czwartek, 19 lutego 2015

Anonimowe od-głosy.No comment!

Piotrek co ty robisz?
18 lutego 2015 14:29 znajomek
Nie szanujesz ludzi i oni ciebie też nie szanują. Masz opinię prawie taką jak Opalach niewiele ci brakuje. Zrobią referendum pod koniec tego roku i pójdziesz do biura podań bo wszyscy cię mają dosyć. Wstyd mi że na ciebie namawiałem.

Sekretarz
18 lutego 2015 17:01 TMWN
Ludzie! Bezrobocie w naszym miasteczku sięga zenitu a my ściągamy obcą osobę do pracy. Mało u nas młodych ludzi z wykształceniem bez pracy, że musimy zatrudniać kogoś kto mieszka 90 km od miejsca pracy. Miało być taniej i lepiej a okazuje się, że dalej kwitnie kolesiostwo.Panie Burmistrzu a miało być tak fajnie i znowu dupa.

laksygen
26czwartek, 19 lutego 2015 13:55 UWM
wiesz dlaczego jest tylko jedna kierownica w samochodzie, samolocie gminie czy rowerze? Żeby jeden nią kierował. Nie pięciu bo znajdziemy się w rowie. A skoro jednemu życie powierzamy, to od niego oczekujemy, by ozdobą jego urzędu nie były tylko Trzy Damy.Sam to ty w Rucianem możesz tylko w spodnie zrobić! Wymień jednego, który własną pracą a nie koneksjami dorobił się dużych pieniędzy. Co ważniejsze, nie był wcześniej związany z lokalnym patologicznym układem.

89 komentarzy:

  1. Każdy mógł przystąpić do konkursu, nikt nikogo nie ściągał.......jaki patriotyzm lokalny wybuchł po wyborze sekretarza! Nieważne skąd.....ważne kompetencje, a na te trzeba poczekać. znając naszą społeczność to każda kandydatura byłaby zła, bo takie już mamy usposobienie....mocno ruciańskie. Startował swój...zły, wygrała ,,obca'' też zła......O co tu chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  2. ktoś podał, że ta pani nie jest Felińskiemu wcale obca, bo znał ją wcześniej. Skąd wiesz z jakiej konfiguracji?Zawodowej,uczelnianej czy bardziej prozaicznej? Proszę nie dezinformuj,bo bardzo bliska mi osoba powiedziała, że nie mogła wystartować dlatego, że Feliński zastrzegł, że z nią współpracy nie widzi.Waż słowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie wcześniej prawdopodobnie przegapiłem. Niemniej sadzę, że to co piszesz ma swoje uzasadnienie.Tu mieszkają ludzie, po studiach dziennych mocno z wiedzą obcykani a nie wystartowali, bo wiedzieli że "nie mieszczą się w oczekiwaniach Feliniego".Typowy przykład - jak piszesz - bliska ci Jatkowska.Ba Są inni, ale jak widzą realia ruciańskiej sceny to, dali sobie spokój. Taka jest prawda.

      Usuń
  3. Mundek, co Ty chcesz przez to uzyskac cytujac te 3 (wybrane przez Ciebie)
    komentarze z bloga P.Grzybowskiej?
    Ja wiem.Ty wybierasz tych paru i cytujesz, zeby reszte Twoich czytelnikow ksztaltowac w jednym kierunku. W Twoim kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to jest P.Grzybowska? Szczególnie to P. przed nazwiskiem? Czy chodzi o tą która tu niby nie wchodzi? Ale do rzeczy. Nie, nie w moim kierunku, a utwierdzeniu siebie, ze moje zdanie na dany temat nie jest odosobnione.Gdyby moje opinie nie miały odzwierciedlenia w szerszym odbiorze,świadczyły by, że jestem tendencyjnie monotematyczny.Duża zbieżność zdań, ludzi zupełnie mi obcych z moimi, świadczy, ze realnie postrzegam rzeczywistość.W tak krótkim tekście popełniasz swoisty dualizm. Pytasz czy chce kształtować opinię, po czym dalej stwierdzasz - że chcę! Po co zatem pytasz? Skoro, a priori, wiesz lepiej co chcę - ode mnie samego. Trudno za tobą nadążyć. narka

    OdpowiedzUsuń
  5. Mundek ten cały konkurs to kpina!
    Małż, kozicka, Kubiak, niemiec a zwłaszcza śzrank to wszystko przeciwnicy Syty i z góry było wiadomo że on ma przegrać!
    wiesz kto za tym stoi? Nasza lokalna podpora I ruchna!
    Feli gra jak mu ona zagra i je jej z ręki!
    tak trzymać mości panowie i Panie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wiesz trudno mnie przed sądem uwalić, bo fakty sprawdzam i podaję je bardzo rozważnie INFO podane przez ciebie sprawdziłem natychmiast w dwóch źródłach.Myślę, że Feliniak nie przypadkowo dobrał tak komisję, bo każda z trzech podanych osób - z różnych względów - za Sytą nie przepadała.Gdyby jednak, rzeczywiście sprawił to przypadek a nie umyślna robota - byłby przypadkiem jednym na milion. A ja w takie nie wierzę.Teraz najważniejsze. Nie wiem co ci chodzi po głowie w sprawie Jatkowskiej. Co chcesz ugrać? Otóż, Jatkowska nie ma przełożenia na Feliniego z kilku powodów. Niektóre wcześniej opisałem. Nie ma obecnie też na Małża, choć przed wyborem go na przewodniczącego - miała. Był to okres, kiedy razem jeździli do rady Powiatu. Dziś,MOIM ZDANIEM, ulepia go jak chce Felini. Dlatego, nie wróżę mu długiej kariery. Nie potrafi walczyć o jednostki.Felini robi co chce, mając zdanie Małża daleko w ....no........w tyle.Sumując,przeceniasz działania Jatkowskiej! Co do Feliniego. On popłynie przez Cwalińską i Wagnera - zobaczysz.Ale to dyskusja na inną okazję.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. A może Syta się po prostu nie nadawał? Tak zwyczajnie i bez żadnych podtekstów? Może ta babka był lepsza?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, to nie tak. za duża różnica głosów. Tu widać pomocną rękę advocatus diaboli.Nawet wiem jakiego.Po za tym, czy ty uważasz, że w Rucianem nie ma żadnego młodego yuppies który by to pociągnął? Na Osiem tysięcy ludzi? Przestań!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mundek, przyznaj sam, ze to bzdura z tymi damami.Jesli nowa pani sekretarz jest dama, to co w tym zlego?
    Wlasnie o to mi chodzilo, ze wybrales tylko te cytaty( komentarze), ktore potwierdzaja Twoje zdanie.Ale sa i inne. Zyczylbym sobie, badz krytyczny ale i obiektywny.
    Naturalnie, historia pokarze, kto z nas bladzil.Ale mylic sie jest ludzkim.
    I to trzeba tez respektowac.Czyli, przeciwnik tez ma racje, swoja racje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Broń Panie Boże, nic złego nie widzę w zatrudnianiu Dam. Wolę oglądać stado Dam jak były poopalaszny chłam. Wiesz, ja respektowałem zdanie innych tyle lat i zapomniałem o sobie. Pozwól, ze ci mający odmienne zdanie niech je przedstawiają u siebie..Na podobnej zasadzie jak ja.Kto chce czytać Mundzia - niech czyta, kto Grzybowską - czyta Grzybowską,,a kto Pismo Święte - weksluje Pismo Święte..Musisz pojąć, ze obiektywizm czy dogłębna wiwisekcja tematu, to FASADA.Takie słówka są używane na potrzebę chwili a potem robi się wszystko po swojemu.Kto raz weźmie Gazetę Wyborczą - od razu wie po tekście - z kim ona trzyma. To samo.z Gazetą Polską czy Trybuną Ludu. Tu też wszystko jasne.NIE MA GAZET na sto procent obiektywnych. Do tego się dąży, ale to potrwa minimum 50 lat. Do tego społeczeństwo musi dojrzeć i wyeliminować z życia globalną. POLITYKĘ. Bez tego nigdy nie ruszymy z miejsca.Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mundek,pytasz czy na 8 tys.mieszkancow nie ma kogos kto by to pociągnąl,hmmm,coz za pytanie skoro odpowiedz masz w ilosci zlozonych ofert,tylko jedna z naszej gminy.
    zerznołes trzy komentarze od grzybka,a czemu tylko trzy?bo tylko tyle było na kilkadziesiąt ktore mialy ten sam tok myslenia co twoj,wiec odpowiedz jest na to taka,ze twoim tokiem myslenia idzie malo ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ jesteś upierdliwy. Wziąłem trzy dlatego, bo akurat trzy wypełniają gabaryty artykułu. Chcesz więcej,- wejdź do Grzybka na byle jaki tekst - a zobaczysz niezadowolenie z poczynań Feliniego.Że tam nie zadowolonych jest nie 3 jak podajesz a 23-ech. I nie każ mi przenosić tu wszystkich negatywów Felego,bo ja nie jestem od tego. Ja mam naświetlać problem, a nie wymieniać pół miasta niezadowolonych. Bo tych, licząc tylko samych gryciukowców jest ponad 500. A gdzie wyborcy Ronka i Jatki,? Którzy z wyborem Felka oczekiwali od niego zupełnie innych zachowań,od prezentowanych nam obecnie.. Niedługo wylezie kto miał rację. Czy rzeczywiście Sam Feluś, to mocarz czy kolos na glinianych nogach!Tylko mnie już nie męcz, Szykuję się do wyjazdu i jestem deko zajęty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. - mieszkańcy wyborem Felka oczekiwali od niego zupełnie innych zachowań,od prezentowanych nam obecnie.. Niedługo wylezie kto miał rację. Czy rzeczywiście Sam Feluś, to mocarz czy kolos na glinianych nogach?
    Raczej to drugie; czytałem komentarz grzybkowej z sesji i twierdzę że feli zachowuje się tam jak ......pajac. Komentarz z kaczuszką, atak na Ewę Skrajną gdy rzeczywiście prawda jest taka że śmierdzi z tej przepompowni jak cholera - pytanie kogo on, co i czego broni? opalacha? Małża? Po co robi takie wygłupy przed kim się popisuje? Radnymi, sołtysami a może kolegami urzędnikami i nową sex pistols?
    Co się w tej gminie dzieje?
    Novum; Grzybkowa pokazuje faktury niegospodarność oplosteckich kserokopie faktur za sprzęty, rzeczy których jak mniemam nie ma w urzędzie a nowy jak go Pan nazywasz mocarz feli nie zgłasza tego do prokuratury?
    O co w tym wszystkim chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Feluś po dwóch miesiącach ma tylu niezadowolonych ilu Opalach dorobił się dopiero po dwóch latach.Ale to jego problem. To prosty chłopak "po Ostrołęce"pozujący na ekonomicznego erudytę ale nikt normalny oprócz Trzech Dam na to się nie złapie.Jedyna dziedzina w której jest diabelsko skuteczny - to budzenie zaufania u kobiet.Tylko z tego na dłuższą metę wyżyć się nie da.Przeciwnie. W przypadku niekorzystnej formy tych związków wiele może stracić.Włącznie z rodziną U wyborców z kolei,na pobłażliwość nie ma co liczyć Zrobił im świństwo.Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Mundy będzie streszczenie z sesji? Grzybkowa podłapała twój styl i tez opisała ją w formie żartobliwie ironicznej.Masz pojętną uczennicę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie streszczenia bo na sesji nie byłem. W Łomży dwa dni gościłem.Jeżeli Andzia trochę ze mnie zdziera to całkiem dobrze. Znaczy, że ma przerwę i nie smakuje dlatego tak dużo ostatnio publikuje. Narka.

      Usuń
  15. a od kiedy szambo pachnie,skoro jest przepompownia sciekow to i musi tam smierdziec,no chyba ze kazdy w swoim kiibelku bedzie codziennie wlewal butelkę pachnącego wiosna płynu do płukania,wtedy bedzie pachniec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za Opalacha nawet szambo pachniało.Za niego wszystko było naj.naj. naj..A DWÓR - to już w ogóle, brak słów zachwytu.Wprost genialny.Żebyś ty widział, jak te mamucie podrzutki u mnie na blogu o niego walczyły.Jak ruskie za wujka Stalina! Ja słowo - oni dwanaście.Ja zdania dwa, oni czterdzieści dwa. A dziś ciuchutko, pochowały się psie syny. Ale myślę, że za Felusia niedługo też wypłyną. W całej okazałości..

      Usuń
  16. Panie Mundi, to nie chodzi nawet o to, że Grzybkowa publikując kwity dotyczące zakupów uwiarygodnia się – a Pan nie. Ludzie połapią się, że z wiedzy o gospodarce rabunkowej w ledwo minionej epoce diabła Opalacha niewiele wynika. Tu także nie chodzi o to, że burmistrz sprowadza sobie do urzędu kogo chce, choćby i spod Ełku. Może to i dobry pracownik, wszyscy źli być nie mogą, bo utoniecie za tydzień. To jest jak z pytaniem dlaczego pies liże się pod ogonem: bo może. Burmistrz tez mógł – więc wykonał. Ale jak to się dzieje, że NIKT i NIGDY nie opisywał KTO i DLACZEGO miał pomysł wysunięcia tego kandydata na ten urząd? Coś przeoczyliście – albo może Pan nie chciał z jakichś tam powodów tego opisywać. I stała się rzecz niedobra, macie na stołku człowieka ze skłonnościami (do pań), ale bez właściwości (menadżerskich). I żadnego wpływu miejscowych na własne władze. Co się do cholery porobiło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kandydatura Felusia wypłynęła w Karwicy. W dość nie jasnych okolicznościach i ja NA PEWNO za tym nie stałem.On długo mnie i Gryciuka sondował, nim się wychylił, ale na razie to nie czas i pora na roztrząsanie tego tematu. On moje i wielu uczciwych ludzi oczekiwania zna, i wie doskonale, ze ja dla siebie nic nie chcę, ale niektóre KUPY w gminie tez nie powinny pracować, bo to nas OBRAŻA.Pozdrawiam

      Usuń
  17. aczy w koncu burmistrz nie ma prawa dobierac sobie sam ludzi do wspólrzadzenia?w koncu za 4 lata to jego podsumują nie was,doradcow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałbyś rację,gdyby on na sukces ZAPRACOWAŁ SAM.Gdyby, np. Opalachowi w pierwszej turze wystarczyło 1500głosów które dostał by mógł zostać burmistrzem - to mógłby mówić- ze zagłosowali za nim tylko jego wyborcy. Natomiast, jeżeli na sukces Feliniaka, w większym stopniu jak ON SAM, zapracowali wyborcy Gryciuka, Jatkowskiej i Ronkiewicza, to nie trzeba pozować na, ALFA I OMEGĘ rozumów wszelakich. bo to gówno prawda.Dlatego inni, mają prawo to komentować. Ale jak następnym razem uda mu się wygrać,tylko dzięki Oleńskiemu i sobie, to będzie mógł mówić - JA FELINIAK LORD COX! Dopóki jest na łasce innych - musi zachować umiar.Chwytasz? .

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  18. Mundek jako dziennikarz sie skonczyl , jesli posilkuje sie tekstami od grxzybowskeij i to zapewne bez wiedzy i zgody autorow to jest dowod ,ze on już nic nie może, jest out .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem ciebie zdmuchnąć ale ci odpiszę,mając nadzieje, że twój otępiały łepek zacznie zazębiać.Mundek, był, jest i będzie! Od niego zależy jak długo.Tak, Mundek będzie posiłkował się czym chce, bo za anonimusami falusami żadne prawo nie stoi. NIKT TAKIEGO MLONA nie obroni.To przeważnie takie małe jak ty złośliwe kupy gówienka, które krążą po orbicie, tylko po to aby komuś od czasu do czasu przysrać.Aha.Telewizja Polska i Polsat też się skończyła, bo zawsze rano o siódmej - podczas przeglądu prasy - ,podają, co w gazetach inni napisali.Też nie mają o czym gadać czy co? Oj, kołtunku, kołtunku. Myśl trochę. Chociaż nie, od was po nidzkim ogólniaku oczekiwać tego nie można.Tam tylko takich geniuszy jak ty produkowali!

      Usuń
    2. jestes w błedzie mundeczku,to czy mundek był i bedzie nie zalezy od niego a od czytelnikow,przestana czytac to chocby mundek pekł to i tak bedzie po mundku,wiec pamietaj ze to tylko od nas czytelnikow zalezy czy jestes.

      Usuń
    3. Niekoniecznie. Dziesięć lat temu Byczy Kark tez mówił, że Pomichowski sie przejadł. Mundziu jest - a Byczego nie ma. Mundzio jak wino. Im starszy tym lepszy. Od czytelnika zależy frekwencja na blogu - a nie to - czy Mundzio będzie pisał czy nie.Mam rację? Narka.

      Usuń
  19. Do mundrali z 11:59 - wybrany na stołek burmistrz nie jest sam dla siebie, ale dla dobra wyborców i pozostałych mieszkańców. To gówno prawda, że może robić wszystko co chce, bo za 4 lata go rozliczą! Nie po to go wybierali by dzisiaj hasał jak chce, z kim chce i za ile chce. Opalacha już mieliście, baranku boży. Co wy pierdzielicie, że w gminie nie ma odpowiednich kandydatów na sekretarza? Co to w ogóle za komisja kwalifikacyjna, która daje alibi temu najdziwaczniejszemu wyborowi? Ja nie mam nic do tej kobitki, może jest i urocza i kompetentna - ale wasz nowy "władca" najwyraźniej robi sobie z was jaja jak berety, a ty tu pierniczysz o prawach klowna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówię felusiowym to samo a oni jak zwykle, że skoro Feli wygrał może robić co chce, nawet dzieci. Po mojemu najlepiej mu wychodzi pisanie po nocach tego ichniego Planu Naprawczego ze skarbniczką.Muszą być mocno przejęte swoją rolą,bo światło w gminie jeszcze o 22: 20 się paliło.Ale to dobrze, bo - niechby dla oszczędności powyłączali - to by dopiero ludzie gadali. Chociaż jak ktoś dobrze orze,to i światło go nie zmorze..Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Kogo by nie wybrali wiecznie w oczy kole...Nidzka mentalność...
    A właśnie, Mundi... Co za nowinki w DK? Wiesz coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzuć trochę wieści, bo dwa dni tu nie byłem a Łomży i nie wiem co tu się działo i co sie zmieniło?.Czy Feli nadal żyje z tą samą czy z drugą i czy Kryśka z Kulturnego Domu dała wreszcie w długą ????

      Usuń
  21. munio, dlaczego odpisujesz temu kaszanką napychanemu z 13,03? Toć to czasu szkoda.On byle co pożre i byle co gada niedomyjek z Bełcąca za Białą.

    OdpowiedzUsuń
  22. tak po mundkowemu odpowiem ci tak,a wez per.......nij łbem w rynne to moze zaczniesz czytac ze zrozumienie barani flaku

    OdpowiedzUsuń
  23. odpisałem Jolcynemu Kaszankowemu, bo z zasady - odpisuję wszystkim mi znanym- opalachową kiszką napakowanym.Ciągle mam nadzieję, że zmienię ich choć trochę naprowadzając na drogę cnoty.To niewdzięczna robota, bo te łby nie do tego i zawzięta hołota. Ale próbować trzeba..

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nic nie wiem, ale na Obsrywatorze coś piszą, że Krysia przegięła pałkę. Ciekawe co dalej. Zorientujesz się?

    OdpowiedzUsuń
  25. Popytam jutro albo w środę.Odwiedził mnie znajomy przyjaciel z Wojnowa i tez powiedział, że słyszał, iż wreszcie Feliniak zlikwidował etat młodego Wagnera, Co by nie mówić,, kiedy nie ma gazety jest faktycznie zbędny. Na szybko uruchomiłem gorącą linię i okazuje się to nie prawdą. Tak więc z tymi "niby pewnymi i sprawdzonymi info" - różnie bywa.Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  26. mundek,to ty nie chwytasz,on wygral SAM nikt mu w tym nie pomagal,a gryciuka wyborcy zaglosowali jak chceli a wiec na niego w drugiej turze,chwytasz?

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że tylko ja z nas dwóch chwytam! Wysil móżdżek raz jeszcze i pomyśl. Bez wyborców Ronka, Jatki i Gryca nie było by Felina! Ci ludzie MUSIELI tak zagłosować bo nie mieli innego wyjścia. Bo gdyby była np. trzecia tura i w niej byłby Feliniak i Mis Yogi to wygrał by Yogi. Bo ludzie wcale nie kochali Feliniaka.Zrobili to co należało. Wybrali mniejsze zło. Zatem umowa, wiesz teraz wszystko i nie zawracaj Wisły kijem. Jaki mocny był Feli widać było po pierwszej turze . Wiesz co to jest 750 głosów dla okrzyczanego Feliniaka? To wstyd.i kpina. Mocny Felini a dają mu 750 głosów a "niechcianemu" Opalachowi 1500. Dobra, przestań, bo ciśnienie mi się podnosi jak twoje brednie czytam..

    OdpowiedzUsuń
  28. mundek do ku......y nedzy,z tych dwoch to chwytam ja a nie ty.felek zawdziecza wygrana wyborcom a nie jakiemus ronkowi czy grycowi czy tobie,poniał?

    OdpowiedzUsuń
  29. To nie na moje siły !! Proste pytanie. Do kogo należeli wyborcy głosujący w pierwszej turze na : - Jatkę, Ronka i Gryca? Do Felego czy do nich? Jak odpowiesz sobie na to pytanie - to by świadczyło, że twoje panewki mózgowe zazębiają. Innymi słowy - bez Jatki, Ronka i Gryca nie było by Felusia, a po pierwszej turze od razu Opalach był by burmistrzem, a nie żaden Feluś. To wszystko.Bajówka.

    OdpowiedzUsuń
  30. Autor: Anonimowy , blog: "Bez Fikcji" Ruciane-Nida, 24 lutego 2015 08:25
    /............................................................................................................/
    /............................................................................................................../

    Od red.An-ma wyżej wysłano do PGR Kaliszki rąkle sadzić. Nie reformowalny. Brak nadziei na przywrócenie mu trwałej zdolności percepcji umysłowej.Stan paranoidalny.U niego Gryciuk ma 30 głosów - mało. Gryciuk ma 176 głosów - mało.On ma chory dekiel, nic w deklu i mieszka w szopie - ma dużo.Pozdro.

    .

    OdpowiedzUsuń
  31. ty w Kaliszkach nie ma już PGRa jest piękny zamek i restauracja,byłem tam na weselu siostry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeszcze lepiej. Do lochu jak za króla Ćwieczka obucha wsadzą.Na co to psie gówno ma żyć. Żeby ludziom gitarę zawracać?

      Usuń
  32. Autor: Anonimowy , blog: "Bez Fikcji" Ruciane-Nida, 24 lutego 2015 10:32
    /...o c e n z u r o w a n o....g l u t a....piszącego za dwóch...jego wściekły ryj i kaszaną napchany brzuch............../..............................................//.
    Od red. Nie wytrzymały gluty posrane, pękły!!! Mam was podróbki po małpie.O to chodziło!. O to chodziło! W gębę na odlew i na razie będzie spokój- wyblakłe ścierwa.

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak jak Państwu wcześniej pisałem. Dopóki dworskiego ścierwa nie walniesz z grubej rury - nie zrozumie!Teraz menela dwa dni tu nie będzie, potem znowu pokornie wróci i zacznie słodzić...najpierw grzecznie dla zmyłki...potem ostrzej...potem pójdzie na całość.A wtedy ja go znowu grzmotnę z grubej...i tak już cztery lata.Ale ci dzisiaj to nie problem, to nieprzetrawione resztki z opalasznego dworu.Dobra, jadę do Nidy do krawcowej.

    OdpowiedzUsuń
  34. no i ty dalej swoje,wyborcy do nikogo nie naleza,to wolny kraj. ale moze inaczej zeby twoje panewki nadązyły.jak by nie startowal ronek,grycej czy jatka,a tylko opalach i felek to kto by wygrał?ponial teraz?

    OdpowiedzUsuń
  35. O, mamy postęp! Teraz lepiej.Na czas wyborów wyborcy Jatki, Ronka i Gryca powiedzieli WYRAŹNIIE kogo chcą. To byli ich wyborcy - nie Feliniaka. Gdybyś się nie upierał, że bez wyborców Ronka, Gryca i Jatki Felini by wygrał,dawno byśmy doszli do porozumienia. Co do ostatniego pytania. Kto by wygrał -Opalach czy Feli - gdyby startowali tylko obaj. Bez wspomnianej trójki, wygrał by OPALACH z palcem w zadku. Miałeś przykład słabości Felka po pierwszej turze kiedy było 1500 : 750.

    OdpowiedzUsuń
  36. I co z tą Krysią? Jakieś przekręty ponoć... Wiesz coś?

    OdpowiedzUsuń
  37. mundek,z toba rozmowa to jak z pierwszym sekretarzem,niech ci bedzie ze felek nie wygralby bez was i teraz powinien tanczyc jak mu zagracie w podzience ze pozwoliliscie mu wygrac.

    OdpowiedzUsuń
  38. Teraz idzie wszystko jak powinno. Felek bez wspomnianych trzech osób by w życiu nie wygrał.Patrz teraz. ALE NIE WOLNO MU TAŃCZYĆ JAK ONI CHCĄ !!! Ma zachować się przyzwoicie i wypierd..na zbitą mordę nierobów pozostawionych przez Opalacha, a przyjąć dwóch czy trzech swoich, którym ufa i koryto zawdzięcza.Na koniec. Wiesz ile zarabia kierownik Opieki Społecznej w bogatych Mikołakach? 4 600zł. A wiesz, ile tu - w tej biedzie - zarabiała Cwalińska? Tyle samo co Opalach 9680zł. Łapiesz? To czy do kurw..nędzy nie mam racji? Narka

    OdpowiedzUsuń
  39. Mundek, z matematyką masz na bakier. Jak by w pierwszej turze nie byłoby ronków, grycków, jatków i innych dziadków, tylko felo i opel, to wyborcy i tak są. wydaje mi się, że większość z tych wyborców głosowała by za feliniakiem.Oznacza to, że opel i tak by przejebał. nawet jakby procent wyborców ronków, gryckó, jatków i dziadków zagłosował za oplem, to i tak opel we dupie by był. kumasz czaczę?

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja wiem, jedynie Wy - absolwenci nidzkiej Wszechnicy Łukaszenki jesteście czystej wódy matematykami.Po za tym, macie recepty na mądrość od Waldiego Kukułki....Aby nie przeciągać. Przypomnij sobie prawidłowość z 2010 roku, kiedy Opalach wiedząc, że Gryciuk startuje sam....do siebie dobrał jeszcze trzech. Głosy Gryca rozpirzyli i zwyciężyli.Teraz była powtórka z rozrywki, Tylko numer wycięła druga strona.W tym mieście NIGDY nic się nie działo zgodnie z logiką. To miasto nie przewidywalne. Tu normalnie myślących ludzi jest 42% - reszta to kaszankowcy. Na koniec.To, co ty czy ja myślę, te 58% ma w głębokim poważaniu. Napisałem - ludzie??? To źle ! Nasze warszawiaki z Turośli, Dobrego Lasu, Ukty i Łachy zdrowy rozsadek mają w kałdunach. Kto więcej kiszki da - ten zwycięstwo w kieszeni ma. Tak więc, ty nie licz, a liczenie zostaw tym po piskim starym ogólniaku. Nie po uczelni Łukaszenki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Autor: Anonimowy , blog: "Bez Fikcji" Ruciane-Nida, 25 lutego 2015 09:32

    /..................................................................................................................
    od red. Bącusiu,dostajesz delegację do Bęłcąca na rąklowe wakacje.Pozdrowienia od dyrektora Wszechnicy, dr.prof Łukaszenki

    OdpowiedzUsuń
  42. zacytuję "Kto więcej kiszki da - ten zwycięstwo w kieszeni ma." to ile Felek tej kiszki dał, może nas oświecisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj jeszcze raz do mojego komentarza. Tam piszę, ze 42% jest normalnych. To ci sprawili, że Felin został burkiem miasta i nie musiał im nic dawać. Oni wiedzieli, że MUSZĄ GO wybrać, bo inaczej znowu byłaby tragedia. Natomiast, reszta, te 58% to ci, co idą za 40deko jolcynej kaszany albo nie chodzą wcale.

      Usuń
  43. Ciekawe jak długo tak będziesz nadawał na tego Żelka?

    OdpowiedzUsuń
  44. Teraz go punktuję i daję do zrozumienia, że idzie złą drogą, nagradzając tysiącami opalasznych parzygnatów i karząc przychylnych sobie ludzi z kampanii wyborczej.To świństwo jakiego świat nie widział. Do szturmu przystąpię od połowy marca.Ja nie po to za nim agitowałem i ludzi przekonywałem, żeby on opalaszne podrzutki utrzymywał.A jak długo? Do najbliższego referendum! Tu widać mój obiektywizm.Dla mnie czy to Opalach czy Feliński nie ma znaczenia. Albo będzie w tym mieście każdemu według zasług - albo wywałka i następny... Do skutku, aż się nam trafi taki, który doceni to co dla niego inni zrobili. narka.

    OdpowiedzUsuń
  45. mundek,ochłon.pierdzielisz takie glupoty,jak naprzyklad z poborami kierowniczki mopsu,idz zapytaj ile zarabia a nie piszesz takie pierdoły,a z tymi wyborami to daj juz sobie spokoj,ty tutaj jak chcesz i kogo chcesz to piszesz i puszczasz a burmistrz u siebie rzadzi tak jak uwaza bo to on wygral i on za 4 lata bedzie odpowiadal przed wyborcami nie ty,wiec daj se na luz.pamietasz jak tamten zwalnial i swoich przyjmowal a ty wtedy larum podnosiles a teraz sam chcesz to samo robic.

    OdpowiedzUsuń
  46. Posłuchaj koleżko. Ja jestem u siebie, sam sobie blog założyłem, sam opłaty uiściłem, sam piszę i sam tobie odpowiadam.A twój burmistrz został burmistrzem nie dlatego że chciał tego a dlatego że inni tak chcieli - by Opalacha u koryta znowu nie widzieli.To nie Feliniak swoją batalię zdrowiem i pieniędzmi przypłacił a wyłącznie ja. A skoro tak, to należy dać mi możliwość zadowolenia z obecnego układu, Bo to ja się z Opalachem mocowałem i z tego tytułu dużo ucierpiałem.Ja nie chce rewolucji w urzędzie.Ale dwie czy trzy osoby dla uzdrowienia ogólnej atmosfery to nakaz chwili.Bo ta zadra będzie ciągle boleć i jątrzyć otwartą ranę..Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. tak mundziu,jestes obiektywny,czy to opalach czy felek kazdego bedziesz punktowal kto nie bedzie ciebie słuchal i nie bedzie szedl droga jedynie słuszną twojego wykeresu.

    OdpowiedzUsuń
  48. Tak to mnie różni od nautów z Obesrańca z piwskiem czy www, dupną. odmianą.perwersji,pl !!! U nich cały czas plucie w przeciwników Opalacha.Wzięli go cztery lata temu w obronę i za wszelka cenę dalej walczą o niego jak o ostatnią wypłatę. Chociaż dokumenty wypływające tu i ówdzie - świadczą o tym - że jest jedynym, który tak doszczętnie zubożył gminę.Innymi słowy, wiedzą, że źle robią ALE STOJĄ ZA nim murem. Ja natomiast, mogłem być z Feliniakiem, ale kiedy widzę, że kombinuje, od razu od takiego się odcinam. Bez względu na to, że politycznie nas obu wcześniej coś łączyło.To świadczy o klasie! A na wspomnianych wyżej "kiblach" walą we wszystkich ale ....oprócz Opalacha. To jest ich rozumienie obiektywizmu.Obiektywnie można obsrać Gryciuka i Feliniaka ale....nie daj Boże .... Opalacha.Dlatego te szalety omija 80% nautów i tam nie wchodzi. Nie mam żadnej ideologi.Prawda jest taka, ze duża cześć tych co go poparli Feliniaka jest zniesmaczona. Tylko oni o tym mówią w kolejce po mięso w sklepie a ja w formie tego bloga. Dlatego jestem bardziej słyszalny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. ale trzy osoby już masz, królówka, loczek i nafciarka, to czego jeszcze chcesz, a może ty tak jak ta kura dali co chciałeś a teraz chcesz więcej, trzy i trzy to sześć

    OdpowiedzUsuń
  50. O czym ty piejesz? Jaka królowa, kamilcia czy Loczek? Ci ludzie musieli odejść i odeszli, bo czuli smród jaki za nimi się ciągnie. Mnie chodzi jedynie o trzech najbardziej jaskrawych agitatorów Opalacha, umocowanych nadal przy korycie Feliniaka.Tu mówię o kierowniczce z Opieki, Wagnerze i Zawalu. Tu jest całe zło. Każdy z nich od czterech lat ma prawo do kuroniówki a na nią nie odchodzi, choć dawno powinni. W ich miejsca kilka nowych osób rotacyjnie mogło by też zasiłku doczekać. A nie mogą, bo Feluś dał im spokojną przystań. Niech zrobi z nimi porządek i ja odchodzę na emeryturę. Widzisz jakie to proste?

    OdpowiedzUsuń
  51. a nochalowa? świeta?tez daj na listę.

    OdpowiedzUsuń
  52. Fakt, masz rację. Tym bardziej, ze gdyby nawet z "Kulturnego" Domu odeszła - bez pracy nie zostanie. Słabowity Czerwonolicy Mieszkalnik fuchę dla niej trzyma. Właśnie to świadczy o tym, że my ludzie ulicy o takich rzeczach wiemy, Feliniak wie a mimo wszystko do rozprawy w tym zakresie się nie rwie. Dlatego się pieklę. Sam widzisz, wystarczy trzech się pozbyć -by atmosferę uzdrowić. W takich sprawach Zdzisiek Kapucha Podpierdalacz 24 był najlepszy. On by się z żołnierzami Felusia nie pierd....ł.Co najgorsze każdy wie że puścił gminę z torbami i dalej tą gminę reperuje jak chce, bo młody wuefista musiał odejść by świaniarzowi miejsca ustąpić. To jak ma być tu normalnie???

    OdpowiedzUsuń
  53. .........................................z Tobą nie da się normalnie dyskutować. plum plum spadam narra. ja jestem po starej piskiej zawodówce, tam był poziom jak dzisiaj na polibudzie. plum, plum

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był "TAKI POZIOM" jeno dla ciebie.Bo dla mnie był TAAAKI POZIOM, że potrafię się całkiem nieźle piórem posługiwać a ty masz problem nawet pilnikiem ! To jak to jest? Wyjątki są wszędzie. W rodzinie też nie wszystkie dzieci jednakowo zdolne. narka

      Usuń
  54. Do Zawala masz si, a taki z nim kumpel byłeś

    OdpowiedzUsuń
  55. Ty wiesz co si kryje pod słowem kumpel??? On nigdy nie był moim kumplem. Ma swój zamknięty w cztery aparaty foto świat i tak mu dobrze. To wyalienowany z tradycji rodzinnej gość.U niego w domu nie ma wspólnej kasy a każdy płaci za co innego. Jeden za prąd, drugi za czynsz a resztę trzymają przy dupie.Bliżej znałem jego żonę, bo to pomocna w życiu kobieta, która pomogła mi przez dwa lata utrzymać chałupę na przyzwoitym poziomie. Ale z nim? Przesadziłeś. Narka.

    OdpowiedzUsuń
  56. Tu Ci trzeba niestety oddać sprawiedliwość. Nie każdy ma tyle odwagi i samozaparcia, żeby czynić to ponad własny interes. Poprostu SZACUN!

    OdpowiedzUsuń
  57. To co piszesz powoduje że to robię. Ale jak znam życie jakieś małe ścierwo zaraz przypali, że ten post ja sam napisałem. I sam sobie odpowiedziałem. Dlatego nad tymi oplowymi daunami nie mam litości.Muszą mieć racje i koniec.Jako potwierdzenie podpierają się Waldusia Kukły receptami że są najmądrzejsi na świecie. jajeczka,,

    OdpowiedzUsuń
  58. mundek,nikt w kolejce po mieso nie gada,to tylko ty nawijasz bez konca,bo chciales cos ugrac ale nie pomyslales ze era dworu juz nie funkcjonuje i nikt etatu za to ze słowem wspieral nie dostanie,a tobie ewidentnie o to chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do twego ociężałego móźgu nie przemawiają moje wcześniejsze wypowiedzi, że nie ma gazety nie ma Mundka, nie powinno być Wagnerka, Staśka, Leszka a TYLKO OSZCZĘDNOŚCI. Dwór się skończył??? Dowcipniś nam sie trafił ! A Cwalińska, Wagner, Wyskrobek, Zawal, Małż to skąd? Z Nowej Monarchii Feliniaka? Oj cudaku, cudaku. Sprawdź mnie! Wywal lewusów a zobaczysz jak szybko zostawię w zadku pisanie i fuchę jaką mnie przypisujesz. W porzo? Ale pamiętaj, bądź słowny i do tego doprowadź. Pozdrawiam cie Feli.

      Usuń
  59. Podoba mi się ten tekst więc dla rozwinięcia tematu pozwolę go sobie zacytować
    " Opalach wiedząc, że Gryciuk startuje sam....do siebie dobrał jeszcze trzech. Głosy Gryca rozpirzyli i zwyciężyli.Teraz była powtórka z rozrywki, Tylko numer wycięła druga strona.W tym mieście NIGDY nic się nie działo zgodnie z logiką. To miasto nie przewidywalne. Tu normalnie myślących ludzi jest 42% - reszta to kaszankowcy. Na koniec.To, co ty czy ja myślę, te 58% ma w głębokim poważaniu. Napisałem - ludzie??? To źle ! Nasze warszawiaki z Turośli, Dobrego Lasu, Ukty i Łachy zdrowy rozsadek mają w kałdunach. Kto więcej kiszki da - ten zwycięstwo w kieszeni ma"
    Tekst być może zabawny ale co ważne .......... prawdziwy!
    Bo czy normalny naród wybiera Opalacha na burmistrza skoro ten nie potrafił zarządzać;wcześniej zgkim doprowadza do ruiny?
    - Czy to normalne że ten naród wybiera urzędnika, człowieka (pierwsza tura) nie wiedząc kto to jest?
    notabene podobnie został wybrany radny z rucian, zabawne że moherowe berety tuż po wyborze, później zdumione pytały,
    kto zacz i skąd!
    Dlatego tekst że w tym mieście nic nie jest zgodne z logiką jest jak najbardziej na miejscu. Zamiast wybrać dobrego gospodarza jakim był i jest Gryciuk (dziś jest wice - burmistrzem w Orzyszu) do drugiej tury trafił się "żelka" i mamy to co..........kuźwa mamy.
    - mieszkańce nasze "zdrowy rozsadek mają w kałdunach. Kto więcej kiszki da - ten zwycięstwo w kieszeni ma"
    Podsumowując, żelka naobiecywał - nowa gmina, nowe ludzia, zozwoje i......zero rozp....chy!
    i.........oto mata co żeśta chcielista!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu Grzybowa nie pisze o gminie i Żelku Brylancie?Bo Pchełka mówiła, że nie może,bo Żelek jej socjalnego lokalu nie przydzieli i musi poczekać

      Usuń
    2. Ten temat wyjaśniłem niżej.Nie wiem jaki kąt, gdzie i kiedy ale powinna w pierwszym rzucie dostać. Na polu walki z Opalachem dostała nieźle w ..upę.Gdy ona wojowała reszta kaszankowców z boku stała.Co wcale nie znaczy, że to świetlana postać Ma za kołnierzem nie wąsko.Dlatego epitety w poście niżej wykropkowałem

      Usuń
  60. Anula Grzybowa prawdopodobnie dlatego nie pisze o Brylantynie. Jak wieść gminna niesie to nie dostanie mieszkania bo jest gdzieś na końcu kolejki. Lidia stara jej się to załatwić ale chyba jej wpływy zmalały. Liczyła na stanowisko sekretarza a tu kuku. Tak sobie wróćmy do przeszłości: Lidia była z Gryciukiem który zrobił ja kierownikiem ZUKu - ZDRADZIŁA. Następnie donosiła na Felego do Jolandy, na Gryciuka. Wygrała, burmistrzem został Zbigniew. Szybko się na niej poznał jak zaczęła udowadniać że to ona mądrzejsza i trafiła na wygnanie do Ośrodka Zdrowia zajmując się bhp. ZDRADZIŁA. Znowu zaczęła mącić i stanęła po stronie Felego. Felek zwyciężył i co? Znowu nie dostała upragnionego stanowiska sekretarza a więc jaka konkluzja? Zaraz zacznie walczyć przeciwko Felińskiemu jak nic.Panie Feliński, uważaj Pan bo kwity pewnie już się robią

    OdpowiedzUsuń
  61. Sądzę, że przyczyna jest bardziej prozaiczna. Nie ma po prostu dostępu do internetu / względy finansowe/?Na temat Dymki nie będę się wypowiadał, robiłem to kilkakrotnie.Każdy pracuje na własny rachunek. A TERAZ - jeżeli Felini będzie dalej ciął głupa i trzymał opalich przydupasów pierwszy stanę w jednym szeregu nawet z Dymką aby go wykiprować Nie będzie to ważne z kim go wymiotę - ważne abym wymiótł.Mnie nikt nie zarzuci że mam w tym interes. Mam w dupie interes. Ale mam torsje, jak widzę Felego rozumienie uczciwości społecznej.Na koniec. Tak masz rację, ze robią na niego kwity zawczasu. By wiedział, że ze swego otoczenia musi się pozbyć opalich przydupasów. To wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  62. pani ania to ile tych godzinówek ma przepracować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, zapytam jutro? W każdym bądź razie ogłoszenia wyroku na tablicy urzędu podobno nie ma.A w tej sprawie, też ktoś tu pisał.Tak czy inaczej Czarna Ręka działa, dba i trochę litości nad nią ma. Pozdrawiam.

      Usuń
  63. Oj Mundek Mundek, najpierw "ocenzurowano", potem wycofano. Co pewnie przeczytała, zadzwoniła paluszkiem pogroziła a ty wykasowałes ? Ona jest "nie do kupienia" a ty jestes "bez fikcji"-jak za KOMUNY-ORMO CZUWA!!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie dzwoniła, maila przysłała z prostym pytaniem : - dlaczego Ty dworskim ścierwom życie ułatwiasz, skoro na ich blogach kiblach nawet 1/100 - tnej Ciebie nie przepuszczają? Pomyślałem - fakt! Dlaczego Wam stecko smrodom mam czyimś kosztem przyjemność sprawiać? Podaj tylko jeden przykład, a wrzucam koment ponownie. Np. jedno dobre zdanie o mnie oprócz plucia.

    OdpowiedzUsuń
  65. Mundziu zaglądnij do Grzybkowej są rachunki podobniez nielegalne. Mówią że jej Dymczykowa wyniosła z zemsty na Noskowej. Szewczyki chcą jej sprawę zalożyć że je podała nielegalnie i są podrobione. Ludzie mówią że nie można pokazywac tych rachunków bo sa objęte tajemnicą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, rozmawiamy z sobą od kilku tygodni poprawnie,więc niech tak zostanie. Ale....ale..... cisną mi się na usta przekleństwa, kiedy słyszę, czego ode mnie oczekujesz.!. Ja miałbym bronić rachunków podpisywanych przez Steckę i Opalacha? Rachunków które pogrzebały gminę, w tym moje coroczne zobowiązania dla niej, na sumę 7 000zł i są wypadkową dzisiejszej biedy??? TYCH LUDZI, co twierdzą - że te rachunki muszą być objęte tajemnicą - wiesz gdzie trzymam, prawda?To nie ludzie! To przygłupy. Cały ten "złodziejsko opalaszny dwór", który nie chciał, by te kwity ujrzały światło dzienne.Czy ty wiesz, że ja na zarobki rzecznika Szczały Loczka by ich poznać czekałem 4 lata? Lump okradał mnie w majestacie sieczkoopalasznego prawa a ja nie mogłem nic zrobić??? Czy wiesz, że ja Gryca zapierd.. za 600zł a ten kutafon za to samo kasował 6 000zł? Ale mimo takiej przewały, te ich dwa dworskie kible blogowe nawet się o tym nie zająknęły ??? I ty mnie na krupnikowego Grzyba napuszczasz? Grzyb to drobny złodziejaszek i smakosz, ale jemu też się czasami udaje - coś mądrego napisać. I do dupy im dobrać. A dopóki robi dobrą robotę - ma tu czytelników. Aha, podaj mi nazwisko i adres , to te podrobione faktury - kiedy policyjnie zweryfikujemy - wyślę ci do wglądu. A do sądu sam się zgłoszę. Na świadka ! Dopiero tam z oplostecykami zatańcuję. Róbcie sprawę jak najszybciej.W porzo? Wtedy będzie jatka i tematow do pisania!

      Usuń
  66. ten z 21,07 nielegal to jest cały wyzuty z moralności dworek.Złodziej na złodzieju siedzi.

    OdpowiedzUsuń
  67. Mundek a co ty z Grzybkową w radiu nie występujesz? Polskie Radio się z nią spotyka i wywiady daje w Kapio a ciebie nie zabrała? Ponoć z jakąś telewizją też była koło Czaplona na drodze i coś kręcili. W gminie srakę z gównem mają bo podobnież o tych fakturach coś będzie na tefałenie a ty nic z tego nie masz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie występuję, a po co mam Fedlusuia wzmacniać? A z nią nie występowałem nie tylko w radiu ale i w pierdlu w Białymstoku czy w Bieronce w kamerach monitoringu. To teraz napisz, ze "dobrze, Mundi dobrze choć, jeden porządny nam się trafił".

      Usuń