sobota, 27 sierpnia 2011

Powinna to zrobić już po miesiacu

Nie było tajemnicą ,że po udostępnieniu swojego nicku obserwatorowi -kiedy do niego pisałem-tracę w jakimś sensie anonimowość.Bo nawet po wycofaniu się z tego światowca,twórcy tego portaliku nadal będą wiedzieć -kto pisze.Właśnie dlatego,że zostawiamy u takich postaci swój ślad.Wisi to, dla nie mających nic do ukrycia.Dla tych co żyją z puszczania wiązek ,to niestety utrudnienie.Ja akurat należę do tych ,co nie mają nic do ukrycia i to czy  jakaś naczelna mnie zablokuje czy nie -serdecznie mnie powiewa.Bywało bowiem i tak,że nie pisałem zupełnie nigdzie a te podszywane edmundy lub mundki pisywały za mnie.Miałem z tym dużo uciechy,bo smarowali całkiem tęgo.Momentami nawet dosadniej ode mnie.Dlatego spodziewając się takiego obrotu sprawy-  akurat z tym obserwatorem - szybko tą współpracę przerwałem.Stąd też informacja pani Grzybowskiej o tym ,że będzie blokować moje bany- to dla mnie nie nowość.Bo ona blokuje wszystko.I wszystkich.Nie tylko mnie.Wszystko to co jej nie pasuje.Bez względu na to, czy będziecie używać słów uważanych powszechnie za obelżywe czy nie.A skoro tak to ja takie portale mam głęboko w .........Gdyby ktoś z czytelników miał ochotę dalej tam pisywać a miał problemy z publikowaniem treści prawem dozwolonych, niech pisze na mój blog.A wtedy informacja do zainteresowanej i tak dotrze.A blokować będzie mogła ...ale drzwi we własnym domu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz