poniedziałek, 25 maja 2015

Taki był początek z Byczym Karkiem....

W Pan Edmund Antoni POMICHOWSKI Redaktor Naczelny "Faktów Piskich"R u c i a n e- N i d a Szanowny Panie Redaktorze, Przesyłam w załączeniu-do wykorzystania- swe zapytanie poselskie do Ministra Środowiska w sprawie "nieprawidłowości w nadleśnictwie Maskulińskie,w powiecie piskim,na Warmii i Mazurach",które złożylem wczoraj w Sejmie.W ten sposób,choć z małym opóźnieniem,wywiązuję się ze swego zobowiązania.Zobaczymy,jak postąpi nowy minister,który funkcjonuje od niewiele ponad miesiąca.Ma on-zgodnie z Regulaminem Sejmu RP- 3 tygodnie na odpowiedź i ją naturalnie także Panu przekażę. Korzystając z okazji, życzę wszystkiego najlepszego na cały Nowy Rok 2008,również dla całego Zespołu Redakcyjnego. Z ukłonami i pozdrowieniami, Prof.dr hab. Tadeusz IWIŃSKI Poseł Ziemi Warmińsko-Mazurskiej Zał. 1

23 komentarze:

  1. . czyli jak VICEK SIECZKA KAPOBOLO 48 z Genkiem Palaczem do CZERWONYCH świń kapówki z detektywem na grycana p[isali, a potem, że na nich też piszą się mocno dziwowali.!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli pisane w dobrej wierze i przyniosło efekty należy się z takiej współpracy cieszyć. Jednego leśnego złodzieja naszego Wspólnego Dobra - mniej. O dziwo, nasze odwołane knury dmuchały z nim w jedną trąbę.Popłynęli wszyscy. I Koszały Opały i Byczy Bydlak. Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po co wydrukowales na Twojej " nowej" stronie zaproszenie do programu Sprawa dla reportera ? Po co ? Zeby wciskac ludziom jaki Ty wazny ?
    To jest nie tylko nietakt z Twojej strony, ze publikujesz czyjes listy ( byla z tym zgodna Pani Jaworowicz ?) ale i swinstwo .
    Czytaj u Grzybowskiej " Swieta rodzina ciag dalszy" z 13.05.to przeczytasz, ze to wszystko bzdura, sianie nieprawdy i po to z Grzybowska sprowadzales telewizje do Kaczora ? Dzis ta Pani widac zaluje i prostuje niektore sprawy. Wrecz sugeruje, ze ten tv program moze osiagnac calkiem niekorzystne efekty dla rodziny Kaczora.
    To po co to bylo ?

    OdpowiedzUsuń
  4. ,Wydrukowałem, by pokazać ci że zaproszenie otrzymałem ALE NIE POJECHAŁEM. Tym pokazałem - że ważnym być nie chciałem. Ty Bącuniu , nie osiągniesz nawet jednej dziesiątej tego co ja!. Jesteś na to za tępy. Telewizję ściągnął Kaczor - a nie ja czy Grzybowska. Nie wiedziałeś ? Dlaczego Grzybowska wycofuje się rakiem z tej sprawy??? Bo Kaczor uderzył w jej koleżankę z Opieki - Cwalińską.A Cwalińska przez Opiekę karmi Grzybowską. Łapiesz teraz ? Lepiej ci tego wyłożyć nie mogłem. A po za tym - tak działając myśli - że Feliniak za milczenie da jej kąt do zamieszkania. Dlatego na tak długo ją zamurowało i nic nie nadaje. A JA, MAM JEGO, JĄ, I WSZYSTKICH KORYCIARZY WIESZ GDZIE. prawda?To pogadaliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie uwazasz ze to dziwne ? - Kaczor sprowadzil niby telewizje ,a do nagrywania programu Sprawa dla reportera byles Ty i Grzybowska zaproszeni...
    Ty nie pojechales , a ona byla przy nagrywaniu programu tylko " telefonicznie " z redakcja w kontakcie . Juz wczesniej u siebie pisala, ze byla raz z Pania Jaworowicz na spotkaniu u jednego znajomego....
    Teraz wyglada na to, ze to Kaczor wszystkiemu winny .
    Winny wlasnej zasranej sytuacji, bezmyslnosci i braku odpowiedzialnosci w stosunku do dziecka. Bo jesli jestem w zasranej sytuacji, to nie robie 9 -cioro dzieci.A teraz co ? Spoleczenstwo ma chowac ? Ze ja przy tym nie bylem.Ja bym mu dzieci zabral a nie telewizje sprowadzal. A ktos by jeszcze z niego i jego rodziny " swieta rodzine" zrobil.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, ja się różnię od większości z was tym, że analizuję i dedukuje co będzie dalej.....wybiegam w przyszłość....Czego wy nie robicie. Słuchaj teraz. Wiesz dlaczego mam TYLKO dwójkę dzieci??? Dlatego, że wiedziałem, że ktoś taki jak Kaczor będzie miał dwunastkę - która jak dorośnie - wypracuje emerytury mojej dwójce To że Władza namawia ludzi do płodzenia dzieci jest po to - aby młodzi zastąpili starych - i zapracowali na ich świadczenia socjalne. Inaczej się nie da. Ty powinieneś się cieszyć, gdy sąsiad napier...drużynę piłkarską, bo wtedy masz pewność, że ktoś na ciebie na starość zapracuje. Abyś ty mógł emerytury doczekać.To co Państwo robi dla wielodzietnych to kpina.Ja bym dawał po 200zł do zasiłku każdemu, kto zechce mieć dziecko. Im więcej ludzi - tym bogatszy kraj. Im większy i bogatszy kraj - tym bardziej się z nim w świecie liczą. To co na nich dziś wydajemy - ma się nijak do tego - co od nich za 20 lat dostaniemy.Tu tkwi istota rzeczy. Jak na razie całe gówno im dajemy a dużo po nich oczekujemy. No dobra, narka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słuchaj mądry analizatorze,jeden ze starszych dzieci juz ma problemy z prawem i to nie on bedzie na twoja emeryture pracowal tylko ty jeszcze go w pierdlu bedziesz musial utrzymywac.

      Usuń
    2. Na dzień dzisiejszy w pierdlu siedzi 11 874 garuchów. To co to jest dwóch czy trzech kaczorowych? Nawet jak wsadzą połowę to jeszcze sześciu zostanie. Gorzej byłoby gdyby tak nasze....dzieci....Dopiero by nam kurpie z Ł achy sadła zalali.

      Usuń
  7. Czego przekrecasz.Pisalem jasno " Bo jesli jestem w zasranej sytuacji, to nie robie 9-cioro dzieci".Kiedys nie bylo mozliwosci zapobiegania ciazy i rodzily sie dzieci ,nie koniecznie dlatego, ze rodzice tak chcieli.Dzis sa te mozliwosci !Ja nie mam nic przeciwko dzieciom, wrecz odwrotnie. Tam, gdzie jest uporzadkowana rodzina ( nie koniecznie bogata ,bo wtedy moze, a nawet musi spoleczenstwo pomoc) , tam moga sie i 10-cioro rodzic.Pracuje Kaczor z jego zona ?
    Bo to jest dla mnie pierwszy warunek rodzenia dzieci ( albo drugi, bo te dzieci trzeba najpierw chciec).
    Ze mloda generacja placi renty i emerytury dla obecnych rencistow to wie prawie kazdy.Przy dwojgu dzieciach( tak jak i u mnie) zapewniles to, ze inne dzieci nie musza na Twoja rente pracowac, tylko Twoje.
    Ze w dzisiejszych czasach za malo sie dzieci rodzi tez wiemy. Dlatego panstwo ( dla wlasnego dobra ) powinno ulatwiac wychowywanie dzieci np: przez urlopy wychowawcze, wiecej przedszkoli ,zeby matki mogly pracowac, stypendia ,dla tych co na studiach ale i pomoc w wyuczeniu zawodu itd.
    Ja mam pewnosc na starosc, bo po pierwsze : wypracowalem wlasna rente ,przez wlasna prace, po drugie : wychowalem i wyksztalcilem dwoje dzieci, z wlasnych srodkow. Ja nie czekalem na sasiada, zeby dzieci plodzil . A tym rodzinom, ktorzy lubia i pragna dzieci , ktorzy sa swiadomi obowiazkow w stosunku do dzieci zyczylbym 12-cioro .

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudno z tobą nadążyć. Tu niby popierasz - a potem stawiasz pytanie : - Pracuje kaczor z jego żoną??? Do kurw...nędzy jak mogą pracować kiedy muszą się 12 - tką dzieci zajmować!?Opiekunki maja nająć? Może ty im tej gromadki przypilnujesz?Nie denerwuj mnie, odpuść...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mieszasz przyczyne ze skutkiem .Dlatego odpuszczam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,masz rację odpusc bo mundek udaru dostatal na parkingu i klepie jakies glupoty.

      Usuń
  10. Bo nie ma skutku - bez przyczyny. Gdy waliłem wódę litrami to też mieszałem z zakąską. Inni mogli chlorzyć bez - ja nie. Choćby śledzia z beczki ale mieć musiałem. A że odpuściłeś to dobrze. Po co mamy psuć sobie wieczór. Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteście OSZUSTEM TOWARZYSZU!!! Pieniądze wzięliście a tablicy jak nie było, tak nie ma!!! Zapewne tak jak mówią w mieście: szczekacie niczym mały piesek i nadal się łasicie o ochłap z PAŃSKIEGO STOŁU. To takie żenujące!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak towarzyszu Kapowniku z Detektywa 24. Macie rację. Czekam na ochłap Nie mam z czego żyć i od piątku zaczynam na wysypie puszki zbierać. Felek Żelek mówi, że po referendum do mnie dołączy. TAK PRZY OKAZJI....Ileś zasrańcu na tą tablice dał? Ile ścierwo??? Jeszcze śmiesz żądać?Mnie zaczęły nerki poważnie siadać i twoją tablicę mam w ....Dopłać 120 - będzie szybciej. Jedną sponsorowałem, wystarczy.Co? Ja następnego Felego wywalę a wy smrody znowu do koryta przy nowym burmistrzu ???. O. nie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. To se tam szperaj razem z Pusią Danusią, tylko dlaczego TOWARZYSZU 24 ("24 lata w branży" kapusiostwa ) uzywasz tak plugawego języka? czyżby uczyli tego na SB-eckich kursach???

      Usuń
    2. Nas na obozie KGB w Cieloszce uczyli jak ze ścierwami od opla rozmawiać. Czego na SB-ckim w Zimnej - gdzie był Zdzinio Sieczka - nie wiem. Wiem jeno, że jako pierwsze zadanie miał mojej werandy podpierdalanie. Na to mają dowody a na mnie im brakuje. Pokaz swoje ! To będą jaja. Ale nie pokażesz. Ty nawet swego ryja nie pokażesz, -bo się wstydzisz. Z wami dworskimi tak zawsze.

      Usuń
  14. wycofujesz się rakiem z wywałki Brylanta?

    OdpowiedzUsuń
  15. NIGDY sie nie cofam. Tylko teraz - po szpitalnym ratowaniu nerek - są one dla mnie najważniejsze. Zawsze jak coś mówię to zrobię. Ja nie Grzyb.A banner będzie.Tylko najpierw moje zdrowie - a potem Wasze interesy - robione moimi rekami. Piszę Wasze - bo ja od niego niczego nie oczekuje. Znowu będzie tak, że do wywałki felka to Mundek a do gminnego koryta - załapią się inni. Jak zawsze!.

    OdpowiedzUsuń
  16. Żelowy to egzemplarz niepowtarzalny, jak całe ostatnie wybory samorządowe w naszym kraju. U nas wygrał pajac, któremu się wydaje, ze urwał się z linek podtrzymujacych pacynki. W kraju wygrało PSL pomimo, że faktycznie ma tylko jakieś 5% realnego poparcia, a w takich np. Bartoszycach gość który z zawodu jest klaunem . Zatem nie ma co się dziwić, w tej kadencji ma być tragicznie i śmiesznie zarazem. Jak nie klauny to inne pajace z żelem we włosach kreujących się na ekonomów z nadmierną aktywnością na niwie damsko-męskiej wynikającej z klimakterium, otaczających się idiotami i złodziejami w zielonych mundurkach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Felek, mam pytanie. Kiedy powstanie Gminne Centrum Kultury i czy to prawda, że pokieruje tym Piotrek Jagielski?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak Felek sam natłucze kasiury! Wtedy zorganizuje Centrum Kultury.Bliższa koszula ciału...

    OdpowiedzUsuń