piątek, 4 października 2013

Znów kacyki będę płacić.

Tym razem sprawę wygrał Piotr Feliński. Sąd Okręgowy Wydział Pracy w Olsztynie, uznał zwolnienie Felińskiego z szefa komórki podatkowej ruciańskiego urzędu,  za całkowicie sprzeczne z prawem. Nakazał naszym zaocznym geniuszom prawa administracyjnego,  przyjąć Felińskiego z powrotem  na stanowisko, jakie piastował przed sądową przewalanką, czyli szefa wydziału sekcji podatkowej, przy UMG  Ruciane Nida., Wyrównać straty za okres jego absencji,zwrócić koszty postępowania , a w nich wydatki związane z dojazdami do sądów.. Co teraz ? Teraz zostaje im tylko pisanie kasacji. Jakie sa szanse jej uznania ? Żądne. W uzasadnieniu sędzia Sądu Okręgowego stwierdziła węcż, że w tej sprawie podani świadkowie nie są potrzebni, dlatego ich nie wzywała. Tu widać i bez świadków, w jak perfidny sposób chciano uwalić Felińskiego.Znowu gminna alfa i omega  będzie pisała odwołania do usr... śmierci. Kiedy tu wejdzie prokurator ? Szerzej jutro..

13 komentarzy:

  1. Nie będę się rozwodził. Zadam jedno pytanie. Kiedy tych mściwych jełopów ludzie tej gminy zrównają z ziemią.? Czy ja żyję w mieście ludzi myślących czy w enklawie idiotów ? nauczyciel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że to drugie. Zauważ, że np. koń jak się ukłuje przypadkową igłą w stogu siana, więcej z tego stogu siana nie ruszy. A TE NASZE tumanki ? Pardon, nie wszystkie. Zostali ukłuci marazmem, brakiem perspektyw, bezrobociem, i dalej cymbałom podsuwają koryto Tych nie żałuj Nimi COŚ musi wstrząsnąć Wtedy się z letargu przebudza.Bez nadzieja. Pozdrawiam..

      Usuń
  2. Nie ma co, Feliniakowi się należą te pieniądze. Najgorsze jest te prawo w Polsce, że przez te mściwe zabiegi łysego debila i wuefisty łamagi straci gmina, bo za nich zapłaci. A powinni właśnie z własnej kieszeni zapłacić te dwa mściwe chamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jego miejscu przyszedł bym do roboty i poszedł do swego biurka i wydał dyspozycję podległym mu pracownikom dogłębnej kontroli u Czerowego Palacza Kurewnika. Jakby Opal Glac znów odmówił, to jechać do prokuratora, a mnie, moje materiały i parę przeze mnie wskazanych podać na świadków. My wiemy gdzi9e szukać u niego pieniędzy. Pozdrawiam..

      Usuń
  3. Znowu tym wieśniakom w życiu nie wyszło... i dobrze im tak. Sprawiedliwości stało się zadość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z nimi był problem już po urodzeniu. Zapomnieli na noworodkach, nadmiar sieczki im z pustaków wytrzepać. Mamy tego skutki.

      Usuń
  4. działaniami opalachuja kierują najbardziej plugawe pobudki i wstrętne motywy
    ten człowiek czerpie radość z czynienia innym przykrości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co piszą i mówią to działaniami tego facia kieruje Jolka Lewokwitowska, teść i Krutki Bolo.Ja nie będę go oceniał, bo go oceniłem już 25 lat temu i zdania nie zmieniam. Odkąd zaczął podsuwać sobie zagarniać kolejne koryta Niech robią to ci - co go wybrali. A ten im za to położy znów kawałek chodnika, teraz z drugiej strony Nidki i dworek będzie usatysfakcjonowany. MNIE to on potrzebny na kant.. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Podobnie jak ten drugi antał wuefista. Kto wie czy to z jego inicjatywy doszło do sprawy fela. Ale fakt pozostaje faktem KTO ZA TE SPRAWY ZAPŁACI?
    PANIE służący, panie Janie, panie litwinie i co teraz? może napiszemy coś w tej sprawie do prokuratury? Może mobbing, może przekroczenie uprawnień a może po prostu niegospodarność?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sięgnij do gazet w których pisałem ponad 20 lat temu. gdy proponowałłem, by taki szpeniom, zajmujący koryto burka miasta, stanowisko zabezpieczał własnym majątkiem. On puszcza gminę z torbami, my jego w starych kalesonach i z Jolką oraz Kapo Vickiem pod pachą. Tylko !!! Bo cały dom i majątek przechodzi na wyrównanie krzywdy mieszkańcom. A tak, ten się procesuje a gmina czyli my,rachunki reguluje.. To jak ma być dobrze ? Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Przez 10 sekund wisiał w tym miejscu homotyłodaj z Obesrajca To taki kibel miejski z filią ę w gminie..Chciałem mieć czyste sumienie, ze kochających inaczej tez puszczam. Potem zrobiłem plum.plum. Popłynął kobyłką w kierunku Obesrańca.Ludzie, ale śmierdział . Jak tchórz. A wpadł jak po zapałki Lubię tych rozdętków. Mamy z nimi ubaw. Śmiechu od cholery.Zarzuć coś jeszcze homusiu , zrobię ci prezencik, OK ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Panie Edku nie ładnie. Dlaczego nazywa pan felina pijakiem? Mieliśmy nie mówić o swoich słabościach publicznie. W ten sposób to my tych wyborów nie wygramy i posada w gminie przepadnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Posłuchaj memlunku. Ja wiem że twoim zamysłem było wbicie miedzy mnie a Felego klina rozporowegio Ale ty na taką intrygę jesteś, przepraszam, ale za głupi. takie sztuki mogę dawac ja, bo mam jak wiesz do tego predyspozycje, gdyz tle lart w temacie siedzę. Ty natomiastm, ze swoim mózgiem sprawdzisz sie dobrze na Obesrańcu, tzn miejscu z którego dotarłes pod anonimemn do mnie. Nie mniejh idziesz w dobrym kierunku. Próbuj, może za którymś razem czytelnicy twoim bredniom uwierzą. Jednego jestem pewien. jak będziesz te podskoki robił tak nieudolnie jak teraz, to faktycznie OrmoPiecyk i Glac Opel na reelekcje nie ma co liczyć. Napisz tu jeszcze kiedyś, tylko wykaż więcej finezji. Pa.

    OdpowiedzUsuń