jak szanowny potrafią tylko z buźką się chować i gładkimi słówkami epatować. Szkoda, że z lokalnymi kacykami nie chcą dla dobra ogółu powojować.Czy blog jest potrzebny? O tym decyduje ja i dopóki na niego wchodzi 400 000 nautow rocznie istniał będzie. Zasada jest prosta. Jeżeli np. mnie nie leży Gazeta Wyborcza Michnika, to ja jej do ręki nie brałem i nie biorę, bo dla mnie i mojej rodziny to wstyd.Ale też - jej nie komentuję.Panu radzę to samo. Bo pańska opinia, będę delikatny na prawdę ani mnie ziębi ani grzeje.a dosłownie WISI. Jak podpaska na udzie cioci Krysi. Ten blog ma sie podobać MOIM, zaznaczam raz jeszcze MOIM CZYTELNIKOM - nie panu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  69. O Pańskiej "klasie" świadczy to, że wyciął Pan ponad połowę mojego komentarza, w którym odnosiłem się do braku Pańskich podstawowych umiejętności wymaganych w zawodzie dziennikarza. Jak widać, mam w 100% rację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Pańskiej "klasie" świadczy to,że po tak sformułowanym ode mnie ostrym dictum, dalej pan się tu pakuje jak koszula w .../ grzeczny jestem /..Po za tym, żadna redakcja nie publikuje tekstów nie zamówionych, tym bardziej przypominających moralizatrostwo Ojca Redaktora a taką chciał pan tu umieścić.Niemniej, jak na stolarza napisał pan całkiem zwięźle. Miło było.

      Usuń
  70. muni, co on chciał osiągnąć?

    OdpowiedzUsuń
  71. chciał mi zepsuć humor. Tylko ja takich "speców" mam kilku dziennie i puszczam jedynie tych mniej bluzgających.Ten myślał, że jakaś łachudra będzie mną mordę wycierała a w odpowiedzi ja - " w pięknej formie literackiej będę mu odpowiadał, bo tego wymaga poprawność i etyka literacka" To picer - nie dziennikarz. Narka.Idę obejrzeć blokady, ponawijamy potem.

    OdpowiedzUsuń
  72. Mundzio , wstaw lepiej wyrok Anny . Dużo chętnych jest do przeczytania ... wisi na tablicy ogłoszeń w UMiG. Oglądalność bloga Ci wzrośnie A ludzie niech wiedzą ;) ona u siebie nie wstawi, ale Ty się nad nami zlituj. Pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeniosłem ciebie "spod wieście-treści" tutaj, bo zainteresowany nie musi przewalać poprzednich tekstów.Responauci zaczynają zawsze od ostatniego tekstu. Dołóż coś więcej, bo nie wiem, co teraz przeskrobała. narka.

      Usuń
  73. właśnie, właśnie, bo dużo z tej tablicy o zadłużeniu napisała ale o wyroku zapomniała

    OdpowiedzUsuń
  74. Wyrok ma się sprawy z P. Kowalską. Dość ciekawy wyrok. Można go chyba pobrać ze strony sądu w Piszu bądź Szczytna. Kolejny wyrok ' naszej sprawiedliwej dziennikarki ' ...

    OdpowiedzUsuń
  75. Aha, wspominała mi wczesniej o tymm bo zeznawałem w jej sprawie, ale co do sentencji to jej nie znałem. Przy okazji możesz jej główne wątki podrzucić.

    OdpowiedzUsuń