sobota, 11 lipca 2015

A nie mówiłem?

Zawsze Państwu tłumaczyłem, ze co ma pływać nie utonie,stara marka nie rdzewieje a głupoli nikt nie sieje.Ale te wszystkie blogerowcy od siedmiu boleści i od darmowej kaszanki - już nie! Te toną w swoim gównie szybciej- nim zdążą się rozwinąć i obrzucić ścierwem nas.Wszystko dlatego, że atakują wszystkich i wszystko co się rusza. Gdyby im podpadł chodzący ruski zegarek - też by go z kopa potraktowali.To ewidentne imbecyle.Dla nich, wszystkiemu winny jest ten zegarek bo złą godzinę pokazuje. A że nie był nakręcony ??? A SKĄd TA OTEPIAŁA KUPA miała wiedzieć jak się go nakręca ??? A co tam! Nie on jeden nie ostatni.Pamiętacie jak się zgrabnie uwinąłem z dworskim kiblem " Obesrańcem "? Pamiętacie! Pamiętacie tego następnego po nim," niby jedynego porządnego " druga.odsłona.perwersją.pedalską.zarażona.pl " Pamiętacie? I co? Normalka. Też walnęła mordą w glebę.TERAZ NAJWAŻNIJSZE !!! Blog Obserwator, mający zrewolucjonizować ruciańską scenę publicystyki lokalnej pod przewodnictwem Andzi Grzybnej.I co ? Jak co ? To samo - co z tamtymi!!! Rach ciach i pysiem w piach!I tak może się cieszyć - że nie siedzi! Miała być pierwszą gwiazdą piszącą a została pierwszą i jak na razie jedyną.. siedzącą. Jak to różnie ludzkie losy się plotą.Taki POTĘŻNY "Obserwator" a poległ na głupiutkim lokalu o pow. 7,42 metra. Tak, tak. Gdyby dalej pisała - to taki bolszy gwizdek - by ten kąt dostała.A tak, początek ma zrobiony! Tylko gębę zamkniętą !!! Tu Felek Mokasyn pięknie zagrał. W swoim stylu. Wie kogo może zaszachować - a kogo w ..przez papier pocałować. Mój Boże. Dobra, muszę już iść bo dzwonią, a wpadłem, tak na chwilę by się z Państwem przywitać...

20 komentarzy:

  1. mundek ty nasza opoko mądrosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tak.Powinnaś napisać :- Mundek, masz faktycznie dar przewidywania.Bo tak naprawdę,jest wielu, wielu mądrzejszych ode mnie.Niemniej przy przy ocenie faktów - mi mój życiowy realizm i wyrazistość - niezwykle mi pomaga..

      Usuń
    2. masz rację,jest wielu,wielu mądrzejszych,mysle ze tak z 99%

      Usuń
    3. Odpuść deczko. Zejdź tak na 78%. Bo skoro taki GENIUSZ jak ty - na okrągło tu siedzi i mnie czyta - są trzy wyjścia. Albo jesteś po Uczelni w Kocborowie, albo po Odwyku ALBO na siłę do rodziny mi się z ryjem pasujesz??!! / Wariant niepotrzebny skreślić /.

      Usuń
    4. po odwyku,i tu tez sie ukazał twój dar przewidywania.

      Usuń
  2. Ty burmistrza to za kolor oczu jego psa jeszcze nie skrytykowałeś..... żal Ci że. Tobie nie dał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie burmistrz który oszukuje bramkarzy na giełdzie na 16zł wjazdowego to cieć nie burmistrz..Dla mnie każdy Pan Burmistrz oprócz jaj - ma także klasę.Niekoniecznie wypracowaną w pocie czoła na ostrołęckiej Sorbonie.

      Usuń
    2. Na słówenio, jeśli można. Mundzio nieczepnął się Fekla psa, bo z tego domu tylko ten pies miał charakter i swoich szczeniaków na pastwę losu nie zostawił. Tylko on, niestety a mniej kształcony..To gdzie problem?

      Usuń
  3. Pisała że są nie dokupienia.....Jednak kupili ją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzedać się za milion to hmmm nawet Demi Moor się sprzedała, Ale za "nore" . Była nie do kupienia, bo nikt nie chciał kupować, hi hi hi, Ale Felek kupił, cuś z gustem nie tak?

      Usuń
    2. KRUPNIK zna swoją WARTOŚĆ.I nie jest taka pazerna Mogła by nawet bez. A co forsa to wszystko? Nie przesadzaj! A masz kogoś na oku z łapanki?

      Usuń
  4. Słyszałam że po referendum ma się do niej Mokasyn wprowadzić, bo niby ma bliźej do pilnowania domków na Słowiańskiej.Ostro traci notowania u Dwóch Dam, bo Koza zazdrośna a .Agnes wkurwiona że ho ho.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozwólcie, że ja zostanę przy swojej Wiolce. Nie zamienię jej na żadną inną. Stały w uczuciach - jestem!. No wiecie co, zbereźniki?

    OdpowiedzUsuń
  6. witam,trochę z innej beczki ale temat na czasie.Kalendarz Imprez na Mazurach 2015 na MAZURY.INFO.PL,jakoś R-N nie znalazłem...czemu?Panie Burmistrzu?To tak ma wyglądać ta Pana "poprawa"?Jeżeli tak...to gratulacje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanowny Panie. Nasza Opoka Mądrości i Rozumów Wszelakich mówił że będzie wprowadzał Plan Naprawczy czy nie mółwił??? Plan Naprawczy Gminy...oraz ..no i ew. naprawiał swoją kieszeń. Do Niemiec już nie jeździ, to skąd weźmie? Zresztą, ich na Sorbonie w Ostrołęce uczyli że jeżeli się świeci gołą doopą to trzeba ją najpierw choćby workiem po cemencie okryć. Potem imprezy robić - bądź na nie chodzić.. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. zrobić referendum ws.przyłączenia gminy do Mikołajek albo np.Władysławowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu na moje wyszło! Proponowałem w 1992 roku jak port Skulim sprzedawał zmienić nazwę miasta z Rucianego Nidy na Ferejewo Stare i Farejewo Młode. Proponowałem.Teren od strony szkoły nr.2 do tartaku i z z PTTKiem na Mazurskiej przechrzcić na MŁODE a te w stronę portu i stacji benzynowej w FAREJEWO STARE,to dziś nie było by problemu..

      Usuń
  8. heeeee....a kto z gminy do niemców pojechał????wiecie czy nie? a ja wiem......jajaaa.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mów że burmistrz z Drugą Damą! Tego bym nie przeżył. Chociaż ja, to może jakoś.Ale co na to ta niby Pierwsza ??? Nie, nie - to niemożliwe.Wyszła jeno po zapałki na stację a ten cmyk i do Niemiaszków w delegację.No wiecie co !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. A tak poważnie to kto pojechał?

    OdpowiedzUsuń