środa, 27 listopada 2013

Smutna wiadomość dla przydupasów króla Antałka.

Jak podał przed chwilą właściciel warszawskiego portalu internetowego, z którego gościnności bezpłatnie korzysta "Obserwator" i jego autorka Anna G- .nieprawdą jest, ze Obserwator zniknął, bo jego autorka nie wywiązywała się z zobowiązań finansowych, wobec użyczającego jej miejsca na serwerze.Przyczyna jest bardziej prozaiczna, bo rzeczywista awaria głównego serwera.Przerwa potrwa najdalej do soboty, po czym Obserwator wróci do Państwa ponownie.. Tą smutną  informacją dla tyłodajów i tyłobiorców, animatorów Obesrańca,. zakończę przed chwilą otrzymanego niusa.Tak więc, z pogrzebem Anny G, na razie musicie pastuszki się wstrzymać. Pozdrawiam.

42 komentarze:

  1. dobra wiadomosc,bo prasa i media to demokracja i bat na wladzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle, że aneczka to ani prasa, ani media, ot blogierka od siedmiu boleści.

      Usuń
    2. Zapewne jakiś czytelników ma, skoro tu i ówdzie, słyszy się głosy, ze trochę było by szkoda gdyby wsiąkła na zawsze. Tak jest z każdym blogiem czy gazeta, Coś tu Obesrańcem zaleciało. Mam rację ? To uważasz, że ten drugi, padnięty na twarz był lepszy ?Pozdrawiam

      Usuń
    3. Do 14 : 34. Też tak sadzę,. Wystarczy, że mamy w gminie dwóch wieprzy o jedynie słusznej linii programowej i żadnej dla nich konkurencji.Widzisz jakie mamy efekty. Memluny się sadzą, zwalniają kogo się da, a nam do płacenia Sądy rachunki wystawiają. Pozdrawiam.

      Usuń
    4. Przykro mi, Mundku. Domena jej wygasła. Znowu Cię w bambuko wycięła.
      Jak zapłaci, to ją przywrócą.

      Usuń
    5. To kto miał rację, ja czy Ty ? Mnie nikt nie wyciął i nie wytnie.Zbyt długo w tej branży funkcjonuję.A to dlatego, że zawsze sprawdzam i głupot nie pisze. A wtedy - potencjalny dyskutant - może mi soli nasypać.Rób w życiu podobnie, a daleko zajdziesz. Waż słowa. Pozdrawiam..

      Usuń
  2. Nie musi Ci być przykro, bo ja naprawdę mam informacje od źródła. By było ciekawiej, to nie Krupniczka za domenę płaci a ten co ja na swój portal wpuścił. Tak mi osobiście powiedział. Spokojnie. Ten anglojęzyczny napis, wyskakuje zawsze, kiedy nawet są nie sprzyjające warunki atmosferyczne, np. silne wyładowania elektryczne na Azorach gdzie w danej chwili znajduje się satelita. Spokojnie. Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Andzia była jak najbardziej do wynajęcia?

      Usuń
    2. Jest nadal. Możesz startować.Pozdro.

      Usuń
  3. "Zapewne jakiś czytelników ma" Panie Edmundzie ja swego czasu wchodziłem na jej stronę i nie wierzę że artykuł pisany powiedzmy o godzinie 2 w nocy a po minucie już jest komentarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to wiedziałem od początku istnienia tego bloga. Ona potrafi, jak nie ma zainteresowania tekstem, sama po pięciu minutach coś skrobnąć.Tak stworzyła legendę MOHELA Niby jego, a swoje kontrowersyjne komentarze, sama pisała, by sprowokować agresję.Ci znowu, walili te kur...y, skur.;..ny a ta czytała i rechotała. To taktyka z Salonu 24. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. A kto wpuścił Krupnikową za darmo na swój portal? Może to jest jej wspólnik Pan Jacek z Wawy? (http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,czworo-dzieci-chora-zona-dlug-i-nakaz-eksmisji,32369.html)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, to jest jej znajomy z Warszawy a nie wspólnik Po co robisz mi wrzuty o jego prywatnych sprawach, typu tvn, długi, eksmisja itd. Chcesz moim kosztem siać tu zaporową propagandę przeciw niemu ? Miarkuj trochę, bo popłyniesz. I nie chce słyszeć, że nie jestem tolerancyjny, bo jak widzisz, nawet ciebie obsrajtuszka tu puściłem Tylko wy - wycinacie niewygodne teksty. Jasne ? Narka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mundzio uważaj na Kosików z którymi gadałeś w Biedronce w Piszu To przydu==sy Opalacha. Kosik był w ostatnich wyborach jego mężem zaufania. Waż o czym z nimi nawijasz.Życzliwy

    OdpowiedzUsuń
  7. E Biedronce rozmawiałem z ludźmi o podobnym nazwisku - z Wierzby. Mają tam hotel. Ale dobrze, że o tym piszesz. Będę mniej wylewny.Choć z drugiej strony - byłem przekonany- ze to małżeństwo apolityczne.W najgorszym wypadku, raczej pro gryciukowe. Jak to się można pomylić.Tylko wiesz, ja im nic nowego nie powiedziałem. Oprócz tego, co knurom wyrzygałem na sesji. Taki już jestem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla zainteresowanych, Obserwator wrócił. Mundek wytrwałości życzę. Z pewnej odległości sytuacja w tej gminie wygląda tak, jakby władza w tym kraju kończyła się na Opalachu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PO RAZ KOLEJNY... A NIE MÓWIŁEM ???? Ale te sieroty po Obsrajtuszku i tak "wiedzą lepiej".Nigdy, ale to nigdy te dworskie podroby nie przyznają mi racji. Na przekór. Jak ich mocodawcy.. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Gdyby ludzie w gminie Ruciane Nida mieli ze sobą nie rozmawiac ze względu na poglądy to byłaby cudowna cisza... tak potrzebna czasami... Przykre to, że jakiś "Anonimowy" donosi jak za starych czasów (których ja na szczęście nie pamiętam) bywało, może się wyżyc w wirtualnym świecie i móc potem spojrzec w swoje odbicie w lustrze - gratuluję ;) Pozdrawiam serdecznie, Ramona Koss (może Kosik ?)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozmawiać trzeba z każdym uczciwym mieszkańcem też gminy, bądź takim, który choć trochę, stara się te podstawowe kryteria zachować..Są jednak i tacy, którzy w tych kanonach się nie mieszczą. Sieją ferment, nienawiść, mściwość i zniszczenie. Ktoś, kto działa na nie korzyść mieszkańców i miasta jako całości, nie może być nagradzany uznaniem. To sprzeczne z zasadami. Gdybyś znała od podszewki ich perfidne metody walki z opozycją, walki ze mną nie piórem, a podpier...em, wtedy, nie imputowała byś anonimowi, ze stosuje metody z nie tak odległego okresu Większych kapusiów od obecnych, miasto nigdy nie miało. Vide : /donos na mnie w spr. werandy, nękanie idiotycznymi,wcześniej już opłaconymi przeze mnie podatkami, nie udzielanie głosu na sesji / Ale skąd masz to wiedzieć, zajęta jak mniemam, innymi, bardziej przyziemnymi rzeczami ?.Twój komentarz wyglądałby zupełnie inaczej, gdyś znała temat od podszewki.Ale ten Ciebie nie kręci, więc taka, a nie inna - Twoja reakcja.Jedno jest pewne. Inwestowanie w obecnych ludzi władzy to bardzo ryzykowny interes.Tylko to chciał mi przekazać wspomniany anonim.Ale fakt, że informacją o ojcu, niezmiernie mnie zaskoczył. Bo dałbym do tej pory głowę uciąć, że gdzie jak gdzie, ale w obecnym sitwowym układzie go nie spotkam.Niestety.Nie mniej, miłe to spotkanie po latach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie chce się wtrącać, ale szkoda, że twoi starzy zapomnieli, jak za czasów Gryciaka, goście z Niemiec, bawili z jego poręki w waszym pensjonacie na Wierzbie. Skąd więc ta miłość do Opalacha ? Jaka ludzka pamięć jest wybiórcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostawmy przygadywki.Tak będzie najlepiej.Finalizujemy temat. Każdy z nas pracuje na własny image. Niech tak zostanie.Niemniej, dla mnie, to kolejne ciekawe doświadczenie.

