czwartek, 4 grudnia 2014

Jest dobrze. Czy będzie lepiej ?

Tak sądzę ! Chociaż, ostatnie pielgrzymki do urzędu miasta i gminy - zwolenników Felina zaczęły niepokoić. Nie wiem, o czym one mają świadczyć, ale poruszenie w ruciańskim światku widać. U mnie i u Grzybowskiej - wręcz kipi. Niepokój sięga zenitu, kiedy ludek słyszy, że w urzędzie widziano Irenkę, Dymcię i naszą ostoję sprawiedliwości - Obserwatorkę. Skąd się to bierze ? Jak wiecie to napiszcie. Ale spokojnie !!! Z tego co słyszę, te wizyty mają charakter czysto kurtuazyjny, przynajmniej do zaprzysiężenia. A co potem ? TO - zobaczymy - POTEM. I wtedy będziemy ewentualnie  główkować, jak problemowi zaradzić i czy  musimy  interweniować. Oceniając kampanię wyborczą, przyznać należy, ze była ze strony opozycji antyopalachowej zorganizowana perfekcyjnie. Powiem więcej, nie bałem się wyniku głosowania na naszą korzyść, bo na to wskazywała logika i chłodna kalkulacja. Bałem się " zmasowanego nocnego ataku kapslowych ludzików" w osiągnięciu tego, na co liczył Zbynio i Kapota jego. A kiedy wrzucili  mi do Betezdy, że pod lokalem wyborczym stoi auto Dorotei, zacząłem panicznie się bać. Ale tylko przez moment. Już następne infy mnie uspokoiły, bo siły porządkowe furkę KapoBolo szybko obstawiły. Nie bez powodu ! Tam gdzie Zdzisiek - tam problemy. Wiecie, śmieję się do łez, kiedy czytam naszą Obserwatorkę - bo czytam każdą konkurencję - oprócz "Obesrańcowej z kwaśnym piwskiem"  i dowiaduję się, ze.... Jatkowska wybory wygrała, mimo że... walkę o fotel gospodarza  miasta przesr....przegrała ! Trochę karkołomna ta andziowa transformacja słowna, ale tak to mniej więcej wyglądało. O Gryciuku, że też wygrał - choć przegrał - nie napisała. O Ronkiewiczu także. Teraz odpowiadam na pytanie czego oczekuję od Felińskiego ? Normalności którą epatował w kampanii wyborczej. Przywrócenia zdroworozsądkowej obsady urzędu do 24 urzędników bo tak zawsze było i tylu wystarczyło. Wymienienie "dyrektora" z wysypiska na osobę w rzeczywiście trudnej sytuacji rodzinnej. Choćby samotnie wychowującą pięcioosobową, bezrobotną rodzinę. Wymianę Liczywody, przywrócenie ilości pracowników ZUKu do stanu "przed Opalchem" czyli adekwatnego do potrzeb. Skończyć z etatami "Za Wierność Królowi Zbysiowi i Jego Giermkowi". Wymieniać zasiedziałych za zasługi na takich  - którym brakuje rok czy półtora do uzyskania emerytury. Bo wspomniani wyżej, przez parę lat przy Opalachu się nachapali i prawo do kuroniówki już uzyskali. Ich status finansowy, jest na tyle dobry, że mogą teraz 4 lata odpocząć. Ale, warunek. Przy każdym przesunięciu,  nie może być podtekstów politycznych. Jak to zrobić ? Prościutko ! Policzyć ilość pracujących w rodzinie i jej przychody. Famili nowego kandydata na inkasenta i obecnego.To samo na wysypisku. Kobieta ma piątkę dzieci, męża ochlaja i lewusa do roboty ? Mareczek abdykuje - a w jego miejsce wspomniana matka wskakuje. Czysto, przejrzyście bez kombinacji. To jest droga dla Feliniaka ! Uczciwość w pierwszym rzędzie. Jak powie, że da robotę bezrobotnemu, np. w czerwcu przyszłego roku - TO MA DAĆ, bodaj by miał ze swoich zapłacić !Tym zbuduje sobie autorytet. By unikał gaf spotykanych u poprzedniego obucha. Który przychodzącą do niego kobietę z pytaniem o pracę, zagadnął : - T pani na wysypisku za kreta nie robi i puszek nie zbiera ??? Taką robotę świński ryj jej zaoferował !!! Ale niedługo sam tam trafi. Bo jak wynika z wieści, zasięgniętych bezpośrednio od Szymborskiego, żaden kołtun z naszej  sitwy -  do niego się nie załapie. Chwała Bogu ! Niech idą na puszki. My kopaliśmy przez nich - teraz - oni pokopią przez NAS ! Wybory to dobra rzecz. Przywracają równowagę i miejsce w szeregu. Raz robią z człowieka PANA - a raz DZIADA. I bardzo dobrze. Stajnię co jakiś czas też się sprząta. Tak i tu.Pozdrawiam. /eap/

68 komentarzy:

  1. To ty edziu kopałes pusi pusie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chlopie...pierdol resztę. Zarobiłeś robotę wielką. To się wie i żaden huj nie powie że nie! Ahaaaa....to jak np.ją lubię Krupnik(wódka)z biedry bo najtańsza....to ktoś też może lubić....moja "kuzynka"andzia też lubi. Tak kiedyś gadala.pozdrawiam....zdrówka!
    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz, a Andzia wokół nadaje, ze to wszystko jej robota. Karowiec i jego podatki - jej, Opalach - jej, Zdzisiek jej. Niedługo Byczego dopisze. U niej najwięcej komentarzy, najwięcej wejść, wyjść i spraw. Sądowych !

      Usuń
  3. Mundi jak wieść gminna niesie nasza bierdonkowa krupnikowa Święta spędzi w pierdlu. W ostatnim czasie przegrała w sądach sprawy karne o pomówienia i fałszywe oskarżenia z Nochalem, Pyrdołką i Kowalską. Teraz sprawe karną założyła jej Dorotea (wcześniejsza sprawa z Doroteo ponoć w toku ale efekty w postaci pierwszych kilku tysięcznych kar już prawomocne). Ponoć poszukują miejsca w bidulińcu dla potomka a wywłoka do kryminału :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co p[owiedzieć. Żąl tego chłopaka ale cóż ja mogę zrobić ? Ciekawa rzecz, ze on tych zmysłów też nabiera. Ona by dużo chciała - sama nic nie oferując.A tak na dłużej się nie da.

      Usuń

  4. Jak ta obserwstorka zaczyna mnie wk......taka niby...nie,nie....a pcha się do tej gminy......

    OdpowiedzUsuń
  5. Moze przewodniczacy rady i burmistrz sie ockną? Jakoś nie widac tych zapowiedzianych wywiadow z panem Małżem i panem Felińskim. Dla nich to byc albo nie być , lepeij neich te kobiety trzymaja an dystans

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech robią co chcą. ja się na razie wyłączyłem. Obserwuję.Na pewno znajomość z nią splkendoru im nie doda..

      Usuń
    2. A czy wiecie, że nasza sprytna "obserwatorka" swoim lisim chodem, ścieżką prowadzącą od Wojnowa do Gminy drepcze po cichu i w rudym kolorze w kierunku objęcia stanowiska rzecznika prasowego, czy jak tam się to teraz będzie nazywać? Wierzcie lub nie, ale gdy tak się stanie to Wam się oczy otworzą. Wtedy wyjdzie na jaw czego ona tam się codziennie skrada, szukając "wywiadów" i komentarzy...

      Usuń
    3. Niech ją wezmą choćby na viceburmistrza, dyrektora Domu Kultury albo trzonka do łopaty..Mnie to lata 160/h. Mogą w trójkę z Felinem i Małżem ten biedronkowy Krupnik wreszcie razem wypić. Ja już wygrałem. Mściwego gówna w urzędzie nie ma.A jak mi się uda odzyskać swoje pieniądze, to będę miał to wszystko w zadku.

      Usuń
  6. tera wszyscy do korta! jak te........MASZ LUDZI "chcących COŚ" dla gminy zrobić! Zawsze powtarzałem! PUNKT WIDZENIA ZALEŻY OD SIEDZENIA! Won przydupasom i i innym punktowcom! Feliński jesteś "świezym miesem dla nich"! NIE DAJ SIĘ ZROBIĆ PARÓWĄ Z SOLĄ!

    OdpowiedzUsuń
  7. P. Szymborski nie weźmie do siebie „naszych” obiboków? Bardzo dobra decyzja! Słyszałem też, że p. Szymborski deklaruje wolę współpracy z włodarzami ościennych gmin, m.in. w celu pozyskiwania wspólnych dotacji etc. To bardzo ważne, gdyż przez ostatnie cztery lata nasi włodarze prowadzili wojnę z każdym i próbowali zamanifestować swoją wyższość nad innymi. Może zabrzmi to trochę górnolotnie, ale atmosfera życzliwości i chęć współpracy ze wszystkich stron jest bardzo istotna dla całego powiatu, czyli w tym również dla naszej gminy. Dlatego kibicuję włodarzom z całego powiatu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam tą sprawę. Faktycznie byli izolowani przez wszystkich. Dlatego padli ma mordy jak kawki. W każdym widzieli wroga. Oni nawet w papież by haki znależli. Wysłali by za nim detektywa KapoBolo 24 i by szukał aż znajdzie.

      Usuń
  8. "Uczciwość w pierwszym rzędzie. Jak powie, że da robotę bezrobotnemu, np. w czerwcu przyszłego roku - TO MA DAĆ, bodaj by miał ze swoich zapłacić !Tym zbuduje sobie autorytet".
    Dobre!
    Tyle tylko że te słowa można kierować do Gryciuka bo uczciwy aż do bólu a nie do Felińskiego!
    Już wkrótce prawda wyjdzie na jaw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze niech wyjdzie. Markotny jesteś i nie odbierasz telefonów. Co możesz wiedzieć jak będzie ? Na cały świat żeś się pogniewał ???

      Usuń
    2. Uczciwy L.G> ? hehehe dobre

      Usuń
  9. Muniek Małżek się nie liczy. Nie ma swojego zdania. Robi co mu Irka każe. Tylko w biciu piany dobry, widziałam na spotkaniu PiSu. Irka ma go w torebce i kiedy chce to jak królika wyciągnie.Jak tego z Wajsun. Nic z tego nie wyjdzie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małż nie jest z mojej bajki ale lepiej że on jak Słaby. ten by tą radę skłócił w trzy tygodnie.Naobiecywał cudów, uzyskał wiekszość w Radzie i kopał Felego jak małego psiaka przez całą kadencję. A te wyautowane sieroty po Koszale by po cichu rechotały.Narka

      Usuń

  10. tylko dupa nie ma zdania
    10czwartek, 04 grudnia 2014 23:43
    krzysiek
    panie Małż, po przeczytaniu pańskiej odpowiedzi na pytanie dot. odpowiedzialności nie mam złudzeń - jest pan nieodpowiednim człowiekiem na objętym stanowisku. Rozumiem, że wyrażony pogląd podyktowany jest świadomością własnych błędów (plus świty) i ich konsekwencji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też złudzeń nie mam ale z ocenami się wstrzymam. Jak będzie marionetką w rękach Irci to znajdzie się zespół który go wykopie, To kwestia czasu.

      Usuń
  11. Mundek,
    prosta sprawa.Jatkowska startowala na burmistrza i przegrala ! Nie wygrala nic, jak to probowala P.Grzybowska ludziom sugerowac ( praktycznie wmawiac czytelnikom jej " Obserwatora ", ze P.Jatkowska wygrala" jakies prawo" latania bez konkretnego podania celu po Urzedzie i to "niby" dzieki glosom wyborcow!).Takie manipulowanie wyborcami jest karygodne!Wygrala czesc glosow do rady powiatu ,ale to nie daje jej prawa sznuflowania po Urzedzie! I w po. i wtorek sesji Rady nie bylo !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to wiem, ty to wiesz ale jej się nadal wydaje że większość to idioci. Okazuje, się że Grzybowa uważa tak jak tamtym pasuje. Dymce Irenie i jej. Jestem wręcz pewien,że Małżowy będzie sterowany z drugiego fotela - a to nic dobrego. Tylko miesiąc trzeba poczekać. Mnie interesuje najbardziej, czy Jatka będzie wpływać na Felina - by dał jej robotę - nie bezpośrednio a przez Małża. To jest ciekawe, Niechby się pod gminę podpięła, bo wiedzę ma,ale w jednostce podległej a nie w urzędzie.A Małż Irenie nie podskoczy. Jest uzależniony od niej jak od kokainy. Narka.

      Usuń
  12. P.Felinski kandydujac na Burmistrza Miasta i Gminy obiecywal wiele zmian i gwarantowal "pisemnie " wyborcom ( prosze czytac oswiadczenie P.Felinskiego przed druga tura wyborow na lamach "Obserwatora",) ze okreslone osoby nie beda zatrudnione w Urzedzie .Tak powinno byc ! Inaczej,byloby oszustwem wyborczym !!!
    To znaczy , P.Felinski juz od pierwszego dnia stracilby zaufanie wyborcow!! I tego mysle P.Felinski nie chce !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On to powiedział też trochę na wyrost bez ważenia słów.. Bo gdyby np. Jatka albo Ronek chciał być dyrektorem szkoły to Feliniak ich nie dopuści ? Tak nie może, bo do konkursu startowć każdy może. Sądzę, że felemu bardziej chodziło o wysokie funkcje w gminie, . tylko tego w gorączce wyborczej wyraźnie nie określił. Teraz może być problem z interpretacją tego co powiedział. Każdy będzie słowa odbierał inaczej Pozdro.

      Usuń
  13. W wywiadzie ,z przew.Rady Gminy P.Malzem stawiajac pytanie:" Czy czuje sie P.Malz manipulowanym przez P.Jatkowska na sesji ,jak to plotka niesie "probowala P:Grzybowska, calkiem z premedytacja ,sugerowac wyborcom- czytelnikom( bo ja tego nigdzie czytac nie moglem , a moze ktos czytal takie bzdury? ,ze takie cos jest w ogole mozliwe.Okropnosc!!!!!!!°!

    OdpowiedzUsuń
  14. Panie Pomichowski do kogo pan kierował te słowa
    "Dobrze niech wyjdzie. Markotny jesteś i nie odbierasz telefonów".?
    Jestem tego ciekawa bo zabrzmiało to infantylnie. Rozbawi mnie Pan sądząc że jestem facetem i tym że nie stanął Pan jak lew w obronie "uczciwości"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kierowałem do anonima. A że, większość AM pisze na końcu wyrazu -łem to pojechałem siłą inercji. Ja, jak lew w obronie innych się już dość wystawiałem i g...z tego miałem. Nawet dziękuje rzadko słyszałem. Pierwszy który mi to powiedział, to senior Małż po udanej naszej batalii z Czyzykiem. Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Mundi,
    tak , P.Felinskiemu chodzilo o funkcje w Gminie ( w Urzedzie),Musialo mu o to chodzic, skoro tak pisal.Pozatem, co najwazniesze, to bylo jego gwarancja wyborcza, za to zostal przez wyborcow obdarowany zaufaniem, i nie powinien go zmarnowac.Co do dyrektora szkoly sie nie wyrazil.

    OdpowiedzUsuń
  16. .przepraszam Pana Muntka /starszaka o 2 klasy wyżej/ ale denerwuje mnie że Nowy Burmistrz nie zasiadł do fotela a już nastepuje krytyka .Pańska taktyka z P.Gryciukiem nie doprowadziła do sukcesu, a "uczciwy " też podczas kampanii ma na sumieniu /choćby naklejanie plakatów swoich na moje/.A P.Malż dopiero raczkuje i raptem zostaje wybrany na przewodniczacego w głosowaniu 100 %/bez przeciwu/ .W normalnym kraju to ostatni przewodniczący rady powinien w prowadzić nowego a nie radna z powiatu /wybrana demokratycznie/ .Pozwól im rozwinąć skrzydła ,/z 2 miesiace/ i dopiero pouczaj jako doświadczony lew .Ja osobiście wierzę w Piotra ,a rada jest taka jaką wybrali ludzie.Pozdrawiam Kazimierz

    OdpowiedzUsuń
  17. Powtarzam raz jeszcze, ostatni. Wstrzymuję się z opiniowaniem wszystkich kandydatów wybranych aktualnie do Rady Miasta, mimo oczekiwań innych, abym to czynił. Ba, nawet nie byłem na pierwszych spotkaniach sesyjnych. Czekam, obserwuję, czytam co do mnie piszą. Głąbów wycinam.By nie prowokować, nie byłem w gminie przed wyborami i nie będę - jak zajdzie potrzeba - jeszcze dwa miesiące.Sprawa taktyki. Twoja taktyka - OCZYWISCIE NAJLEPSZA - nie doprowadziła do sukcesu ani Twojej protegowanej ani ciebie osobiście. Waż zatem co piszesz, bo się ośmieszasz. Ostatecznie Gryciuk o parę punktów przebił twoją kandydatkę - z czego wynika - że moja taktyka była lepsza. Myślę, że ze startowaniem gdziekolwiek, dasz się wreszcie na spokój. To już nie jest śmieszne a żenujące. Przypomina mi Bogusia Słabego parokrotnego kandydata n burmistrza który się sprężał, napinał muskuły a i tak dostawał w plecy. Odpuść, dla własnego dobra Jak ja. 10 lat temu.Tak jest bardziej elegancko - a nie bardziej śmiesznie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..Mundek,proszę nie porównuj mnie do Słabego -bo nim nie będę.Taktykę miałem prosta,zobaczyć jak wygląda "cyrk "demokracja od podszewki -wniosek daleko nam do wspólnych działań,które by doprowadziły do sukcesu./być dumnym że jestem mieszkańcem Rucianego - Nidy/.Nie byłem politykiem i im nie bedę ponieważ ten szczebel wyborów powinien być wolny od intryk politycznych.Marzenie.Mimo tego wszyskiego jestem zadowolony z osiągnietego wyniku /100 głosów/ i przykro że "stare wygi "kandydaci na burmistrza,radnych nie rozumieją że liczy się praca i lepsze życie dla wszystkich tylko pęd do koryta.Oni normalnych ,prostych ludzi widzą przed wyborami.Osiągniecie 50 % udziału w głosowaniu ,to o czym świadczy ? że druga połowa myśli i tak to nic nie da.Feliński zaciekawił mnie tą normalnoscia ,ale czy to była taktyka -zobaczymy.Czy dam sobie spokój ? Nie,marzy mi się że moja córka bedzie mieszkała w miejscowosci podobnej do małych miasteczek na zachodzie ,skandynawii,ludzie się spotykaja omawiają problemy życia codziennego mimo różnic.Czy to jest wiele ?? Pozdrawiam.Kazimierz

      Usuń
    2. Ty masz w sobie zaszczepiony skrajny idealizm, a z takim żyć trudno. Przykład ? W Szwecji można iść na dwa lata do pudła, jak 10- letnie dziecko zezna - choćby w złości - że tatuś dał mu w pupcię mocniejszego klapsa ! To ma być demokracja i normalność ? Mnie do 15 roku życia, za Gomułki ojcieć też nieźle trzepał, a wyrosłem na uczciwego człowieka. Nie można popadać z jednej skrajności w drugą.Sprawa głosów. Uzyskałeś dobry wynik i zrobiłeś krok do przodu. Na pewno wolałbym widzieć z tą setką ciebie w Radzie Miasta, jak nidzkiego Nieszczęsniaka - ks. Stasiu Ręka w Górę - który wszedł do Rady mając - 44. A to dlatego, ze ty używasz mózgu gdy ten drugi- tylko reki Takie są fakty. A ze swoim życiem zrobisz co będziesz chciał. Możesz startować do 80- tki. Mnie to ani smuci ani dziwi, tylko trochę bawi. To wszystko.

      Usuń
  18. Do "wyjazdu" ze stanowiska polecam jeszcze dopisać "kulturalną" Krystynę. Ta tak tam pasuje jak świnia do karocy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kryśka powinna rzutem na taśmę wywalić na zbitą ... Jolandę. Opałek może jej teraz dmuchnąć, ale rachunki z nią zdąży wyrównać. Ja bym tak zrobił Dla własnego samopoczucia i uwolnienia pozostałych preacowników od kołtuna. Zobaczymy. Może byę i tak, że wyjdą z DK razem splecione rękoma pod pachami..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ma zbyt dużo przyzwoitości aby taki ruch wykonać. A kołtun i tak wyleci

      Usuń
    2. Wy się ciągle mitygujecie i opowiadacie banały o przyzwoitości. Przyzwoitość jest zarezerwowana dla przyzwoitych i na poziomie a nie dla kołtunów. Zawsze Wam mówiłem, że pieniądze należy nosić na przechowanie do banku a nie do złodzieja. To jedno z drugim koliduje. Rozumiesz ? Jak to, że jedna chce być przyzwoita, a druga przyzwoitość ma w zadku. Tak się nie da. To przeciwstawne bieguny.Opalach by się z Kryską nie cackał jakby chciał ją naprawdę wywalić. Wysłał by Zdziśka z kaposką misją i byłoby po Kryśce.Po co te sentymenty ? Narka.

      Usuń
  20. Panie Mundku jest problem, Grzybosia chyba zrozumiała ,ze na apanaże w Gminie nie ma co liczyć , wymowny tez jest ten brak wywiadu z nowym burmistrzem , wygląda ze pan Feliński dal sobie na wstrzymanie ( słusznie) z tym wywiadem , nie chcial jej gloryfikowac. Wszystko by bylo ok gdyby nie jej ton i wytyczne odnosnie nowych porzadkow w Gminie , ciekaw jestem co ona knuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie jej metoda i przewrotność. Gazeta urzędowa gminie nie potrzebna. Rzecznik, choćby kosztował gminę 1/5 tego, co kasował Loczek - też nie potrzeby. ALE, gdyby tak Jatka znalazła się w urzędzie a ona dostawała zlecenia za emitowanie u siebie przetargów i prezentacji gminy - to tak by być mogło. Czyli jak nie kijem go - to pałą a pieniądze okrągłą drogą do niej by trafiały.Sprawdza się opinia że nie leży jej systematyczna robota. Poza tym ona dziś tu a jutro TAM. A gmina, czekać miesiąc czy dwa aż stamtąd wróci - nie może.To wszystko.

      Usuń
  21. Jestem dość bliskim sąsiadem Kani Sromotnikowej i mówię Wam, że do roboty ona ma długie zęby, ale do knucia i kombinacji jak najbardziej pierwsza w szeregu. Zobaczycie, że będzie się kręcić z czterema literami aby systematycznie wyrywać jakieś pieniążki z gminnej kasy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest możliwe a nawet pewne. Jej żadna fucha ani prasowa czy rzecznikowa przy Felinie jest nie potrzebna. Ona pójdzie raz w miesiącu, do Upieki Społecznej, albo do gminy, co będzie do wzięcia to weźmie i wyjdzie na swoje. Tak więc, może nie robić nic - a gminy doić - nie zabroni jej nikt. Tym bardziej, ze ma idealny powód by te roszczenia podeprzeć.Zawsze mówiła, że nie może iść do pracy, bo...bo musi się opiekować 10 letnim synem Gdybym miał takie możliwości sam bym zimę tak przeciągał, bo latem dorabiam. Ale nie mam Tak całe życie. Czego łapami nie wydrapię to nie mam. Zazdroszczę temu cwaniactwu.Pozdrawiam

      Usuń
  22. Widzisz Mundek, pisalem Ci co P.Grzybowska probowala..Tyle musialem sie u Ciebie z tego powodu wypocic.Teraz troche zjechala z tonem.
    Moze dotrze do niej, jaki blad zrobila w ostatnich dniach z" P.Jatkowska ".
    Obiecywany wywiad z Burmistrzem nie mial prawdopodobnie miejsca.
    I dobrze ! Uwazam, ze Burmistrz zna dobrze obie Panie, wiec unika....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Felini jej odpowiedzi udzielił, żądając autoryzacji. To dobrze, bo przez to jest zabezpieczony przed fantazją dziennikarza i w razie czego,mógłby rościć pretensje co do wypowiedzianych słów przed sądem.A znając, wcześniejsze wpadki pytającej nie można było tego wykluczyć.

      Usuń
  23. Panie Muntku-czy Pan może wie jaki wyrok dostała Grzybowska za pobicie własnej Matki? Dzwoniłam do sądu ale każą mi napisać jakiś wniosek o publiczną informację. Zanim napiszę, a na razie nie wiem jak, to może Pan wie ile dostała, bo ona żyje wśród nas a jak własną matkę skatowała to każdego może pobić? Trzeba mieć oczy szeroka otwarte. Ja zakupy robię już tylko w biedronce, bo słyszałam, że za kradzieże, których dokonała, do biedronki jej nie wpuszczają?

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiesz, niewiele mnie to obchodziło.Tyle tego było, że nie chcąc popełnić błędu, kto, za co, kiedy i z kim - temat odpuściłem. NATOMIAST, zauważam dziwną zbieżność, że z chwilką kiedy Grzybowa pisze źle o Dorocie Kung-Fu Sieczce, to od razu trafiają do mnie anonimy, negujące zachowanie Grzybowej.Takie działania nazywa się aktem zaporowym -na zasadzie - słowa przeciwko słowom.Jedna opinia- przeciwko drugiej, ale dotyczące tej samej sprawy.. Chodzi o jej rozmydlenie w ogóle - gdyż stojący z boku - sam nie wie której opinii dać wiarę.Widać z tego wyraźnie, że krewkie dziewuchy w Rucianem mamy. Aż dziw bierze, że nie przypuściły szturmu na urząd Opalacha i pozwoliły mu przez cztery lata nas rolować ! Nie mogły we dwie mu papuśkę zdeformować ? Mogły ! Ale nie ! Na poniewieraną przez sądy Grzybkową - aby jej dokopać - zawsze są chętni ! Na kogoś z dworu - trzeba kopacza ze świecą szukać.. Nie sądzisz. że Dorotea Kunf-Fu wcale od Grzybka niewiele lepsza ?j Sam słyszałem jej "wyedukowane szczekanie" na spotkaniu wyborczym. A mówią, że po dziennych...nie do wiary

    OdpowiedzUsuń
  25. Edziu a kto po nagle schorowanym Nochalowym obejmie ZUK ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak kto ? Małż, dotychczasowy zastępca. Brat Jacek nie po to przewodniczący by jakiś kmiot mu brata wywalał. Już zapowiedział, że Adama w całej gminie chwalą, bo spec wysokiej klasy i pracować musi... Będzie kierownik całą gębą, nie to co Noskowy..A bym zapomniał ! Z tego co usłyszałem, nie powiem od kogo, Cwalińska z Upieki Społecznej też zostanie, bo nie ma komu jej zastąpić..Bo tu same tumanki mieszkają i mus się wrzutkami z Pisza posiłkować ! Jak nie wiecie o kim mowa, to przypomnę, że to ta pani, która przed wyborami z całym dworem Opalacha, za dupą Gryciukowi jeźdźiła.. Ba, u Grzybka piszą, że Zdzisiek też zostaje. Nie wiem na ile - ale zostaje. Felin, każ na ten czas, kamery w urzędzie wyłączać dopóki Zdziśka masz przy sobie. Wiesz czym pachnie!.Idzie nowe...faktycznie.Zaczynam się bać... tych bez. zmian. Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  27. No, ale Mundek, tak na chłopski nasz rozum, to Ty wierzysz, że ona tego Olszaka pobiła? Albo okradła? Wystarczy, że Krupnik w jednym skłamie, to już cały nius gównem śmierdzi.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie sądzę, ale szczekać umie. Sam słyszałem. Poza tym, ani mnie ani ciebie tam nie było dlatego możemy tylko się domyślać, ze była to pyskówka z szarpaniną włacznie.. Nie mniej Dorotei nie powinno przeszkadzać roznoszenie ulotek przez Olszaka. Sama w podobnej formie podczas wyborów sie udzielała. To o co chodzi9 ?.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie sądzę, że ktoś ( włącznie ze mną ) pisząc negatywnie o Kani Sromotnikowej broni pośrednio Dorotei. Jedna i druga powinna wylądować tam gdzie ich miejsce. Gdzie? To już kwestia gustu. Ale opcje są dwie : Węgorzewo lub Olsztyn. Zależy gdzie która ma bliżej rodzinę potrzebną do odwiedzania w Szpitalu...

    OdpowiedzUsuń
  30. do wypowiedzi 20,37 mając wątpliwości czy pobiła lub też nie, zastanawianie się nad tą kwestią pytającego stawia po stronie oplowej sitwy. Już samo to, że zaatakowała faceta roznoszącego ulotki jest kołtuńskie a robi to osoba która ma kształtować postawy młodzieży, chyba że chodzi o postawę do walki.A to że Pani Ania napisała o tym, czy to jest prawdą czy też nie to jej głowa, ważne , że takie informacje szybko trafiają do wiadomości mieszkańców. Swoją drogą broniła istniejącego układu jak przysłowiowa lwica, bo teraz mąż nie będzie już V-ce, apanaże. spadną, a i robić coś trzeba będzie. Pytanie jest także może nie retoryczne czy pracując przy uszczelkach Zbynio dostanie buty myśliwskie ala robocze czy to było tylko tak w urzędzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważasz, że informacja z ust Anny G o tym, że niewysoka, drobnej budowy Dorotea pobiła i okradła 100-kilowego chłopa trąci opowiadanym za komuny dowcipem, że w Moskwie, na Placu Czerwonym rozdają marcedesy?

      Usuń
    2. Nudzi mnie już ten temat. W kółko Dorotea i Dorotea. Nie wiem, czy pobiła czy nie, ale łapy wyciągała i przeszkadzała Olszakowi w rozkładaniu ulotek, a gówno ją obchodziło co robi Olszak ! Jasne ? On jej nie pilnował jak agitowała pod lokalami za Zdziśkiem i Opałkiem. To wszystko. A, napisz jeszcze, że na spotkaniu z Gryciukiem także nie szczekała, a ja się przesłyszałem. Kończymy jałową dyskusję. Bronisz jej dupy i nie jesteś obiektywna.To wszystko.

      Usuń
  31. Właśnie Mundzio! a co się stało z Twoim pupilkiem Lesiem G.?Jeszcze płacze?

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiem. Nie dzwoni, nie pisze a przez ściany na taką odległość nie widzę. Mówią, ze jest w trakcie przejęcia swojej roboty na stałe. Ale twój Zbysio na pewno się cieszy, że dostał kopa. Mam rację ? Napisz, jak to dworski i odwróć kota ogonem, że twój Zbysiu był pracą zmęczony i że go nie wykiprowali a sam zrezygnował. U Was dworzan to normalka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówią, że swoją robotę na stałe? buahaha to go w innym powiecie po wyborach chcą? swoi go nie chcieli a obce będą trzymać. Chyba go powiozą jak Zbynia tak mi moje kości mówią .

      Usuń
    2. A nie boisz się że twoje kości dają oznaki, że ciebie mogą wywieźć szybciej ? Bo moje gnaty jakoś nic mi nie gadają . Pilnuj swoich ! Każ im milczeć bo naprawdę ci wywróżą...a jak sra...ci oklepią to kto tu będzie pisał ?

      Usuń
  33. Co się Mundek napinasz? kończy się kolesiostwo wszędzie

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolesiostwo nie kończy się wszędzie. Kolesiostwo było, jest i będzie. Oby było mniej złodziejskie i pazerne a nam dało też coś coś ukraść jak kradnie samo. Rozumiesz. To taka niewidzialna ręka rynku.

    OdpowiedzUsuń
  35. Co ty pleciesz o kradzieży? Jak tylko przyłapię kogoś na kradzieży to upierdolę rękę aż do samej dupy! A później wystawię delikwenta na środku rynku dla przykładu innym złodziejskim ścierwom!

    Kierownik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra mogę iść stanąć na rynku jak coś zawinę, ale pod warunkiem że razem ze Zdziśkiem Kapusiem 24, Zbyszkiem Łzawe Oko,, Krzyśkiem Fają i Jolandą Lewokwitową.. Skoro oni zajeb,,16mln i ja tej kasy nigdzie nie widzę, to ja mogę z ZUKu rolkę papy też zapierd.. Dobrze gadam ? Bo jak to tak ??? Jednym wolno innym nie ?

      Usuń
  36. A jak Zdzisiek Kapuś 24, Zbyszek Łzawe Oko,, Krzysiek Faja i Jolanda Lewokwitowa będą wpierdalać gówno i twierdzić, że to najsmaczniejsze danie, to będziesz robił to samo co oni, bo gorszy przecież być nie możesz? Proponuję obrać inną filozofię. Jeśli oni są złodziejami to Ty udowodnij, że jesteś od nich lepszy i bądź uczciwy. W przeciwnym razie niczym się od nich nie różnisz i można cię wrzucić do tego samego wora razem z nimi. A później taki pełny wór nadaje się tylko do wrzucenia do Nidki. Bo po złodziejach nikt nie płacze, a po uczciwych owszem.

    Kierownik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli oni będą wpier gówno to będę im życzył smacznego. Ty czytaj, czytaj i wyciągaj rozumnie wnioski z tego co czytasz. Nie dokładaj ni z gruchy ni z pietruchy jedzenia gówna, bo to się ma nijak do opisanej sprawy. Pisałem wyraźnie - pozwolą mi ukraść - nie gówna jest. Bo to drugie mogą sami- beze mnie. Ja uczciwy zawsze byłem i 6 000zł przez kutasów zapłaciłem. Teraz uczciwy bądź ty i zapłać 8 000zł a wtedy pogadamy o uczciwości. Jak ci na to ochota nie przejdzie.

      Usuń
    2. Przeczytaj artykuł o janosikowych w bild szmacie, gdzie Opalaszek w niej tłumaczył się z wtopy: "bo z RIO się nie dyskutuje" i dlatego zatwierdził.

      Usuń
    3. Znam sprawę. Wszyscy winni a Opalach niewinny niczemu. Jak nie Gryc winny to RIO. Jak nie RIO - to Feliniak.

      Usuń
  37. Gryc to chytry dba tak samo o własny interes jak inni zlodzieje a że się Mundek z nim kolesiujesz to go wybielasz i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja się z nim nigdy blisko nie kolesiowałem bo on miał do kolegowania Włodkowskiego, Potasia, Łukaszenkę w pierwszej fazie, Janka sawickiego a nie mnie. Ja tylko pisywałem co widzę i różnicę w postrzeganiu gminy przez niego i przez Opalacha. Prosty przykład. Nigdy, ale to nigdy, nie byłem u niego ma żadnych urodzinach, imieninach rocznicach i innych duperelach.To wszystko.

    OdpowiedzUsuń