niedziela, 8 grudnia 2013

Feliniak do ZUKu - Nosek na traktor.

Miałem być oszczędnym w słowach  i o Nosku nie pisać.Znam go od lat. Ale nie mogę. Nie wytrzymuję. Rok w rok to samo.Cyklicznie, jakaś traktorowa zukowska zakała - zasypuje mi wjazd na posesję. Ręce opadają. Kilka lat wcześniej miałem z tym spokój. Za Noska go nie mam - choć mam... do niego telefon. Proszę, błagam, dzwonię, alarmuję. Wszystko na nic.O siódmej rano - wjazd odsypuję.O ósmej,  zukowski lump traktorkiem -  zasypuje. O dziewiątej, znowu łopatą  wojuje. O  dziesiątej, lumpek traktorem - od nowa zasypuje.Wtedy nie wytrzymuję. Dzwonię do Krzycha. Dwa razy coś tym kmiotom powiedział.Domyśliłem się, bo co mi nasypali, od razu szybko zepchnęli. W tym roku problem wrócił. Dzwoniłem  pięć razy. Niestety, Krzysiaczek wsiąkł.Wiem nawet dlaczego ! Ja też bym nie odbierał !.Ile tej gorzkiej prawdy można słuchać ? A nie lepiej... zrobić porządek... z tymi traktorowymi imbecylami ? I po pierwszej skardze, takiego garbula na zbitą twarz wywalić ?.Małe dziecko wie, że jak się coś sknoci, to trzeba przeprosić i poprawić.Dziecko wie - a zukowski nierob - nie. Dlatego stawiam wniosek.Wywalić  Noska ! Albo nie ! Na razie, wsadzić na traktor. Niech sam odśnieża  Skoro nie potrafi zorganizować roboty innym. Milczałem trzy lata. Mówiłem mu dzień dobry  i do widzenia Traktowałem z atencją.Ale tej grzecznościowej formy utrzymywać dalej nie mogę. Zagotowało się we mnie. I na koniec, kto kazał traktorem odśnieżać podwórko mojemu  sąsiadowi Krzysiowi L.? Ba. Odśnieżać i dodatkowo piaseczkiem posypać. By nie daj Boże, japki sobie na śliskim podjeździe nie potłukł. Pierwszy raz, ten fuchmistrz, obrabiał mu podwórko w piątek. O szóstej rano.Drugi, w sobotę ok 17.00..Ci fuchmeni byli przekonani, ze o piątej wieczorem ludzie w Rucianem dawno śpią i każdą lewiznę można odwalić. Szczególnie, gdy dotyczy członków dworu, blisko związanych z królem. Mnie za frico podwórka nie odśnieżą.. Bo nie spełniam ich oczekiwań. Na wycieczki do Warszawy nie jeżdżę,. kajakami po lodzie nie pływam, ze Zdziśkiem na Ty, tez nie jestem. Ale niech tak zostanie. .Za rok, tak będzie bezpieczniej..Dawno mówiłem. Do wyborów na gwoździach przesiedzę. Aha,  jak by co, to zdjęcia mam. Jak traktorek fuchy odwala. Ale nie dam. Jeszcze się przydadzą. Pozdrawiam

23 komentarze:

  1. Feliniak wyżej mierzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odgarnąłem śnieg po zukowskim parobku to możemy pogadać.Feliniak mierzy wyżej bo ma do tego prawo i wiecej rozumu jak obecne dwa wyżarte knury i cały koszałkowy dwór razem wzięty. Wcale się nie dziwię.

      Usuń
  2. Też tak słyszałam, ale na razie niech zachowa to co ma, bo z początkiem roku chcą się go pozbyć.A w gospodarce komunalnej spokojnie by przetrwał Sama nie wiem, co bym wybrała.Wejść w to bagno też duże ryzyko, ze później będzie kojarzony z obecną władza, co w kampanii mu zwolenników nie zjedna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to do końca roku siedzi na biurze podawczym i ma spokojną głowę. Potem zrobi knurom następne dwie sprawy i znów dostanie dużą kasę. A potem z górki ,bo wybory. Musi tak dotrwać i olać obu Antałów cienkim sikiem. A potem, potem do prokuratora wieprzy, .tak jak oni poprzedników. Narunia.

      Usuń
  3. Mundziu lubię tu wchodzić, bo zawsze krótko, mocno i z przyklepką. Bez wazelinki i ugładzenia. O to chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedni piszą z wazelinką, inni z antałowego nakazu, serowar za wysokie apanaże, a ja, jak mi sumienie każe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Christian Barnard miał 67pkt i przeprowadził pierwsza w świecie udaną transplantacje serca. Ty możesz mieć max. 160 a i tak jako cichociemny walniesz w kalendarz i nikt o Tobie nie wspomni. Poczytaj obiektywnych wypowiedzi na temat tego badania - potem porozmawiamy.Są politycy i ludzie nauki z ilorazem 50 - 70 którzy przeszli do historii. Tobie na pewno to nie grozi.Aha, ty też po zaoczniaku ? Pytam tak z ciekawości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzieś ty to przeczytał.? Na Pudelku?
      A tak poza tym, to co sugerujesz tym niewinnym słowem "też"? Chodzi Ci o Opalacha, Gryciuka, Felińskiego, Ronkiewicza, Zyskowskiego? Bo nie o siebie, jak sądzę.

      Usuń
    2. Edmund A. Pomichowski9 grudnia 2013 20:26

      Tak przeczytałem na pudełku dekielku po gumofilcach.Dwa - tym - TEŻ - nawiazuję do całego dworu Opalacha, MY Burmistrza, bo jakoś z jego strony wymieniłeś tylko jego. A TA RESZTA ? Gdzie zdun był dyrektorem szkoły, Agent Kapo Vicek nauczał przekrętów, pardon przewrotów, Litwin sesyjny nurek - pływania w szambie, a fałszerka Jolka dyrektorowania bankiem.To oni lepsze ? To tez zaoczniaki. Pachniesz dworem, ja to czuję. Ale zaleć tu kiedyś jeszcze,

      Usuń
  6. Kiedyś mieszkałem w Białej. Czy piszesz o tym samym Pinokio co był kierownikiem w Zuku w Białej? Za jego rządów ten zakład mocno podupadł. Chyba teraz tutaj się przeniósł niszczyć swoją niekompetencją to co nie jego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy on Pinokio, ale w Białej kiedyś zakotwiczył. Cóż, jednym robota się układa innym ...rozkłada. Nie każdy może być geniuszem.Tylko czemu my, musimy z tego tytułu się denerwować ? Nie mogę pojąć.Pozdrawiam

      Usuń
    2. Po prostu Krzysiek kontynuuje politykę swojego pana Zbyszka, czyli rujnowanie gminy od środka.


      Poza tym, powinna w prawie polskim być odpowiedzialność m.in. kierowników i burmistrzów za zadłużenie jednostek, którymi zarządzają, swoim prywatnym majątkiem. Wtedy nawet taki Zbyszek nie startowałby na jakiekolwiek stanowisko w samorządzie gminnym. To byłby dobry straszak na takich krętaczy.

      Usuń
    3. Mówiłem i pisałem o tym dawno bo w 1996 roku. Było to w mojej ulotce wyborczej sześć lat później .Ale to nie przejdzie przez sejm. Bo te palanty by sami sobie prowóz na szyję założyli. Bo przecież, jak by wiedział, ze straci wszystko, to by nie kradł. A na to sobie pozwolić nie mogą. Oni idą do władzy po to - ŻEBY SIĘ CHAPAĆ. Tu potrzebny taki facio jak nieboszczyk Pinochet. Cztery ogrodzone stadiony pod prądem. Tam wsadziony złodziejsko - kaposko - macherski element i jedn posiłek dziennie. Po roku, byśmy żyli jak w bajce. Żaden do koryta by się nie rwał. A ten co by je chciał, tydzień by myślał, czy to mu się opłaci.Inaczej nic z tego.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Kierownik zuk -u ma gorąco przy dupie ale na razie nic mu nie grozi ma swoich zwolenników jak i przeciwników a co do odśnieżania co racja to racja zapierdolo.. wjazdy śniegiem paliwo dość że marnowane to i lewizny się trafiają i to nawet spore a kontroli jak nie było tak nie ma zapols.. zadowolony bo córa w gminie panią a i kasa się leje z paliwa do kieszeni ale trzeba zacisnąć zęby i wytrzymać rok będą obiecywali kokosy premię itd jednorazowo oczywiscie ale to już się nie uda ludzie wiedzą wszystko bo nie są ślepi

    OdpowiedzUsuń
  8. Pożyjemy zobaczymy. Na TYCH z dworu to Ty nie licz. Licz na -TYCH- sponiewieranych, wyrzuconych na zbitą twarz z roboty, bez roboty i nadziei, podpierd...nych, perfidnie oszukanych,. na bruk wywalanych Bo te skoryciarzone z nimi ścierwa - mają się dobrze. Dla nich to raj na ziemi. W biednych i upokorzonych nadzieja. Oni pójdą bez względu na wszystko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ci co pójdą jest ich garstka większość się przejechała nie spełnili zachcianek tak jak obiecywali a to się mści podwójnie a co do Felińskiego ma szanse w wyborach o ile poprze go Leszek ale muszą uważać żeby nie spalić się na samym początku moim zdaniem mają bardzo duże szanse na sukces kwestia tylko doboru ludzi i zjedzą tych co od samego początku oszukiwali wszystkich mieszkańców zwalniali ludzi z Nidy przyjmowali swoich z poza okręgu naszego miasta a mieli przecież likwidować bezrobocie a je powiększyli podnosząc sobie pensję i zwalniając miejscowych których nie będę wymieniał bo wszyscy pamiętamy a co do nadziei ona zawsze umiera ostatnia

    OdpowiedzUsuń
  10. Nadzieja tak. Ale nasze knury tez będą żyć wiecznie. Pan Bóg niedorozwiniętych i macherów nie chce.. Zauważ, że najczęściej zabiera ludzi porządnych, Stąd utarł się slogan : - Panu do nieba porządnych trzeba. A ścierwa żyją i żyją, prawie do setki. Jak ten ze st6anu wojennego i jego koleżka. A jakie renty mają ?. Z jego jednej - nas dwóch z rodzinami by przeżyło.I za to mam Tuska chwalić ? Szlag by trafił taki porządek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli, nawet trzeci zawał cię nie dobije?

      Usuń
    2. Nie, bo "ścierwa żyją i żyją"

      Usuń
    3. Tak, dopiero czwarty ! Tak z Tym w Niebie ustaliłem.Ta walka mnie wzmacnia, podnosi adrenalinę. Mam szczęście, że leczy mnie znany p[olski kardiolog inwazyjny z MSWiA Obiecał, ze przetrzyma mnie, do pogrzebu. Obu wieprzy..Potem wola nieba. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Witam moje zdanie do przyszłych wyborów jest takie obecni włodarze nie mają szans ludzie będą pamietać co zrobili czyli nul a wątpię zeby chodzili po mieszkaniach i prosili o jaki kolwiek głos ponieważ nie mają szans ja juz osobiście rozmawiam z ludzmi na temat wyborów na razie szeptem bo to różnie bywa nawet ściany mają uszy bardzo dużo ludzi jest za Piotrkiem F oraz za LMG ale muszą wystawić więcej uczciwych kandydatów w tym również muszą sie pogodzić między sobą bo jak na razie bełkoczą sami na siebie a to nie prowadzi do niczego dobrego pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba nie o tych samych osobach mówimy. Bo ten Feli którego ja znam, to z LMG rtozmawia i te rozmowy są pożyteczne.Sądzę że myślałeś o Zdziśku Kapocie i Połysk Glacy a napisałeś O Felim i Gryciu. Bo wiesz, ja jak tych prawdziwych widzę, to w dobrej komitywie.Ale te dwa grubogluty faktycznie bełkocą. Ciągle o pożyczkach bo maja cienko koło dupy i wystąpiły znów o kolejną. Teraz do Łukaszenki z Białorusi, bo. nasze banki ich cienkim sikiem. Nie wypłacalne.!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń