piątek, 14 listopada 2014

Czas zająć stanowisko !!!

Zagłosuję, w taki oto sposób: Do Sejmiku Samorządowego - Wioletta Zyśk, bo : jest umocowana w urzędzie pracy i tematykę zagadnień bezrobocia zna od podszewki, a już na pewno lepiej jak nasz kawalarz. opowiadacz bajek - Zbynio Opalach. Do Rady powiatu stawiam na Marka Wysockiego, vice starostę obecnego, bo : znam osobiście siedem osób z Rucianego, którym skutecznie w życiu pomógł,mimo, że nie jego rolą jest wspomaganie ruciańskich bezrobotnych a naszej alfy i omegi umysły wielkiego - Zbynia Opalacha mało skutecznego Do Rady Miasta postawię na Waszkiewicza, bo : jest przykładem tego,że można odbić się od dna i coś w życiu osiągnąć.Po wtóre,jest lojalny do końca. A taka cecha w Radzie jest na dziś pilnie poszukiwana, aby następny Walduś balanser lekarzówki w Ukcie nie chapnął.A po trzecie, gdybym zagłosował np.za czaplonową Desecką albo za komuszym palaczem, to mój ojciec z grobu by wstał i w by mi dał A tego chcę, bo to porządne panisko było.Na tych dwóch aplegerów niech głosuje ogłupiały i napychany kaszaną opałkowy dwór. Ja z nim nie mam nic wspólnego. I sprawa ostatnia. Na burmistrza wybieram Gryciuka bo : raz,że jest przewidywalny i wie jak tą zbankrutowaną gminę z opałów koszałów wyciągnąć,a dwa, ma TRZY RAZY mniejszą rodzinę do ustawienia przy korycie jak Opalach. Wie to każdy rozumny analityk.Wie też wspomniany dwór,ale się nie przyzna, bo nasze ograniczniki mu zakazały. To tyle, w tej ważnej dla nas na dzisiaj - sprawie. Pozdrawiam.

53 komentarze:

  1. to są prawdziwe słowa, nie oszukiwanie nie bajanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty, tak odbierasz, ale an-nim niżej - ma odmienną percepcję myślową w iterpretacji moich cech osobowościowych.Lecz to normalne. Tak być musi i niech tak zostanie. Dopóki nie przeradza się w ostrą polemikę krańcowo odmienną od oczekiwań stron.. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Dzięki Bogu, Mundeczku, pomimo rozdętego ego do granic możliwości i absurdu wszelakiego, masz tylko jeden głos. Baju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę.Wolę mieć tak wyraziście rozbuchane ego, pisać i mówić co chcę i kiedy chcę, niezależnie od koniunktury i to wszystko pod pod własnym nazwiskiem niż gdybym.... musiał być tobą, pisał pod anonimem, nie zabierał oficjalnie głosu i siedział w piwnicy, obawiając tego, że źle to przyjmie ulica.Ty, nawet jak skończysz, to po cichu i anonimowo. Ja z kolei, dobrze czy źle - ale z hukiem. TO NAS RÓŻNI. Ja wolę ten drugi wariant.Nie pozwala bowiem innym - szybko o sobie zapomnieć. I o to chodzi.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. "Do Sejmiku Samorządowego przy Wojewodzie - Wioletta Zyśk, bo : jest umocowana w urzędzie pracy i tematykę zagadnień bezrobocia zna od podszewki,.."
    Zwracam jedynie uwagę, że gdy WŚZ była zastępcą burmistrza Pisza a UP kierowała pani Sulewska piski UP osiągnął sukcesy o jakich nie było słychać poprzednio. Na odebranie zaś nagrody pojechała pani WŚŻ, bo wróciła na stanowisko kierownicze z wynagrodzeniem powyżej 10 tysięcy złotych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak blisko jej nie znam, by oceniać czy na ową nagrodę zasłużyła czy nie. Jedno jest pewne. Gdybym miał, oczywiście hipotetycznie, wybierać między np.Opalachem i Stecką a nią, to choćby ze względów etycznych - wybrał był tą pierwszą. ETYCZNYCH powtarzam. Bo pozostali - słowa etyka - nawet nie znają. Oczywiście to wszystko to tylko gdybanie narka.

      Usuń
  4. Czy szanowny Pan redaktor wie, co to jest etyka dziennikarska? Bo z tego, co widzie, słowa "obiektywizm" nie ma w Pana tekstach. Z resztą jak i u Pana koleżanki po fachu AG.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie słowa - obiektywizm, demokracja, tolerancja, akceptacja. To wszystko będzie !.ALE PO WYBORACH.!!! Ja cztery lata nie piszę po to, by ci się podobało - a po to - by dwóch mściwych kacyków na kopach z gminy wyjechało ! A w demokrację będziemy się bawić, jak tych dyszli u koryta nie będzie. Rozumiesz, prawda ? To jest podobnie jak z usmarkanym. W jego towarzystwie rodzina obiadu nie zje, musi go najpierw od stołu usunąć. Tak my tutaj. Jeno nie od stołu - a od koryta. Siemulka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mundziu , nie ma czegoś takiego jak Sejmik Samorządowy przy Wojewodzie. pozostałe OK

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację to jest Sejmik Samorządowy tak podała mi konkurencja,. dzięki Na razie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie postawiłeś na otępiałego muła ? Sorki, chodzi o Zbyszka z Upirki Społecznej, oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, od tego ma ciebie, Zdziśka Kapusia 24/h i oddany mu za robotę na wysypie i ulicy - ogłupiały pedusiowy dwór..Boże, ten ich jak psie gówna na wysyp wyrzuca a te tumany mu jeszcze za to dupę liżą.Zamiast on im, bo od nich dostał koryto - to oni jemu. Szok.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co się dziwujecie?

    Hasło:

    "PO NAS CHOĆBY POTOP!"

    Do czegoś zobowiązuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Bo to jest niespotykane.Kiedyś go wybrali, dużą kasę przez 4 lata dawali a on ich na wysypisko na puszki wysłał jak Puśkę Sawkową. JA BYM go wysłał to by w gacie ze szczęscia napaskudził. A te durne poszli i jeszcze mu przygłupowi dzień dobry7 mówią i w pas kłaniają.. Wiecie co, to straszne.Skąd ten motłoch tu trafił ? Też spod Przasnysza jak on ?

    OdpowiedzUsuń
  12. czy nasza 'ukochana' milicja zdołała złapać wandali niszczących banery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nadal szuka.Jeździ tym nowo darowanym przez kacyka samochodem i dlatego plakaty Opała wiszą nie tkniete..

      Usuń
    2. Lepiej być KACYKIEM niż UBEKIEM

      Usuń
    3. O kur..a, to już obie fuchy obleciałeś ??? No, no. Wy dworskie wszystkie takie wieloetetowce ? Już za wami nie nadążam !

      Usuń
  13. Muni kurwa odliczaj

    OdpowiedzUsuń
  14. Mundziu co tak zaniemówiłeś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłem w komisji w Betedzie u towarzysza Michalaka.Startował do powiatu i znowu umoczył.Choć na 21 jego podopiecznych 14 było za nim. Tak jest przy każdych wyborach.Słuchaj teraz... a na Opałka....no....no... 11- nastu.Widzisz jak załogę wyszkolił ? Jutro coś skrobnę a teraz idę odsypiać. Wrócłem o 2.30..

      Usuń
  15. Muni, ludziska gadajom, że już leżysz na taczce...

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdrścisz mi co ? Sam się tego nie spodziewałem ! W takim towarzychu leżeć to mogę całą dobę na okrągło. Otwieram lewe oko, a przy mnie Stwawruś bez brody,ciut dalej Czaplonowa Złodziejska Desecka. Otwieram prawe oko a przy mnie Komusze palaczowskie ścierwo, jeszcze dalej Walduś z lekarzówką i jeszcze dalej... Smieć śmieciarz i Jolka Lewokwitowa. Jeno teraz bez lewego kwita. Do powiatu się starała i kopa w sranie dostała.To teraz odpowiedź - kto więcej stracił ?Ja czy wykiprowane z Rady opałkowe popłuczyny ??? Ale nie powiesz, wiesz czemu...Bo jak coś to.... bach i do puszek na WYSYP...Narka

    OdpowiedzUsuń
  17. Muni co je grane? Żyjesz? Gratuluje Ci wyniku!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki. Mój kapownik się przydał, bo spełnił swoją rolę. Przeczytaj te nazwiska o którym przestrzegałem a zobaczysz że żadnego z tych dyszli w Radzie nie ma. Nawet Waldusia Gwiadki z Nieba. Ośrodek w Ukcie będzie stał spokojnie. Z Greczką nie wyszło, fakt. Ale czy ty wiesz co to za frajda poprzednich meneli na sesji nie widzieć ? Ja już wygrałem, nawet na tyle nie liczyłem.Myślałem, że Stwruś balanser wejdze. A tu taki bolszy..

    OdpowiedzUsuń
  19. Munio niech się dwrskie nie cieszą,Bo Jatkosia, Ronuś i Leszek dostali 1500 głosów. Jak przekonają ludzi by je oddali na Feliniaka to otyły burmiszcz z Upieki pultnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niech robią co chcą.Znając ich "oczekiwania" znów będzie podkopywanie i gówno z tego zostanie. Choć chciałbym się mylić.Najgorsze to, że wiedzą, iż następną okazję wywalenia na zbitą mordę Opałka będziemy mieli za 4 lata - a mimo wszystko - do stołu rokowań na razie nie usiedli. Ja jestem już wygrany, bo 95% poprzedniego ścierwa nie ma w nowej Radzie Miasta Mnie to zadowala. Nigdy nie ukrywałem, że ciśnienie mi skakało jak Stawrusia, Czaplona, komuszego ścierwa i Waldusia Lekarzówkę na sesji widziałem. Teraz mam ich z głowy.Zmniejszyłem dawkę leków o połowę. Jak wywalą jeszcze pacana Glacjana Opałka - leki odstawiam na zawsze. Wtedy odżyję. Narka

    OdpowiedzUsuń
  21. Może jakieś rzeczowe odniesienie się do wyników? Gryciuk i podobna Jatkowska zostali boleśnie zweryfikowani przez wyborców. A pewnie Pan myslał że bluzgami i opluwaniem wywoła pospolite ruszenie??

    OdpowiedzUsuń
  22. Żeby było jasne. JA JAKO JEDYNY w kapowniku wyborczym wymieniłem nazwiska dworskich przydupasów przeznaczonych do wycinki.I co ?? Wszystkich wycięto przy samej du..oprócz Słabeusza. Co nie dziwi, bo mając jako prezes tylu spółdzielców pod sobą- wystarczyło by wrzasnął - Slaby na proboszcza - też go wybiorą !!!. To właśnie min. moje bluzgi spowodowały, że żaden macher w radzie nie został Teraz Ty, jako wierny dworski napisz , że to iż nie ma Karowca, Desecki, Jolki, Kukiełki i Stawryły to was dworzan zasługa, a nie moich bluzgów. Mnie nic nie zdziwi Aha. Bierz wszelako namiary na drugą turę, żeby się potem nie zestresować. Bo znów będziesz powielał brednie, że Opalacha własny dwór odwołał a nie wkurwieni mieszkańcy. Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  23. Chory jesteś mundziu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, od 36 lat. Ale się nie daję.Szczególnie takim zakapturzonym szczepom chorobowym jak ty. Zainfekowałem się tą zaraźliwą dworską alergią 4 lata temu, ale z wolna ze mnie wychodzi..Jeszcze tylko ten opali wrzód na dupie pęknie i będzie cudownie. Ale już jest lepiej jak było.

      Usuń
  24. Panie Mundku to dobrze,że Pan pilnował głosowania w Betedzie bo inaczej to towarzysz Michałek już by się postarał by dostać więcej głosów niż było głosujących, i chwaliłby się tym , że wykonał zadanie partyjne w 150 procentach. To jego pryncypał w Suwałkach tow. Brdyga jest zapewne załamany.

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie podrzucili mi info, że aby zostać dyrektorem Betezdy należało się przechrzcić z sekretarza PZPR na dyrektora ewangelika. Innymi słowy, mieli byśmy dowód, że : - Nie matura lecz chęć szczera zrobi..Szok. Jeżeli to prawda - byłby to pierwszy - przebranżowiony sekretarz PZPR walczący z kościołem, a znajdujący w nim po latach - ciepłą, dobrze płatną posadkę. Jaja jak balony.Obiecuje Ci, ze to wszystko sprawdzę. Chce tow. MIchalak zaistnieć w polityce od nowa- to zaistnieje. !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wieści z otoczenia Jatkosi. Irena sekretarzem, Ronuś wicek albo kierownikod administracji szkół. Tylko Grycka jak zwykle omineli. I co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  27. A pro po. To u was w dworze króla Opałka I tak prognozujecie, czy ty sam cztery dni myślałeś i takie wnioski wyciągałeś ? Ale błądzisz ! Gdyby Feliniak przyjął vicka - dopiero była by jatka.Dwór by sinej mordy dostał i pojutrze Stawrusie, Komusze palacze, Zdzisiek Kapota 24 i Jolka Lewokwitowa referendum by robili.Bo jakże to ?!. Opozycja negowała stanowisko vicka - w tym przypadku Stecki - a sama z tej furtki korzysta ? Już ja wa znam ancymonki

    OdpowiedzUsuń

  28. A czym tu się podniecać? Kogo obchodzi Michalak? Ważne że Gryciuk i podobna mu Jatkowska przegrali. Nie zastanawia Pana dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michalak obchodzi mnie tak samo jak twój Opalach. Oba dobre ! Aha. Czy wiesz, że dzień po wyborach zwolnił z roboty chłopaka bo zapowiedział w swoim tekście, że nie będzie głosował na Opalacha ? Nie wiesz ? Dlatego dla ciebie ważniejszy Grycek i Jatkosia, a dla mnie sekretarzyna co z nie lepszym Koszałem Upieką trzyma.Nie widzisz u obu podobieństwa ? W wyrzucaniu na zbitą mordę przeciwników politycznych ? Bo ja widzę. nara

      Usuń
  29. Panie Pomichowski dwie osoby DWIE zwolnił czerwonoarmista Michalak Oleńskiego i jakąs panią Wygnał jak ludzie mówią

    OdpowiedzUsuń
  30. Dlatego na czerwonego Miachsia trzeba zagiąć parol. Dać mu kopa w sranie tak, że więcej nie powstanie.Ktoś, kto go nie zna, mógłby się w ocenie jego bardzo pomylić. Z zewnątrz małomówny, niewiele mówiący, dobroduszny dziadziuś.... w dupcię szpilę wsadzający. Tacy są najgorsi. Nie można mu odpuścić. Szukam adresu - do ich zwierzchnika w Warszawie -Zapytam go, czy w ich kościele wszystkie sekretarze się zabunkrowały ? .

    OdpowiedzUsuń
  31. No i co Mundek?
    Opalach milosciwie nam panujacy bedzie Wielkim Burmistrzem kolejna kadencję, leżysz i kwiczysz , nie pomogla chamska agitka , baner na plocie , jesteś nieskuteczny czyli cienki bolek z ciebie:))
    Gdzie twoj grycan? chle chle chel ostatnie miejsce ale powiedz mu niech nei peką , niech kolejny raz startuje , taki dobry gospodarz , teraz to napewno na niego zaglosują:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdecydowałem że tu błyśniesz.Mimo żeś dworski przygłup to dworski- ale masz umiar - nie wycierasz mordy rodziną. A na to jestem czuły, tnę wtedy wszystkich dworskich wsiarzy od góry do dołu. Tak załatwiłem Obesrańca z piwskiem... Pamiętaj tylko o podawaniu faktów a nie łgarstw jak Loczek Kopciuch.Raz. Gryć jest tuż za Felim na 3 miejscu z 615 głosami /ostatnie dane/ a nie na ostatnim. Opalach nie będzie żadnym burmistrzem, po 30 listopada. DWA. Nawet gdyby cudem się prześlizgnął, nie będzie już miał vicka Zdziśka Kapoty u swego boku, Przewodniczący Małżek na to nie pójdzie.Trzy. Nigdy, Opałek nie dotrwa końca kadencji, bo wcześniej wejdzie komornik i komisarz. W grudniu, nie będzie wypłaty w szkolnictwie a pożyczki nawet Łukaszenka z Białorusi mu nie da. A ten nasz ze swojej emerytki 2400 Oplowi nie dołoży. Więc z czego ty się cieszysz ? Przecież ja i tak będę miał z czego żyć !!! TO TY DOSTANIESZ KOPA W SRANIE NA NOWE POWITANIE.Darmowej kaszany już nie będzie !

    OdpowiedzUsuń
  33. To po co odpowiadają jak ciebie nie obchodzi naprawdę chory jesteś...

    OdpowiedzUsuń
  34. Drugim razem idziesz plum, albo, piszesz bardziej zrozumiale.O kogo chodzi w tym " odpowiadają jak ciebie nie obchodzi". A to, że jestem schorowany - to dla mnie nie nowina. Biegli w Białym w 1994 to orzekli. Tylko lepiej być tylko chorym, niż jak dworskie i chorym narządowo i na umyśle. Wtedy to dopiero tragedia.Po was opałkach widać to najlepiej. Ty myślisz, że skąd u Opała wyrażonka typu : _ upieka społeczna, kupywać prund czy my burmiszcz ? To początki Anzcheimera. Przyznasz prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy20 listopada 2014 06:25

    Mundi jest dziwna zagatka jatkowska i ronkiewicz do wyborów na radnych powiatowych dostali podobna ilość głosów co na burmistrza jeno opel dostał prawie 10 razy miej ja sie pytam zkad on nabral tyle tych głosów na burmistrza skoro mial taki slabe poparcie do powiatu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pół Nidy się zastanawia - nie tylko my obaj.W całej Polsce to samo. Ktoś zrobił taką przewałę że mózg się lasuje.Dlatego Gowin na Polsacie powiedziaqł, że powinny odbyć się nowe wybory.Pod auspicjami Komisji Europejskiej. To są jaja.Z kim nie rozmawiam to co drugi niby przeciw Opałkowi a ten 1 400 dostaje.

      Usuń
  36. Mundi, zrób jakąś dobrą reklamę, co by ludziska oczy otworzyli i poszli głosować w niedziele na Fela, bo inaczej potoniemy w długach. Wierzę w Ciebie!

    OdpowiedzUsuń

  37. Panie Mundku. Przed drugą turą dworscy próbują trącać Felińskiego tak i siak. Ale jak widzę żaden nie zarzuca mu że jest niekompetentny. No i mają rację. Bo jak wygrał z prawnikiem Opalachem sprawę w sądzie, to znaczy że lepszy od tego prawnika jest.

    OdpowiedzUsuń
  38. Panie Mundku z niego taki prawnik jak z pzysłowiowego ch...a młotek.jaki może być prawnik po skończeniu i to w dziwnych okolicznościach sołtysówki w przepięknym mieśćie Olecku czy innej Łomży. Trzeba pamiętać, że w tym czasie o ile dobrze pamiętam był magazynierem węgorzy, to na naukę art. prawa cywilnego czy administracyjnego nie miał zbyt dużo czasu. No ale może był pilny i to wszystko tłumaczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Opel Mosiek mógł wcale nie jeździć a być doktorem, jak jego koleżka czystej wody głupek -Byczy Kark. W tamtym czasie, Opalek miał magazyn z węgorzami. To wystarczało na magistra, Na doktorat trzeba było dołożyć domek letniskowy. Byczy miał, Byczy dał i tak doktor zooostaał. narka.

    OdpowiedzUsuń
  40. mundziu o co chodzi z tym michalakim ze zwolnil za to ze przeciwko opla a przeciez jak Donca opel i stecka wyp... to michalak go zatrudnil i do tej pory pracuje i namawial pracownikow do glosowania na gryciuka. Przy referendum tez pracowali z betrzdy co nie bylo tajemnica i nie slyszalem zeby kogos zwolnil .Zapytaj Donca chyba ze cos sie zmienilo ale nie sadxr bo wifzialem ze doniec jezdzi tu do pracy

    OdpowiedzUsuń
  41. To nie tak do końca. Michalakowi jak zawieje. Ja Michalaka tez blisko znałem, choć był sekretarzem. Ba, ze dwa razy z nim wódkę piłem. Ale to nie ten sam Michalak. On podniósł głowę kiedy skończyła się nagonka na PZPRowców. Wtedy poczuł wiatr w plecy. Szkoda, ze ten wiatr wiejący od strony Opalaqcha a nie od innych porządnych ludzi. Dopóki się nie mieszał do polityki - nikt go nie ruszał i o nim nie pisał. Miał spokojną robotę i powinien jej pilnować. Jemu, faciowi o nie ciekawym życiorysie, polityka nie potrzebna. Przez Opalacha straci wszystko, co z mozołem po cichutku uzyskał. Taka jest prawda.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Panie Mundku , żę facio ma nieciekawy życiorys to prawda bo to partyjny podrzutek, nie wiadomo co wcześniej robił nim został namaszczony przez tow, Berdygeła z Suwałk. Nie wiemy czy choć przez jeden dzień zhańbił się uczciwą pracą Wcześniej całował portrety tow. Lenina . Teraz poczuł nowy pęd do władzy zmieniając nawet wyznanie,wszystko po to by dalej rządzić nawet niepełnosprawnymi i bronić tow. niedoli Opałka. To co Pan napisał, że mozołem po cichutku uzyskał. to ja nie wiem na czym ten mozół polegał chyba tylko na tym, pożegnał się z portretem tow. Lenina by przejść na inną wiarę. Ale cóż to nie robi się dla pieniędzy nie mając za grosz honoru. Narka.

    OdpowiedzUsuń