      Usuń
  12. Do tyłodaja z 09 : 47. Zostałeś zatwardziały mlonie wycięty, boś tuman i dworzanin. Zajrzyj na swój były . Tam zobaczysz wpis swego koleżki srakodaja, mówiący, że : - /dobrze że Andzie na zawsze zniknęła, to od niej odpoczniemy/ Przyjmuję barani flaczku -że umiesz czytać i w tej chwili masz czas, bo nikomu pierdziocha nie nadstawiasz Całuski od Zdziśka.. PLUM>PLUM.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mundek słyszałeś najnowszego niusa,podobno Lysy poświadczył nieprawdę.
    Sprawą zajał się prokurator.Podobno wyszlo to od Potockiego ,przy okazji remontu świetlicy w Gałkowie.Podobno Opal trzyma to w tajemnicy,ja wiem to z przeciekow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak słyszałem, i to z dwóch ust. Pójdę dalej i powiem, ze jest mowa także o tym, ze sprawa dotyczy remontu lokalu nie będącego własnością gminy i robionego na dziko bez zgłoszenia.Dlatego podobno oprócz proroka trafiła do Nadzoru Budowlanego. Tu pewne jest na razie tylko tyle, że z daleko idącym wyciąganiem wniosków nie będę się spieszył. Muszę temat dogłębnie sprawdzić. NATOMIAST, faktem jest, że za sztuki jakie tu serwuje Opałek, prędzej czy później pójdzie siedzieć. W to nigdy nie wątpiłem i tego mu życzę, bo to jedyny sposób aby od niego odpoczęło miejscowe społeczeństwo.. Po nim pójdzie szkolony Zdzisiek. Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Panie Mondku napisałem do garuchy z Obesrwatora o Czampiksie, co to się chwalił, że wreszcie dostał propkę grania od Opala na Sylwjka w BNidzie. Nasmarowałem, ze mnie ważniejszy los ludności jak to, czy on będzie grał i sobie kieszonki napychał. Patrz Pan ta przekręciara krupnikowa nie puścila, to puszczam u Pana. Pan jesteś gość.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kim jest Czampliks ? Czy chodzi o Czeplonową Deseckę z tartaku, który wybudował sobie dom z wywózki kradzionych desecek i złomu ?Czy może zespół z podwarszawskich Marek "Trąbka, pompka i lewarek" ? Aha,nie pisz, że jestem fejn gośćiu, bo dworkowe tyłodaje tylko czekają, by mnie sponiewierać..A ja ,potem te plugastwa, muszę cały wieczór robić PLUM> PLUM>

    OdpowiedzUsuń
  16. Pytania zasadnicze: co się dzieję z waszą Iruchnoł? Renta się skończyła to może ktoś zatrudnił czy dalej aż do wyborów będzie bardzo ale to bardzo chora a potem cud się stanie i ozdrowieje? Bez złośliwości ot tak pytam. Można nie odpowiadać jak się nie wie

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiadam ci dworski przydupasie, co się dzieje z Iruchną po tak długim czasie.. Otóż, Ircia zdrowieje, bo do wyborów 2014- tego, musi być sprawna zdrowa, by pomóc złachanym ludziom, jeb..tego w dekiel Opałka pochować. Potem ta reszta, przyglądająca się z boku, wezmie za ryja Ormo Zdziśka Wuefmena - stojącego w rozkroku.Bez złośliwości tak ci odpowiadam, bo tylko w taki sposób z podrzutkami gadam. Skoro jedno wiesz, to zapytaj teraz, czy długo będzie knur Opał chorować, gdy wyleci na zbitą mordę i gdzie myśli ją schować ? I czy Wylniała Jolka, ma znów nieroba chować ? Czy zacznie ze Zdzichem znowu uszczelki ? Bo on jeno dla was dworzan, Opał Mściwy - Król Rybny Wielki.Siemka cudaku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Panie, to prawda, ze antałek kabelek pogonił z wysypu dyrektora Wyskrobka herbu Rozdymana Konserwa ? Danka Pusia uradowana, bo Gruby opas znalezione kozaki jej zabrał, aż ryczała.Jak nowe były.My podsuwali mu do żarcia wszystko, aby tylko nam fantów nie zabierał. Zdzisiek szofer z Popielna, dał wygrzebaną żywiecką to wziął i gadał, ze będzie miał na święta. On Opalachowi wstyd przynosił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawe. To dobra wiadomość dla kretów na wysypie. To przebiegły facio i kłamczuch.Przyczyny nie znam, popytam. Ale sadzę, ze może sobie Koszałek Opałek gniazdko tam mości. Do niczego innego się nie nadaje. No, może oprócz brania kredytu od kredytu.W tym faktycznie artysta.Pozdrawiam.,

      Usuń
  19. Ma prośbę, może ktoś ma ulotki wyborcze Zbysia, można by już je pokazać z punktami co zrealizował

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam tę ulotkę, wyjmę ją przed wyborami, skseruję i rozdam innym mieszkańcom. Druga kartka będzie zawierała zestawienie, jak bardzo odbiegają ich przedwyborcze obietnice od rzeczywistości.

      Chociaż trzeba przyznać, że bełkot zawarty w tej ulotce jest typowy dla Zbyszka, ponieważ zawiera samie populistyczne frazesy i brak konkretów, to i tak widać jak na dłoni, że to zwykła bujda.

      Usuń
    2. To ta druga będzie pusta he he

      Usuń
    3. Napisz szerzej co będzie puste, bo nie kojarzę do czego to podłączyć..

      Usuń
  20. Zapytam nauczyciela z Ukty i faceta z Kwiatowej. Ale to potrwa. Chyba że, ktoś z czytelników szybciej ci pomoże.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mundi jest kolejna afera, wojewoda chce od Opałka 400 000zł zwrotu, bo umorzył podatki dla włocha z Rubes Wooda co miał kiedyś nasz zakład płyt.Powiedział że jak stać go na umorzenie 2 baniek i oddanie 300 tysiaków dla Domu Twórczego w Wierzbie, to widać ma za dużo i niech płaci podatek zwany janosikowe. Jaja, wielkie jak ich bełki. Padną na pysie jeszcze tego roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich cała kadencja to same afery i wegetacja od pożyczki do pożyczki. Wyczyszcza na głupoty jedną idą po drugą. Brakówka drugiej idą po trzecią. Z nieba się te 14 baniek do tyłu wzięło czy nie tak ? Pozdrawiam.

      Usuń
  22. Mówicie poważnie? No to rzeczywiście mogą być z tego jajka!
    No, ale dobra Opałek umorzył, ale jak zwykle to nie on jest winny,..... więc kto tym razem będzie winny?
    Gryciuk już chyba nie, bo mija trzy lata jak rządzi opał, może antałek wuefista? Nie kolegi kapowice nie umoczy, ...już wiem!
    fela w to gówno wrzucą, on winny że opałek umorzył!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się wydaje. Że Felego w to wcisną. Ale jest jeden szkopuł. Feli tą opinie napisał a radca ją akceptował. Gdyby nie to, decyzji by nie było..Teraz Feli powie, skoro Wam kacykom moja odpowiedź nie pasiła,. to było jej nie akceptować.. A tak, będziemy teraz razem się w gównie paplać. I ma rację. Pozdro.

      Usuń
  23. Trafiłem na tego bloga przez zupełny przypadek i muszę stwierdzić, co następuje: takiego ścieku bluzgów i dziwnego pseudo dziennikarskiego bełkotu w życiu nie czytałem. Co to za gmina? Co to za bloger? Żenujący poziom...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie udawaj obesrańcu, że trafiłeś tu przypadkiem. Wchodzisz tu kilka razy dziennie od powstania tego bloga. Pytasz co to za gmina? A co, tak bardzo zrujnował tę gminę twój Zbyszek, że przestałeś ją rozpoznawać?

      Usuń
  24. W tym się z Tobą zgadzam. Ale dopóty mamy taka gminę i takich rządzicieli, to takiego bloga BĘDZIEMY mieli Tu skurwysyństwo i złodziejstwo jest na porządku dziennym. Skąd zatem to zdziwienie ? To jest normalne odreagowanie na anormalną sytuację. A wejść tu wejdziesz nie raz. Bo skoro wiesz, że poziom żenujący - to czytasz. Mnie gdyby on nie leżał, to bym nie wchodził. I nie opowiadał banaluków - że wszedłem przypadkiem. Bo robisz z siebie pajaca. Lubisz ten sport i to wszystko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń