niedziela, 17 listopada 2013

Spotkanie ze Szmitem

W dniu 14 listopada, w Ośrodku Kultury doszło do spotkania z posłem PiSu, Jerzym Szmitem, z którym 20 lat temu, stałem pod Victorią, rozdając jego ulotki wyborcze. Wtedy kandydował do Senatu. Fizycznie, prawie nic się nie zmienił. Zawsze wyglądał młodo.Łza się w oku kręci na tamto wspomnienie. Człowiek był młodszy, głowa pełna szczytnych idei, zapału i oczekiwań, ze jak ów wejdzie, to na pewno coś do naszego szarego życia wniesie. Niestety, sejmowa arytmetyka, przywraca zdrowe myślenie. Samemu,  to możemy Czytelniku  zrobić w ... wiesz gdzie.Nie będę pisał. Realizm i trzeźwe spojrzenie - przychodzi z wiekiem. Czas pokazuje, że ideały idą w kąt a wraca normalna proza życia. Nie znaczy to wcale, że Szmit przez lata działalności w opozycji, niczego nie dokonał. Moim zdaniem, to jeden z bardziej zdecydowanych posłów PiSu w Sejmie.Z tego co słyszę, jako mieszkaniec Olsztyna, też nieźle miesza w garach, swoim, trzęsącym Olsztynem, politycznym przeciwnikom.Ale wracajmy na salę Ośrodka Kultury. Spotkanie z posłem zaczęło się z poślizgiem. Tak naprawdę ok 18,30 Nie o 18, jak planowano, z powodu nieco późniejszego dotarcia gościa.Czas oczekiwania, próbowało z różnym skutkiem, uprzyjemnić zebranym trzech młodych ludzi, a wśród nich Paweł Frańczak. Ten sam,  którego wcześniej na radnego, promował  właśnie poseł PiSu..Wspomniana trójka, streszczała zebranej grupie 40 osób, własne wrażenia  z  udziału w warszawskiej manifestacji z okazji Dnia Niepodległości. Wynikało z nich niezbicie, że zadyma była ewidentną prowokacją sił porządkowych, a bzdety TVN-u, to przysłowiowe <urabianie mordy> opozycji, biorącej w niej udział. Tu akurat się zgadzam. Sam pisałem - pięć lat temu - że by wiedzieć, za kim optuje TVN, wystarczy go włączyć na 10 minut i ...Wszystko jasne.. Dlatego, u mnie w telewizorze go zakneblowałem. Rodzinie knebla też pożyczam. Szczególnie wtedy, kiedy ten Kożmniar czy jakoś tak, zaczyna swój monolog.. Bo on zaczyna np. o gulaszu, a wiadomo, ze i tak skończy na Kaczyńskim. Taki sprytny. To już naprawdę w..ę  nie lezie. Dlatego mnie zgniewał ! A co ? Ile mam tych bredni słuchać ? Potem wszedł poseł i zaczęło się tradycyjnie. Co robi, gdzie bywa i jakie ma plany. Tego akurat, opisywać nie trzeba, bo podobne treści słyszymy na co dzień, od każdego mówcy który odwiedza Ruciane. Z wyjątkiem Konopki. Ten odwiedza... tylko podczas lokalnych uroczystości. Jakąś wstęgę przeciąć, z naszymi antałkami zdjęcie cyknąć, to i owszem. Ale komunały nam prawić też będzie.Tylko miesiąc przed nowymi wyborami. Do sejmu albo do senatu. Po co ma teraz japkę strzępić. Ważne by ludek wiedział jak wygląda i się w głosowaniu nie pomylił.. Tu dodaję, że jego kolegi, Byczego Łba, na spotkaniu też nie było.Nie ta linia programowa. Mówili, że jest zajęty rozdawaniem kolejnych domków kempingowych, na swoim obecnym terenie, bo stara się o tytuł profesora.W sumie, spotkanie - jak spotkanie. Paru mówców zabrało głos, między innymi piszący te słowa, stwierdzając, że PIS na ternie gminy Ruciane Nida, powinien już 20 lat temu zaistnieć. Zdaniem Szmita, byłoby dobrze, gdyby tak się stało. Czas dwóch godzin minął dość szybko, co świadczy o tym, że spotkanie do nudnych nie należało. A o to właśnie każdemu prelegentowi chodzi.Na koniec. Na wstępie napisałem, że DOSZŁO do spotkania. A to dlatego, że przy promocji Frańczaka na radnego, w towarzystwie Szmita, w sali Domu Kultury wcześniej dojść nie mogło.Taaak, nie mogło ! Nie... i już ! Bo sala była zajęta. Józek Stelwaga palnął, ze gdyby to spotkanie było z Konopką, to by spotkanie na sali było.Już sam nie wiem, co o tym myśleć. Wszędzie Koszałki Opałki. Gdzie nie rzucisz kamieniem - zawsze w opałka trafisz. To tyle, w dzień moich imienin. Teraz idę do bardziej przyjemnej  roboty. Dwie <książki> do czytania. kupiłem.Poczytam, poczytam, tylko obym jutro nie chorował. Kac, to druga rzecz, jaką ciężko przechodzę. Po Zbyszku i Zdziśku. Zresztą, z wzajemnością.Ale jakoś wspólnie, ten ostatni rok ich rządów przetrzymamy. Korzystając z okazji, pozdrawiam sieroty po Zdziśku z "Obesrańca". Chyba Was przygarnę kreciki.Widzicie, znowu wyszło na moje.

                                                                                                                             Eap

87 komentarzy:

  1. Trzy w jednym.Dobrze się czyta a podsumka najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje nawiązanie całościowe do obecnej sytuacji.Tego nie można dzielić, bo jedno zazębia z drugim. Tu nie ma nic przypadkowego. Dlatego wspomniałem, że gdyby sali potrzebował senator z Białej, to by mu otwierali nawet o 4 nad ranem.. Jak chciał Szmit to była zajęta. To jest właśnie to ich antałkowe plugastwo.Niemniej tak mnie nie chwal, bo w bildszmacie tyłodaje napiszą, że sam siebie chwalę i sam nobilituję.. Pozdrawiam..

      Usuń
  2. To Ty Mundek teraz będziesz PiS zakładał w Nidzie? A wiesz,że Byczego najbardziej PiS popierał i jak pisiory wrócą to i Byczemu się polepszy? A co z przyjacielem Twojego przyjaciela, Posłem Włodkowskim? Co by na to powiedział? Będzie zadowolony, że konkurencję chcesz mu ściągnąć na jego teren? Z kim ten PiS założysz? Z tymi trzema Panami? A kim oni wogóle są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem od zakładania kogokolwiek i czegokolwiek. Od tego są młodsze roczniki. Niech spróbują tej dobroci. Ale w temat wejdę, choćby po to, by tych mściwych palantów z miasta wyje..wywieźć i powrót Zzieleniałego Bydlaka skutecznie wyhamować. Mam to obiecane od posła z ogólnopolskim autorytetem. A jak Zielonemu Bałwanowi PIS będzie pomagał, to skończy jak Platforma, o czym lojalnie uprzedzę Szmita. W sprawie przyjaciela - przyjaciela - to każdy sobie dobiera takich , jacy mu pasują. Choć nie muszę, ale ci powiem. Nie pamiętam bym kiedykolwiek z Włodkowskim uścisk dłoni wymieniał. Nie było ku temu odpowiedniej okazji.. Dlaczego ? Bo w niczym mi nigdy nie pomógł. Ot cała tajemnica. Ale coś czuję, ze deko opalaszkiem śmierdzisz. Bo nawet się nie zająkniesz na temat swojego Mareczka, a to też niezły zmysłowiec. Czyżbym się mylił ? Pozdrawiam.

      Usuń
  3. No i co z tego spotkania wyniklo. Jakie korzyści dla Rucianego. Pana udział co spowodował. Nic kompletnie nie wiem i nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spowoduje to, ze nie będę musiał sam się z tymi dwoma gminnymi darmozjadami się mocować.Z tego co widzę, dokopuje do mnie na sesjach jeszcze dwie osoby. A to już bardzo dużo. Po za tym, gdyby powstała tu struktura pisowska, to głosy się rozłożą i będzie trudniej w przepchnięciu przypadkowego bęcwała, jak to miało miejsce teraz Pozdrawka.

      Usuń
  4. Nie do wiary. Tylko tego brakuje żeby wspierać Szmita. I to Pana inicjatywa i Leszek o tym wie,... pytam bo nie wierzę

    OdpowiedzUsuń
  5. To czy wie to jego broszka. Tylko u was, na Obesrańcu dopóki istniał, była wytyczona jedynie słuszna sitwa i robiła wszystko pod dyktando dwóch knurów. Mną nikt nikt nie kierował i kierował nie będzie. Ale dla was niewydymków to trudne do ogarnięcia. Wy macie inne priorytety, te spod niedawno spalonej, warszawskiej tęczy. To ona i jej przekaz najbardziej zaprząta wam główki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jestem wkurzona, że wynajęto tą salę Znowu nie odbyły się zajęcia z fitnesu.Znowu jakieś zebranie w buciorach. To sala taneczna i my na niej ćwiczymy. Ja przychodzę na ćwiczenia w poniedziałki, środy, czwartki i piątki. Dlaczego wynajmuje się ta salę. Zebrania mogą odbywać się w podstawówce w świetlicy lub w auli w technikum. Tam o tej porze jest luzik. Dlaczego tylko tutaj. Wszystkim chcącym tego pana posłuchać bliżej by było do technikum czy podstawówki. Nikt by przynajmniej nie mia pretensji

    OdpowiedzUsuń
  7. Za pierwszym razem,m gdy o salę wnosił Frańczak, na sali przebywało dwóch chłopaczków po 14 lat czyli żadnych zajęć nie było. Tak mi powiedziano. Dwa. Masz całkowitą rację. Są inne sale więc spotkania mogły by odbywać się każdej innej. Ważne jedynie by się odbywały wszystkich, przebywających tu czasowo posłów lub senatorów. Dla mnie nie ważne gdzie, ważne by na głowę deszcz nie padał. Wszak warunek. Dotyczyło by to wszystkich,. ALE nie wszystkich ....oprócz KONOPKI. Na to się nie piszę,. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Panie Edmundzie. Tu nie chodziło o 3 chłopaczków tylko o to o czym piszę wyżej. Tak myślę. Po prostu Anula jak zwykle konfabulowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie masz rację i. nie ma potrzeby dalej sprawy roztrząsać.Tylko widzisz,. już usłyszałem od młodej matki,, że do sportu i fitnesu jest wybudowana sala główna i dwie mniejsze przy gimnazjum. Nie sala Ośrodka Kultury. Bo Ośrodek ma prowadzić działalność kulturalną a nie fitnesowo- sportową. Czyli, Ośrodek z natury rzeczy jest bardziej stosowny do spotkań jak do ćwiczeń aerobowych..y do organizowania.Tak jest wszędzie tylko nie u nas. Tu wszystko jest postawione na głowie. Ale powtarzam. Ja na spotkania z politykami mogę chodzić wszędzie.Od ruciańskiej strażnicy czy sali w gminie, po salki u Słabego czy Merchla.. Bo to, co mam powiedzieć, powiem wszędzie Bez względu na to - na jakiej sali jestem. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. A kto ma Pana wspierać na sesjach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdź na sesję zobaczysz. Na pewno nie lokalna dwójka dworzan króla Antałka.I Bo ci, mają dwóch gminnych aplegerów wspieranie.Speców od pożyczek, pożyczek od pożyczek, u mnie "na chama" kasy szukanie, oraz obligacji wydawanie.Trzymaj się.

      Usuń
  10. ..." Wynikało z nich niezbicie, że zadyma była ewidentną prowokacją sił porządkowych.:".............
    Większych bzdetów nie słyszałem, byłem, widziałem. Zagranie prezesa na miarę mistrza szachownicy. Podjudził, nastawił, wydał wytyczne i....pojechał do Krakowa. Kazik

    OdpowiedzUsuń
  11. To tak samo jak u nas. Ale jaja. Podjudzają, kapują, wytyczne dworkowi wydają a same potem na ranczo do Wojnowa spie..ją. To czego się pieklisz ? Jak twoje pingwiny mogą to Kaczor też może. Co on gorszy ?.Siemula.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulotki rozdawaliście ze Szmitem nie dalej jak 15 lat temu.Kojarzę ten okres, bo uczestniczyłam w spotkaniu na małej salce Piskiego Domu Kultury, gdzie Szmit dziękował nam wszystkim za otrzymane głosy. Z tego co pamiętam, obok mnie siedziała dentystka Srokowa z mężem. Rok później wyszłam za mąż i przeniosłam się do Nidy.Spotkanie organizował lokalny piski polityk - Witold Szczech a dyrektorem DK był Tadzio Rogiński.Reszta się zgadza. Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie czy to było 15 lat do tyłu czy 25 nie ma znaczenia. Ważne, że taki fakt w moim życiu się przewinął i nikt tego nie zmieni. Dla mnie partia Kaczyńskich zawsze miała wyjątkowo wyrazistą linię polityczną i czy była PC-entrum czy PiS=em to dla mnie mało istotne Ale masz rację, Srokowa z mężem siedziała po lewej stronie sali od głównego wejścia.Miło powspominać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam,
    tego typu spotkań powinno być jak najwięcej, należy dyskutować i poruszać tematy lokalne. Siedzeniem na zadku i nic nie robieniem nic nie zdziałamy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Im większy wybór tym większa polaryzacja stanowisk.Przy monobloku wiadomo z góry, kto się załapie do koryta.Mnie wielorakość nie przeszkadza. Sympatyzować będę z każdym rozumnymi. Zapisywać się jako aktywista nigdzie nie zamierzam. Dość rozczarowań. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, świetna inicjatywa. W końcu zaczyna się coś dziać w naszej mieścinie i problemy zaczynają być poruszane na forum. Ubolewam, że nie mogłem wziąć udziału w dyskusji - byłem poza miastem. Cieszę się, że w końcu młodzi zaczynają dochodzić do głosu i nie boją się wychodzić z inicjatywą.
    Tak trzymaj Paweł.
    Pozdrowienia dla forumowiczów i Pana Redaktora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Nie zdążyłeś wyjść ze spotkania ze Szmitem a już zacietrzewione baranie flaki, zaczęły nadawać, że po co nam tu PIS, po co PSL. Dla homusiów tyłusiów byłoby najlepiej, żeby dalej rządziły miastem dwa knury i Platfusy. Wtedy, nas by do końca mogli okraść. Pozdrawiam.

      Usuń
  17. To w końcu jesteś z gryciukiem czy nie, czy lzesz jak tych dwóch darmozjadów jak ich nazywasz knurów czy mówisz prawdę. Zdeklaruj się chłopie albo przestań pieprzyc androny jaki jesteś jedyny,waleczny i mądry. gryciuk coś dla ciebie i Rucianego znaczy czy to są tylko twoje puste słowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie coś znaczy każdy ktory ma w głowie olej. Nie trociny jak ty. Mnie do siebie mnnikt nie przypiwsał i nie przypisze. Jestem wolnym strzelcem i kto działa na korzyść mojego miasta do tego nie strzelam Do Byczego przez pierwsze dwa lata tez nie strzelałem, bo myślałem że to gościu z jajami.Kiedy zobaczyłem, że to kupa gówna i złodzieja to zacząłem w niego strzelać. Tak będzie z każdym, kto będzie mnie okradał. Jak okradnie Gryciuk, to tez długo nie zagrzeje.Jak na razie to tamten coś zbudował a ten od wuja zdefraudował. To sobie wyjaśniliśmy. Teraz wal na Posrańca, bo dawno tam nie byłeś i napisz - że Mindy odszedł Gryciuka. Tylko wy, dworskie, takie specjaliści w urabianiu ludziom mordy trolla. narunia.

      Usuń
  18. Zobaczymy zapał młodych w dłuższym okresie czasu. Bi już teraz odzywają się dworskie pieski, że po cholerę tu Szmit z PiSem czy Włodkowski z PS Lem potrzebni ? Dla tych mamucich wypierdków - najlepiej byłoby - jak by tu była tylko Pastuchoforma z Jej Mościem Konopielką. Wtedy by robili by co chcieli. A tu bolszy..piard. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jestem zwolennikiem PiSu ale to zawsze mniejsze zło niż partacz Zbyszek i reszta krętaczy z Forum

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie może tu wejść nawet wesołek Mikuś Korwin ze swoją kanapówką. Było by przynajmniej śmieszniej. Pozdrawiam.

      Usuń
  20. No panie Leszek masz pan w edmundzie przyjaciela ..... Nie ma co.... Tylko pogratulować.....jeszcze ponoc mundi się chwali że jest na spotkaniach wspólnoty...pytanie po co...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz jak się Leszka i ciebie boję ? Tak się Was wystraszyłem, że twoje bzdety puściłem..Bo to jestem JA, a nie Ty, przydupas Opałka który liże mu pierdzioch za kanapkę z szynką.Cieszysz się.?

      Usuń
    2. Jakiś obesrańcowy manipulant uważa się za cwanego i chce skłócić Leszka i Mundka jakimś dennym komentarzem. Widzisz obesrańcu, Mundek jest niezależny, nie to co wy ślepi dupolizy Zbiszka. Gdy Zbiszek pierdzi to Zdziszek twierdzi że to wiosenny morski powiew i delektuje się jego pierdami i jeszcze za to weźmie potem kasę.

      Usuń
    3. Bardzo poetycko to ująłeś. Sam bym lepiej tego nie napisał. Ten rym, ten wiosenny powiew, tam pierdzi a tu śmierdzi, rewelacja. Właśnie przed Tobą pognałem dworskiego obesrańca. Ale się pieklił. Pozdrawiam..

      Usuń
  21. Znowu Maryjan, albo Jacuś zaczyna kadzić. Maryś, idź do cholery. Nie psuj mi dnia Lojalny to ja jestem i byłem całe życie. Gdybym nie był, to bym dzisiaj śpiewał w chórze z Opalachem. Miał trójaka na łapę i wszystko w kiszce, pojąłeś ? Swoje wypociny możesz klepać chorej na biodro mamusi. Bo zawsze jak byłeś potrzebny do roboty, to wykrecałeś się mamusią. Ale jak potrzebowałeś adwokata, to przybiegłes do Mundusia. Wal się, Idziesz PLUM

    OdpowiedzUsuń
  22. Tępe Zbyszkowe obsrajtuchy chyba jeszcze nie zauważyli, że ich dobra passa się skończyła. Teraz zaczynają zbierać żniwa nienawiści, którą sieli przez tyle lat. Uwieńczeniem ich klęski będą wybory za rok. Nie pomogą obsrajtuchom nawet zajadłe komentarze, które wypisują z takim zacietrzewieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czują smród koło pierdziochów, bo zaczynają się kręcić koło kościoła. A to jakieś zaproszonko na otwarcie a to wspólna inicjatywa, aby choć trochę punktów złapać Dojdzie wreszcie do antagonizmów między mieszkańcami a hierarchami, czego nigdy tu od Żołnierkiewicza nie było. Ale przyznać trzeba, że obecny x. proboszcz z Rucianego, przez tyle lat takiego związku unikał. Zresztą słusznie. Jak zachowa się kościół nidzki okaże się przy wyborach. Pozdrawiam.

      Usuń
  23. Bo to ja jestem ..jA . Masz te swoje rozbuchane ego. Jesteś wielki, reszta jest nikim i niczym. wszystko dzięki tobie. Tylko ty walczysz z złem jakim są te dwa nieroby. Kossak też tylko dzięki tobie został radnym, gryciuk buristrzem ekcetera itd. Itp stan z boku i przyjrzyj się sobie. Nie przeginasz,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uściślijmy.Wielki nie byłem i już nie będę, bo na to za późno. Lepiej użyj zamiast wielki - skuteczny- jak na lokalne warunki. Dzięki mojemu pisaniu, choć nie tylko, przynajmniej dwóch bydlaków straciło na tym terenie koryta. Wymień, z kim ty się mocowałeś i co dla Rucianego zrobiłeś ? Oprócz tego - że w kibel. Nikt ciebie nawet nie zna. Obsrywasz wszystkich w kółko, a sam bez zgody Koszałka, piardnąć nie możesz. TAAAK, tylko ja mieszam skutecznie.JA, ponoszę największe koszty swego działania. To ja płacę tysiące złotych grzywny, za to że źle się o dworskich łachach wyrażam.Kossak, może dziękować wejście na radnego Murzynowej. I zasłużenie.To ona go wystawiła, a ja w tej sprawie przyglądałem się z boku, bo nie nalezę do Wspólnoty. Dobrze że tak się stało.Bo jak widzę, jak te dworskie obszczymurki na niego szczekają, to na głos rechoczę.Wreszcie ruszyło o dostali w plombę. Co knurom nie pasuje - pasuje dla mnie.Ostatnie. Gryciuk został burmistrzem dzięki kooperatywie z Łukaszenką. Nie znaczy to wcale, że nie przyłożyłem do tego reki, eliminując Słabowitego artykułem w Faktach :" Głosy za wódę i ruskie papierosy " Ale co ja ci będę tłumaczył. Nie pasi, napisz pean chwalebny do "Rucian Bild Szmaty" niech tam ciebie namasazczają. Mnie nudzisz. Pa.

      Usuń
  24. Zbyszek to prawdziwy szczęściarz!
    Jest tak głupi, że aż nie zdaje sobie z tego sprawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by potwierdzało regułę z przysłowia, Ze głupek ma zawsze ...itd. Pozdro

      Usuń
  25. Mundek te cioty z obesranca cie zablokowały? Te ich pojęcie demokracji, szkoda bo dawałes im do pieca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem dziś dobry dzień.Pogadajmy.Obesrańce zablokowały nie mnie, a dwa moje klony, pode mnie piszące. Jednego nidzkiego nauczyciela i drugiego - nieważne,.Może mnie.Mieliśmy cichą umowę, po to, by było więcej śmiechu.Bywało tak, że byłem np. w Ciechanowie na giełdzie, a te stuknięte tumanki wrzucały nauczycielowi, przekonani że gadają ze mną. Ubaw po pachy. To głupki. Dlatego padły nas zbitą.. Podam ci jak było naprawdę po wyborach.Inaczej mu zaszkodzę. Ale fakt, przewijałem się u nich bardzo, bardzo często. Ma to dobre strony, bo nie dawałem śmieciom tyłodajom o sobie zapomnieć. Wisiałem nad nimi jak Skyhawk nad Wietnamem. Co który wystawiał st --ryja, od razu leciały bomby Ale wtedy było po 300 komów a dziś co ? Jeden Zdzisiek napisze jako nadworny ciec, cztery komy, że niby jest ich czterech i to wszystko. Nie mas takiej uciechy jak kiedyś.Dobra, na razie, mam jeszcze dwa komenty, Pozdro.

      Usuń
  26. Nie obsrywam wszystkich pokazuje tylko Pańskie postępowanie. Nie liczysz się pan ze zdaniem innych i opluwasz nawet tych którzy cię wspierają. Jota w jote. Andzia, grzybkowa. Rzeczywiście to jest . Pańska skuteczność

    OdpowiedzUsuń
  27. To nie pokazuj. Bo skoro bunkrujesz się za anonimem i sam nic nie zrobiłeś i nie znaczysz, to unikaj oceny mojej działalności. Kilkakrotnie udowodniłem, że moje działania przynoszą efekty, a mimo wszystko odezwie się jakiś wał,jakiś wał by je podważać. To powoduje moją irytacje i takie a nie inne moje odzywki.Aha, wymień tego kogo oplułem, a kto mnie wspierał. Czy masz na myśli Andzię G ? Bo ja to raczej wspierałem ja.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety widzę tu równię pochyłą...kończysz się Waść Pan, a wstydu nie chcesz oszczędzić. Niedługo będziesz jak Wałęsa. Tylko ja, ja i ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo tak jasno wyłożonych ci faktów odnoście moich działań, dalej nie przechodzi ci przez gardło przyznać, że jednak czymś w tym mieście się wyróżniam. Choćby tym, że znają mnie z nazwiska. Ale to też ci przez gardło nie przejdzie. To jałowa dyskusja. W pewnych sprawach tak będzie. Ja, ja i ja. Bo takie są fakty. Zrób więcej ode mnie a będziesz, ty, ty, jeszcze raz ty. To wszystko. Idę na dziennik. Pa.

      Usuń
    2. Zbyszku, w aptekach dostępna jest maść na ból dupy. Przyda ci się. Możesz ją kupić na fakturę na gminę jak wszystko inne.

      Usuń
    3. Może ten ból to po pedziu Fikolku. Po co go do siebie przygarnął. Miałby dziś maść w zadku i spokojny baniak

      Usuń
    4. Hej wy chłopy z Europy, dajcie Zbyniowi trochę odetchnąć.Aż dziw bierze, że jeszcze żaden tyłodaj tu nie wszedł i za Zbiga pierdz..cha .nie nadstawia. Dwa lata wcześniej by tu już sześciu jazgotało. Pozdrawiam.

      Usuń
  29. „O menda jedna, świnia przebrzydła, łysa pała! „
    „Wrzód na zdrowym organizmie narodu.”
    Ferdynand Kiepski o Zbyszku O.

    OdpowiedzUsuń
  30. Irytować to my się możemy, nie. Pan . Tulipan. Narcyz wkazdym calu. Ciężko zrozumieć ten artykuł to artykuł tylko dla wtajemniczonych. Pytanie dla kogo ta pisanina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dla wtajemniczonych i myślących. Ty masz nic nie rozumieć. To nie lektura dla ciebie.Tym bardziej nie możesz się irytować, bo ciebie tak naprawdę nie ma. Nie ma i już.Dla.Tulipanów, Narcyzów - jest.bo istnieją.Lecz dla Napoleonów po Tworkach - już znowu nie.Taka moje credo. Pa.

      Usuń
    2. Ale wkurzyłem dopiero jednego srakodaja. Mam na te dwoskie ścierwa metodę..Dał nura do Nidki, tylko woda na boki bryznęła. Dobra, jadę po ryby, będę za godzinę.

      Usuń
  31. Sposób w jaki traktuje Pan ludzi o innych poglądach mnie przeraża!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś wytonowany, dlatego odpowiem ci pytaniem. Czy nie przeraża ciebie walenie tej władzy we mnie łomem, a nie piórem, co czynię ja ? Czy nie przeraża ciebie ta perfidna wielomiesięczna nagonka na mnie, faceta po przejściach i dwóch zawałach ? A nie przeraża ciebie ta mściwość obecnych łobużów bijących we mnie jak w bęben ? Jak nie przeraża, to nie próbuj mnie zmieniać, dopóty nie zmienisz tych zawziętych dwóch wieprzy. Poczekaj do listopada przyszłego roku.a zobaczysz mnie w całkowicie innej odsłonie. Na razie stosuję język i metody adekwatne do perfidnych i wyuzdanych działań przeciwnika. Przeciwnika, który zamiast walczyć jak ja - piórem - walczy ze mną łomem. Pozdrawiam.

      Usuń
  32. Panie Mundku spuszczaj Pan tych przydupasów przy pomocy spłuczki. Krytyk literacki się znalazł. Że to niby niczego nie rozumie i pojąć nie może. Niby to taki bezstronny, właśnie z kosmosu przyleciał, rozejrzał się, jest zdegustowany i w ogóle artykułu zrozumieć nie może. To po ch... tutaj się pcha i wyleźć nie może ? Mało to w internecie blogów, gdzie może swoje żale wylewać ? Obesraniec się zatkał, czy co ? Masz Pan dobrą metodę. Goń Pan dziadów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Niektórzy oczekują ode mnie, że antałki będą mnie kopać a ja mam jeszcze im za to - policzki do bicia nadstawiać. Nie rozumieją, że w konflikcie nigdy nie ma jednej strony. Zawsze muszą być dwie.. Wypadało by sprawdzić, co uczyniła druga, że sprowokowała pierwszą Wszystko ma swoje zarzewie. O tym często mało kto pamięta. Pozdrawiam

      Usuń
  33. Wkurza mnie to wszystko, bo nie mogę zrozumieć dlaczego w walce z tymi jak ich Pan nazywasz wieprzami tak jak grzybkowa (zapożyczone od Pana) udajesz Pan że ta wspólnota ci ludzie nie pomagali, nie pomagają Panu. wypierasz się prawych ludzi Pana Gryciuka, Pani Grzędowej członków i sympatyków wspólnoty dlatego boś wolny strzelec? To coś Pan napisał jest śmiechu warte to żenada !
    ktoś tam napisał żeś Pan narcyz , tulipan i wiesz Pan, czytam te komentarze i mają ci ludzie rację, bo ego u Pana rozbuchane na maxa. zamiast udawać mocarza, napisz Pan do rzeczy o co w tym wszystkim chodzi, szczegółowo bo ludzie gdy to czytają już nie wiedzą co Panu uczyniono, muszą się domyślać co zrobił złego stecka co złego oplach.
    Na marginesie zmień Pan również swoje credo bo możesz zostać "NAPOLEONEM"

    OdpowiedzUsuń
  34. Krotko, by do ciebie dotarło. Zrób tyle dla wspólnoty co ja. Chodź na każdą sesje od trzech lat i oratorsko "popiłuj" a zobaczysz z kim muszę się zmagać. Pasuje ci Andzia rosołkowa, daj jej buzi, weź pod rękę i pospacerujcie po oplowej :"promenadzie".Ja w związku z jej działaniem miałem dość problemów, wiadomej natury.Ale też, ja znam dwa kolory. Biały i czarny. i nic po środku. Ty doszukujesz się szarego, pół szarego i wszystkich jego odcieni. Ja nie. Albo coś jest białe i czyste w intencjach albo czarne, jak na przykład... charakter. To nas różni. Aha. Jesteś po zaoczniaku prawda ? To widać po twojej percepcji w interpretowaniu faktów. Napisz czy mam rację. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Mundek, to rzeczywiście wygląda na zaoczniak.Tu po dziennych można policzyć na palcach jednej ręki. Między innymi mnie.Wyjechałem stąd osiem lat temu do Mrągowa, mam odpowiedzialną pracę i zadowolenie z tego co robię Ci, o których piszesz, nie potrafią w swym zacietrzewieniu zaakceptować prostej rzeczy. Uznania kogoś za to co robi, a nie negować tylko za to, że ma źle brzmiące nazwisko.Żaden nosa nie wyściubi a do pouczania pierwszy.To całe nieszczęście. Powodzenia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego mamy taki poziom w ruciańskich szkołach. Wspominam o tym nie całkiem przypadkowo. Połączenie tego wywodu, z częścią kadry, jest jak najbardziej na miejscu.Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Dlatego, że za dużo mamy magistrów i doktorów po miesięcznej edukacji na Białorusi i Ukrainie.Vicek burek na sesji jednego wymienił. Była piekielna awantura,.A sam wcale nie lepszy.Filozof białoruski przygadał filozofowi ukraińskiemu.Śmiech na sali..

      Usuń
  36. w listopadzie pewnie przejdzie Panu wszelka dolegliwość.....tzn wyzdrowieje pan,cudownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj jeszcze rok. Bo już mamy listopad a mnie dolegliwość przejść nie chce. Pozdrawiam.

      Usuń
  37. O czym tu dyskutować. Wystarczy obejrzeć obrady miasta albo pójść na jakieś spotkanie z mieszkańcami i przekonać się jaki to ze Zbyszka bezmózgi palant. Jest tak niekompetentny że muszą za niego zawsze odpowiadać jego lizodupy. Jedyna rzecz na której się zna to robienie donosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaprzeczam.Byłem, sprawdziłem, zobaczyłem, doświadczyłem. Masz rację, a kiedy go wykiprujemy stawiam dla trzech kolację. Na więcej mnie nie stać, a z gminnego koryta zawinąć nie mam jak. Wszystkie obsadzone.Deko im zazdroszczę. Pozdro..

      Usuń
  38. czy?aby?część dolegliwości pana nie jest związana z chorobliwą "zemsta"?Czy jakby pan tak się nie "unosił"zdrowie byłoby w lepszym stanie?Stres to wróg.A teraz pytanie:na....Panu te "ściny..itp..."skoro tak lipnie ze zdrowiem u Pana?Zdrowie najważniejsze! P.S.a co będzie za rok jak Opalach wygra???Jaki stan zdrowia będzie pana?.Proszę o odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  39. A co zdziwiony/a/ ? A jak Ciebie ktoś okrada, robi koło pióra, podpierd...a to się cieszysz czy próbujesz bronić ? Nagłaśniając temat albo idąc czy policję. To normalny ludzki odruch.Pomyśl chwilę. Zawsze jest atak i...kontratak. Jak świat światem. To żadna nowina.Ale rozmowa z Tobą jest zabawna. Jak ja mógłbym podreperować zdrowie, skoro te knury swym chrąchaniem nie dają o sobie zapomnieć. Pomyslałeś o tym ? To dlatego zawsze jest akcja i kontrakcja. Jeden kradnie drugi go zamyka. Jeden zabija a drugi wsadza. Nikt bez przyczyny nie nazwie kogokolwiek knurem, kapusiem czy złodziejem, prawda ? TEN KTOŚ, musi sobie na taki przydomek zasłużyć.Ale, intencje masz szlachetne. Przekaż knurom by się zmieniły, a ja robaczek zrobię to samo Bym zapomniał. Jak wygra twój krągły Antał I to uznam, że nie ma co ruciańskiego światka naprawiać, odłożę pióro na półkę i zacznę rechotać. ALE, ale jak ten czy inny tuman-ek, znowu japę mną wytrze, to wrócę i wytrę jego. Ja nie wadzę nikomu, nie będzie jakiś łach - wadził mnie. Pozdrawiam, .

    OdpowiedzUsuń
  40. Do pływaka srakodaja z 12 : 15, któremu za radą czytelników, zrobiłem PLUM,PLUM.Nie dość że zboczony to jeszcze z AIDS -em po Zdziśku.Myślał, ze mu współczuję, czy co ?. Tak złachanego facia trzeba naprawdę szukać ze świecą.Jak woda homusiu, ciepła ? Czy płyniesz w waciakach ? Już ciebie lubię. Namów jeszcze drugiego tyłodaja, będziecie płynąć razem. Narka.

    OdpowiedzUsuń
  41. po tych odpowiedziach próbuję wyobrazić sobie, jak ci kochający inaczej muszą Panu dokuczać, że ima się tak pejoratywnego języka.Współczuję..

    OdpowiedzUsuń
  42. Mnie, czy tym homo półgłówkom ? Mnie pan/i/ nie musi. Ja to traktuję po sportowemu. Przyzwyczaiłem się do nich jak do chleba naszego powszedniego.Odrobię lekcję i lepiej się czuję. Kto mnie zna z poprzednich gazet, wie, że nie przymuszany przez debili, używam innego języka..Dla śmieci nie mam litości.Poza tym, mam dużo uciechy kiedy widzę jak się pieklą. To mnie rajcuje - bo ich drażni. I o to chodzi. Ale to się zmieni. Jeszcze trochę. Powodzenia.Na dziś starczy.

    OdpowiedzUsuń
  43. Nowy komentarz do posta "Spotkanie ze Szmitem" dodany przez Anonimowy :

    Zachowujesz się tak jakby kiedyś jakiś "homuś" Cię wychędożył! Mundi zrażasz do siebie ludzi takim obrażaniem, a przez to nikt nie traktuje Ciebie poważnie. Każdy sobie myśli, że jesteś tylko zwykłaym ujadaczem i to bez kszty kultury. Opanuj się człowieku i przestań w końcu obrażać ludzi którzy czytają Twojego bloga.



    Autor: Anonimowy , blog: "Bez Fikcji" Ruciane-Nida, 23 listopada 2013 16:06

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z biedą Ciebie odnalazłem, bo grzebałem przy kompie i mi wsiąkłeś. Gdybyś widział, ile było fatygi by ciebie przywrócić - byś o mnie zmienił zdanie. A teraz poważnie.Choć jak mówiła moja babcia Józia - : Poważnie, to ty w trumnie będziesz wyglądał. Zawsze wiedziała, jak mnie pocieszyć.Ale skupmy się na materii. Po raz kolejny używasz słowa WSZYSCY.Jacy wszyscy ? Przecież to moje pisanie ponad 60 nautom odpowiada, a tylko tobie - NIE. Nie uczciwiej napisać, że ja myślę, a nie WSZYSCY Wypowiadaj sie tylko za siebie, jak czynię ja. Np,. nie mówię, ze kadra w szkole to WSZYSCY do bani, bo bym zrobił większości porządnych ludzi krzywdę. Mówię, że tylko TY jesteś do bani.Mojego bloga czytają ci, którym jego forma odpowiada.Tobie nie leży - nie wchodź ! Nie frasuj się moją frekwencją.Takiej nigdy miał nie będziesz, choćbyś się odkrył i podał swoje imię. Np. Donek. Zatem wolno z plackiem.

      Usuń
    2. Brawo Panie redaktorze! Odpowiedziałeś nie obrażając mnie przy okazji! Ot mi chodziło.

      Usuń
    3. Cieszysz się ? To dobrze. Jak widzisz, nie prowokowany zachowuję umiar. Takiego wersalu by nie było, gdybyś tu bluznął coś w stylu posrańcowych podrzutków..Wtedy byłbym mniej tolerancyjny. A po moich wyrażonkach, byś bladł i czerwieniał jednocześnie. Nie prowokowany, daję się do rany przyłożyć Powodzenia trzymaj się ciepło.

      Usuń
  44. Nie będzie normalnie dopóki Zbygniew stąd nie zniknie. Stworzył w urządzie szpiclowski system którym zmusza jednych biuralistów do donoszenia na drugich. To jest chore. Stworzył atmosferę ciągłego podejrzenia. strachu i braku wzajemnego zaufania. Zbygniew zniknij żeby mogła zapanować wkońcu normalność.
    Rudy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u niego normalne. Przeszło ze starego Koszała na młodego.W stanie wojennym ROMO miało bazę w Perle Jezior. Więcej dowiesz się od Palmina.Jak zechce po latach wspominać.Pozdrawiam.

      Usuń
  45. Zniknie, zniknie a z nim dwór i wszystkie przydupasy z fuchmistrzem liczywodą i wysypiskowym dyrektorem.strażak. Siwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu zacznie się lament, że nowy wywala dworskich na zbitą twarz. Ale jak teraz oni wywalają swoich poprzedników, to żaden srakodaj w ich obronie nie stanie. Tak widocznie musi być.Pozdrawiam

      Usuń
  46. Czy wy też to widzicie jak wielu zagorzałych zwolenników Zbyszka zaczyna być jego największymi przeciwnikami? Nawet Zdzisiek podkopuje go, bo też ma chętkę na posadę burmistrza. Zbyszku, jednak nie warto było być bezwzględnym chamidłem. Teraz zostaniesz sam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdzisiek to palancisko które podkopie wszystkich przeciwników a nawet własną matkę, by uzyskać garść srebrników. To normalny grzmot z Lubawy. Budzi się z letargu, jak ktoś go mocno w kichę kopnie jak ja.On uczony za komuny, że zaoczny mgr po Łomzy czy Olsztynie to figura. A to normalne mściwe gówno.Pozdrawiam

      Usuń
  47. Mundi, zaczynam robotę zacznę od plotek Twojej koleżance zamkli Obstruktora.Cieszysz się co, bo zawsze gderałeś że kmioty padają a ty na posterunku, Posrańca nie ma, anki nie ma, sam zostałeś królu złoty.Ciekawość czy na długo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Królu srebrny, wal się w lewe ucho.Oni dla mnie żadna konkurencja. To meteoryty. Dwa dni błyszczą, a potem na lata znikają w czasoprzestrzeni.A ja, jak stare wino. Im starszy tym lepszy. Rzadko, tu bywasz, skoro nie wiesz, ze będę do listopada przyszłego roku. O ile jakiś pastuch mnie znowu nie wnerwi.Trzymaj się Zbyszka kawalarzu.Koryto masz jak - w Jolki banku.

      Usuń
  48. Puszczam komentarz u Pana, bo kochający inaczej spod znaku tęczy nie puściły.Pisałam, ze jeśli nie tolerują grajcara, to czemu jak się dowiedzieli o Zyskowej, że ma w Rucianem wystartować, nią pyski piłują ? Przecież nawet jej nie znają.Miał Pan rację, nic złego o oplosteckich tam nie przejdzie.Takie buraki uczciwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puszczaj puszczaj, aby nie się.TAM nikt nie wchodzi, bo ich nie ma. Padli jak kawki na krzywe dzioby. Wypada mi tylko przypomnieć.... a nie mówiłem.Narka.

      Usuń
  49. Panie Mundku, co tam na sesji. Był Pan?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie do opisania. Plujesz świniarzom w mordę a te kwiczą, ze deszcz pada. To nie do opisania. Ale spróbuję coś spłodzić koło południa.Tylko nie wiem czy potrafię, bo to była słowna jatka.Największa od początku tej kadencji.Oni Pana Boga wyprowadzili by z równowagi.szczególnie skoryciarzona marionetka od gwiazdki z nieba. To JEDNO WIELKI GÓWNO>.

      Usuń
  50. Qualis vir, talis oratio.

    OdpowiedzUsuń