wtorek, 1 października 2013

Dworzec Ruciane rok 1920


4 komentarze:

  1. Panie Mundku posiada Pan w swoich zbiorach takie "perełki"w postaci tych zdjęć, gratuluję.A nie mógłby Pan coś robić by zniknęły na zawsze z naszej gminy dwie czarne "perły"zasłużone w pogrzebaniu jej na conajmniej 20 lat-
    opalachosteckich rucianoarmiejców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. By zniknęli mnie i społeczności ruciańskiej z oczu, to mój cel nadrzędny. Od powołania tych pastuchów i usadowienia ich w lokalnej polityce. Bo ja, ze względu na lata doświadczeń zgłębiania ludzkich osobowości,. Wiedziałem czym grozi awansowanie tumana na gminnego pana. Ja się wstydzić nie muszę Niech się wstydzę ci co go wybrali. Te tartakowe Czeplony,złodziejskie nasienia, Stwrusie pływaki, I Słabowite na zdrowiu i umysłach prezesiki, żyjące na koszt mieszkańców od 25 lat.Skoro im to pasuje..niech kradną. Ten co z lasów wyleciał, też nieźle sztukował, aż znalazł się Pomichowski i go pochował. Z tymi też dam radę. Mam na to rok.Potem jak mówiłem wcześniej, kończę z psaniem.Kabaret będzie dopiero jak będę chodził po ich zebraniach wyborczych. Zobnaczycie dopiero teatr.P:ozdrawiam.

      Usuń
  2. Hm..... wtedy Ruciane było.Po prostu BYŁO! A teraz...?Ehhh szkoda gadać....

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak , ale WTEDY Ruciane miało BURMISTRZA. A nie pare wyżartych, otępiałych z nienawiści błaznów. Z wianuszkiem rajców tumanków, którzy za parę groszy, dali by się nawet w ucho wypróznić..Dlatego, z takim sentymentem ludzie starsi wspominają owe lata Nie było takiego wyuzdania, kapowania i plugastwa jakie oglądamy teraz Było może biedniej ale obowiązywały jakieś podstawowe reguły współżycia.Za tych dwóch dworskich śmieci mamy spektakl pod hasłem : - " Aby nam było dobrze - szlag z miastem. ".

    OdpowiedzUsuń