wtorek, 2 października 2012

Jak puścić w trąbę Obserwatorkę ?

Tak samo, jak puścił ją śmieciarz. Powiedział jej, że ziemię kupił od GS -u, z tzw. dobrodziejstwem inwentarza. Inaczej pisząc, kupował grunt pod swoje kontenery na śmieci. Nie pod wieżę. A wszystko w dobrej wierze, nie wiedząc, że wcześniej w planach, na tej ziemi, miało stać to promieniotwórcze żelastwo. A skoro tak, to on Bogu Ducha winny. Dobre. Niby prostak a jaki zmyślak. BO TO WSZYSTKO GÓWNO PRAWDA. Puścił Andzię w przysłowiową trąbę. Jak dzieciaka. Chociaż, jest drugi wariant. Ten, że ona dobrze o tym wiedziała, ale zależało jej, by puścić w eter uspokajające społeczeństwo wici. Tego nie wiemy, Poczekajmy na dalsze rewelacje. A wszystko wylezie. Jak podaje mój czytelnik, z tym zakupem ziemi, to pic, bajer i czerwona karuzela. Jak mawiał przedwojenny warszawiak z Targówka. Otóż, od samego początku, to nie miejsce na kontenery, interesowało śmieciucha. A miejsce, li tylko, pod wieżę. On doskonale wiedział, co i pod co kupuje. Dlatego, wyobraź sobie czytelniku, że grunt pod kontenery- jak podaje nasz korespondent - tylko wydzierżawił. WYDZIERŻAWIŁ. Rozumiecie ? Nie kupił. Natomiast kupił, owszem, ale TYLKO ziemię - pod maszt. Cwana bestia. Wiecie dlaczego? Gdyż wiedział, że Polkomtel, na dzierżawionym, nigdy, niczego nie wybuduje. Ale to, wiedział prezesunio. I temu to przekazał. Gdybym uzyskał, kolejne potwierdzenie, z jeszcze jednego źródła, to nasz śmieciuch będzie miał problemy. A z nim Koszałek. I Zdzicho też. Bo to Koszałka i Zdzicha rolą było dbać i bronić interesu mieszkańców. Nie to ukrywać i działać na ich szkodę. Na to jest paragraf. Na żadnej sesji, a było ich dwadzieścia, jeśli nie lepiej, nawet się nie zająknęli. O planach, jakie mają w stosunku do tego rakotwórczego złomu. Jaki los chcą nam zgotować. Tak czy inaczej, będę drążył wszystkie wątki tego zamachu. Zamachu, na zdrowie i życie mieszkańców. Bo nie może jedno chamidło, tłuc mamony, kosztem życia i zdrowia pozostałych. Albo mieszkamy w mazurskim Edenie, z tradycjami albo na poligonie doświadczalnym w Newadzie. Czas się opowiedzieć. Kto tu ważniejszy. Czy śmieciarz i Koszałki, czy mieszkańcy tego miasta? Czas dojrzał do tego, by zająć zdecydowane stanowisko.Tylko teraz wybierać rozumem, nie ...pą. Pozdrawiam.

46 komentarzy:

  1. Jak pisał ktoś pod poprzednim artykułem, można wybronić miasto i zablokować budowę. Czy zechcą nam w tym pomóc ludzie, którzy są u władzy? Mam dużo wątpliwości, ale może gdy dowiedzą się, że przez to stracą poparcie mieszkańców, to obudzą się w końcu? Mam nadzieję, że tak będzie, ponieważ tutaj nie chodzi o jednostki, ale o nas wszystkich - mieszkańców!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę ciebie zapewnić, że jak ta wieża powstanie, to Koszał z dworkiem popłynie. Bo nie zachował staranności podczas urzędowania by nie działać na szkodę mieszkańców. Powinien robić to samo, co z parkiem. Protestować, protestować do skutku, jak robią to inni. Wtedy firmy ze stawiania wież rezygnują. Nie patrzeć na śmieciarza. Bo śmieciarz miał kasę i mieć będzie. A Koszałek po wylocie, musiałby wracać znowu do uszczelek. A to dla szkolonego przez Ircię magistra, ogromny wstyd. Po drugie, z uszczelek przeżyć się nie da. Tymczasem

      Usuń
  2. Ze ten romek prejzesunio jest pazerny to wiedzieli wszyscy., ze zniszczyl wszystko co zrobil jego poprzednik,, ale ze anuszek smieciarz tak postepuje chociaz jest radnym to jest haniebne!1!!!!!11!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Romecek był prosty jak siekiera i taki będzie. Romecek dobrał sobie papuge, która jeździ po sądach i załatwia z nim interesy. Parę razy już pisali, jak oni sprytnie przetargi robią. Niby jest przetarg, a nie ma przetargu. Albo jest przetarg, a nieruchomość sprzedana drugiemu kontrahentowi, mimo, że pierwszy dawał więcej. Romecek to Romecek. To ten sam szczep, co Byczy kark, Koszałek. Wszystko bogacze z naszego. Ale jemu do zadka też się dobiorą. Nawet nie wie, kiedy i gdzie. Stara Rada Nadzorcza robi mu dobrze koło dupy. Romecek uważaj.

      Usuń
  3. Mnie to śmieszy i zarazem przeraża te przerzucanie między sobą odpowiedzialności za ten maszt telefonii komórkowej.
    Czy w ogóle ktoś za tę niefortunną inwestycję poniesie odpowiedzialność? Czy zamierzają się oni nadal zachowywać jak dzieci w piaskownicy?
    Hipokryci protestują przeciwko parkowi, ale przeciwko wieży już nie mogą? Czy nie zadali oni sobie pytania, że taka wieży jest równie szkodliwa dla miasta jak powstanie parku?
    To jak oni się zachowują to jest żałosna dziecinada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powstanie parku miałoby też dobre strony. Bo park wyciął by nadleśnictwo i planową wycinkę drzew. Potem, zniknęły by rozdawane za doktorat domki. Potem, Byczy Kark i jego sitwa białostocko- warszawska, musiała by się stąd zwijać. A on sam, szukać sobie roboty w innym województwie. Gdyby go chcieli, bo z tym może być różnie. Zawsze byłem przeciw parkowi. Teraz jak widzę, czy park jest, czy go nie ma, to i tak mamy biedy po cholerze. I tak ją klepie i tak. Zaczyna mi to powiewać. Jaka dla mnie różnica? Z dwojga złego, mieli byśmy przynajmniej, choć jedną korzyść. Pozbyli się na zawsze, tego starego przekreta, Byczego Łacha. A to już dużo. Po nim, popłynęła by cała reszta. Razem z tą wieżą na plecach. Bye

      Usuń
    2. Jeżeli powstanie parku miałoby zablokować te idiotyczne inwestycje, to jestem jak najbardziej za jego utworzeniem. Bo cóż zaszkodzi park, gdy te nierozsądne decyzje nas wcześniej zrujnują? Przyznam, że wpisałem się na listę protestacyjną, ale może jednak ten park to jedyne wyjście? Obecni włodarze nie pozostawiają innego wyboru…

      Usuń
    3. By dać panu asumpt, do podjęcia takiej decyzji, dodam tylko, że na Słowiańskiej 200 metrów od nadleśnictwa a 50 od domostw, stoi od lat wieża, niby obserwacyjna. To znaczy, to była obserwacyjna. Ale... właśnie. Potem podwiesili do niej, nadajnik komórkowy i mamy teraz obserwacyjno - komórkową. Takie skurwiele przebiegłe. Tak będzie i teraz. Ba. Tuż za płotem nadleśnictwa, wkopali nowe kotwy. Pod nową obserwacyjną. Potem znów ją przerobią. Smród ucichnie i będzie jak zawsze. W ten sposób,będziemy mieli na 200 metrach - teraz dwie. A razem 5 sztuk. Na kilometrze. Pokaż mi w Polsce takie miasto, gdzie coś podobnego widziałeś. Od jutro zaczynam agitować za parkiem. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Dodam jeszcze:
    Zachłanność i egoizm przesłoniły im rozsądek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni się już nie kontrolują. Widzą, jaką presję na nich wywiera, ta zdrowa, realnie myśląca część mieszkańców. Ich zgubiło, to ciągłe zwalanie swojej nieporadności, na poprzednika. Ludzi zaczyna to wkurw..c. Nic dziwnego. Skoro tamten zostawił 8% zadłużenie a teraz dochodzi do 40% to mają prawo się wnerwić.BYE

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pomieszana społeczność, nigdy się nie przebudzi. Ona żyje dalej snem o dobrobycie. Choć te scysyjne cymbały, dalej gówno robią. Pardon, oprócz napychania kieszeni. A ci dalej ich wybierają. By było jasne. Mają prawo. Tylko proszę nie dzwonić z płaczem - a dwa przypadki miałem - że panie nie mają na chleb. I za prąd czym zapłacić. Jak się chciało Koszałka, to trzeba iść do Koszałka. Niech on da. Obiecywał, niech da. Ja, jak coś obiecuję, to daję. Kosztem wielu wyrzeczeń, ale daję. Wstydziłbym się, nie wywiązać z obietnicy. Dlatego, te koszałkowskie niedoróbki, tak zaciekle mnie atakują. Jestem dla nich zagrożeniem, bo prostuję niektórym z nich, kręgosłupy moralne.Czemu ja, wiem na kogo głosować ? Otóż dlatego, że używam rozumu. I wiem, że skoro, taki kocmołuch w radzie jest 24 lata, to choć bym mu ten żywot, w radzie przedłużył o dalsze cztery, to i tak gówno zrobi. Proste? Większość z Was w tych wyborach, tego jak zwykle nie wiedziała. Jak nie wiecie, bo nie siedzicie w temacie, to pytajcie mądrzejszych. Jak nie macie kogo - możecie mnie. Tak, tak. Już tylko ja, robaczek, Wam zostałem. Dawno mówiłem, żeby zamiast tych bęcwałów za stołami, posadzić rodzinę naczelnych. Taniej nas by to kosztowało.. Wrzuciło by się skrzynkę bananów, na cały wieczór i po kłopocie. A jak pięknie, do góry ręce podnoszą. Te łapy długie... od sięgania do koryt... paluchy zawinięte... żeby więcej złapać. Dużo ładniej to wygląda jak u naszych. I nie trzeba płacić diet. Tak w życiu jest. Miało się chlebuś, chciało się bułek. Teraz nie ma chlebusia i nie ma bułek. A za dwa lata, będą korzenie. Na Boże Narodzenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niechże sobie atakują Pana ile chcą, wiem że Pana i tak nie złamią, a sami tylko siły na tym stracą! Jestem z Panem i myślę, że takich życzących Panu wszystkiego najlepszego jest więcej! Zdrowia i siły życzę w walce z tą zarazą!!!

      Usuń
    2. Dziękuję. Ja nie mam wyboru. Co zacząłem to skończę. Moje układy ze złodziejami, nigdy nie były dobre. Za często mnie okradano. Za wszystko co osiągnąłem, musiałem słono płacić. Co nie wydrapałem łapami i kosztem zdrowia, to nie miałem. Te śmiecie dobrze się podłączą i mają wszystko na kiwnięcie palcem. Jakie zatem mam wyjście ? Tylko ubrzydzać życie, tym złodziejskim nasieniom. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. jarek smieciarz radnym ? toz to ten typek przez tyle kadencji nie kiwnal nawet palcem dla dobra tej gminy ale wyciaga cale lapska na jej szkode ! powinny sluzby panstwa juz dawno zrobic z nim porzadek bo ciagle bezczelnie lamie prawo i szyderczo smieje sie w mieszkancom w twarz !

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytając „artykuły” Anki nt. wieży gsm w centrum Rucianego najbardziej zaskoczyło mnie to podejrzane i nienaturalne bronienie i ujmowanie się za Jarkiem. Czyżby miała ona w tym jakiś interes? Druga rzecz, która we mnie wzbudziła „wątpliwości” wobec tej mieszkanki spod Warszawy to jej bagatelizowanie sprawy i porównanie Rucianego do Warszawy! To WIELKI BŁĄD z jej strony, wiadomo bowiem że są to dwa różne światy, o różnych uwarunkowania wewnętrznych i zewnętrznych. Te jej próby wypowiedzi i ujmowanie się za tym wsiowym karierowiczem dowiodły, że jest nieobiektywna, a jest natomiast zaangażowana w te prywatne i lokalne wojenki. Ciekawa jest też sprawa z tą działką pod inwestycję – okazało się, że albo obserwatorka została okłamana, albo jest w zmowie ze śmieciarzem i to celowo przemilczała. Obserwatora już można sobie odpuścić, ale protestować przeciwko wieży trzeba nadal!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wolna będzie pisać sama do siebie. Na okrągło. Ją wpuszczają w maliny i śmieciarz i Irena. To dobrze. Niedługo, będzie pisać tylko o kryminałkach od Uliszewskiej. Bo tego nie da się zmanipulować.Pozostałe rzeczy, czytelnik będzie traktował z podejrzeniem o konfabulację. Czyli z poprawką na jej ukierunkowaną fantazję. Bye

      Usuń
    2. anka naczelna mysli ze jest taka wyksztalcona a dala sie wrobic jak dzieciak tepemu jarowi smieciarzowi !

      Usuń
  9. Nie on jeden, nie kiwnął nawet palcem. A Kukieł Figlarz, a Czerwonolicy Chlor, już piata kadencja, a Koszał, czwarta. Litwin, cwniak i kapota. Co oni dobrego zrobili, oprócz prowadzenia życia, na rachunek gminy ? Czym się tej gminie zasłużyli, wymienisz ?. A Figlarz po co wszedł do rady ? Jak nie po hektary i za darmową chałupę. Tyle gleby, razem z domem, kupić za trzynaście tysięcy. Po to oni idą na radnych. Aby się obłowić. Po nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda co pan piszesz ale teraz najbardziej smieciarz doskwiera ! na rozliczanie reszty jeszcze przyjdzie czas .

      Usuń
    2. Na następnej sesji wypada zapytać, tych bębniarzy niewidocznych sukcesow, dlaczego wsadzają nas na minę ? Nie sądzisz ? Ale Grzybkowa za Was nie zapyta. To macie jak w banku. Ruskim, banku. Ona wtedy odważna i dużo gada, jak Koszały nic nie słyszą. Ale kota ogonem, pod MOHELEM, odwracać potrafi. Takie to życie. Pozdrawiam

      Usuń
  10. Świetny artykuł Panie Mundku! Przynajmniej trochę prawdy na łamach Pana bloga, której brak gdzie indziej. Nie włazi pan w d..ę tej rzekomej władzy która topi naszą gminę! Przykład wieży daje dużo do myślenia. To przykład postaw radnych i tej obecnej bezmyślnej władzy która nie wie co czyni i dla kogo tak naprawdę jest. Ostatnio dowiedziałem się że śmieciarz w rozmowie ze znajomym obrzucał błotem Pana Gryciuka. Podobnie robią Zbysiaczek i Zdzisiaczek. To świństwo przykład bezsilności, bezradności i zakłamania tych panów. Mija dwa lata rządzenia tej s...wy, Czemu służą te próby wybielania siebie i ukrycia rzeczy które nie ujrzą światła dziennego?. Chociażby wyroku konkubiny Pani Siwik w sprawie przelewów, skarg na władzę które nie były tematem obrad sesji czy zaciągania coraz większych kredytów?
    Niech Pan dalej pisze bo tu dowiemy się prawdy na obserwatorze podejrzewam że już nie a w ruciane - nida na pewno nie bo publikują same kłamstwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z powyższym komentarzem! Obserwator zapowiadał się świetnie, ale okazał się zwykłą wydmuszką, sezonowcem, którego czas już właśnie mija. A na Pana Mundka, możemy liczyć już od tylu lat i się nigdy nie zawiedliśmy! Serdeczne pozdrowienia!

      Usuń
    2. Dzięki. Zobaczcie dziwną prawidłowość. Zaczęliście poruszać u niej, że ja nagłaśniam temat z wieżą, od razu wyskoczyła z tekstem, rozmywającym całość afery. Tak jest zawsze. Idzie zbyt ostre walenie na Koszałków, od razu jest bryzdygant mohel. Zdolna bestia niebywale.. Wszędzie zdąży, a nie w ciąży. Jak zwykło się mówić w takich przypadkach. Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Ja szczerze ci powiem, że obecnie do Jolki nic nie mam. Swoje wycierpiała, tracąc to, co najwazniejsze w życiu. Drogę awansu, autorytet, ogólne poważanie. Jest zdołowana. Na sesjach mało widoczna. Gdyby nie podnoszona od czasu do czasu ręka, nie byłaby widoczna zupełnie. Było minęło. Dziwna zbieżność przypadków. Kto zaczyna dmuchać w jedną trąbę z Koszałem, zawsze traci. Pechowy Jonasz czy co ? Bywaj

      Usuń
  11. Głośno teraz w mediach o agencji "Tributi Italia”, która okradała gminy z komunalnych pieniędzy. To skojarzyło mi się od razu z Jarkiem „zakompleksionym liderem”, który robi refakturowanie. Czy to nie jest tak, że gmina płaci przez to podwójnie? Raz za usługę, a drugi raz płaci za niego podatek z gminnej kasy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam być w tej sprawie słuchany w olsztyńskim Urzędzie Skarbowym. To rzeczywiście totalny śmietnik z tym śmieciarzem. On nie zna słowa dośyć. To go zgubi.

      Usuń
    2. Panie Edmundzie, obserwując Pana działania jedno mnie tylko zastanawia: DLACZEGO PAN NIE JEST RADNYM???! To dzięki Pana zaangażowaniu ta łajba (gmina) nie utonęła. Reszta tych oficjalnych radnych przychodzi tylko na sesje i podnosi łapy i bierze za to pieniądze. Brakuje im tej jednej zasadniczej cechy – odwagi, która bardzo przydałaby się składzie rady. Wiem, że przez tę odwagę wielu Pana atakuje, ale to świadczy tylko o tym, że boją się Pana i konsekwencji za swoje nie do końca uczciwe praktyki. Robi Pan kawał dobrej roboty, a ja kibicuję Panu w tych działaniach!

      Usuń
    3. Myślę, że po 15 latach, spróbuję znowu stanąć w szranki wyborcze. Decyzja w tej materii, będzie zależało od mojej formy fizycznej. Mam dość mocno ściachane serducho i i taka decyzja wymaga zastanowienia. Bo jak trafię znowu na przekrętow, to będę walił co o nich myślę. A że, jestem mocny w słowach i nie obijam gówna w papierek, to dalsze użeranie się z kolejną, ewentualną sitwą, stan zdrowia może jeszcze pogorszyć. Rodzina twierdzi, że naprawa ludzkich, moralnie skrzywionych kręgosłupów, siedzi we mnie od zawsze. Trudno mi będzie się wyciszyć, oglądając nowych Koszałów Mieszłów, biorących udział, w robieniu z mieszkańców bezrozumnych idiotów. Bo wtedy dostaję przysłowiowej gęby i ciśnienie skacze mi do 200. To z kolei, dobrze dla zdrowia nie służy. Niemniej, tu czas zadecyduje o tym, co w przyszłości postanowię. Na razie,dzięki, pozdrawiam.

      Usuń
  12. Kochany Panie Mundziulku! My wszyscy mieszkańcy Rucian,Guzianki,Dybówka,Kokoszki,Śwignajna, Piasek,Wólki oraz wszyscy mieszkańcy gminy Rucianego Nidy, dla których telefon komórkowy jest złem oczywistem-dziękujem Panu serdecznie, że ujoł Pan się za nami i zaprotestował wobec budowy tej wieży promieniotwórczej na zapleczu Bamafer&brudny Harry or Corrporacion.Wszyscy wszak wiemy, że telefony komórkowe wywołują zły wpływ na mózgi użytkowników i każdy, kto tego używa jest gupi jak but!!!
    nie ma to tamto!!!
    Agent 007

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie pojmujesz konsekwencji ustawienia prawie 100 metrowej wieży w centrum przy głównej drodze to oznacza że jesteś za głupi na dyskusję!

      Usuń
    2. Posłuchaj kołtunie, puszczam ciebie warunkowo. Tylko po to, byś mi powiedział, kto nagłośnił sprawę tej wieży ? Ja czy ty ? Kto z nią od początku wojuje ? Ja czy ty ? I następnym razem, pisz wyraźnie, do kogo ta gadka. Bo inaczej, nigdy więcej tu nie błyśniesz. Nic tak nie psuje humoru, jak mało pojętny ćwierć inteligent. Skoroś taki bystrzacha, dlaczego kryjesz się za anonimem i moimi plecami ? Przedstaw się. Otwórz bloga, i rób choć w jednej czwartej to - co ja. I mordy, mną nie wycieraj. Bo ja - tym koryciarzom - w imieniu Was wszystkich, najbardziej się stawiam. Podaję to tak, dla jasności obrazu. Bywaj..

      Usuń
    3. Spokojnie! To bylo do anonima który bezczelnie wykpiwa sobie z pana i protestujących!

      Usuń
    4. Cofam co napisałem, ale proponuję Panu, przed przystąpieniem do skorzystania z formy, ad vocem, na dopisywanie zwrotu < do tego z godz 21 :53 >, to pomaga w sytuacjach konfliktowych. Bo wskazuje wyraznie do kogo to sie odnosi. Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Na twój otepiały łeb, to promieniowanie zadziałało szczególnie mocno. Nawet włosy i rozumek ci wypaliło. A Bamarted i Harry, o dziwo, pokończyły studia, mają włosy, awansują i nadal prą do góry. Tu się nie mieścisz, zmyślny pacanie. Na Obsraja, na Obsraja drzyj. Koszałkowa marionetko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cd do Trąby z godz,21, 53. Popłynąłeś młocie z ostatnim postem, za chamską, perfidną odzywkę. Oraz, za złośliwe użycie dwóch wyrażeń. Te wyrażenia to : Bamafer & brudny Harry. Gdybyś sam był domyty, byś tu zagościł. A tak, plum plum i do Nidki. Może tak być bękarcie ? Podpisz się anula albo mohel. Będę miał dwóch błaznów w komplecie. Wódę i zakąskę.

      Usuń
  14. Co tam Panie Edmundzie w sprawie domków?

    OdpowiedzUsuń
  15. Duplikat listy właścicieli z mojego i waszego majątku oddałem. Kopię druga, mam trzymać dla tych co więcej mogą. Wpadają i bo Byczym Karku.Na razie sza. Bo się te zzieleniałe mlony znowu zabezpieczą. A wiesz, że ta leśna, Radgoska papuga, walnęła w kalendarz ? Zawsze mówiłem. Przed Boską sprawiedliwością nie ma ucieczki. Moja krzywda wyszła mu bokiem. Cha. Teraz, ta zmyślna, przebiegła Jąkawa, następna w kolejce. Bywaj.

    OdpowiedzUsuń
  16. W tej kadencji przekręt goni przekręt…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie, to żadna rewelacja. Oni wiedzą, że nie mają szans na drugą kadencję. To jakie mają wyjście ? Łapią co się da, jeszcze za tej. Współczuję temu, co miałby po Koszałkach rządzić. Po nich w gminie nie zostanie nawet paczka herbaty i rolka papieru toaletowego. Wszystko te ku..y wyniosą. Ośrodek w Ukcie też Kukle Figlarzowi za 12 000 oddadzą.Mój Boże. A prosiłem, ten pokręcony naród, by głosował rozumem nie długopisem. Na próżno. W 2014 będzie płacz, lament i zgrzytanie zębów. Marchew, kartofle, zapałki, oliwę w piwnicy gromadzę. Wiem co mnie czeka...

      Usuń
  17. Bardzo dobrze, że napisał Pan o tej wieży na Słowiańskiej - to co zrobili to totalne świństwo i szczyt chamstwa! Teraz trzeba się zmobilizować i zrobić wszystko żeby zablokować budowę tej przy Bocznej. Gdy ta blokada się powiedzie to otworzy drogę do rozminowywania tego miasta z reszty tego paskudztwa! W ogóle odnoszę wrażenie, że cała ta sprawa z wieżą może zmienić bieg naszej lokalnej polityki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wcześniej powiedziałem. Powstanie wieży to dozgonny upadek Koszałów. Za śmieciarza zapłacą oni. Myślę, ze do akcji protestacyjnej, należy dokoptować Sadybe. Jeżeli cel jest zbożny, to temu nie przeszkodzi a pomóc może Po wieży, z lokalnej polityki, zniknie nazwisko Opalach. Tak nam dopomóż Bóg.

    OdpowiedzUsuń
  19. Panie kochany z lokalnej polityki zginie nie tylko Opalach, Stecka, ale i inni śmieciarze tacy jak laleczka, karczmarz, jezusek, palacz kotłowy czy jędrzej zwany wesołkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie kochany, oby pańskie słowa okazały się prorocze już w przyszłym tygodniu. Chociaż Zdzisiuli Fikołka by mi trochę brakowało. On zawsze taki poważny. Jak nie przymierzając, ten co w dębowej jesionce leży. A przecie, grzmot jakich mało.

      Usuń
  20. Witam moim zdaniem powinniśmy ich wszystkich pogonić prezesów spółdzielni burmistrza vicka i reszte bandy.A jeżeli chodzi o śmieciarza to najgorszy sprzedawczyk w tym mieście i świnia jakich mało.Teraz donosi do koszałka wszystko oczym wiedział za kadencji LMG jestem ciekawy co na to Irena Jatkowska może warto byłoby z nią porozmawiać co na ten temat sądzi

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy w grę wchodzi wspólty interes zapomina się o krzywdach. Razem kręcą lody, razem będą motać przy wieży na Bocznej. To u nich normalka.

    OdpowiedzUsuń