wtorek, 12 marca 2013

Czego to ludzie nie wymyślą....

Na jednym z portali krąży dowcip. Nauczycielka pyta w klasie : - czy ktoś z was wie, dlaczego odstrzelono nadleśniczego Czyżyka ? Pada kilka różnych wypowiedzi, jednak Staś się przebija i krzyczy ;- prose pani, prose pani, ja wiem. Mów Stasiu, rzecze kobieta. :- dlatego, że skończył się dla niego okres ochronny. :- Blisko, blisko, rzecze ukontentowana wypowiedzią nauczycielka. :- A ty Jasiu, co chcesz powiedzieć ? :- a ja prosę pani, myśle, że dlatego odstelili jednego cyzyka, żeby jego senatory, nie mogli odstselić tsech BYKÓW! Mój Boże. A jeszcze niedawno, takie panisko było. A dziś co ? NIC. Dowcip, dedykuję naszym lokalnym kacykom. Ich wywózka, może być mniej honorowa. EAP

4 komentarze:

  1. Mundek chyba zapiłeś na dobre....albo dostałeś wpierdziel i leżysz na oddziale,albo raczysz się sukcesami dziennikarskimi, same smuty!Szykuj się na stolek, może pokażesz co potrafisz oprócz darcia japy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troochę ćwiczyłem, choć z uciechy, miałem walić gołdę trzy dni. Nie wytrzymałem. Dobiłem do półtora dnia. Z Z zawodowcami nie mam szans. Oni maja dłuższy staż. Zawsze na biesiadach a ja po lekarzach. Piszesz sumuty ? Napisz coś weselszego. Ja odpocznę i przestaje pisać po wywózce pozostałych dwóch wieprzy. A czy to się tobie podoba czy nie, to mi wisi i powiewa. Ważne, że cała kadra nadleśnictwa się cieszyła, a ja udowodniłem śmieciowi, ze jak się uprę to sprawę do końca doprowadzę. Oczywiście nie sam. Dużo pomogli mi decydenci mocniej usadowieni.Czas pokazał że moja japa na coś przydała. Twoja, to taka cichociemna gęba, mocna jedynie za anonimem. Na kant dupy ludziom potrzebna. Nic nie możesz zrobić. Tylko w kibel... nareczka.

      Usuń
  2. Afera za aferą. Bzdura za bzdurą.Z pisania nic nie wynika. Zawsze będzie inny nadleśniczy, inne władze w gminie itp. Co przez te lata się zmieniło w mieście? Rynek pracy? Turystyka? Za kogo teraz Panie AP? Dalej tak a nawet ta, nie lubiana Wawa już nie chce tu przyjechać.Jeszcze trochę i jeziora będą puste.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla ciebie może nic nie wynikać. Dla pozostałych zainteresowanych od lat ta sprawą wynika bardzo dużo. Sam fakt, że na tego skoryciarzonego Jakawe nie muszą patrzeć, wynagradza im wszystko. Następny musi być lepszy, bo mniej układowy. Po za tym, już nie bardzo ma co warszawce rozdawać. Karczycho, co było do rozdania - to rozdał.On jakby tu jeszcze pół roku został, to by siedział za Dęba i łapówy.Niech się cieszy, że skończyło się tylko tak. Byliśmy b. blisko jego zapuszkowania.

    OdpowiedzUsuń