wtorek, 25 listopada 2014

Nic innego ! Tylko na Felińskiego !!!

Zadajecie mi Państwo w marketach, przy domu czy na ulicy retoryczne pytanie : - i co dalej panie Mundku, co dalej ? Wtedy, ze stoickim spokojem odpowiadam : - DALEJ zmagam się z familijno kaszankową sitwą ! Wam też to radzę. A jakie mamy inne wyjście ? Chcieli byście abym cztery lata z obuchami wojował, a gdy szczęście w zasięgu kacykom darował ??? To nie dla mnie !!! Wiecie doskonale, ile przez cymbałów zdrowia straciłem ! Ktoś odpowie pytaniem : - a my to nie ??? To wszystko prawda, tylko ja - konsekwencje tej wojaczki - ponoszę podwójnie. Bo i zdrowotnie i finansowo. Ale nie narzekam. Jak będziemy dobrze pilnować - nie będziemy przez kolejne lata - znowu z głupami musieli obcować. Dlatego warto się przyłożyć ! Mnie to przy życiu trzyma ! Wynagrodzi lata wyrzeczeń ! Jeszcze nie wiecie, jaka to uciecha nie widzieć w gminie POkoszałowych śmieci. Tych dworskich, wylęknionych gęb, wołających z rozpaczą : - Zbysiulo wracaj, Zbysiulo wracaj! Gdzie sama do siebie, Kamcia Szejkowa, jak mantrę powtarza : - oddajcie nam Zbysia My Gospodarza !!!Oddajcie nam Zbysia MY Gospodarza ! A TU CISZA. Nawet Zdziśka Fikoła w otoczeniu nie słychać. Ale z nim zawsze tak było ! Kiedy tylko się Zbysiowi sranie paliło, nigdy przy nim Zdzicha z gaśnicą nie było! Zawsze lukał. Stał z boku - w rozkroku. Brał na przeczekanie ! A nuż po królu Opale dwór mu zostanie... Cwana bestia. Tak więc Rodaku - moja rada taka. Masz dość kołtuństwa, sitwy i sądów - GŁOSUJ NA FELINIAKA. By nie obudzić się po nocy wyborczej z ręką w nocniku, nie mile zaskoczony - kołtuna wynikiem.. A cztery lata to długo...Baaardzo długo...Na mnie wtedy nie liczcie Zbyt dużo zdrowia mnie to kosztuje. Pożytku z rozumu - tym co go mają - życzy...Edmund A Pomichowski

46 komentarzy:

  1. Przekonaleś mnie Mundek , glosuję na Opla łacha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym głosował na Opla ścierę ale nie staruje cholera.W kulturnym domku jej pasi. Drze tę mamone. Kasi i kasi ....Narka.

      Usuń
  2. Dziś po ulicy wiejskiej były roznoszone ulotki opla nic w tym dziwnego nie widziałem ale zadzwoniłem w kilka miejsc i o dziwo okazuje się że owe ulotki roznosi pracownik prac interwencyjnych czyli wynika z tego że są przyjęcia ale dla listonoszy podwykonawców a dla potrzebujących nie ma miejsc więc przejrzyjcie ludzie na oczy co się dzieje są przyjęcia do roznoszenia ulotek a nie do uczciwych prac pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niczego nie zmieni. Przy takiej ilości uprawnionych zawsze szwindel wylezie i ktoś coś sypnie. Tym bardzie,j że elektorat stały dworskich przydupasów za 350zł i za kaszanę jest znany. Więcej z niego nie wycisną.W grę wchodzi jedynie ewidentna przewała. A wtedy koniec Opałka.

      Usuń
  3. A ja na Dzidka Kapotę 24 głosowałem i się nie bałem. Kto mi co zrobi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Nasz na ciebie tłumoku anatemę rzuci i tą szczczątkową resztkę rozumu odbierze.Ale się nie martw. Żreć kaszanę będziesz mógł. Do tego rozum nie potrzebny a bebech. narka.

      Usuń
  4. ...cicho byłem i przygladałem się dobrym scenariuszom wyborczym - fachowcom od polityki,strategii - wszystko w łeb .Dzisiaj wiem że demokracji to jeszcze nie ma a są sztuczki ,to jak z prostytutka kto da wiecej /piwo,gorzała,praca interwencyjna / temu oddam się. Demokratycznie ma szanse wygrac Feliński , ale ....Moje głosy ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonaj, że warto głosować na Felina choć jedną rodzinę sąsiadów. Naprawdę warto, bo następna okazja byłaby a 4 lata. A do tej pory nie będzie miasta i gminy Ruciane Nida a posterunek policji i ośrodek zdrowia przeniosą do Pisza.Tu zostanie ..uj, .upa, głupol Koszał. komusze ścierwo i kamieni kupa. Pozdro..

      Usuń
  5. Mundek ponoć wczoraj papuga Opla była w sadzie najwyższym w Warszawie na sprawie Felina. Ponoć Felin przewalił i od 1 grudnia siada w okienku do przyklejania znaczków?

    OdpowiedzUsuń
  6. Podaj garść szczegółów bo nie łapię. Co przewalił i o co chodzi ? To, że po wyborach odchodzi z gminy jako urzędnik wiem, ale co dalej ...? Gubię się...dorzuć trochę faktów.

    OdpowiedzUsuń
  7. pomichowski czytaj oświadczenie feliniaka - mówi że nikogo nie zwolni z gminy to znaczy że stecki też nie zwolni inzczej byłby ścierwem i złamał by słowo tak więc stecka będzie wygranym bez względu na to kto wygra

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomichowski - tak mówił sierżant Kulemba do mojego ojca w 1946. Ja jestem PAN - Edmund Pomichowski. Jak ci coś nie pasi, bo coś ci w życiu nie wyszło - to to rwij do PGRu rąkle rwać to się rozerwiesz.A Feliniak do szkoły w Ukcie Stecki nie przyjmował i na twoje żądanie po tygodniu rządzenia zwalniał nie będzie. Ma na to cztery lata. Najpierw musi wygrać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego czlowieku ingerujesz w to co napisalem? To juz do tego sie zniżasz? usun komentarz ten pierwszy ja napisalem poprawnei nazwisko tego pana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlatego że tak chce.Dlatego że to żaden pan a łachudra za krzywdę jaką dziesiątkom ludzi wyrządził a w tym mnie. JASNE<GLUCIE czy wyraźniej mam to zaakcentować ? Następnym razem inwestuj w porządnych ludzi a nie dyszli od furmanki. Albo z tekstem na Obsrańca ! Tam takie teksty przepuszczają...

    OdpowiedzUsuń

  11. Miałam oddać swój głos na Felińskiego lecz gdy zobaczyłam... zagłosuję na Oplowego łacha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty zawsze głosowałeś za Opla łachem ! To czemu teraz ma być inaczej ? Dostałeś robotę i kaszanę to wleź mu po palcu w sr.. e, Tam twoje miejsce.. Mnie on lata jak messerszmit wkoło świata.

      Usuń
  12. Ale jestes pacan Mündel pierwszy w rucianem nidzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gówno prawda. Jeżeli już to - DRUGI. Pierwszy jest Merchel prezes spóldzielni. 8 lat temu, tak go na spotkaniu wyborczym Gryciuk ochrzcił. Ja byłem chrzestnym.Aha, znowu dworski przestrzelił.,

      Usuń
  13. Dobra, do juterka. Ale Wy dworzanie też piszcie. Dużo piszcie tylko nazwiska mego nie przekręcajcie.Możę paru z was uzna, że oplowy to pokraka i wybierze feliniaka.Kto to wie ? Felin też wam kichę zafunduje jak się burmistrzem poczuje. No nie !. Szok.!.

    OdpowiedzUsuń
  14. estem kobietą ty tłusty / / a teraz możesz iść na spanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. To ty tak mówisz. Kapsel od Opla mówi, że jesteś transpedohomo, a reszty tak naprawdę nie wiadomo. Taki grodzki babo chłop.. Inaczej byś się do Opla Wyżartego z naszego, nie przyznawała i nazwiska używała. Ale nie użyjesz - boisz się obciachu. Tym nad wami podrzutkami góruję. Mogę być zły, chamski / ale tylko dla dworskich/ i dosadny, ale mam nazwisko. Ty nawet korkniesz jako NN.

    OdpowiedzUsuń

  16. A co ty masz do Kapsla, że mądrzejszy od Opla bebecha ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Czemu Kapslem japę wycierasz ? Ja nie o nim piszę a o tobie tłumoku. COOOO, znowu dworska metoda ? Zalatywania tematu od dupy strony ? Znam, was berbeluchy, znam. Dl;atego sie z wami homotranspedzio nie pieszczę i szybko uwijam.Do wora i do Nidki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Co ty /............./ innego potrafisz?

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepiej mi idzie wycinanie dworskich, homusiów i stare lesby takie jak ty. Bo młode lubię pooglądać ! Ale ten dyskurs zaczyna mnie nudzić, bo odrywa od smażenia placków ziemniaczych Co chwila muszę podchodzić raz do kuchni raz do kompa. Dlatego już ciebie oleję. Placki ważniejsze od starej rury. Cześć. Następne komy w kibel. Zadowolona jesteś ? narka.

    OdpowiedzUsuń
  20. WOLNE WYBORY !!! (???) ... Polska jest krajem (nasza gmina też) wolnym bo się wolno rozwija ! ...co więcej krajem wolnym (o gminie nie wspomnę ) bo władzy wszystko wolno ! ...tylko nie jestem pewny czy takiej wolności chcemy !... jeśli powtórzy się niska frekwencja w wyborach samorządowych (oraz w parlamentarnych) to znaczy że mamy doczynienia z głęboką chorobą państwa (społeczeństwa ) ... to już nie żarty to znaczy że ta milcząca większość straciła nadzieję i szuka innej drogi wyjścia ... bo jak na razie chyba wszyscy kombinują tak - dziś jestem to się nachapię a jutro się zobaczy ... i jest jak jest ! ...https://www.youtube.com/watch?v=YrOnVkNLM64

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie ma wolnych wyborów ? Są wolne wybory. Chcesz, to dasz flaszkę menelowi za głos. Nie - to nie dasz. Chcesz mieć złodzieja radnego ? Wybieraj Czaplona deseckowego.. Nie chcesz - wybierasz porzadnego. Chcesz kupić kurpia głos - napełnij mu kaszaną bebech - i mamoną trzos Już kupiłeś głos. Dziś mamy wolny rynek i WOLNĄ AMERYKANKĘ.

      Usuń
  21. Mundek,
    u P:Grzybowskiej czytalem, jak ktos przedstawil swoje obawy, co do tego, ze P.Felinski wyklucza ( nie mowiac prawdy wyborcom) jego kontrakandydatow Ronkiewicza i Jatki, do wspolpracy w Urzedzie Miasta i Gminy, bo byl z nimi w bliskich kontaktach.
    Ronkiewicza znam nie wiele ,ale P.Jatkowska znam b.dobrze.
    I znaja ja wyborcy. Ze ona przeszla do rady powiatu , to wiadomo jakim sposobem.
    P.Jatkowska, wiedzac , ze nie ma poparcia u mieszkancow Miasta i Gminy zasiegnela " obcej" pomocy z Warszawy, jak czytalem.
    Ja gwarantuje, ze mieszkancy takiej przedstawicielki Urzedu Miadsta i Gminy nie potrzebuja .
    Ona byla wystarczajaco juz w Urzedzie ( i z"jej mezem rujnowali Gmine" jak ktos juz pisal.Pan Felinski ma " nowe, swierze spojrzenie na Gmine"
    i powinien przy tym zostac !
    Nie dotrzyma slowa , bedzie takim samym oszustem jak jego poprzednik. Albo...... nie potrzebnie pisal , co obiecuje( gwarantuje).
    P.Jatkowska skasowala jej wyprawke ( odszkodowanie za jej zwolnienie) i powinna zostac w domu !
    Ja pisze to nie bezpodstawnie.I nie powiedzialem jeszcze ostatniego slowa......

    OdpowiedzUsuń
  22. To ty namawiasz an FELINIAKA? Zdradziłeś Leśka? Ty zdrajco!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak się nie ma co się lubi - trzeba polubieć co się ma.Ja w przeciwieństwie do ciebie, od początku stawiałem na dwóch. Ty żeś się na Opała usadził. Choć ci kablem od żelazka sraczkę łoił to przez płacz krzyczałeś : - MÓJ ci on, MÓJ Zbysiek !!! Słyszałem.Wy tak dworskie wszystkie macie ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Mundek a co bedzie jak stary byrmistrz zostanie nowym burmistrzem?
    przestaneisz wypisywac te chłe chłe chłę.........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestanę, jak nie będzie aby do się rabował, kapował, zatrudniał dworskiej rodziny i się ode mnie odpierd...ł. Chle,chle,,chle.A kiedy coś ukradnie to ma się ze mną podzielić. Chle,chle,chle. On już się nachapał Ja nie. Chle, chle.Dobrze gadam krecie w kaposkim berecie ?

      Usuń
  25. kapsel chwalił się że zbynio obiecał mu na druga kadencję likwidację interwencyjnych i przeznaczenie w ten sposób zaoszczędzonych pieniędzy na zakup dla osp statku podwodnego o nazwie 'kursk' bo podobno osp ma mało nowego sprzętu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Kapsla Oliwę skarżą się sąsiedzi. Na spotkaniach blokowych gdzie przychodził Opałek, on ma więcej do powiedzenia jak sam wódż w stylu : - A NASZ PAN BURMISTRZ to geniusz o jeszcze większym rozumie . Masz chyba rację, z tą łodzią podwodną. Nurków już mają, to jeszcze ze dwie torpedy za kolejną pożyczkę im kupi i będą mieli komplet. Ale jak z tej łodzi ulotki nw nocy wieszać ? Sam nie wiem !

      Usuń
  26. Mundi, Opałek będzie śpiewał niczym Mieciu Fogg 30go "Ta ostatnia niedzieeela..." :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie dostałem telefon z gminy że w Ostatnią Niedzielę mam być o 6 rano w Komisji Wyborczej w Betezdzie firmie tow. Michalaka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Te ulotki to rozniesie to reaktywowane nidzkie ORMO-KGB. Toć ty za zasługi w podpierdal.... jesteś tam pewnie na trzecim miejscu starszym przybocznym Tomusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz puściłem ciebie dworski przygłupie. Lubię tak nieraz.Obesraniec padł, drugaperwersjistrona też kona, a sam Marcinek oplowy i kierownik noskowy tłoku robić nie chcą. To ktoś nad wami barłogami zlitować się musi. Ale dobrze gadasz i hierachię znasz.Pierwszy, kapownik Zdzisiek Kapota 24, drugi ty Kapuś Ormus ks. Cymbał, a trzeci mogę być ja. Sam widzisz jaki jestem demokrata. Kto by takiego przygłupka na blogu puścił ? Kto, pytam ???? A ja puściłem !!!

      Usuń
  29. Mundek , musicie z komisji dobrze obserwowac wyborcow (przedewszystkim w Ukcie, ale i w innych wyborczych lokalach !!), tylko jedna karta wyborcza i tylko tyle glosow, ile wyborcow bylo ! .
    Inaczej wszystko na darmo.
    Inne komisje powinny to samo robic, aby wybory przebiegaly prawidlowo.

    OdpowiedzUsuń

  30. Ciemno w Wojnowie

    W Wojnowie nie pali się ani jedna latarnia - wczoraj wieczorem zaalarmowali o tym zaniepokojeni mieszkańcy, którzy proszą o oświetlenie przynajmniej okolic sklepu nowego radnego Małża, gdzie ostatnimi czasy jest wyjątkowo niebezpiecznie. Artur Chudzik obiecał jeszcze dzisiaj zawiadomić firmę naprawiającą latarnie o problemie. Jest szansa, że do końca tygodnia stanie się jasność.



    ag
    czytelnicy
    1 czwartek, 27 listopada 2014 08:57
    Elektrocement Wichniewo Stogi
    w związku z brakiem światła informujemy,że jego brak leży po stronie bliżej nieznanych dworskich, którzy w ramach zajęć nocnych mają szkolić się w klejeniu ulotek króla Antała I Prześnego. Prąd 1 grudnia znowu normalnie będzie. inż. Jan Maus Fazowski

    OdpowiedzUsuń
  31. Ludzieeeeee. Tego kur..twa nie potrafi zrozumieć i przetrawić nawet komputer najnowszej generacji w Pentagonie. Tu drugie Tworki z Opałkiem w środku.Jedyne wyjście z głową - kupić bombę atomową. Sru w ten opali bunkier przy Wczasów i nie będziemy oglądać dwóch tępych złamasów. Będzie cisza i spokój. Dobre z pół roku. Nim ta zaraza znowu się zacznie na nowo oploodtwarzać.

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam,
    Czy ktos mi moze powiedzec skad ten lysy najebal ponad 1500 glosow? Czy az taki ciemnogrod jest w tym naszym miasteczku?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dał kurpiom podeżreć po 30 deko kaszany na trzy dni przed jej terminem przydatności, przedszkolankom po 300zł które im się należały pół roku wcześniej, a dał specjalnie tuż przed głosowaniem, żeby wiedzieli jaki Glac kochany. Wszystkich których zatrudnił przy korycie, przestrzegł, że jak przyjdzie nowy burmistrz to ich wypier... na zbite ryje. Wtedy poznaniaki z Lemana, warszawiaki z Kolna, Liczywody, wysypowe Wysmrodki, Faja plantator wierzby opałowej ze strachu poszli całymi rodzinami i zawalczyli głosami. Ot cała tajemnica.Ale głosów mu zabraknie, bo dla 1800 czekających na pod blokowym spędzie, oznajmili, ze więcej darmowej kaszany nie będzie.Te się wkurwili i powiedzieli : - skoro tak, psia wasza mać taka, za złość Glacy, pójdziem głosować na Feliniaka. Tak powiedział rozsierdzony Rychu Bałagan z Wólki Małej, po czym zaklął i splunął na chodnik. narka.

      Usuń
  33. Głównie pluciem na poprzednika - Gryciuka. Opel ciągle siedzi w 2010 roku. Dwie instancje sądowe nakazały mu prostować kłamstwa wyborcze na jego stronie, a on dalej swoje. Patrz wypociny na: zbigniewopalach.pl Poza tym poobsadzał pociotków i dupolizów na stołkach. A to dzisiaj są jego żołnierze. Chodzą, namawiają, przekonują, ulotki roznoszą, banery konkurencji niszczą. W tych ulotkach to takie bzdury hipokryci wypisują że POżal się Boże. Ale ludziom w głowach mieszają. Poczęstunki wódeczkowe i podwózki też na darmo nie poszły. Słyszałem że ostatnio łażą po domach i namawiają starsze osoby, żeby dały im pełnomocnictwa do głosowania. To oni w imieniu tych osób zagłosują. Upieka działa.
    Usuń

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochani. Jeden przykład. Pamiętacie jak była telewizja w szkole w Nidzie ? Dzwonili posłowie, tłumaczyli że nie trzeba antagonizować, że władza czasem powinna się wycofać, jeżeli ludzie protestują. A gdzie był wtedy Opalach, albo ktokolwiek z jego świty ? Nie było nikogo. Gospodarz nie pokazał się. Jak uważał że ma rację, to powinien wyjść do ludzi i swoje argumenty przedstawić. Schował się. Dzisiaj niedaleko tej szkoły, koło przystanku w Nidzie wystawił swój wielki szyld. Wtedy miał nas w d... a dzisiaj jesteśmy mu potrzebni. To jest jedyny moment, kiedy można mu się zrewanżować. Już o lewych przelewikach, wyrzucaniu ludzi z pracy i zatrudnianiu pociotków, zaległych podatkach do gminy, przegrywanych sprawach sądowych i odszkodowaniach, długach gminy, itd. - nie będę się rozpisywała, bo było tego niemało. Chcecie zmian i nie chcecie płakać przez następne 4 lata, to zmobilizujcie się i zmobilizujcie swoje rodziny. Z mojej rodziny 6 osób dorosłych odda głos na Felińskiego. Córka przyjedzie z Warszawy żeby zagłosować. Ja jej powiedziałam: dziecko, jeżeli kiedyś chcesz tu wrócić, to nie zostawiaj nas z tym samych. Widzisz co się dzieje. Przyjedzie. Nie pozwólcie, żeby starsze osoby z Waszych rodzin dawały komuś obcemu pełnomocnictwa do głosowania. Podwieźcie je sami do głosowania, albo sami weźcie ich pełnomocnictwa. Nie są tu potrzebni obcy pośrednicy - pociotki władzy. Pociotki walczą o swoje bo nikt inny by ich nie zatrudnił. Konkubinie specjalne stanowisko utworzyli, jak ją z banku wyrzucili za lewe przelewy. To takie zmiany chce władza utrwalać. Ale dlatego gmina się zadłuża. Kiedyś nie wygrzebiemy się z długów. Jak ktoś wpadł w długi to wie jak to wygląda. Trzeba brać sprawy w swoje ręce, kiedy można brać. Bo później to i telewizja nie pomoże. Żeby nie było tak, że po wyborach znowu przez 4 lata będziemy tylko zawadzać władzy. A później to tylko komorników spłacać. Opalach ma prywatne przygody z komornikami, to niech je dalej ciągnie. Niech nie sprowadza takiego nieszczęścia na nas wszystkich. Jego zastępca już zrejterował do rady powiatu, chociaż publicznie głosił że dług gminy 250% to żaden dług bo jest gmina w Polsce która go ma. Broń nas Panie Boże przed takimi gospodarzami.

    OdpowiedzUsuń
  35. Panie Opalach mam prośbę serdeczną. Tyle nawywieszał Pan swoich plakatów i banerów. Czy ja mógłbym po niedzieli wziąć sobie jeden taki plakacik ? Panu i tak już nie będzie potrzebny. A ja bym w kuchni przy cukrze położył. Dzieci do cukru lazą, zęby im się psują, na dentyste trzeba wydawać, a w kieszeni krucho. A tak to odstraszył bym huncwotów. To co, mogę ?

    OdpowiedzUsuń