wtorek, 8 października 2013

Krótko na temat

W dniu 30 września została wyłoniona firma, która palić będzie w piecach centralnego ogrzewania, w Szkole Podstawowej Nr2 w Rucianem Nidzie. Przetarg dotyczył  sezonu grzewczego 2013 - 2014.. Od października obsługę pieców przejęła firma p. Kroma, mieszkańca Ukty. Podaję to u zarania dnia, by był lepszy a jednocześnie niektórym z Państwa sprawił olbrzymią przyjemność i nie mniejszą uciechę.  Z tytułu wylania na zbitą twarz poprzednich,  układowych macherów. W których niebagatelną rolę, odegrał zięć z teściem, czerwonym palaczem.. Sprawiedliwości stało się zadość. Panie vice Stecka, zasłużył pan na pochwałę, pozbywając się tego patologicznego, nie przynoszącego Panu chluby - zgranego  duetu..Niejako przy okazji, ponawiam prośbę, o nie wysyłanie mnie, po jakiekolwiek informacje o tej szkole, do jej  dyrektorki pani Kowalskiej. Z powodów, ogólnie znanych, tak Panu jak mnie.. Pozdrawiam.

8 komentarzy:

  1. Oj Panie Edmundzie! Aleś Pan łatwowierny!
    Napisał Pan cytuję"....Panie vice Stecka, zasłużył pan na pochwałę, pozbywając się tego patologicznego, nie przynoszącego Panu chluby - zgranego duetu"......
    Czy Pan w to wierzy?
    Czy takiemu człowiekowi jak stecka można ufać?
    Był Informatorem DETEKTYWA 24, pisał donosy do prokuratury na Gryciuka, a sprawa jego kłamstw związanych z kosztami, subwencją, połączeniem szkół, opluwanie nauczycieli, a doniesienie na Pana do starostwa? Mało Panu jeszcze? Nawet zdjęcia domostwa Pańskiego robił i co ?
    Twierdzi Pan że ów powyżej zasługuje na pochwałę?
    Hi,Hi,Hi! Panie Edmundzie Nie rób Pan jaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie ja pisałem że ja mu kiedykolwiek ufałem ? Bo jakoś nie pamiętam ? Pisałem, że dobrze zrobił, że przerwał ten macherski palaczowski układ. A zrobił - bo musiał. Za mocno śmierdziało.Otrzymałem po tekście dwa telefony, oba z Ukty, że pochwaliłem go na wyrost.. A to dlatego, ze obecny człowiek od palenia to ... piewca nieomylnego Opalacha. Nie mniej, poprzednik bardziej mi nie leżał jak obecny.. Poczekajmy trochę, bo wieść niesie, że tam rychtują nowy numer, że palenie jest na młodego Kromma, palić ma stary Kromm, a w nocy... no...Jak nikt nie widzi... no kto ?...Właśnie. Znowu komuszy grzmot. Będziemy to monitorować a gdyby to okazało się prawdą, czeka ich kolejne podgrzewanie pióra..Jednego jestem pewien. Obecna obsługa to ludzie z obecnego dworu. Tu nie ma nic przypadkowego.Kiedy jeden dworski zostaje od koryta odgoniony, zastępuje go drugi. Tez dworski.Kim jest Stecka nie musisz mi mówić.Ja nadal mam z nim rachunki do wyrównania i wyrównam. I to niebawem. Faktem jednak jest, że w jakiś sposób, przyczynił się do tego, ze tego czerwonego machera nikt na razie przy piecach w szkole nie widzą.. Tylko tak masz moją wzmiankę o kotłowni traktować. Nie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  3. No dobrze, ale samo chwalenie tego typa już jest nietaktem. Podobnie jak nie mogę czytać tego olsztyńskiego tabloidu, tej szmatławej gazety gdzie dowiedziałem się od tej niemoty dziennikarskiej po trzech latach że opel wziął obligacje bo musi spłacić ...... rozpoczęte wcześniej inwestycje! Szkoda tylko że tego nie napisała że konkubina która żyje z oplem po prawie 1.5 roku straciła mandat i przez ten czas brała pieniądze. Ta sama pisarzyna nie napisała że wojewoda skutecznie zanegował uchwałę rady gdzie rani za 13 i pół tysiąca sprzedali kenowi dom z działką! Ale co tam czy to jest dla społeczności nidzkiej ważne?
    Opel puści kilka ogłoszeń, nakład gazety będzie i się zwróci.
    Po co pisać prawdę o tym co się rzeczywiście dzieje, o mobingu o zwalnianiu ludzi?
    No po co?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego następnym razem pochwalę go dużo później . Myślę, że gdzieś na początku listopada 2014 roku,.kiedyt razem z Opałkiem wylecą na kopach z gminy. Jak nie wylecą, mam zamówione lustra, zrobię na posesji Gabinet Śmiechu. Będę dorabiał. To takie miejsce, gdzie wchodzisz z normalną buźką a tam, dostajesz.... kaczej mordy. Albo Spienionego Ryja.Choć z takim akurat, jeden, po Rucianem, bliżej tartaku już chodzi Mówię ci, śmiechu będzie po cholerze. To dla niezdecydowanych na czas po wyborach.. Niech sami siebie zobaczą. A przy wyjściu, kartka z napisem na klatę : - Miałem miód - został opałkowy smród.Narka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie Edmundzie coś niebywałego. Założyli knebel na Obesrańca z piwellem. Szczała ogłupiał. Zawsze pan był niedobrus wycinający w pień idiotów a u nich demokracja całą gębą. Nagle trzask, prask, cenzura na Obsesrańcu. Jak w Korei Północnej.O co idzie walka ? ten z plaży

    OdpowiedzUsuń
  6. O to, że ludzie mają dość debili ubranych w pasztecikowe, obcisłe garniturki, udających na co dzień filozofów, znawców nowoczesnej Lewokwitowskiej ekonomi, w której wiodącym celem jest zaciąganie kolejnych pożyczek i podpieranie ich lewymi kwitami... Dwa lata temu, ci ludzie, wstrzymali się od pójścia na referendum, bo założyli, że trzeba dać im czas na rozwinięcie skrzydeł. Jak zobaczyli to kurewstwo i otworzenie się jedytnie na branie kolejnych pozyczek, zaczeli się obawiać O własne parcele . Myślą, ze ich i ich majątek tez oddadzą pod zastaw. Wtedy zaczął się krzyk i pisanie niepochlebnych recenzji. A wybory blisko !To co mieli robić? Wykoncypowali,że Im mniej ludzie piszą i wiedza to lepiej. Więc założyli knebel. Obesrańcowy Serowar się obudził, stwierdził, że do wyborów niecały rok, to trzeba nieprzychylne komenty wycinać. To wycinają.Cała tajemnica. Spróbuj dla jaj napisać, że Opalach to zbawcal gminy Ruciane Nida. Zobaczysz gdzie się ukaże.. Na pierwszym miejscu na Obesrańcu, potem Gazecie Piszańskiej a na koniec w ruciańskiej bild szmacie. Oni tak mają.Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  7. PANIE MUNDKU KOCHANY!
    W pełni się z Panem zgadzam. Ostatnio byłem w posiadaniu tej jak Pan to ujął bild szmaty, tej gazety olsztyńskiej gdzie jakaś żywiec czy żywa napisała o tym że Pisz wziął kredyt a Ruciane obligacje. Problem polegał tylko na tym że nie było tam mowy o tym że opalach trwoni gminne pieniądze za to ta damula napisała że wziął te obligacje po trzech latach...... bo musi spłacić za wcześniej rozpoczęte inwestycje! Niezła ta prowincjonalna prasa no nie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wróciłem z giełdy, to teraz trochę popiszemy.Ja ową panią z nadętą miną jak tylko pierwszy raz zobaczyłem - wiedziałem czym pachnie. Ona wprawdzie, jeszcze łep-ek do góry nosi, ale nie długo.Dlatego nie zwracaj na nią uwagi. Wyobraź sobie, że wchodzi nowy układ. Platformersi dostają kopa. Pierwszy niknie z horyzontu Konopka, druga ona. To się zawsze przekłada na sytuację w kraju.Z wybiórczą, jest to samo. Maciorkiem mordy wycierają, bo takie w tej chwili zapotrzebowanie. To samo tutaj w piszańskiej. Ona może o Opałku pisać ile chce. Ale,...tylko dobrze albo wcale. Dlatego nie napisze, że opal wziął kolejną POŻYCZKĘ, by spłacać poprzednią POŻYCZKĘ.. Bo, jakby to wyglądało, gdyby napisała, ze poprzednik potrafił wyrwać z Unii 18mln do przodu a obecny wyrwał z banków, jako pożyczki 15 melonów do tyłu ?.Gdyby coś takiego przeczytał senator Konopka, wiedział by co z nią zrobić. Dlatego nie pisze. Ma zakaz pisać o Opału źle. Ma promesę na pisanie -tylko dobrze. I tego nie przeskoczysz.Jedno jest pocieszające. Jak Kaczorki wygrają daj Panie Boże, to pierwszy płynie Mareczek a za nim Odżywka. Obojgu się to należy. Pierwszemu na parasol ochronny nad Byczym Karkiem z Maskulińskiego, a drugiej za wybiórcze peany pochwalne na temat Opałka.Bym zapomniał. Zauważ, że o lewych kwitach Jolki, o licytacji opałkowego auta wystawionego przez komornika, czy o kabelku od żelazka i waleniu własnych dzieci - tez zapomniała.Na szczęście macie mnie ! O czym tu zresztą rozmawiamy ? Jaka postać taka gazeta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń