środa, 25 września 2013

O co tu chodzi ?

Od września, czyli od początku  roku szkolnego, na terenie Szkoły Nr. 2 w Rucianem nie widziano córki cenionego, czerwonego palacza EU-geniusza.. Jak podaje moje źródełko, prawdopodobnie to skutek szkolnej kontroli przez Kuratorium, które wydało owej pani, jakąś bliżej nie znaną mi, i nie koniecznie pozytywną opinię Na pytanie, zadane mojemu informatorowi, czym owa pani się w tej szkole zajmowała, usłyszałem, ze prowadziła zajęcia w klasach od 1 - 3. Szczerze mówiąc, znam córkę piecowego od kilkunastu dobrych lat i robi na mnie dobre wrażenie.Szczególnie estetyczne. Niemniej, ostatnia jej  wpadka z jazdą pod wpływem, nieco mnie zaskoczyła. Choć nie zdumiała, bo z tego typu wyskoków, znam większych rekinów naszego życia publicznego.O to, dlaczego przestała nagle pracować, zapytam naszego genialnego stratega łączenia szkół - Zdzisława Steckę. I proszę mi  nie imputować, że podczas proszonych spotkań towarzyskich, nazywam go inaczej. Nazywam zgodnie z zasługami,prawdą i wyglądem. Swoją drogą, jak macie Państwo bardziej dogłębne informację, proszę o ich nadsyłanie na adres, jak mniemam, doskonale Wam znany. Tak, przy okazji.Wpadłem na chwilkę, bo mam wezwanko do Urzędu Skarbowego, Ten, po pierepale z moimi podatkami, za które chciał uwalić mnie Zbynio, zaczął się mną interesować  z niezwykłą starannością, choć taktownie i z wyrozumiałością. Wie, z jakimi fachmenami przyszło mi się zmagać.Ale nic to. Mam szczęście, że w tamtym urzędzie, w przeciwieństwie do naszego, pracują ludzie z mózgami. Nie trocinami.. Dlatego myslę, że sprawę uda mi się dopiąć,  jeszcze w tym miesiącu..To tyle na dzisiaj.. Czemu tak krótko ? Bo  się spieszę i nie będzie w tym miejscu, przypisanego tu dłuższego kazania. Pozdrawiam.Do rychłego.

4 komentarze:

  1. Tak nasz zdzisio to doskonały strateg, nie tylko od łączenia szkół ale i od informowania, a nawet bycia..... informatorem. Ze też ludzie tak ciągną ten temat i drążą i drążą!!! Fakt, w tej gminie był jeden DETEKTYW 24 ale jakie sławy nam się wykreowały z informatorów tegoż powyżej, pardom mieszkańcy wykreowali. Otóż dwóch burmistrzów, dwójka radnych, jedna kierowniczka druga nocniczka, nie stój pełnomocniczka. Czyli co warto!!! zastanów się mieszkańcu czy nie warto być informatorem. Przyszłość przed tobą! Zobacz jak daleko zdzicho dzięki temu zaszedł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś w tym jest. Bo jeszcze niedawno usłyszałem od niego, że z werandą to ja się w starostwie sam podpier..em. Masz pojęcie ? To ci tupet !! Nic to, dobrze że ci w starostwie mają całkowicie inne zdanie.- A jego słowa to tylko :- dlaczego daliście mu zgodę na budowę werandy skoro ta weranda stoi ? Tylko to powiedział ! Tak,tylko to.!!! Wystarczyło !!! Wystraszona urzędniczka, znająca nasze KapoBolo, na tak postawione dictum - wydaną zgodę mi cofnęła. ALE JAK, Opalach na dziko garaż w ZUKu budował, a potem go Dymczykowa po roku legalizowała, to nie pytał w starostwie, czemu to tak, że garaż stoi dwa lata a Dymczykowa teraz ubiera go w formy prawne.Mówię ci, karramba. Ale już niedługo..Będą obaj spier,...ć w podatrą harmonię. I o to chodzi.gode wystepował, to mu nie przeszkadzał. Takie sąto On oczywiścvie pojechał do Wydziału Budownictwa z Serowarem by6 powiedzieć im ,ze Pomichowski to w porzo gościu. Nie z podpierd m. Brakm słow, mówie awam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze względu na to, ze trzy ostatnie wersy nie mają związku z komentarzem, proszę w czytaniu je pominąć. Zbyt dużo fatygi kosztowało by mnie ich usuniecie.Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  4. "ALE JAK, Opalach na dziko garaż w ZUKu budował, a potem go Dymczykowa po roku legalizowała, to nie pytał w starostwie, czemu to tak, że garaż stoi dwa lata a Dymczykowa teraz ubiera go w formy prawne"-
    święta prawda Panie kochany, święta prawda! śmieszne to bo opowiadał mi jeden z radnych że na komisji bodajże ładu przestrzennego opalach zarzekał się że tego garażu nie zrobił czyli kłamał jak najęty bo tymczasem raz po pijaku siejek twierdził że mu opel kazał to cacko budować. jak Pan Gryciuk pogonił opla to gotowy już garaż lideczka biegusiem legalizowała bo bała się jak ognia Gryciuka. Ze co, że opalach kłamie?
    Panie kochany czy to pierwszy i ostatni raz on kłamie, albo stecyk?
    Ludzie nie ośmieszajcie się! Tych dwóch co ukradli księżyc i mówienie prawdy?
    Ale jaja!

    OdpowiedzUsuń