wtorek, 5 listopada 2013

Czemu wygrał Kossak ?

Dlatego, ze na niego zagłosowali, zdeklarowani desperaci. Których szewska pasja zalewa, jak temu  politycznemu kurewstwu się przyglądają. Te układy, układziki, lekarzówki, komusze palaczówki, umarzane koleżkom podatki, z moich  pieniędzy sejmowe wycieczki, kawiarki i skórzane teczki. Dlatego !!! Bo kiedy trzy lata temu, zachowali się biernie, oczekując, że może naprawdę ta gmina ruszy do przodu, tak zobaczyli teraz, ze ruszyła z prędkością rakiety ale do...TYŁU. Widzą, że tu nie ma z czego się śmiać i na co czekać. Trzeba najnormalniej w świecie, doprowadzić do wykopania obecnego układu, bo czeka nas zagłada. NIGDY, raz jeszcze -  nigdy - nie było w historii miasta takiego długu do odrabiania jak po obecnych gospodarzach. Nigdy - rozumiecie ? N I G D Y. To przekracza wszelkie granice podstawowych zasad ekonomii. Kossakowski wszedł dlatego, że należy do pokolenia, które obecnych <gminnych dygnitarzy> zna od podszewki. I może to wykorzystać. Sieik natomiast, dlatego odpadł, bo był od początku do końca kojarzony z obecnym układem i Opalachem. A skoro tak, uznali wyborcy, to obstawianie go nie miało najmniejszego sensu. Jego elektorat to ci, którzy pracują na garnuszku gminy i rodzina. Pracownicy ZUKu, paru  pracowników pomocniczych szkół i przedszkoli oraz garstka wierna Opalachowi za pracę interwencyjną. Oni poszli do urny, w podzięce za to, że dostali to, co  im się jak koszula ciału - należało.. Tak to niestety wygląda. Z Kossakiem było inaczej. Na niego zagłosowali ci, którzy zostali skrzywdzeni przez Steckę i Opalacha w wyniku represji. Zwolnieni z pracy gminni urzędnicy, wyautowani pracownicy dydaktyczni szkół, bezrobotni, nie obdarzeni przez Opalacha łaską pracy, bądź tacy, którzy w wyniku perfidnej nagonki są cyklicznie przez ten patologiczny układ nękani. Do tej grupy, możesz Szanowny Czytelniku dopisać mnie. Presja władzy, by wygrał jej kandydat,była niebywale silna. Ale ludzka desperacja jeszcze silniejsza. To przeważyło. Na koniec, się uśmiechnąłem. Przypomniałem sobie bowiem, komentarz  jednego z dworskich  anonimów, który pisał miedzy innymi, że gratuluje mi TAKIEGO kandydata jak <ormowiec> Kossak i tym podobne banialuki. JEGO pozdrawiam szczególnie złośliwie pytaniem :<Cóż zyskałeś dworski kmieciu ? Co zyskałeś, barani flaku ? Gdzie teraz japkę schowasz ? Chyba tylko na "Obsrańca ! Jak widzisz, zdesperowani ludzie, woleli wybrać <ormowca> niż przez ciebie popychanego kolejnego machera - do skoligaconej sitwy. Uznali, że ta, już dosyć wyrabowała. A z kręceniem lodów, sama sobie dobrze poradzi. Bez ciebie.Chwała im za to :> Esencją tej prawdy - kończąc-, pozdrawiam wszystkich czytelników, do rychłego.

                                                                                                                                                 eap. 

14 komentarzy:

  1. Nienawiść z Mundka tak silnie wycieka ,ze aż bulgot piany słychać w powiecie, ja nic od Opalacha nieotrzymalem, i niczego nie oczekuje a głosowałem na Siejka.Troche kultury "redaktorze"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze "pisarczyku".Kulturalniej będzie po wyborach. Kulturę rezerwuję dla kulturalnych albo choć deko oświeconych światopoglądowo. Dla sitwy mam pióro, kamery i trzymam żelazny łom pod schodami. Skoro nie dostałeś roboty a poszedleś glosować na Sejna, to jesteś z jego rodziny albo . Oni na ciebie za DARMO, na bank, by nie poszli. Ale jesteś w porzo. Dasz się lubić. Malo takich lekkoduchów po ziemi chodzi. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Odpowiedzi

      Anonimowy5 listopada 2013 11:23

      Ludzie czemu na tego Siejka glosowaliscie, przeciez to dno intelektualne, on nawet by nie rozumial o czym sie mowi na sesjach rady. Z czym do ludz...

      Usuń
    3. No widzisz. A klient z góry twierdzi, ze mu Siejowy pasi, Opałek pasi i poszedł na niego głosować.Za frico.Filantropa mamy. I taki nam się trafił. Ciekawe, czy by nie miał piany na pysiu, gdyby te smoluchy tak życie utrudniały jemu, jak mnie czy zwalnianym z pracy urzędnikom ? Jak myślisz ?

      Usuń
  2. Nic, Mundeczku, nie zmieni faktu, że jesteś po prostu debilem. Narka.
    (Na wycieczce nie byłam, kawy z kawiarki nie piłam, z prac interwencyjnych nie korzystam, nie jestem rodziną ani Siejka, ani Opalacha, że o Stecce nie wspomnę, nie palę w piecu, nie kupiłam lekarzówki, nie jestem oportunistką, podatku nikt mi nie umorzył, o i jeszcze niczyją kochanką nie jestem).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli ja jestem debilem z nazwiskiem, a jednak mimo wszystko czytanym, to kim ty jesteś schowana za anonimem ? Zdzirą, tłumokiem, czy babochłopem, którego na kochanka nie stać !? Ale .. nieważne. Zmień buźkę, perfumy, nie wyzywaj bez powodu i zadbaj o krocze. Może kochanka znajdziesz. Choćby na jedną noc. Delikatniue ciebie potraktowałem, prawda ? Pa.

      Usuń
  3. Panie Mundku kochany! Dobry artykuł Pan napisał ale w kilku miejscach się z Panem nie zgadzam. Ja nie należę do desperatów a mimo to na niego głosowałam. Wcale nie uważam mimo tego że napisał Pan, a jest to w cudzysłowie, że woleli desperaci zagłosować na ormowca niż na kolejnego machera od opla. Kossakowski był policjantem nie ormowcem i jest porządnym człowiekiem. Taką łatkę również próbowała jemu przyłatać Pańska znajoma Andzia bez rozumu. Według niej to było wręcz pewne policjant (policji się nie cierpi prawda ) Pan Janusz miał przegrać, miała przegrać Wspólnota a zwłaszcza były burmistrz Leszek Gryciuk. Stalo się inaczej i dziś wiemy że mają rację Ci którzy zagłosowali ze wskazaniem Gryciuka i nie bali się tego.
    I stąd ta wściekłość tej chudej szczapy i taki atak w artykule na wspólnotę w obserwatorium. Szczurek ponownie zaczął kąsać. Tak apropo między nami ta paniusia powinna skorzystać z usług specjalisty.
    Na koniec nie poruszył Pan tematu trzeciego kandydata który zabierał głosy Panu Kossakowskiemu bo ludzie którzy na niego glosowali w większości to opozycja do opla i stecki. O tym też trzeba pamietać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja wiem, ze nie był ormowcem. On jako policjant miał ormowskich detektywów 24 na dobę do podawnia kawy i przynoszenia gorzały jak zaszła potrzeba. Użyłem nawiasu, by tą zbitkę słów wyprostować, twierdząc, że "gdyby nawet był" to zdesperowani ludzie, woleli jego jak Siaja, następnego do szajki dziewięciu złodziei. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Nas oplowym Obsrajku pana nazwiskiem gnojki twarze wycierają. Nie może Pan zrobić z tym porządku ? Skserować i dobrze wykorzystać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbieram od poczatku Kłąde nacisk na akapity o moich dzieciach, byłej, z podawaniem ich imion i nazwiska w formie, w jakiej nie ma wątpliwości o jakie nazwisko chodzi. Te głupki zmieniają tylko jedna litere, co nie zmienia brzmienia nazwiska. Ale dzięki za radę.Obesrańcy sa skończweni. Ich Kibel padł z poczatkiem wrzesnia i nie jest w żadnej mierze opiniotwórczy. Normalny klibelek - to wszystko.. Pozdrawiam..

      Usuń
  5. ten z 10:56 i 14:28 to typowy przykład ludzi którzy dopchali się do koryta w zbyszkowej kadencji. wmawiają ci nienawiść choć sami niszczą ludzi donosami, procesami sądowymi, kłamstwami i plotkami puszczanymi w obieg. tworzą wokół siebie świat absurdu w którym pomieszali pojęcia i dla nich teraz tak to znaczy nie, a nie to tak. tak bardzo plączą się w swoich kłamstwach że aż sami zaczęli w nie wierzyć. ale tak naprawdę wcale mi ich nie szkoda bo za dużo narobili złego i nie widać u nich za to skruchy.
    (tak na marginesie to ten styl pisaniny jest typowy dla zdziśka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tyłodajów umieszczam tu jako taki swoisty ozdobnik. O ile nie walą z .Nawet jak łżą, ale tak w miarę urokliwie. Natomiast, kiedy pisżą farmazony, w które znający mnie i tak nigdy nie uwierzy, od razu lutuje takiego w cybuch i PLUM.Zdzisiek, jest jednym z moich płodniejszych adwersarzy anonimusów. Nie mylić anusów.. Wytłukł swoich tyłodajów na Obsrajtku teraz wpada do mnie.

      Usuń
  6. Już Mark Twain zauważył, że:
    „Łatwiej jest oszukać człowieka, niż przekonać go, że został oszukany.”
    To tak o wyborcach Forum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Twaina do naszych wieprzy można by dopasować połowę jego sentencji.

      Usuń