wtorek, 9 kwietnia 2013

Trzepanie Zięciolandu. Potem kacyków.

W zeszłym tygodniu odwiedziła mnie Państwowa Inspekcja Pracy. Przedstawili się niczym rasowi agencji FBI, machając mi przed nosem legitymacjami. Nie powiem, zaczęli dość zgrabnie. Zapytali, co wiem o lokalnej, fikcyjnej spółce o nazwie "Zięcioland". Firmie, którą nieformalnie, w Rucianem, reprezentuje nasz aktywny, teraz już wszędzie, gdzie można coś ukręcić - komuszy palacz. Ten magister bez papierów. To ostatnie, zaznaczyłem umyślnie. Bo onegdaj, jak był dyrektorem szkoły, to dawał do zrozumienia kadrze, że prace magisterską napisał i że..lada moment emgerem będzie.... W te pędy, nie zdzierżył, podwładny mu wuefista i odpalił, że chyba pisał ją tam, gdzie nieobecny już Byczy Kark, płodził doktorat. Czyli u Pana Boga na strychu. Oba geniusze. Oj Gienia, Gienia. Opowiedziałem im, co wiem, między innymi o tym, jak ta kupa gówna, robi wszystkich w bambuko, lecz uchodzi mu to na sucho. Bo ma jedną, ważną dla naszych kacyków zaletę. Podnosi rękę wtedy, kiedy tamci tego potrzebują. Potem dodałem, ze nie dosyć, że sam zięciunia z "Zięciolandu" nie pali, tylko wyręcza się komuszym, to komuszy też nie pali, bo wyręcza się dwoma szkolnymi bęckami, po 200 od łebka. Krystkiem i Snarkem. Sam oczywiście - kasuje 1600. Taka sprytna bestia. Co najważniejsze ? Wszystko na krzywy ryj. Nie ubezpieczony żaden. Podatki do Urzędu Skarbowego ? Żadne. ZUS? Nie płacony od pięciu lat. Do gminy, za prowadzony hotel ? Też nie. A robota aż furczy. Aż kominy się przytykają. Oczywiście, Mariolcia dyrektorcia nie wie nic. Wie tylko, co ma mówić, jak się skonsultuje ze Zdziśkiem. Inaczej informacji nie udziela. A Zdzisiek wie wszystko. Nawet jak cztery szkoły w jedną połączyć. Co tam dwie. To pestka. Mój Boże. Czerwony pająk myślał, że tak będzie zawsze. Prędzej czy później, do dupy mu się dobiorą. Bo ile do cholery, tą gminę, czyli nas wszystkich, można w majestacie naginanego prawa okradać ? Zresztą, gminnym wyrzutkom, co go chronią, z wolna do pierdziochów też się przybierają.. Co by nie mówić, trochę późno, ale zasłużenie. Usilnie na to pracują. Od początku kadencji. Więcej informacji wrzucę nieco później. Pozdrawiam.

16 komentarzy:

  1. he, he, Panie Mundek - Pan to jest GOŚĆ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie Mundek to lokalny patriota na medal. Trzymac tak dalej

      Usuń
    2. Staram się, mimo, że to barachło próbuje mnie sponiewierać.Ale to cienkie . Kruciakowe Ormobolki.Zawsze im powtarzam. Mnie renty 750zł nie zabiorą. Im, jak rządzenie się skończy, skończą się koryta po 6 000 czy 8 000 zł. Dlatego trzeba im kopać te wyżarte zadki.W przeciwnym razie, nigdy nie będą nas szanować. Zmienią się, jak zobaczą namacalne zagrożenie, utraty koryt..Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Robie co mogę, bo wiem, że działem w dobrej sprawie. Dlaczego ja, albo ty czy dziesiątki nam podobnych, mają płacić i zadłużać się na kilkadziesiąt tysięcy, by poprawić swój status społeczny ? Gdy w tym czasie, stary układowy przekręt kupuje całą posesje za 14 000 ? Czym on się różni ode mnie ? Tym, że jest u koryta a ja nie ? Czym się różni drugi czerwony, palaczowski palant- ? Tym, że utrwalał władze ludową ? Dziś ja, za prowadzenie działalności na rzecz demokracji powinienem być nagradzany. Nie ten komunistyczny śmieć. Tu wszystko postawione na głowie. Ci co walczyli o Polskę i demokrację mają renty po 700, albo są na zasiłkach. A czerwony śmieć, ma minimum dwójaka i dorabia na pięciu etatach. To jak za platfusów może być dobrze ? Pozdrawiam.

      Usuń
    4. Ktoś to robić musi,. ja mam najmniej do stracenia. Osiądę na laurach jak wspominałem, po odsunięciu od koryt trzech łapsów.. Byczego Karka i dwóch gminnych kacyków. Zostało dwóch. Wspomnisz, potem zamilknę, jakbym tu nie mieszkał. Ale na razie, mam nieco siły i okradać się nie pozwolę.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Witam.Panie Mundku szykuje się nowa afera z naszym Miłościwie panującym.Chciałbym znać Pana nr telefonu to wtedy porozmawiamy o szczególach, byłem wczoraj w gminie,okazał się pokrętnym kłamcą i układziarzem, ale o szczególach to telefonicznie bo dużo tego, mój tel. stacjonarny 87 42312676 kom..514285101. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. P.Edmundzie.Ja mam taką małą prośbę....jakby Pan opisał te ksywki?Bo gubię sie...jakieś Genie,Snarki,Krystki,Litwiny....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W szkole gdzie dyrem jest mariolcia, pracuje dwóch konserwatorów w osobach Krystkiewiczusa, i Snarkewiczusa. Czy jakoś podobnie. A ich wodzem jest palacz, a zarazem zmyslak kręcący największe lody, e-ugenio Kurwowiec. Litwin, to etatowy radny z Nidy, który zastąpił trenera Trząsiawke Ręka do Góry, który wyleciał z rady rok temu. Zostaje zatem Andrzejek Stawełła.Resztę zostawiam do Pani/Pana percepcji umysłowej. Bardziej oględnie wyrazić się nie mogę. Naruszył bym ich dobra osobiste, za podawanie prawdziwych nazwisk, bez ich zgody. A tego nigdy nie robię Dlatego spokojnie żyję. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Z tego co mi wiadomo, radni są osobami publicznymi, więc ich prawdziwe nazwiska może Pan podawać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radnych tak, ale dwójka pierwszych czyli Krystek i Snarek to osoby prywatne. Nie mniej, w pozostałej sprawie masz rację. Radnych można podawać. Tylko, jeśli takiemu chcesz przyprawić ryj trolla, choćby uzasadnienie, unikaj artykułowania jego nazwiska w prawdziwym brzmieniu. . Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Tak ale .... ten litwin znowu jaką kur...ę, DETEKTYWA sprowadzi...
    taka kuw....a menda, tyż z pisa jak kręcony filozoficzny łeb...
    Zresztą oba siebie warci....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to wnerwia najbardziej. Gdyby taki numer, jak z kotłownią na Szkolnej, wyskoczył za Gryczki, te kapusiowate litwiny, ormokace, czaplony złodziejskie, otony, grube dynie, by już busikiem jechali do prokuratury w Olsztynie. Oby tylko Gryczke upierdolić. Jak teraz, wszystko co te kacyki robią, to jeden wielki przekręt, do prokuratora żadna gnida się nie wyrywa.. Cicho siedzą i busika nie pają.Dlatego tak się pieklę. Gdyby sami byli lepsi, bym się nie odzywał. Ale to najgorsze kurwy w historii miasta.Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Odpowiedź z godz. 8 : 28, jest odpowiedzią dla AA z 09 kwi. godz. 11 : 40. Tak dziwnie mi te teksty wskakują. Sorki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mundi, Karowiec za Grycka tez palił. Ogarnij się i sprawdź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację.To palił o cztery lata za długo. Skoro tak, to czemu twój Koszałek, jeśli taki praworządny ozdrowiciel miasta po tygodniu go nie wyjeb...ł ? Mało tego.. Czemu mimo że wie, ze winny 12 000zł kasę dla gminy a kontrole tego komucha blokuje ponad dwa miesiące.? No pomyśl teraz tydzien i znowu coś dworkowego ty zarzuć. narka..

      Usuń
  8. A czego za Grycka nie robili inni?
    karwiec to pikuś, byś lepiej powiedział co robił zbycho i zdzicho, co robił popielaty, cętkowany i skrzydlaty itd....
    Anonimowy piesku... i z dworku i.... ogarnij się....i....

    OdpowiedzUsuń