sobota, 25 lipca 2015

Karol Syta odchodzi a za nim ....

Następny po naszą krwawicę nadchodzi.Jak podaje gminne źródło z dniem 27 lipca upływa termin składania ofert na stanowisko inspektora do pozyskiwania środków unijnych. Tak w ogóle, to ta fucha ma taką bardziej uczoną nazwę, ale dla nas to najmniej istotne - gdyż kto by teraz po Sycie nie przyszedł- będzie nie do unijnych funduszy ściągania - A WŁASNYCH KIESZENI NAPYCHANIA !!! Tak, tak. Bo może nie wiecie, ale to jest tak, że chcąc dostać coś z Unii - trzeba mieć tzw. wkład własny. Coś ok 30% własnej mamony.A skąd ta gmina te 30% weźmie? Feliniak z Lefferem nie wyłożą - bo też nie mają! Mój Boże! Zawsze doopa z tyłu.To na cholerę ten ogłaszany konkurs??? BO JEST ETAT to i człowieka znaleźć trzeba. Wizjonerzy z tego wyremontowanego za Opalacha bunkra już dziś wiedzą - kto konkurs wygra! O, co tacy zdziwieni? Tu wszystko wiadomo, oprócz tego jak tą zbankrutowaną gminę z ichniego bagna wyciągnąć.Rzucają tu i ówdzie nazwisko Kaczmarczyka, no tego.. z Domu Kultury - dyrektora byłego. Patrzcie, patrzcie jak to niektórym o gminie trudno zapomnieć. Wystarczy jakiś gminny vacato zew i już są..i znowu ustawiają się w kolejce po gminny chleb. Ale mnie to nie przeszkadza.Pasuje im Kaczmarczyk - niech będzie Kaczmarczyk ! Dla mnie nawet Bogo Łukaszenka może tym inspektorem zostać. Wcale nie głupszy od tego pierwszego.Wie jak kanadyjską pszenicę dla swoich gołębi ściągać ? Wie ! To będzie wiedział jak fundusze, których i tak nigdy nie dostanie.WAŻNE ABY OBSADZIĆ ETAT !!! Ma się zmarnować??? Przypomnijcie sobie jak było z Oleńskim. Powaga, ogłaszany konkurs, kandydaci, tłumek się kłębi - a wygrywa Oleński. W tym przypadku to akurat dobrze, bo to porządny chłopak i porządna rodzina. Widać, że też bystrzak od cholery! Po tygodniu się rozejrzał,zobaczył w co wdepnął i dał w długą... Do dziś nie wiadomo gdzie przepadł. I dobrze zrobił! Tego smrodu jaki idzie po tym obecnym nawiedzonym - nie da się zaperfumować.Czy teraz też tak będzie, że jeszcze konkurs nie skończony a wiadomo kto namaszczony ??? Tego najtęższe umysły lokalnej polityki nie są w stanie rozszyfrować. Ale za Felo Mokasyna jest to możliwe. Wiele razy nas zaskoczył ! Może i teraz. Pozdrawiam.

116 komentarzy:

  1. mundek,odpowiem ci gdzie jest Olenski-pracuje w gałkowie,co do Syty to sam pisales ze trzeba poobcinac pensje urzedasom i tak to sie stalo,zabrano mu etat kierownika bo jaki to kierownik jak komorka jednoosobowa i zmniejszono troszke pensje,chyba o pare stówek i obrazony Syta napisal podanie o zwolnienie,ot i caly final tej sprawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli troszkę to nie parę stówek. Dla mnie parę stówek to cała pensja. :( A ile podniósł Ewci i innym damulkom z finansiaka? Zrobił z tego wydziału osobisty harem, zbok jeden.

      Usuń
    2. Żeby nie ciągnąc tematu jak flaki z olejem. Skoro się obcięło Sycie bo nie ma wpływów unijnych to...należy...NO WŁASNIE...to należy opierd...zarobki tym księżniczkom z finansowego. Też nie mają pieniędzy i nie mogą na nie liczyć. Tym bardziej, że felkowe uszczelnienie poboru podatków dało tyle dochodu co chory w nocnik.A do tych resztek to i rachmen Maguła wystarczy.! DWA. Jeżeli nie ma gminnej gazety to na jaki wuj tam dalej młody Wagner pracuje? Po co pytam??? Itd, itd,itd.Drażnisz mnie.Odejdź, szatanie bo ci się dostanie..!

      Usuń
  2. No tak było trzeba znaleźć kasiute dla sztucznych stanowisk kierowniczek, smiech na sali

    OdpowiedzUsuń
  3. Syta niedobry i niepotrzebny?
    Na sekretarza NIE bo irmina zabronila,
    nielubiany przez rudego, kozę, i przyjaciolkę opla niemkę
    a i przez samego felego też NIE bo mądrzejszy............
    Za gryciuka byl doceniany i ceniony chociaż później go z rodzinką sprzedał...........
    Mówisz finał bo obraził się?
    Pytanie Na kogo? na te DNO które teraz jest i rzekomo rządzi?
    Facet ma przynajmniej JAJA których innym zabrakło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ty jak Karwosia gołebiarza sprzedałeś i obiecanej mu fuchy vicka nie dałeś to było w porządku ?Oj Słońce Peru.lepiej by sale w Ukcie dokończyło, nie głupoty pisało.

      Usuń
  4. Nie dziwie sie dla Syty że odszedł,bo jak to ma być że wszystkim w urzędzie pensje się ucina a dla referatu finansowego podwyższa x 2!! dla kozy co wiedzy nie ma wcale , za to wie jak donieść i dupe obgadać potrafi na podwyżke jest. Ta gmina to dno.Nie dziwie się też olenskiemu ze w hu..a mokasyna zrobił

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Panie Edmundzie i gratuluje zarazem odwagi oraz bije brawo za pana wpisy artykoly i ogolnie szczypte humoru z tego naszego mini kraju jakim jest ten kiedysniejszy kurorcik o nazwie Ruciane- Nida .pisze do pana gdyz jestem raczej niezbyt ciekawski ale z racji sytuacji w naszej gminie mam za posrednictwem Pana kilka pytan moze Pan lub ktos z czytelnikow odpowie mianowicie przy ulicy dworcowej znajduje sie teren po naszym pieknym kiedysniejszym tartaku jak ustalilem teren posiada wlasciciela ale czy jest to gmina ??? Raczej nie na terenie tegoz tartaku interesy swoje prowadza Pan nasiadka Pan dziedzic Pan czaplicki ( miejscowy syndyk tartacznej masy upadlosciowej ))) oraz znajduje sie t tez szkutnia pytanie jest proste od kogo to jest dzierzawione kto za to bierze kase czy gmina czy prywata czy nasi wlodarze tego nie widza?????? Bo ppdobno gmina nie morze sciagnac zaleglych podatkow a okazuje sie ze ktos na tym jeszcze zarabia i jednoczesnie okrada gmine????????

    OdpowiedzUsuń
  6. ruchane-gnida ,nic więcej

    OdpowiedzUsuń
  7. tu się zgadzam, kto morze w tej gminie pochwalić się studiami dzennymi??da się zliczyć na palcach jednej ręki, syta wiedzę ma, sekretarzem byłby bardzo dobrym, swoich sie nie docenia to będą docenieni w innych gminach, za to tych którzy są wyśmiewani porządne stanowiska się daję. Dajcie spokój, a zresztą po co konkurs mało ludzi w gminie i jednostkach pracuje przenieść, i on zdziwiony że o referendum się krzyczy. a to prawda ze koziołek zaczyna szczuć na zatępczynie irry??? już na nią to mało kto może patrzeć, wystarczy wyjść w sobotę na rynek co na temat emuliki ludzie mówią, sen od kasjerki do kierowniczki trwa nie zmiennie pare lat.... hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. dlaczego te prawdy o których piszę i mówię docierają do niektórych głów dopiero po pół roku???Tyle nieszczęścia można by uniknąć.Ja naprawdę mam dobre pomysły.Choćby ten ..."wypowiedzieć wojnę Niemcom we wtorek - w środę się poddać." Niech biorą co chcą ! A i tak więcej musieli by tu Nam zostawić - niż by zabrali ?!Gorzej by nie było. ALE TRZEBA MNIE SŁUCHAĆ, NIE GŁUPA PALIĆ! Jak mówię, że Felka trzeba wywalić to trzeba wywalić - a nie oczy maślane do niego smalić.

    OdpowiedzUsuń
  9. ......... Ja na jego miejscu usadził bym cię w ciągu miesiąca za te wszystkie pomówienia ,insynuacje , sugestie. Myślę, że on cie nie dotyka w imię zasady..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha. zapomniałem. Ty nie jesteś od myślenia. Ty jesteś od głosowania za kaszankę albo za kilo pomidorów. Do myślenia potrzeba rozumu - a ty go już za Opałów nie miałeś.

      Usuń
  10. zbrzydłeś mi jak zgniłe ryby. Cztery lata to same strachy a możesz to samo co twój protegowany Guru. TYLKO W KIBEL. Następnego razu nie będzie. Ten odebrałem by móc ci tą prawdę uświadomić. zapisz sobie! Anonim żadnych praw nie ma. Ja tak - bo istnieje. Jesteś zwykłe nic nie mogące anonimowe gówno. Ten temat na stałe zamykam.Buźka

    OdpowiedzUsuń
  11. Mundek, tylko ludzie mali bawią sie w cenzorów , udowadniasz ze jestes nikim, zero null bo nie stac cie na normalna polemikę cudaku.....

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego Felka wyżej puściłem dla zobrazowania Państwu wybiórczego myślenia jełopów zarzucających mi nietolerancję i cenzorstwo ich wypocin. WIECIE CO JEST NAJGORSZE ? - że taka Mała Kopa, sama chowa mordę za anonimem a ODE MNIE wymaga tolerancji i zrozumienia. Sama pluje jadem - ale nie pozwala opluwać siebie. Sama nie podaje nazwiska - bym mógł je sponiewierać ALE MOJE poniewiera przy każdej okazji.Tylko to było powodem ukazania Państwu mentalności tego robactwa.Nie mają nazwisk a oczekują polemiki. Z kim pytam? No z kim - debile? Do polemiki potrzebny jest adwersarz a nie Czarna Dziura, coś czego nie ma ?!

    OdpowiedzUsuń
  13. jak czasmi pisales u grzybkowej albo na obsrajtuchu to tez chowales morde za anonimem a teraz taki mocny jestes?

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet tego nie potrafisz pojąć Czereśniaku? U Grzyba czy na Obesrańcu ANONIM obrzucał ANONIMA potępieńcu! Tu natomiast, ty czy inna KUPA GÓWNA adresuje swoje bluzgi do człowieka z nazwiskiem i jakimś dorobkiem a nie ANONIMA! Dotykają " żywego człowieka i żywej materii"Z tamtych pyskówek obrażonym nikt się nie czuł, bo namacalnie nie istniał, nie miał nazwiska i nie wiadomo było o kogo chodzi. Łapiesz różnicę??To dobrze.Wytłumacz to tej reszcie palantów.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. tlumaczyc to tu nie ma co bo nie ma tu zadnej roznicy i nie nazywaj ludzi palantami,jak patrze na twoja posesje jaki tam syf to mysle sobie,czego sie dziwic,jaki pan taki kram.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli nie widzisz różnicy w estetyce np. między posesją Wilkołaka, Keczupa a moją - to nie tylko jesteś palant - ale dodatkowo palant z żelaznym obuchem od ruskiej siekiery. Ty lepiej nikomu moich myśli nie przekazuj bo zrozumieją na opak i dojdzie do traqedi. Aha. I najważniejsze! Nie myśl! To nie dla ciebie. Żryj tą darmową kaszankę i dalej chwal Opalacha. Za nich miałeś Amerykę. Bye.

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałem tą twoja posesje , liguster posadz i wyhoduj na dwa metry w gore zeby tego syfu nie bylo widac. przynudza ze walczy o Gmine gdy tymczasem swoimi zaniechaniami odnosnie estetyki daje swiadectwo an caly kraj ze ruciane to miasteczko nieudacznikow i brudasow , straz miejska powinna ci mandaty wlepiac za ten burdel na posesji, ubzdural se ze on ma dorobek i osiagnięcia chyba w kapowaniu

    OdpowiedzUsuń
  18. Autor: Anonimowy , blog: "Bez Fikcji" Ruciane-Nida, 26 lipca 2015 22:52
    Od red./ Wycięty definitywnie/ Brak postawy rokującej nadzieję poprawy.Żelbetonowy dekiel.

    OdpowiedzUsuń
  19. Autor: Anonimowy , blog: "Bez Fikcji" Ruciane-Nida, 26 lipca 2015 22:08
    Od red./ Wycięty definitywnie /Brak oznak pozytywnej reedukacji.Obuch nie do wymiany.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mundek redaktorze, przyjdzie ci pisac pozytywne komentarze samemu, cos mi się wydaję ze cie malo kto lubi , i ty chcesz z takim poparciem zmieniac waldze gminne? Uwazaj aby to ciebie nei zmieniono:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ująłeś to grzecznie zatem ułożenie grzecznie odpowiem.Do lubienia jest tort waniliowy, rolada boczkowa od Cwaliny i felkowe dziewczyny.JA NIE JESTEM DO LUBIENIA.Ja jestem od nazywania rzeczy po imieniu i czy to się tym siurom podoba czy nie to będzie robione.Ps. Do ostatniego zdania się nie odniosę. Już mi zbrzydło.Więc, krótko -mogą mi piachu nasypać! Narka.

      Usuń
  21. Pomiechowski, wiesz może co to za śmierdzący anonimowy DEBIL te episy kasuje? To chyba jakaś UBecka menda co nie?

    OdpowiedzUsuń
  22. Pytałem Pomiechowskiego to on powiedział, ze to twój stryj Opał Glacjan Pierwszy albo wujek Zdzisiek Kapucha 24 tak wycinają bo przez KGB wszędzie wpływy mają. Ja PoMIchowski myślę że ma dużo racji.Powinien jeszcze zamiast episów zacząć wam krzywe ryje kasować. narunia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak "cienko " z komentarzami, że zamieszczasz info o tym kogo nie pusciłes , żenada. Ty zamiast odwoływać się do Opalacha, lepiej przysraj Feluśkowi. Nie wiesz co się dzieje u władzy tylko smalisz jakieś ploty. A wczoraj przeca występował publicznie ubrany jak fircyko-pajac. Mokasyny przy tym to pikuś.

    OdpowiedzUsuń
  24. On dla mnie klaunem był i będzie do końca swych dni.Tak mnie tym obcisłym surducikiem na spotkaniu UJĄŁ że myślałem że sie poleję ze śmiechu.A skoro mało komentów puszczam - otwórz swój blog i puszczaj więcej. Ja teraz mam okres na życie zarabiania a nie Felkiem zajmowania.Ty mnie w lutym czy listopadzie na chleb dasz?Felek jeszcze szybciej jak poprzednie knury na mordę wyleci.Właśnie za to, że trzyma poopalaszne śmieci. Wszystko można zdzierżyć ale nie tych kutafonów u jego boku.

    OdpowiedzUsuń
  25. moze i ty zaloz taki ocisly surducik to bedzie klaunem numer jeden nie tylko w rucianem ale i na swiecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym może i założył ale surducik jest zaciągany na takie ichnie sznurowadła. A MOJA BABKA BAZYDEŁKA mówiła, że takich długich powrozów jak dla mnie trudno dostać....na Felego z trudem...ale jak widać....w Viciorni dostali.Cześć gluciku.

      Usuń
  26. To czemu żes go palncie tak zachwalal w czasie wyborow? Zbrzydl ci po etatu zadnego nei zaltwil dla ciebie i bliskich?

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie dyszelku od furmanki Staśka Maciory. Dlatego mi zbrzydł bo nie dał roboty tobie i wielu porządnym ludziom a zatrzymał te oplowskie kurewskie ścierwa które na agitację wyborczą z nim jeździły... Nic tak nie boli jak to, że człowiek z oplowymi zasrańcami na kilku spotkaniach i forach działał by ich zneutralizować - a tren cymbał dorywając się do żłoba - tym opałowym podrzutkom nadal z niego żryć pozwala. Można się wkurwić czy nie?Po raz ostatni, lumpie:-czy gdybym chcciał robotę od Mokasyna to już po tygodniu bym go punktował czy zamknął japę jak Grzybna i czekał na kolejne ochłapy? Pomyśl, puzonie deko. Potem napisz trociniaku jeszcze raz. Ja i ciebie i Mokasyna mam daleko, daleko hej tam jeszcze dalej.Dlatego was tak to boli.Narka

    OdpowiedzUsuń
  28. torowałeś drogę do władzy Felinskiemu. Glupa rżniesz totalnego, nie znałeś go wczesniej? Nie wiedziales jaki ten czlowiek jest? Ucieszyl bym sie jak to wlasnei on by cie uciszyl z tym pyskowaniem raz na zawsze wtedy z rozrzewnieniem będziesz wspominał Opalacha a tak an marginesie , jest ktoś kto by ci pasowal w stu procentach?

    OdpowiedzUsuń
  29. Wcześniej Felińskiego nie znałem.Do intrygującego spotkania, które z nim kiedyś opisałem - doszło później. Coś burknął na temat branej przez ze mnie jałmużny 638zł za gminne ABC. Wiem, ze na salony wprowadził go Hubert - skarbnik za Gryciuka, zresztą porządne panisko.Feliński to drugi biegun Zyskowskiego. Zyskowki klasa i wyobraźnia - drugi miernota, przeciętniak mający rozbuchane ego..Oni z kolei, znali się przez żony. Powiem trochę przewrotnie. TO WINA HUBCIA, że tego ostrołęckiego rekina ekonomii mamy w naszym odrestaurowanym szarym budynku. Ale to oczywiście dowcip.O Opałku lepiej nic nie pisz. Ten mnie już 30 lat temu tak "pomagał, że ziemi nie mogłem kupić", choć wszyscy kupili, bo twój Opałek powiedział, że Warszawiak da za Mundka ziemie 2 x więcej. W ten sposób znowu byłbym - jak zwykle - wyautowany.Rzygam jak słyszę nazwisko Opałek.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie używasz: )

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki, ale to siedzi we mnie. Tyle lat a boli !. Z tego co wiem, Opałek opowiada że taki fakt nie miał miejsca, ale mam na to dowód w postaci zeznań byłej.. Niemniej - z różnych, przebrzmiałych względów - nie będę się nią podpierał. Raz próbowałem - nie chcę drugi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. hahaha, gadasz jakbyś miał drugą szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam dwie.Przyglądam się bo nie chcę ryzykować.Kolejnego wstrząsu i sądów, podziałów itp. mógłbym nie przeżyć. Jak na ruciańskie warunki - jak to mówią :- jestem w miarę ustawiony i bez długów.To się liczy najbardziej.. Stracenie tego - mogło by mnie zabić. Dlatego jestem ostrożny.Dośc mnie rolowano.

    OdpowiedzUsuń
  34. czy to oznacza, że odpuszczasz Felernemu?

    OdpowiedzUsuń
  35. Absolutnie! Nie zrozumiałeś/as/ moich intencji. Wypowiedź wyżej ma dotyczyć zamiaru wejścia w zdrowy układ z nową partnerką życiową. Przygodne znajomości nie bardzo sprawdzają się w moim przypadku. W temacie Felińskiego nic się nie zmieni - dopóki tą poopalaszkową chołotę - trzyma pod swoim bokiem. Szkoda mu V Kolumny - niech płynie razem z nią. To tyle.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie ma Pan za grosz kultury nazywając ludzi cholotą.

    OdpowiedzUsuń
  37. facet inkasent chodzący zbierać opłatę licznikową i agitujący "niejako przy okazji' za pozostawieniem swojego pryncypała na drugą kadencje to nie ludź - to SMIEĆ, KUPA GÓWNA i CHACHMĘT Bo wykorzystuje swój status w niecnym celu.Robi coś nagannego - do czego nie został powołany!.TO samo cały urzędowy orszak agitujący na wiejskich zebraniach za pozostawieniem starego układu. To SCIERWA nie urzędnicy. Urzędnik zajmuje się sprawami obywatela a nie agitacją - na rzecz swego burmistrza - bo przy nim ma także pełne koryto!.Nie twierdzę,że nie ma tu porządnych ludzi! Są, jeno garstka, a ta reszta to własnie hołota - przez duże H.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten inkasent to zatrudniony za kadencji poprzedniego czy Pan tego nie wie? Ci urzędnicy to też za poprzedniego zatrudnieni czy jeszcze za Burmistrza Gryciuka? Pisze Pan tu cały czas o tych zatrudnionych za poprzedniego czy tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczywodą ten inkasent nie był zrobiony przez Gryciuka.Panią kierownik z Opieki Społecznej też nie Gryciuk z pensją 9 400zł zatrudnił a Opalach. Żadnen liczmen czy kierowniczka z gminnej struktury w orszaku za dupą Grycowi nie jeździła i nie agitowała.Gryciuk płacił za robotę a nie za agitację. Od agitacji byłem ja - czas to pojąc.To dlatego w mieście nie było 16mln długu a w sezonie letnim cztery imprezy. Pozostałe.Nie, ja piszę o tych z Zakładu Przechowywania Kadr czyli zbyniowych lewusach zatrudnionych w zukowskiej przechowalni w ramach podziękowań wyborczych.

      Usuń
  39. mundi w formie, dobrze

    OdpowiedzUsuń
  40. No i jak zawsze Pan ma racje. Kaczmarczyk dzisiaj wygrał konkurs na stanowisko po Sycie.Komisja była wybitna. Sami znawcy polityki pozyskiwania środków z Unii: Kozicka, Kowalska, Chudzik, Waszkiewicz, Schramke - do niego nie mam nic, ale reszta??? Tylko po co to stanowisko jak jest program naprawczy i gmina nie ma środków własnych. Aby jakąś kasę wyrwać to trzeba mieć też swoje a u nas tylko długi. Co ten pan będzie zatem robił? Może ktoś odpowie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca nie do końca. Waszkiewicz najlepszy jest w dbaniu o rodzinę.Był czas za Opała - kiedy z 6 Waśków - czterech podobno na urzędowym garnuszku pracowało.To zaradny chłopina.. Czy może ktoś wie, jak to teraz wygląda? I bądź tu człowieku spokojny! Za Opalacha numeranci w puchu pływały i za Felińskiego to samo. A gdzie fucha dla Mundzia weterana? Dalej miejsca nie ma!!?? Oj,, nie ładnie sierściuchy ! Za 10 dni tablica na płocie.Czara goryczy się przelała..Jaja jak balony.

      Usuń
  41. Co będzie robił, nic, będzie grzał obiecany stołek, ponoć jeszcze w kolejce jest parę etatów, szkoda że to wszystko odbywa się kosztem ludzi którzy coś wiedzą i wiedzę mają. Ale co tu wiele mówić jak Matołek doczekał się takiego stanowiska, pierwszy głąb gminny, ale spokoje feluś i na niej się przejedzie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Szkoda mi felusia bo do dobry chłop i źle nie chce, tylko ma za dużo doradców nie potrafi sam podjąc decyzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaki on dobry chłop, to ostrołęcki prostak bez honoru i zasad.Wianuszkiem gówna sie otoczył a chce by od niego perfrumem pachniało jak to tak

      Usuń
  43. Zobaczcie jaki ta dogorywająca gmina ma magnez. Niby te kiedyś wyautowane i OBRAŻONE NA NIĄ KRETY ODESZŁY aby pracować na własny rachunek - a nagle...nagle w półmroku jak cienie wracają z powrotem.Ba, na prywatnym trzeba zapierdalać. Tu wystarczy bzdury pisać a i tak zapłacą.Mało to takich przypadków przećwiczyliśmy? Szok.

    OdpowiedzUsuń
  44. Feluś ściągnął szyld PKO z budynku gminy i zastąpił na GS. Jeszcze kilka takich posunięć i gmina przypominać będzie ten pawilon handlowy w centrum Nidy.

    OdpowiedzUsuń
  45. ""Zobaczcie jaki ta dogorywająca gmina ma magnez"". Mundek redaktorze , magnez to pierwiastek a to o co ci chodziło to magnes się pisze. Ubliżasz mi, że mam tępy łeb itp to jaki ty musisz być grzmot skoro to ja z tępym łbem poprawiam błędy redaktora?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal tak twierdzę, że masz wyjątkowo tępy łeb.Bo moje magneziątko niczego w istocie nie zmieniło i każdy przekaz odebrał jak powinien. Z twoim wyjątkiem.Twój ociężały pustak trzy dni myślał,dwa razy do słownika zaglądał i raz siostry pytał jak tu mi po paru dniach znowu przysra..? Od naprawiania moich, twoich, zmówionych bądź nie, tekstów w redakcji jest coś takiego jak cenzor.W mojej była kiedyś polonistka Cichocka i mnie poprawiała.A takimi pisarzami jak ty głowy by sobie nie zawracała. Bo i po co? Poszczekasz, popyskujesz a i tak tu wrócisz.Kto takiego pojeba jak ty by tu puszczał? KTO MLONIKU??? Masz i tak dużo szczęścia.Siemka lumpku.

      Usuń
  46. bravo.bravisimo

    OdpowiedzUsuń
  47. jaki jest człowiek to ocenia sie po wielu rzeczach,po porządku na podworku,po pisowni itp itd no i to widac.

    OdpowiedzUsuń
  48. Własnie. Sam się zakopałeś imbecylu.Człowieka ocenia się po wszystkim, szczególnie po dokonaniach, odwadze, znanego otoczeniu z imienia i nazwiska. Nie można ocenić imbusiku czegoś - co namacalnie nie istnieje. Zresztą, i tak nie zrozumiesz! Wal się! Ale pisz dalej tylko nazwiska nie przekręcaj...bo....bo....bo w kibel.

    OdpowiedzUsuń
  49. Mundek coś ci wytłumaczę, sam z własnego wyboru stałeś się osoba publiczną, politykiem wręcz. Próbujesz "meblować"Gminę, zarządzać referenda , żądać dymisji, wystawiasz oceny moralne ludziom z krwi i kości. Tobie wolno a nam nie? Ty oceniasz władze Gminy my ciebie , chciałbyś mieć monopol na krytykę? jest wolność i jak powiedział "mędrzec europy" każdy gada co chce, oto urok demokracji.
    Nie podpieraj się też argumentem, ze ty nie jesteś anonimowy bo to z czapy argument z tego względu ,że ty też jak opisujesz poszczególnych ludzi przekręcasz ich nazwiska, używasz przezwisk , pseudonimów nadanych przez siebie , dlaczego chojraku nie używasz poprawnych nazwisk? Ty możesz kombinować my nie?
    Nawet jak by się tu przedstawił z imienia i nazwiska to i tak to nic nie zmieni, mieszkam dość daleko od R-N

    OdpowiedzUsuń
  50. Coś musisz zrozumieć.Mnie krytykować, ustawiać, czy oceniać innych, wolno bo ja JESTEM.Was - nie ma. Ode mnie możesz żądać sprostowania - bo ja jestem. Ja od was nie mogę - bo was nie ma! Teraz do rzeczy. Dlaczego nie przedstawiasz się z imienia i nazwiska i nie walisz w kogo chcesz? Czemu pysia za anonima chowasz? Powiem ci! Boisz się o swoje sranie! Tu jest pies pogrzebany. Przedstawiaj się z imienia i nazwiska tak długo jak ja a wtedy pisz - co tylko chcesz.Niech ciebie też poznają i ocenią czy masz coś masz do powiedzenia i ktoś zacz! A POTEM... POTEM możesz jak ja używać skrótów, sztuczek, zmian nazwiska i odpowiednio do potrzeb ich stosować. Ja, nawet kiedy zdeformuję czyjeś nazwisko to wiadomo - że to nadal JA. U was tego nie ma. Anonim nie ma nazwiska! To coś co nie istnieje, łapiesz?Tak uciekasz całkowicie od odpowiedzialności..Dlatego wracam uparcie! Najpierw się przedstawiasz - potem smaruj ile wlezie.. Nie idę na żadne racje anonimusów pojebusów plujących na wszystko i nie biorących za to JAKIEJKOLWIEK odpowiedzialności. TO PODSTAWA REGUŁA KTÓRA ODRÓŻNIA mnie od was i waszej zakapturzonej roboty. Chcesz mieć własne zdanie - mniej. Tylko jako postać namacalna a nie anonimowa wirtualna łazęga, która przeskakując z bloga na blog nawrzuca wszystkim aby tylko sobie ulżyć. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Głupek jesteś i jako głupek umrzesz.Nie dociera do ciebie, że wszelka krytyka twojej osoby bierze się stąd,ze atakujesz ludzi władzy w imię swoich partykularnych interesów a nie dobra mieszkańców R-N. Nie godzien jest pełnić zaszczytów ten kogo Mundek uzna za niegodnego!!! Godnym jest ten kto da parę groszy Mundkowi zarobić oto twoje kryteria. Upoważnili cię mieszkańcy miasteczka żebyś przemawiał w ich imieniu gamoniu? Nie , to co ty wypisujesz jest tylko twoim osobistym postrzeganiem spraw , ja mam prawo jako obywatel tego kraju polemizować z tobą , wytykać ci prywatę ,mściwość ,małostkowość itp. i żaden regulamin nie mówi ,że muszę to robić pod swoim nazwiskiem . przypomnij sobie redaktorze od siedmiu boleści ile to redaktorów pisało pod przykryciem od Urbana począwszy na Jasienicy skończywszy. Żegnam ozięble..ciebie już niczego się nie nauczy , za mały mózg.

    OdpowiedzUsuń
  52. Wy wielu rzeczach można nie zgodzić się z Mundkiem ale z tym że po groma jasnego konkurs rozpisany na Mara, tego to pojąć nie może nikt, więc po co ten cały program naprawczy!!!! Nasz włodarz szuka oszczędności wszędzie, w szkolach i przedszkolu, krzyczał o nadmiarze etatów, a co robi !!!! Gdzie jest nasz przewodniczący??? ślepo zapatrzony w te kłamstwa które mu serwuje władza???? Cierpliwie przeczekam do następnej sesji, i wtedy przyjdziemy, my mieszkańcy i zadamy parę pytań do naszych włodarzy co tu się dzieję i o kogo interes dbamy o własny panie przewodniczący?? czy o interes mieszkańców???

    OdpowiedzUsuń
  53. . Nie godzien jest pełnić zaszczytów ten kogo Mundek uzna za niegodnego!!! Godnym jest ten kto da parę groszy Mundkowi zarobić oto twoje kryteria. Upoważnili cię mieszkańcy miasteczka żebyś przemawiał w ich imieniu gamoniu? Nie, to co ty wypisujesz jest tylko twoim osobistym zdaniem, zobacz ile to redaktorów pisało pod przykryciem od Urbana począwszy na Jasienicy skończywszy. Żegnam ozięble..ciebie już niczego się nie nauczy.....

    OdpowiedzUsuń
  54. Dalej ten magik! Kołtunie, pisz tak samo pod anonimem jak Urban i Jasienica. Ważne by z tego wynikło że to piszesz ty - Borkowski z Piątki.Bo po lekturze i stylu Urbana, Jasienicy i Mundzia - łatwo to zdemaskowałeś. Zrób podobnie. Aby wiedzieli, ze to ten sam wycierus pisał co poprzednio. Dobrze wiesz menelu, że skoro piszesz jako anonimus fajfus- to nauci fizycznie nie wiedzą kim jesteś. A SKORO ty wiesz, że za anonimem stał Urban i Jasienica to jaki to do kur...nędzy jjest anonim???Jaki jełopo??Ale dobra. Pisz tak samo jak oni abyśmy wiedzieli kto pisze i na stryja się w kółko powtarzać.

    OdpowiedzUsuń
  55. Przewodniczący zrobi wszystko co mu Felerny każe inaczej mu braciszka z ZUKu spuścizna na bezrobocie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jacu.siek za Felka ma tyle do gadki co Zbyszek Glac w stadzie z Jola Lewokwit.Tylko przytakiwac.

      Usuń
    2. A córka nauczycielki z podstawówki co za czasów gryciarza do gminy zatrudniona to nie czasem jego szwagrówka??

      Usuń
    3. Daj coś bliżej. Jaka córka i o kogo chodzi. Mnie tyle nazwisk się w lokalnej polityce kłębi - że mogę pomieszać.

      Usuń
  56. Marko jako wybitny dupoliz, nieoceniony spec o kultury podpierdalania i przede wszystkim znawca funduszy zagranicznych zarabianych na wysyłaniu naiwnych do roboty przy szparagami i cebuli oraz mazurskim możu, da se rade i do kolejnych wyborów przetrwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam bliżej człowieka dlatego to na razie się nie wypowiadam. Wiem, ze Góralowi z Pedeku Mareczek już od czasów Gryciuka nie leżał. Może dlatego,że od Waldusia Kopciucha za dużo wymaga ł - nie wiem naprawdę

      Usuń
  57. Ale za to Marko najlepszy tłumok...przepraszam tłumacz z języka migowego, z kurpioskiego na góralski oraz cud malina z niemieckiego na jaki chcesz.Kiedy te Niemce do Grecmana na sesyje po medale za wspołpracę przyjechali - tak tłumaczył co gadają - że Lange kazał mu się zamknąć i sam zakończył czystem niemieckiem.Jak to Lange potrafi. Po co się ten smród wygłupiał? Ostrołęka to Ostrołeka.Oba z Żelistym Felem po tej samej Politbiedzie i Cerfurze to wiedzą jak tłumaczyć - tylo że łomem nie językiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak było, pamiętam tą sesję.Dwójka Niemców przyjechała jako zaproszeni goście do Rucianego, jakoś po tym przekazaniu nam strażackiego Mercedesa na stadionie w Rucianem..

      Usuń
  58. mundek,patrz co ten felek ci zrobil,taka fajną impreze zrobil,tyle samochodów było,wiesz ,gdyby to było w Rucianem to bys kasy na parkingu zarobił.Rób to referendum szybciej.

    OdpowiedzUsuń
  59. Felek to może zrobić ale w gacie. ŻEBY NIE TALIBOWIE w Tunezji, Egipcie i Turcji do naszych turystów w powietrze nie postrzelali i ich od siebie przegnali to byś tu widział dwa haki a nie turystów.Włącz radio i posłuchaj : w Swinoujściu zawsze były miejsca noclegowe a dziś nawet w stodołach nie mają. Mikołajki, Ryn, Giżycko to samo.My na Dworcowej Felka imprę mamy w dupie a ludzi najwięcej od pięciu lat. Powiedź może ile było na tej imprezie pod namiotem koło Urzędu. Gdzie dwóch pilarzy zi motorowymi przy klocu tańcowało. Tam był śmiech. Czterech na krzyż i trzech meneli w krzakach z wiśniówką. Ot cała tajemnica.Zrersztą co ty porónujesz/ Jakigoś umpa.umpa Mastersa do VOX -u jak było za Gryca? Nie rób jaj. Od tego Mastera nawet Góral z Pedeku nie gorszy. narka.

    OdpowiedzUsuń
  60. Mundek nigdy nie będziesz miał etetu u falego bo porównujesz do lewego buta rozum Felownego. A za ostrołecką Politbudę dla Tępków masz zaqpomnić o robocie..Wiem że tego nie puścisz ale pisze bo może puścisz dupolizie Opla.

    OdpowiedzUsuń
  61. A własnie że puszczę za tego" dupoliza Opla". To numer toku 2014.Szkoda że Glacjan z Kapotą 24 Zdziśkiem inaczej mnie odbierają. No naeeszcie do was dotarło że ja na robotę u Mokasyna lachę już tydzień po wyborach położyłem.Siemka obunie..

    OdpowiedzUsuń
  62. my na dworcowej?chyba ty na dworcowej bo za innych sie nie wypowiadaj,a co do zespolu to powiem ci ze ten w discopolo ale jest z gornej półki a ten twoj voks czy jak mu tam to zespol ktorego nawet juz cieciorach nie wezmą

    OdpowiedzUsuń
  63. On jest z górnej półki - tak jak ty górnego rozumu a Mokasyn po uniwerku w Yale..Dawno mówiłem : - wam kurpiakom z Nidy do życia potrzeba trzy rzeczy. Darmowa kaszanka, dużo obiecanek i zespół pipopolo z Marek czyli " Trąbka, Pompka i Lewrek".Czemu kulturalne przedwojenne miasto Rudczany olało twojego mastera a tylko powojenna kurpiowska Nida jest zachwycona? Czemu baranku pytam

    OdpowiedzUsuń
  64. to juz ci odpowiadam,ty ciągle za ruciane sie wypowiadasz,ty mow tylko za siebie i pamietaj ze ruciane-nida to jedno miasto ty przedwojenny rdzenny mieszkancu rudczan z za Kolna.

    OdpowiedzUsuń
  65. nie będę mówił tylko za siebie, ale także za kilku z którymi przy okazji działalności razem ciągniemy swoje interesy na Dworcowej. Za kurpiowską Nidę nie mówię i mówił nie będę. To miasto na chwilę. Powstało za Krajeckiego i bez Zakładu i Krajeckiego - śmiercią naturalną umrze.Bo żaden Felicjander roboty wam nie da. To perspektywa najbliższych 30 lat. lat. Kurpie wrócą na swoje hektary czyli tam skąd ich zabrano 50 lat temu i będzie porządek.Nie widzisz kołtunie że na przedwojennych mapach nie ma żadnego Ruciane Nida a jedynie RUDCZANY ? To czego zgnilizno się sadzisz ??

    OdpowiedzUsuń
  66. Nida była przed tymi twoimi rudczanami. Bądż rzetelny i podawaj fakty , a nie jakieś historyjki wyssane z palca, u Ciebie to normalne...... Przeczytaj to"Miasto powstało z połączenia osiedla Ruciane i wsi Nida w 1966 roku, choć pierwsze wzmianki o miejscowościach wchodzących w skład miasta pochodzą z 1595 roku.
    Miasto składa się z dwóch części: Rucianego i Nidy. Starsza jest Nida. Zaznaczył ją na swej mapie niemiecki miłośnik historii Kacper Hennenberger jako wioskę rybacką już w 1595 roku. Na miejscu owej wioski i osady młynarskiej założono w 1699 r. osadę szkatułową. Wokół Nidy powstały również w tym czasie osady: Dybówek, Kowalik, Pólko, Wólka oraz Guzianka. Nazwa Nida pochodzi od starej nazwy jeziora Nieden, która do połowy XX wieku była skromną wioską.
    W miejscu gdzie powstanie Ruciane jeszcze do połowy XIX wieku znajdowała się jedynie leśniczówka i niewielka osada leśna. W latach 1883-1885 uruchomiono linię kolejową Olsztyn – Ełk ze stacją w Rucianem. U schyłku XIX wieku otwarto szlak wodny prowadzący z Giżycka do Mikołajek, Rucianego i Pisza, co zapoczątkowało turystyczny rozwój Rucianego. Z uwagi na znakomite walory klimatyczne i dogodną komunikację, Ruciane stało się jednym z najważniejszych ośrodków turystycznych w dawnych Prusach Wschodnich. Charakteru tego nie utraciło do dziś. Powstało wiele ośrodków wypoczynkowych, hoteli, pensjonatów, kwater prywatnych i pól namiotowych, które oferują turystom wypoczynek o różnym standardzie i cenach.
    Powstanie zakładu oraz rozwój turystyki spowodowały szybki rozwój Nidy oraz Rucianego co przyczyniło się w głównej mierze do połączenia obu miejscowości oraz utworzenia Miasta Ruciane-Nida. Nastąpiło to z dniem 1 stycznia 1966 roku. "

    OdpowiedzUsuń
  67. Masz racje ! Nida nazywala sie Nieden.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodzi.Nazywała się Nida / a nie Ruciane Nida / to po jaką cholerę usilnie te dwie nazwy łączy.

      Usuń
  68. Po co tyle potu wylałeś? W "Dzieje Pisza i okolicacach"można o tym od 60 lat przeczytać. Myślałeś że błyśniesz? Te fakty zna każdy kto się nimi interesuje. Nie zmienia to istoty rzeczy, że nie było do 1966roku żadnego miasta Rudczany Nieden czy Ruciane Nida. ŻADNEJ - chwytasz ?Były Rudczany i basta. Czego naciągasz?A że współpracowały ze sobą, a że były jakby jednością itd. itd.NIC Z TEGO NADAL NIE WYNIKA.Jedynie to - że swej obecnej kurpiowskiej postaci nazwa miasta powstała w 1966 roku.To wszystko. Budapest także jest składnią dwóch miast- BUDY I PESTU połączonych dopiero dwa wieki temu w jedno miasto - Budapest. To samo i tu. Nie łączyli by Rucianego z Nidą w 1966 gdyby było oficjalnie wcześniej połączone. LOGICZNE ???To tyle w tej sprawie.Niemniej dobrze że niektórym z Zimnej i Łachy to przypomniałeś. Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  69. przeczytaj kurpsioku jeszcze raz i nie odwracaj ch..em Wisły i MNIE NIE OBRAŻAJ. Nida jest starsza i basta!!!! "Starsza jest Nida. Zaznaczył ją na swej mapie niemiecki miłośnik historii Kacper Hennenberger jako wioskę rybacką już w 1595 roku" Co zaznaczył????? rudoruchany, ruciane, rudczany na twojej przedwojennej mapie, czy co??? NIDĘ zaznaczył w 1595 r. kiedy o twoich ruchanach nawet nikt nie śnił.

    OdpowiedzUsuń
  70. ten dalej swoje.Skup się na tym co było przedmiotem naszej polemiki. Otóż był wyraz RUCIANE NIDA.Kiedy powstał i czy oficjalnie figurował na mapach ówczesnej Europy czyli ; -przed wojną, za rzymian, za murzynów 200 lat temu czy stryja Adolfa! I za wszelkiej maści Cyganów. NIE BYŁ, ROZUMIESZ - NIE BYŁ.Powstało to kurpiowskie zjawisko dopiero w 1966.; Koniec dyskusji. A mnie to wisi czy Nida starsza czy młodsza od Rudczan.Ważne że wszystko co istotne odbywało się w Rudczanach a nie w osadzie rybackiej Nieden. Do Rudczan do pociągu też przychodzili, a nie wsiadali w łodzie rybackie w osadzie Nieden Siemka.

    OdpowiedzUsuń
  71. jesteś za prymitywny by z tobą wchodzić w jakąkolwiek polemikę. BAY,IDZIESZ W KIBEL. PLUM, PLUM

    OdpowiedzUsuń
  72. Cieszę się, że to koniec, bo nie wiedziałem jak samemu to zakończyć.Mnie pymitywa czyta 400 000 nautów rocznie a ciebie farfocla z Cieloszki nawet pięciu nie chce. Ty ciężko wypocony mlonie nie potrafisz niczego stworzyć. Dosłownie, oprócz tego pod siebie. Ale używanie moich zwrotów wychodzi ci pastuchu z Cieloszki całkiem, całkiem.Siemanko - definitywnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to "czyta 400 000" to za dużo powiedziane

      Usuń
  73. Mundku co za brudny syf leci do Nidki tuż za ogrodzeniem oczyszczalni? Z jednego ujścia wypływa ładnie czysta woda a z drugiego szambo.Możesz to sprawdzić?

    OdpowiedzUsuń
  74. Panie Mundku, już kiedyś pisałem, że z niektórymi wpisami trudno polemizować, nie pojmują sensu, szkoda czasu i miejsca. Taka jest mentalność przybyszów z Cieloszki, Faryn, Mysiańca. To mentalność Kalego, nie obrażając murzynów.Taką mentalność poznałem i byłem tm zaskoczony, że tak można rozumować przed 50 laty gdy po raz pierwszy przyjechałem do Rucianego a po trzech latach tu zamieszkałem.Z e zgrozą patrzyłem na to jak dewastowany jest majątek zostawiony przez Niemców czy też Mazurów, którzy nie mogąc znieść przesładowań nie tylko ze strony władz wyjeżdzali na zachód.Przybysze z w/w terenów zajmowali budynki ,gospodarstwa pozostawione w bardzo dobrym stanie i w krótkim czasie doprowadzli do kompletnej ruiny, nie poprawiali np: dziury w dachu, taki stan powodował, że po krótkim czasie budynek się rozpadał,wtedy delikwent udawał się do gminy i żądał nowego lokalu ,, bo ja z dzieciani nie mom gdzie nieskać,, Wtedy nikt nie wymagał od nich innych zachowań. Takie rozumowanie funkcjonuje w nich do tej pory a najgorsze jest chyba to, że to przekazują potomnym, może genetycznie.Panie Mundku,podziwiam Pana za to, że starcza Ci sił by walczyć z głupotą tak myślących.To wymaga zmiany w mentalnośći,ale to jest kwestią kilku pokoleń i dobrych nauczycieli nie po wieczorówkach w Olecku,Cieciorach albo załatwianych przez wujka I Sekretarza KMG PZPR w Rucianem Nidzie tak jak zdun vel gołębiarz.Panie Mundku dawno temu napisałem, że nie podoba mi się trochę język jakim się Pan posługuje, ale jednoczesnie w tym samym wpisie Pana rozgrzeszyłem uznając , że z hołotą nie można inaczej bo nie zrozumieją, ale jak widać i to także nie pomaga.Kurp dalej swoje. ,, Jo ziem swoje,, Nie wojować z głupotą rozkradaniem naszego wspólnego dobra to grzech śmiertelny,l niewielu ma odwagę postawić się głupiej władzy,tępym posłom, głupim senatorom,głupim pomysłom policji, Do demokracji jeszcze nie dorośliśmy, oczywiście ten sprzeciw musi być zasadny, mądry. Wielu uważa jeszcze, że jeśli ktoś się sprzeciwia niegospodarności, nepotyzmowi, korupcji to jest pieniaczem, rozrabiaką, no ale to jest zamach na ich ustawienie się i korzystanie z dobrodziejstw na jakie nie zasłużyli. Tak, że niech się Pan nie przejmuje tym co na Pana wypisują . Pan zagraża ich bytowi- wygodnemu, intratnemu. Panie Mundku tak trzymać. Pozdrawiam. J.

    OdpowiedzUsuń
  75. Do J ....zrozum człowieku ,ze Mundek nie walczy o szeroko rozumiane dobro mieszkańców , on walczy aby się tylko ustawić. Czas rządów "gospodarza" i ponad dwieście przetargów ogłoszonych przez Gminę na wyprzedaż majątku Gminy , Mundek milczał. Myślisz ,że jak on piętnuje "zakup lekarzówki" to kieruje się dobrem społecznym? Nie , to zawiść,że on musiał za swoją działkę ( kupioną tęż bez przetargu) zapłacić dużo więcej, to go boli. Wściekłość mu pośladki ściska na tą rażącą niesprawiedliwość, ot cała filozofia Mundka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do burka naganacza z 16:17. O kogo ty walczysz? O Felańskiego któremu tuż po wyborze dają na wyplatę 9 400 jak za starych bogatych czasów? Jakby gmina Edenem a nie bankrutem była?Żeby nie krzyk opinii społecznej i tego Mundka to by dalej tyle twój Feluś dostawał? Kto ma więcej ćućków, Kukieł czy Pomiech jeżeli już o działkach mowa ?A dlaczego on miał płacić za działkę pięć razy wiecej ? Bo nie był u koryta a Kukiełko był? Tu z tego towarzystwa Ty jesteś najbardziej intereśny i mocno z gminą związany. Myślałeś, że trafiliście na neptka którego można na boczny tor odstawić ? Nie koleżko. Trafił się Wam nie lichy zawodnik !Jego filozofia jest prosta do bólu.Nikt nie kradnie - nikt nie siedzi!On ma taki sam żołądek jak dziesiątki innych mieszkańców i dlaczego ma płacić złodziejskiej gminie haracz po 50 tysiaków a Kukieł po 13 ? Dlaczego ? Ja z takiego traktowania też bym się nie cieszył. To plugastwo nie z tej ziemi.Weż się za siebie chłopie. Zrób tyle co on tu zrobił - potem sepleń.

      Usuń
  76. Mundek ty swinski ryju gdzie się podziales z ta gruba dupa ale z ciebie falszywa swinia kwik kwik i pocałuj mnie tam ze zuber nie dochodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puszczam tego drąga tak dla równowagi.Bo jeszcze pomyślicie, że tu felkowe obuchy smoluchy się nie udzielają. Oto piękny przykład wymownej polszczyzny jednego drinkmena elektryka...

      Usuń
  77. Właśnie leci Piotrowo Elektryczny kabarecik. Tylko na razie z Bogiem, bo ciężko zarobioną krwawicę liczę. Potem panów pogodzę. O ile nie zmorzy mnie kimka. Ale dobrze idzie. Srania im się palą, skoro tak we mnie jadą. NIc z tego. Zabierać z gminy burka i Trzy Dziewki, zrobić porządek z opalaszkami i zukowską przechowalnią. Wtedy odpuszczam.W poniedziałek niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  78. nie walczę o nikogo , pokazuje tylko motywy którymi kieruje się ten opozycjonista z Bożej łaski.Nikt nie kradnie? Teraz się obudził?
    Proszę zrobić zestawienie (od 1990 roku) ile poszczególni burmistrzowie sprzedali majtku Gminy komu i za ile. Ten układ leśny też podobno zaczął tępić jak mu przywalili mandat za wysypywanie śmieci do lasu, Moge sie mylić ale tak słyszałem.Po trzecie jak mu tak los Gminy lezy na sercu to powinien wystartować w jakichś wyborach, ludzie przy urnach dadzą odpoowiedz czy potrzebują takiego anioła stróża, ktos mi tu podpowiada ,ze raz startowal , dostal 26 głosów, faktycznie zajebiste poparcie:))

    OdpowiedzUsuń
  79. "Nie walczę o nikogo tylko pokazuje.."Lepiej byś sam zaczął walczyć albo się zamknął jak widzisz , że jest ktoś kto robi to za ciebie czym wystawia się na cel gminnym kacykom.Mało miał problemów z balkonem przy domu? Mało zapłacił?Od dawna wiedziałeś, że od lat 90- tych władza i Lasy nas okradały i nie zgłosiłeś gdzie trzeba!? Na pana Mundka czekałeś? Coś ty zrobił by nas przed tym ostrzec ?To wystarczy. Ten późno to późno ale coś zaczął i skończył. Paru się na nim przejechało. A coś Ty dla Rucian zrobił oprócz tej gromadki pod siebie, co pytam? Innym niemoc zarzucasz?

    OdpowiedzUsuń
  80. jak postawil nielegalnie to i mial problemy,a podatku za werande do dzisiaj nie placi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niech zacznie od siebie, potem od Geńka Kurewnika Palacza, potem Slązaków przesiedleńców na działkach i na końcu zajdą do mnie. Niech jeno tych ZUKowskich nierobów do mnie wcześniej na przedszpiegi wyśle. To powęszą, powęszą i coś oprócz zamrażarki i ławy szweckiej znajdą.

      Usuń
  81. Pardnon, ale w tą prowadzoną bez mego udziału dyskusję - muszę się wtrącić.Otóż obuchu z 23;03. Nielegalnych domków kampingowych i werand na terenie gminy Ruciane Nida - wg zgłoszeń i stanu faktycznego na marzec - jest 123. Powiedź zatem pojebie, dlaczego zapłacił 6 000zł tylko Pomichowski , skoro setka innych samowolek stoi na dziko a ich nikt nie czepia??? DLATEGO, albo odpowiadasz - albo raz na zawsze zamknij zawszony ryj. NO, ULŻYŁEM SOBIE TROCHĘ!!!Za długo to się ciągnęło!

    OdpowiedzUsuń
  82. Może w końcu Burmistrz zrobić Tobą porządek. Opodatkuje jak należy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niech zacznie od siebie, potem od Geńka Kurewnika Palacza, potem Slązaków przesiedleńców na działkach a na końcu zajdą do mnie. Tylko niech tych ZUKowskich nierobów do mnie wcześniej na przedszpiegi wyśle To powęszą, powęszą i coś oprócz zamrażarki i ławy szweckiej znajdą.

      Usuń
  83. nie przestrzegania prawa przez innych nie zwalnia z tego obowiązku Ciebie.coz by to bylo gdyby tym rozumowanie wszyscy obywatele tak robili.a podatku ktorego nie placisz za werande to juz nie wspominasz?

    OdpowiedzUsuń
  84. Tą ugładzoną formułkę wetknij sobie wiesz gdzie, prawda? Według ciebie wszyscy mogą kraść i nic nie legalizować a straty z tego tytułu Pomichowski wyprostować! Bo źle o macherach pisze. Spieprzaj dziadu.Obywatel zasrany podatkami omijany.

    OdpowiedzUsuń
  85. Dawno mnie u Ciebie nie bylo , ale tym razem wlacze sie i ja do tej dyskusji.Mundek , nie przekrecaj faktow i nie skacz na tego z 10:54.
    Wiem , co mial na mysli : jesli inni nie przestrzegaja prawa, to nie oznacza, ze ja "mam prawo" go tez nie przestrzegac. Ot tak np. widze, jak inni kradna, to ide i to samo robie.To stoisz przed sadem i to opowiadasz.To dopiero sie dowiesz cos Ty za aparat.
    Ci co kradna i prawa nie przestrzegaja musza byc ukarani, I uwazam, ze ten z 10:54 to mial na mysli..Tylko ten sad i Ci, ktorzy tych zlodzieji anonsuja musza miec czysta kamizelke. To tez" on" mial na mysli.
    Nie rob tak jak Andzia robila: wszyscy byli zli, okradali Gmine itd. " Tylko" ona jedna byla w porzadku.....No pomysl, jak ma ten swiat funkcjonowac, jesli takie asocjalne osoby, ktore na koszty spoleczenstwa zyja, beda ten swiat reperowac?
    Jest dobrze, ze sa ludzie, ktorzy walcza ze zlem. Tylko niestety musza zaczac zawsze od siebie. Wtedy moze bedzie ten swiat funkcjonowal....

    OdpowiedzUsuń
  86. Wszyscy wg prawa równi. Jeżeli NIE WSZYSCY - to takie prawo to nie prawo - i trzeba je.olać MOKRYM SZCZUNEM, BO ROBI KRZYWDĘ JEDNOSTCE, KTÓRA SAMA OBRONIĆ SIĘ NIE MOŻE..Zobaczysz za pół roku ten z Amber Gold wyjdzie na wolność z kradzionymi milionami.Niech ten z 10:54 o tym napisze.Aha. Najważniejsze. Czemu uniknął mojego pytania, dlaczego ukarano mnie a nie wszystkich 123 samowolek? Dlaczego Kukiełko mający kasy jak lodu kupuje posesję za miesięczną wypłatę a Mundek musi płacić samo ziemię 6x więcej i zadłużać się na całe Życie? Tak proste pytania a jak trudno od Was odpowiedź wydębić?

    OdpowiedzUsuń
  87. Panie Mundku , ilu to znalazło się obrońców istniejących układów, widzą tylko Mundka który podobno nie płaci za werandę a gdzie są służby gminne aby Go ścignąć i tych pozostałych 123 także, wtedy nikt nie ma pretensji o nierówne traktowanie. Druga sprawa dot. Pana Mundka jest taka, że potrzebna jest osoba taka która zadaje sobie wiele trudu aby wytykać błędy ,niegospodarność,korupcję, to wymaga zachodu w uzyskiwaniem tych wszystkich danych , bo z urzędów tak łatwo nie wyciekają a dane które On publikuje muszą być sprawdzone i do potwierdzenia bo inaczej tz.dupa i sąd. Prawdą jest, że poprzedni pseudo <<gospodarze << organizowali różne przetargi o co najmniej dziwnym przebiegu, aby tylko wyprzedać majątek gminy. najciekawsze tereny nad jeziorami by jakaś pani z Pisza teraz mogła sprzedawać tam działki budowlane a jeszcze doprowadzono tam wszystkie media na koszt gminy.Ja pomimo,że od wielu lat interesuję się sprawami gminy o takich sprawach dowiadywałem się po czasie. Pan Mundek robi to znacznie wczesniej a tym samym nieprawidłowościom można zapobiec .Pokurcze którzy ,w rożnych sytuacjach dostają się do władzy,mają nieodpartą chęć ustawienia się za wszelką cenę,i nachapania się ile wlezie,jak pamiętam tak się działo od lat 70- tych. Co następny to gorszy, niezależnie od tytułu inż. mgr dr, żaden nie miał na celu dobra gminy i jej mieszkańców, wystarczy popatrzeć na Mikołajki, Ruciane miało dużo większy potencjał gospodarczy, krajobrazowy infrastruktury itp. Tłumoki, bo inaczej ich nazwać nie sposób doprowadzili do obecnego stanu ale sami trochę lepiej inni trochę gorzej się ustawili po tych przetargach. Takie sprawy ujrzą światło dzienne tylko dzięki Panu Mundkowi na Biuletynie gminnym ich nie zobaczymy, przekręty się skrzętnie ukrywa. Niedowiarków wysyłam do Mikołajek, tam wszyscy żyją z turystyki, każdy zamieszkały wzdłuż jeziora wynajmuje łodzie żaglówki , pokoje w głębi miasta parkingi i pokoje, sprzedaje lody, kiełbaski. W Rucianem trzy osoby robią niewielki interes. Panie Mundku niech się Pan nie zraża głupimi ,tępymi i ordynarnymi wpisami, to niby ich demokratyczne prawo, ale do demokracji trzeba dorosnąć a nie wyznawać prawo Kalego. Pozdrawiam. J.

    OdpowiedzUsuń
  88. wlasnie,to mundkowa koalicja to wysprzedala,za sprzedanie kowalika i portu powinni ich wywiezc na taczkach w rucianego.

    OdpowiedzUsuń
  89. Z takimi się nie powinienem polemizować, a ciąć przy samej doopie. Ale ja to robię, bo zawsze mam nadzieje, że jak jednego imbka sprowadzę na dobrą drogę to i tak dużo. Otóż, gdyby to była moja opcja i ja w niej usadowiony to rzeczywiście można mnie byłoby przypisać te hektary, ten port i inne kąski. ALE NIESTETY, nie byłem wtedy ani w radzie jako radny, ani jako członek Komisji, ani jako edytor gminnej gazety. Innymi słowy, ja mogłem to samo co ty obuszku. Puścić bąka w spodnie. Ale jak widzisz, odkąd zacząłem móc to to robię i mordy jak ty za anonimusem nie chowam a dopierd... do pieca pod sam sufit. Bez względu na to czy to byli "moi opozycjoniści czy twoi złodzieje".Jak złodzieje.Powinieneś ,tą wrzutę skierować do ówczesnych radnych, którzy podniesieniem rąk zadecydowali o sprzedaży portu. Po za tym. JAKO JEDYNY GŁOSNO w Faktach w tej sprawie protestowałem, czym naraziłem się w tamtym czasie nabywcy portu. Ale skąd tu masz to wiedzieć? Ty masz jedynie wiedzieć gdzie kaszankę wyborczą darmo burmistrze rozdają, bo najważniejszy w tym wszystkim nie jest interes mieszkańców a twój napakowany bebech.Kurpie tak mają. Narka.

    OdpowiedzUsuń
  90. Panie Mundku, nic ująć a dodać by jeszcze bardzo wiele.Aby zrozumieć dłuższe wpisy o kondycji gminy i przyczynach trzeba mieć odrobinę oleju może być rzepakowy w czymś co potocznie nazywa się głową, Pozdrawiam, J.

    OdpowiedzUsuń
  91. Jak tu widzę po tych wpisach, to bieżąca władza niczym nie różni się od poprzedniej. Władza i jej pochlebcy. Te same śpiewki - wyprzedali to, wyprzedali tamto. Winni poprzednicy. To po ch... nam taka władza ? Rządzicie tu i teraz i za to bierzecie pieniądze. Nie za biadolenie i smęcenie jak to byłoby pięknie żeby to wam zostawili do sprzedaży działki, porty, kowaliki itd. Ogarnąć się trzeba trochę i zacząć myśleć. Jedźcie do Mikołajek to może was trochę poduczą jakiej zaradności. Tam stawiają na rozwój i gmina daje przykład a tutaj najważniejszą galęzią gospodarki gminnej jest MOPS. Pozdrawiam niezaradnych

    OdpowiedzUsuń
  92. Startując na radnego czy burmistrza chyb zdawali sobie sprawę co posiada Ruciane. Dążyli tylko do koryta czy chcą coś dobrego dla tego miasta i gminy zrobić. Wszyscy u władzy tłumacza swoje nic nierobienie programem naprawczym. Czyli co? Będą siedzieć teraz na stołkach przez 2 lata i nas będą mieli gdzieś. Nas? Naszą gminę. Nie widzę żadnego starania się aby było lepiej obecnego burmistrza. Przecież on nic kompletnie nie robi. Obiecuje owszem tylko te obietnice nic nie są warte bo jego "damy" jak je nazywacie wszystko torpedują. Odpowiedź : "nie ma kasy" staje się już śmieszna. Panie burmistrzu mam pytanko Pan tu rządzi czy pańskie damy? Po co Pan obiecuje jak nic z tego nie wynika.

    OdpowiedzUsuń
  93. Co znowu burek niedobry? Spróbuj pan Dwie Damy i Kozę utrzymać! Myślicie że to jak w gwizdek dmuchnąć?A każda oprócz dmuchania jeszcze jakieś wyimaginowane warunki stawia.

    OdpowiedzUsuń
  94. Burmistrz obiecuje że zrobi wszystko żeby było dobrze, a nawet bardzo dobrze, tylko zapomina dodać, że jemu i jego damulkom.

    OdpowiedzUsuń
  95. Zamiast jechać na zwykłych ludzi, to byś coś przywalił nowemu specowi od pozyskiwania kasy na szminki i podpaski dla urzędowskich pierwszych i dziesiątkach dam. Bo chyba taka tylko będzie jego rola.

    OdpowiedzUsuń