piątek, 15 maja 2015

To na Obsertku nie PRZESZŁO !!!

Do tekstu " Cyrk pcheł " na Obsertku Grzybka nie opublikowano poniższych komentarzy. Powód ??? Znamy tylko naczelnej Blagierce i Panu Naszemu. Nie, nie Felusiowemu. *************** Expert 12środa, 06 maja 2015 13:01 Awra Nic dodac, nic ujac do Twojego tekstu! Ten Stanczyk , to jestem pewien w 100% ,Pan Pomichowski. I tak sie kombinuje cala kampanie przeciwko uczciwemu czlowiekowi,obecnemu Burmistrzowi, z zemsty.Niektorzy prywatnie spotykaja i knuje wojne. I tak to sie buduje cala atmosfere, zeby czytelnik wnioskowal, ze wszyscy sa " przeciw" Felinskiemu, co naturalnie kompletna bzdura jest. Mam nadzieje, ze Pani Jaworowicz , doswiadczona redaktorka , najpierw przestudiuje oba blogi i wyrobi sobie wlasny poglad o tych, ktorzy ja do Rucianego-Nidy fatyguja. Dobrze pisac ,to jedna sprawa, druga sprawa,kto za tym stoi co pisze. DO #### awra pojeb - ajka #### 20czwartek, 07 maja 2015 14:05 + Edmund A Pomichowski+ ODPOWIADA := dajcie mi trochę żelkowe wycierusy odpocząć. Ja wszędzie nie zdążę. Nie przeceniajcie mnie, do kur..nędzy ! Gdzie tylko napiszą niepochlebnie o Felusiowym Żelku - to na bank musi być - Pomichowski. Jakbym tylko ja jedyny miał do niego pretensje. To samo www.druga.strona.pedziowa.strona.pl.Sumując, nie jestem autorem komentarzy o nicku - stańczyk i urzędnik. Czy może to do waszych zapyziałych ryjów dotrzeć? Poniosło mnie trochę!!! Czy ulżyło? Tak, trochę.

1 komentarz:

  1. "I choćby przyszło stu Karolaków
    I każdy zjadłby trzy miski flaków
    I choćby nie wiem jak się wytężał.
    Nie popchną Bronka - taki to ciężar.
    I choć popychać będzie Majchrowski
    Ciągnąć Saleta i Korzeniowski
    Nie dadzą rady podsadzić Bronka (...)
    I choćby Holland to filmowała
    Z Wajdą i Kutzem ekipa cała.
    Choćby Olbrychski machał szabelką
    Gorzały pijąc butelkę wielką
    A Penderecki wspólnie z Rubikiem
    By napisali piękną muzykę
    I choćby FILM ten zdobył Oscara
    Bronek to kicha, obciach i siara."

    OdpowiedzUsuń