niedziela, 24 maja 2015

Zaczynamy nasz teatrzyk.....od nowa!!!

Jesteś ciekawy jak to wygląda ? Wejdź na : rucianebezfikcji.pl. Po wyborach skrobnę nieco więcej.Na razie sza. Uczę się. Zapisałem się w kolejkę po mgr. tzn. magazyniera - na ostrołęcką Sorbonę. Skoro Feliniak, Łukaszenka, Gryc oraz otępiały Zbysiek Glac mag. być mogą, tym bardziej - mogę ja !! Trochę dalej od nich odskoczyłem a mimo to mgr.nie robiłem.Tam nasze największe ścierwa sieczkobrzęki na węgorzach się kształciły. Całe walizy tego woziły. Te Zdziśki,Łukaszenki, Krzyśki i Bycze Karki rano z węgorzami wyjeżdżały a wieczorem z doktor-antami wracały!!! Takie sztuki robili! Taaaaak. Jaki palestrant i węgorze - taaaaaaki doktoooorant, o Mój Boże.....Narka

84 komentarze:

  1. mundi....daj normalny adres strony a nie pajacujesz..............=?co to k...jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma być : rucianenidabezfikcji.pl

      Usuń
    2. A pro po głosowania, wkurwia mnie to przekładanie p[odania wyników. Bo wiem z autopsji, że jak przekładają to ruskie serwery lada moment zaczną pracować i liczyć po swojemu.. To źle wróży.

      Usuń
  2. toż andrzej wygrał....spokojnieeeee......komorusy i judelemingi idą.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, bardzo dobrze. To takie same dobrodzieje jak dwa nasze byłe wieprze. Też od koryta odgonione tak i ten tutaj.To jedna opcja polityczna. Aby kieszenie napakować. NARÓD dla nich to jak wymagająca opieki ciągła choroba i najlepiej go zeutanazować.Jeszcze tego filozofa z Czerskiej powinni gdzieś odesłać. Co to z każdym mu dobrze..I z Urbanem i z Tuskanem.Wtedy tu będzie porządek i trochę sprawiedliwości..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecanki cacanki. Duda da Wam cuda. Pożyjemy zobaczymy. Tylko głupi może uwierzyć w takie cuda Dudy:)

      Usuń
  4. i znow się rozczarujesz bo duda nic ci nie da

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie chce żeby mnie obcy dawał, bo ja mu nie pomagałem jak Felownemu. Skoro niby " swój Żelek " nic mi nie dał - choć kabzę dzięki mnie tłucze - to z jakiej racji ma dawać Duda???Najważniejsze, aby PRZYNAJMNIEJ mnie nie okradał - jak te poprzednie knurowieprze od Konopielki.Wiesz, mnie starczy gdy przywróci Kamińskiego do CBA a ten PO złodziei znowu powsadza. To mi starczy. To miód na moje skołatane serce. Może zacząć nawet od Felka.Wiele zła porządnym ludziom uczynił.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam wolę "knrowieprza niż CZERWONĄ ŚWINIĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U dworskich to najgorsze. Myślą o jednym.Palacza nie wolisz, ci nie pasuje - bo tylko na hotelu oszukuje - a Wasz w kichę nie weksluje.. Wam Zdzisiek Puduś najważniejszy. bo u Was : - wełna nie wełna aby sra...bolkiem pełna: -.Trzymaj się za pier... gluciku.

      Usuń
  7. Tak, to prawda. Filozofia genderowska podzieliła Naród. Jej zdrowa cześć optuje za starą tradycją rodziny a nowoczesne czerskie pedalstwo odkręca rzeczy setkami lat tradycji utarte i sprawdzone - apiać w drugą stronę. Wybory pokazały, że tzw. Sciana Wschodnia czyli Polska Wschodnia ma zdrowsze podejście do rodziny jako ojca i matki - niż Zachodnia. Tam panuje ewidentne zepsucie. - Bo oni są bliżej Zachodu ktoś powiedział! WŁASNIE !!! Im wiecej Zachodu tym więcej kurewstwa i zmiany obyczajów. Gdy za komuny było mniej Zachodu nikt o pedalstwie nie słyszał. A dziś??? Dzieci chcą adoptować - zboczki zas...ne. Niech sobie zrobią a wtedy je chowają....nie mam nic przeciw. Szlag by to trafił.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ty rozwodniku jesteś żywym przykładem "zdrowej starej tradycji rodziny":ojciec-matka, mąż-żona! A może zdradzisz co było powodem twojego modelu. Komuna już nigdy nie wróci!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojego modelu był chłop i baba. Komuna u mnie od zawsze podpada. Tylko tak trzeba odpowiadać na paszkwile - anonimowego dziada.Siemka glucie.

      Usuń
  9. rucianenidabezfikcji.pl nie działa :( więc jak to jest?

    OdpowiedzUsuń
  10. przepraszam, dopiero dostałem nowy link ma być rucianebezfikcji.pl. Bez słowa - nida. To dopiero początki nowej strony i się przyuczam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piszcie ten link / rucianebezfikcji.pl /na wąskim pasku u góry. Nie w ramce Google,a - będzie dobrze. Sprawdzałam.

      Usuń
  11. jak słuchy niosą kierowniczką finansów ma być dawna ksjerka gsu, nie jaka Ewa K. w sumie to za dużo powiedziane bo jakieś 10 lat temu dopuszczano ją jedynie do układania towaru na półkach i sprzątania, a nie do kasy. A dziś wielka pani kierownik ustawia ludzi w Urzędzie, oj za Grycarza wykształcona po jakimś zaoczniaku w Olsztynie na jakieś podrzędnej szkole za pieniądze gminy. Nic dodać nic ując więcej takich ludzi. Więc jak feliński ma skończyć skoro opiera swoje zdanie na jej zdaniu. Jak to mówi mój syn żal.pl
    Więc kiedy referendum?

    OdpowiedzUsuń
  12. przez te pola z "gwiazdką" tłumów nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. 31 etatów w gminie wg nowego regulaminu? Po co i na co, aż tyle? Regulamin dostępny na gminnym BIP -ie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewka jest fałszywa. Jak Feli będzie jej słuchał to popłynie. Niech się chłopina ma na baczności przy tej babie. Piotrek, uważaj na siebie, bo ona Cię na manowce sprowadzi. A nas razem z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  15. A jednak to prawda z pania K., słyszałam że ma duże przełożenie na Burmistrza, no to już chłopak przez nią popłyną,bo z tego co słyszałem to Ronek ma chrapkę na bycie burmistrzem tak samo zdzicho który już działa w zaciszu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kozy ponoć wyłożyli fajs na kapanie feliniaka, i robią teraz co chcą,proste.
    Za Gryciuka byłoby to nie do pomyślenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Feliniak jest skończony, poczekać do stycznia z referendum, a ludzie pójdą rodzinami. Zresztą niedługo nastąpi ostre pierdolniecie..... tak słyszałem. Cisza przed burzą.

    OdpowiedzUsuń
  18. pierdyknięcie czego?

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobno ma być konkurs na dyrektora Domu Kultury, słyszałeś coś? Znasz termin?

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochani tydzień byłem w szpitalu więc nie bardzo wiem,kto-kogo-dlaczego- i za ile.Ale dobre dusze trochę mnie do poniedziałku oświecą.A że jutro mam weekend - dlatego do polemiki wrócimy w poniedziałek.Niemniej Wasze komy będą leciały ciurkiem na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzisz Mundziaczku, a Ty na Pitera narzekasz, a on cuzamen do kupy robi czystki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z szogunami Opalacha też coś zrobił ??? Bo jakoś nie wierzę. On swoich to by wyczuścił i wyjeb....ale..... z oplowymi przydupasami idzie mu dużo, dużo gorzej.

      Usuń
  22. A co u Grzyba'wej? Coś ucichła dziwnie, dostała jakiś ochłap?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdziadziała do reszty. Najwytrwalsi od niej odeszli, bo ma paskudny charakter. i zdążyła się wszędzie osrać.

      Usuń
  23. Co wam powiem to wam powiem ale wam powiem. Lepszego Burmistrza ta Gmina na pewno nie będzie mieć dajcie człowiekowi troszkę czasu a nie od razu go przekreślacie za złodziejstwo opla przez 4 lata jakie miał zarobki zapols... strzal...... stec.. to sa złodzieje pozdrawiam KOSIARZ UMYSŁOW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli idzie o ilość żelu na włosach to masz rację. ..... nie znajdziesz drugiego tak dobrego pajaca!

      Usuń
    2. Prosiłem abyście chwalili tych którzy na to rzeczywiście zasługują.! Ostatni raz chwalisz tu Zelka Felka..Dla mnie to kawał łacha - to wszystko. Żaden generał swojej armii na pastwę losu nie zostawia! Żeliwny nie dość że zostawił to jeszcze przygarnął szpiegów poprzednich wieprzy. Nie chce tu nic o dobroci Felińskiego. Jego temat zamknięty,. Niech odwołują go nawet dziś.

      Usuń
  24. A więc prawda to z Koziołkiem że ma być kierowniczką, dlaczego nic negatywnego nie wyczytam na temat żadnego innego kierownika tylko na temat jej, a to pewnie dlatego że każdy wie jaką osobą ona jest i ty Mundi się przekonasz prędzej czy później. Szkoda mi w tym wszystkim żelka i jego drugiej damy, bo za 4 lata przyjdzie zdzicho i dla nich miejsca nie będzie a ona z nim się dogada zresztą tak jak to było przez te poprzednie 4 lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jakaś Nowa moda? Bo zwykle to skarbnik jest kierownikiem finansowego. Fajny sposób na redukcję etatów. Nie ma co.

      Usuń
    2. Tak właśnie BRYLANTYNA W MOKASYNACH odpłaca się swoim ŻOŁNIERZYKOM za poparcie w kampanii!!!

      Usuń
    3. A ja byłam świadkiem, jak na okolicznościowej imprezie brudnego Harego w Chacie, weszłam do toalety i zastałam tam Żelka z Damą(piszę Damą, bo nie wiem, która dziś tak naprawdę jest pierwsza)z cyckami na wierzchu. Oszołomiona moim wejściem Dama zamiast schować cycki, zaczęła poprawiać fryzurę. Swoją drogą cycków jej zazdroszczę!

      Usuń
    4. Żaden Zdzicho Podpierdalacz nie przyjdzie na burka miasta.Choćby się zesrał. Własnie za podpierdalanie.Mnie, Jatki, Gryca i innych.To skończony smród. Mściwa kupa gówna,. Jego nawet najbliżsi sąsiedzi mają już dosyć. A uprzedzając pytanie : - to skąd ma zawsze te 300-400 głosów w wyborach ? Odpowiadam = OD RODZINY SEWCO- DRATEWKÓW.!!! Tylko ta ilość na burmistrza nie starczy. Feliniak też miał 700 i co ? Wygrałby koryto bez Gryca i Jatki??? Gówno by wygrał!!! Najwyżej "Gorzkie Żale"na fujarze.To samo i Dzidek Sieczka.

      Usuń
  25. coś tu ruszyło, a u obserwatorki blisko miesiąc malizno śmierdzi.

    OdpowiedzUsuń
  26. Feliniak sam w sobie nie jest zły chłop, tylko ma za dużo doradców, a największe przełożenie na feliniaka ma druga dama którą za sznurki pociąga Koziołek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym nie wiedziałem!!! Że moją ulubienicę Drugą Damę Kozikowa za sznurki pociaga???? No nie. Jak widzę, to ona pociaga i Felownego i jego Druga Damę. !??!! Jezu Chryste Amen.Sodoma I Gomora.

      Usuń
  27. A ile za utworzenie sztucznego stanowiska kierownika dostanie ta Dama podwyżki?I kto dostanie jej etat w gminie?? bo to też bardzo mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  28. Ty w ogóle masz maturę, żeby o studiach bajać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, kupiłem w Bemowie w Zakładzie Szkolenia Kadr. Masz np. plutonowego i nie możesz awansować - w dwa tygodnie robisz tam maturę i dostajesz sierżanta. Albo jak Byczy Kark - doktora. Tylko doktor kosztuje 16 000zł a matura 2200. To wielka różnica. A co, też ci matura potrzebna? Zapisz się na nidzką Sorbonę im.Bogusia Łukaszenki. Tam tez dostaniesz . Tylko do tej trzeba chodzić choć pół roku. Kłopot w tym, że jak stary jesteś - to matury możesz nie doczekać..Jaja.

      Usuń
  29. W takim razie proponuje aby nasz przewodniczący zapytał się na najbliższej sesji ile kosztuje nas podatników sztuczny etat Koziołka, ile od początku kadencji ta pani dostała podwyżki i nagród?Bo to jest śmiech na sali żeby tworzyć etat kierowniczki finansów w tak małej gminie, przy etacie skarbnika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz przewodniczący w felusiowej wodzie pływający o nic nie będzie pytał! Bo Feliniak jest od pytania a Jacuś z Kowalkiem od rozkazów wykonania. Co ciekawsze, Jacus po studiach w Warszawie a Felowny po Ostrołęcę. I co??? Który z nich przebieglejszy???

      Usuń
  30. A dlaczego Jacuń został przewodniczacym?bo to najglupszy radny.

    OdpowiedzUsuń
  31. Więc wytłumacz mi Mundi jedno ludzi Felo chce zwalniać i redukować etaty żeby dawać podwyżki, nagrody i tworzyć sztuczne etaty kierowników???Nie rozumiem tego

    OdpowiedzUsuń
  32. Jego ruchy próbowało zrozumieć kilku psychologów i też nie dało rady.. Ciężki przypadek. Ale jego teściowa powiedziała, że - "mój zięć Piotrek tak ma. Trzech zwolni, czterech przyjmie a piątemu fuchę kierowniczki da." To mniej więcej o to chodzi.A jeszcze bardziej, o utrzymanie się choć przez dwa lata u koryta.Bo przecież on w to - że będzie burkiem - sam nie wierzył.To spadło na niego jak grom z jasnego nieba..

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś pracowałam z Ewką, za nim ta zaczeła prace w gmnie, nie wyobrażam sobie jak taka osoba może piastować kierownicze stanowisko. Czytam i nie mogę wyjść z "podziwu" że ona rządzi gminą. Z tego co pamiętam zawsze miała skłonność do skłócania i obgadywania za plecami.

    OdpowiedzUsuń
  34. jeden z psychologow to mundek

    OdpowiedzUsuń
  35. Mundek mu opinię lekarską wystawił tydzień po wyborach. Gdy Feluś te kupy wielkiego opalachowego gówna przy sobie zostawił! Tu nie trzeba było psychologa - aby to namacalne kurewstwo - dojrzeć. Dobra, nie będę tego zakutym pałom w kółko powtarzał. To nudzi.Dobrze ci przy nim - daj mu buzi! Narka.

    OdpowiedzUsuń
  36. a to ze ciebie i twoich poplecznikow dopuscic do koryta to nie bylby kurestwo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo my się sprawdziliśmy i robotę dla 273 osób za Gryca zorganizowaliśmy. Dlatego na nas pluje paru oplosteckich pozbawionych koryta. Na Felina Żelka - plują wszyscy! I Opalaszki i Feliniaszki i Grycaszki,bo czuja się wyrolowani.Dlatego legnie na ryj jak stary gawron. Bo wiesz, lepiej mieć jednego wroga - jak trzech! Przy trzech prędzej jak później się polegnie. Narka.Aha. Podaj te etaty co to Feliniak ludziom załatwił. Swoim ludziom.Bo o tych co załatwił dla pachołków Opalacha to wiem. Narka.

      Usuń
    2. jak byscie sie sprawdzili to by wam wyborcy autu nie pokazali

      Usuń
    3. Do dziś dla amerykanów najlepszym prezydentem w historii był Reagan. On, jak nikt,. pomagał nam dużo w stanie wojennym. ALE po dwóch kadencjach, też go amerykanie wymienili bo myśleli, że dostaną jeszcze lepszego. Tak z nami jest. Mamy chleb - chcemy bułek. Gdy doświadczymy, że nie dostaliśmy ani bułek ani chleba - wtedy drzemy japę i zdziwieni krzyczymy - " że przecież chcieliśmy dobrze". Gryciuk też był 10 lat. O czymś to świadczy, prawda?Ci przed Grycem byli kadencję - a ten dwie!Ludziom zawsze mało. Tym różnimy się od zwierząt. Zwierzę zabija kiedy musi zaspokoić głód. Człowiek - by zaspokoić próżność. Wie, że w pięciu domach naraz mieszkać się nie da - a mimo to je buduje. Po co? Nie cieszymy się z tego co już mamy, tylko chcemy coraz więcej, więcej, więcej...To odpowiedź na twój komentarz

      Usuń
  37. Feluś wiem, że to czytasz, więc powiem Ci, że nie potrzeba Opalach w gminie. Wystarczysz Ty i Twoje damy, a gmina i tak się rozpadnie. Opalach przynajmniej był naszym wrogiem i nikt się po nim niczego dobrego nie spodziewał. Po Tobie spodziewaliśmy się NORMALNOŚCI, czyli sprawiedliwego i równego traktowania wszystkich. Okazuje się jednak, że dla Ciebie liczy się tylko dział finansowy, a reszta może wypierdalać. Pokaż wreszcie że jesteś facet i zacznij rządzić! Pogoń baby do roboty bo ci do reszty tą gminę rozjebią! Pamiętaj też Piotruś o tym o czym zapomniał Opalach. Burmistrzem się bywa, a później trzeba żyć wokół ludzi których się nie szanowało!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciągle tutaj ten żebraczy ton do burmistrza, daj coś, weź się do roboty, zwolnij, daj etat, itp., itd.... zero godności, a innych to się chce rozliczać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem cię chlastnąć - ale niech tam. Tylko umowa, robię Ci ustępstwo ostatni raz! Teraz posłuchaj, też ostatni raz. PŁACĘ DO GMINY 7 000zł ROCZNIE. Za ile robót mam się do kur...nędzy brać? Całe życie prywatnie zapierdalam jak mały samochodzik. Przez co straciłem zdrowie.Choć nie tylko, bo rozrywkowy chłopak też byłem.Ale Wam kołtunom pisałem, że żadnej fuchy od Felinskiego nie chcę! Nie chce i już! 24 lata pracuje w parkingach i to pozwala mi przeżyć.TYLKO nie może być tak, że opasznne kurwy które gminę obrabowały z moich 7 000zł - pracują w gminie nadal. To urąga sprawiedliwości społecznej. Teraz wiesz wszystko. Skończ zatem te farmazony że ja coś od Felka chce. Ja nic od niego nie chce - oprócz tego - żeby po Opalachach było normalnie. Czy to tak dużo???

      Usuń
    2. mundek a gdzie ty placisz te 7 tys,rocznie do gminy?wylicz konkretnie,za baranoiw nas masz?

      Usuń
    3. Nie nas - a ciebie.Powiedź, co ja będę z tego miał, gdy to opublikuję? Dosłownie - co??? Czy zostanę z tych płatności zwolniony? Czy może Gmina mi ich połowę zwróci?Napisz, co zyskuje że to opublikuje!.Ba.Czy ktoś to przede mną zrobił.A jeżeli mam pokazać tylko po to, by aby się jakiś anonimowy fajfus cieszył- to wybacz - ale mi to lata.Ja już dość na blogu swoich prywatnych spraw poruszałem.Teraz sam rusz dupcię, .idź do Feliniaka i zapytaj ile od Pomichowskiego do Gminy w różnej postaci wpływa!Proste?.

      Usuń
  39. Odpowiedzi
    1. nie mnie tylko nas bo ja piszesz to piszesz nie do mnie tylko do nas,to jedno a drugie to tak jak napisałes,zapytalem i sie okazuje ze placisz parę stowek do urzedy rocznie wiec z kad te 7 tys.ktore piszesz.

      Usuń
    2. nie odpowie bo nie umie, yntelygent z johanisburga bez matury

      Usuń
    3. Ty gościu nawet swojej jadaczki nie ujawniasz a od niego chcesz co by podatki pokazywał.

      Usuń
    4. dobrze że tyś jełopie ujawnił, ruski mądrala się znalazł

      Usuń
    5. a ty gosciu swoja ujawniasz?

      Usuń
    6. Nie ujawni. Z dworskich żaden się nie ujawni. Oni mają to w genach.Są po szkoleniu w Detektywie 24 gdzie techniki kapusiostwa wykładał Zdzinio KapoSieczka ks. Kapota.Tam nauczali jak od kogoś wydobyć ważną informację a samemu się zabunkrować i ciąć głupa.. To specjaliści.Z rozumu leczą!.

      Usuń
  40. A kim są damy z finansowego??? jeśli można wiedzieć, bo z tego co wyczytałem to kierowniczą ma być Koziołek. którą kojarzę z wulgarnego pyska, który raczej urzędnikowi nie przystoi, skarbniczki nie znam więc inie będę komentować

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie wiem co wyczerpuje znamiona słów - " Damy z Finansowego". Wiem, co się mieści pod - Dwoma Damami Felkowego.Pierwszą jest żona a drugą skarbniczka.Stąd widzicie go Państwo raz z jedną, raz z drugą. Do wojewody czy urzędów finansowych przecież z żoną nie pojedzie. Do takich wyjazdów ma skarbnika. Pardon, skarbniczkę.I bez domysłów proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joł Joł, oby jeno z tych "wyjazdów" nie było potomstwa, bo MAJONEZ gadał, że po imprach brudnego Harego takoweweż już są! Jeden mi opowiadał, że cycek DAMY za żadne skarby nie chciał wrócić na swoje miejsce choć żel nawet jęzorem chciał go zaprowadzić ;-)

      Usuń
    2. A mówią, ze tylko ja mam takie inklinacje w kierunku cudownych, pełnych kobiecych piersi.....a tu......jak.widać....co drugi to erotoman. ....A niech to..

      Usuń
  42. toz z tobą flaku do wojewody nie pojedzie.

    OdpowiedzUsuń
  43. To prawda smoluszku!Ja z nim też. Mogę mieć do niego pretensje o to czy owo ale nie o gust. Skarbniczka to jedyna rzecz - jakiej mu zazdroszczę - i zawsze zazdrościłem. W przeciwieństwie do słomy wyłażącej z butów. Mnie pozą i picbałachem nie ujmie!.Ale ją ujął. I to mnie dziwi.

    OdpowiedzUsuń
  44. ale ty jesteś cepem, nie podejrzewałem

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam dobry dzień, a niech tam....lecisz... Przyczadź coś jeszcze...Tyle możesz jako cichociemny anonimus fajfus.. No - może jeszcze w kibel. Nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  46. Was pogięło z ta skarbniczką? Kobieta ma zapewne męża , dzieci a wy tak tu otwartym tekstem bez żadnych dowodów?

    OdpowiedzUsuń
  47. My jej w dowód nie będziemy zaglądać.Nie wyciągaj daleko idących wniosków.Tu nikt, nigdy, nie miał wątów do męża..Tu piszą sami hetero. Do niego mogła mieć ewentualnie poprzednia Zdziśkowa sitwa,ta co odeszła.Bo ciągotki w drugą stronę miała, to fakt.A że ma dzieci? To normalne! Byłbym podejrzliwy gdyby nie miała..

    OdpowiedzUsuń
  48. Niech jeszcze więcej prowadza się z Koziołkiem, to wtedy ludzie zaczną na nią jeszcze większe pomyje wylewać.Z kim cie widzą tak cie piszą, a że tej baby mało kto ludzi więc co tu się dziwić.

    OdpowiedzUsuń
  49. Wiesz co Mundek za sugerowanie bez dowodów i to mocnych, zwrotów pierwsza dama , druga dama ktoś może ci normalnie zrobić sprawę o pomówienia, spore szanse, ze by wygrał

    OdpowiedzUsuń
  50. Umówmy się raz na zawsze! Naprawdę na zawsze, że nie będziecie pisać głupot, bo nie będę Was komentował. Tu straszyły mnie większe tuzy i po konsultacjach odpuściły. JA NAPRAWDĘ WIEM CO MOGĘ PISAĆ.Przez dwa tygodnie wpajał nam to naprawdę świetny adwokat. Współpracujący min. z dwoma ogólnopolskimi tygodnikami.Nazwy nie podam, BO TO AKURAT mogło by mi zaszkodzić. ZAPAMIĘTAJ - podstawową rzecz. Nie ma nazwiska - nie ma czynu. I kończymy temat raz na zawszet. Dlatego Grzyb miał spraw 15 a ja ani jednej. Trzymaj się, idę naciąć drzazgi do pieca.

    OdpowiedzUsuń
  51. Nikt cie nie straszy , poczytaj siebie: """Wiem, co się mieści pod - Dwoma Damami Felkowego. Pierwszą jest żona a drugą skarbniczka."""

    Pewnie wytniesz ,nie musza być nazwiska by dobrac ci się do doopy

    OdpowiedzUsuń
  52. Dobierz mi się do doopy i podaj do sądu ! Czego darmo jazgoczesz? Temat zamknięty. Nadal twierdzę, że obie felkowe to Damy.Trzecia na razie odpuściła. A ciebie wycinał nie będę, bo po co? Nie ubliżasz - tu jesteś! Zaczniesz - to popłyniesz!.

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam. Ja mam kilka pytań do Burmistrza kto jest kierownikiem tutejszego zakładu ZUK-U PANI z Wygryn która lata po krzakach z mieszkańcem Nidy szwagrem byłego już burmistrza barana bo z tego co wiem to robią razem koło tyłka dla Burmistrza wychodzą z biura różne informacje na temat wynagrodzeń premii itd. Jeżeli Halina z wygryn chcę rządzić pracownikami z zuk-u to jej się nie uda ponieważ każdy z tych że osób wie ze jest fałszywa bura su.. a jej partner dawno by pogryzł wszystkich ale nie ma niestety czym kłania się stomatolog dupkowi pozdrawiam Burmistrza jak i również p. Redaktora c.d .n

    OdpowiedzUsuń