wtorek, 12 maja 2015

Anonima głos

A Państwa zdaniem...? Anonimowy 11 maja 2015 17:53 Witam . Kto pana zdaniem nie powinien pracować w zakładzie usług komunalnych proszę o szczerość jeżeli ma tak być . Wyje... ludzi którzy dalej wierza w opla i srają burmistrzowi non stop zredukować etaty w administracji pogonić wreszcie ludzi do uczciwej pracy a nie aby przebimbać 8 h dziennie i miesiczna pensję brac bo z tego co wiem to sa pracownicy w zuk-u którzy nic nie robią wożą hoddogi z ruciańskiego CPN dla administracji a czasu na uczciwą prace nie mają pozdrawiam --Odpowiedz/Usuń/Moderuj ---------------------------------------------------------- Od red.///Bez Fikcji/// to od czego jest Komisja Rewizyjna Kowalewskiego? Powinni ruszyć srania, iść do ZUKu i raz na zawsze zdiagnozować sytuację.Skoro Feliński nie potrafi... To moje zdanie... ************* Anonimowy 12 maja 17:23 Mundi powiem krótko i na temat, Feliniak za dużo słucha Ewulka, tej babie w głowie się poprzestawiało. Pierw umiała podejść Zdzicha i Zbynia, uśmieszki żarciki,, Zbynio jakby wiedział co ona knuje i jaka jest fałszywa to już by dawno ją pogonił i nigdy do pracy nie przywrócił a teraz dobrze gra zaufanego doradce felka, tylko niechaj pamięta Feliniak, że gdy osiągnie swój cel a okręt z Żelkiem będzie tonął to pierwsza spierdzieli z pokładu taka jej natura..... Oj prędko się przekona. --Opublikuj/Usuń/Moderuj------------------------------------------------------- Od red.///Bez fikcji/// Nie wiem o kim mowa, niemniej się domyślam. W życiu nie wydarzyło się nic, za co mógłbym ją sponiewierać. Kiedy dotrze do mnie, że jednak zabiera głos także w mojej sprawie - zmienię swoje nastawienie - i mocno uderzę. Na razie nie mam najmniejszych powodów. **************

22 komentarze:

  1. Tomo Kowaleś wszystko obiecywał gdy przez 16 lat o radnego się starał.Jak został to nagle oklapł.Oni wszyscy przez kalkę robione.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do zakładu czy też oczyszczalni bo sama nie wiem co jak zwą jaka nazwa znam tylko ulicę z opłat za wodę . Chodziłam przez 10 min zanim znalazłam okienko kasowe ale musiałam zajrzeć w kilka pomieszczeń biurowych zanim trafiłam. To jest karygodne każda z pan przed komputerem z talerzem nic nie można się dowiedzieć bo miały chyba lancz w samo południe nie tędy droga to jest traktowanie petenta z lekkim lekceważeniem a każdy z nas jest człowiekiem i jeden drugiego powinien zrozumieć wysyłają ponaglenia a z nikim nie można było porozmawiać do kur.. nędzy w każdym pomieszczeni po trzy osoby na taki zakład nic dziwnego że to wszystko nie ma rąk ani nóg taka obfita administracja która zapewne zarabia krocie i jak ten pracownik fizyczny ma zarobić na siebie skoro na pierwszym miejscu jest biuro burmistrzu z tej że okolicy warmi i mazur to jest nie spotykane żeby na taki zakład pracowało tyle administracji opanuj się i zrób z tym że porządek a zapewne wyjdzie ci to na dobre wystarczy jedna księgowa z pełnym doświadczeniem i będzie wszystko w porządku za dużo świty z ustroju opla Stecyka i fałszywej księgowej która nie ma pojęcia co robi i gdzie się znajduję a z tego co wiem prowadzi ośrodek wypoczynkowy poczekamy jak z tym pogodzi wszystko prywatny interes z obowiązkami w pracy c.d.n pozdrawiam Burmistrza kolega z byłej pracy omega

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli nie Tomcio Kowalewski, to może Pankowska lubiąca dociekać chwyci temat? Albo małżowy elektryczny inkasent sklepowy! COŚ Z TYM kabaretem na Leśnej zrobić trzeba.Ostatecznie, jak ich jeszcze w tej radzie za mało, to ja mogę iść, tylko niech mnie Felicjanowa Alfa da pełnomocnictwo. Ja w tydzień porządek tam zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty najpierw zrób porządek u Spienionegp Konia Czaplona w tartaku. Taki tam SYF jak na wysypisku! Wstyd, żeby w centrum miasteczka, nieopodal "Ratusza" mieszkał taki bałaganiarz. Masz moje pełnomocnictwo....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Spienionego tartakowca niech robi Feliniak. Do dziś podatków od niego nie odzyskał. A swoje pełnomocnictwo wsadź sobie w...zakrystię. Tak subtelniej to ujmę! Następnym razem wykolejeńcu mniej bluźnij - bo każe ci to pełnomocnictwo - głębiej sobie wetknąć! Wiesz gdzie,prawda?Siemka

      Usuń
  5. ty to zrob porządek na swoim parkingu,pewnie tego nie puscisz albo powycinasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, skracam ciebie za brak lojalności.Chcesz swoja jedną dupcią dwóch klientów naraz obskoczyć. Rano wesolutko na www.homo.perwersie piejesz a wieczorkiem u mnie... bluźnisz. Tego nie lubię.Drzyj do kochających inaczej.

      Usuń
  6. małżowy elektryczny........dobre panocku, oj dobro!
    Janicek juz nam most we wiosce załatwiuł,
    dyskotecke we sklepsie onegdaj i .......jedna dusycka prez to nie zesła z tego świta....
    Tera on budzie nam uzdroziciel na ocyscunku?
    Oj bałamut z panocka!
    toz on kiela oplowy judasycko
    za śrebrniki przedał nas i naso zioske! On takowy jak oplowy i ten steckowy który onegdaj jego synula zakapował
    one razem nimo to judase!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam kogo by z tej famili nie wysłał - niedobrze.Słabeusza wyślesz, zamiast paru zwolnić to jeszcze paru swoich Krzesniaków zatrudni a nie zwolni !Mausowego też nie, bo zajęty budowaniem wojnowskiego mostu ze skrzynek po gołdzie i kartonów po maśle..Tomcio Kowaliow radnego złapał - z ZUKiem za bary - nie będzie się chapał.Sam nie wiem.Chyba refka i Żelka wyjebka to jedyne na dziś rozwiązanie.

      Usuń
  7. Mundek, jaka jest Grzybkowa taka jest. Ale na Twoim blogu ja jej jeszcze nie czytalem.Tak oboje uzgodniliscie, czy ma ona jeszcze odrobine ostroznosci, ze moze ja ktos rozpozna ?
    W przeciwienstwie do Ciebie, mozna na jej blogu ,pod pseudo Stanczyk i Urzednik ,poprostu Mundka czytac.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zajęty szukaniem łodzi dla klienta ale coś ci powiem. Warunek - dementuje to ostatni raz. Już to wcześniej komuś tłumaczyłem, że nie jestem żaden Stańczyk ani urzędnik . Nic nie uzgadnialiśmy z Grzybem tylko codziennie puszcza ode mnie teksty bo nie ma internatu. Nie wiem dlaczego i mnie nie pytaj. Stańczyk to były gospodarz miasta. Dajcie mi trochę odetchnąć. Nie działaj tak jak ci z www..perwersja, bo to ci źle wróży. Ja nie zdążę być wszędzie, naprawdę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. żałujesz Piotrkowi,co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję????? W życiu!!!! Ale zazdroszczę. Jednej, jedynej rzeczy i to wcale nie rozumu. Bo ja ze swojego potrafię skorzystać. ZAZDROSZCZĘ MU OBSESYJNIE - Drugiej Damy. TO KREW Z MLEKIEM. Niecodzienne zjawisko! Po Prostu Niczego Więcej. Nawet nie Pierwszej.Starczy. Idę w kimę.

      Usuń
  10. Cusik mnie sie wydajo, ze to tyn zapsijaczuny zdun czerwuny ze śtawisiutków u góry wyrzyguje te bzdury??? Łoj tympun buł to tympun nad tympuny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mówisz że Bogo Bogo Zdun Łukaszenka też tutaj nadaje?Patrzcie no, a ja myślałem, ze on całe dnie oliwieniem ośki "Lechem" się zajmuje.

      Usuń
    2. Drugi to zasrany instruktor pedekoski muzykanrt Waluś Góral ksywka Skręt lub Pufac.Wykształcenie podstawowe wieczorowe, po zdunie drugi filozof.i instruktor muzyki. Tylko czemu koplejne burki tego głąba trzymają?

      Usuń
  11. Druga dama pracuje w Gminie? Popdowiedzcie w jakim wydziale też bym chcial oko zawiesic na tym cudzie natury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd mogą się znać jak nie z gminy? W gminie same Damy pracują.Zaczynała robotę od liczenia złotówek a za Żeliwnego Fela awansowała i teraz milionami obraca.Ja gdybym była ministrem finansów też bym ją wzięła do siebie.

      Usuń
    2. Widzę, że ma wzięcie u obu nacji! Ale zasłużenie.

      Usuń
  12. tak ale gdzie zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie zdjęcia i czego? Nie chwytam tej oderwanej myśli.

      Usuń
  13. Witam. Kim jest Ewulka czy to nie jest żona tej osoby który zawojował na referendum opla a potem poniósł porażkę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń