wtorek, 16 sierpnia 2011

Zaczyna mieć ja...jeczka

Ostatnio daje się zauważyć zmianę na lepsze. W tekstach publikowanych w Obserwatore Ruciano.. Mniej w nim och.achów i peanów na cześć nowego burmistrza a więcej prawdziwych, wytonowanych opinii dotyczących dzisiejszej ruciańskiej rzeczywistości.Tak to powinno wyglądać od początku.Co prawda,jak zawsze odzywają się głosy ,że pisząca nie jest zbyt delikatna w używaniu języka polskiego,wkładając w tekst takie wyrażenia jak g.....,   d......,  i dalej nie będziemy cytować bo jesteśmy blogiem z klasą ,niemniej tej respondentce należałoby odpisać ,że jak szuka tekstów ułożonych to powinna przejść do polemizowania z radiem Maryja.Słuchać tez.Tam przekleństw czy brzydkich wyrazów na pewno nie usłyszy.Wiecie, ja tak się zastanawiam, dlaczego w tej nowej gwardii ,która przejęła urząd ,nie widzę starego samorządowca Andrzeja Stawryły.A że naturę mam ciekawą świata i panującego na nim porządku, szukałem odpowiedzi na to pytanie aż znalazłem u samego zainteresowanego.Gładko ogolonego.Ten stwierdził,że to efekt obietnicy i zobowiązania ,że jak Gryciuk przerżnie wybory- to on ogoli brodę.Słowa dotrzymał.A na pytanie czemu jeszcze nie u zwycięskiego koryta odrzekł,że jego czas jeszcze nie nadszedł i czeka na ciekawe propozycje.Czy je dostanie?Na pewno.Należy do grona jednego z lepszych ludzi Zbiga Opalacha i na każdym stołku da sobie radę.Postać Stawryły może Opalacha mocno podeprzeć.Bo na Stecce się nie da..Za niski.To narazie.We wrześniu pojadę już systematycznie.BYE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz