sobota, 8 listopada 2014

Nie wytrzymują ścierwa ...

Z ostatniej chwili. Dziś w nocy, prawdopodobnie między północą a trzecią rano zostały  skradzione dwa  banery Leszka Gryciuka. Jeden wiszący w Wojnowie  i drugi umocowany przy prywatnej posesji w Ukcie. Ten w Wojnowie udało się odzyskać, choć jest rzeczywiście  w opłakanym stanie. Baner w Ukcie - przepadł jak kamień w wodę. O sprawie jest poinformowana policja, która w trybie wyborczym, natychmiast przystąpiła do działań mających na celu wykrycie sprawców. Po próbie rekonstrukcji zniszczonego banera z Wojnowa, zostanie on powieszony w Ukcie - w miejsce skradzionego Cóż tu można dodać ? Chyba tylko to, że to naprawdę koniec  patologicznego układu koszałkowo-sieczkowskiego. Inaczej zinterpretować tego się nie da. Więcej o sprawie  po konsultacji z kandydatem na burmistrza Leszkiem Gryciukiem i napływem nowych informacji min. także z policji.

39 komentarzy:

  1. smutne, że są tacy ludzie, którzy pozwolili sobie na to, żeby przez 4 lata stać się szmatami i zejść do poziomu poniżej zera....

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o banery Gryciuka i Piotra Felinskiego mogę pilnować i złapać ścierwa na gorącym uczynku Gryciuk będzie wiedział o kogo chodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby Detektyw 25, w wersji antagonistycznej do Detektywa 24 ? Czy drogi jesteś i czy mają ci płacić za każdego, opalaszka schwytanego - czy za uwalenie ich mocodawcy - Vicka Kapo Bolcowego ?

      Usuń
  3. Każdy kandydat na burmistrza może wieszać banery ile chce i na ile go stać. Kto chce niech wiesza 2, a kto inny i 200. Niech ludzie patrzą, oglądają i głosują jak uważają. Smutne jest to, że konkurencja, albo sympatycy konkurencji zniżają się do takiego poziomu i niszczą czyjąś pracę. To jest brak szacunku do demokratycznych wyborów i do wyborców. To jest dno. I słusznie jest ścigane przez prawo i policję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopóki te wyżarte głupy mają tu coś do powiedzenia, to nie każdy może wieszać banery gdzie chce, kiedy chce i ile chce. Kto tu obiecywał demokrację, bo sobie nie przypominam ? Demokracja jest dla dworu.Dla plebsu dla świętego spokoju przed wyborami kaszana. Na wysypie wygrzebana.

      Usuń
  4. To tylko świadczy o ich niemocy

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno prawdziwego mężczyznę poznaje się po tym jak kończy. Tutaj koniec jest żenujący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To o nas nie ma w gminie od 4 lat chłopów. Bo te dwa urzędowe dyszle ani dobrze nie zaczęli a jeszcze gorzej skończyli.

      Usuń
  6. Drogi Mundku każdy za coś musi płacić. Dostał p coś w życiu za darmo raczej NIE a tak a tak na marginesie nie obrażaj pan detektywami nie odróżnia pan dobrej chęci od złodziejstwa i chamstwa Ukta Wojnowo Ruciane czy też Nida wykonałem jeden tel i wiem wszystko na temat b a pan nic mala okolica i wszyscy nie śpią niektórzy maja szeroko oczy otwarte pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany ja nie obrażam ciebie pod żadnym pozorem. Tylko właśnie wiedząć, że za każdą WYKONANĄ ROBOTĘ SIĘ PŁACI zapytałem z ironią ile nowa detektywistyczna firma Gryciuka ma kosztować. Podobno te Stwełły, Grube Dynie i Sieczka Brzęk i Dorotea zapłaciły temu z Lublina za łażenie za dupą Gryciukowi ok.4000zł.Ty stary spec będziesz wiedział czy to możliwe.

      Usuń
  7. .banery,plakaty ......kto ściąga ??, to Ci powiem żołnierzyki wielkich bosów, wynajęci - a po co to wszystko.Koryto.Koryto./przypomnij sobie przegrane wybory Twojego idola,sposób zachowania,postepowania - ten nie lepszy będzie /.Pozdrawiam .Jeszcze tydzien tej brudnej roboty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomniałem sobie. Ja żołnierz swego idola i moje żołnierzyki nie ukradlim żadnego banera OPALACHA jak wygrał wybory. DZIŚ ŻĄŁUJEM !!! Bo może tej BIEDY I JEGO BY DZISIAJ NIE BYŁO.

      Usuń
    2. Kolego nie chodzi o banery,plakaty a sposób zachowania tj.Wieliki Bos i mały boss - zamiast współpracowac dla dobra Gminy zafundowali nam komedie,dramat.Co dzisiaj ? odwrotna sytuacja bossów,Tragednia .Pozdrawiam

      Usuń

  8. Zaklinanie, kapowanie, banerów obrywanie nic da.Opalach i tak pójdzie nazad w uszczelki do Dyni garażu i tak, a Ormo Fikoł na pół roku do fikołków w Ukcie. Jak się uspokoi, nowy burmistrz da mu kopa w grubą dupę i wywiezie do Lubawy, a Loczek Sczzała mu zanuci " Nie martw się Zdzisiek, czego się smucisz ? - Z Lubawy przyjechałeś do Lubawy wrócisz" Ja tak gadam dworski tyłodaj zdradzony przez Dzidka Sieczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem cię spuścić. Ale pomyślałem....mam dobry ranek... a skurwiela nie lubię... to cię puszczam.

      Usuń
  9. ... ludzie ludziom zgotowali ten los ...diabeł też czasami powie prawdę ale tylko po to żeby cię w ostateczności pogrążyć ...oj będą opowiadać legendy o człowieku który zabierał biednym by dawać swoim ! ...prawda jest jednak jak d(...) każdy ma swoją ...albo jeden woli ryby a drugi śledzie tak było jest i będzie ...czyli historia nauczyła jednego nic nikogo nie nauczyła ...jednym słowem albo dwoma prawo dzungli albo prawo buszu ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie do końca. Idź na rynek i krzyknij =" Komu było dobrze za Gierka ???" Zobaczysz ciekawe zjawisko. WSZYSCY PODNIOSĄ RĘKĘ DO GÓRY. Wiesz czemu ? Bo on sam kręcił lody ale i nam robolom coś ukraść pozwolił. Mleczarz wynosił śmietanę z mleczarni a masarz polędwicę z masarni i wszyscy byli zadowoleni.A nasze kutasy same kradną a nam nie pozwalają i nas podpoierdalają. W dodatku wygrzebaną kiszkę z wysypu raz w roku przed wyborami dają. Dlatego padną na mordy jak kawki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy piszesz to poważnie? czy wiesz jakie skutki miała krótkowzroczność polityki Gierka które odczuwamy do dziś?

      Usuń
  11. Identyczna jak polityka obu knurów w gminie dzisiaj. Czy nie widzisz podobieństwa ?. Nie było rudy żelaza na Sląsku a w Katowicach hutę jej przetopu budowali. Tu to samo.Nie ma na nic, długu od w..uja a te kawiarki i aparaty cyfrówki kupują. Albo, wtedy, tonę węgla po kosztach 700zł wydobywali a za 250zł... sprzedawali. To tak samo jak teraz - z lekarzówką. Na pół balona biegli ją wyceniali, a nasze głupy Kukiełce za 13 500 sprzedali. Nic się nie zmieniło jak widzisz.

    OdpowiedzUsuń
  12. trafił pan przedmówcę.Już po temacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się wyjaśniło.Wymiana poglądów przyniosła oczekiwany przez strony efekt.

      Usuń
  13. w takim razie zgadzam się z tobą. u nas niby jest taki przepych że wszystko musi być podwójne: dwóch burmistrzów, dwóch kierowników zuku, dwa razy większe pensje dla swojaków, dwa razy większe brzuchy knurów etc... a później udają wielkie zdziwienie że gmina tonie w długach! po prostu odczytałem twój wcześniejszy wpis jako pochwałę Gierka ale już wszystko jasne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałem że podczas wyborów sądy orzekają także w soboty. Ale nie - trzeba do poniedziałku do 9.00 poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  15. ...milczenie jest złotem ale kiedy przychodzi do wolności zamienia się w żółć ... zło może kwitnąć tylko wtedy gdy dobrzy ludzie nic nie robią ...musimy przestać się bać i zrobić to co konieczne ...musimy powstrzymać tę elitę , te rządy wypełnione po brzegi kłamcami ...każde kłamstwo prowadzi do kolejnego ...zaprzestać szerzenia demokracji ,która jest najgorszą formą ustroju ...nadszedł czas aby położyć kres dwulicowości rządzących ,którzy nas okłamują ...wykreowali sytuację ,dzięki której gdy mówisz prawdę jesteś postrzegany jako wariat ...w dzisiejszym świecie dominują instytucje a nie ludzie ...my ludzie , wybrani przez ludzi , dla ludzi a teraz jest my instytucje ,wybrane przez instytucje , dla instytucji - ludzie są drugorzędni ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co tam w sądzie słychać? wiadomo jaki werdykt? ktoś wygrał ktos przegrał?

      Usuń
  16. Leszek wygrał w sądzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem bo w nim byłem i obserwowałem. W roli świadka wystąpić chciałem. Nie było potrzeby. Wszystko było jasno wyłożone, kto komu mordę urabia. Info o przewaleniu sprawy przez Opalacha z trzeciego piętra sądu, na zmianę z Leszkiem Markiem rozsyłałem.

      Usuń

  17. Ścierwo to jesteś ty dziennikarzu z bożej łaski, potrafisz tylko opluwac ludzi i siać ferment��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz głupku puściłem ciebie dla jaj.. Mam dziś humor bo wróciłem ze sprawy Opalacha z Olsztyna za wycieranie mordy Gryciukiem. Wiesz że twój Zbysiu padł w sądzie na krzywy ryj czy nie wiesz ? Jak nie wiesz - to przyjmij to do wiadomości. Aha. Ja nie obrażam ludzi. Ja obrażam homusiów, ormo bolo Kapolo, złodziei, komusze ścierwa i cały skoryciarzony opali dwór. A to nie ludzie, a małpie podrzutki. !!! Takie chamskie, wykolejone,mściwe sterty WIELKIEGO GÓWNA.Już po was smrodzie.Idź lepiej na zwolnienie - to twoja ostatnia szansa na wyrabowanie z gminy ostatniej kasiuty. Potem wysypisko.

      Usuń
    2. witam,mam prośbę podaj wiadomosć że żonierzyki zwineli baner w Nidzie na krzyżówce przy ul.Wiejskiej za zwrot nagroda . Pozdrawiam

      Usuń
    3. Prośba poszła.A nie wiesz, czy to nie żołnierzyki króla Opała I Wyżartego z długą drabiną na czerwonym samochodzie ? Bo oni tak lubią, oj kubią. Tam jeżdżą sprytne chłopaki te Kapsle nieboraki. Dali nam dobrze w referendum popalić.Najbardziej miedzy 24,00 a 3.00rano.

      Usuń
  18. Trafiła Kosa na filozofa. Z nim nie każdy pogada. Choć nie po Olecku i po Chorzelach - ale filozof.Poprzednio startował od Zbysiaczka, teraz podobno od od Iruchny, potem od Ronka a na końcu wystartuje od Gryca. Do pewnych rzeczy musi dojrzeć. Ale ma czas - to jeszcze młody facet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,przepraszam że proszę o podanie wiadomosci o zniknieciu baneru i za zwrot nagroda a uzyskuje od Ciebie - komentarze.Uważałem że masz wielu czytelników i ktos mi pomoże w odnalezieniu.Jeżeli podajesz wiadomosci o mnie to niech bedą sprawdzone.Tak,ja nie znam się na strategi politycznej bo uważam że na szczeblu gminy nie powinna istnieć dla mnie jest wazne praca dla mieszkanców.Dziękuje ,że jesteś dwa poziomy wyżej politycznie.Pozdrawiam i życze wygranej.

      Usuń
    2. Krótko. Bez taktyki nie ma polityki.Gdyby nie taktyka Kukiełki w układaniu się z Opalachem dostał by od w..uja ucho a nie lekarzówkę.. ONI wzajemne zdradzanie się w ramach jeden opcji politycznej i przechodzenie do drugiej, nazywają ELASTYCZNOSCIĄ POLITYCZNĄ.. A przecież, to prostytucja czystej wody - nie elastyczność.. Sprzedać kolegów za chałupę z hektarami. Dlatego ja całe życie stoję przy jednym. A ty bądź elastyczny. Dziękuję za życzenia. Myślę, po obserwacji rynku wyborczego, że o swoich kandydatów martwić się nie muszę. Któryś z nich na bank wejdzie. To wszystko.

      Usuń
  19. Zeby obiektywnie podejść do sprawy chcę nadmienić, że Kos nie startował wcale w poprzednich wyborach, a pamiętam go raczej z dawnych czasów i pracy w Ośrodku Kultury. Świetnie sobie radził i smrodów nie zostawił, a wręcz przeciwnie.....A to że baner wisiał... sam widziałem, kto miał interes w tym żeby go zdjąć? No tak, ale to nie był baner Gryciuka, bo byś to na pierwszej stronie nasmarował, że to chamstwo itd. Masz coś do Kosa, to mu wprost powiedz, a nie tak z tyłka strony. Porządne chłopisko i basta! Niech pójdzie do powiatu i działa, a Tobie też droga wolna....Ale tego to Ty nie opublikujesz, bo nie po Twojej myśli, szanuj Wszystkich, nie oczerniaj nisprawiedliwie, zło wraca do złośliwego! A od siebie to ZDRÓWKA I POMYŚLNOŚCI dla Ciebie! Niech Ci miło minie dzień.....

    OdpowiedzUsuń
  20. Zeby obiektywnie się odnieść do sprawy należy zacząć od tego abyś... Nie pisał do mnie,że tego czy owego nie puszczę, bo nie lubię podpuchy i następnym razem faktycznie popłyniesz..Z podpuchą idź na Obserwatora, Tam strzel podpuchą i od razu komentarz idzie.. U mnie nie będziesz pluł nazwiskami i obelgami - wejdziesz zawsze.Do rzeczy. Nie przypominaj mi kariery Kossa, bo tą znam nie gorzej jak Ty - znasz ją sam. Kilka razy na jego temat się wypowiadałem, w dodatku pozytywnie. Bo to dla mnie pracowity facet, wręcz "wół do roboty" o czym kilkanaście lat tenu, wspominałem przy okazji jego żonie..NATOMIAST, nie jest on z mojej bajki jako taktyk polityk. Nie ma wyczucia, źle lokalizuje sympatie polityczne z czego potem powinien się wstydzić. Vide Opalach. Dlatego, kiedy nie chcieli MNIE jako radnego - odpuściłem, A gdy dali 32 głosy - wyciągnąłem prawidłowe wnioski.Co do,szanowania wszystkich. Wszystkich szanuj Ty.Ja szanował WSZYSTKICH nie będę. Bo mam wyrazistą linię odróżniającą dobro od zła.Ostatnia sprawa. Skoro Koss zajmuje się promocją własnej osoby to niech się skupi tylko na tym i nie komentuje innego kandydata,Vide np, Gryciuka w D. Kultury w Nidzie , Przez to bowiem,naraża się na skomentowanie własnej osoby. Chcesz spać spokojnie - nie gardłuj - daj pospać innym..Gryciuk nim m*** nie wycierał, on nie powinien nim. Ot, jaka prosta reguła, a jakże trudna do akceptacji przez niektórych.

    OdpowiedzUsuń