sobota, 9 listopada 2013

Razem na zdjęciu - NIGDY.!

11 komentarzy:

  1. Uwaga. Na fali ostatnich głośnych medialnie wydarzeń powstała nowa inicjatywa obesrańcowa, dzięki której ma powstać przed urzędem miasta i gminy tęcza taka jak na pl. Zbawiciela w stolicy. Tęcza będzie imienia Łysego Zbyszka Skinheada.

    OdpowiedzUsuń
  2. To do tego doszło? A ja myślałem że to żart.Teraz wiem czemu Obesrańca zamknęli. Zdzisiek po kolei ich wykopulował, pardon, wyrolował, to z zemsty mu pod gminą tęczę szykują. Ciekawe kto ją będzie uroczyście otwierał ? vicek Kapucha Ormucha, żelazkowy Kabel Glac czy może Skarpetnik Serowar ?.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszecie o tym obesrańcu, więc postanowiłam sprawdzić co to takiego jest. Sprawdziłam i przekonało mnie to, że Zbigniew O. jest debilem z rozwojem emocjonalnym na poziomie kilkulatka. Nic dziwnego, że nasza gmina w ciągu ostatnich trzech lat zamieniła się w kołchoz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie ma potrzeby o nim pisać, bo Obsranioec popełnił samobójstwo we własnych fekaliach.Tam wyrażonka typu - :rozwalone pupy, kichy stolcowe, rozdęte sra,..ki, sztywny bolec Azji - należały do szczytów ich wysublimowanej erudycji.Im najbliższą była tematyka DAWANIA TYŁU..Dlatego tak się to skończyło.. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Wróciłem przed chwilą z trasy, niepotrzebnie coś wcisnąłem i zniknął tekst wyżej. Ale wiecie co w nim było, to dużej straty nie będzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zbysiek to śmieszny i żałosny człowieczek z kompleksami. Został tylko burmistrzem na zadupiu a zachowuje się jakby był prezydentem Rosji albo USA. Zbyśku, przyjmij w końcu do swojej świadomości, że całe życie byłeś nikim i takim już pozostaniesz. Pogódź się z tym i nie idź tą drogą pogardy dla innych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, ze Twoja propozycję o którą tu składasz, przekaże Glacjanowi Opalowi - Zdzisiek Kapo Bolo. On należy do moich szczególnie zagorzałych czytelników, odkąd rozprawiczył Obesrańca. Narka. Idę na dziennik Polsatu..

    OdpowiedzUsuń
  7. Co to jet "obesraniec". Jestem na tym "wspaniałym" blogu pierwszy raz (przypadkowo zresztą) i nic nie rozumiem z tego bełkotu

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest dwa. Pierwszy Ty, a drugi to padnięty już dzisiaj na ryj - ek blog Obsrywator. Zakleć tam - to twoje klimaty Bajówka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Popatrzyłem w rozmaite słowniki i nie znalazłem słowa "zakleć". Co to znaczy bo chętnie bym "zaklecił", a swoją drogą to grzecznością pan nie grzeszy. No ale czego się spodziewać po...

    OdpowiedzUsuń
  10. W słowniku tego nie znajdziesz, bo to dworkowy slang, a w nim to wyrażenie to = dawać tyłu, uciekać, pisać pod przykrywką To już wiesz. Skoro oczekujesz ułożonej i ładnie brzmiącej polszczyzny o dwóch mściwych debilach - to tu się nie doczekasz. Złap się za Biblię. Tu wróć, kiedy poczytasz "erudytów": z padniętego Obesrańca z piwskiem. Wtedy o moim blogu zmienisz zdanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń