piątek, 20 grudnia 2013

Czas finału. Dość opowiadania głupot.

Ostro było. Po sesyjnych pobożnych życzeniach i  monologu o swoich dokonaniach jakie wygłasza Opalach, pałeczkę przejmuje Waldunio Kukiełko. Tu wtrącę, że kto by chciał się dopatrzyć u niego zewnętrznych śladów ostatniego wypadku, w formie zśiniałej czy spuchniętej twarzyczki - się silnie zawiedzie..Szybciej wypadek odczuła jego psyche.Nerwy mu puszczają..Tak sadzę, po incydencie, kiedy  po mojej perorze, na temat obecnego układu, lekarzówki i tego całego gminnego cyrku,  nachylając się do Opalacha warknął - IDIOTA. Znacie mnie, długo nie czekałem.Zrywam się i wypalam : - dlaczego mnie KMIOTKU ubliżasz ? Szok ! Cisza na sali. Słabeusz spurpurowiał, Litwin zbladł, tartacznej Desecce wyszła piana,,, Na ry... znaczy na twarz  i ... głucha .cisza. Im się ciągle zdaje, ze trafili na faceta, który pozwoli im sobą gęby wycierać. Niestety. Ale jedźmy dalej. Dochodzi do wymarzonego przez nich zaakceptowania projektu budżetu. Bez problemu. Żołnierze Koszałka jak jeden mąż - łapki do góry. Przewalone. Wstaje Grzędowa, mówiąc, ze rezygnuje z członkostwa w Komisji Oświaty, a. jako powód podaje kolejne, idące w setki tysięcy, cięcia na szkolnictwo. Uważa, zresztą słusznie, że w gównie paplać się nie będzie. Niech całą winę dwór Koszałka bierze na siebie. I  WTEDY OTWIERAJĄ SIĘ DRZWI. Na salę obrad. wkracza GRYCIUK Litwin i Słabowity na zdrowiu, łebki pod stół. No to będzie kabaret, myślę sobie.Faktycznie, zaczyna się od nowa, wojenka opałkowa. Przybysz, krok po kroku prostuje paszkwile wypisywane o nim w gminnym zaitungu. Daje do zrozumienia, ze czas obecnej sitwy się skończył. Od czasu do czasu dorzucam coś od siebie..Nie wytrzymuję, kiedy słyszę od radnego Vogla, ze gmina ma zwracać 400 000 tzw. <janosikowego> do województwa, bo umorzyła RUBES WOOD,owi zaległy podatek na sumę  2 000 000zł..Normalnie zdębiałem. Tu cięcia na wszystko, pożyczka goni pożyczkę,  na nic nie mają, długu wyżej .upy, a ten rezygnuje z roszczeń.By było zabawniej, wojewoda uznał, z skoro Opalach nie chce 2 00 000 zł od RUBESU to widocznie ma kasiury jak lodu, dodatkowo pozbawiając go dofinansowania, na kwotę.. 2 000 000zł. Mówię Wam - to nie do opisania.Na moje wrzuty reaguje dla rozładowania napięcia - vicek Zdzisiek. Machając moją gazetą ABC wydawaną za Gryciuka, krzyczy ; - pan też się za niego nachapał.Tu ciebie mam myślę i czekam, kiedy powie, ile chapnąłem. A tu nic ! Ach ty, kartoflami napychany. Puściłeś smród, ale sam wąchać nie chcesz ? Wstaje i mówię, że skoro on tego Państwu nie mówi, jakie to kokosy robiłem to ja powiem : -  dostawałem 620zł na rękę, i nie gasząc tematu krzyczę : - A WASZ LOCZEK SEROWAR za leżenie odłogiem ma 3 000, to może i o nim byś coś bąknął. Nie bąknął !.W takich chwilach, oni zawsze nabierają wody w pysie, oczęta chowają pod stół i tną głupa. Kiedy ich złapiesz za rękę, mówią, ze nie ich..Najczęsciej tego.. no...wiecie kogo.Już tak na koniec. Nowo wybrany radny Janusz Kossakowski wszedł do komisji - do której wejść chciał -czyli Ekonomicznej.  Na miejsce Jolki Lewokwitowskiej, co uważam za normalne, przyjmując, że uzupełniał wakat po niej. Potem była jeszcze mała szermierka słowna miedzy mną a Vickiem na korytarzu, ale o tym następnym razem,..Pozdrawiam.
Eap

12 komentarzy:

  1. DZĘKI ZA KOMENTARZ! dobre, bardzo dobre!
    Czyli co opalach umorzył rubes wod i za to gmina nie dostanie 2 miliony 400 000tysięcy? Nie będzie na prace publiczne i interwencyjne, nie będzie na płace dla pracowników? Dla niego i dla dworku będzie dla reszty nie?
    Panie Edmundzie to jest alant.....a ten drugi to kij od bejzbola!
    Ludziska co rześta wybrali, co wyśta narobili?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, dla dworku kasiuta będzie. Na szkoły nie będzie, na roboty publiczne nie będzie, na spłacanie rat nie będzie. ALE, dla dworku być musi. Wiem ,że wysłali Serowera na Białoruś, dlatego nie było go na sesji, by się zorientował jakie są tam możliwości zaciągnięcia pożyczki, Bo nasze polski banki wciągnęły ich na listę bankrutów i nie dają się rolować. Łukaszenka powiedział, że im da... ale w cymbał, chociaż Jolkę Pekałówkę zatrudni Do rozliczeń miedzy nim a Putinem, a ona wie jak kwity bez pokrycia pisać.U niego gospodarka leży jak u nas, dlatego taka ekspertka mu się przyda. Na razie..

      Usuń
  2. Nie dziwi mnie teraz styl Pańskiej polemiki z adwersarzami ruciańskiej sceny politycznej.Wcześniej, przyznaję, miałem mieszne uczucia do języka jakiego Pan używa. Dziś nie mam.Wyraźnie widać, że z obecną władzą żadna współpraca nie wchodzi w grę. To ludzie zepsuci do krwi i kości.Obserwując ich butę, tylko w sprawie pana Felińskiego, widać ich obsesyjną niechęć, przyznawania się do błędów. To postaci nawiedzone, do których nie docierają żadne, nawet rzeczowe, argumenty.Dobrze że Pan pisze, bo środowisko przynajmniej wie, co się u nas dzieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie treści mnie podbudowują od lat. Pomagaja przetrwać. Ja naprawdę nie mam nic do stracenia i ta banda układowych złodziei nie ma czego mi zabrać. NATOMIAST kiedy te podroby odejdą, zaczną się petycje pisane do prokuratury w drugą stronę. Dla równowagi i sprawiedliwości dziejowej. Jak pokazuje historia świata, udawanie że nic złego się nie dzieje jest szkodliwe. Bo rozzuchwala. Dlatego na atak trzeba odpowiadać kontratakiem. Po prostu walić chamów na odlew. Inaczej nie wyjdą z letargu. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Panie Mundku dlaczego Opel umorzył dług Rubes Wud- to taki mądry a taki głupi i pewnie znowu zwali na poprzednią władzę .On swoją butą pozbawił gminę 3 milionów.Janosikowe płaci Warszawa i Ruciane ale awans.Precz z takim burmistrzem oplem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego, ze nie sprawdził, co z takiego umorzenia może wyniknąć dla budżetu gminy. Powinien wcześniej zapytać RIO jakie będą konsekwencje takiego umorzenia i powstrzymać się z tym do chwili otrzymania dotacji Uratował by przynajmniej ten rok i 2 200 000zł. Ale oni są za głupi i za mściwi by o takich rzeczach pamiętać. Oni maja jeden cel. Zgnoić wszystkich a potem znów wytrzeć mordy Gryciukiem. Dobrze że on jest.to maja na kogo. Gorzej jakby wyjechał. Wtedy, zwalali by na tych co byli w Rucianem 40 lat wcześniej. Na Drzymka, Popiela Kempską czy sekretarza POP.z Ukty.U nich wszystko możliwe.Jaja. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Moniula, wyglądałyście jak bliźniaki! Taki sam bełkot, taki sam bulgot oraz jednemu i drugiemu słoma wystawała z gumofilców!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dobry humor od rana, bo dostałem informacje o zwrocie z FROPNu części składki zusowskiej.na sukę 387 zł. Dlatego tu zaistniałes choć jesteś Obesraniec czystej wody. Taki glucik w stercie obsranego, serowarowego gówna. A kiedy pokażesz mi na zdjęciu, te gumofilce, tą słomę z nich wystającą, masz u mnie dozgonna wdzięczność. Bom ciekaw czy mnie w tym pasi.ALE JAK nie pokażesz - to w cybuch. I zakaz wjazdu na ten blog.na zawsze Uczciwie sprawę stawiam prawda ? naruynia

    OdpowiedzUsuń
  6. Do cybucha obucha z 12 : 16.. Pamiętasz naszą umowę ? Miałeś dołączyć moje zdjęcie w gumofilcach z wystającą słomą. Nie dotrzymałeś warunków umowy. Płyniesz na loczkowego Obesrańca.Ja nie pytałem ciebie, czy Kukawka jest delikatny, pazerny czy błazen z szeroki uśmiechem. Prosiłem ciebie o coś zupełnie innego,co udokumentowało by twoje racje..Podobnie, jak teraz nie pytam kim jesteś, bo po odzywce widać że indolent i imbecyl. Krótko tu gościłeś. PLUM,PLUM.Buziaczki..

    OdpowiedzUsuń
  7. Wie Pan co bardzo mi się podoba te Plum, Plum.
    Myślę nawet że teraz spuścił Pan tą mendę litwina tego donosiciela informatora detektywa 24. Już niedługo będzie musiał z powrotem zapuścić brodę żeby go ludzie nie mogli rozpoznać bo gmina popłynęła i to też za jego sprawę Tak mi mówili radni ze wspólnoty że on też głosował za budżetem i za samochodem policyjnym.
    Może tego ormowca za darmo zraz też przewiozą tym policyjnym samochodem, kto wie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Innym też . Zaraz po tobie O godz 18 : 36, znów ten goryli karakan się odezwał. Myślał ze znów coś tu chrochnie., A tu w cymbał i do Nidki Masz rację, śmierdział Litwinem z domieszką Nochala Fai z zuka.zuka. Ten tez tu nadaje. Dzwonili od Zdziska z Białego Osiedla, że widzieli go za oczyszczalnią, jak dawał żabką na Obesrańca. Swoją drogą, to naprawdę imbecyle. Ja wiedząc, że mnie nie puszczą bym olał, nie pisał. bo szkoda fatygi. A te lumpki jak wściekłe. psy.Cztery dni szczekają, dwa myślą, a ja dwie sekundy i po głupach.. Uciechy od W.. uja. Chejka posraniec, zarzuc coś jeszcze to zrobię PLUM.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mundziu masz ciekawe podejście do dworskich. Mi się podoba, bo z nimi rozmowa to jak z usmarkanym smakowanie tortu. Nie da się, bo na rzyganie bierze. Oni takie się urodzili.Zawsze idą w zaparte a kiedy chycić ich za rękę, to się wyłgają że to nie ich..Rąbać oplosteckich jak kości dla psa. Żadna z nimi rozmowa.

    OdpowiedzUsuń