piątek, 20 września 2013

Myślą, że mnie złamią


Jak Państwo Czytelnicy wiedzą, nie mam łatwego  życia z dwoma gminnymi kacykami. Pardon, z trzema. Jak nie szukają u mnie podatków za pięć lat wstecz, to podpierd...ją, do mojej jednostki nadrzędnej, bym z dzierżawionego od niej gruntu usunął zadaszenie. Zadaszenie, które służyło inkasentce jako daszek przeciwdeszczowy. Proszę mnie zrozumieć. Ja się nie skarżę, bo te działania tylko mnie mobilizują. I przynoszą odmienny skutek od tego, jakiego oni oczekują. Od dwóch miesięcy jakieś Ludzkie Szczątki skoryciarzone z obecną władzą, systematycznie podrzucają mi przez bramę jakąś propagandówkę. Dobrze, jak przerzucą mi w torbie. To nie muszę tego propagandowego szajsu zbierać.. Ale za drugim razem, przerzuciło z tzw. ręki. Latem  miałem na podwórku biało jak w zimie. Wtedy nie zdzierżyłem. Uważam, ze skoro nikt jej nie chce czytać, niech prosto z drukarni, przewiezie ją do mnie, legalnie. Nie po cichu w nocy. Ja ją spożytkuje zgodnie z oczekiwaniami. dostawcy. Mam piec centralnego ogrzewania. Tylko wiecie Państwo Im WŁAŚNIE o to chodzi, by mnie po spokojnej nocy, z samego rana zepsuć humor. Tak, tak. Oni jak Pomichowskiemu na wuja nie narobią - żyć nie mogą. Ja nie pozostaje im dłużny. Niemniej przyznacie, że mają na mnie sposób. Wiedzą widać, że jestem po dwóch zawałach. Tak czy inaczej, napisałem o tym dlatego, że pierwszego bilda traktowałem jako przypadek, ale po drugim zdecydowałem się o tym napisać. Po za tym, dzięki tym podchodom, mam darmową podpałkę do pieca.Tak czy inaczej, korzyść jest obopólna. Tyle na razie.

                                                                                                                                                    Eap

16 komentarzy:

  1. Dużo Panu podrzucili ? Ja też bym wziął trochę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej 36sztuk. Potem 21.Mówiono, ze dlatego, że zaczęli kontrolować u swoich dworzan i wykładają w w spółdzielniach i w sklepach mniejsze ilości. Jeden z ZUKu opowiadał, że Edkowi z Wiejskiej donoszą koło setki za Wigraszka. Też ma tradycyjny piec jak ja...Weźmie Pan od niego. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Nazwa Obesraniec wskazywałaby, że to kolorowy 'luksusowy' papier toaletowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki właśnie jest. Ma bardzo monotematyczna linię programową.Tam jedynym tematem dyżurnym o każdej porze dnia i nocy jest Grzybowa. Siada taki na obsrańcowym tronie, patrzy na tą poezję namazaną palcem na ścianie /bo papier Spieniony Ryj niedorozwój zwinął/ i czyta : .:Aha, już wie i zaczyna pisać... anka była tam, rosołek nieświeży, a ten mundy ją podwoził, a tamten rozłożył.Ale o Opałku i jego żelazkowym kabelku, którym dzieci napier...ł , vicku ormowcu, Kurwowcu nie ma nic. O tym mają zakaz pisania pod groźba wywalenia na zbitą mordę z roboty w urzędzie albo w jednostkach podległych. Trzymaj się. Do wyborów wytrzymasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre by było zorganizować jakąś zbiórkę na billboardy pokazujących prawdę o tym łajnie z dworku. Parę stówek mogę się dorzuć !!!! To już tylko rok trzeba zacząć działać !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię to samo, może nie w setkach a w dziesiatkach. Pomysł przedni. Musimy, Szanowni Państwo, zrobić wszystko, żeby tych kacyków Dużą Kopę i Małą Kapo Kopę wyrzucić z polityki na zawsze.To priorytet, bo inaczej , dwa antałkowe smrody, zostawią w Rucianem tylko zgliszcza i 50 mln długu Nie do odrobienia przez trzydzieści lat. Będzie konanie miasta i nowy wybrany gospodarz nic tu nie pomoże.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. pozoranci łysol i fikoł to chamy ubrane w tanie garnitury. mydlą oczy powierzchownością a w głowie mają prostactwo i butę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłes to, co także mnie śmieszy Przjrzyj się OrmoFikołowskiemu garniturowi. On go ma 12 lat, od kiedy objął fuche dyra szkoły w Ukcie. Zauważ kiedy podaje rękę, jak mu sie robią falbany na wszyciu rekawa w biodro. Wygląda w nim jak opasiony indyczy pasztecik.Czy to ładnie tak kogoś oceniać, zapytasz ? Otóż ładnie, nawet wypada. Ja mogę chodzić jako zwykły miejski plebsio choćby w waciakach. On nie.! On mnie reprezentuje i ma wyglądać jak gospodarz miasta a nie jak skapciały łach w wymiętym garniturze.

      Usuń
  6. ktos wspomnial aby juz zacząc wiec moze juz wspierajmy nieficjalnego kandydata na burmistrza feliniego bo to jedyny ktory ma szanse ich pokonac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzaj, znam przynajmniej jeszcze dwóch którzy mogli by wejść w temat, tylo nie chcą wchodzic w szambo jakie zostawia te dwa tumanki. Jedna kadencja pójdzie na odrabianie długów a dopiero druga na rozwój. A naród niecierpliwy. Chciałby od razu po pół roku kryty basen.Ci ludzie nie rozumieją, że logicznie myslący wie, że jak go ktoś go okrada to trzeba zgłośuic go na policje lub do prokuratora. Nie, przedstawiać do orderu i pozwalać dalej kraść. A nasza ruciańska społeczność jak na razie, robi przy wyborach wszystko odwrotnie. Zawsze powtarzam : - skoro faciu byłesś20 lat radnymn i zrobiłeś jedynie w klozet, to jaką mam gwarancje, że teraz zrobisz coś dla mnie? No jaką ? Żadnej.! Dlatego wiem, jak głosować i nigdy się nie mylę. Ale ja używam rozumu.

      Usuń
  7. Do autora propozycji publikowania prześmiewczej grafiki. Przyjmuję propozycje, niemniej wklejanie fotografi i grafiki sprawia mi trudność stąd . często gdzies to co robie znika a czarnej dziurze. Nie chce ryzykowac utraty materiału, więc zaproponuj mi coś co pozwoli mi to skutecznie publikować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jedyny sposób przesyłania grafiki, który zapewnia mi nieuchwytność - doskonale każdy wie jak mściwy potrafi być opel.
      Może utwórz oddzielny folder na pulpicie i gdy wejdziesz na link, który przesyłam kliknij prawym klawiszem myszki i zapisz tę grafikę do tego folderu, no i później tak jak zawsze trzeba dodać zdjęcie do artykułu.
      Musimy sobie jakoś w ten sposób poradzić. Mam jeszcze trochę pomysłów, nie tylko związanych z grafiką, ale to z czasem, w miarę jak będzie rozwijała się współpraca.
      Nie chcę za to żadnego wynagrodzenia, chcę tylko uderzyć poprzez wyśmianie w to, co najbardziej boli opla, czyli jego za duże ego.

      ps. tego komentarza proszę też niepublikować

      Usuń
  8. panie mundziu,masz pan dwoch ale co to za kandydaciktorzyboją się cięzkiej kadencji a weszli by gdyby tu wszystko płynęło mlekiem i miodem?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo to ludzie odpowiedzialni. Bo wiedzą że obecny dług zrobiony przez Antałów jest nie do odrobienia przez dwie czy trzy kadencje.kadencje. Znając ludzką psychikę oczekiwań sukcesów po pół roku, nie mógł by im zadość uczynić.Zauważ co piszę. <weszli by, gdyby ten dług był milionowy, czy dwu milionowy. Ale 12 mln ?" n Trzeba być idiotą by cokolwiek ludziom obiecać przez następne 10 lat. By było jasne. Oni by z chęcią weszli w to, co przejął Opalach Może niedużo, ale ale jednak 750 000zł na plusie Skoro obecne cymbały przy 750 000 do przodu zrobiły przez trzy lata 12 mln do tyłu, to nie ma o czym dyskutować. Niech Opalach zostawi w kasie choć 500 000zł oni przyjdą na bank. Ale 12mln do tyłu ? Nie, nie, nasza dyskusja nie ma sensu. Tu wszystko jest proste jhak linijka.. Czy wziąłbyś od teścia dom z zadłużeniem hipoteki na milion ? Nie, ja tez nie. Bo to logiczne. Za milion kupiłbyś nowy, większy i nie bawiłbys się w jego spłacanie, obciążając nim przez trzy pokolenia własne dzieci ? Tak to wygląda. Opalach powinien się wycofać jak było max 4mln Ktoś by to przejął, A tak ?Ten co wejdzie długo nie posiedzi, ze względów opisanych wyżej,.Sukcesy rozwojowe w Rucianem to perspektywa przełomu lat 2019 - 2024. Ugrzęźliśmy w gównie niesłychanie mocno. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. to znaczy co?wdlug pana na nastepną kadencje powinna zostac obecna wladza?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ich zostawienia oznacza, że po kolejnych 4 latach w Rucianem zostanie pustynia. Taka lokalna Sahara z paroma hydrantami. Tych nie wyrwą bo zalałoby miasto. Na razie zalewa krew. Nas, jak to oglądamy By zapchać długi na pół roku może spróbują opylić nie swoje. Nie wiem.Np. dwa mosty, kolejowy i drogowy.Budynek dworca ,a potem powiedzą, ze to nie oni a Gryciuk.Mieszkaniówki oszczędzą , bo dwóm koleżkom dozgonnych koryt nie zabiorą.Tobie czy mnie, to oni owszem.. W TYM MOMENCIE najlepszym rozwiązaniem byłby komisarz. Dlatego, że tylko jemu ekipa rządowa, w wyniku jego starań, mogła by ten dług, np. w 40% umorzyć A wtedy dopiero, wszedł by nowy. To jest rozwiązanie. Inaczej się nie da.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń